Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/15/18 in all areas
-
Pentru acest scop recomand o camera de supraveghere dedicata (exterioara). Functia de parking guard este implementata insa nu este suficient de bine pusa la punct. In plus, mai sunt si alte aspecte care trebuie avute in vedere: -daca ploua pe parbriz, nu se intelege mai nimic, -daca se abureste parbrizul, nu se vede nimic, -daca ingheata parbrizul, nu se vede nimic, -daca se depune zapada pe parbriz, la fel.2 points
-
In anumite conditii un 2.0 consuma mai mult de cat un 3.0 , de exemplu pe autostrada cand mergi cu viteze de peste 150km/h un 2.0 incepe sa manance destul de bine si chiar depaseste un 3.0 ... Dar in Romania unde se ating greu viteze de peste 150km/h (ce sa mai zic de mers constant) , un 2.0 este mai ideal si mult mai econom.2 points
-
2 points
-
Consumul este direct influentat de temperatura (anotimp) si stilul de condus in combinatie cu viteza de deplasare. :-) nu v-ati plictisit de aceste discutii?2 points
-
Selectati din torrent harta de care aveti nevoie: DVD1 = CD8524 DVD2 = CD8523 DVD3 = CD8522 DVD1 Western Europe - CD8524 Andorra, Belgium, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2 - Middle Europe / Central Europe - CD8523 Austria, Belgium, Croatia, Czech Republik, Denmark, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Vatican City, MRE DVD3 - Eastern Europe - CD8522 Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway, Poland , Romania, Russia, Sweden, Slovakia BMW Road Map Europe Professional CCC 2018.zip1 point
-
Masini Compatibile: E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Road Map Europe East MOTION 2018-1.zip1 point
-
Se gasesc pe ebay la aprox 100€! https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F1426342212261 point
-
Am comandat eu un set, sunt programat pentru instalare saptamana viitoare si revin cu detalii / video1 point
-
In primul rand o diagnoza ... Omul vorbeste ca ultima data s-a umblat pe la supapa EGR si voi vorbiti de filtru DPF cu toate ca nu are nici un simptom legat de asta... Cunosc persoane care au avut aceasi eroare dar probleme totat diferite, de la senzori presiune/DSC , EGR pana la cutie viteza.1 point
-
Da , cablul este ok pentru seria F , aici ai si ISTA cu instructiunile de instalare http://www.bmwclub.ro/forums/topic/182390-ista-40913-standalone-sdp-40912-ista-p-3632001/1 point
-
1 point
-
1 point
-
Creste putin consumul instant si o simti ca trage mai greu, plus ca evacuarea se incalzeste mai tare ( nu poti tine mana in spatele tobei de esapament). Cel putin asa se manifesta la mine - E90 320d M47 2007.1 point
-
Daca pleci peste hotare studiaza putin legislatia tarilor in care ajungi. In unele tari dashcam-urile sunt interzise.1 point
-
Uita-te la ora, tine cont ca in apropierea Vienei s-a mers la ore de varf. Si acum, noaptea, daca bag pe GPS ac. destinatie imi da +4:30. Eu am 3:35. Nu am spus ca 3.0d bi-turbo consuma mai putin decat 2.0d bi-turbo, am psus ca 25d consuma mult raportat la 35d, atat. 0.1 abatere.1 point
-
Folosesc carly de 6 luni pe f31 si sunt foarte multumit,mi-am facut toate codarile posibile si a mers ireprosabil.am adaptor gen2 si soft original,care isi face update gratuit si mereu apar chestii noi,de exemplu ultimul update au introdus video de pe usb[doar pe navi pro nbt] care e ceva frumos nu trebuie sa mai faci dvd-uri.cu enet e ceva mai profesional,mai complex, dar si mult mai complicat,daca vrei ceva mai simplu si destul de safe carly e ok.1 point
