Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/03/17 in all areas

  1. Gata si cu detectia de persoane la night vision, inclusiv background detection. Mai am butonul de activare de montat. Practic sistemul e full functional la fel ca in orice BMW care are optiunea din fabrica. Scuze pentru calitatea pozelor dar e foarte greu sa faci poze in mers si sa fii si atent sa nu calci pietonul
    6 points
  2. Salut , detin un e60 520i-2004, masina este in stare buna , 150tkm reali sunt multumit de ea , nu mi`a facut mari probleme, dar a venit momentul in care necesita o investitie mai serioasa.. trebuie sa`i schimb volanta si ambreajul in viitorul apropiat, o asigurare ,un set de placute, o bucsa , un cap de bara si deja ajung pe la 1000e.. dar de ceva vreme imi sclipesc ochii la un e65 facelift , s-ar merita sa o dau pe a mea cu 5000e , sa mai pun 5000, si sa achizitionez un 730d din germania cu carte service si in jur la 200.000km ? pana la urma ar fi o diferenta de 2-3 ani de fabricatie + alte costuri de intretinere , si "faimoasa" electronica de pe e65 s-au sa o pun pe a mea la punct si sa o tin.. repet ca masina arata foarte bine , fara uzura la interior dar stiti bine ca e cam lenesa si gurmanda .. sunt in dubii .. daca m`ati ajuta cu o parere ar fi de folos. Va multumesc!
    2 points
  3. Eu nu-nteleg de ce nu te limitezi la masina care iti permiti s-o intretii. In viata nu conteaza doar masina. Mai vrei si un concediu, vrei si sa iesi cand si unde vrei fara sa bagi combustibil de 50 de lei, etc. Cand detii un E65, nu-ti faci probleme de cheltuieli. Altfel masina aia ajunge o cazatura in 2-3 ani si nici nu te bucuri de ea.
    2 points
  4. verificati ambii senzori pe masina ca sunt la locul lor. In Inpa se poate verifica unghiul pe fiecare senzor Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  5. AM rearanjat tipsurile, masurat cu sublerul peste tot, acum a iesit ce trebuie. Initial au iesit aiurea pt ca le-am aliniat dupa difuzor, dar locul din el pt tipsuri nu e paralel cu solul, e tesit. Acum in poza din anumite unghiuri raportat la difuzor pare ca inca sunt inclinate, dar sunt paralele cu solul http://117.imagebam.com/download/6JmzmPhJ1IykVErZBDeLCQ/52964/529631479/1.jpg http://117.imagebam.com/download/qNTMss1MaxpP1NUMyTH9hA/52964/529631487/4.jpg
    2 points
  6. bine, six in line. ia mergi tu si intereseaza-te de un G30 si vezi ce primesti. estimez 12-14% maxim. sigur ca da, pt vechituri lansate cu ani in urma, se dau discounturi bune. pt F10 se primeste 30%. X5-ul tau nu era nou, asa-i? avea vreo 1000-2000km probabil. G30 are lansarea oficiala la dealeri pe 11 februarie. nu este cazul de stocuri sau ce spui tu.
    1 point
  7. Cavaliere nu isi doreste tipul asta de masina, insa nici tu nu iti doresti, asa ca nu inteleg de ce nu mai poti tu dormi ca nu vinde el masina din noiembrie.
