Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/05/15 in all areas
-
Dupa proverbul ti se da un deget si iei toata mana asa am decis sa continui si eu proiectul meu. Intrebarile "Cum ar fi daca?, Se poate sa...?, Cat de sus se poate ?" si acum parca imi dau un refresh si o pofta mai mare sa continui. Ce sa continui? Dupa parerea mea cel mai complex proiect de tuning diesel BMW din cate am auzit eu pe la noi,or mai fi si altii,am mai auzit si de altii dar din cate stiu s-au grabit prin a nu face ceva durabil si nu a tinut foarte mult proiectul lor sau l-au abandonat si au trecut la altceva(si aici vorbesc exclisiv de sedan,coupe nu am auzit). Vorbe de genul "Nu iti ajunge atat?,Ce iti trebuie mai mult?,Puteai sa iti iei n si x !" zboara pe la urechile mele neavand nici un impact iar eu neavand timp pentru a le face teoria pasiunii fiind mult mai ocupat de gandurile a ce avea sa urmeze. Cum ar fi daca era 3.0d?Era...Dar cum ar fi sa fie ?!Dar nu este.Dar daca l-am face sa fie ! Dupa spicuiri ici-colo,dupa discutii cu mecanicul,stampila a fost pusa,ciocanul a lovit masa,GATA !Asta este il vom face 3.0d si nu oricum ! Ce implica aceasta modificare? -iubitul motor cu toate anexele nu sa luam de pe cel de 2.0d -sfanta cutie -frane -suspensia(care a fost comandata din start pentru 6 cilindri nu pentru 4,puteti observa pe cutie) -unii ar spune doar grupul spate,cardan si planetare,eu spun ca va trebuie toata puntea spate,veti vedea de ce -ceasurile din bord -ECU Facand un calcul acestea toate duceau undeva nu departe de pretul unui 3.0d intreg daca le-as fi luat pe toate separat iar pe parcurs ar mai fi trebuit diverse care ar fi insemnat timp pierdut,stres si alti bani. Asa ca am decis ca imi trebuie un 3.0d de preferat cu volan pe dreapta(nu ma incomoda acest lucru)si lovit daca se poate oriunde in afara de zona motorului. Dupa luni de cautari,planuri si idei proiectul creste. Gasesc un coupe la licitatie-Anglia cu 150k MILE dar il pierd deoarece licitatia depaseste bugetul.Mare suparare,parca era varianta optima,era varianta cea mai buna,era tot coupe si imposibil sa mearga ceva prost.Asta este..."Ce nu te omoara te face mai puternic" se zice dar imi venea sa mananc monitorul. La o saptamana primesc o atentionare ca a aparut un alt 3.0d dar sedan,usor lovit in spate(nici macar bara nu era sparta) si cu pompa care trage motorina din rezervor defecta.Garantie ca masina porneste 94k MILE.Hmm...De data asta sunt mai pregatit. Se liciteaza,se liciteaza,stam la panda,asteptam momentul perfect si intepam...ce credeti?Victorie,al meu este,mare fericire de data asta,voi putea incepe mult doritul proiect ! Masina este adusa in tara pe platforma cu toate taxele,drumul,comisioane si tot ce a trebuit pentru suma de aproximativ 3000 lire.Ajunge in mijlocul toamnei 2014. Plecat la Ploiesti dupa ea un prieten trebuie sa faca eforturi pentru a repara pompa de sub bancheta pentru a o aduce pe roti si a o proba la destinatie. Seara primesc un telefon,a ajuns pacientul ! Ma duc o vad si totul este ok,se simtea mirosul unei masini din afara tarii,din tarile "bune",o masina intretinuta cum trebuie,nu batea,nu scartaia nimic.De la impactul accidentului din spate s-a rupt mufa pompei de motorina de sub bancheta si a trebuit sa se faca o adaptare cu un colier care mi-a facut surpriza sa se desfaca si sa traga motorina prin spate pe sub bancheta si sa se opreasca masina.S-a schimbat pompa si masina rula impecabil,motorul era mult mai silentios si mai asezat decat zgomotosul de 4 pistoane.Era un sunet infundat si gros iar cand o calcam avea un sunet foarte placut gros.Imi placea masina,imi palcea cum trace,se simtea ca are potential,se simtea ca are un motor sanatos. Am inceput sa o aranjez si pe aceasta pana urma sa incepem treaba si mai mult de atat incepusem sa prind drag de ea.De ce?Era mai confortabila,avea suspensia normala,jante pe 17,tragea mai bine,se auzea mai bine,era mai silentioasa,chiar intr-un timp ma gandeam sa o inscriu si sa ii fac schimbarea volanului dar radacinile primei idei nu au putrezit ! A avut loc si 3-4 linii intre coupe si englezoaica dar cu parere de rau fata de designul coupeului, englezoaica a castigat de fiecare data... Am avut surpriza sa intalnesc si o sora geamana a englezoaicei,le vedeti in una din pozele de mai jos.5 points