-
Munchen-Parndorf. Cine a mers mai mult prin vest stie ca nu poti sa scoti o medie de 130km/h daca mergi legal sau legal+10km/h. Sunt portiuni in lucru, sunt destule limitari de viteza, centuri etc. Doar pe Sibiu-Deva sau Lugoj-Nadlac (vama) poti sa scoti vit. medie mare mergand legal.1 point
-
Ai pe prv mesaj ! Lasa nr tau de telefon si te rezolv eu !1 point
-
Am rezolvat! erau frunzele de pe instalatie care se incalzeau si mirosea a ars ! Topic closed!1 point
-
1 point
-
Cel mai recent consum il am de ieri de cand am plecat din Constanta dar am bagat GPS-ul din Bucuresti si doar atunci s-a resetat calculatorul de bord, cand am ajuns in Bistrita dupa 447km am avut un consum de 7.1% si media de viteza de 76km. Bistrita-Constanta si intors a fost un drum de 1450km (+/-30km ca nu am contorizat cat am facut prin Constanta) si a costat 550lei.1 point
-
0766900475 Alin Stancu, ia legatura cu el și dacĂŁ e nevoie aduci mașina la Tg. Mureș, cĂŁ de reparat, se reparĂŁ1 point
-
vorbesti despre o functie scoasa pe piata de BMW de prin 2008-2009 (cum e pe CIC) dezvoltata incepand de prin 2002-2003 de fapt, si care a trecut treptat si lent prin diferite upgrade-uri minore... nu te intelege bine Siri si ai hardware nou anual si software updatat la cateva luni. un model de bmw e pe piata 6-7 ani in medie (cu lci), iar CCC si CIC au stat cate 5 ani neschimbate... pe scurt, in 2002 cand au inceput sa lucreze la functia asta, tu ce faceai incat ei erau prosti?1 point
-
Salut, te intereseaza schimb cu https://www.olx.ro/o...mw-ID9OoFj.html , plus diferenta ?1 point
-
Mai repede nu inseamna intotdeauna mai bine, sau o fi existand un standard ce spune ca trebuie facuta operatiunea in 5 ore, sau e vreo competitie intre mecanici, care schimba mai repede distributie, care are truse de scule mai multe, care e mai bazat....asa ne place sa relativizam totul, sa asumam ca tot ce e mai ieftin si rapid e mai bun (gen e mai buna o shaora ca astepti 5 minute si platesti 18 lei, fata de o masa la restaurant unde stai 45 de minute si platesti 90 de lei). Poate unii prefera sa demonteze motorul, altii lucreaza cu motorul pe masina, unii schimba si lantul pompei de ulei, altii nu, unii prefera sa faca totul dupa ureche si nimereala, altii urmaresc o documentatie tehnica.....unii sunt mai rapizi, altii strang suruburi cu cheia dinamometrica, unii prefera sa lucreze in tihna, unii se grabesc ca lucreaza peste program....doar nu e o etapa de raliu in care mecanicii trebuie sa refaca un motor intre probele speciale. Si nu cred ca pentru un posesor este asa mare problema sa imobilizeze masina 6 sau 9 ore pentru un schimb de distributie care pentru unii reprezinta 10% din valoarea masinii.1 point
-
salut imi pare rau ca am fost inteles gresit, ma vad nevoit sa repet: am 2 masini(sunt puse la vanzare cele care stau) puse pe net, dar nu ma ocup cu asta, nu traiesc din asta, poti pricepe ca e imposibil?(nu am vandut niciuna in doi ani....muream de foame...pricepi?...nu prea...desi nu i chiar greu). am spus ca am cumparat o pe a treia ca sa nu mai circul zilnic cu mitsu l200, fiindca nu i de asa ceva. am masinile astea puse la vanzare, da recunosc! am mai multe masini, dintre care cele 2 care stau sunt puse si la vanzare. simplu. daca ai o problema cu asta, te rog sa mi spui! multumesc stima p.s.: inspirat pseudonimul sub care tastezi1 point
