Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/26/18 in Posts
-
Si eu o sa refac aceasta operatiune, sper sa reusesc sa fac si un DIY, ultima oara a fost acum un an cand am schimbat motorul insa am gasit ceva urme gen de ulei unde de abia pot sa vad cu lanterna, o sa desfac si eu din nou tot sa curat si eventual sa schimb garniturile.1 point
-
Ar trebui sa avem si o sectiune DIY pe forum. Sa fie tutoriale pentru diverse operatiuni simple care nu necesita neaaparat vizita in service. Mie unu imi place sa mesteresc. Ma relaxeaza1 point
-
Da ,e din Arad, il cheama Sorin,si dupa nr de telefon e altul decit Adi prezentat de alt coleg . Am atasat toate pozele care le-am facut . https://imgur.com/a/AAYKZXX1 point
-
Un mic update dupa un drum mai lung pana in Grecia, si aproape 7000 km de cand am luat-o. Confortabila si la drum lung mai ales pentru 4 persoane in masina. Un copil pe locul din mijloc sta si el ok la drum lung cu conditia sa nu aiba fundul prea lat Scaunele de pe echiparea luxury (adica cele non sport) sunt fenomenale. Nici o durere de spate dupa ce stai in ele 12-13 ore. Climatronicul dat pe max-ac, raceste masina rapid si la 35 grade afara si chiar daca masina e lasata in soare. Poate aici conteaza si faptul ca am vopseaua de culoare alba. Chiar daca masina mea nu are 4 zone, cei din spate au o zona separata, isi pot modifica aerul mai cald, mai rece, un lucru pozitiv pentru cei cu kids. Incarcata cu 4 adulti + un copil si bagaje la refuz, masina isi pastreaza dinamica surprinzator de bine. Practic pasagerii plus bagajele totalizau aproximativ 400kg, si totusi masina accelera, dar mai ales frana foarte bine. Am invatat sa anticipez motorul si cutia, nu am avut nici o problema la depasiri in Serbia sau in Macedonia prin munti. E o placere sa o conduci chiar si incarcata si cei 190 de cai sunt arhi suficienti in marea majoritate a situatiilor. Am invatat sa o tin mai turata inainte de o depasire, daca doar mergi lejer si subturat, sa zicem cu 1700 rpm, si bagi kickdown , o sa ai parte de lagul ala pana se duce motorul in 2500-3000 turatii si de abia apoi tasneste. Daca e deja mai turata inainte de o depasire, motorul si cutia raspund foarte bine, mai ales in modul sport. Consumul - am media pana acum de 8.9 de cand am luat masina, cam 75% facuti urban pe timp de zi pe aglomeratie. O tin numai in modul "comfort" si uneori "sport" iar start/stop mereu dezactivat. Probabil cu start stop activat si in eco-pro as avea un consum mai bun, dar nu prea suport eco-proul pentru ca accelereaza foarte lenes, plus ca ca aerul merge mai slab in eco-pro din cauza ca limiteaza si compresorul de clima. Xdriveul mananca si el ceva motorina, dar pot sa zic ca e un consum decent pentru 190 de cai. Am media cam cu un litru in plus fata de un tdi (non 4x4) de 140 de cai si am impresia ca merg si mai tare fata de vechea masina. M-a uimit xdriveul so far intr-o ocazie. Am parcat masina in grecia pe un teren plin de nisip si pamant si m-a prins o ploaie torentiala de o ora jumate, efectiv s-a rupt cerul. Tot terenul ala s-a transformat intr-o mlastina, iti intra piciorul 20 cm in noroi. Masina a iesit fara efort de acolo. Sunt curios iarna cum o sa se comporte. Partea de idrive/internet/harti: nota 9.50 pana acum. In afara de o portiune de drum din Macedonia care probabil a fost terminata recent, mi-a facut traseul aproape identic cu google maps. Afiseaza temperaturile la destinatie sau pe parcurs, radar de ploaie, informatii despre orasele in care esti (iti si nareaza de pe wikipedia )si tot felul. La feribotul din grecia m-a dus mai bine ca si google maps, fix de unde trebuia sa-l iau. Timpii calculati la fel, in mare