Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/23/17 in all areas
-
3 points
-
Asta e fratilor cand va permiteti F10 aveti bani si de intretinere :-) Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
Mie imi plac cum vin si asa vor ramane o perioada. Cum ar fi sa ne prezinti si tu masina ta, sa vedem ce alegeri ai facut tu pentru ca din posturile tale nu ai nici o replica constructiva, esti Gica contra tot timpul.2 points
-
2 points
-
Dupa mai mult de 6 luni de la E92, am ajuns la al doilea BMW.. un F30. Nu eram f hotarat ce vreau dupa coupe, prima optiune era 328 F30 si dupa vreo 10 masini vazute, conduse, unele pierdute, am ajuns la un 320d. Pt mine conta sa nu fie negru sau inchis, head-up, trapa si scaune incalzite. Nu au fost sa fie toate, dar ce compromis am facut a fost ok zic eu, pt mine. Masina e un 320d de 184 (pare greu de crezut, dar 80% din ce e de vanzare sunt ED de 163) fab 2014, km 151800 reali, luata de la licitatii. Ca dotari, e destul de aproape de ce as fi configurat si eu de noua. Le las doar pe cele mai importante Color Mineralweiss Metallic - A96 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant REGENSBURG Production Date 2014-02-13 2FH 16"light Alloy Wheels V-spoke 390 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 216 Servotronic Servotronic 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 417 Roller Sunblind, Rear Side Windows Sonnenschutzrollo Hintere Tuersch. 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5DL Surround View Surround View 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac Freisprechein. M. Usb-schnittstelle 6VB Control Infotainment Steuerung Infotainment 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 606 Navigation System Business Navigationssystem Business 610 Head Up Display Head-up Display 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info Ce imi lipseste f tare sunt scaunele incalzite, dar o sa fac cumva sa le pun. Masina am luat-o pt starea in care era, dotarile, anul si km. Era placut sa mai aiba si pachetul de lumini, in rest alte dotari nu imi lipsesc. Cel mai incantat sunt de Visibility package, este de departe cea mai misto dotare a masinii, fata de bixenonul de pe E92, pare ca a rasarit soarele. Este f placut de condus noaptea. In 3 saptamani de cand o am, am facut si prima investitie, un set de oglinzi noi, pt ca... BMW.. si neinscriptionate.. Acum sunt scrise, desi masina are numere provizorii. Si 2 poze la repezeala:1 point
-
Salutare, Dupa câĂâşiva ani in care am avut doua E90-uri, ambele LCI ( si ambele cu N47 ), a venit momentul sa trec la ceva mai ĂŽncĂŁpĂŁtor. DeĂâ˘i iniĂâşial nu era pe lista scurta de dorinĂâşe, intr-un final am ales-o : BMW F31 RoĂâ˘u. Pana sa o vĂŁd pe asta, nu cred ca am mai vĂŁzut vreun F31 cu aceeaĂâ˘i culoare, si nici nu pot spune ca mi-o doream. Am ales masina, nu culoarea. Cu asta din urma ma voi obiĂâ˘nui probabil destul de curând. Am cĂŁutat masina timp de aproape doua luni, nu m-am rezumat la BMW, ci am cĂŁutat si alte mĂŁrci/modele.... Dar 8 din 10 maĂâ˘ini verificate, nu corespundeau descrierii ( km, dotĂŁri, stare ). Rezultatul cĂŁutĂŁrii este masina din poze. Starea ei este foarte buna, km vreo 162000, dotĂŁri suficiente, si, din nou, N47. Sper ca si acest motor sa fie la fel de ok cum a fost si pe celelalte doua maĂâ˘ini avute ( una avea 180.000 km, iar cealaltĂŁ 240.000 ). Nu vreau sa ma loveascĂŁ paranoia schimbului de distribuĂâşie, dar nici nu vreau sa ajung sa ma lase in drum. Astfel ca daca va ĂŽncepe sa scoatĂŁ zgomote specifice, o voi schimba fara discuĂâşii, altfel nu. Daca se rupe fara prevestire, asta e.... ghinion. Nu sunt adeptul tuning-ului, dar unele chestii le consider necesare ( folie protecĂâşie faruri, folie protecĂâşie solarĂŁ) In rest, sa fie in stare tehnica perfecta si sunt multumit. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