-
Salut tuturor ce urmeaza sa va plictisesc ) La indemnurile cunoscutilor m-am hotarat sa pierd ceva timp pentru a-mi prezenta masina pentru ca doresc sa impartasesc cu cei interesati pasiunea si problemele intampinate de-a lungul timpului deoarece si eu la randul meu as vrea as primesc impartasanie din alte parti ! Pe la inceputul toamnei anului 2012 dupa 2-3 luni de tocit mobile.ro,autoscout24.ro si alte site-uri eram hotarat sa plec dupa masina in Germania.Imi cautam primul BMW ! Gasisem ceva aproximativ care sa ma incante la bugetul din acea perioada de aprox 8500-9000e (+ alte 2000e pentru modificari pentru ca stiam ca nu ma voi opri doar la masina). Cu aproximativ o saptamana inainte sa plec am aruncat un search si pe batranul autovit.ro(cu toate ca vroiam masina de la mama ei nu rupta prin gropile de la noi) si am vazut-o pe domnisoara care implinea toate conditiile mele mai putin cea de trapa. Era un E46 320cd an 2005 gri: -pachet M-Tech 2 complet -jante 18 de pacheet M -faruri xenon fabrica,stopuri led,semnale aripi led -interior sport Recaro alcantara -volan M cu comenzi -6+1 trepte -modul comfort -suspensie completa pachet M -145k km Mi-a tresarit inima cand a venit proprietarul la intalnire cu ea. Mi-a placut din prima secunda si chiar daca ar fi avut vre-o problema grava tot o luam cu gandul "lasa ca o fac eu ". Am mers la un service pentru un test si totul a iesit ok. Singura "problema" a ei a fost ca scartaia rulmentul de la ambreiaj cand il calcam in rest impecabila. Masina a fost adusa in tara in 2008 pentru suma de 18000e cu aproximativ 70k km. Dupa negocieri nu a vrut proprietarul sa scada mai mult de 100e(aia pentru motivul ambreiajului )si masina a fost achizitionata la suma de 9100e. Fericire mare si sa inceapa modificarile !3 points
-
@quze ...m-au chemat sa.mi iau masina ca e gata si cand le.am spus sa faca testdrive hard cu ea sa nu cumva sa ma lase prin austria sau mai stiu eu unde, au zis ca e ok pt ca s.a mers cu peste 200km/h si a fost ok...am ajuns la ei, am platit si inainte sa urc pe autostrada in Munchen pe la 100-110kmh s-a aprins drivetrain error,... am plecat de la ei cu vopseaua stearsa de pe scaune...capacul de la spalator far dreapta lipsa, capac motor lipsa, sunetul in masina ne-existent (au dat vina pe modificarile facute dar odata ajuns la neo am vazut modulul tv care in mod normal avea culoarea alba cand l-a instalat adi acum, era plin de amprente negre si mazgalit, am ramas socat, mi-au desfacut masina sa vada cum s-au facut legaturile/instalat NBT /TV Hd si mi-au ars modulul tv, mi-au intrerupt fibra si asa am ramas fara sunet, aveam ulei de la cutia de viteze intre trimuri langa schimbator, compresorul de clima avea ambreiajul rupt, ventilatia in scaunul soferului nu functiona, ventilatie care daca puneam pe primul nivel imi facea probleme la spate dupa 10min de functionare... Din pacate pt mine experienta bmw s.a terminat cu un gust amar...si nu pt ca am avut neplacerile mecanice...se poate intampla cu orice masina fie ea second hand sau noua...dar modul in care am fost tratat eu si masina mea intr-un service BMW in Germania este inadmisibil...daca vreodata voi mai avea BMW acesta o sa fie E39 sau E38... P.S. Am primit o invitatie pt testdrive cu G11 750i in 21noiembrie in Cluj ca scuza pt neplacerile create in Germania...sa-si tina testdrive-ul pt ei...pe mine nu mai eu cu ce sa ma impresioneze, unde ma asteptam sa o faca au dezamagit intr-un mod grosolan...3 points
-