parte precisi. La fel points of interest, benzinarii, magazine, restaurante si tot felul, daca nu le gaseste in baza de date se conecteaza la net si le gaseste. Pe partea de media, foarte fain sa folosesti comenzi vocale. Intelege in proportie de 90% ce-i zici si are tot felul de functii, gen poti sa-i zici "play random" si iti alege random o melodie din toate albumele iar apoi iti canta la fel, random din toata lista de melodii pe care o are. HUD-ul e de vis, mult mai usor esti atent cand ai viteza afisata pe el constant, semnele de circulatie, harta, directia sau melodia pe care o pui sau o schimbi. Nu iti iei ochii de la drum. Imi arata din timp si cand venea un toll booth de platit taxa pe autostrada, sau vama, nu mai erai luat pe nepregatite ca nu stii unde ai pus maruntisul sau actele. Instalatia hi-fi nu e asa de rea cum zic unii pe alte forumuri. Ok, nu-s eu mega audiofil dar se aude relativ ok-ish, am descoperit ca are boxe sub scaune si in spatele banchetei,fix sub luneta. Am auzit ca unii de pe forumurile din afara se plangeau de multe zgomote in bord de la caldura/aer conditionat cand porneau masina. Din fericire nu prea am parte de asa ceva la nivelul asta, uneori trimul mai "pocneste" de cateva ori cand bag aer foarte rece daca a stat in caldura mult, dar asta dureaza cateva secunde pana se raceste bordul. Masina comuta singura foarte rapid pe recirculare daca simte miros sau noxe in atmosfera si o face foarte bine, nu imi amintesc sa fi simtit miros urat de la masina din fata. Nu am avut probleme cu garda la sol chiar daca am luat-o pe niste drumuri proaste ca sa ajung la niste plaje mai remote. La fel si urcata pe borduri, etc, nu am atins-o niciodata. Niste mici lucruri mai putin bune : In Serbia si Macedonia nu afiseaza limitele de viteza, chiar daca citeste semnele de pe drum pentru ca am intelese ca nu sunt sincronizate cu harta. As fi preferat sa mi le afiseze si asa, m-am obisnuit mult sa vad pe HUD ce limite am voie. La fel si RTTI-ul, nu merge la noi si nici in restul balcanilor se pare. Masina e foarte lata si lunga, chiar daca se conduce usor, e o problema cu parcarile cam peste tot. Am noroc ca am cauciucuri cu protectie pentru jante ca altfel era sa o patesc de vreo 2 ori la borduri in grecia si la vami unde spatiu era foarte ingust intre masini/trotuare. Uneori unele setari din idrive , se dezactiveaza singure chiar daca ele arata ca sunt activate, sau asa mi se pare mie. Un mic exemplu: PDC-ul are o functie la mine traffic alert, ma avertizeaza sonor si vizual daca e trafic cand ies dintr-o intersectie cu spatele. De vreo 2 saptamani nu mai facea asa, si setarea era activa in idrive. Am dezactivat, activat again si acuma merge iarasi. La fel mi-a facut si cu "vehicle location" , o perioada nu stiam de ce nu imi arata unde e masina in aplicatia de telefon cu toate ca "gps location" era activ in idrive. A trebuit sa dezactivez si sa activez again setarea ca sa imi arate masina pe harta telefonului. Oglinda din dreapta nu se da in jos cand dau cu spatele, sper sa se rezolve asta in ceva update de software.1 point
-
Si inca o recomandare; nu mai porni clima (AC) pana ajungi sa verifici freonul. Nu vrei ca sa schimbi compresorul care este dependent de freon ca si de un ulei care trebuie sa il aiba instalatia. Sau nu vrei sa trebuiasca sa cureti si instalatia pentru ca particole din metal din uzura prematura a compresorului vechi circula prin instalatia cu, compresor nou. Robotul ala ar trebui sa verifice si daca nu se pierde sesizabil de mult freon.. La doi ani se recomanda verificarea instalatiei de freon..1 point
-
Masini Compatibile: E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 1USB.rar1 point
