Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/31/17 in all areas
-
Consumul este direct influentat de temperatura (anotimp) si stilul de condus in combinatie cu viteza de deplasare. :-) nu v-ati plictisit de aceste discutii?5 points
-
Dar se pierdea garantia, ceea ce pentru colegul de fata, si nu numai, conteaza mult mai mult decat caii si/sau perfomantele castigate. Si eu consider acea siguranta data de upgrade-ul acoperit de garantie ca fiind de neinlocuit.4 points
-
2700e sunt un rahat pentru o reparatie in reprezentanta. O lovitura superficiala, care implica bara, far, capota sare cu mult de 2700e. Daca era cazul de trager, airbag sau alte prostii, te uitai la reparatii de 10.000e sau mai mult. O masina cu o reparatie de 2700e nu e dauna totala, nici pe departe. Se poate intampla oricui sa fie implicat intr-o tamponare usoara sau pur si simplu sa intre cu botul masinii intr-o bordura mai inalta sau vreun stalp de parcare.4 points
-
Daca iti permiti si iti doresti un M,cumpara-l fara ezitare! Lasa deoparte toate "dezavantajele" si ratiunea,da-i talpa si zambeste!3 points
-
Deja i-ai pus rotile de vara?? Sincer pe A4 dadeau bine jantele astea, pe 5'ar se putea pune altceva, parerea mea.. dar gusturile nu se discuta.. Parca nu-s pentru masina asta, par si cam mici.. Pe A4 erau ok, dar pe 5'ar eu as cauta altceva.. Poate daca o mai lasi putin mai jos, o sa arate mai bine. Sa le stapanesti sanatos, conteaza sa iti placa tie!3 points
-
2 points
-
Cumva mi se pare ca un M are mai mult sens la noi, decat in US sau UK. Sa explic. Te duci in Londra, New York si vezi supercar-uri care tot ce pot sa faca este sa accelereze pana la 50 km/h. La fel si pe drumurile si autostrazile pe care le au. Daca depasesc viteza legala chiar si cu f putin, consecintele sunt mult mai mari decat la noi. Si sincer, sa iti iei un M ca sa poti sa mergi "tare" pe autostrada inseamna sa tai foarte mult din sufletul masinii asteia. Ca pana la urma daca vrei multi cai putere, sunt optiuni mult mai ieftine la dispozitie. Intretinerea nu ma ingrijoreaza, dupa cum ziceam, are garantie si service inclus pe 5 ani.2 points
-
2 points
-
Dupa 5 ani frumosi petrecuti impreuna cu e90-ul, a venit vremea unui e60 lci din primul an de productie, si anume 2007, avand motorul de 2.0d ( M47 ) legat la o cutie automata. Masina are in prezent 181.000 km si a avut un singur proprietar de cand a iesit pe portile fabricii. Ca si impresii, dupa o saptamana de la achizitie, mi se pare mult mai stabila si confortabila comparativ cu e90-ul. Motorul isi face treaba foarte bine pe caroseria asta, nu mi se pare deloc puturos. Lucruri de efectuat in curand la ea: - detailing interior/exterior - volan sport - jante 18 ( achizitionate deja ) - schimbat ulei si filtru in cutie - folii - tips dublu - leduri nr. de inmatriculare1 point
-
A venit timpul sa-mi iau si eu un 5, am trecut prin destule E46 asa ca momentan asta e inceputul pe seria asta si un nou jurnal de bord . 520 dA iulie/2006 163 hp aka MYX 5 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 320 MODEL DESIGNATION , DELETION 423 FLOOR MATS , VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 442 CUP HOLDER 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 536 AUXILIARY HEATING 540 CRUISE CONTROL 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 698 AREA CODE -2 710 M LEATHER STEERING 7RP ADVANTAGE PACKAGE 8SP COP CONTROL 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION OPTION STANDARD 216 SERVOTRONIC 4AL INTERIOR TRIM FINISH TITANIUM DARK 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Momentan nu a intrat la detailing tot am amanat abia luni intra dar pana atunci cateva poze , surprinzator masina arata f bine la vopsea , polishul si detailingul interior e pt creierii mei ) In prima faza i-am schimbat jantele am ramas tot pe 17 inch pt ca ..surprinzator e prima masina pe care o iau si