Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/02/17 in all areas
-
nu mai bine te pisai pe el de laptop/telefon/etc ca nu le-ai folosit sa te documentezi cat de putin despre masina? Era greu sa platesti macar un 5 eur la auto-records pentru o verificare cat de cat sumara? Indiferenta se plateste2 points
-
nu cred ca va invata nimic... deja e satul de Probleme si BMW e naspa....de vina este motorina de la omv si marca BMW, stergi erorile te sui la volan si decolezi2 points
-
Piano black si illuminare led Mai multe aci: http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=11657551 point
-
Bagi 1000euro dupa care esti boier, asta e motor bun dar ii trebuie intretinere ca la carte, altfel nu creeaza probleme, ce ai tu de facut sunt consumabile normale la varsta ei.1 point
-
De ce nu incerci sa i ti iei pentru masina ta pe vin?Daca tot schimbi bujiile ,schimba si releul!Nu te ai invatat minte pana acum?Se pare ca nu...1 point
-
Inca o data ai dat cu bota in balta . Nu l-am indemnat de cat sa faca o verificare de nivel care se poate face in orice service cu elevator. In rest am vorbit cu tine. Am insirat niste posibilitati. Daca dupa completare se remediaza problema iti vezi de treaba. Daca nu, vezi cum arata uleiul si daca este contaminat te gandesti ca poate o supapa sau mai multe sunt afectate si acel schimb de ulei il faci degeaba pana ce nu rezolvi problemele mecanice. Mai pe scurt, daca schimbi uleiul la o cutie asta nu inseamna ca rezolvi si anumite probleme, daca ceva fizic este stricat poti sa faci cate schimburi vrei. El oricum trebuie sa merga la un service specializat pe CV. De la o sugestie am ajuns la jigniri si care e mai tare in clanta. Vrei sa intorci discutia, incotro ? Vii cu niste acuzatii la adresa mea acuma . Tipic Mircea. Incerci sa arunci cu rahat, poate asa te mai salvezi.1 point
-
Nu ai inteles nimic. In primul rand o cutie automata nu iti iasa din P daca nu are ulei , asa ca nu merge nicaieri. Nu am zis ca nu are ulei deloc , o cutie nu merge bine daca nu are suficent ulei si nici daca are prea mult. Inainte sa bagi bani in cutie, se incepe cu ce e mai usor si mai ieftin (verifici nivelul de ulei , poate scapa doar cu o completare) Daca nu se remediaza problema o sa dai jos filtru/baia si sa sa vezi in ce stare este uleiul (cat este de murdar, ce impuritati are si daca miroase a ars). Daca uleiul este puternic contaminat este posibil sa fii infundat supapele, daca miroase si a ars inseamna ca discurile de frictiune sunt uzate si/sau convertizorul (atunci smunceste in una sau mai multe trepte si ai fluctuatii de turatie intre 1300-1500rpm) si o sa ii faci revizia degeaba ca trebuie sa dai jos cutia, sa o desfaci ca e clar ca sunt piese de schimbat. Si mai este o garmada de discutat , nu am intrat inca in pompa ,presiune si vascozitatea uleiul. Dar tu ii zici direct ca e bai la cutie si sa faca o revizie inainte sa verifice niste chesti de baza. Nu ma intereseaza de cat timp conduci ''hidramata'' , asta nu inseamna ca ai si habar. Stiu personae care de 30 de ani (poate mai bine) doar cutie automata au avut si nu au habar si nici nu ii intereseaza , cand ceva nu merge bine duce masina in service si gata. PS. Ultima experienta cu o cutie manuala a fost la scoala de soferi.1 point
-
Scuze, nu m-am uitat bine. Site-ul ala e bursa BMW, e cel mai sigur site de pe care poti cumpara. Toate masinile BMW din toate dealership-urile din Germania sunt listate acolo, totul este de la reprezentanta BMW.1 point
-
În uk nu este chiar asa din cauza preturile foarte mari de reparație o mașină ajunge dauna totală din nimic. Uneori o bara un far si o capota inseamna dauna totală. Numai vorbesc ca un electromotor si un injector il determină pe proprietar sa vândă masina pe nimic. O mașină cu motor n47 e60 e90 cu o bara lovită si un far spart costa uneori si 1000 si ceva de lire si asta nu inseamna ca are motorul praf. Si cu pistoanele astea nu este chiar asa usor ... ele vin pe greuatate si daca vrei ceva bine facut nu iei orice piston uzat dar totusi merge dacă vrei1 point
