Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/30/15 in Posts
-
In primul rand felicitari pentru vanzare si felicitari pentru caracterul tau de DOI bani . Ca sa incep cu inceputul , in 28 martie l-am sunat si am stabilit ca merg dupa masina luni , au urmat alte telefoane pe care le am primit de la el in care ma asigura in ce conditie buna se afla masina (fapt de care nu ma indoiesc) si ce om serios este el . I-am explicat ca nu am timp la dispozitie si nu vreau sa bat drumul degeaba , am fost si la Bacau si am gasit masina si vanzator care la telefon mi-a garantat ca masina se afla intr-o stare buna si la fata locului .... Mi-a explicat ca nu este cazul , ca a fost contactat de foarte multi si de pe site care i-au facut oferte si el le-a spus ca masina pana marti dimineata este rezervata . Am cazut de comun acord dupa ce m-a sunat duminica sa ii trimit copia dupa buletin pentru a pregati contractul , dupa o convorbire de jumatate de ora , am stabilitit ca ne vedem luni in bucuresti la ora 4 si ramane sa-l sun cand ajung in Brasov . In momentul cand l-am sunat mi-a dat ocupat , am crezut ca este ocupat si am continuat drumul spre Bucuresti, am mai incercat intre timp sa-l sun dar acelasi rezultat. Dupa care mi-a dat un mesaj ca masina s-a vandut . Problema nu este ca masina nu a ajuns la mine , la oricine a ajuns sa o foloseasca sanatos , problema este ca in loc sa ma anunte ca va vinde masina unei alte persoane , el in timp ce imi dadea ocupat , posta pe forum ca masina s-a vandut si a ajuns in familie . Pentru ca am stabilit ca luni la 4 ne vedem in Bucuresti sa CUMPAR MASINA , cerandu-mi si buletinul pt contract , am urgentat o suma de bani care am primit-o din alta tara , care m-a costat 90 euro comision , fara sa pun la socoteala drumul Mures-Bucuresti . Am decis sa scriu pe forum pentru a prevenii si alte persoane care vor avea de a face cu "farmacistu" . Multumesc mai ales pentru timpul pierdut care ti-am explicat ca e destul de limitat si banii pierduti , sper sa intalnesti la achizitionarea f10-lui persoane ca TINE ! P.S. Nu am nici o pretentie de la tine , vreau doar sa ajut eventualele persoane care vor avea tangente cu tine sa stie ce-i asteapta .17 points
-
8 points
-
Asa ceva nu se face , mai ales intre noi aici pe forum . Ce pretenti sa mai avem de la altcineva daca noi ne ardem inte noi....urat, fff urat5 points
-
5 points
-
nu cred ca ai inteles ideea... mai citeste odata ! tu ai da 8000 euro pe un e46, mai ales daca masina nu are istoric ? si dupa aia sa te apuci sa cheltuiesti pentru eventualele probleme. nu am spus nicaieri ca vreau istoric la reprezentanta. vreau istoric, atat. service-ul poate sa fie facut de orice mecanic privat in garajul din spatele casei daca e facut cum trebuie si respectat. sunt multi mecanici privati care stiu ce fac, si eu imi fac reviziile la diversi colegi de pe forum care au garaje specializate pentru bmw, dar cel putin notez (in cartea service) tot ce fac la masina. daca tu consideri 8000 euro "pret de nimic... ca sa zic asa" inseamna ca veniturile tale sunt mari si sincer nu-ti inteleg frustrarile. tu de ce te duci pe la prieteni si cunoscuti sa-ti comanzi piese fara adaos si manopera gratis sau ieftina. oare pentru ca ai venituri mari ? nu cred ! scuza-ma pentru ca sunt sarac si sunt atent cu banii mei ! apropos' tu ce masina ai si cat valoreaza ea de esti asa indignat de suma de mai sus.4 points
-