Bun...vad ca lumea e suparata ca le pica turbinele mici pe la 75k km si is suparati...bun...pe scurt, dupa cum stiti am avut unele baiuri cu X-ul (nici acum nu stiu EXACT care a fost baiul cu el, doar s-au schimbat piese ca intr0un LEGO)...am platit 15.300eur (pe langa facturile atasate aici am mai platit 2 catalizatoare (fara de care nu-mi acordau garantia, va rog sa retineti cuvantul garantie si ambele turbine) factura catre BMW Niederlasung...peste 2500eur cazarea/mancarea pt 3 sapt in total in Munchen pt 2 persoane, 600eur transportul cu platforma, inca 500eur drumul cu avionul a doua oara...etc etc...ma apropiu de 20.000eur cheltuieli cu X-ul din iulie pana acum (nu au vrut sa imi acorde TVA-ul inapoi si singurul beneficiu a fost 10% din factura)...buuuuuuun...am dat X-ul...ma suna domnul la care l-am dat, acum 4 zile: ca i s-a aprins eroarea cu Drivetrain si ce sa faca...am inghetat...dar mi-am adus aminte ca bagasem benzina de la lukoil la intoarcere in tara (am fost nevoit)si tot asa mi-a dat si mie...am facut plinul cu benzina 100OMV si a disparut eroarea...am ajuns la Cluj a doua zi si pe tester mi-a dat ceva eroare de Knocking detonation sensor...pe scurt de la benzina proasta...l-am sfatuit la randul meu pe domnul respectiv sa alimenteze doar cu benzina de la 98 in sus si sa vedem ce se intampla, a zis ok...dar ca sa fie impacat i-am reamintit garantia la BMW, am inchis si imediat am sunat la Munchen si am vb cu p0ersoana care se ocupase de mine pe tot parcursul reparatei in service, il intreb: Michael, am dat masina dar domnul la care am dat-o a "primit" eroarea clasica Drivetrain error, cum beneficiaza de garantie? Merge la oricare reprezentanta BMW in ROmania o verifica si daca se dovedeste ca una din partile componente schimbate e de vina se schimba gratuit, nu? ZIce sec: Nu...ca sa beneficieze de garantie trebuie sa vina cu masina la Munchen... Am zis ca glumeste si ca asa ceva e inadmisibil...daca stiam ca asa se pune problema o reparam la colt de strada...a zis ca 90% asa e dar isi suna seful si ma suna inapoi...au trecut 4 zile dar inca nu m-a sunat...m-a sunat in schimb domnul la care am dat X-ul si mi-a zis ca e ok, a fost de la benzina...am ezitat sa-i spun patania cu BMW Munchen si ma rog sa nu aibe vreo problema ca altfel va trebui sa urce masina pe platforma s-o duca la Munchen... INCREDIBIL!!!3 points
-
@quze cand cumperi o masina care are 15000 de km de la reprezentanta bmw si care nu a fost masina de test drive pe care dai 40000 euro nu te astepti sa iti pice turbina la 73500 de km( eu cel putin nu). Nu au fost doar 6000 de lei, adauga si costul reviziilor, precum si alte maruntisuri, care la reprezentanta nu e mic By the way as pune un pariu cu tine ca garantia nu acopera asa ceva Nu e vorba neaparat despre suma e vorba de increderea in marca bmw. E vorba de testarea insuficienta a motorului inainte de lansare( din moment ce e o problema comuna la 525) e vorba de faptul ca nici dupa 4 ani de la lansare nu au rezolvat problema distributiei( a mea e fabr 9/2011, am cautat sa iau dupa luna a 3/ 2011 cand se spunea atunci ca au rezolvat problemele- TEAPA) si e vorba de faptul ca am ramas in mijlocul campului uitandu-ma ca un idiot la masina mea cu emblema elice de avion la care am visat atata timp, idealul pustanilor ca mine( desi am 35 de ani)3 points
-
3 points
-
Dupa resoftare a trecut o perioada pe aproximativ un an(03.2014) in care am mai rezolvat cate ceva la ea si anume: -acel scartait al rulmentului de la ambreiaj -->>> am inlocuit volanta,placa,disc si rulment daca tot am umblat acolo sa nu mai umblu ceva timp. -cureaua de la transmisie am observat ca avea o ciupitura si cu ocazia asta am inlocuit -->>> curea transmisie si AC impreuna cu toare rolele aferente Inca un colt al masinii care a fost inlocuit si o perioada nu exista sanse sa apara probleme. -din cauza unui drum de tzara cum exista "doar" cateva in iubita Romanie un pivot de pe stanga fata a cedat -->>>schimbat brat pentru ca doar asa se poate (cu aceasta ocazie mi-am confirmat ca suspensia este toata M nu doar arcurile si telescoapele). -inainte de iarna ce tocmai trecuse a trebuit sa mai schimb releul buji pentru ca dadea eroare si bujiile pentru ca pornea putin greu si daca tot s-a desfacut pana acolo s-a curatat si galeria de admisie -montat pedale black edition M(aftermarket dar dupa parerea mea dau mai bine decat pamantul de pe cele vechi ) -inca un schimb de ulei+ filtre a trebuit facut pentru ca trecuse putin peste 1 an de la ultimul chiar daca masina nu facuse 10k km dar de aceasta data am optat pentru Motul 8100 X-Clean 5w40 la sfatul unui prieten si