Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/11/15 in Posts

  1. Azi am finalizat si controller-ul ceramic touch dar si noile ceasuri 6WB. http://s18.postimg.org/538i99b1h/IMG_1827.jpg http://s18.postimg.org/eeuk67nl1/IMG_1828.jpg http://s18.postimg.org/j20m7zaxx/IMG_1829.jpg http://s18.postimg.org/yorvlcopx/IMG_1830.jpg http://s18.postimg.org/g5dl7p545/IMG_1831.jpg http://s18.postimg.org/72p40o5d1/IMG_1832.jpg http://s18.postimg.org/gd5thy5gl/IMG_1833.jpg
    5 points
  2. De asta a renuntat vuv la el )
    5 points
  3. Oare cu cat se mai vinde un rinichi?
    4 points
  4. nu e vorba de acele vibratii care le simti in volan. E vorba de acele vibratii care se produc intre subansamble, oboseala straturilor superficiale (care genereaza acea sudare mecanica, am vazut distantiere care s-au dat jos doar cu lovituri puternice de ciocan), etc. Vorbesc din perspectiva unui inginer, nu a unui mecanic auto care strange niste prezoane cu cheia dinamometrica. Frumos din partea ta mgs ca esti curios de lucruri noi. Pentru ceilalti priceputi, imi pare rau ca i-am plictisit cu baliverne.
    4 points
  5. la fel faci si la masa cu familia sau in timpul cu sotia/copiii? doar e secolul vitezei si lumii virtuale, la ce sa pierdem vremea cu prostii din astea, stai pe Skype sau Whatsapp cu ei, da-i repede fuga la biroul de carton din cladirea inchiriata de corporatia pentru care lucrezi si da-o incolo de viata si de lucruri care iti fac placere, e mai important e sa crapi pentru job sau pentru niste bani in plus in loc sa faci lucruri care iti fac placere in viata? ideea este ca cine face asta o face in primul rand din placerea de-a avea grija de masina, se cheama pasiune, o chestie care nu are nimic de-a face cu a fi eficient sau a salva timp sau a reduce emisiile de CO2 sau a nu cheltui banii? get it? Cu totii stim ca eu un agregat care se uzeaza, cum la fel te uzezi si tu si noi, dar timpul petrecut facand aceste lucruri care ne fac placere e priceless!!! secoulul vitezei? tot acolo vom ajunge cu totii, doar ca poate unii atat de repede ca atunci cand se vor uita inapoi nu vor fi tinut minte nimic din cele intamplate pe aici, decat fuga la job si prea putinul timp petrecut cu cei/cele dragi...daca nu esti unul care va descoperi ceva care sa schimbe sau sa ajute la evolutia lumii asteia semnificativ, atunci eu nu vad rostul in a alerga prin viata si a face in graba lucruri care merita mult mai multa atentie si care iti aduc placere, inteleg ca poate tie nu iti place sa petreci 1 minut in plus in masina, probabil nu iti place sa/ce conduci, dar pe aici suntem destui carora ne plac masinile mai mult decat ca pe un simplu mijloc de transport. De obicei nu procedez asa daca masina e inchiriata si nu imi place, dar altfel cu orice masina pe care am avut-o la fel am facut. Iar in minutul ala in plus cat stai in masina, ca sa nu il pierzi degeaba cum zici tu ca facem noi pensionarii astia, iti poti verifica mail-urile de la birou in dimineata aia, vezi agenda cu ce meetinguri ai, iti faci o lista de prioritati pentru ziua in curs, deci chiar nu e timp pierdut, mai bine sa o faci cat astepti decat atunci cand conduci, deci vezi, e vorba doar de faptul cum iti organizezi tu timpul, poti alerga foarte tare si fi foarte ineficient, desi tie ti se pare ca te-ai dat peste cap, dar te-ai dat fara rost . L.E. Sau pur si simplu asculti motorul cand e rece, pentru mine e o placere sa aud dimineata evacuarea cum "grohaie", si daca nu ar fi V10 si ar fi L4, tot mi-ar face placere, chiar daca zici tu ca e o pierdere de timp.
    4 points
  6. Ca si gramatica limbii romane de altfel...
    4 points
  7. 3 points
  8. Omul a zis ca da cheia pt verificare, daca nici asa nu e bine, atunci stati in fata calculatorului...
    3 points
  9. in regulament nu scrie nimic de pasiune... daca ar fi, ar trebui sa fie ceva un test grila sa verifice pasiunea.. cu intrebari semnificative.. de exemplu cat de tari ai sfarcurile la prima cheie .. a. nu stiu b. taricele c.gauresc tricoul.