Oricum, comparatia 325xi vs 320d nu-si are rostul. 3.000 benzina nu ar trebui comparat cu 3.000 diesel? In plus, "publicul" pentru 325i e putin mai restrans decat pentru 330i.3 points
-
O fi vrut și el sĂŁ scape repede de ea,fii sigur cĂŁ nu era vreo pleașcĂŁ.. Așa cĂŁ bucurĂŁ-te..2 points
-
2 points
-
2 points
-
Really? De ce as depasi cu a 5-a la 80 de km ora cand pot sa fiu in treapta 3 sau chiar 2. Sincer nu inteleg comparatia - de ce ai compara vreodata un 320D cu 325i ... Nu au treaba una cu cealalta. La 320 D ai loc sa mai bagi o valiza sub capota (pe bune). Nu am zis ca 320D este o masina proasta - am zis doar ca nu este mai buna ca un 325i (cee ce este adevarat). Am gresit abordarea aici ... trebuie sa revin la ce discutam. Deci ... daca cineva doreste un BMW si vrea si motor sub capota - 4x4 Coupe automat - intretinut cu grija. Ma puteti gasi la 0740 066 084. In rest - de la vai consuma si vai impozit - va rog sa va abtineti - cine isi permite isi permite - cine nu - NU.2 points
-
daca vorbim de repriza in aceasi treapta de viteza da,altfel in nici un film un 320d stock nu va avea repriza mai buna decat un 325i. @mmneg -325i asta e oarecum ceva din 327i/328i cilindree mare si cai relativ putini,altfel din ce tin minte se poate rezolva cu ceva bani si problema asta- admisie de 330 si soft parca.2 points
-
2 points
-
Am observat si eu ca in UK toate au butoane clasice la clima...zicea un coleg tot de pe forum ca este dotare standard pt UK. In cazul in care englezii au specificat inainte de fabricare ca vor cu clima automata si fara butoane clasice sau aragaz cum zic multi de aici, doar atunci vei gasi din cealalta categorie, in rest sanse minime. La inceput nici eu nu stiam de ce sunt toate asa, tot cautam masini si nu gaseam nici macar una, sa fie cu clima auto. Interesant ca pe site'uri din Ro si D sunt putine cu butoane clasice, exact invers fata de UK. Trebuie sa te gandesti de 10x ce vrei, inainte de a'ti cumpara ceva! Eu mi-am luat tot din Uk, ca eram pe acolo o perioada...si bineinteles ca nu sunt in rand cu lumea, avand acest tip de butoane. Sincer dupa ce am citit foarte multe pareri pe forum, despre acest tip de butoane, a inceput sa ma deranjeze si pe mine ca mi-am luat din aceasta categorie. Dar acum, ce sa mai fac? -nu vreau sa o dau ca imi place masina mult si am si investit in ea pe masura. Sa faci o alegere incat sa nu regreti nimic! Succes!!!2 points
-
salut, mister elucidat... m-am gandit ca poate alti colegi vor dori sa stie despre aceasta masina. am sunat, am stat de vorba si am aflat tot ceeace ma interesa... am spus "interesa" la trecut, deoarece nu intra in bugetul alocat pentru cumpararea unui cabrio e46 cu face-lift. masina de showroom la Proleasing Motors, Ploiesti-Prahova din 2006 care este si anul fabricatiei pana in septembrie 2008 cand a fost vanduta si inmatriculata prima oara in romania fara taxa de prima inmatriculare. din start pretul masini creste cu aproximativ 1500 euro (taxa de timbru). vanzatorul nu scade din pret valoarea taxei, deci discutiile ulterioare despre starea masinii sunt de prisos, luand in consideratie ca masina m-ar costa aproximativ 8000 euro, suma pe care eu personal, o consider mare pentru un e46 cabrio. mai ales ca masina nu este ceva iesit din comun... - nu are toate cheile. - nu are istoric service, lipsa carte service. - parbriz crapat. - al doilea proprietar (ambii romani) - bari revopsite. - rulata si servisata in romania din 2006 (nu se stie unde si cand). - masina de showroom din romanaia (cred ca au luat-o toti din staff-ul respectiv la plimbare). - asta doar ce mi-a spus proprietarul, cine stie cate or mai fi. cam atat am aflat telefonic, nici nu m-am deranjat sa mai merg sa o vad. daca pretul final era de vreo 5500-6000 euro, probabil incercam sa o aduc usurel si in timp pe linia de plutire, mai ales ca e stiut ca atunci cand cumperi o masina second-hand, obligatoriu trebuiesc schimbate destule: frane, lichide, articulatie, si ce mai apare imediat. practic o cheltuiala ulterioara de aprox. 2000 euro. bafta !2 points
