Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/25/16 in all areas

  1. Inainte sa duci masina n-ai intrebat si cat o sa coste? Pari f. surprins.
    4 points
  2. In urma comentariilor negative, se pare ca hotelul a fost scos de pe booking.
    4 points
  3. Daca si pe masina asta sta rau bara....Tu ai prea mult timp liber, te bagi aiurea in seama pe majoritatea topicurilor, e forum bine, da chestia e ca 80% din ce spui sunt tampenii, da-ti log out si fa-ti o introspectie.
    3 points
  4. daca ai sti cate piese sunt necesare pe langa nbt-ul care il iei de pe ebay ca sa il poti monta pe masina si sa fie functional ai intelege pretul. Pot sa pun pariu ca nici un vanzator de pe ebay nu ti-a spus ca la X4 trebuie schimbat rack-ul din bord ca sa poti instala navigatia, cel pe care il are masina ta acum nu are prevazute prinderile si nici spatiul necesar pentru NBT, la fel cum nu ti-a spus nimeni ca iti trebuie si un modul pentru functiile touch... retrofitul il facem oficial cu codurile FSC pentru NBT (DE,A0,9E,9F) emise de BMW Germania (BMW Service Tehnik) si optiunea se va regasi in lista de optiuni pentru masina ta, orice reprezentanta o va recunoaste si update-ul de soft este absolut OK. Mai mult, garantia masinii ramane intacta. Inainte sa faci afirmatii verifica te rog ca sa nu induci si pe altii in eroare. Bafta!
    3 points
  5. E atat de full incat nici nu poti sa ne arati interiorul? Ai enumarat o gramada de dotari care sunt standard la E90 si nu prea isi avea rostul decat daca vrei sa lauzi masina inutil. Vezi ca iti lipseste trapa deci e "full" fara trapa.
    3 points
  6. da, in visele tale e mai frumos un e46 fie el si coupe decat un e60 sau e90 ), tot un e46 ramane cu tehnologie din 98 ) Care e mai bun f10 sau f30, nu prea stiu ce sa imi iau? defapt imi iau un e39 celelalte sunt cam urate ))
    3 points
  7. Un coleg de munca (care nu este roman) m-a rugat sa il ajut sa-si vanda masina Dotarile sunt : VIN : WBAVA71060PS01240 Data primei inmatriculari : 07-2005 Transmisie spate Cutie de viteze automata Culoare : TITANSILBER METALLIC Pret : 7500 EUR - usor discutabil Dotari : Jante aliaj (style 154) cu anvelope iarna si un set de anvelope vara bonus Volan multifunctional piele Scaune fata incalzite Senzori de lumini si ploaie Aer conditionat automat Pilot automat Tapiterie stofa gri Ce stiu eu despre masina : - el este al treilea proprietar. Primul a fost o doamna din Bucuresti (mama unui prieten cu cel de-al doilea proprietar) care a cumparat-o noua de la reprezentata. Al doilea este un alt coleg de munca care a tinut-o cam un an, dupa care a ajuns la acest baiat. - cand s-a facut transferul de la primul la al doilea proprietar, masina a fost vopsita integral pe CASCO. Daca nu ma insel, au fost vopsite/reconditionate si jantele. Masina a fost tinuta in garaj de primul proprietar si in ultimii doi intr-o parcare subterana. - tot atunci s-au schimbat si ceva piese pe la motor (EGR-ul sigur) deoarece primul proprietar a mers foarte mult prin oras - aproape deloc in afara - stiu ca la interior avea ceva probleme la manerele de la usi, care erau foarte uzate si unul din primii doi proprietari a incercat sa le reconditioneze ... prost. In rest era ok la interior. - al 3-lea proprietar a platit si taxa auto (timbrul de mediu), deci nu mai trebuie platit de un eventual cumparator. O sa incerc sa vad si eu masina si sa mai fac niste poze. Pozele de mai jos sunt de la proprietarul actual. O sa ma ocup eu de vanzarea masinii, asa ca ma puteti contacta pe forum sau la 0734.332.797 - Vali P.S. Daca am inteles eu bine de la el, are si o roata de rezerva tot style 154. Masina are kilometrii 100% reali si nu a avut accidente.
    2 points
  8. pai si ce e prima oara când faci revizia la ei?ai mai fost de atatea ori ce te mai mira?
    2 points
  9. Ca sa fie bine sa nu fie rau , Omv timisoara sect 6 , 5 l de motorina au format aprox 100 ml bulgari de gheata in 15 min la -10 , Mol evo valea cascadelor , inghetat filtrul motorina complet la -16 low pressure . A fost imposibil sa pornesc masina . Deci , oriunde alimentati e jale Motorina promovata la -35 este un mare rahat amestecat cu apa !