-
Doar sĂŁ ai noroc sĂŁ gĂŁsești mașinĂŁ de la un proprietar, om care a folosit-o ĂŽn ultimii 2-3 ani ca uz personal și care are o dovadĂŁ de ĂŽntreținere decentĂŁ. Eu unul de exemplu am un dosar ĂŽntreg ĂŽn care adun toate facturile. Din pĂŁcate mașinile astea vor fi puțin mai scumpe ca media pieței, tocmai pentru cĂŁ iei la sigur ceva. Chair și așa, tot mai poate pica o piesĂŁ-douĂŁ - riscul SH-ului din pĂŁcate.1 point
-
1 point
-
Le-ai incercat pe toate de zici ca sunt cele mai bune ? Eu dintre Ate si OE nu am simtit nici o diferenta de franare (parca ate murdaresc mai repede jantele , dar nu ma intereseaza/deranjeaza aspectul asta) Dintre discurile zimmerman si oe am simtit o diferenta mai mare , de pret ... Cea mai mare difrenta la placute a fost cand am fost nevoit sa pun ferodo, altceva nu era pe stock si trebuia sa plec in vacanta ... Cele mai mizerabile, zgomotoase si dure placute pe care le-am avut , au sapat discurile in 8000km cat cele oe in 50.000km ... dupa vacanta a trebuit sa schimb si discurile. Daca mergi pe OE o sa ai anumite performantele garantate (dar asta nu inseamna ca nu este loc de mai bine sau de aceasi chestie la un pret mult mai mic) Pana acuma eu am gasit aceasi permormanta la franare cu discurile zimmerman si placutele ate sau brembo.1 point
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-2-0-d-177-cp-pachet-m-2010-IDbnNti.html WBAPX31000C360004 Vanduta de un samsar, Madalin, telefon 0765345927. In septembrie 2017 masina avea 370,000 km, el o vinde dupa aproape un an cu 194,000. Cand l-am sunat sa-l intreb de sanatate n-a fost deloc surprins, deci cel mai probabil el a facut operatiunea. Pun aici ca mai are si alte masini la vanzare, probabil in aceleasi conditii.1 point
-
320d ul din anunț e varianta E90, deci n47 motorul.Si nici 2012 nu e anul. Eu nu inteleg cum poți sa te uiți la masina mica și mare.1 point
-
Ma doare inima dar trebuie sa o dau. Sta de 6 luni la serviceul unde a fost bagata pentru revizie capitala. Acesta nu este anunt de samsar, este masina mea, o iubesc dar am fost indeajuns de prost incat sa imi pierd carnetul pentru multe luni pentru condus baut. Revenind la masina : BMW 330xi cu urmatoarele dotari si piese bagate recent in ea ( maxim 10k km au , verificabil ) : - cutie automata ( nu agata, nu intrerupe, accept orice test - am avut mai multe automate si stiu cand e pe duca cutia, aceasta veti observa ca e in stare fffffff buna ) - piele crem - incalzire in scaune - cruise control - volan mulifunctional cu toate comenzile posibile pe el ( cruise control, radio ) - dublu xenon - clima automata - sunet Harman-Kardon functional si nespart, nu baraie, nu caraie - down hill control, excelent pe pantele inghetate - deschidere geam sofer one touch easy - senzor ploaie - senzor lumini - faruri auto leveling - cotiera fata / spate - scrumiera - ventilatie in spate pe sub scaunele din fata - scrumiera spate - evident geamurile toate electrice - multe airbaguri, cred ca 6 - oglinzi incalzite si rabatabile electric - luneta incalzita functionala perfect - iluminare interior reglabila - pachet lumini la picioare - geamuri termorezistente, tratate si multe altele o sa postez luni si WINul sa o verificati pe unde vreti, nu am acum la dispozitie. Masina am luat-o din Romania, neglijata si murdara, am bagat bani in ea cum n-am bagat in niciuna ( am detinut peste 10 masini ) . Urmatoarele piese sunt NOI, au maxim 10k km verificabil : - traseu integral racire : ventilatoare, vascocuplanta, pompa apa, termostat, radiatoare - ambele - , furtune, absolut tot traseul de racire e nou, nu SH. Dealtfel toate piesele sunt noi, nu SH, ATE BOSH si alte