-
Deci daca iti faci schimbul de ulei in curte inseamna ca nu ai bani sa iti intretii masina ))) Doamne ce gandire au unii ! La Unii pur si simplu le face placere sa lucreze la masina lor , sunt pasionati , zilnic desfac cate un surub la ea (chiar daca nu e nevoie ) , etc .2 points
-
Intotdeuna m-a fascinat treaba asta cu consumul. Toata lumea este speriata de consum - desi caracteristica de baza a unei masini nu este consumul. Nu intreaba nimeni de confort, spatiu interior, siguranta - performante ... etc. Realitatea simpla este ca o masina bine intretinuta (ca asta) - cu multe piese noi si in garantie pe ea - si istoric complet de service - va costa mai putin pe termen lung fata de un 320D de provenienta dubioasa ("intretinute" la cate un baiat priceput care lucra inainte la BMW dar acum nu mai lucreaza ca este cunoscator) - care rupe lanturi, sparge turbine sau sparge cate un injector de 800 Euro - sau poate un DPF de 3000 de Euro. Nu mai judecati o masina doar in consum de benzina - toate masinile consuma si alte lucruri pe langa. In timp ce la benzina piesele sunt ieftine - la diesel se strica numai lucruri scumpe.2 points
-
Modelul este E92 325Xi Automat - Coupe Motor N53 de 3.000 cmc 143.000 de KM Dotari: XDrive Cutie Automata Scaune Sport - Piele crem - Electrice si Incalzite Jante pe 18 inch BiXenon Suspensie Sport Volan M Cruise Control Hill descent control Geamuri Fumurii Senzor de ploaie Senzor de lumina Senzori de parcare spate Oglinzi electrice - heliomate incalzite CD/Mp3 Player - BMW Business Roata de rezerva originala BMW Carte si Istoric de service complete cu facturi de reprezentanta. A nu se confunda cu masini aduse din Germania cu istoric dubios. Masina este intretinuta exemplar. Sunt al doilea proprietar - de la 30.000 de km in 2010. Masina este impecabila mecanic si estetic. Asigurare CASCO valabila pana la sf. lunii Aprilie Doresc sa o vand URGENT. Pret: 11.500 Euro Tel: 0740 066 0841 point
-
Depinde unde o folosesti mai mult. Si eu am fost adeptul cutiei manuale pana acum 3 ani cand am luat prima automata si cum merg mai mult in trafic ca de Bucuresti nu as schimba-o pe manuala.1 point
-
Tu te gandesti la autolevenling cand nici farurile nu iti merg ok?cine stie ce improvizaii s-au facut la masina, sau se fac....1 point
-
Nu viteza e problema, in curba sau mers.drept, problema e lipsa de experienta , si nu-si cunoaste limitele ca sofer, ,poate peste vreo 10-20 de ani, cu o masina mai buna , mai stabila pe.sosea, va putea lua curbe si la 200 km/ora. Pana atunci va mai indoi multe roti.1 point
-