    3 points
  10. Eu sunt din husi județul Vaslui. Mocheta este de culoare neagră este foarte curată. Eu am cumpărat masina cu mocheta rupta ușor lângă pedala de accelerației. PS mocheta vreau sa ajungă la cineva care are nevoie de ea nu la combinatori
    2 points
  11. Robotii perfecti. N-avem timp, mai nou = mai bun, mai vechi = gunoi. Daca ai cumva alta parere, esti sarac si nu-ti permiti ) tragedia e ca producatorii auto te constrang sa iei modelul nou prin costuri mari si lipsa de fiabilitate a celui vechi pe care le-ai dat o groaza de bani, nu prin faptul ca cel nou aduce in plus X. Si voi nici nu constientizati treaba asta.
    2 points
  12. Mitul castrol se impute :sorcerer:
    2 points
  13. http://i.imgur.com/nwzmqqx.jpghttp://i.imgur.com/4cBRa7b.jpg http://i.imgur.com/feLudRC.jpghttp://i.imgur.com/xbwhToD.jpg http://i.imgur.com/1Cf6giC.jpghttp://i.imgur.com/3HWjyrk.jpg
    2 points
  14. Interior : -Navi Profesional cu conectivitate bluetooth, telefonul mobil se asociaza cu sistemul masinii si poate fi vazuta agenda telefonului, pot fi apelate contactele direct din joistik sau volan sau cu ajutorul Comenzii vocale Media ( audio + video ) : - Sistem navigatie BMW Business Deci... Care e?
    2 points
  15. o rly? si dupa 2 zile ce ai adus masina ti-ai dat seama ca defapt vrei automata? :sorcerer:
    2 points
  16. Dupa muĂĽte cautari si nopti nedormite am facut achizitia mult asteptata. Este o pisica cat se poate de "british" care zgarie rau. Cateva date despre masina. E36 328i fabricatie 1997 luna a-10-a. 180k mile (vestitul 6 L nu isi arata varsta). Interior piele sport. Suspensie M Sport. Dublu climatronic. ASC+C Un radio casetofon foarte ĂŻubios cu magazie pt 6 cd-uri. Volan sport. OBC 18 butoane. Cam astea ar fi de spus despre masina. Urc si cateva poze cu scuzele de rigoare pt ca masina nu este spalata. Pozele o sa lè urc cand ajung pe lap-top (nu ma descurc cu telefonul) Inca ma gandesc la cei 60 de km facuti azi cu masina pana acasa:)
    1 point
  17. Dupa cum spune si titlul , m`am decis sa vand masina ...vreau sa trec pe ceva mai mare din toate punctele de vedere asadar atasez o lista cu urmatoarele dotari : •Bmw 320 COUPE / cod motor N46 B20 / 110kw : •An 2005/08 / 95000km reali / accept test oriunde •Climatronic •Volan M + comenzi •Computer Bord •Interior Sport / alcantara •Senzori presiune roti •Faruri Xenon •Stopuri Led •Jante Style 94 R18 •Suspensie Reglabila NOUA •Mecanica noua •Discuri fata/spate AtePower + placute frana NOI. •Folie autorizata R.A.R •Cd + Mp3 + Magazie Cd.uri •Impecabila fara defecte ascunse. •KM ABSOLUT REALI / ACCEPT TEST. •VARIANTE MAI SCUMPE PLUS DIF DIN PARTEA MEA. PRET : 5900euro . Masina de cand o am a avut 2 probleme: nu mergea clima dar a fost reparata schimbata aeroterma plus senzori , iar a 2-a problema a fost o eroare la DSC cu care m`am luptat timp de cateva luni si s`a adeverit a fi un senzor de pe pompa de frana . Se prezinta in stare foarte buna de functionare , toata mecanica este noua , toate suruburile excentrice schimbate , brate , suspensie noua , anvelope noi in garantie .