    2 points
  10. multumesc tuturor, am decis sa schimb masina. la neautorizati nu instalez/codez pentru ca pretul e mai mare decat la Bavaria si mult mai mare decat la unii de prin diverse tari care fac codare online pe sume modice. problema este ca odata masina in service dusa de mine sau un viitor proprietar, la un update de soft pierde tot. in orice caz ca idee, un cic costa 4-500 eur, un nbt 6-700. codatul cca 100. neo de pe forum cere 1100 montat/codat. mi se pare mult nefiind autorizat, adica sa ramana ca retrofit in istoria masinii si la un eventual update sa il pastreze.
    2 points
  11. Eu nu am zis ca intrebarea ta nu e justificata asa ca nu te umfla in pene ca nu te-am luat la misto. Ca fapt divers, majoritatea au rugina, nu e capat de lume. Sau daca nu au, o sa dezvolte la un moment dat. Nu-s toate tinute in garaj si ferite de intemperii.
    2 points
  12. daca nu este E90 320 d ... tu te auzi ce spui acolo....te iei de masina aia ca nu sta bara la boloboc, ca e ruginita, ca etc...hai sa fim seriosi . ma amuza teribil posturile tale mereu gasesti tu cate ceva la orice masina ar fi trebuit sa stii ca postul meu era unu pt tine cu dedicatie si ironic pe deasupra !
    2 points
  13. Pretul este discutabil, a fost optiunea vanzatorului si probabil ca o sa il mai scada daca nu primeste oferte. Are deja o a doua masina si vad ca nu se grabeste sa scape de asta. Din ce am vazut pe autovit, mai e doar asta similara ( 2.000 cmc, benzina, automata) la 6500 EUR cu 235.000km : http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gg40r.html#1c3c0dbd3b
    2 points
  14. Eu nu inteleg de ce am luat 3 aprecieri negative la postul anterior, fara sa primesc un reply/comentariu legat de pret/descriere/etc. ..... in sfarsit, e un forum liber si ne supunem regulilor. Atasez mai jos poze suplimentare pentru taxa de poluare si proprietari anteriori :
    2 points
  15. nu inteleg de ce majoritatea asociaza motorul mare in mod automat cu viteza, eu cam la fel merg si cu 2.0d si cu 3.0d, prefer insa pe cel din urma pentru rafinamentul sau si pentru confortul psihic dat de rezerva de putere suficienta in situatiile in care am nevoie sau cand chiar am chef de putina mai multa adrenalina, pana la urma in zilele noastre cu 150 merge si Logan-ul sau oricum majoritatea masinilor, dar acceleratia de la viteza aia in sus sau pana acolo si senzatia de "relaxare" a motorului la vitezele mari e mai mare la un motor cu o cilindree pe masura. La mine am observat ca merg mai calm cu o masina cu un motor mare decat cu una cu motor mic, probabil pentru ca stiu ca nu are rost sa demonstrez ceva, daca te uiti in trafic de obicei cei ce forteaza depasirile sunt cei cu motoare mici, din dorinta poate de a demonstra ca si al lui poate, asta e doar o concluzie personala bazata si pe propria-mi experienta.
    2 points
  16. La OMV-ul de pe Timisoara, acum 4 ani am vrut sa bag Alpine Diesel. Trag la pompa, bag pistolul si ii dau...nimic. Mai incerc de 2-3 ori, nimic. Ma duc inauntru gandindu-ma ca au uitat sa reseteze pompa dupa o alimentare anterioara si rog pe casier sa deblocheze pompa. Un angajat OMV care tocmai venea de afara a auzit discutia mea cu casierul si ma intreaba ce motorina vreau sa bag. Alpine ii raspund. "Baga dinaia normala ca Alipine e inghetata de azi dimineata". M-o fi luat misto sau nu, de atunci nu am mai trecut pe la OMV decat pentru cate un sandwich sau vreun bec . MOL am bagat 2 ani la randul si totul a fost ok, un an chiar numai de la cel de pe Timisoara din capat. Acum am trecut pe Rompetrol cu cetanica de 55. In 318d am bagat intr-o iarna numai de la Lukoil(cel de pe Prelungire) si la fel, nici cea mai mica problema. Deci cred ca depinde ce manarii se fac prin statii cu carburantii, sau in drum spre statii.
    1 point
  17. Cu cele pe 18 ...dar cred ca e in compensatie cu faptul ca eu fac drumuri scurte in general si la -8 grade fata de 7 grade la cat am umblat cu cele pe 20 e o diferenta nu ? O sa le masor si pun poza cu DOT si adancime ...etc ... Am zis si in mesaj nu sunt pe gustul meu style 331 .....o sa fac poza cauciucurile sunt intr-o stare f buna ...jantele sunt Breyton http://breyton.com/wheels/detail/?wd=21 Ideea e ca eu as schimba jante pe 20 cu RFT cu jante pe 19 fara RFT .
