Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/17/16 in all areas
-
La mine era 980 pe original... o sa verific daca nu cumva se aude capacul de la motor, cateva poze noi : http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160817/ce3fa8d9fb7b50ae039db808ce0e315f.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160817/10ba5576a055416b35449cf9f014c884.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160817/222879a660ab79bb9f053bb425a95f2b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk5 points
-
bună,nebună am luat-o acum facem actele si am vb cu dealer-ul sa imi faca o programare la bmw munchen pt o verificare mai amanuntita eventual schimb de lichide uleiuri filtre si ce-o mai fi , maine dimineata la 9 am programarea . acum sa vedem ce noroc am , o sa revin si cu ceva poze dupa ce termin cu verificarea la reprezentanta daca intereseaza pe cineva,si pretul de achizitie a fost 22.000€ .. am mai intrat pe alte sit-uri vanzare auto si preturile sunt unele mult mai mari iar altele putin sub ce am luat eu dar fara multe optiuni ( navi,jante,trapa) etc ... si cel mai important pt mn culoarea la interior ( negru )3 points
-
Omul a spus ca locuieste in Anglia si apar mesaje de genul "iti iei cu volan pe dreapta?" )3 points
-
Hai ca-i buna asta, nu-i chiar asa,am de 11 ani un 530d automat, si resoftata, si n-are nici o problema cutia, am 275mii km cu masina.. mai am un x5 din 2008 cu, care am facut 400 mii km si n-are nimic cutia.. Ca ai nimerit tu una mai "buna" nu inseamna ca-s proaste automatele diesel.. Alea "4" convertizoare care zici ca le-ai tot schimbat, erau din dezmembrari si cine stie in ce stare... ca nu cad asa pe banda rulanta, in 1 an jumate 4 deja-i sf... Cine stie ce convertizoare ai luat tu..2 points
-
exact cum ma asteptam dupa ce am intrat cu masina in service pentru verificare,cutia de viteze si motorul in perfecta stare s-au gasit 3 "probleme" 1 fisura in parbriz cca 1cm , 2 mici ciobituri in proiectorul din dreapta (explicatia a fost pietricele aruncate de masina din fata ) si a 3-a si ultima exact cum am presupus la inceput fulia la arbore are un mic joc si in scurt timp trebuie schimbata, am lasat-o pe saptamana viitoare cca 400€... Astazi schimb urmatoarele: ulei motor-filtre,lichid racire,lichid frana,lichid servo-directie,ulei cutie viteze,ulei diferential. atasez si 3 poze inainte/in service2 points
-
Poti sa ii faci o husa si sa o ancorezi de bancheta spate.2 points
-
Ti-a explicat foarte bine Rico24 + ca acea spuma nu rezolva chiar orice taietura sau orice fel de problema...2 points
-
chiar daca ai cauciucuri runflat, asta inseamna doar ca 1: nu pierzi controlul masinii in cazul depresurizarii subite a pneului si 2:ajungi cu masina la vulcanizare fara sa desfaci roata. DAR, in cazul in care rulezi pe un pneu runflat dezumflat o distanta mai mare(gen cativa km), acesta se va distruge pe interior si va trebui sa il schimbi oricum. si BMW recomanda schimbarea pneurilor runflat odata ce au rulat farapresiune, tocmai din aceasta cauza. Eu am un e90 lci tot fara spatiu de roata de rezerva. Solutia mea a fost urmatoarea: roata de rezerva slim de 16 de la e46 in portbagaj cu cric si cheie, pneuri vara de 19 non runflat, pneuri iarna runflat de 16 pt ca mai bine schimb o roata vara decat iarna la -20 de grade.2 points
-
2 points
-
2 points
-
E92 + 240.000km + 22.000 de euro cam da cu virgula daca avea < 140.000km era ok pretul2 points
-
Am vandut zeci de roti slim pe 16 de E46 la oameni care aveau E90 si nu mi-a venit nici unul macar cu ea inapoi BMW are prinderea 5x120 indiferent de model deci nu stiu ce aberezi....2 points
-
2 points
-
Salutare. Masina este mai lasata pe spate si mai ridicata pe fata ( 4 degete intre anvelopa si aripa pe fata si 1deget pe spate). Pana de curand cautam arcuri sa o ridic de spate. Dar m am gandit ca as putea sa pun niste arcuri sport sa o mai las putin jos. Amortizoarele sunt sachs super touring fata/ spate aproape noi ( 8000km) flanse noi tot sachs. Am vazut ca sunt arcuri speciale care coboara garda , pentru telescoape stock. ( erbach , h&r). Ma astept sa am putina stabilitate in plus si astept mai frumos. Cu masina merg pe 11luni pe an in Germania si 1 luna in Romania. Am dat search dar sunt topicuri vechi. Astept pareri. Bmw e46 318i 2003 Jante style 103 225/45/r171 point
