Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/05/16 in all areas
-
Interiorul in doua culori, e o trĂŁsĂŁtura caracteristica la modern line, nu e doar bordul si volanul crem, asa sunt si trimurile inclusiv cele de pe uși precum si cheile mașinii. Pe lângĂŁ faptul ca mai fura din anostitatea unui interior complet negru, cred ca are si un aspect practic...nu se mai ĂŽncinge asa tare masina cand sta la soare2 points
-
2 points
-
Masina a implinit o luna si vreo 6,000 km :hyper: Poze noi via postimage deoarece nu mai am quota de photo pe bmwclub.ro ... mda jpg images https://s31.postimg.org/ou2bbvq23/IMG_7052.jpg https://s31.postimg.org/4b7f6tc4r/IMG_7055.jpg https://s31.postimg.org/eqdlfq9bf/IMG_7151.jpg https://s31.postimg.org/nzfrpui7f/IMG_7245.jpg https://s31.postimg.org/f5ov8qv8r/IMG_7287.jpg https://s31.postimg.org/gm0dqvy5n/IMG_7288.jpg2 points
-
Pe langa faptul ca esti impertinent, esti si analfabet; cred ca mai bine cauti sfaturi pe 4tuning sau vitan tuning, sau eventual pe undeva peste hotare, si eviti forumul asta, pentru ca ai o atitudine necorespunzatoare.2 points
-
Salutare tuturor, Acum cateva saptamani am decis ca este timpul sa-mi indeplinesc un vis din copilarie, anume sa detin un BMW 'clasic' - liniile simple si agresive ale modelelor anilor '80 si inceputul anilor '90 sunt, in opinia mea, forma reprezentativa pentru apogeul acestui brand. Departe de mine gandul ca ce-a urmat ar reprezenta vreun declin, ci doar o oarecare indepartare fata de valorile consacrate. Anyway, acum vreo luna a aparut aceasta masina pe olx. Bifa aproape toate casutele: taxa platita, cutie manuala, 6 in linie. Am fost s-o vad si am fost foarte impresionat de starea ei. Am decis sa las entuziasmul sa scada putin, cateva nopti, ca sa evit sa ma arunc spre vreo decizie pripita. Negativism exista peste tot in jurul meu, sub formele sale clasice: consuma mult, e prea veche, nu gasesti piese. Fuck that shit, sunt deja un talpas intr-o multinationala, daca-mi permit si n-o fac, ajung sa fiu o drona din toate punctele de vedere. Pretul era destul de mare, 3350 de euro. N-am reusit sa negociez cat mi-as fi dorit; vanzatorul era dispus sa lase considerabil la pret doar daca-si pastra jantele. Nope, not worth it. Am platit deci o suma relativ apropiata de pretul cerut. Acum, despre masina: generalitati: - nu are motorul de 2.0, ci M50b25TU. - revopsita in 2009, arata ft bine vopseaua, cu exceptia catorva zone izolate unde s-a dus lacul (procent ft mic din suprafata totala) si a unei zgarieturi de cheie pe partea stanga - brate fata, bara directie, bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, amortizoare fata, flanse amortizoare fata inlocuite in decembrie anul trecut - volan M de E39 - piele inclusiv pe fetele usilor, scaune electrice cu memorie (functioneaza) si incalzite (nu functioneaza ) - A/C cu doua zone (nu clima) - n-are OBC, dar va avea - airbag pasager - jante 18 inch style 37 originale, cu anvelope noi probleme: - momentan e-n service (@ServicePremium) pentru remediera unor pierderi de ulei (simering vilbrochen - partea cu cutia de viteze, simering capac supape), si alte nimicuri ce cred pana acum: - sta excelent pe sosea, ruliu minim desi se simte ca e grea, insa te doare inima cand e peticit drumul si sunt gropi; e primul meu BMW si prima mea masina cu roti de 18 inch si talon atat de mic. presupun ca e normal sa