pentru ca esti insistent si plin de bunavointa o sa-ti spun in cateva cuvinte cum a decurs discutia la telefon cu proprietarul. eu:cati km. are masina ? el:113.000 km, am mers putin cu masina, mai mult a stat. am luat-o cu 11.000 km. in septembrie 2008. eu:ati facut 100.000 km. in 6 ani si jumatate, ati mers ceva. cam 15000 km. pe an el:mda... eu:ati schimbat bratele, bucsile, amortizoarele ? el:nu, nu a fost nevoie. eu:ce revizii au fost facute la masina ? el:am schimbat uleiul si filtrele acum 15000 km. eu:ce piese ati schimbat de-a lungul timpului de cand sunteti proprietar ? el:nimic, masina merge foarte bine, parbrizul este putin fisurat. eu:e revopsit vreun element la masina ? el:cred ca barele si cam atat ? eu:ati facut vreo revizie la sistemul hidraulic de capotare. el:nu, de ce trebuia ? cam asa a decurs discutia...1 point
-
Cam asa`i in 4500 lire nu gasesc si mile putine si optiune, de aceea incep sa ma uit si dupa lexus is220d cu mile sub 100k si optiuni bune ca se gasesc pana in 4000 lire.1 point
-
E clar daca inca nu stii limita ... 150km/h in curbe ... si stranse, da-i mai tare urmatoarea data1 point
-
1 point
-
vinde-l si cumpara un renault asa rezolvi problema cu ta cu,consumul1 point
-
Zise un posesor de 2.0d Ca fapt divers arunca un ochi aici. Si ca asta sunt multe altele.1 point
-
Cu ce anume o sa-l ajute mersul la BMW? pe langa faptul ca-i vor lua banii pt a-i pune un soft 99% identic cu ce are el pe masina, care mai departe are sanse 99.99% sa nu rezolve problema? Parerea mea e ca daca ai m54 si vrei sa mai tii masina, sa iti pui GPL. Chiar daca faci un mega hei rup si o resoftezi (desi zici ca ai mai facut-o) si iti schimbi radical sensul de mers, o sa vezi cat? 1 litru in minus, adica 10% din consum?1 point
-
nu iti scade nici un consum de la resoftare..daca te deranjeaza consumul si nu vrei sa o schimbi cu altceva mai economic pune-i gpl..1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu stiu cum conduci tu prin Buc. dar exista si 316, 318 si poti scoate cu o manuala mai putin. Si din seria 1 are de unde sa aleaga.1 point
-
Colegi, altceva mai puteti decat sa il luati la misto? ..ma intreb, de ce va obositi sa veniti cu ideii nedemne de voi(?) cand aveti atat de multa experienta pe forum... NU VA E RUSINE DELOC? Omu' nu are decat 3 POSTARI iar voi atotstiutiorii va luati de el doar pentru ca aveti imaginatie nu raspunsuri la intrebari. Voi "Puneti" forumul jos cu asa atitudini. A, nu uitati sa dati vot negativ. Si asta spune ce si cat ganditi.1 point
-
Ar fi frumos daca asa ar sta lucrurile. Doar ca tu te-ai cam obisnuit cu dieselul si nu ti se pare ca vibreaza. Mergi o saptamana cu una pe benzina si suie-te inapoi in 320d sa vezi ce surpriza ai sa ai. Realitatea simpla este ca singurul motiv care te-ar determina sa iei un 320d este CONSUMUL.ATAT. Am merge toti in 550 daca ne-am permite. Si da ... ma deranjeaza ca un 325i are valoare de revanzare mai mica fata de un 320D desi este de 200 de ori mai masina. Doar ca asta este doar in Romania ... unde noi ca popor vrem iphone 6 cu cartela reincarcabila. Ca ideee insa .. chiar cred ca la 140.000 de km - un 325i va fi mai ieftin de intretinut fata de un 320d in urmatorii 100.000 de km. Nu mai ganditi numai in combustibil - ganditi si in piese de schimb in caz de defectiuni. Apropo = la drum intins - diferenta de consum intre un motor de 3000 benzina si unul 3000 diesel - este 1 litru.1 point
-
1 point
-