La RAR sunt acceptate toate marimile omologate de catre producator pentru modelul in cauza. In mod normal atunci cand mergi la RAR ar trebui sa iti treaca pe carte toate dimensiunile din brief. Daca nu o sa faca asta ( si sunt destule cazuri), va trebui sa mergi la o reprezentanta BMW de unde sa soliciti o lista cu toate dimensiunile de jante/anvelope omologate pentru masina ta. Cu acea hartie mergi din nou la RAR, impreuna cu cartea masinii, si pentru o taxa de aprox 100 ron iti vor completa cartea cu dimensiunile lipsa1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Iti trebuie o cheie / scula speciala cu diametrul de 86 CM si 16 laturi. Tu ai moturul pe benzina iar la ele carcasele de filtru sunt mai mari , cam de marimea unei scrumiere clasice (ca sa iti faci o idee), nu este ca la diesel unde marimea corpului de filtru este cam cat emblema de BMW.1 point
-
1 point
-
Pai daca nu vrei 3 proprietAri si masina ingrijita, vezi ca e pe forum un e60 la cca 10 11 mii euro. Sau banuiesc ca vrei fata mare cu 6000 mii?1 point
-
Cum nu e ieftina?e unul dintre cele mai ieftine e60 lci de pe net.1 point
-
Am observat ca angel eye-ul din stanga nu mai functioneaza, cu ocazia asta maine schimb led marker-urile. Revin cu poze.1 point
-
Boaska Da e anulat si fizic + evacuare completa pe 76 Kenbobo Mersi , da am uitat sa zic ca pompa de inalte nu mai e ca noua si momentan masina nu merge de cat i se cere . Inca o chestie destul de importanta e ca masina nu scoate decat foarte putin fum la kickdown (un puf ) Ionut_Marius m4 si m3 fac cam cu o sec mai repede 100-200 si alpina cam cu 1.5 mai greu . ryoraul Normal ca o sa mearga mai tare...ideea e ca motorul asta gadilat stie sa se joace cu destule benzinare cu pretentii.1 point
-
GT adica Gran Turismo (sau Grand Tourer) https://en.wikipedia.org/wiki/Gran_Turismo . Nu ca denumire comerciala.1 point
-
Eu am suspensie sport si cu aceleasi jante si am 245/40 pe spate si e totul ok. Deci poti sa pui linistit configuratia care o doresti.1 point
-
Volanul este impecabil, nu a fost retapitat, dupa cum se poate vedea si in poze. A fost pe masina personala. Nu are urme de uzura, nu are luciu de folosinta. Nu cunosc detalii despre montarea pe non facelift. Livrarea se poate face si personal sau prin curier. Pret 200Euro. http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/7/53562687CaZ.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/8/53562688VhX.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/9/53562689VzN.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/0/53562690EqS.jpg1 point
-
1 point
-
DacĂŁ km sunt reali chiar nu ai de ce sa iti faci griji. Motorul meu toarce frumos la 115k. O verificare in plus nu strica. Ai remediat scurgerea de ulei de la intercooler?1 point
-
Aceeasi luna si a mea Daca masina a fost intretinuta corect, nu ai de ce sa iti faci griji la capitolul ĂŁsta, evident conteaza si nr de km. Fa o verificare amanuntita Colegul de mai sus a schimbat la 280k km, ceea ce e cat se poate de normal1 point
-
"Nu trebuia sa schimbi distributia, mai tinea minim 500 mii km, e o imaginatie doar in capul posesorilor Bmw".....din ce spui, se pare ca ai salvat motorul de la moarte, bine ca ai inlocuit o.1 point
-