-
Cand nu mai merge masina injuram BMW, dar ne placem sa ne dam in el, fara a te informa inainte de achizitie. La M47, motorul tau, trebuie sa mearga toate bujiile, releul si clapeta de acceleratie, altfel nu-si face regenerarea. Dupa ce schimbi ce e defect, mergi cu ea intre 2000-2500 km vreo 50km, sau da-i regenerare fortata cu ISTA. Un DPF nou after market eate 1800 lei, cred ca intr-o exploatare normala duce 100.000km. Inca nu ne-am invatat ca o masina ieftina si fara istoric e un sac fara fund. Ne bucuram ca dam 6000€ pe un e60 fara istoric si-i hulim p-aia care cer 11.000€ dar care au un biblioraft de facturi ... "Boss nu vezi ca e 8000 pe autovit, tu pe ce ceri 11000?" Aia 3000€ fac diferenta ... Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat si sper totusi sa fie ceva minor ... dar e o lectie pe viitor.1 point
-
atunci cumperi un arbore nou malasorte, cuzineti noi, pompa de ulei noua, si cu siguranta e mai bine decat un Motor jepcarit din dezmembrari, asa ceva eu nu as face, recomanzi tu pe cineva din cta cu dezmembrari care nu da tepe si cere pret de nou?1 point
-
Dar daca cumperi volanul ĂŁsta din Anglia sa zicem...de pe ebay.co.uk cum poți sĂŁ știi care este proveniența lui ?1 point
-
Salut. Ma scuzi ca insist: ma intereseaza volanul, dar nu doresc sa cumpar un volan "importat" de pe o alta masina. Asadar, poti sa imi spui te rog provenienta? Merci!1 point
-
1 point
-
Arata bine baba! N-are rost sa o dai, parerea mea, ai vazut ce jale e la colegul Win60. Pe langa asta E39 e o masina care parca nu imbatraneste.1 point
-
Salutare! De curand am constatat ca al meu claxon cateodata merge, cateodata nu. Nu obisnuiesc sa-l folosesc, insa atunci cand chiar e o situatie neprevazuta si fix atunci nu merge, este foarte frustrant! S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema sau ma poate ajuta cineva din Bucuresti? Multumesc anticipat! P.S: In cautarea de informatii pe Net, am dat peste manualul utilizatorilor in format pdf pe care il las aici, poate ajuta pe cineva. http://www.f30post.com/goodiesforyou/3/f30/F30_Sedan_Owners_Manual_F30POST.pdf1 point
-
mafiotule care esti tu mafiot am cauciucuri noi si repet fara acele dotari , f10 nu este f10 e un cotetz.1 point
-
Ce am descris mai sus ti se pare a fi o masina 'cheala' ? am specificat ca ceea ce ma intereseaza: '' piele, navigatia cea mare, jante 18', bi-xenon, lumini zi, senzori parcare fata-spate, climatronic'' scaunele sincer le-am uitat in descriere dar nu sunt chitit doar pe cele sport sau comfort. Sincer as lua un f10 'chel' sub 100k si 2015 Acesta imi place foarte mult ! doar ca are 228k reali in bord. Pareri ?? https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gm2YR.html1 point
-
La bugetul tau,greu de gasit o masina bine intretinuta,cu dotarile enumerate de tine.1 point
-
1 point
-
2000 ron manopera la schimb de discuri si placute .......... ma fac mecanic1 point
-
Bine bro, schimba doar bujiile ca releul nu are nimic!Plateste de doua ori manopera.0 points
-
Eu I-am zis asa in mare ce poate sa verifice ca in rest nu poate nimeni sa ii zica de la distanta care este problema. Dar cineva care lucreaza in domeniu o sa poata sa isi faca o cat de cat o parere si dupa ce examineaza uleiul si filtru fara sa desfaca cutia. O revizie completa fara sa verifici inainte cutie este ca si cum arunci banii pe geam. Dar nah daca vrei sa iti faci schimbu de ulei si filtru inainte poti sa faci , si daca nu se remediaza problema o sa pierzi uleiul si filtru ca nici un mechanic care o sa se ocupe de cutie nu o sa iti ofere garantie daca tu vi cu uleiul in galeata si cu filtrul in punga, sau nici nu o sa iti lucreze la ea. PS: Mircea , cutia nu are sensor pentru nivelul de ulei, asa ca nu ai ce feedback sa primesti din privinta asta . Un ''mester bun''ca tine trebuia sa stie asta inainte sa isi oboseasca degetele degeaba.0 points
-