    1 point
  8. Debitmetrul daca nu e OEM e degeaba, am avut 325 si stiu ca m-am lovit de problema asta..
    1 point
  9. Cred ca spectrul lui de clienti este acela al unor oameni care au banii pe care ii cere el pe masina, cu tva pentru persoane fizice, fara tva pentru firme, si care cauta acest tip de masina. . Alta intrebare. )
    1 point
  10. daca nu ai butonul atunci nu sunt pliabile electric
    1 point
  11. Salut colegule! Am un F01 730d din 2009. Masina este intr-adevar superba. Motorul de 3l diesel, desi cel mai mic din gama, este extrem de nervos si te ajuta in absolut orice situatie Daca ai de ales intre diesel sau benzina, eu iti recomand cu caldura varianta diesel. Din moment ce vrei un seria 7, probabil nu esti genul de om care tureaza un motor pana la 7000rpm, iar motoarele diesel de 3l de la BMW pot spune ca sunt cele mai bune motoare din lume. La 150k eu nu am avut absolut nicio problema cu motorul, merge ca si nou. De asemenea, este si extrem de economic. Eu fac un consum stabil intre 7-9% fie ca merg prin oras, fie ca merg pe autostrada. Nu cred ca am avut vreodata un consum peste 10%. Din punct de vedere al fiabilitatii, sta destul de bine. Colegii spun ca este o masina fiabila, dar din experienta mea cu aceasta masina, pot spune ca este maxim "ok" la acest capitol. Da, am si ramas cu ea in drum la un moment dat din cauza alternatorului. In plus, am mai avut probleme cu sistemul KEYLESS (mai exact senzorii de pe manere functioneaza cand vor ei, daca le vorbesti frumos) si am mai avut un motoras defect la scaunul din fata (destul de neinteresant). Dotarile de care nu as putea sa ma despart sunt scaunele incalzite (nu sunt sigur daca sunt standard sau nu), head-up display (care nu este vizibil prin ochelari polarizati, atentie!), ACC (desi la autostrazile noastre, cred ca pot sa ma lipsesc de el), senzori de parcare si camera din spate (fara care este aproape imposibil sa parchezi o masina atat de mare). Incearca sa nu fi pacalit de dotari precum Blind Spot Assistence (foloseste oglinzile, le primesti standard) sau Collision Assistence. Mi-as dori totusi sa am pe ea Lane Departure Assistence, este extrem de util atunci cand esti obosit. Motorul este genial. Fie ca iti iei 730d sau 740d, primesti acelasi 3l diesel, cu o turbina in plus (740d). Te ajuta in orice fel de depasire, te impinge puternic in scaun la acceleratii (apropo, acceleratia se simte totusi destul de brutal in ea, chiar si pe modul Confort). Ce iti recomand este sa cauti o varianta cu xDrive. Masina este extrem de grea, iar iarna prin Romania vei avea probleme serioase. Stiu ca eu nu am xDrive si iarna nu prea pot sa o scot deloc. Tractiunea integrala pe masina asta este esentiala pentru siguranta, imi pare rau ca am aflat doar dupa ce am cumparat-o. Am si cateva lucruri care nu imi plac: Directia, chiar si pe modul confort, devine uneori exagerat de grea, mai ales la viteze mici. Ar trebui sa te apuci de sala daca iti iei masina asta. In plus, desi masina este izolata fonic foarte bine, cand iei un gropan romanesc serios (de-ala cu minereu la fund), se aude aproape o explozie, zici ca masina se rupe. Motorul se plafoneaza cam repede, la 5000rpm (este normal la diesel, dar alte BMW-uri merg pana la 6000), deci va trebui sa fii atent la depasiri si sa o lasi sa schimbe, sa nu te trezesti cu pistoanele iesind din capota (glumesc aici). In modul sport, masina devine brutala. Nu