Inainte sa o iau am citit destul de multe review-uri, am vb cu 2 persoane care au facut aceasi trecere si am mers cu cateva masini. Totusi nimic nu te pregateste chiar atat de bine pt convietuirea cu masina. Toti ziceau ca interiorul este un mare pas inapoi si calitatea este mult mai slaba. Eu am zis ca exagereaza, dar e chiar mai rau de atat. Nu cred ca am vazut masini post... 2007 care sa fie ansamblate atat de slab.. efectiv.. cred ca poti sa gasesti squeaks and craks peste tot. Masina scartie efectiv peste tot unde pui mana si apesi mai tare. E... ireal, comparativ cu seria E90 cat de slabe sunt la capitolul asta. Din punctul meu de vedere calitate interior la bmw-uri sub F10 nu mai exista. F10 inca e ce trebuie, seria 3, 1, X1, chiar si X3 stau rau la capitolul asta. Cu pozitia in masina iar e greu, E92 era ce trebuie, F30 desi e mai mare, pare mai inghesuit, spre exemplu controalele la geamuri, la coupe veneau la fix, aici e aiurea trebuie sa dau mana inapoi ca sa ajung la ele. Aa.. si ce ma dispera efectiv.. nu gasesc o pozitie ok la volan incat sa vad head-upul si informatiile de pe bord, efectiv volanul acopera o parte din informatii. Trebuie sa stai f aproape de volan si cu volanul f jos ca sa apuci sa vezi kilometrajul. Se poate trai cu asta.. dar , atentia la detalii cam a lipsit. Volanul alta buba, e basic, dar e... atat de subtire, doar la dacie mai era atat de subtire. Nu are nici o treba cu fostul volan sport de la E. Primul retrofit interior o sa fie volanul de M. A, si inca ceva, acum cu volanul asta, cu mana stanga pe volan, lovesc in genunchiul stang :hyper: La asta am roti de 16, chiar m-am bucurat, zic ca o sa fie super comfortabila... pe naiba.. se simte orice gura de canal, mai rau ca la e92 pe 17 si nici nu am runflat. Ce-i drept nu stiu ce presiune e in ele si cred ca si viteza cu care le iau e mai mare. In rest nu sta pe drum ca E92, ala avea 255 pe spate aici am 205. Avand in vedere asta, nu le compar, dar din ce pot sa imi dau eu seama, sta si ea bine pe drum si cu un set de 17 cred ca e ce trebuie. Acum, are si ea partile ei bune, dotarile o fac sa iasa in fata destul de mult si sa merite, pe noapte e cea mai tare masina pe care am condus-o, consumul e ff bun, iar cutia automata face toti bani. Banuiala mea e ca orice motor ai pune pe ea, chiar si 318d se misca bine din cauza cutiei. (chiar am condus unul si a fost mai mult decat ma asteptam). In depasiri acolo unde conteaza gen 80-120 e mult mai rapida decat fosta. In ture mai inalte, intr-adevar nu e asa fun ca un motor pe benzina. Mi-ar fi placut mult 328i.. dar la ce viteza medie am eu.. e foarte ok si asta. De motor nu imi pare rau. Zgomot de distributie nu are, cutia schimba perfect. Ca si o concluzie, dupa cum am spus si in topicul cu e92-ul, daca exista un E92 cu motor de 28i, cu automata asta, head up si dechidere automata a portbagajului, aia era masina ideala pt mine.1 point
-
Niciun raspuns in 2 saptamâni,cool. Mai postam ca se pune praful,cazanul merge bine. 182k km pe bord,~30k cu motorul asta. A apĂŁrut pe tester o bujie arsa,in rest nimic nou. Motorina,spĂŁlat si detailingul interior periodic,nimic in plus In schimb a primit volan cu padele + presuri de velur (nu sunt oe,luate de pe olx,ĂŽnsĂŁ sunt foarte mulĂâşumit de calitate) . Punem si poze. Ma tot Ăâşin sa ii schimb amortizoarele si sa trec pe arcuri eibach,mai am 1k si fac revizia,le combinam atunci.. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Mda...peste vreo 3 ani o sa ajungem sa plecam cu masina pe rosu si la destinatie ajungem cu plinul, ca na...e tehnologie noua1 point