Intr-adevar, ma intereseaza sa nu cumpar nimic furat. Consider ca aici suntem o comunitate, nu suntem pe olx sau ebay, nu? La F10 am facut 2 retrofit-uri - navigatia si ceasurile pe care le-am luat de la Acero, atunci cand s-a ivit ocazia. Si in acest caz, ma gandeam ca poate cineva isi cumpara altceva, si pot lua un produs despre care stiu ca nu este furat. Nu vad problema si nu inteleg lipsa de transparenta in cazurile astea. Spor!0 points
-
nimeni nu baga Masina la dezmembrari decat atunci cand nu mai are acte, e furata sau este distrusa ori accident ori forjata la maxim, inainte sa ajunga in dezmembrari iti dai seama ce pateste Masina si prin ce maini trece daca vrei motorul si mai este inca in stare de functionare atunci o sa-ti spuna ca nu il vinde decat complet si Costa cat toata Masina daca e varza iil dezmebreaza bucati si il vinde piesa cu piesa, toate erau bune cand le-au demontat, Masina a venit pe roti mergea perfect si pretul este la fel de piperat..... posibil sa fie si ce spui tu adevarat, ca se gasesc masini pe roti la cheie, sunt sceptic cel putin in privinta vanzatorilor.... asa poate sa caute si in dezmembrari un arbore motor in stare buna, 2 pistoane si sa-l monteze inapoi0 points
-
ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul0 points
-
0 points
-
https://m.mobile.de/auto/search.html?c=Limousine&cn=DE&dam=0&fr=2012:2014&md=17&mk=3500&ml=:200000&p=15000:17000&s=Car&vc=Car&fe!=EXPORT La 13500 euro gasesti si cu km multi. Dar daca ai 3000 in plus merita sa iei pana in 200k km-1 points
-
Ioi ... la bani astia iti iei avion. Cauta pe mobile sau pe autoscout24 ... Uita-te si la 525 cu motor de 2000 are 218 cai. ... la dotari ce sa zic ... toate au mai multe decat e nevoie. Daca iei din tara ... la 17500 are, SIGUR, PESTE 350000 KM. Asa ca fi atent ce iei.-1 points
-
de ce iti iei f10 daca ti-l iei chel? care este smecheria? mai bine iti iei e60 cum trebuie decat sa iei un gunoi . f10 fara cel putin aceste 3 dotari scaune comfort , suspensie adaptiva si sistem audio bun e fix gunoi.-1 points
-
Iti dai seama ce acuratete pe waze..... In orice caz, e irelevant cat prinde masina, nu ai unde sa mergi cu viteza asta la noi decat daca esti inconstient-1 points
-
Dar ai vazut cum sta roata dreapta spate? https://autovitro-images.akamaized.net/images_autovitro/821464409_2_1080x720_bmw-520-d-2006-fotografii_rev045.jpg L-as intreba de ce sta roata aia asa, dar imi e ca sterge poza din anunt. LE: Trebuie sa retrag ce am zis, se pare ca la toate se vede asa. Am verificat si alte anunturi. S-ar putea sa fie o distorsiune cauzata de obiectiv si unghiul pozei. Oricum, sa-ti iei mereu o rigla si sa masori distantele intre anvelopa si caroserie, sa te asiguri ca este asezata simetric roata.-1 points
-
-1 points
-
nu se merita sa dai cota la un arbore... nu vorbim totusi de o dacie... motorul turbo diesel este un motor de compresie care chiar daca nu are turatie ( ca un benzinar) are sarcini mult mai mari pe ansamblu biela maneton si riscul sa isi ia bataie in 1000 de km este pur si simplu prea mare. Este suficient sa nu fie bine cu 1 micron si gata... Mai bine cumperi un motor sh in stare buna si ii pui distributia noua si gata. Totusi eu nu as face asta pana nu as desface motorul si as verifica jocul pistoanelor, as masura fusurile samd. Nu face asta din ochii verifica cu scule speciale Poate este doar un piston ciupit...-1 points
-
Nimica = nimic or what? X5-ul nu e dacia sa-i completezi uleiul la cutie, de parca e si usor sa faci treaba asta. Alte sfaturi?-1 points
-
-1 points
-
Buna, Dupa cum mentioneaza si titlul, m-ar interesa un X6 M Packet sau un GLE coupe AMG cu urmatoarele specificatii: - Culoare exterior Alb - Culoare tapiterie Bej sau Negru cu cusatura rosie - Pachet M sau AMG exterior sau exterior/interior - Motorizare 3L sau 3.5L Diesel - An de fabricatie intre 2014-2017 - Rulaj, pana in 30000km. - Tara de origine, de preferat Austria, Germania, Ungaria, Romania. (cu posibilitate de a vedea masina inainte) - Pret rezonabil pentru varianta de masina (nu ma astept sa coste nici 20000€, dar nu as vrea nici sa ajung la +100000€) Daca aveti de vanzare unul din modele sau aveti vreo informatie referitoare la un dealer, persoana fizica sau alte surse, va rog sa ma contactati prin PM. Multumesc!-1 points