    1 point
  18. Salut, m-am decis sa-mi prezint ursul si poate mai aflu una alta din experientele celorlalti legate de intretinere/reparatie/tuning, pentru ca mi-am pierdut increderea in mecanici si service'uri, asa ca prefer sa-mi "stric" singur cotetul. Este din '90 motor 1.8 is si il folosesc ca si masina de zi cu zi. Mi-a placut de cand eram copil acest model dar, nu mi-am permissa-mi fac moftul mai devreme. Am incercat sa-l tin cat mai curat si cat mai spre original dar, pe alocuri am mai adaugat una alta. Volanul a trebuit sa-l schimb cu unul sport ca nu aveam spatiu suficient la genunchi(am 1.97m), am umblat si la suspensie, jante, etc.
    1 point
  19. Mie pe 18" la e60 imi plac Style 184 si 246. Era prea rigida cu jantele pe 19 sau cum de ai renuntat la ele? http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/1_zpsxbiejmib.jpg
    1 point
  20. citat de pe wikipedia When installed in the BMW E30, a two-piece oil pan with a removable front sump was fitted to the M42. This design has two notable problems. The first is a vulnerability to road hazards, as the sump sits fairly low and is not protected by a subframe or cross-member. The aluminum pan will crack instead of deform on significant impacts. Steel skid plates have been developed to resolve this problem and are highly recommended in cases where the front suspension has been modified to improve handling. nu am pus langa un M20 dar as zice ca la ochi pare sa stea mai jos baia.printre altele cand am luat masina la mine baia era sparta.(bucata din spatele motorului)
    1 point
  21. Am facut si eu un video cu a mea...dar il pun mai tarziu, ca mi-e lene...oricum toate "face" la fel ) edit:
    1 point
  22. Direct de la sursa: Într-adevĂŁr poliĂžistul are obligaĂžii Âşi trebuie sĂŁ respecte anumite proceduri, dar acest lucru nu duce la anularea sancĂžiunilor aplicate de acesta. Respectarea de cĂŁtre poliĂžist a procedurilor Âşi a obligaĂžiilor ce ĂŽi revin sunt chestiuni de bucĂŁtĂŁrie internĂŁ, iar verificarea Âşi sancĂžionarea unor eventuale ĂŽncĂŁlcĂŁri este atributul exclusiv al sefilor ierarhici ai poliĂžistului, ĂŽn niciun caz al conducĂŁtorului auto, al cetĂŁĂžeanului de pe stradĂŁ sau al contribuabilului ce are impresia cĂŁ poliĂžistul e angajatul sĂŁu Âşi e dator sĂŁ-i cânte ĂŽn strunĂŁ. Cazurile de anulare a proceselor verbale de constatare a contravenĂžiilor sunt prevĂŁzute expres ĂŽn legislaĂžie, mai exact ĂŽn Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, nu dupĂŁ cum ĂŽÂşi ĂŽnchipuie orice habarnist. Legea 218 din 23 aprilie 2002 privind organizarea Âşi funcĂžionarea PoliĂžiei Române prevede: ART. 41 (1) În exercitarea atribuĂžiilor de serviciu poliĂžistul este obligat sĂŁ prezinte insigna sau legitimaĂžia de serviciu, dupĂŁ caz, pentru a-Âşi face cunoscutĂŁ, ĂŽn prealabil, calitatea, cu excepĂžia situaĂžiilor ĂŽn care rezultatul intervenĂžiei sau siguranĂža ulterioarĂŁ a poliĂžistului ar fi periclitatĂŁ. În concluzie, poliĂžistul este obligat sĂŁ se legitimeze doar dacĂŁ nu are ĂŽn piept insigna, ĂŽn caz contrar nu mai e obligat sĂŁ prezinte Âşi legitimaĂžia de serviciu, iar din ce am vĂŁzut cu toĂžii ĂŽn ultimii ani ĂŽn special poliĂžiÂştii rutieri din cadrul PoliĂžiei Rutiere au pe lângĂŁ insigna de poliĂžist Âşi un ecuson cu numele. O altĂŁ aberaĂžie contrazisĂŁ clar de prevederile din legislaĂžia rutierĂŁ: HotĂŁrârea Guvernului nr.1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OrdonanĂžei de urgenÞã a Guvernului nr.195/2002 