-
Pana la urma am inlocuit distributia. Cele doua intinzatoare cat si pinionul axului cu came prezentau urme usoare de uzua iar lantul care angreneaza axele se slabise putin ( probabil si cauza zgomotului produs intre 1300--1700 rpm). Tin sa precizez ca vechea distributie a tinut fara probleme pana la 180000 de km. Poze... https://photos.app.goo.gl/JNzrhvUFnJZl3NNX21 point
-
Nu exista optiunea "2-3 butoane". Romanii vor 5 butoane si habar nu au ce functie are fiecare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
"M47 crezi ca nu sa rupt la 200.000 ca a fost vorba de "urcare in ture progresiv" ?" Da, cred, pentru ca intr-un fel creste presiunea ungerii cu ulei in motor progresiv si altfel cand ii dai talpa. Vorbim aici de motoare cu ardere interna, ..clasice; nimic revolutionar nu s-a intamplat in afara de ulei sintetic si un control al aprinderii mult mai bine gestionat mare lucru nu s-a schimbat. Pana si mult trambitatul de schimb de ulei la 300k km e apa cand il scoti din masori, degradat ca dracu.. ce ar fi mai fi de spus!? Nu urca in ture rapid decat in primii 5-10k km ca dupa aia cresc frecarile interne.. NU sunt pentru o grija exagerata, dar nu inghit/accept parerile de coltul strazii ca e BMW.. E BMW din alte puncte de vedere, in nici un caz al motorului de 2 litri! Corect WIN60, fiecare conduce cum vrea masina proprie. Eu sunt curios cat mai tine a mea/meu M47; ..inca 5 ani cat vreau sa il mai tin, la cam 20k km cat fac pe an o sa mai fac inca 100k km cel putin! Distributie nu schimb decat daca se intampla sa aud lantul ca isi face de cap. Oricat ne-ar place sa credem ca e BMW si trebuie urcat in ture .. eu sunt rezervat, mai ales cand e vorba de diesel - seria 1 sau 3.. - 2 litri.. hmm. Daca era benzina, mai ziceam; senzatie sa fie.. acolo, dar asa motorina si senzatii/tentatii ... slabut. In incheiere despre prea pacatosul N47 tocmai am gasit un clip in care se aude CLAR cum lantul face "slap"/plescaie si cum NU plescaie dupa schimb de distributie. de retinut.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu esti deloc . Topicul este despre filtru DPF. Poate ar trebui ajustat titlu in "DPF Off sau Nu!" Sau poate esti un pic cam prea critic.. Dar se pare ca unii NU INTELEG sau se fac ca nu inteleg si probabil numai o lege drastica ii cuminteste si educa! Claudiu320d cred ca are impresia ca numai el stie adevarul si realitatea despre aceste filtre.. Dar a cam intarziat si devine obositor cand esti/suntem nevoiti sa ii explicam ca este pur si simplu nedrept, jignitor sa consideram ca avem/are dreptate cand producatorul insusi a fost determinat de lege sa puna acest filtru, el persoanal decizand ca e mai bine fara el!!! Filtrele DPF s-au eliminat ani la rand in vest! Dar acum NU SE MAI POATE! Iti interzice legea sa afectezi sistemul de filtrare al noxelor! Iti iau masina pur si simplu daca te-a prins pe strada la un filtru care include si noxele masinii. Nu mai zic ca nu treci de verificarea tehnica anuala.. Personal cunosc o tara din vest unde cele de mai sus se intampla. Te face pieton in 2 secunde! Poti sa mai iei doar ce ai in masina. Si sincer au tot dreptul sa o faca pentru ca tu furi vrand sa platesti taxa de poluare/drum mai putin, tu poluand de fapt cu a ta masina!1 point
-