cred ca, cu asa rapunsuri o sa ramaneti numai "voi cu voi.." (unii chiar cred ca formatia Parazitii dau "sensuri") si asa o sa mai pierdeti un membru a ceea ce se vrea o comunitate a unora ce iubesc masinile si stiu ceva despre ce conduc :oops: :ban: Omul v-a intrebat cu sens; voi raspundeti DOAR fara sens (si asta din spatele unor Nick-uri cu enorm de multe raspunsuri date p-aci...) si la misto :bash: ..ar trebui creata o rubrica speciala 'stourilor.. MULTI s-ar muta acolo cu siguranta.. ... (si sa NU se contorizeze raspunsurile) Eu zic sa incerci un alt motor, mai mic, dupa necesitati; adica daca conduci mai mult oras decat afara, motor benzina si capacitate mica o sa itit aduca mai multa satisfactie. (nu-mi sariti in cap, ca stiti ca am dreptate)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu mi-am luat 335i pentru ca am vrut sa fie XDrive - si la momentul respectiv abia iesise 335Xi - si nu mi-l permiteam. Daca ar fi de vazare un 335XI decent l-as lua maine fara sa ma gandesc de doua ori.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
asta cu revopsirea totala e panica romanului , ceva preconceptii depasite si eu am revopsit total E46 , a iesit impecabil , arata perfect , o placere sa-l privesti si sa-l conduci ,unii prefera sa revopseasca o bara sau cateva elemente , altii o fac total , tot grija maxima fata de masina si aspect se cheama . Cand aud atatea figuri cu a fost revopsita imi pare cel putin pueril daca nu o prostie . Si acum as revopsi E60 daca ar fi nevoie fara sa clipesc ...o persoana care considera asta un defect e pur si simplu un figurant cu ceva bani in buzunar ,mai ales daca revopsirea a iesit impecabil ca mai pot fi si rateuri . Bafta la vanzare .1 point
-
Nu ma deranjeaza ce spuneti.Va multumesc oricum pt parerile voastre!! Pretul este negociabil!!!1 point
-
1 point
-
De ce sa nu cumpere omul un E60LCI cu motor M47? Asa are motor fara probleme mari si are si LCI.1 point
-
Doar distributia trage in jos motorul asta. In rest motorul in sine e foarte ok. Tu spui "distributie" de parca ar fi pompa de apa. Insa daca se rupe, cam ajungi la alt motor. Eu il am, is multumit de el, dar reticenta tot exista. La M47 nu ai grija asta si nici nu auzi distributia deloc. Pe cand la 80-90% din N47 se aude. Chiar daca nu e in pericol. E un aspect demn de luat in considerare. Cat despre turbo... cunosc N47 cu turbo picat. M47 cu el praf inca n-am vazut personal. Asa ca nu stiu daca e ceva specific.1 point
-
Diferente de fiabilitate nu vad. Probleme specifice, iarasi... Motorul... depinde. M47 e mult mai fiabil decat decat N47 de pe facelift (asta daca te orientezi spre 2.0d).1 point
-
Eu mai mult ca sigur veneam si iti cumparam masina daca nu ma intelegeam cu Cristian inainte Masina sunt sigur ca o data si o data isi va gasii cumparatorul, eu unul mi-am jurat ca nu mai cumpar masina de la oricine si erai pe lista mea Scuze ca am postat aici asta dar chiar simteam nevoia sa spun asta, chiar eram interesat de masina ta si sunt sigur ca o sa o vinzi intr-un final. Cat despre E60-ul din thread-ul asta....la fel...nu te grabii sa o dai, nu stai in apa Daca vrea cineva sa dea banii ok daca nu, sa isi cumpere masini samsarite si cu probleme sau vicii ascunse.1 point
-
Eu o am la 8900 negociabil si nu ploua deloc cu telefoane, eventual preturi de cacat gen 7500-8000...si in momentul de fata nici macar uleiu nu trebuie schimbat, i-am facut revizia acum 800km. Sa nu vb de placute, discuri, anvelope (noi si de vara si de iarna, rotile sunt la alegere). Nu se apreciaza absolut nimic, nu conteaza ca poate un an de zile platesti doar combustibil...e bagata in aceeasi oala cu toate zdrentele. Asta e, asta e piata din Romania, din pacate. :pinch:1 point
-
Cam asa ceva, sincer pentru mine autovitul a fost bani dati degeaba. A sunat o mana de trepadusi ba cu schimb ba cu oferte de coji pe bulgaria.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00