intradevar motorul parca era o frecventa mai silentios. Am uitat sa specific timpul 0-100km/h era de 7.1 In primavara lui 2014 nu am mai putut suporta apasarea si greutatea gandului de la interiorul M3 E46 asa ca am scapat intr-un M3 dezmembrat, cu greu gasit la momentul cand exista si buget si foarte important sa nu fie de Anglia,de pe care am achizitionat mult doritul interior ! Ce inseamna interiorl respectiv? -scaune full piele,incalzite si full electrice cu memorii si reglaje in toate pozitiile,cu perne de aer care se umfla si se dezumfla in stare foarte buna nu julite,tocite,piele cutata,etc -bancheta care parca nu a fost "locuita" niciodata cu un logo metalic "BMW WilliamsF1 Team" care nu cred ca inseamna ce cred eu ca inseamna si ca tocmai la mine a ajuns acest interior atat de special -fete de usi -buretii de pe cotierele fetelor de usa Dupa aceasta achizitie nu m-am putut abtine sa nu bag noul interior la cosmetizat si am cumparat un set de Leatherique Rejuvenator Oil si Prestin Clean.Dupa acest tratament pielea era moale precum curul unui bebel ) si mata asa cum trebuie sa fie o piele CURATA ! Eu neavand scaune incalzite pe vechiul interior a trebuit sa iau si banda cu butoanele scaunelor incalzite si odata cu asta sa schimb IAR si masca pentru relocare clima deoarece atunci cand am cumparat navigatia si a trebuit sa mut clima am luat-o pe cea cu butoane separate nu cea pentru banda/pamblica deoarece aveam doar buton DSC. Dupa ce marele maestru in tot ce inseamna BMW a tras cablurile,mufat si probat tot era alta viata,alta pozitie de sofat mai ales in curbe singurul regret fiind ca am ingreunat-o cu aproximativ 10kg (scaun M3-29kg,scaun recaro sport alcantara- 24,5kg) dar poate vom recupera pe viitor.3 points
-
Am mai tot incercat variante de jante ce ar da bine pe modelul meu dar parca nimic eu era precum "furculitele"...In fine.Trece iarna si ard de nerabdare sa ne apucam de treaba.Vorbesc cu master chef mecanic si stabilim ca pe la jumatatea lui martie 2015 sa ne apucam,zis si nefacut,am inceput la inceputul lui martie 2015 ! A venit timpul,pacientul si donatorul au ajuns pe patul de "spital".2.0d si-a incheiat activitatea in posesia mea la 160k km. Se incepe prin incizie asupra englezoaicei,se scoate ansamblul motor-cutie prin demontarea bara fata,trager si tot ce mai impiedica operatiunea.Cu ele jos incep sa le studiez si pozez,un manunchi de fiare,fire si plastice oare pot provoca asa o senzatie la ce aveam in cap? Acum ca i-am scos inima o pot imbunatati mult mai usor,aflu ca trebuie sa schimb si galeria de evacuare deoarece aceasta era dintr-un fel de inox iar la ce urma sa se intample acesta nu ar rezista asa ca incep sa caut galerie din fonta si gasesc intr-un final la cineva in Bucuresti cu ajutorul unui prieten. Galeria evacuare bifat si montat. Jos cu galeria de admisie acum pentru curatat si eliminat mult dusmanitele clapete,nu avea rost sa risc pentru aceste mici bucati de plastic o catastrofa.Le comand crezand ca imi trebuiesc cele mici de 22 dar de fapt imi trebuiau cele mari de 33,le schimb si totul se rezolva.Inca o piatra de pe inima aruncata. Daca a fost data jos galeria sa schimbam si bujiile care faceau figuri in iarna ce a trecut.Beru in actiune montat si bifat. Iubita turbina este urmatoarea vizata !Demontata si cautat optiuni de upgrade.Ma hotarasc sa aleg probabil pe cel mai bun in aceasta ramura foarte importanta,ce altii nu au reusit la el a fost doar pasiune !Dureaza 2 zile aproximativ pana este gata si micul melc a fost upgradat cum se poate mai bine pentru a duce 350CP.Imi venea sa o ling pentru cat de curata era.Intors in buncar montat si bifat ! Intre timp am observat ca tampoanele de pe 3.0d erau obosite unul dintre ele chiar decedat asa ca am decis sa le schimb tot Lemforder.Montat si bifat ! http://s20.postimg.org/egzeoqlrt/image.jpg http://s20.postimg.org/i1va7yqbd/galerie_evacuare_fonta_bmw_9e71517706e30d3694_59.jpg http://s20.postimg.org/ir0qyh3nd/Picture_007s.jpg http://s20.postimg.org/vjouyef95/Picture_014.jpg http://s20.postimg.org/t3s3ho3i1/Turbo_stock_3_0d.jpg http://s20.postimg.org/4bshafmbd/Picture_017.jpg http://s20.postimg.org/40b0xo5vd/Picture_040.jpg http://s20.postimg.org/biu66ax89/Picture_188.jpg http://s20.postimg.org/g60882kl5/Picture_190.jpg http://s20.postimg.org/hmbqq7ni1/Picture_059.jpg2 points