-
am inteles deci prioritar ar fi bujiile ,curatarea galeriei de admisie si reconditionarea turbinei.Am observat si eu acum o sapt. ca nivelul de ulei era intre min si max,si am intrebat pe forum aici daca e ok nivelul,si cineva mi-a raspuns ca nu trebuie sa fie neaparat la maxim si pot sa stau fara probleme,dar se pare ca intre timp s-a mai dus nivelul.O sa cobor la masina sa-l verific.Daca masina o da pe ulei,inseamna ca pot s-o arunc....... Daca in mai putin de 4000 km mi-a mancat nivelul de ulei de a ajuns la min...e pa...deja incepe sa mi se faca lehamite de masinile nemtesti.De abia acum inteleg eu dc unii nu vor sa mai auda de masini nemtesti...mai ales de masini de dupa anul 2000 Ma pis pe el de bmw.Cel de la care am cumparat masina acum 2 luni nu a vrut sa mi spuna deloc despre defecte ascunse posibile la aceasta masina,desi l-am rugat sa mi spuna si mie ca sa stiu la ce sa ma astept,dupa ce I-am dat banii...dar nu a vrut sa mi zica nimic, a zis ca lui ia mers f bine de 1 an de cand a adus o din Germania. p.s.schimbul de ulei pe navigatie imi arata ca trebuie sa-l schimb peste 14000 km,este pe zona verde de OK p.p.s a era sa uit mi-a zis electricianul ca pot sa merg cu masina dar sa nu depasesc 60-70 km/h ca sa nu o stric..si in afara nu in oras,asta pana o repar-2 points
-
Tu incerci sa dai un sfat bun sau sa gasesti un caz rarisim in care se aplica perla de ai dat-o? Ai sanse mai mici sa rectifici un arbore in romania (DACA cine stie cum este nevoie) decat sa iei un motor la ghici? Asta spui?-2 points
-
Ce pot sa-ti mai cer, tipic romaneste, vad ca te pricepi, parca vorbeai de ulei contaminat, acum il indrumi sa faca completare, pe principiul " las' ca merge si asa"? E misto cum vezi tu lucrurile, probabl ca lucrari de asa calitate aplici si la masina ta. Mai mult ca sigur. Eu incerc sa dau un sfat pertinent, nu ca tine, sa ma aflu in treaba. Ideea ta e total gresita, desigur 66RDU face cum crede de cuviinta.-2 points
-
Salutare, Pentru sezonul de iarna ma gandeam sa incalt F30-ul din dotare cu niste anvelope 225/55R17. Jantele sunt de pe un X1, cele de tabla, ET34. In mod normal ar trebui 225/50R17 (acum am 225/45R18), dar as vrea sa o inalt putin, si sa am talonul ceva mai mare. Aveti idee daca risc sa frece pe undeva? A.-2 points
-
66RDU, clar se cere o revizie. Este primul pas si cel mai ieftin inainte de a te arunca sa schimbi mecatronica sau eventual alta cutie. Poate ma lamureste ooooPaula asta cum se examineaza uleiul din cutie intr-un service cat si filtrul. Se face sampling si se trimite la nu stiu ce laborator pentru analize mai Paulica? Cum "examineaza" filtrul fara sa dea baia jos? Pilitura care se aduna pe magnetii baii si la care probabil te gandesti sa faci referire in urmatorul post, nu e pilitura de la strungarie cu care te jucai tu cu magnetul cand erai mic. Daca la tine revizia la cutie inseamna sa arunci banii pe geam, imi dau seama ce fel de fan al marcii esti. Tu dai sfaturi gen ce faci daca te doare capul, iei o pastila. Nu-mi spune tu mie, mestere, ca n-are senzor de nivel pt uleiul din cutie, cat crezi ca merge o cutie fara ulei? Se aprindeau alte minuni in bord. Nu vreau sa fiu arogant si sa-ti spun , cand conduceam eu masini cu CV automate..-3 points
-
66RDU, nu-ti bate capul sa verifici nivelul de ulei in cutie, daca nu era ulei situatia era mult mai grava, plus ca aveai unmartor aprns in bord.. Nu te mai lua dupa toti mesterii care dau sfaturi doar ca sa se afle in treaba. Desi situatia suna cam nasol, te sfatuiesc sa incerci o revizie completa a cutiei de viteze, plus o resetare a mecatronicii dupa revizie. Din experienta iti spun ca atunci cand apar smucituri de genul asta, deja e prea tarziu pentru cutie. Cati km are masina si din ce an e?-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00