-
1 point
-
1 point
-
gata , in sfarsit am plecat din service cu tot ce trebuia schimbat mai putin fulia cum am spus mai sus.. foarte multumit de serviciul si atentia acordata de cei de la bmw munchen, respect! Pana in momentul de fata sunt super satisfacut si de masina, fara probleme,fara trage stanga dreapta sau alte "minunatii" , pertotal vedem ce va urma si sa speram ca doar bine. maine urmeaza sa schimb grile fata,montat eleron LCI,si sa dau comanda de inelul argintiu de la ( nu stiu cum se numeste ca piesa) controller-ul idrive sau il schimb cu unul ceramic , ma mai documentez pana maine si atunci vad ce va fi pt ca acum am vazut ca e "sifonat" putin... orice sfat/ parere sunt binevenite si cu rugaminte de a nu ne jigni sau contrzice aiurea, respund la orice intrebare in limita bunului simt (am citit mai multe posturi neplacute) si nu vreau sa ajung acolo , orice placere/neplacere sunt binevenite si ele... sa avem numai drumuri bune !1 point
-
1 point
-
avea 30.363 mi in data aia.. km sunt pusi gresit. dupa care masina schimba reprezentanta poate si propietarul. apoi o preia alt service cu 37 mi la bord... Greu de crezut ca a dat primul propietar 20mi inapoi stiind ca se vad in reprezentanta. eroare de imput a pus 5 in loc de 3. aia sunt km masini. Asa sigur nu stii niciodata ca oricand exista posibilitatea sa se dea inapoi inainte de service uri... f30 se da inapoi chiar daca are fan mai nou si fara filtru pe can se da asa ca fie noua fie ochi bun si verificat atat cat e omeneste posibil1 point
-
Exact, merge fara probleme... Probata pe E90 lci si pe e87. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
2014-08-25 (98.000) 2015-03-30 (103.000) Daca te uiti mai jos in 3 luni a facut 7.000 km, iar intr-un an cam 30.000 si la acele date de mai sus a facut 5.000 km. in 5 luni.. mi se pare foarte putin. 2012-04-03 (46.500 km) 2012-09-25 (70.000 km) Deci in 5 luni a facut 24.000 km si dupa din: 2012-09-25 2014-08-25 in 2 ani face 28.000 Mie sincer mi se pare foarte ciudat acest kilometraj...1 point
-
am cumparat pana la urma Arcuri eibach pro kit 30/20 , si fiind obsedat ca era masina lasata pe spate, am cumparat pe spate inaltatoare de 22mm. Acum este putin mai ridicata pe spate , dar mi se pare ok. In momentul cand am si pasageri in spate este perfect. Ca duritate , practic foarte putin se duce din confort. Daca mi le schimba cineva fara sa stiu eram in dubii daca sunt mai dure sau nu. Iar in curbe este mai stabila. Amortizoarele stock nu cred ca are cum sa le afecteze. screen shot windows1 point
-
Un plus ca are istoric la repr,arata bine, dar interiorul...cred ca asta e cel mai urat posibil in combinatie,sunt curios cum a fost intretinuta in Romania..pretul este destul de ridicat. Edit: usa stg sofer parca nu pica la linie jos.1 point
-
Am probat eu roata de E46 slim pe 16 personal pe E90 si mai stiu un caz concret in care @enders a probat la @roscatu m3 si a fost totul ok. Si cred ca mai sunt multi care au probat/folosit...1 point
-
De prima uitate putin mai in spate si o sa vezi ca a fost cineva deja la mecanic cu ea si mai necesita undeva la 2000 euro investitii parca.si asa e scumpa chiar daca ar fi impecabila, dar sa mai bagi si bani in ea... Pentru ca are un soft, m pachet si faruri adaptive nu merita 12500... Este Euro 4, 256.000 km, are CCC, fara pro logic, fara interior comfort. La banii astia cred ca gasesti un 530d mult mai dotat si ti-l resoftezi tu la completechip sau powerchip sau cv de genu la bucuresti sau unde sunt ei (nu fac reclama) sau unde vrei tu si esti mai sigur pe soft...asta te costa doar 300 euro. Bara de spate cu diffuserul ala mi se pare groaznica. Eu iti spun asta ca am dat 12.500 pe a mea in ianuarie 2016 fiind 2009 Euro 5 pe langa altele si de atunci s-au mai ieftinit preturile, ne apropiem de noul Seria 5, chiar si F30 ai vazut ca au scazut la 14-15k1 point