te zgaltaie, mai ales ca are suspensie sport "M" din fabrica. - pana la 3000 rpm se conduce ca orice masina, nimic spectaculos. dupa 3000 rpm te baga in scaun, iar dupa 4500 ar fi bine sa fii pe-o sosea lata in conditii de siguranta. impune o anumita reconfortanta cand accelereaza bagandu-te in scaun si scartaind pielea veche; mi s-a zis ca "asa trage bmw-ul vechi". - sunt sigur, insa, ca nu va mai dura mult pana ce-mi voi dori sa fie mai puternica; - de fiecare data inainte sa plec cu ea, sau dupa ce-am terminat un drum, mai raman putin s-o admir; nu-mi pot lua ochii de la postura agresiva care nu compenseaza prin absolut niciun exercitiu stilistic nenecesar. totul este functional si sobru. i love it! planuri de viitor: - OBC - grup autoblocant cu un raport care sa favorizeze cruising-ul - aici poate ma pot ajuta alti propietari de e34 de pe forum cu un sfat? nu stiu ce raport are acum, dar e cam turata in a 5a la 120, vreo 4000rpm. - bolt-ons de performanta, n-as vrea s-o fac turbo sau ceva - ma gandeam la alta chiulasa, alte axe cu came, ceva sa ajung la 200-220whp ca acum banuiesc ca are vreo 170-180. poze (o sa revin cu unele mai frumoase de cand am fost pe transfagarasan acum vreo 2 saptamani cu ea) http://i.imgur.com/NN6XV7m.jpg http://i.imgur.com/oqiyBKM.jpg http://i.imgur.com/MVAmcAP.jpg Atat momentan si bine v-am gasit!1 point
-
dupa mai multe bmw-uri in 4 sau doua portiere ,iata ca m-am hotarat sa achizitionez si un cabrio.Initial m-am gandit la e46 facelift,care desi e o masina inca foarte frumoasa,nu se poate compara cu un e93 asa ca dupa o cautare de 2-3 zile ,m-am hotarat la un e93 - N43 luat din Bucuresti (pe numere rosii) Desi niciodata n-am avut motorizarea de 2litri benzina 125 kw si nu stiam absolut nimic despre problemele specifice acestei motorizari, nivelul destul de bun de dotare m-a facut sa ma decid sa cumpar masina. La prima vedere(dupa prima mie de km) masina per ansamblu pare ok cu mici probleme pe care le-am descoperit ulterior.Cum ar fi un relanti usor neregulat ,sau o articulatie destul de slabita.Probabil si din cauza rotilor pe 18" echipate cu cauciucuri Runflat .Unde mai pui ca la balans sau denivelari ,am un scartait enervant de undeva din zona puntii spate.Dar acestea sunt probleme mici usor rezolvabile ,care nu pot umbri placerea de a conduce un cabrio ca dotari conform vin-ului: 1CB Co2 Content 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 502 Headlight Washer System 520 Foglights 522 Xenon Light 548 Speedometer With Kilometer Reading 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CC Automatic Start/stop Function 1CD Brake Energy Regeneration 2C6 L.-a. Wheels Star Spoke 189 Mix Tyres 249 Multi-function For Steering Wheel 302 Alarm System 320 Model Designation, Deletion 387 Wind Deflector 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine 4AE Armrest Front Retractable 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 507 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 540 Cruise Control 563 Lights Package 609 Navigation System Professional 620 Voice Input System 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. 676 Hifi Loudspeaker System 7RR Dynamics Package 7RS Comfort Package 704 M Sport Suspension 710 M Leather Steering Wheel 8SP Cop Control 8S3 Automatic Lock When Driving Away 843 Engine Design 863 Europe/dealer Directory 868 Language Version Dutch 877 Deletion Cross-over Operation 886 Dutch / On-board Documentation Edit: pozele sunt facute de fostul proprietar nu-mi apartin.1 point