    1 point
  18. Am recunoscut garajul din poze si e f. bun pretul.
    1 point
  19. Masina nu a fost lovita in fata,la majoritatea compacturilor care le am vazut si eu pe net la bara fata au un luft,posibil sa fie vreun suport desfacut,asa e de cand o am...aripa intradevar se vede ca are nishte umflaturi pe ea, a fost vopsita probabil la viata ei,insa nu de mine...am vazut intradevar care au ruginit aripile si nu condamn...asta e asa de cand o am,nu e ruginita si nu a sarit vopseaua...pentru cine e interesat de istoric am facturi de aprox 2000euro cu tot ce am schimbat la ea,testare la servis si tot ce e necesar Ce'i drept asta vara am atins'o pe la bordura cu bara...dar acum na se poate remedia..
    1 point
  20. Salutari, Am creat un DIY pentru cei care vor sa-si monteze luminile interioare mai noi (de FL sau M-Tech, nu stiu exact) pe masini NFL. Luminile noi au doua becuri aditionale, care se mai numesc si map lights si doua intrerupatoare aditionale. Instalatia electrica din NFL are cu un fir in minus, necesar pt luminile de citit. Insa se pot alimenta cele 2 becuri aditionale si de la LED-urile portocalii. Pentu detalii, vezi DIY-ul DIY_Retrofit_lumini_interioare.pdf Sau http://mikroproject.blogspot.ro/2016/01/bmw-e46-interior-dome-light-retrofit.html LE: Binenteles, nu sunt responsabil pentru eventualele daune, faceti retrofit-ul pe propria raspundere. Bafta!
    1 point
  21. Pai daca a zis ca-s aproape noi, nu mai bine il rogi sa masoare ce adancime au crestele si sa se uite si la DOT?
    1 point
  22. Ceva: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212323153 Chiar saptamana trecuta gasisem unul la vanzare la 15k la privat, dar vad ca deja s-a dat. Sa nu intram in polemici ca e combi si are mai multi km, e mai noi, si are dotari peste...
    1 point
  23. Nu nu. Am luat un E92, 184 hp, 82.000 de km verificati in reteaua bmw, revizii doar la reprezentanta. Nu se poate ridica la nivelul masinii lui Severin dar totusi :laugh:
    1 point
  24. Deschizi cu paint , options , strech / skew 50 si aia e
    1 point
  25. clar NU. uleiul 2t poate sa nu arda complet si poate infunda mai repede dpf ul. CR ul nu este asa pretentios la ungere producatori auto s au adaptat la noua motorina de pe piata
    1 point
  26. 158 de km facuti doar in oras pe temperaturi cu minus ...mers normal fara acceleratii puternice si e drept nu am prins mult bara la bara
    1 point
  27. uite eu ti-am dat plus pentru ca mi-a placut prezentarea...desi recunosc ca e pretul prea mare pentru anul ei si pt ca e benzina
    1 point
  28. probabil pentru ca pretul este cam mare raportat la dotarile masinii + an + combinatia cutie motorizare.
    1 point
  29. Teoretic, sonda in primele minute nu functioneaza pentru ca nu si-a atins temeperatura optima de functionare. Fa-i o diagnoza live (cu motorul pornit) si vezi ce erori apar.
    1 point
  30. Astazi intr-un exces de harnicie m-am dus in garaj sa hidratez chederele, cu un spray dedicat si servetele siliconice si sa mai scot putin batranica la soare, zis si facut toata treaba a mers frumos, pana cand m-am gandit sa cobor geamurile pt a ajunge in locurile greu accesibile...am avut norocul ca geamul de la sofer sa cedeze, inca nu am desfacut fata de usa sa vad exact care este situatia insa banuiesc ca s-a rupt ori cablul ori rolele de ghidaj deoarece mai coboara decat pana la jumatate, in fine...ideea este ce ma sfatuiti sa cumpar pt a il rezolva, kit-urile de reparatiie sau macaraua completa sh? Multumesc!
    1 point
  31. Este luna reducerilor. Pret nou: 17.990 Euro
    1 point
  32. Am lasat eu masina in fata blocului timp de 10 luni. Ce am gasit cand m'am uitat la ea. 1. Baterie moarta 2. Discuri & saboti frana ruginite 3. Am schimbat uleiul.
    1 point
  33. Adica esti un sarac. Si tu, si toti vesticii, si toate guvernele vesticilor care ofera relaxare fiscala si/sau 0 accize pe GPL, sunteti niste saraci. Daca salivai dupa 320d, alta era situatia. Dar, asa, esti sarac.