-
Regulamentul nu imi permite sa vand piese pe acest forum sau sa las numar de telefon in privinta asta + ca aici nu este un anunt de cumparare. Nu m-am dat "stiutor", am spus din propria experienta, nu am aberat sau spus chestii citite pe net de care nu sunt sigur. Sunt multi aici pe forum care au cumparat roti de rezerva slim pe 16 de pe E46 si le-au folosit pe E90 si poate sa confirme. Asa ca te rog data viitoare daca nu stii nici macar ce prindere in prezoane are un BMW sa nu te mai bagi sa dai sfaturi sau sa te dai cu parerea unde nu stii ceva sigur pentru ca dezinformezi si e pacat ca lumea sa isi faca o idee in cap gresita din cauza ta, si tot tu te agiti intuil pe aici si imi dai raspunsuri acide...nu te mai ataca inutil1 point
-
Faceliftul sau LCI s-a introdus in 06/2007 treptat , adica nu toate elementele de interior si exterior au fost modificate imediat ! In schimb varianta nonLCI a avut parte de doua motorizari atat pe benzina cat si diesel, asa ca va rog sa va informati corect inainte de a debita diverse pe forum si sa ii dezinformati pe altii care iau de bun ce aberati pe aici. Ca si idee 30i din 2005 + GPL fac o combinatie foarte buna pentru astia care se plang de consum, vorbesc in cunostinta de cauza pentru ca am avut "neplacerea" sa conduc o masina de genul asta inainte sa ii fie instalat GPL, fostul si-a batut joc de ea in ultimul hal dar dupa ce a ajuns la urmatorul proprietar si-a revenit. Cutia automata la benzina va rezista intotdeauna mai bine in timp deoarece cuplul maxim este atins la turatii destul de mari, iar la la diesel ... cutia automata pentru masinile de varsta aia .. slabe sanse sa gasesti proprietari sa aibe grija de ele intr-un mod corespunzator. Ca si alegere trebuie sa te gandesti strict daca faci drumuri preponderent lungi, sau mergi foarte des prin oras pe distante scurte. Asa se alege intre benzina si diesel.1 point
-
Si ar trebuii sa isi ia cu volan pe stanga doar pentru ca vine 2 saptamani in concediu in Romania? Daca el petrece 10 luni in Anglia. Faina logica. Si nici cheala nu-i Are roti pe 18, piele, dublu climatornic, suporti pahare(multi fac retrofit pentru ele). Nu-i cea mai dotata masina, dar comparia cu Logan e absurda Ma rog, oricum a zis ca nu o ia din alte motive, deci aia e.1 point
-
Am ajuns cu bine in Grecia, nu s-au blocat injectoarele, ba din contra parca merge mai ok motorul dupa aditivul bagat, voi verifica si corectiile la injectoare la intoarcere. Pe drum am facut si procedura de beeding : 7-8 stop and go( 100-20/30 kmh). Franele tin ok, ce nu-mi place e ca scot mult praf si scartaie la viteze mici. Inca mai am vibratii mici la franare in volan, banuiesc ca e din bucsele la brate(desi le-am schimbat anul trecut-Lemforder) sau jante(imi tremura si in mers la o anunita viteza), oricum s-au redus mult vibratiile. Ramane de vazut cum se comporta discurile dupa mai multe mii de km, oricum le-am montat in service autorizat rar in caz ca am probleme. Imi pare un pic rau ca nu am luat fulie originala, cea Corteco parca e mai zgomotoasa. Cateva poze : http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160814/05096516b33a50c4afb65fc3d650dced.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160814/03ebb27f6cdd70ed2a80ce44333acc86.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160814/7d1537fc9da97fb587fe7d2637859d20.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160814/c9daace96f87ba23286b292db0b9b250.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160814/2d722ae04780f5fdcabfb43f1d0198cc.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Masina e superba nu doar "ok"! doar ca mie mi-ar place un E34 negru! Si cum de-abia astept sa vina parlamentarii aia nemernici din vacanta pe 1 septembrie sa stabileasca CUM NE JEFUIESC in continuare sub scuza "poluam mediul"=PLATIM,m-am gandit si eu cum sa imi fac masina mai mult "A MEA" si pe numele meu,ca asa,numerele de BG mi se par seci,stupide si urate... nu mai spun de aspectul exterior ce musai trebuie schimbat! N-o s-o "comit" in asa hal cum ai facut-o tu,de zici ca a iesit ieri masina din fabrica dar tot nu ma las pana n-o fac mai frumoasa un pic! Sunt curios daca va exista cineva sa dea 6800 euro pe o masina atat de veche dar in stare impecabila! bafta!1 point