privind circulaĂžia pe drumurile publice Art. 182. – (1) Oprirea vehiculelor pe drumurile publice se realizeazĂŁ prin executarea semnalelor regulamentare de cĂŁtre poliĂžistul rutier sau, dupĂŁ caz, de cĂŁtre poliĂžistul de frontierĂŁ, atunci când constatĂŁ ĂŽncĂŁlcĂŁri ale normelor rutiere ori ĂŽn situaĂžia ĂŽn care existĂŁ indicii temeinice despre sĂŁvârÂşirea unei contravenĂžii ori a unei fapte de naturĂŁ penalĂŁ, pentru identificarea persoanelor care au comis astfel de fapte Âşi a bunurilor care fac obiectul urmĂŁririi, precum Âşi pentru verificarea deĂžinerii de cĂŁtre conducĂŁtorii vehiculelor a documentelor prevĂŁzute de lege. Oprirea vehiculelor pe drumurile publice se realizeazĂŁ Âşi ĂŽn condiĂžiile producerii unor calamitĂŁĂži naturale, dezastre sau a altor situaĂžii care pun ĂŽn pericol siguranĂža circulaĂžiei. Atâta timp cât legea ĂŽi oferĂŁ posibilitatea poliĂžistului sĂŁ opreascĂŁ orice autovehicul pentru "pentru verificarea deĂžinerii de cĂŁtre conducĂŁtorii vehiculelor a documentelor prevĂŁzute de lege" nu mai putem discuta de oprirea fĂŁrĂŁ motiv Âşi alte legende urbane de acest gen. Referitor la "ordinul de serviciu" o altĂŁ tâmpenie, ce nu are nici cea mai micĂŁ legĂŁturĂŁ cu realitatea. DacĂŁ cĂŁutĂŁm ĂŽn legislaĂžie vom gĂŁsi definiĂžia "ordinului de serviciu" ce spune cĂŁ este o dispoziĂžie scrisĂŁ datĂŁ de conducerea unei unitĂŁĂži prin care se cere uneia sau mai multor persoane salariate sĂŁ efectueze anumite acĂžiuni, pe o perioadĂŁ determinatĂŁ ĂŽn afara sarcinilor curente de muncĂŁ ale compartimentelor din care fac parte persoanele respective. Ori controlul autovehiculelor face parte din sarcinile curente ale poliĂžistului rutier. În plus, chestiunile ce Ăžin de locul, data Âşi activitĂŁĂžile ce le desfĂŁÂşoarĂŁ poliĂžistul sunt dispoziĂžii interne cu caracter secret, ce pot fi verificate doar de Âşefii acestuia, nu de oricine de pe stradĂŁ. Cei care susĂžin aceste afirmaĂžii, clar sunt victimele unor limitĂŁri ĂŽn privinĂža capacitĂŁĂžii intelectuale, pentru cĂŁ numai astfel de oameni deficitari la capitolul logicĂŁ ĂŽÂşi pot imagina cĂŁ atunci când sunt opriĂži pentru control de poliĂžist, ĂŽl pot controla ei la rândul lor pe acesta. DacĂŁ ar fi aÂşa, nu ar mai avea niciun rost existenĂža Âşefilor din poliĂžie, ĂŁstia nu ar mai avea ce sĂŁ facĂŁ, pentru cĂŁ oricum poliĂžistul ar fi verificat Âşi controlat de toĂži cetĂŁĂženii de pe stradĂŁ. O altĂŁ prostie, pentru cĂŁ NU existĂŁ nicio astfel de prevedere legalĂŁ. Costatarea unor abateri ce ĂŽncalcĂŁ normele legale se poate face oricând, nu existĂŁ nicio restricĂžie ĂŽn acest sens. Procesului verbal de constatare a contravenĂžiei nu are nicio rubricĂŁ specialĂŁ pentru a recunoaÂşte fapta, existĂŁ doar rubrica "Alte menĂžiuni" unde contravenientul poate solicita consemnarea opiniilor sale cu privire la conĂžinutul actului de constatare, cum sunt eventualele obiectiuni sau completĂŁri, etc. Mai jos pe tipizat contravenientul semneazĂŁ pentru cĂŁ a luat la cunoÂştinÞã despre conĂžinutul procesului verbal Âşi ĂŽn baza acestei semnĂŁturi primeÂşte o copie a procesului verbal. Despre "convocarea la Tribunal" nu pot sĂŁ spun decât cĂŁ este o stupiditate, pentru cĂŁ poliĂžistul care ĂŽntocmeÂşte procesul verbal nu are calitate procesualĂŁ ĂŽn cazul contestaĂžiei procesului verbal, parte ĂŽntr-un asemenea proces este instituĂžia din care acesta face parte, respectiv unitatea/subunitatea de poliĂžie. Despre sunatul la 112, e o mare tâmpenie Âşi oricine