chiar are gume noi Continental asa ca m-am conformat . Oricum sunt multumit de alegere are 183k km acum . la 145 a avut un schimb ulei cutie ceea ce pt mine a fost decisiv . Imi plac scaunele sport fara de care nu as fi cumparat ,webasto cu telecomanda e un bonus nesperat presupun ca la iarna ma voi inchina cand gasesc masina calda la 0 grade afara ,la verificari am gasit doar coloana volan defecta si am schimbat . E o mare diferenta intre E46 si E60 , pozitia , manevrarea , frane ,comfort etc .Momentan consumul e stabilizat la 10,5 la pompa , pe bord afiseaza 9,1 am parcurs cam 1k km pana acum doar in buc . Deja vorbesc prea mult :shifty: Njoy .1 point
-
Are cineva ,sau știe cineva dacĂŁ ĂŽncap jante de 16 pe x1 diesel de 184 de cai ? Mulțumesc1 point
-
Daca iti permiti M4 nou lasa naibii la o parte orice inseamna ratiune si cumpara-l fara sa stai oe ganduri. Mai ales ca nu vinzi Golf-ul. Oricat de apropiate li se par unora, un M e complet diferit de un BMW obisnuit.1 point
-
Mersi pentru parere, poti detalia la ce te referi? Pe forumurile din afara e vazut ca un daily driver f bun, sunt multi care fac naveta cu ea, unii merg si destul de mult prin oras. In final, ar fi noua si in garantie deci, in caz ca se intampla ceva, ar trebui sa se repare fara batai de cap.1 point
-
Este pe Auto. 99% din cazuri, functioneaza doar cand o deschide nevasta mea. Cand o deschid eu nu se aprind. Probabil stie masina ca nu o conduc eu si nu vrea sa interactionam.1 point
-
1 point
-
Eu am vazut deviz de reparatie al unui Logan 2015 care avea nevoie de capota+faruri+bara si multe maruntaie (nu au sarit airbagurile) si era un total de 3800-4000 euro. La reprezentanta Bmw o reparatie de "accident" de 2700 euro nici nu cred ca merita luata in considerare.1 point
-
Sa vrei ai performante mai bune si sa pacalesti statul cu 2000 lei pe an nu inseamna sa fii cocalar, inseamna doar sa vrei sa obtii cat mai multe cu o situatie fianciara mediocra. Statul nu ofera prea multe si ne fura zi de zi, nu vad ce e asa rau in ce face colegul. Face un swap care nu pune pe nimeni in pericol si face tot efortul asta din pasiune, nu ca sa dea in cap cuiva. Nu inteleg in baza a ce sustineti faptul ca se anuleaza asigurarea in caz de accident. Cineva a specificat mai sus ca se face verificarea la directie/frane. Atata timp cat masina respecta coeficientul de franare si directia lucreaza normal nu vad in ce fel se pot lega de motor. Daca o luam asa mai justificat ar fi sa anuleze asigurarea pentru persoane cu dimensiuni diferite la anvelope/roti, modificari radicale asupra suspensiei etc. decat pentru cineva cu 3.0d in loc de 2.0d. Ia in considerare si faptul ca el a achizitionat o masina intreaga si poate face swap-ul corect (adica frane in primul rand)1 point
-
1 point
-
Schimbat intregul kit de distributie acum 2 luni la un F10 525D 2.0 la reprezentanta BMW. Intre timp am facut 2500-3000km cu masina si motorul merge foarte bine, la fel ca inainte de fapt Singura diferenta e ca nu se mai aude zornaitul acela cu motorul rece nici la -15 grade. La mine era oricum destul de discret, nu se auzea ft tare si pot spune ca am schimbat-o preventiv.. Inca dinainte sa iau masina mi-am propus sa o schimb in caz ca nu ar fi fost schimbata si cum se auzea si pun pic de zgomot la rece am zis ca nu are rost sa ma mai razgandesc. Oricum, lantul e un pic mai zgomotos la modelele de dinainte de 2015 (parca atunci s-au schimbat din nou standardele de productie pt kit cu alte materiale etc..), asta mi-au zis cei de la BMW, daca m-au mintit, va mint si eu. Dar am pus si eu un post mai sus cu diagramele de piese si acolo se vede ca din 2015 sunt alte coduri. Eu nu pot sa recomand nimic.. Poate am dat banii degeaba, poate nu..1 point
-
Hai sa nu facem si aici topicul praf cu vesnica distributie, ce zici?1 point
-