-
Asta inseamna la tine sa arate foarte bine? Vezi trim-ul si pielea in mai multe locuri nu doar in partea de sus unde se si vede in ultima poza...1 point
-
1 point
-
Nici pt poze nu a curat-o putin,cum de ai gasit tocmai un bmw,neinscris de la tara? Sau asta e provocarea?1 point
-
Spune si la ce service ai masina ca sa nu se mai duca si altul la el... Zici ca le-ai dat sa repare o nava spatiala.1 point
-
Frumoasa si cu putini km. un sfat daca mi permiti, problemele la acest motor vin de la intervalele lungi de service si de la marca de ulei ...care din pacate nu prea e grozav (spre surprinderea mea, stiam ca e f.bun) am si eu aceiasi masina, schimb uleiul la max 8000-10000km. mai mult dupa orele de functionare ale motorului (in oras stai la stop dar motorul merge) am trecut pe ulei 10w60 incearca sa speli cat mai des radiatoarele (cand mergi la spalat cu masina sa dea si pe ele cu jetul, din fata) eu o am din 2007 si am facut 170000 km si merge foarte bine.1 point
-
Frumoasa masina. Insa doar o parere personala, culoarea volanului si trimurilor sunt din alt film. Vad ca si stalpii si bordul superior este la fel. Ar fi fost altceva daca era tot interiorul la fel. Chiar ca gusturile nu se discuta. )1 point
-
1 point
-
500€ Eu i-l schimb la 50-60k km (dar trebuie fĂŁcut bine ,nu de oricine si oricum ) Da șocuri dacĂŁ nu are destul ulei sau este prea subțire De nu se merita la 250k sa schimbi uleiul??? Eu am 730k ce m-a sfĂŁtui sa cumpĂŁr doua cutii de viteze sa le țin in portbagaj de rezerva ??? Inginer zici ca ești????1 point
-
1 point
-
Salut baieti. Am reusit sa rezolv cu lupele astazi. Sunt foarte fericit....va multumesc pentru idei. Pentru cine mai are probleme asemanatoare...vreau sa va spun ca sunt 3 pozitii/variante de reglare a lupelor... 1(Cea mai importanta...).. Lupele trebuie sa bata pe perete...paralel cu podeaua..NU pe diagonala. Odata becul fixat in lupe...de acesta nu se poate roti absolut deloc. Se da sticla de la far jos...si se roteste foarte putin...de lupe... (La mine corectia a fost de 0.5 cm) Dupa ce lupele bat paralel cu podeaua...mai ai 2 modificari: 2....Stanga -dreapta 3..Sus-jos... Se efectueaza din niste rotite zimbate..exact in spatele farului. Sunt cate 2 bucati pentru fiecare far.(Ai nevoie de inbus) Multumesc tuturor. Va pup si va iubesc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vii ceri sfaturi si apoi certi lumea,da ce pana mea,e angajatu' tau?1 point
-
Nu crezi ca ar trebui sa mai micsorezi pretul? Avand in vedere ca masina este la vanzare de...8 luni.1 point
-
Imi doresc de mult timp un Z3, ca o a doua masina. Cea de la Timisoara....sincer nici mie nu imi place prea mult cum arata, dar pretul este atractiv, mai ales prin prisma faptului ca este inmatriculata.1 point
-
Eu tocmai ca sunt documentat, ti-am raspuns si tie, ca sa nu faci greseli, ca sa-ti ingrijesti masina corespunzator, iar tu in loc sa multumesti, raspunzi aiureli. :logik:, mai ales pe un forum dedicat, unde s-a discutat de sute de ori ce ulei este bun pentru motorul valvetronic Daca tot esti asa expert, baga si ulei 20W-60, sa vezi ce presiune o sa ai :hyper: Nu mai fi carcotas si ia aminte de sfaturile bune care le primesti stimabile. Vanzare buna iti doresc.1 point
-