-
De ce toate celelalte lanturi de la BMW pana la N47 n-aveau/n-au zornaiala? Si n-au fost schimbate poate si 400k - 500k Km. Cum iti explici acest lucru atunci cand faci astfel de afirmatii nefondate?!?! Daca tu preferi sa schimbi un motor cu totul in loc sa inlocuiesti niste piese in prealabil a.i. sa previi ca acel motor sa cedeze, esti mai special ce sa zic. Cel putin tine pt tine acest sfat si nu incerca sa convingi si pe altii cum ca asta ar fi cea mai buna solutie. Mai nou si aici ma refer la motoarele noi, se schimba distributia la majoritatea chit ca-i pe lant. Cei care au masini cu distributia pe curea ce sa mai zica. Trebuie s-o inlocuiesti conform intervalului specificat de producator.1 point
-
Nu va mai amagiti...problema exista cu N47-le. Ca nu vreti s-o schimbati, asta-i alt lucru. Tine intr-adevar si de noroc, de stilul de condus, conditii de trafic, urban, extra-urban, servisare, etc. Poate ca din toate aceste variabile reisese si acel "noroc" de care ziceam la inceput. Nu toata lumea foloseste forumul sau internetul sa semnalizeze ca i s-a rupt lantul, dar sunt persoane care au cumparat de nou o masina cu N47 si la ~50k de Km i s-a rupt lantul, la fel de bine cum sunt persoane care au peste 200k si n-au nici macar zornait. Sunt multi care chiar daca le zornaie lantul, habar n-au ca acel zgomot nu-si are locul acolo, sunt atehnici, poate doar daca ajung la un service si le semnalizeaza ca se aude lantul, dar ei inca sa nu faca nici o deosebire. Si atunci, lantul acela se va intinde tot mai mult in timp din cauza acelor intervale mari de service, poate nu menajeaza masina iarna cand e rece si doar se trezesc undeva in camp ca le-a pocnit lantul. Si a mea din 2012, desi am doar 132k km a trebuit sa-i schimb lantul fiindca se auzea un zornait usor. Daca nu stii de problema, nici nu-ti dadeai seama ca undeva in "spate" se aude o mica zornaiala. Sincer imi era si teama s-o accelerez mai tare asa ca am preferat sa-l schimb. Si intr-adevar lantul superior avea un anumit joc, se lungise intr-o anumita masura. Chiar si masini cu 90k sau 100k au zornait de lant si aici ma refer la cele de dupa 2011 ca tot se discuta de ele. Este o problema pana la urma si doar cine nu vrea s-o recunoasca, n-o vede sau pur si simplu o constata decat atunci cand e prea tarziu.1 point
-
Nu am vazut asa ceva pana acum, se pare ca m am ĂŽnșelat, imi cer scuze...1 point
-
Eu cred ca nici nu stii ce Înseamnã cic, cic s au pus numai dupã a9 a 2008, dar si care sunt dupã 2009 majoritatea nu au cic....si absolut toate sunt euro 5, Informeazã-te mai Întâi si pãstreazã-ti atacurile pentru momentu in care stii ce vorbesti1 point
-
1 point
-
el nu e interesat, doar se afla in treaba postand. STai linistit nu ii da niciun link, spor la vanzare!1 point
-
Destul de dotata?) Eu zic ca e foarte dotata. Ce anume trebuia sa mai aiba ca sa nu ziceti ca e "destul de dotata"? E foarte frumoasa cu pachetul m si jantele din poze. E facelift vad, cat a fost? peste 27k? Sa o stapanesti sanatos. MAsina merge decent pana in 150, nu te speria ca e nu e deloc submotorizata. In schimb o sa simti ca e putin mai lenta fata de w204 pe care l-ai avut. Eu am avut un c250 si era mult mai vioi sub 2000 ture, insa nu le poti compara, asta e clar. Plus ca mi se pare ca si c-ul tau era biturbo. Sa il alergi cu placere.1 point
-
FSC Tools - Download Dupa instalare se copiaza crackul din ''Hacked exe file'' in folderul unde s-a instalat programul. Daca la accesare apare o eroare legata de libeay32.dll , copiati dll-ul din folderul de instalare in folderul unde ati instalat programul.0 points