cum apare un n47 aici se vorbeste despre ditributie ) cred ca trebuie sa mai lasati putin subiectul ala....devine plictisitor. cred ca si nou daca achizitioneaza cineva un n47 i se spune sa schimbe distributia.1 point
-
In urma cu 2 zile, 28 ianuarie, inlocuit lichidul de frana si uleiul din cutie. Masina are aprox 211 000 km. La vara, pe langa reviziile de ulei si filtre, pe care le fac la 10-12000km, urmeaza placute, discuri, bucse, protectie amortizoare. O sa trec inainte pe la mecanicul unde fac reziviile de obicei, ca sa imi spuna ce sa mai schimb. Momentan, la placute, pe bord, imi arata 16000km pe fata si 25000 pe spate. Ma gandesc ca pe la 250 000 sa o vand. Imi place foarte mult noul Audi A4 ( B9 ) si noua seria 5 ( g30 ). La confort cred ca seria 5 e mult peste. Sa vedem la ce pret ajunge in 2-3 ani. Mi-am dat seama ca nu se merita o masina scumpa in Bucuresti, atata timp cat nu ai casa + garaj.1 point
-
Cam asa arata pe Sport Display, cu scala de masura updatata pt noile valori de cuplu/putere. http://i.imgur.com/o7wQc0J.jpg http://i.imgur.com/2UWF3US.jpg1 point
-
Daca si BMW a avut recall pe problema asta, inseamna ca si-au recunoscut slabiciunile. Acum fiecare face cum vrea, dar unii de pe forum chiar au simtit sau vazut distributii rupte.1 point
-
Dar chiar toti o schimbati? ca nu vad sa crape niciuna la colegii de pe forum. Cert e ca service-urile se ingrasa grozav din spaima ce-o bagat-o in oameni.1 point
-
mersi de recomandare din pacate posibilitatile mele sunt limitate cand vine vorba de interioare tocmai de aceea nu am nici o oferta pentru interior am facut si interioare anumitor persoane in limita posibilitatilor in martie urmeaza sa investesc ceva bani si pentru interior - Karcher Puzzi 10/1 - Tornador 2 + compresor cu debit mare - Karcher SG 4/41 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca bagai o data piciorul blana ramaneai fara motorina ). Frumos ce ai facut sincer mie imi place!1 point
-
1 point
-
Da, ma rog, fiecare cu opiniile sale. Da, am inteles. Mi se pare foarte putin sa faci un detailing exterior cu doar 50 lei. Ma rog, e clar ca vorbim de lucruri total diferite. Iti spun sigur ca unul care cere 500-600 lei pentru un detailing exterior nu foloseste materiale de 50 lei in total. Gandeste-te in primul rand ca un detailing profesional inseamna ca se incepe cu cel mai putin agresiv polish si se continua pana cand se obtine rezultatul dorit. Asta inseamna ca uneori trebuie polisata masina de 3 ori cu 3 polish-uri diferite. Gandeste-te si la faptul ca un detailing profesional inseamna mascarea chederelor, trim-urilor, bandourilor din plastic si geamurilor. Gandeste-te cat costa doar chestia asta pentru o masina. Ma rog, conteaza intr-adevar la ce raportezi. Daca te raportezi la Fane care lucreaza la spalatorie, varianta cu materiale de 50-100 lei e aia castigatoare.1 point
-
Daca te raportezi la produsele din spalatoriile normale, ce mai e de zis? A aduce in cantitati mari nu inseamna sa te complici. Doar asa poti sa-ti iei produse profesionale la pret bun. In rest, e o labageala. Daca iei ceea ce poate oricine sa-si cumpere, n-ai facut chiar nimic. Transport "relativ ieftin" pentru produse din afara nu exista. Gandeste-te ca astfel de lucruri cantaresc destul de mult daca le iei la cantitate mare. Asa ca evident ca transportul va costa destul. Chestia asta cu preturile la jumatate fata de Romania nu mai e valabila. Era valabila acum niste ani. In ziua de azi au scazut preturile pentru ca multi s-au apucat sa aduca din afara. Concurenta mai mare a scazut preturile. Nu mai e ca in 2008 cand puteai sa vinzi cu 200% profit si sa-ti mearga. Nu era vorba de un mare atelier. Eu vroiam sa-mi fac ceva in 70 mp. Daca nu ai macar 5-6000 euro de investit, nici n-are rost sa te apuci. Pana in 10 milioane ai dat pe ce? Pe produsele pentru masina ta, banuiesc. De la masina ta pana la un business real e cale lunga. Cu 30 de milioane iti iei doar un aspirator cu