cu putina intarziere era pacat sa ai combox pe masina si sa nu l folosesti nici 50%1 point
-
Cauta pe forumul vw problemele cauzate de castrol si o sa vezi de ce BMW a renuntat la Castrol. Tu ai 530d din 2012 si consuma atata ulei cand are DPF, iar o gramada de aici au masini mai vechi si nu stiu ce-i aia consum de ulei. Unde mai pui ca eu la 535d E60 am un consum de ulei infim incat nu imi scade nici o liniuta sub maxim in bord in peste 10mii km. Asa ca idee intr-un drum de ~8mii km in 2 saptamani prin europa,din care peste 2mii km prin Germania cu foarte multe reprize de peste 180km/h nu m-am trezit sa imi scada nivelul de ulei. O fi normal consumul de ulei de pana la 0.7l/1000Km dar eu unul sunt de parere ca masina aia trebuie verificata temeinic pentru scurgeri. Foarte multi de aici omit faptul ca o masina cu DPF NU trebuie sa consume ulei in halul asta ! Orice consum de ulei vizibil semnaleaza o problema asa ca sa nu ne mai imbatam cu apa rece si sa credem chiar orice zboara.1 point
-
ulei 10w-60 ????????, la 107.000 km.?????? Cine si-a batut joc de masina? Nu te supara pe mine, dar iti bati joc de masina cu uleiul asta, la motor valvetronic. Mai citeste si tu si documenteaza-te, google... este mare, ai ce invata. Sa nu mai spui la nimeni ca TU la valvetronic bagi ulei 10w-60. DA, bagi si 10w-60. dar cand motorul este varza nu la 116.000km. Si cum de ti-ai dat tu seama ca uleiul 10w-60, face cea mai buna presiune la motor. Ai cumva montata vre-o sonda de presiune, sau ce... Asa ceva n-am auzit. Esti tare, daca tu iti dai seama ce presiune de ulei face uleiul care il pui tu, fata de alt ulei.1 point
-
Multumesc pentru pareri, ciudat ca atunci cand am luat masina(acum 2 ani) nu aveam problema asta. Am schimbat acum cateva zile bieletele + capete de bara si s-a mai redus tremuratul la franare. O sa schimb si discurile, cred ca voi merge pe OE, am citit ca sunt destul de multe probleme cu cele pe producator. In alta ordine de idei, ieri mi-am implinit un vis care il aveam de cativa ani, am fost la M Drive Tour si am condus pe circuitul de la Adancata. M-am dat cu M6 Gran coupe si M4, M6 m-a impresionat prin puterea bruta care o are motorul V8 4.4 turbo. M4..ce sa zic, cea mai echilibrata masina pe care am condus-o, nici nu se simtea cand intram cu viteza in curba, fara comportament subvirator. Aici aveti galeria completa: http://postimg.org/gallery/38k5ayyte/1 point
-
in calitate de posesor de X3 - adica nu povesti din auzite. In oras consuma intre 8 si 10 (Bucuresti). Sunt extrem de multumit si mirat de consumul masinii. In afara consuma fix la fel datorita aerodinamicii ... mai exact la un drum Bucuresti - Tulcea la o viteze medie de 120 km/h (adica un 160 pe autostrada - 140 in rest si 90 in localitati) consum mediu 8,7 - 8,8. Probabil ca consum mult mai putin daca mergi mai incet ... Nu am incercat. Sunt foarte foarte multumit de masina. Pro - spatiu mare inauntru, portbagaj mare, motor economicos, suficienta putere, foarte utila. Contra - antifonare slaba, materiale ieftine inauntru. Din 5 in X3 si chiar din E92 in X3 se simte o scadere foarte mare a calitatii oriunde pui mana. Ai zice ca sunt marci diferite. Si cam atat ... Este o masina extraordinara.(zic asta venind de pe un e92 325xi si mai am si un seria 5 f10 525xd) Ps: X3-ul este mai mare inauntru ca un seria 5. In toate directiile. Ps2: nu am suspensi adaptiva .. am considerat ca ar fi bine sa nu dau cate 2000 de ron pe perna de aer la fiecare 50.000 de km. Iti sugerez calduros sa ramai pe suspensia normala. Pe sport e prea dura iar pe confort e prea moale.1 point