-
Consumul ala e aberant. Consumul mixt la tine e undeva intre 7-8%. Si asta cu indulgenta. Nu veni sa vinzi masina cu texte dinastea, pe un forum de specialitate. Ca nu tine. Eventual incearca pe un forum gen mamici.ro sau ceva de genul.2 points
-
Nu inteleg rostul comentariilor din partea voastra,nu vad nici o relevanta pentru un eventual client... Unul imi spune ca sunt samsar(cu toate ca 80% dintre masinile de pe forum sunt luate de la samsari),unul nu citeste anuntul,iar altul imi confirma ca vand o masina manuala. Oameni buni..2 points
-
Am observat ca multi useri se lovesc de problema asta si nu reusesc sa adauge poze, asa ca voi incerca sa explic amanuntit. Metoda 1 - Se utilizeaza butonul Click to Attach Files -> Se selecteaza imaginea din calculator (Atentie! fisierul NU trebuie sa depaseasca 2MB) -> Se apasa butonul Add to Post -> Imaginea va aparea micsorata cu posibilitatea extinderii acesteia dupa click. Se repeta procedura in cazul mai multor imagini. De retinut ca aceasta metoda foloseste resursele forumului si la un moment dat va trebui sa stergeti din atasamente ca sa puteti adauga altele. Metoda 2 - Se utilizeaza un site de hosting extern, de exemplu http://postimage.org/ sau http://imageshack.us/ -> Se apasa pe butonul Cauta/Browse -> Se selecteaza fisierul/fisierele din calculator -> Se selecteaza rezolutia potrivita pentru imagine -> Se apasa Incarca-l/Upload -> Apoi se copiaza aici tot ce scrie in casuta cu Link direct pentru forumuri/ Forum Code. Va aparea asa: http://s22.postimg.org/5fj8x42wh/1_logo.png Metoda 3 - In cazul imaginilor de pe alte site-uri se utilizeaza butonul Insert Image din casuta de Add Reply -> Se copiaza in casuta adresa imaginii -> Se apasa butonul Insert Image si va aparea ceva de genul:1 point
-
1 point
-
Ai dreptate. Cand asteptarile sunt mari (cum este normal sa fie la o marca premium), dezamagirile sunt pe masura.1 point
-
1 point
-
Are ceva spart si aruncã pe tubulatura de aer,cred cã trebuie demontat bordul si vazut care e treaba acolo. Nu are cum sa ajunga antigel acolo decât pe canalele de aer de la aerotermã...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Apropo. Tie iti trebuie antigel Hepu G11 ALBASTRU. In poze vad ca este rosu.1 point
-
@cmiui- nu mi se pare deloc ieftin break-ul, daca pui la calcul si taxa si inmatricularea o sa vezi ca nu o sa ti se mai para asa de ieftin, personal crd ca e un pret corect ptr masina respectiva si ptr dotarile care le are daca e ok si mecanic @Catalin-Paul- din ce stiu am 2 prieteni care se ocupa cu masini si cumpara de pe primul site parca daca tin bn minte dar nu pot confirma 100% ca asta este. Trebuie sa ai cont in banca cu banii care vrei sa ii dai pe masina ca sa poti face plata, stai si urmaresti masinile care te intereseaza si se liciteaza pe sistemul care se liciteaza si pe Ebay , pe final de licitatie daca nu esti pe faza in ult min-secunde poti sa o iei frumusel in freza, de multe ori tind sa cred ca nu toate ofertele sunt pe bune si ca se incearca sa se obtina in general preturi cu mult mai mari. Stiu ca ei dupa ce castiga o licitatie fac plata masinii si in 1-2 saptamani intai este livrata masina si dupa in alta saptamana parca vin si actele. Pana acum din tot ce au adus masinile au fost exact ca in descriere si nu au avut evenimente neplacute, acum ce sa zic tine si de tine daca poti trece peste asa ceva, ca eu unul daca nu as vedea/proba o masina mi-ar veni cam greu sa o cumpar asa doar din poze si ca zice unu ca e ok mecanic si estetic1 point
-
Am.citit si eu pe forumuri din afara de multe cazuri cu turbina la biturbo de pe 525. E trist ca are asa probleme. Eu mai am si un Merc, 2.2 litri tot biturbo, are doar 204 cai insa 500 nm si sincer este foarte fiabil. Inainte am avut acelasi motor pe un E. La 240 de mii l-am vandut si iesise cu 0 faults la diagnoza. Dar de curiozitate cine fabrica turbinele pt acest n47? La Merc sunt Borgwarner. Insa nici inainte la cele cu Kkk nu aveau probleme.1 point