i-am dat Sport + niciodata, nu cred ca reusesc sa o controlez daca derapeaza. Suspensiile se intaresc la maxim, directia devine mai grea decat atunci cand era foarte grea pe Confort si acceleratia devine extrem de sensibila, si daca ii pui si cutia in modul Sport, te da cu capul de tetiera la fiecare acceleratie. Totusi, in modul Confort, acceleratia este foarte moale, te iarta pentru orice miscare brusca si motorul parca doarme. Referitor la cutie, eu nu am avut nicio problema cu ea. Am auzit ca se strica pe la 150k, eu acum am 150k si astept sa vad ce se intampla. Am talpa foarte grea (foarte des duc pedala la blana) si nu am avut absolut nicio problema la cutie. Cred ca am pierdut totusi ulei din ea la un moment dat. Convertorul (sau convertizorul, nu sunt sigur cum se numeste) functioneaza impecabil (desi daca se strica, pregateste-te sa spargi o banca). Trebuie sa mentionez ca am schimbat bucse la greu, peste tot prin ea. Dar nu ma plang, sunt ieftine. La un moment dat am carat 300kg de gresie cu ea (ce sa fac, renovam pe acasa). Nu stiu ce sa iti spun sa verifici la ea pe langa lucrurile obisnuite. Dar daca esti nou in lumea BMW-urilor, ai mare, MARE grija la service ca se dau tepe en-gros. Sa nu iti cumperi absolut nimic din service. Eu mi-am luat 4 jante care in showroon erau 2000k€ de pe Internet cu 500€. Repet, ai mare grija sa nu iei teapa. Mergi cu ea la mecanici locali daca ai vreo problema. Ultima chestie ar fi sa iti faci obligatoriu CASCO pe ea. Vezi ca pe masini de genul asta se dau chei la greu! Si eu am patit-o chiar de 3 ori.
    1 point
  12. Cum am spus in primul post, volanul nu era chiar pe placul meu si vroiam unul de M
    1 point
  13. Bobo, cum draq, eu am GA6HP26Z, la tine clar era altceva. Deci puteam sa dam mai mult in ea, cica duce 600Nm..
    1 point
  14. Eu vad lambo, ferrari, aston martin o groaza prin Bucuresti. Cred ca si aia au masini joase si totusi merg cu ele linistiti.
    1 point
  15. ) Nu ti-a mai placut haudi? Sau doar ai zis sa mai incerci si altceva? Poate ti s-a facut dor de "Placerea de a conduce"
    1 point
  16. Doamne fereste sa-si modifice omul propria masina asa cum vrea...
    1 point
  17. Salut. La ce service ai facut toata distractia?
    1 point
  18. Am schimbat distributia, tampoane, clapete admisie, ulei motor + filtru si ulei + filtru la cutie. Diferenta de sunet este evidenta. Chiar daca si inainte nu era un zgomot pronuntat. Inainte: Dupa:
    1 point
  19. Un M3 sau M4 sunt catalogate ca fiind super masini si pentru daily use, dar nu in tara noastra. Daca esti dispus sa suporti costurile reparatiilor suspensiei adaptive sau sa suporti rigiditatea suspensiei cand treci peste fiecare gropita, canal, denivelare si sunt multe ale dracu in Romania, ia-o. Daca mergi cu ea preponderent in oras, nu prea ai nevoie de atatia cai putere. Oricum masina e senzatie, orice M3 sau M4 este senzatie si nici o alta masina nu se va ridica la nivelul ei. Daca chiar iti doresti un M, i-ati-l Daca crezi ca vrei confort si totusi putere, ia un 440i sau 340i cu sau fara pachet M. Daca mi-as permite leasing la un M4, l-as lua maine Anunta-ne ce decizie ai luat si bucura-te de optiunea aleasa.
    1 point
  20. Chestie de gusturi, eu sunt incantat de ele :shifty: Chiar atunci cand eu imi cautam am vazut un E60 cu evacuare dubla si nu mi-au placut deloc cum vin tipsurile de 76mm, mi se par prea mici in raport cu masina.