-
motorul este identic cu cel de pe seria3, seria 5 ,seria1 deci implicit are problema cu distributia. Altfel, mie mi s-a parut cam lesinata masina la viteze peste 120, ceea ce e normal avand in vedere aerodinamica sa si greutatea in plus fata de un seria 3, seria 5. Ca si consum, la viteze de autostrada, asteapta-te la minim 8,5 litri. Probabil daca o alergi cu 160 se duce in 10 11. In oras probabil un 11-12 ar fi plauzibil. Vorbim de cifre reale, nu de povestile pescaresti de pe forum.1 point
-
Ca sa fiu sincer cu a doua postare nu prea arati ceea ce declari .Sper sa gresesc , sunt locuri unde poti sa schimbi pĂŁreri, prezinti maĂâ˘ina actuala celorlalĂâşi posesorii de Lamborghini. Avand in vedere ca a fost o surpriza , tu inainte ce aveai ? Cat a durat pana ti-au construit-o , sau va-ti dus la deeler , ai ales ,platit la casĂŁ si plecat ?1 point
-
1 point
-
Faina masina, dar ai fi putut sa ii faci niste poze mai misto, nu sa le iei de pe autogespot, e vizibil ca's editate in paint si reversed. Daca poti platii asigurarea in UK la masina asta nu ar trebui sa fie o problema in Ro un motor de 3.0-4.0l. Si daca Panamera e la toate colturile un seria 6, si mai ieftin ca un Porsche, e in toate parcarile de la La Doi Pasi aici in Ro, asa ca think again.1 point
-
Si ca sa vezi o masina trebuie musai sa stii dinainte ultimul pret? Ca sa mai tragi de pret si la fata locului ca asa e invatat romanul1 point
-
Problema este cĂŁ, unele autoturisme sunt lĂŁsate pana ĂŽn ultima clipa,și ar trebui duse la remat,nu la simeringuri de supape. Iar eu personal prefer sa pierd un client, decât sa repar o rabla.1 point
-
1 point
-
Cu toate cĂŁ risc sa fiu antipatic, pe mine nu prea mĂŁ atrage, as fi preferat cu 150k de km dar cu ceva dotĂŁri, cu banii care i-ai dat pe ea si cu cat mai investesti sa aduci unele schimbĂŁri la interior exterior o sa ai un pic durere de cap.acestea find spuse , iti doresc multi km fĂŁrĂŁ probleme;1 point
-
Se vede cat de multe stii tu legat de piese auto ) si piesele pe care scrie bmw cine naiba crezi ca le face fabrica BMW de piese auto? Bratele, bucsile, filtrele, bujiile tu cine crezi ca le produce? Eu asta incercam sa explic, ca daca tu ai habar normal ca te incarca vanzatorii....din fabrica pe toate piesele e stantat bmw, dar nu bmw produce piesa respectiva, tu doar platesti de 3 ori mai mult pentru ca scrie bmw pe ea! DE EX: Bujiile sunt facute de BOSCH, beru sau bremi mai nou, una incandescenta e undeva la 70-90 lei...dar daca vrei sa scrie pe ea bmw platesti de 3 ori mai mult desi ea e produsa intr-una din fabricile celor trei producatori! La bucsi e cel mai evident, comanda o bucsa originala bmw si una LEMNFORDER, si o sa vezi ca singura diferenta e ca pe cea din ambalajul lemforder e decupata cu lama stanta BMW! Filtrele la fel, OEM scrie pe ele BMW dar ele sunt facute de Bosch sau MANN! Distributia la motoarele astea nu stiu exact de cine e facuta dar sau e FEBI sau Ruville1 point
-
CiudatĂŁ selecție... Eu am ĂŽnțeles de la prima citire: "Ăia mai bogați la mine, sĂŁracii sĂŁ meargĂŁ ĂŽn altĂŁ parte!" BĂŁnuiesc cĂŁ și serviciile au crescut, nu? Ăntreb și eu așa ca opinia publicĂŁ...1 point
-