-
@quze daca aveai tu masina si la 70 de mii iti pica turbina fac pariu ca nu mai ziceai asta.1 point
-
Va multumesc tuturor celor care mi-ati apreciat si citit thread-ul ! Se pare ca am ajuns sa umplu spatiul de 19Mb alocati. Cum as putea sa il maresc(banuiesc ca trebuie sa iau cumva legatura cu un administrator si sa platesc ceva,dar cu cine?)?1 point
-
Foarte buna alegerea suspensiei, de mult sunt cu ochii pe D2, nu stiam ca o importa cineva in Ro, de curiozitate un pret? Si mie mi-a zis toata lumea ca face lag un intercooler mare, dar nu are nici-o treaba, sa nu vorbim de aerul mai rece in admisie.... (PS: intercoolerul stock are corpul cu tubulatura din plastic, nici nu vreau sa ma gandesc cat se pierde numai acolo la imbinarea cu elementii de aluminiu...sa nu mai zic ca este mai mult gros decat lat ceea ce in opinia mea rezulta in racire mai slaba) Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Dupa montarea suspensie a urmat evident o noua geometrie care din pacate nu a iesit perfecta datorita anvelopelor uzate neuniform sau mai bine spus netocite uniform .Pe hartie la baiatul de la service iesea perfect dar dupa ce l-am disperat de 2 ori spunandu-i ca volanul sta putin stramb a facut rost de aparatul de masurat profilul anvelopei si a constatat ca anvelopele erau tocite neuniform si din cauza asta volanul nu statea perfect drept...In fine,o vom rezolva si pe aceasta... Ma pot mandri ca noul intercooler l-am montat si adaptat personal si nu a fost prea simplu pentru ca a trebuit sa renunt la ceva plastice de directionare a aerului.Mai jos veti avea o baba stirba. Dupa montarea intercoolerului am costatat ca aveam furtunul ce urca de la intercooler in EGR fisurat,seara a venit si muream de ciuda sa vad diferenta !!A trebuit sa comand coturi si cuple din silicon cu 3 randuri de sfoara pentru a inlocui furtunul respectiv si asa va recomand si voua stiu ca este cunoscuta problema.Nou nu mai stiu cat era acea bucata de furtun la Bavaria am inteles ca in jur de 600 lei iar cei de la dezmembrari nu o vindeau sub 250 lei uzata,batrana si aceasta cu termen limitat.Cuplele, bucata de teava si cotul m-a costat tot in jur de 250 lei dar acum sunt noi si mult mai rezistente decat cele stoc. Dupa ce am rezolvat si problema furtunului sunt gata de probe,constat ca modificarea a fost cu succes si se simte o crestere de putere mai ales in treapta a 2-a,posibil si din cauza suspensiei care acum o tine mult mai legata si nu mai poate pleca cu nasul pe sus. Cu toate ca masurarea suspensiei s-a facut fix dupa cea originala masina a mai coborat putin. Dupa toti acesti steroizi inghititi trebuie sa trecem si la probele practice si anume un drum prin Slanic si unul Sibiu cu mult iubitul meu copilot care este cel mai rapid in atentionarea schimbarii culorii semaforului in verde !1 point
-
Foarte dotata masina!!!! Fara xenon,navi mic,fara dublu clima....,consum 3,2l/100km si se vinde urgent la super oferta!!! Merita cel putin 20000!!! Spor la vanzare!!!1 point
-
Punand in balanta lucrurile, daca ar fi sa cumpar acum un F10, as lua fara cea mai mica ezitare motorul de 3 litri.1 point
-
Dupa 4 ani, masina a ajuns prima data in viata ei intr-un service pt o problema mai serioasa. Cirmustantele le-am descris intr-un alt topic Ideea e ca, la o masina care are doar 73500 de km, are toate reviziile facute la reprezentanta inainte de termen si de care s-a avut foarte mare grija pana acum e INADMISiBIL ca sa se strice turbina mica. Pur si simplu, la o firma serioasa, asa ceva nu se poate intampla. Precizez faptul ca la fiecare 2 saptamani ies din oras si o turez un pic la un drum mai lung, fiind constient de oroblemele cu filtrul de oarticule si turbina. Culmea e ca mai am un prieten tot cu un 525 si lui i s-a stricat turbina. Pe firumurile din afara sunt mai multe cazuri. As pune un pariu ca problema asta va fii pentru 525 la fel ca cea a distributiei pt motoarele n47 asa ca aviz amatorilor. In fine turbina se va schimba sapt viitoare. Toata distractia ( inclusiv platforma de tractare ) ma costa in jur de 6000 de lei din banii mei. RUSINE BMW1 point
-