-
Recomand mașina! Știu mașina de când era la Doru la garaj, sper sa ajungĂŁ pe mâini bune ca si posesor si pasionat de e341 point
-
1 point
-
Pe data de 13.06.2016 mi-au fost si mie furate oglinzile de la E90 ambele erau inscriptionate cu WWW.TONA.RO nu fac reclama asta era scris pe ele firma fostului proprietar dar si asa scrise le-au furat, urmand ca peste 2 zile sa imi fure si emblemele de pe capota si portbagaj. Zona este Aparatorii Patriei Berceni si se pare ca in ultima perioada fac jihad in fiecare seara hotii prin parcari. Politia cam stie cine este autorul chestia e ca nu poate primii mandat de arestare de la procuror pentru ca are ciroza ,sida si toate bolile din lume . E bine ca traim in tara lucrului bine facut.1 point
-
1 point
-
Eu nu inteleg un lucru: il vezi pe unul ca are la vanzare 50 de perechi de oglinzi, nu te duce capul ca sunt furate ? Cat de greu e sa il filezi pe ala 3 zile?! Ala fura oglinzi de zeci de milioane intr-o noapte! Cine naiba dezmembreaza cayenne modelul nou sau gle?!!! (Ca sa spui ca sunt din dezmembrari...) Alt exemplu: il vezi pe unul tatuat tot cu x6... Oare cu ce se ocupa ala ?... La fel: e greu sa il filezi pe ala cateva zile? Din ce am citit pe net se fura si astea inscriptionate, asa ca degeaba... Se fura inclusiv ziua in amiaza mare din centru.1 point
-
1 point
-
varianta de Exx desigur, singura cerinta este sa ai CIC pe masina si un firmware mai nou de V40 la CIC.1 point
-
pentru ca: 1. CIC-ul de F3x comunica pe kcan2 la 500kbps iar cele de Exx pe kcan1 la 100kbps 2. protocolul de comunicatie si can-id-urile sunt total diferite 3. adresa unitatii este diferita Iti trebuie un CIC de E9x sau E84, cel de E6x merge daca ii schimbi faceplate-ul si il resoftezi cu ZB-uri de E9x.1 point
-
La mine nu bate, nu vibreaza, nu trepideaza. Se aude din spate un sunet ciudat in frana de motor. Flansa si rulmentul intermediar sunt schimbate. Eu am un singur rulment intermediar. O sa schimb toate bucsele de la diferential si revin. Daca nu se rezolva, trec la grup + planetare.1 point
-
incrancenarea mea e legata in mod direct de felul cum te comporti pe acest forum si toata lumea a vazut asta. faci o gramada de topic uri pe diferite teme. retrofit aia, retrofit ailalta, harti noi....etc dar defapt pe niciunul nu pui o informatie utila pentru ca alt coleg care e interesat sa o poata folosi. nu am vazut pe topicurile tale o schema electrica ( care e gratuita), o idee, o explicatie, uite bah faci asa, cumperi de acolo daca vrei mai ieftin, codezi modulul x , y si z. totul se rezuma la tine prin "ai pm", "preturi in pm" si cacaturi din astea nu zice nimeni sa dai mura in gura la nimeni dar daca toti faci un topic cu retrofit X, atunci fa l sa fie in folosul tuturor, nu l fa la modul uite ce tare sunt eu, mi am pus aia pe masina iar cine vrea sa mi dea PM ca se rezolva la mine la firma contra sumei X din punctul meu de vedere topicurile tale sunt in cea mai mare parte facute pentru a agata clienti pt tine. reclama mascata si nimic mai mult. daca tot te ocupi cu asta macar fa o transparent, fa ti un topic la prestari servicii cu preturi si toate cele (cum isi fac toti) si atunci e cu totul alta poveste. nu incerca sa te dai ca ajuti si tu defapt sa vanezi potentiali clienti..... de exemplu ai pus poza aia cu cu hartile NBT 2015-1. pentru ce ai pus o? ca sa ne arati noua ca ai hartile? nu mi spune ca ai cumparat stick urile de la BMW si ca vinzi coduri FSC de la BMW ca nu te cred....... hartile aparusera pe net iar tu probabil le ai descarcat si ai intentionat sa le folosesti numai in interes personal, adica sa vinzi FSC