se poate convinge singur dacĂŁ studiazĂŁ legislaĂžia care prevede foarte clar: Art. 32 din O.U.G. 34/2008 (1) Constituie contravenĂžii urmĂŁtoarele fapte Âşi se sancĂžioneazĂŁ dupĂŁ cum urmeazĂŁ: a) apelarea abuziva a numarului unic pentru apeluri de urgenta 112, cu amenda de la 500 lei la 1.000 lei; Tot ĂŽn acest act normativ este prevĂŁzut faptul cĂŁ apelarea la numĂŁrul de urgenÞã 112 se face NUMAI pentru situaĂžii de urgenÞã. Faptul cĂŁ eÂşti oprit de un poliĂžist pentru control NU este o situaĂžie de urgenÞã, puteĂži vedea aici: Ce este o situaĂžie de urgenÞã. În privinĂža acestor documente "legitimatia care atesta ca au dreptul de a lucra pe radar" ori "legitimaĂžia care atestĂŁ dreptul de a conduce masina Ministerului de Interne" Âşi copia dupĂŁ certificatul metrologic, sunt doar afirmaĂžii infantile, similare cu cea privind "ordinul de serviciu" pentru cĂŁ e logic pentru orice om lucid cĂŁ asemenea documente au caracter intern, iar verificarea lor se face de Âşeful ierarhic al poliĂžistului. Certificatul de verificare metrologicĂŁ se poate solicita doar de instanĂža de judecatĂŁ ĂŽn cazul ĂŽn care contravenientul formuleazĂŁ contestaĂžie ĂŽmpotriva procesului verbal, iar acest document se trimite ĂŽn copie instanĂžei, ĂŽn niciun caz conducĂŁtorului auto sancĂžionat. Fals! AfirmaĂžia asta e chiar hilarĂŁ Âşi dovedeÂşte habarnismul ce ĂŽl caracterizeazĂŁ pe autorul textului. Cei care procedeazĂŁ aÂşa cum sunt ĂŽndrumaĂži ĂŽn acest text, nu vor face decât sĂŁ-l enerveze inutil, sĂŁ-l provoace Âşi sĂŁ-Âşi asigure ĂŽnverÂşunarea poliĂžistului de ai sancĂžiona exemplar.
    1 point
  23. Confirm si eu ca se strang pe disc de la iau dracii. Daca nu le iei jos periodic si le cureti. Recent le-am demontat pentru scurt timp si aproape ca le-am luat la ciocane. Fiind din aluminiu, e cam periculos.
    1 point
  24. Asta e diferenta, ca ai un intermediar mobil intre janta si disc, care vibreaza constant si produce temperatura. Eu iti doresc sa nu ai probleme si sa te bucuri de aspect. Se poate sa fie totul ok, dar la fel de bine se poate sa nu fie totul ok. Mai ales daca ajung impuritati intre elemente. Bafta! LE: eu doar imi exprim niste principii, pe care unii le considera "baliverne". Fiecare face ce vrea cu proprietatile lui
    1 point
  25. Romantism metalic! Mai bine dedicati pasiune fiintelor insufletite! Imi place Bmw-ul din moment am renuntat, deocamdata, la a veni la serviciu cu motocicleta. Minutele acelea, de stat pe loc, nu le pot acorda masinariei. Iar referitor la sunet, nicio masina nu are un zgomot mai frumos ca o moto. Nu-s corporatist. Sunt atatea alte lucruri utile, frumoase in viata!
    1 point
  26. N47 vine cu bujii Bosch pe original.
    1 point
  27. FRM 1 e mai sarac in optiuni, din pacate ...
    1 point
  28. am si eu si am vazut la multi problema aceasta.chiar nu i-a dat nimeni de cap? la mine ii plin de ulei prin intercooler de la furtunasul acela.
    1 point
  29. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! Insa ai ceva de lucru la ea.. La cutie intai uleiul apoi vezi ce se intampla. La CD, cred ca poti sa tragi putin de el mai ales ca la punctul 3 pare se pare ca e defect CCC-ul. Eu am avut probleme cu un CIC care facea ca al tau si a trebuit sa-l schimb. La 4 e posibil bateria la telecomanda ... La angel ar trebui sa ai eroare in bord...ledurile de sub oglinda se aprind la inchidere/deschidere. Oricum ai ceva ciudatenii. Pune si tu un tester intai sa vezi ce mai da. Succes !