injectie-extractie si un spalator cu presiune. Iar ce fac unii la ei acasa n-are nici o legatura cu ideea de business. Nu vreau sa descurajez pe nimeni. Dupa mine, sa-si faca fiecare o mica afacere. Insa e bine sa stii la ce te bagi. Trebuie sa ai banii necesari pentru a porni o afacere de genul asta. Asta clar. Dar trebuie sa ai bani si ca sa te sustii pe linia de plutire pentru un an. Daca te bazezi ca vei face bani si vei rezista, te inseli amarnic. Cele mai multe firme dau faliment in primul an. Iar ideea asta de detailing auto e buna, insa nu in acest moment. Imi facusem un mic plan de afaceri. 1. Echipament: • Aspirator cu aburi si extractie: Karcher Puzzi 100 Super - http://www.price.ro/preturi_karcher_puzzi_100_super_136490.htm Pret: 2615 LEI • Kärcher WD 5.300 Aspirator Aspirator cu apa/uscat http://www.clickshop.ro/kaercher-wd-5-300-aspirator-cu-apa-uscat/?productId=20224&wt_mc=priceSEM_compari Pret: 700 LEI • Karcher K5.600 T200 (curatitor cu apa rece) http://www.price.ro/preturi_karcher_k5.600_t200_393534.htm Pret: 1609.00 LEI • Masina de polish cu 2 capete: http://www.ebay.com/itm/Cyclo-Polisher-Dual-Head-Orbital-Polisher-Model-5-HEAD-/200379002025?pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr&hash=item2ea784eca9#ht_2820wt_1163 Pret: 370 USD • Masina de polish Meguiars: http://www.ebay.com/itm/Meguiars-Pro-Dual-Action-Polisher-G220-V2-FREE-GIFTS-/170640321148?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item27baf4aa7c#ht_1608wt_1163 Pret: 1300 LEI • Aparat indreptat mici deformari ale caroseriei: http://www.ebay.com/itm/PDR-Slide-HAMMER-Hail-GLUE-Puller-PAINTLESS-Dent-REPAIR-Auto-BODY-Tool-/120784626193?pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr&hash=item1c1f532211#ht_1955wt_1396 Pret: 145 USD • Ventuze pentru aparat http://www.ebay.com/itm/PDR-Paintless-Dent-Repair-ATLAS-Glue-Puller-Tabs-10-L-/150630107208?pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr&hash=item2312410848#ht_2316wt_1163 Pret: 30 USD • Blower Magazin online pentru solutii si consumabile: http://www.meguiarsdirect.com//webstore/store/meguiarsdirect/home.do] Si aveam si o lista de vreo 6500 lei pentru consumabile si solutii. Eu nu cred ca o sa mai fac asa ceva in viitorul apropiat. Poate ajuta pe cineva.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Test drive e mai greu de realizat se pare. Majoritatea are doar 2.0 diesel pe masinile de test. Mai incerc. Rigiditatea nu ma deranjeaza atat de mult. Acum am un GTI, nu e ca si cum e un monument de confort. Intentionez sa iau suspensia adaptiva si am inteles ca pe modul "Comfort" e chiar ok. Cat de ok, habar n-am, ca nu e ca si cum as avea pe cine sa intreb in Romania. Cand am fost in US nu mi s-a parut ca aveau drumuri WOW fata de noi, deci sper sa nu fie probleme. Gropile si jantele. Am luat intr-adevar cateva gropi serioase cu GTI-ul actual, dar jantele au rezistat fara probleme. Daca e sa zgarii o janta in 5 ani, asta e, fac pe Casco si inghit galusca. Nu e mai rau decat la alte masini mai scumpe din punctul asta de vedere. Din ce am cautat pe net, garda la sol nu ar fi decat cu 1cm mai mica decat masina actuala. Sper sa nu fie o problema, oricum nu planuiesc sa o folosesc cand e zapada f mare afara. Ca alternative de la alte marci ma mai uit la C43 si S5.0 points
-
- rigiditate - garda la sol - gropi ( faci jantele praf ) As merge cum a zis si colegul, un 440i fara suspensia Msport0 points
-
Foarte frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos. Mie mi se par exagerate, chiar hotie kiturile Performance de la BMW. Cu banii aia luai intercooler Wagner dedicat, turbina hibrid + remapare profesionala si aveai 270-280cp 580nm iar masina era cu totul altceva.0 points
-
Probabil in ''tarile civilizate'' merita un M pt daily drive dar pt Romania in nici un caz ...drumurile pe care le avem lasa de dorit.0 points
-