Pentru ca nu e suficient doar sa vorbim despre, de astĂŁzi voi iniția o acțiune de sesizare a GĂŁrzii de Mediu ĂŽn legĂŁturĂŁ cu activitatea tuturor atelierelor care efectueazĂŁ astfel de operațiuni. Știu, șansele de a schimba ceva sunt mici, insa cu siguranta sunt mai mari decât dacĂŁ nu facem nimic.1 point
-
Puțin offtopic, dar citești peste tot despre DPF off și ce bine îți face ție și dă-i dracu pe toți ceilalți (inclusiv pe strănepoții tăi poate - știu că e greu să concepi); cam așa realizezi nivelul nostru de cultură și ignoranță. Dealtfel ne dăm în spectacol pe farcebook și alte cele cu ce "valoare" avem noi și ce embeveu smecher avem, dar facem DPF off, cumpărăm anvelope SH și punem GEPELEU, câ ne cârpim în fund în realitate. Da, sunt și afară care fac DPF off, dar procentul de cârpaci este mai mic decât la noi. Afară e invers raportul, nu mai dați asta ca exemplu că nu ține. Când vom învăța să nu mai cumpărăm mașini pe care nu ni le permitem dealtfel și vom avea câtuși de puțin o urmă de respect pentru cei din jurul nostru poate vor merge și la noi lucrurile mai bine. Până atunci, de aia iese Dragnea.1 point
-
Cand mergi la medic pentru ca te doare ficatul sa il scoata sa zica "Lasa ca nu iti trebuie, Stiu eu mai bine cum merge." Fiecare piesa are rolul ei intr-o masina. Faptul ca ai capul prea mic si nu intelegi ce rol are nu inseamna ca poti sa scoti si sa anulezi filtrul. L.E. Inca o dovada ca ciorile polueaza1 point
-
asa e cand iti cumperi o masina care nu iti permiti. faci anumite compromisuri, gen dpf off si te mai bati si cu pumnul in piept ca faci un lucru bun. cat despre colegul de a zis ca mai bine doneaza banii de filtru: daca ii aveai cu siguranta schimbai filtru si nu ne dadeai noua la sentiment cu o vrajeala de politician ca mai bine ii donezi Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk1 point
-
Cu gandire ca a ta, probabil traiam si acum in paleolitic si aprindeam focul din pietre. Faptul ca un Passat din 2005 polueaza ca un Passat din 2005, nu trebuie sa ajungem sa comparam in anul 2017 normele de poluare. Ca daca e sa o luam asa, atunci hai sa ne luam toti Buceag sau Rabe si sa dam ture prin oras cu ele. Asa gandire rudimentara eu nu pot sa o inteleg. Adica daca unul arunca o hartie pe jos, arunci si tu? Pe principiul ca oricum e murdar orasul, ce mai conteaza o hartie aruncata? ) Si eu sper sa devina penala treaba asta cu dpf-off, indiferent ca o facem noi romanii sau se face in toata lumea. DAca nu ai bani sa intretii o masina, atunci ia-ti ceva mai ieftin, fara filtru de particule, ceva pe benzina, motor de 1 litru si mergi cu ce iti permiti. Am ajuns sa recomandam dpf off si softuri pe un forum monomarca care se presupune ca este populat de pasionati.1 point
-
Poate macar se va rezolva ceva prin noua legislatie, desi am dubii ca va veni cineva cu o gandire coerenta ce sa taxeze poluarea si nu sa tranforme legea intr-o colecta de bani catre sacul fara fund al bugetului. Revenind la subiectul initial, DPF-ul a fost introdus ca sa limiteze cenusa produsa si evacuta de un motor diesel. Cu sau fara DPF "mirosul" de evacuare e tot ala, situatia se schimba insa cand vorbim de catalizator, care daca e dat jos intradevar "mirosul" e cu totul altul, hidrocarburile nearse fiind simtite de nasurile noastre intr-o forma mai mult sau mai putin placuta (valabil si la motoarele pe benzina). Ca se practica eliminarea DPF-ului