    1 point
  34. Conteaza cel mai mult unde o lasi, incepand cu in fata blocului, pana la garaj cu alarma, cred ca iti dai seama ca asta ar fi principalele "riscuri" de pagube/daune :msn-cry: .. praf, decolorare, "gume" desumflate... In privinta motorului, nu cred ca ai de ce sa te "temi", ca o masura preventiva poti sa ii faci cateva rotatii complete manual (cu bujii scoase..) pentru o amorsare a uleiul in motor si as lasa-o cu ulei nou.. :scratchchin: Si pe mine ma intereseaza subiectul asa ca sa vedem ce alte lucruri pot afecta o masina nefolosita un an.. :worthy:
    1 point
  35. Daca-i bagi gaz poate e ok consumul,ca altfel nu stiu cum o fi acceptabil consum de 15-17l.
    1 point
  36. Nu de la el personal ..Dc ? Am pus si gumele de iarna pe 18 .... Ma gandesc sa vand gumele de vara (Pirelli RFT aproape noi ) cu jantele negre pe 20 din primele poze 245 35 20 fata si 275 30 20 spate si imi cumpar jante pe 19 sau sa fac un schimb ..daca e cineva interesat let me know
    1 point
  37. VUV: cumva vrei sa cumperi masina si nu stii cum sa negociezi? )
    1 point
  38. cu 14000 s-a vandut in franta
    1 point
  39. Am deviat de mult,unu plânge pentru mașină,alții ar f*te o cioară bulgarească..lol.
    1 point
  40. Mi-a zis cineva de pe comunitatea BMW Bulgaria ca ar fii vazut masina in Sevlievo, undeva la vreo 40 km de Veliko Tarnovo. A zis ca o sa intrebe niste prieteni de acolo pt mai multe informatii.
    1 point
  41. Sa o stapanesti sanatos ... f.frumoasa masina dar mai ales motorizarea. Cred ca jantele vopsite in totalitate gunmetal schimba mult(uitate la Acero la gt5, 21' vopsite gunmetal)
    1 point
  42. 1 point
  43. asa ceva..... eu astept sa mai scris ceva, sa ne mai minunam PS: bine ca nu si a luat naiba e92, ca e urat cu spume :goodjob:
    1 point
  44. Am vrut sa fac o poza,dar am apasat pe filmare...pacat.
    1 point
  45. @Lucenzo exact la asta ma gandeam si eu, cui ii bagi banii...habar n-am , nu stiu cum fac samsarii, nu ma intereseaza.. si exista posibilitatea sa te dea dupa aia proprietaru in judecata, cum ca i-a fost masina furata.. nu m-ar mira, suntem in romania.. ca banuiesc ca samsarul semneaza pe fisa de inmatriculare la cumparator, nu proprietarul.. si cred ca tu ii dai banii samsarului, deci proprietarul nu primeste nimic, habar n-am @Skw vad ca ai la profil o poza cu 535Diesel si zici ca sunt samsari aia care conduc dieseluri.. bag mana in foc ca n-ai bani de masina aia la varsta ta cu cosuri pe fata, da las' ca te ajuta taticu uita-te in oglinda si vb dupa aia :hyper:
    1 point
  46. Crima mi se pare si sa bagi ulei in rezervor :bye: La inceput poate ca o sa fie ok, dar pe termen lung ... e evident ca o sa ai probleme si o sa iti distrugi motorul. Si serios, daca stai sa faci un calcul pe termen lung, ce economie faci ? Economisesti acum niste bani pe carburant ca sa ii bagi pe urma in motor sau si mai grav, distrugi masina de tot. BMW este o marca premium, a fost intotdeauna, esti posesorul unei astfel de masini, incearca sa o tratezi si tu decent, nu iti bate joc de ea. Mai bine mai tai din drumurile cu masina si alegi mijlocul de transport in comun. Sau bicicleta ... Si nu imi spune ca e vb de statut sau de altceva ... ca sincer il respect de 10 ori mai mult pe omul care merge pe jos sau cu o bicicleta decat pe ala care isi pune ulei in rezervor. Si chiar cred ca nu sunt singurul.
    1 point
  47. pacat ca-i boaska in concediu,ca el e cu dieselul
    1 point
  48. In cazul asta, nu se justifica deloc dieselul, consumabile scumpe, pret de achizitie mai mare, chiar nu se merita, benzinarele sunt super de la 4000 de ture in sus, pe cand dieselul e gata la turatia asta. Daca ar fi dupa mine, chiar ti-as sugera un 320i, 6 cilindri in linie iti schimba viata. :blink:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.