firme de brand, nu chinezarii - Schimb recent ulei cutie, filtru, ulei motor, lichid racire, servo, tot, toate lichidele - amortizorea fata/ spate - arcuri fata / spate - discuri frane fata / spate - placute frane fata / spate - sonde lambda , toate 4 - senzor ulei - valva aceea care la o varsta se buleste si nu mai baga caldura - planetare ambele - caseta directie - cauciucuri Nokian vara + iarna ( numai astea au fost 1000 euro ) - jante aliaj indreptate, vopsite - folie Lummar anti UV toata masina ( 1400 ron ) ( adica ai lumina in masina dar nu te arde soarele ) - flanse amortizoare fata/ spate - bujiile, toate 6 - bobinele, toate 6 - parbriz nou Saint-Gobain, cel vechi era crapat - stergatoare Valeo - geometrie facuta la punct - plasa portbagaj - debitmetru - filtre, toate noi - uleiuri si celelalte lichide, toate noi - pornire motor din telefon, da, din telefon - macarale geamuri, toate 4 - folie semineagra, nu stiu cum se exprima in procente dar e afumata luneta si geamuri spate, transparenta fata Lummar omologata. si multe multe altele, mai ales dpdv mecanic. Total am luat-o cu 3400 euro, am bagat peste 8000 euro in ea in piese si manopera, verificabil, vizibil + facturi Are 200.000 km, merge ca un vis, ma doare inima sa o dau dar sta de pomana. Anul fabricatiei este 2003. Este momentan retrasa la serviceul unde s-au facut ultimele upgradeuri, pe Str. Ilioara in Bucuresti. Nu se poate viziona in alt loc intrucat eu nu mai am carnet deci nu pot sa vin cu ea. Probabil e murdara de la recentele ploi, nu am vazut-o de 2 luni, nu este "pregatita de vanzare" deci sa nu imi aud comentarii ca e praf pe ea. Interior 9/10 estetic ( adica are evidente urme de uzura dar nimic problematic sau sters, toate butoanele sunt vizibile, totul este functional ) Exterior 8/10 adica are vopseaua matuita cat de cat dar nu e ciupita de rugina NICAIERI Mecanic 10/10, porneste cum e vorba, la sfert, poti sa pleci la orice drum cu ea, e 4x4, totul nou mecanic, nu te lasa in drum. Toate butoanele functioneaza, toate luminile, becurile, absolut tot. Accept ORICE test, oriunde. Singurul minus este estetica exterioara, n-ar strica un polish ( dar nu e "nevoie" de el si nici nu necesita vopsire sau reparatii, n-are rugina ) insa eu nu tin la asta, eu tin sa fie masina 100 % perfecta mecanic, restul dupa. Si este 100 % ca noua dpdv mecanic, absolut totul functional, nu trebuie bagat nici un leu in ea, distributie pe lant, clima functionala, totul mai mult decat ideal, indraznesc sa zic ca este UNICA in tara la cat de bine este intretinuta dpdv tehnic Pret 5000 euro.. poate accept un 4500 dar nimic mai jos. Prefer sa ii dau foc la cat am bagat in ea decat sa o dau sub suma asta. Accept si banii in rate, adica daca o vrei, daca tu chiar o vrei si n-ai bani, poti sa imi dai banutii in transe si la sfarsit facem si actele sau ma rog, propuneti voi, daca e rezonabila propunerea, sunt deschis la intelegeri. Acestea sunt singurele poze pe care le am, daca vreti alte poze mai detaliate, scrieti-mi pe whatsapp sau sunati-ma si ma duc unde e parcata si ii fac. Contact : telefon sau WhatsApp 0771255284 Multumesc frumos ! PS : mai am 3-4 poze pe care nu reusesc sa le atasez, cei interesati sa ma contacteze pe WhatsApp la nr de mai sus si le trimit cu drag. O zi frumoasa !1 point
-
Cred ca se intra prea mult in amanunte si uitam sa ne traim viata. O masina trebuie sa fie cat de cat echipata si sa te duca in vacanta sau unde vrei tu fara probleme si oarecare comfort. Numai pe la noi masina sa fie "full full". De ce? Pentru ca speram ca masina sa ne umple toate lipsurile din viata noastra amarata.1 point
-