    1 point
  30. Ăn anul 2015, secolul vitezei, cei care militeazĂŁ pentru stat pe loc ĂŽnainte de a pleca, când sosești la destinație, parcĂŁ ar fi pensionarii Bmw. De unde atâta timp, rĂŁbdare? Ce atâta gâdilat?!!! E o mașinĂŁ! PânĂŁ la Bmw, la celelalte mĂŁrci procedați la fel? DacĂŁ rĂŁspunsul e afirmativ, ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ aveți mult timp liber pentru astfel de preocupĂŁri inutile. Orice i-ai face, e un agregat care se uzeazĂŁ. Cine are actuala mașinĂŁ de mai mulți ani, sĂŁ zicem 5? Nu sunt nici 10 user-i pe forum. De ce? Pentru cĂŁ dupĂŁ câțiva ani, câteva zeci de mii de km, dacĂŁ poți, o schimbi cu alta mai mai nouĂŁ, mai bunĂŁ!
    1 point
  31. Cu privire la remarca colegului cred ca ar trebui casate masinile astea care provin de la oameni care isi permit un BMW, pentru ca evident nu are cine sa le mai cumpere ulterior, intrucat cei care isi permit un BMW vor cumpara unul nou/mai nou . ON TOPIC: La motoarele pe benzina cred ca pornirea de pe loc e ok sa se efectueze dupa ce turatia de mers in gol a motorului se stabilizeaza. Initial turatia motorului este putin crescuta datorita socului automat. Cred ca se poate contamina destul de usor uleiul cu carburant daca pornirea de pe loc se face in timp ce amestecul este mai bogat, intrucat componentele metalice nu ajung intr-un timp atat de scurt la cotele de dilatatie optime. Ungerea in sine a motorului ar trebui sa fie foarte buna inca din primele secunde de la pornire daca se folosesc uleiuri cu indice de vascozitate la rece de tip 0W.
    1 point
  32. Da, cand pui comutatorul de lumini pe pozitia auto la deblocarea masinii se aprind pozitiile fata spate. In functie de modulul de lumini instalat pe masina se pot coda si alte lumini.
    1 point
  33. Deci mai bine scoatem din antigel si se incalzeste mai repede motorul :poke:
    1 point
  34. Sincer, nu mai stiu cum arata s-class si oricum n-as fi obiectiv, dar asta e opera de arta. Cam ca toate modelele scoase in ultimul timp. Buna ideea cu orchestra, pe masura clasei seriei 7 si un pic emotionanta. Ori sunt eu mai slab de inger de ceva vreme. Cand am vazut prima oara in oglinda, in spatele meu un F10 (modelul cu faza scurta pe toate 4 farurile si erau aprinse) mi-au dat lacrimile. M-a uns la suflet, ce sa mai.
    1 point
  35. cu scuzele de rigoare daca suna aiurea, dar cred ca in primul rand tu trebuie sa schimbi mecanicul si locul de unde cumperi piesele...
    1 point
  36. Stati ma langa ea pana urca apa la 90 de grade.schimbati uleiu la 5000 de km so nu depasiti 100 la ora.asa o sa aveti masina pe viata.
    1 point
  37. Producatorii recomanda sa pleci imediat dupa pornire, chiar sunt impotriva stationarii cu motorul pornit a masinii (pentru asta au inventat sistemul start/stop la masinile recente). Pe mine ca posesor auto care pe langa trendul eco trebuie sa tin si socoteala cheltuielilor legate de masina. Ma lasa rece recomandarile calduroase ale producatorilor. Pornesc masina vara o las pana intr-un minut sa toarca in gol dimineata, chiar daca sunt grabit si plec mai repede am grija sa nu accelerez brusc si brutal motorul pana cand acul de temperature nu ajunge in zona optima, vara se intampla destul de rapid lucrul asta chiar si la motoare diesel. Iarna ii dau timp in functie de temperature exterioara pana se "aseaza" relantiul oricum 2-3 minute si aceeasi procedura pana nu vad acul de temperature in zona optima de functionare nu bruschez masina. In zona de temperature optima merg cu masina pe toata plaja de turatii in functie de necesitati fara tine motorul subturat de dragul consumului mic, in timp economia realizata se duce pe curatat galerii, egr, turbine, filter de particule. Pentru protectia turbine nu opres motorul instant mai ales (dupa drumurile solicitante autostrada, extraurban, ture in forta) aunci cand intru la benzinarii, popasuri. In principal se aplica ce am spus la diesel-uri penru a evita alte complicatii si o intretinere mai costisitoare a motorului dar in parte si un motor pe banzina trebuie exploatat progresiv si are nevoie de un timp "de acomodare" mai ales in sezonul rece. Unii considera lucrul asta nise obicieiuri legate de soferia de moda veche dar odata deprinse te scutesc de niste bani in plus dati pe la diverse servie-uri, stress si alte neplaceri. Deci cu cartile tehnice nu prea ai ce sa te lamuresti decat daca ai studii in domeniu pricepi ce se intampla intr-un motor, comportamentul fluidelor in functie de temperatura, jocuri tolerante, cum functioneaza un sitem de ungere al unui motor. In principu se poate oricum si cum recomanda produatorul si cum te simiti tu bine ca sofer diferenta e in utilizarea pe termen lung a unui motor. Ar fi culmea daca ai o urgenta si a trebut sa pleci in ture de la prima cheie sa ii spui unui om ca s-a stricat masina dar daca o face zi de zi .. atunci sigur vor fi si consecinte.