Daca toamna se numara bobocii iarna se sta pe ganduri si pe oua,nu? Exact asa am stat si eu pana in primavara cand m-am hotarat sa imi fac evacuarea CSL full inox 63mm. Aceasta a insemnat: -downpippe fara catalizator,doar racord -un catalizator "sport" -o intermediara Magnaflow -Y-ul -tipsuri duble -difuzor CSL Sincer dupa toate acestea avand un flow mai bun ma asteptam la un mic castig de putere(mai ales ca aveam si filtru K&N),dar mai tarziu am aflat reteta. Acum cu noua evacuare scapasem de acel fluierat la schimbarea treptei datorat faptului ca nu aveam finala.1 point
-
1 point
-
A urmat schimbul discurilor de frane si placutelor cu ATE Power(foarte bune,le recomand). Aveam insa o fixatie,cand opream motorul as fi vrut sa se opreasca foarte lin(doar este BMW) precum un benzinar si in urma acestei fixatii am mers la Bavaria si am cumparat fulie vibrochen si bucsi bascule fata iar tampoanele motor le-am luat Lemforder. Dupa schimbarea acestora s-a simtit diferenta si nu prea,pana cand am inteles ca dieselul asa are oprirea motorului putin mai brusca,cu timpul am trecut peste. Domnisoara a primit in perioada imediat urmatoare o pereche de urechi originale M3 cu sticle electrocromate(chiar daca nu are acea mufa pentru a lega electrocromul la curent am sperat ca poate pe viitor voi gasi pe cineva care sa le lege).Cel de la care le-am luat le-a demontat pentru a le vopsi negre iar cand a montat motorasele la loc a inversat stanga cu dreapta iar acest lucru mi-a dat MARI batai de cap deoarece comanda sus-jos era stanga-dreapta si invers.Intr-un final am gasit omul potrivit si si-a dat seama ca de aici ar putea fi si s-a rezolvat. A mai primit si o navigatie Dynavin Android cu TV in mers,camera marsarier,2xUSB,cablu Iphone,etc. Angel Eyes era un plus car l-ar fi avut asa ca s-au montat cele cu SMD nu cele cu led,care se vad foarte bine si ziua,dar de aici a aparut problema aburirii farurilor deoarece sticla farului era prinsa in mastic si a trebuit dat jos si pus altul care nu a mai fost precum cel din fabrica.1 point
-
Are 176xxx masina din cate spune el.Are max 120kw masina(POWER REDUCTION) dar cum este romanu' hai sa ne uitam in ograda altuia.Mai este si instructor/taximetrist cu masina tinuta in garaj... Are puse poze cu niste gume de iarna max 4mm dupa cunostintele mele care de altfel sunt minim permis.Poza cu un consum de 4.7%(multi am avut e60 lci pe forum si stiu cum trebe sa mergi pt a obtine un asa consum(turbo,dpf,injectoare ce zic?!).Hai sa nu facem din kko bici sa si pocneasca...1 point
-
Oricat de nou ar fi Seria 3 ala , nu as da 15 mii E pe asa o chelitura, fara xenon, scaune textil, manuala, etc1 point
-
Daca prima se vinde cu 6500, cat crezi ca a dat samsarul pe ea? 5000? ce e90 crezi ca cumperi de banii astia. Aceeasi intrebare pt a doua. Daca a inscris-o in mai, de ce o vinde dupa cateva luni si cum rahat isi permite sa piarda taxa de 1000+ euro? cat a fost masina lui, de fapt? Parerea mea e ca ambele sunt niste gunoaie la banii astia.1 point
-
Am facut cateva poze "de toamna" ... http://s2.postimg.org/dryf190ph/12182502_1231352586891721_9215672957463770679_o.jpg http://s2.postimg.org/9wv0yohjp/12184069_1231352590225054_8033884773384062542_o.jpg Intre timp am facut si DPF OFF + soft nou la baietii de la PowerTech Buzau despre care am numai cuvinte de lauda...masina merge muuuult mai bine.... mai jos este graficul dyno. Ma abtin de la comentarii despre softul anterior (facut de George de pe forum), o sa o consider teapa mea si nu il recomand celor care planuiau sa faca modificari la el in viitor. Pe softul anterior masina avea 207cp si 450nm masurati pe acelasi dyno, problema vine din faptul ca era practic un "power box" deoarece puterea se obtinea cu o presiune f mare in turbina si timpi de injectie mai mari ... nu sunt un cunascator in domeniu, dar mi s-a explicat ca acela nu se numeste chip tunning si ca riscam sa stric destule pe la masina. In prezent cu o presiune mai mica in turbina si motorina mai putina, culmea se obtine o putere mai mare... http://s1.postimg.org/s85tvd2d7/12196237_1082489675109195_1219184032703141323_n.jpg1 point
-