uri pt NBT 2015-1, nicidecum sa ajuti pe cineva de pe forum cu vreo informatie utila. navigatiile nu cred ca le cumperi NOI, sa fim seriosi, combox media se poate cumpara si sh ( ca si navigatia si ca si multe module). eu mi am luat de pe eBay PS: prietenul meu care a fost la tine nu a primit nicio factura si a avut mult de tras apoi pt ca l evitai, nu i raspundeai la telefon......din astea LE: nu e nevoie sa incerci sa mi demonstrezi mie ceva ca sincer nu ma intereseaza. ti am raspuns pentru ca mi te ai adresat direct. dupa cum ai vazut, nici pe celalalt topic nu ti am mai continuat o ca nu are rost si nu duce nicaieri1 point
-
La 268k km a puscat si vasul meu de expansiune, interesant ca era cel original din 2001. Am comandat de la grozadan vas de expansiune original bmw si la montaj am vazut ca una din tevile pe care cupleaza furtunul de sus avea diamentrul mai mic 16mm in loc de 16,4 mm cat avea vasul demontat. Am crezut ca s-a modificat PN si trebuie si furtunul acela model nou. Dupa o saptamana am primit furtunul de sus nou si cu stupoare vad ca tot nu strange oringul bine pe teava. Deci defect de fabricatie la vasul original. Am rezolvat cu grozadan sa-mi trimita vas pe producator BEHR care s-a potrivit avand diametrul la teava exact 16,4mm cat avea cel care l-am dat jos de pe masina. Deci 2 saptamani jumate am stat cu masina pe dreapta pentru ca BMW au dat-o in bara, nu comandati vas pe original pentru ca se poate sa primiti vas din acelasi lot cu defectul asta de fabricatie.1 point
-
Pai e naspa loganul ca dai 2mii pe el si inconjori globul de 3 ori,e bun bmw,il legi cu sarma si pui viata altora in pericol ca ii sar rotile!0 points
-
Felicitari pt achizitie, e frumoasa masina iar un bmw rulat in germania e altfel intretinut si se prezinta altfel la 240K km decat unul rulat doar in Ro. Motorul ala e de vis si trage de rupe da-i blana si bucura-te de ea0 points
-
Orice masina trebuie dusa la service si verificata, intre timp nu ar fi rau insa sa fie dusi si ceva cumparatori la psihiatru (n.r aluzia catre persoane anume e pur intamplatoare. Daca totusi cnva se simte ar trebui sa si puna intrebari vis a vis de propia persoana decat sa se supere pe ce scriu eu)0 points
-
0 points
-
la asta m-am gandit si eu inainte sa o iau si totusi nu ma incalzea cu nimic sa aiba cu 100.000 mai putini km si alergata de vreun pustan dornic de adrenalina si in plus masina a avut un singur proprietar care conteaza foarte mult zic eu... da arata exact ca pozele puse de tine ( multumesc pentru sustinere "ckh" ) ai dreptate intr-un fel doar ca aia erau km la cumparare din ro si nu ma avantaja cu nimic ( km dati inapoi,carte service alba sau fara revizii reprezentanta,garantie,dpf off, etc exemple ) plus de aste e super intretinuta atat estetic cat si tehnic si in principiu nu ma sperie cu nimic km care îi are pt ca stiu sigur ca aia sunt si in afara de asta mai garantia care spune mai multe( sigurata intretinere pe care stiu sigur ca a avut-o) era un bmw 640d fabr.11/2015 cu 60.000 km acum ce era sa mai zic de cea pe care am luat-o eu ?0 points
-
Sa nu iei diesel automat o sa te saturi de schimbat convertizoare. Eu in 1 an jumate am schimbat 4 la un 535d si mi-a ajuns cu masinile diesel si automate. Vreau sa revin la seria 3 ) 335i-1 points
-
Eu zic si altceva...am mai vazut niste istoricuri de la alte masini si la unele nu erau datele consecutiv , erau amestecate si trebuia sa le pui tu in ordine sa vezi daca s-au dat km inapoi, in alta ordine de idei eu zic ca de la data 2013-05-15 are km dati inapoi... fiind undeva la 60.000 km la aceasta data.Eu cred ca a facut foarte multi km si s-a gandit sa-i de-a inapoi deoarece isi pierdea garantia in maxim 1 an daca mai facea inca atati km.-1 points
-
Salut, imi puteți spune va rog pentru e60 , motorul de 2l, 163cp, la ce interval se schimba filtru epurator, si daca e cel cu plasa sau plastic , imi scoate ce a fum negru in sarcina si nu a fost schimbat, multumesc !-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00