e o "metoda" ce se aplica (probabil nu numai in Romania) de obicei atunci cand tehnic ajunge sa creeze probleme prin infundare/colmatare. Factorii ce duc la infundare sunt diversi, insa in multe situatii cauza principala fiind ca a ajuns la o durata de functionare normala ce presupune inlocuirea combinat cu functionarea defectuoasa a motorului. Ca se cauta dupa aceea, de cei ce o fac sau proprietarii masinilor, explicatii logice "ca merge mai bine, etc" (intradevar consumul ar trebui sa scada, respectiv puterea creste) reprezinta doar jumatate de adevar. In cele mai multe cazuri putini isi pun problema care era rolul acelui filtru si care sunt consecintele in ceea ce priveste poluarea in a folosi masina fara filtru, mai ales in aglomeratiile urbane, hilar fiind faptul ca pana la urma si ei respira acelasi aer. Si de aici ajungem cu discutia in alta sfera unde am putea sa zicem cat e de corect respectiv legal sau unde e moralitatea si respectul fata de ceilalti. Binenteles ca imediat se cauta subterfugii de genul "pai nu vezi ce mult polueaza camioanele vechi si cat fum scot?" insa ca de obicei responsabilitatea individuala literalmente "fuge" si are un somn linistit lipsit de mustrari de constiinta ceea ce caracterizeaza pe unii din spatiul in care traim in comun. Asta e realitatea trista si adevarata, in timp ce in alte tari, cei drept cu un grad mai mare de civilizatie, se fac retrofituri cu DPF la motoarele diesel ce nu repecta normele, la noi e un sport national sa il dai jos.1 point
-
1 point
-
Acum e clar de ce esti asa infocat pe topicul asta, ai un business de dus mai departe si anumite opinii dauneaza, nu ca te-ar chiar interesa subiectul, am inteles1 point
-
va scoate fum exact ca un autobuz, am un prieten care asa a cumparat masina si dupa 6 luni a dat'o mai departe. mirosea a esapament inclusiv in masina. practic o faci tractor. recent am vazut un f30 probabil la fel... sa dai ceva banuti pe masina ca apoi sa te zgarcesti si sa o faci tractor nu cred ca se merita. Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk1 point
-
Curata-l, lasa tiganiile cu soft si dpf off. Eu l-am curatat la Team Service si e ca nou. Cine zice ca nu merge si sa-l dai jos mananca c****t, normal e mai ieftin ))1 point
-
1 point
-
1 point
-
@cocoon, nu o sĂŁ-ți aprobe nimeni comparația cu Peugeot deoarece e un forum al pasionaților BMW, poți sĂŁ explici tu oricât cĂŁ 406-le era mai stabil la 250 km/h sau cĂŁ are mai mult spațiu la interior, portbagaj mai mare, etc. Oamenii sunt fani BMW, datele tehnice nu mai conteazĂŁ. Cred cĂŁ ai auzit și tu de infamul motor N47 și totuși se cumpĂŁrĂŁ E90-uri 320d gârlĂŁ.1 point
-
1 point
-
ca sa treci masina din anunt pe numele tau o poti face fara sa mergi la RAR. taxa este platita. pe de alta parte la orice ITP sau control RAR in trafic poti avea probleme din cauza motorului care este schimbat. este un risc asumat, ca fapt divers dupa ce treci masina pe numele tau, sau chiar inainte, poti merge sa omologhezi noul motor. cu niste costuri destul de mari (vreo 30-40 mil la RAR) si apoi un impozit de vreo 50 milioane pe an. asadar poti opta ptr oricare din variante, ori mergi 100% legal si iti asumi acele costuri ori mergi cu acel risc care din pct meu de vedere este minim (sa fii oprit in trafic de echipaj RAR), la itp e clar ca o rezolvi..1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00