Salutare vreau sĂŁ vĂŁ anunț cĂŁ prețul pentru manopera la simeringurile de supape este 650 RON de ceva vreme. Prețul a crescut deoarece este necesara o selecție a clienților. Va mulțumesc și va aștept.1 point
-
au trecut 6 saptamani de la aplicare , masina a fost spalata la 2 saptamani ( vreme proasta ) , nu a mai fost aplicat nimic de atunci am incercat sa fac pozele in acelasi loc pentru a putea face o comparatie ( eu personal vad ca s-a mai inchis putin lacul de atunci ) http://s33.postimg.org/iiej7vtv3/DSC_0489_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nm5sw34z3/DSC_0492_Medium.jpg http://s33.postimg.org/8eptbqd4f/DSC_0494_Medium.jpg http://s33.postimg.org/njlx991bj/DSC_0496_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pmwcgx14f/DSC_0498_Medium.jpg http://s33.postimg.org/kqspp80z3/DSC_0501_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nopoix8mn/DSC_0502_Medium.jpg http://s33.postimg.org/ux5wlyar3/DSC_0504_Medium.jpg http://s33.postimg.org/p6fq882r3/DSC_0505_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pbjhhwa27/DSC_0506_Medium.jpg1 point
-
Verifica starea vasco-cuplajului. Preventiv, schimba pompa de apa (gasesti Meyle cu paleti metalici), antigelul, termostatul. Si evita sa folosesti solutii stop leak daca ai scurgeri. Daca rolele se invart usor la mana, fara zgomot si fara joc, eu zic ca n-ar trebui sa ai emotii pentru cateva mii de Km.1 point
-
nu te supara, dar la 1000lei kitul o sa te f*ti in el de motor cat de curand. NU exista asa ceva la acel pret, un KIT inseamna absolut tot ce inseamna distributie si anume: Lanturi x 3, Patine x 4, pinioane x 3, intinzator, garnituri x 4, surubele si altele (nu sunt mecanic, deci va rog sa ma scuzati daca nu le insir pe toate, in schimb am sa compensez cu foto), iar pe langa toate astea, mai este si manopera care trebuie executata ca la carte cu motor dat jos si facuta distributia pe banc. Daca zice ca ti-o face pe masina, fugi cat vezi cu ochii, ala nu e mecanic, e un fraier care nu stie ce vorbeste. Atasez poze cu masina care am cumparat-o de aici de pe forum de la userul "radio on" si la care i-am facut distributia imediat ce am ajuns cu ea pentru linistea mea. http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/05/935eaa94252cf356dd29fd19dad18a42.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/05/07b01b0fc3e22a427998701cda394e52.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/05/fb4ae7b28b77a3eb87b07aa80e1f9ef1.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/05/c3b6c21f8b3e1568c1b66d85de89d938.jpg1 point
-
Multumesc de sugestie dar am intrebat frumos. Mai nou se citeste daca a scris corect si dupa aceea se raspunde?1 point
-
Merci guys, all of you, inca o data, pentru toate urarile! despre lumini: pt inceput o sa apelez la varianta cea mai comoda, niste becuri mai performante. Dupa ce voi constanta ca ori nu e suficient, ori se ard prea repede, voi trece la reconditionarea lupelor. Abia dupa aceea voi incepe sa studiez retrofit-uri sau xenoane. Sunt sigur ca se pot bricola cu bun gust. Voi posta aici orice update pe acest subiect. despre grup: de fapt, are motor de 2.5 cu cutia de 2.0 si grup de 2.0 (motorul provine de pe o automata din UK - chiar, poate sutesc si grupul de-acolo, ca inca exista masina donatoare, si probabil are si blocant) @r0n1n : da, putin wishful thinking, desi am auzit ca motorul de 535i nu e printre cele mai reusite... Iata si pozele: http://i.imgur.com/NnqyokS.jpg http://i.imgur.com/Oo7BcIy.jpg http://i.imgur.com/wHUyx4W.jpg http://i.imgur.com/j0sZ5CJ.jpg http://i.imgur.com/JQbbVpq.jpg http://i.imgur.com/iXcndqW.jpg1 point