-
0 points
-
Asa e cand conduci masina de 60K sau mai mult si tu ai buget de Opel Corsa 1,2i.0 points
-
Eu am filmat pe drum drept , nu in coborare sau altfel sa scot secunde mai putine... M as minti singur...masina nu are doar soft..dpf off fizic SI din soft,evacuare completa SI cu downpipe pe 76 si egr off, la cat face pompa de inalte acum hai sa zicem maxim 360 cp...la diesel cuplu e smecheria si plaja de turatii.Ai ramane surprins cati cp are m3 dupa 40000 km..multi au scos 350-380..o sa o si masor pe dyno cand o sa schimb pompa cu una mai buna. Fiabilitate speram la cat mai mult.. Sunt multi care merg cu peste 400cp si mult cuplu si la drag si nu sunt probleme...Exemplu Kenbobo are spre 300000 km si peste 400cp si e si mai grea si nu face figuri si netu e plin pe dincolo cu altii(js performance 335d e92 ~400cp bate multe masini mai tari). Daca iti permiti sa intreti o masina exemplar si nu o omori toata ziua merge mult si bine. Aaaa..si nu stiu unde cronometrezi tu dar m550d face 100 200 in~11.4 sec stock 3.0d e90 am facut a lu taicameu 245hp stock,masurati parca 232 si cu dpf off fizic si din soft +soft ecu a scos masurat dupa 298cp si 607nm (cuplu limitat) la complete chip si face 100 200 in 11.40 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
S6VAA CIC-Zusteuerung Asta e optiunea masinii. Si tu zici ca nu are cic, ca euro 5, ca luna a 14-a de pe Marte, ca etc aberatii. Mai bine ai gandi tu inainte sa debitezi din ce visezi noaptea.-1 points
-
-1 points
-
@camdigital: mi-ai furat vorbele din gura! Cam orice masina cu distributie pe lant, acesta zornaie, se aude! Am in familie 3 masini cu distributie pe lant, si toate marci diferite, cred ca la mine (n47) se aude cel mai putin, culmea !-1 points
-
Salut Mikken, Pe comfort mode 120/h ...4,5??? Cam mare sincer sa fiu....la ce tehnologie e in prezent sa nu mai vorbesc de 8 trepte....ar fi trebuit un maxim 3 - 3,5%. Stiu, e o caroserie grea, dar si la e60 si la e39 acelasi motor scoteam sub 5% , aici ma refer in conditii de autostrada. In alta ordine de ideii, masina este superba, sa te bucuri de ea!-1 points
-
Se face prea mult caz pe problema distributiei. Schimbatul asta "preventiv", (cultivat prin presiune psihica si dezinformare), aduce beneficii financiare substantiale in buzunarele mecanicilor rasariti precum ciupercile peste noapte, direct si strict specializati in schimbul distributiei la bmw! Nu contest ca exista oameni pregatiti sau probleme tehnice, spun ca tot mai multi speculeaza nevoia de confort psihic. O masina intretinuta si mai ales exploatata corect nu are voie sa aibe astfel de probleme. In majoritatea cazurilor primul propietar isi bate joc de masina iar al 2-lea o repara. Povesti si basme circula destule, cazuri concrete sunt putine. Si cum stilul romanului e sa arunce pisica moarta in curtea vecinului, e mai usor sa spui ca bmw face motoare proaste decat sa accepti ca ai exploatat necorespunzĂŁtor masina sau ca ai cumparat una in stare deplorabila. Nu apar pe nimeni si nu lucrez in reteaua bmw; doar incerc sa fiu realist. In final, desi majoritatea se plang de N47, tot motorul asta il cumpara.-1 points
-
La fel de bine iti spun ca sunt oameni care au cumparat de nou o masina cu N47 si pe la 45k de km li s-a rupt lantul. Oameni care nu intra pe forumuri si n-au stiut nimic de acest motor. Oameni care mai degraba stiau ca motoarele BMW pe lant sunt "nemuritoare" si nu necesita schimbare. Ce sa-i mai intrebi de zornaieli sau alte zgomote.-1 points
-