    1 point
  38. M-am uitat acum pe BMW owners manual la mașinile pe benzinĂŁ și uitați ce scrie: ”Do not allow the engine to warm up by leaving it running while the vehicle remains stationary. Instead, begin to drive immediately at a moderate engine speed.”
    1 point
  39. FRE: l-am gasit in piata la Obor )))
    1 point
  40. Pentru angel eyes iti trebuie LED MARKER alb. Trebuie unul destul de puternic ca sa faca treaba. Trimurile lasa-le OEM. Sau daca vrei sa le schimbi, cauta unele carbon sau fa-le pe astea toate PIANO BLACK.
    1 point
  41. Inca niste poze cu ea curata. Cei care aveti, se poate schimba lumina la angel in alb si cat costa? Ma gandesc sa ii pun si folie pe geamuri din aceea cu UV nu foarte inchisa, un 30 la suta cred http://imageshack.com/a/img661/1593/cteblv.jpg http://imageshack.com/a/img912/7598/kM10bt.jpg http://imageshack.com/a/img537/5816/mzjuFD.jpg http://imageshack.com/a/img537/5126/Lamkkv.jpg http://imageshack.com/a/img661/6599/cIw0Wz.jpg http://imageshack.com/a/img673/5923/9bKdTE.jpg
    1 point
  42. In mod sigur nu e normal/exemplar sa dea in nas la plecarea de pe loc. Doar in cazul in care pleci din ture ridicate si ai DSC on.
    1 point
  43. Probabil nu ai inteles nimic, sau nu ai idee cum e piata auto in uk. Masinile care le-am avut au fost mereu in stare mecanica perfecta pentru ca acolo am investit bani nu in jante, bari, scaune si erc, vrei masina dotata o cumperi dotata si gata. Asta a fost parerea mea in a investii banii intr-un e46 care deja e la pamant si nu prea se cauta in uk mai ales 2.2. Ok e o masina frumoasa si intretinuta dar cand o sa vrea sa o vanda peste 1-2-3 ani nu o sa mai ia aproape nimic pe ea. Nu ma inteereseaza de banii nimanui era doar onparere personala si din propria experienta. In tara puneti bari, jante si luminite si dar va troncane masina si stati cu martorul aprins la rezervor. M-am saturat de ipocrizia voastra de piloti cu bmw. E90 nu e naveta spatiala, pentru ce modificari a precizat nu ai nevoie de laptop, sa nu mai zic ca in 2015 laptopul e ceva normal. in ro e46 inca e o masina in care poti sa investesti, in schimb in uk nu cred ca se merita decat daca ai de gand sa o ti pe perioada lunga sa te poti bucura
    1 point
  44. Bine ca ai rezolvat-o,era si pacat sa ramana asa.Frumos interiorul :goodjob:
    1 point
  45. Ai instalat morimoto?
    1 point
  46. Da, la noi au loc testele de anduranțĂŁ. Daca nu crapa, inseamna ca pot merge pe orice sosea din lume ...
    1 point
  47. pentru ca stau in depozit cu lunile sau anii , nu sunt depozitate cu atentie si apar deformari, simplu
    1 point
  48. Adica esti oprit deoarece nu ai centura, tu esti beat mort si nu are voie sa te sanctioneze. Beton! :blink:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.