-
Nu-i nici un risc. L.E: Vad ca cineva a dat -1. E mai usor sa apesi pe un buton decat sa oferi un contraargument. Evident ca nu exista nici un risc din moment ce montezi piesa imbunatatita. Operatiune care se poate face si la BMW pe baza recall-ului. Inainte de aparitia zgomotelor care sa indice uzura, este o varianta de urmat. Mai ales ca piesa nu costa mult.1 point
-
Prietene, cel care a pornit acest topic a cerut sfatul tuturor celor care il pot ajuta si a vrut sa afle si partile mai putin placute ale acestui model BMW ! Asa ca nu te mai zbarlii la noi, n-ai de ce ! Fiecare face ce vrea cu banii proprii si isi cumpara ce vrea ! Faza cu aberatul...cred ca tu aberezi aici ! Piesele astea muuult mai scumpe pe care majoritatea dintre noi le cumpara, sunt de fapt piese originale de foarte buna calitate, ceea ce mi se pare logic pt. o masina premium cum este E60-ul !!! Intradevar, o galerie de admisie costa in jur de 2200-2500 ron, un injector costa peste 2200 ron, si lista poate continua mult si bine ! Dar , se pot gasii si piese mai ieftine ca de exemplu cineva din constanta, a cumparat o galerie de admisie cu 450 ron (insa e second hand), sau injectoare cu 1380 ron (indoielnica provenienta), insa in cel mai fericit caz un injector nou original, nu SH sau refurbished (reconditionat), costa de la 2200 ron in sus ! Ti-ai pus vreodata intrebarea cum de se vand piese "NOI" aberant de ieftin ??? De piese reconditionate ai auzit, sau facute prin cine stie ce garaj in Voluntari sau in cel mai fericit caz prin China probabil ? Asta la fel e problema fiecaruia ce piese isi pune pe masina, din gunoi sau din reprezentanta e treaba fiecaruia, chiar nu ma intereseaza aspectul asta, ideea e ca E60 nu e o masina ieftina si nici nu are piese ieftine ! Eu de exemplu ma gandesc la SIGURANTA FAMILIEI MELE SI A MEA, si nu-mi permit nici cel mai mic risc sa pun cine stie ce piesa de calitate si provenienta indoielnica ! E60-ul e o masina frumoasa care mananca bani frumosi ! Daca o cumperi doar pt. impresia artistica, atunci da, poti sa bagi in ea piese si de la dezmembrari, la urma urmei ce conteaza, doar impresia lasata vecinilor si cunoscutilor !!! In concluzie, eu si cativa din colegii de forum (vezi mai sus), vrem sa-i expunem omului care vrea sa cumpere acea masina, adevaratele probleme ale acestui model BMW, care apar mai devreme sau mai tarziu, nu doar partile frumoase, ca are nu stiu ce monitor in bord sau ca-ti spune sa virezi la dreapta, sau ca ce tare e cu pachetul M si jante pe... 27 ! Ca o cumpara sau nu, e treaba si banii omului, el a cerut sfaturi pro si contra , si cativa dintre noi , oarecum, ii acordam un fel de "consultanta" gratuit, pro sau contra ! Bafta si mult noroc !1 point
-
Desfaci trimul incepe cu partea soferului http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160705/16ba6ae88be6c25850a6e8eae392d36c.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
0 points
-
Asta nu o ĂŽnțeleg cu valabil pana la xx. si pe urma ce se ĂŽntâmpla? Creste prețul , scade prețul ? Nu o mai vindeți sau ce fraților ca nu ĂŽnțeleg?!! P.S. Frumoasa masina!0 points
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00