Eu mor de ofticat cand vad pe cineva ca si-a comandat motorul asta. Am 38 de ani, 500.000km si am condus benzina doar la scoala de soferi, o dacie 1310. Apoi inca 5000km pe un harb de fiesta de prin 1994 si 500km pe un A5. Practic, vreo 6000km in total. Plus ca am boala ca masina mea nu trage. Se numeste bmw insa nu trage. O sa fiu, daca situatia va veni, bataia de joc a golfurilor. Configuratia este geniala, clar. Scaunele sport sunt super bune dpmdv. Nu tari(la jetta de ex parca sunt din lemn), cu sustinere laterala si arata f bine. Totusi nu o sa insist pe ce imi place, ci invers. Parerea mea este ca o masina din clasa asta fara full piele este ca un miss world care si-a pierdut a doua zi toti dintii. Aproape inacceptabil fara piele si la seria 3 sau 4. Si eu am avut dilema intre shadow line si aluminiu satinat la exterior si am oscilat mult. Am comandat aluminiu(desi initial shadow si dupa ce am schimbat pe aluminiu am vrut din nou sa schimb pe shadow) si arata perfect cu aluminiu. Ar fi regretat enorm daca aveam shadowline. Mai ales ca dpmdv, rama nemetalica in jurul geamurilor este asemuita masinilor ieftine. Nu as fi luat led premium. Sunt arhisuficiente astea standard. Iti puneai diferenta pana la full piele(1300euro inclusiv tva) si ramaneai cu 200 euro. Nu as fi luat camera pt revers. Cu camera da vezi insa nu stii daca mai sunt 30-40-50 cm pana la obstacol. Ci doar il vezi insa nu stii cat mai poti da cu spatele. Tot senzorii iti spun cat mai poti da cu spatele iar faptul ca nu vezi obstacolul nu e impediment. Eu cand parchez acasa, dau cu spatele la un gard. In timp ce dau cu spatele, imi scot portmoneul din cotiera, cheile de la casa, tigarile. Iar cand tiuie de tot, opresc motorul. Cu cei 200 euro ramasi de la led(1300 cheltuiti pe full piele) si cu banii de la camera, puneai altceva. Eu as fi luat displayul din spatele volanului si cheia cu display si incarcare wireless pt telefon. Then again, sa stai cu cablu bagat in USB si atarnand printre scaune nu e pt seria 5 ci pt seria 1. Ce discount in procente ai primit pe ea?-1 points
-
-1 points
-
Eu voi fi 'vioara doi", prietenul meu, mecanic, a mai facut destule distributii inainte, el e cel care face lucrarea. El a facut doar un N47 pana acum, dar nu este o distributie atat de pretentioasa. Facem si curatare admisie, inlocuire de clapete, schimbare de ulei cutie viteze 8HP, schimbare simering convertizor (borseste un pic pe acolo), si mai vedem ce mai e nevoie, ca tot desfacem totul. Planul este sa facem totul pe dedesubt, fara sa demontam motorul de tot, loc pare suficient demontand cutia de me masina, plus ca nu vreau sa risc sa rupem ceva mufe si/sau furtune. Va tin la curent. Legat de ghid, nu cred ca e timp pt asa ceva, cu mainile murdare nu iti da mana sa faci poze Ce am facut deja - am filmat cum se aude motorul inainte, sper ca "dupa" sa se auda macar putin mai bine. Motorul are 150k km, 2.0 de 218CP - 525dA. PS: am facut o lista completa de piese pt distributie, dadusem mesaj unui moderator ca au aparut repere upgradate fata de lista de la inceputul threadului (plus ca lipsesc anumite piese), dar nu a venit niciun reply. Daca interesesaza pe cineva lista, let me know. Tineti-mi pumnii, urmeaza vreo 2 zile grele Ce am gasit super-super interesant legat de acest motor (si implicit despre distributie, in general): My link E in franceza, dar google traduce destul de bine in engleza. Multumesc frumos, Cornel, apreciez. Ti-am dat un mesaj privat, poate reusesesti sa imi pui materialul pe wetransfer. Duminica frumoasa!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00