    1 point
  21. Una e sa dai 80 000 pe o masina noua si alta e sa o iei la 20 000 peste 3 ani, la mana a 2-a. Asa cum am zis mai sus, pct meu de vedere e ca nu se merita sa dai nici 20k, daca nu ai casa + garaj ( parca saptamana trecuta era un topic pe forum al unui proprietar de seria 7, caruia i se furase navigatia si inca ceva, in plina strada, prin tineretului ). Chiar daca am parerea asta e un risc pe care mi-l asum. De ex eu mi-am gasit bara din sapte lovita de 2 ori pana acum, ultima data, intr-o parcare la supermarket, chiar daca sunt foarte atent unde o las ( plus ca am nr in geam tot timpul, pentru orice eventualitate ). Daca as fi avut o masina la 2000 euro, probabil ca nu mi-ar fi pasat mai deloc, asa, pe moment, m-a afectat ( chiar daca a mea nu a fost atat de scumpa ). Totusi, legat de intrebarea ta, motivele mere ar fi: - este un model si marca premium, care isi pastreaza valoarea la revanzare in timp - prefer sa cumpar, sa zicem un G30, cu 20-25000 euro peste 3 ani, cu 150 000 km, decat sa iau un ford/vw/skoda din 2019 cu aproape 1000km, tot in aceeasi bani; datorita standardelor de calitate prin care a trecut inainte de a o scoate pe piata, confortul oferit, calitatea materialelor s.a. - tehnologia care se gaseste pe modelul premium, chiar daca e mai vechi, e de obicei peste cea gasita pe un model actual mid-range - b9 si g30 sunt masini elegante si sportive in acelasi timp - pentru mine ar reprezenta un upgrade fata de ce am acum; e normal sa nu o vand si sa-mi iau ceva de 20 ani la 1000 euro, doar ca sa fie masina ieftina, pentru bucuresti. As lua totusi o asemenea masina, ca a 2-a masina, pe care sa o 'tavalesc' prin oras. Acum tine si de fiecare in parte, cat e dispus sa cheltuie cu intretinerea si ingrijirea si cat timp are sa faca toate astea.
    1 point
  22. In urma cu 2 zile, 28 ianuarie, inlocuit lichidul de frana si uleiul din cutie. Masina are aprox 211 000 km. La vara, pe langa reviziile de ulei si filtre, pe care le fac la 10-12000km, urmeaza placute, discuri, bucse, protectie amortizoare. O sa trec inainte pe la mecanicul unde fac reziviile de obicei, ca sa imi spuna ce sa mai schimb. Momentan, la placute, pe bord, imi arata 16000km pe fata si 25000 pe spate. Ma gandesc ca pe la 250 000 sa o vand. Imi place foarte mult noul Audi A4 ( B9 ) si noua seria 5 ( g30 ). La confort cred ca seria 5 e mult peste. Sa vedem la ce pret ajunge in 2-3 ani. Mi-am dat seama ca nu se merita o masina scumpa in Bucuresti, atata timp cat nu ai casa + garaj.
    1 point
  23. Avand in vedere ca usor usor vine primavara, masina a primit adidasi de vara. Sunt pe 17 de F10 cu cauciucuri Pirelli P7
    1 point
  24. Jantele sunt in 2 marimi 8j fata , 9j spate. Update pret 820E
    1 point
  25. Asta inseamna sa fi pasionat si sa poti sa iti si permiti:D! Frumos, bravo!
    1 point
  26. A primit azi si Touch Command integrat in eject box-ul original de la G11 montat in cotiera spate. Desigur full functional.
    1 point
  27. mersi de raspuns , Tocmai asta caut , comfort.. cand am avut ocazia sa conduc un 730, parca am gasit la el tot ce'i lipseste la a mea.. Ai mentinat ca ai detinut masini oarecum scumpe si poate mai greu de vandut , cum se dau masinile astea ? Cash sau mai mult la "combinatii"? Nu neaparat ca ma sperie , dar in primavara aveam de gand sa'i pun un pachet m si alte jante cu cauciucuri noi , deci se aduna incet incet ..
    0 points
  28. La fel cum spune ryoraul, daca pentru e60 te sperie sa bagi 1000 de euro atunci la e65 ce mai faci? Numai impozitul pe 2017 si 2018 o sa fie 1000euro, iar intretinerea la seria 7 este destul costisitoare. Cred ca la e65 ca sa il pui la punct o sa fii nevoit sa platesti mai mult de atat inca din primele 3-4 luni de utilizare.