Bravo bine ai facut. Mie la fel mi-au parut profesionisti baietii.Schimbul de ulei il fac la 10000. Distributia se aude ca in ziua inlocuirii e un pic mai zgomotoasa parca la rece dar astai motorul, in schimb la cald motorul suna bine.1 point
-
daca o sa tot incerci sa deschizi busonul cand motorul este cald o sa ai surpriza sa vezi ca iti da apa afara ca nu degeaba SCRIE MARE PE BUSON A NU SE DESCHIDE CAND ESTE CALD :haha:1 point
-
Vlad, fara nici o intentie rea, in poze par foarte uzate. Daca ele sunt mai ok decat ce se vede, te-ar ajuta daca ai face alte poze. Bafta!1 point
-
cu anvelopele ia runflat in special pt iarna. diferenta nu e notabila la confort insa o sa patesti ca mine, sa degeri pe langa masina schimband o roata in viscol. nici nu poti pune cricul cum trebuie in zapezi. iti ingheata mainile, masina nu sta, coarba nu intra pe suruburi. la astea te-ai gandit? nenorocirile nu se intampla niciodata singure.1 point
-
de ce nu i-ai pus cum scrie pe stalp si anume 225 / 40 ?? ledurile astea de zi unde sunt ? in faruri ? in proiectoare ? edit: nu cred ca are faruri adaptive masina,asa cum ai scris mai sus.Cel putin dupa vin decoder nu rezulta asa ceva.1 point
-
1 point
-
In urma cu ceva timp am decis sa ma alatur acestei comunitati un grup superb de oameni pasionati de aceasta marca ! Felicitari administratorilor acestui site pentru munca deosebita ! Prin urmare doresc sa ofer un mic ajutor membrilor acestui forum celor care isi doresc pe masina personala 2"nimicuri " cum prefer sa le spun eu acestor chestii..:-) 1.ACTIVARE RABATARE AUTOMATA OGLINZI DIN CHEIE LA INCHIDEREA MASINII (masina trebuie sa fie prevazuta cu inchidere automata din butonul prezent pe usa soferului ) 2.SUNET ARMARE SI DEZARMARE INCHIDERE CENTRALIZATA (masina trebuie sa fie prevazuta cu alarma de fabrica sau retrofit.. mai simplu un led rosu se va apride intermitent sub oglinda cand auto este inchis daca masina este echipata cu alarma ) Se poate efectua pe modele E89(E81 E82 E87 E88 E90 E91 E92 E93) E60 E70 E71 .... ACESTE CODARI SUNT CU TITLU GRATUIT PENTRU MEMBRI ACESTUI FORUM! Cum este vorba .. tot 32 grade tot vara sa-i dam tare pe retrofit cat mai putem :-)1 point
-
Parca se numea roata de rezerva in Romanian. Como se dice?1 point
-
O chestie foarte interesanta este ca singurii motociclisti mai in varsta pe care-i vezi in Romania au BMW. Mai sunt si aia cu Harley, dar aia sunt mai degraba motociclisti de duminica. Insa cand vezi un motociclist cu o gramada de bagaje - in general are BMW. Plus foarte multi straini pe care i-am vazut prin Romania pe motociclete BMW. Probabil oameni care faceau touring real. Japonezele super sport sunt intotdeauna foarte frumoase. Ducati-urile la fel. Insa tehnic probabil ca BMW e numarul 1. Intodeauna oamenii mai in varsta aleg mai matur, mai echilibrat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pe 3 , unde nu ai decat varianta standard/sport , sport fara discutii . Sunt mult mai comode , reglajele ajuta enorm . Scaunele standard , cu care a venit masina erau obiect de tortura medievala . De la Bucuresti la Constanta , ajungeam paralizat . Acum cu scaunul usor inclinat spre spate si suport lombar reglat bine se poate conduce fara stres . Eu personal nu mai cumpar in viata mea masina cu scaune fara reglaj lombar . Probabil ca cele confort or fi mai ... confortabile ,desi la un 7-ar as prefera sa stau in spate .1 point
-
Da. Eu am condus 1000km prin tara si am prins: serpentine, autostrada, oras, aglomeratie, drum liber, etc. Pe scurt 1000km cu toate conditiile de drum si de trafic si nu am amortit, nici nu m-a durut nimic. Bine, aici mai intervin si alti factori: cum reglezi scaunul, pozitia la volan si varsta.1 point
-
Functioneaza doar la rece ca sa reduca noxele. Nu cred ca se intampla nimic grav daca mergi fara, doar ca vei polua mai mult si vei scurta putin viata catalizatorului.1 point
-
buna seara ! reinnoiesc anuntul... pret: 5500 euro. masina se vinde asa cum se prezinta in noile poze: cu noile jante style 119 cu anvelope dunlop 225/45/17. rotile de iarna nu mai sunt valabile in oferta de vanzare.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00