Eu as merge mai degraba pe 440i si nu mi se pare deloc o idee proasta de daily. O sa fie practic un seria 4 care consuma putin mai mult. In schimb la M s'ar complica foarte mult toata treaba. Pentru drumurile din Romania o sa iti fie mult mai usor si vei avea performante foarte bune. Sincer sa fiu nu stiu unde si cat vei apuca sa te bucuri de puterea si performantele unui M. In afara e mult mai usor sa ai daily un M, ai autostrazi unde poti sa te bucuri de ea, n.ai gropi, eventual ai si un circuit in apropiere etc.0 points
-
Bun sfat si foarte incurajator. Sa loveasca mai serios, cu ghinion si din vina lui vreun S Class nou sau mai stiu eu ce avion de peste 100k euro si sa nu despagubeasca rca ul din cauza motorului neomologat. Sa vezi atunci ce o sa se mai bucure de cei 200 cp cand o sa trebuiasca sa plateasca reparatii de zeci de mii de euro din buzunar. Chiar nu inteleg lejeritatea cu care indemnati si incurajati astfel de practici. Cu riscul de a supara pe multi dar mie mi se pare dovada maxima de cocalarism sa ai motor de 1.8 in acte si de 3.0 sub capota. Stiu ca e frumos sa ai motor V8 cu impozit si alte taxe ca la motor de 14, si mie mi-ar placea dar momentan conduc ce imi permit.0 points
-
ACERO - BRANDEX ACERO - BRANDEX ACERO - BRANDEX ACERO - BRANDEX ACERO - BRANDEX ACERO - BRANDEX ACERO - BRANDEX !Cauta-l si ai sa vezi ce face baiatul ala cu o masina0 points
-
Nu va ingramaditi colegi!Ati ramas in pana de "pareri"? Sau sunteti buni doar la "atacuri de hiene" cum nu va place un cuvant sau o expresie dintr-un topic? Eu stiu acest lucru deja.Nici macar moderatorii?Revoltator.-1 points
-
Am avut un F10 sapt trecuta in service pentru un retus la faruri, cand sa-l scot din service a inceput motorul sa faca ca naiba (automat 8+1) , turometrul fluctua urat si mi sa oprit, m-am speriat putin ca s-au auzit niste pocnituri eu fiind pe R, iar cand schimba vitezele 1-2-3 smucea foarte rau....cumparat la 15.500 adus din germania la cluj(fara piele, fara navi mare, fara xenon macar, nu avea nici navigatie..nu stiu de ce, nu-i mergea nu stiu, cu 230.000 km)...-1 points
-
http://www.autoscout24.ro/results?cid=0&atype=C&makemodelmodelline=13&mmvco=1&make=13&mmvmk0=13&model=1648&mmvmd0=1648&makemodelmodelline=1648&version=&body=6&pricefrom=&priceto=7000&fregfrom=&fregto=&kmfrom=&kmto=&fuel=D&gear=&PowerType=kW&powerfrom=&powerto=&powerFromRaw=&powerToRaw=&zipc=A&cy=A&cy=B&cy=F&cy=D&cy=I&cy=L&cy=NL&cy=E&bcol=&doorfrom=&doorto=&seatsfrom=&seatsto=&uph=&icol=&prevownersid=&offer=&ustate=N%2CU&emclass=&custtype=&adage=&paging=1&sort=-price&desc=1 Am intrebat pentru ca la pretul asta l-am gasit, evident ca sunt si mai scumpe Puteai sa spui ca nu imi ajung banii si sa dai niste argumente, dar nu stiu de ce m-am asteptat la asta. De ce sa ne ajutam intre noi, nu ? Sunt incepator, nu am de unde sa stiu, de asta intreb. Multumesc pentru ajutor ! @aranza-1 points
-
Avion, foarte frumoasa, insa sigla cu M550 strica tot!!! Succes la vanzare!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu e chiar așa greu sa faci diferența 4 vs 6 cilindrii chiar și pentru "necunoscători" dar pt cei de la RAR... zice bine cookie,totuși ! Și mare atenție după, la avarie(accident) indiferent de motiv sau din vina cui e tu ești cel vinovat... chiar și cu asigurarea , nu te despagubeste!-1 points
-
Cum zice si qwerty, poate sa fie firele sau poate sa fie exact mufa de la fire. La mine un pin din ala e "ars" tot...e negru si cam topit. Mi-a facut niste figuri sa mi se stinga toata tripla dreapta sau sa palpaie. Am zis ca o sa stau sa le curat cu spray de contacte.-1 points
-
Salutare, Am vazut (cel putin printre cunoscuti) ca 525 xD nu este o motorizare foarte des intalnita si as fi vrut sa stiu daca sunt pe aici oameni care au acest motor pe masina si ce consum urban au zilele astea cand e mai frig. Merci si zi frumoasa sa aveti!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00