    0 points
  29. nu stiu daca e relevant pt ca masina e cumparata pe firma, fiind un client cu mai multe masini premium in parc si din acest motiv a fost posibil. oricum, cu foarte mult peste 10%.
    0 points
  30. chiar e mare diferenta intre E60 si E65, am avut E60 540i M-pack si E65 750Li, crede-ma ca sunt complet diferite si asta in favoarea lui E65, daca ceea ce cauti este confort, liniste la interior la orice viteza, senzatie de siguranta si stabilitate sporita si intregul sentiment de masina de clasa high-end. Doar ca, ia-ti un E65 cat mai bine intretinut, problemele cu electronica au fost foarte putine le facelift, eu am tinut-o 1 an si nu am avut vreo problema cu ea si nu avea km putini, vreo 250k km cand am dat-o eu si o luasem la vreo 230k km. Dupa parerea mea merita diferenta, mai ales ca E60 520i e slab ca performante si foarte gurmand.
    0 points
  31. iti dai seama ca nu cresc banii in copac, dar sa zicem ca m-as impaca cu taxele si asigurarea cum ai zis si tu pt 2-3 ani de fabricatie sa mai pun 5 mii peste e ceva , dar e cu totul alta masina am m`ai avut un e39 tot benzina si l`am tinut 5 ani , mi`e oarecum "frica" de diesel
    0 points
  32. Eu unul abia astept sa imi ma urc intr-unul. Design-ul este evolutionar, dar foarte placut. Nu imi pasa ca arata mai ca 3, mai ca 7, important e ca sa imi placa masina ca un intreg. Mi-as lua una (dar mai am de asteptat sa apara pe mobile.de la un pret decent )
    -1 points
  33. Important e ca a rupt in doua concurenta la performante http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Factory-Production-5.jpg http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2016/10/2017-BMW-5-Series-Factory-Production-2.jpg Exteriorul e superb, dar interiorul ma lasa rece
    -1 points
  34. G30 este un adevĂŁrat Business Athelte! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  35. Nici baietii de la Bimmer nu mai sint ok acum ptr standardele unora ?!
    -1 points
  36. Cat timp nu avem de-a face cu dublu-standard, totul e ok
    -1 points
  37. Neo, esti geniu! Mi-e ciuda ca nu sunt din Bucuresti cand vine vorba de asta:|, nu cred ca exista problema la bmw sa nu o rezolvi pana la urma:D.
    -1 points
  38. in principiu nu e cam niciun upgrade e39 daca il iei dupa e46. nu as face o astfel de trecere decat daca ai neaparata nevoie de spatiu sau ai vreun e46 mai chel si iei un e39 spectaculos (pachet m, trapa, scaune sport etc)
    -1 points
  39. Nu incerca niciun debitmetru, e normal sa stea ralantiul mai sus la rece. Nu exista "nu facea asa pana acum", asa e proiectat motorul sa faca. Daca o pornesti la -25 grade poate sa iti stea ralantiul si la 1200-1300 ture in primele secunde si nu iti imagina ca dupa 30 de secunde se duce la 700. Sta peste valoarea normala cateva minute bune. La cald cu clima pornita (cu compresorul cuplat adica) motorul trebuie sa urce ralantiul la aprox 850 ture, iar cand il dezactivezi sa scada la 700 ture.
    -1 points
  40. Am si eu dreptul la o intrebare ? Una, nu alta
    -2 points
  41. Sa inteleg deci ca acesta ti-e spectrul de clienti ?!
    -3 points
  42. Asta ai inteles tu deci prin "se preteaza sa ..." !? Uite ca a venit si intrebarea E de vanzare din Noiembrie 2016. Eu as tinde sa cred ca ai o problema de perspectiva bafta la vanzare, sigur Cavaliere are banii si isi doreste o asemenea masina
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.