senzor abs spate stg sau dr defect sau atinge inelul de pe planetara senzorul.scoate senzorul afara(daca e atins se vede) si pune o saiba subtire si vezi daca mai face.daca mai face trebuie schimbat acel senzor+inel abs(s-a ovalizat si pui senzor nou degeaba ca il va atinge si iar apare problema)1 point
-
dupa iarna care a fost ... si eu la fel. eu am mers in fiecare zi iarna asta cu doar un 320d e46 ,culmea si fara probleme.. :)1 point
-
Pentru aceasta optiune este nevoie de pachetul "Scaune cu memorie". Daca ai acest pachet si mai ai si "Pachetul oglinzi" si mai ai si comutatorul pentru reglaje oglinzi spre stanga si tot nu se da in jos cand dai cu spatele, atunci mergi la Dealer si povesteste-le. Oricum, poti sta linistit ca se poate coda optiunea fara a avea "Scaune cu memorie", trebuie sa ai doar oglinzile rabatabile electric, insa masina fiind in garantie cel mai corect e sa te adresezi la BMW.0 points
-
Probabil sunt alea cu 204 cp.(Poi de asta vreau pentru ca este si taxa de inscriere mai mica fiind euro4)-1 points
-
Iti recomand cu caldura xd-ul automat. Nu stiu de unde ai info asta cu uzura cauciucurilor caci x-ul nu-ti permite sa faci prea multe figuri. Vibratii nu am de nici un fel.-1 points
-
330i ALL THE WAY - un motor mare aspirat pe benzina ramane unicornul roz al industriei auto. Incet incet dispare ,dar este reperul copiat de orice alt motor,fie el dizel sau turbo de cilindree mica. Daca esti pasionat de masini, atunci 330i.-1 points
-
-1 points
-
Salut , eu am un E91 320d N47 177 cp la baza. Acum are DPF OF , EGR OF si soft de 210 cp. Am aproximativ 270.000 km si merge bine. Inainte de acestemodificari am reconditionat turbina , am schimbat distributia plus revizie. Probleme nu au aparut iar masina functioneaza foarte bine. Ai mare grija la cine iti faci softul si eventualele reconditionari/reparatii.-1 points
-
Topicul a fost deschis prin situatia considerata de Cucu.Bau.. daca merita sau nu, daca smuncituri vor aparea dupa curatare.. nicidecum daca ar fi sa o faca el.. Iar altii se decid sa se ia la cearta.. contraziceri.. Eu cred ca merita curatata admisia! Daca esti un sofer de bun simt (in majoritatea timpului) si fara picior greu pe acceleratie, vei observa o imbunatatire de 5 poate 10% in finetea demararii. Daca conduci sportiv mai tot timpul, nu vei observa diferenta! Imagineaza-ti CucuBau ca prin curatire practic readuci capacitatea ADMISIEI la valoarea calculata de proiectant iar acesta nu poate fi decat un lucru bun! Bine inteles ca o curatare neglijenta in care pe admisie ramane mizerie (chiar poate fi multa mizerie acolo pe pereti) desprinsa si nescoasa poate ajunge impinsa de aer in locuri nedorite si de aici probleme! Eu am curatat admisia manual cu diluant de vopsea. Mi sa parut cea mai buna solutie de compromis pret/calitate, exceptand fierberea in solutie de soda caustica care este exceptionala calitativ.-1 points
-
-1 points
-
Ultima fraza cu masina deosebita si pt pasionati este fix ca de samsari.) spor la vanzare!-1 points
-
-1 points
-
O sa mi vad septarul ca sa mi iau niste minute sa-l sun pe vanzator. Multumesc pentru sfaturi-1 points
-
Daca tii un Bmw 6 ani pe filtre si ulei...aia nu mai este masina de mult. Sa nu intretii deloc masina cu anii spune foarte multe despre proprietar si despre cat de multi bani o sa bagi ulterior. Sub nicio forma sa nu cumperi asa ceva. Foarte posibil sa i se fi spus de curand ca trebuie sa schimbe distributia si ca sa nu bage 3000-4000 lei in ea a pus`o la vanzare. In 6 ani sigur s-au adunat probleme serioase si costisitoare (brate, bucse, amortizoare, discuri, distributie, garnituri etc.) P.S: toti spun ca accepta orice test, dar fac asta in ideea ca majoritatea oricum nu verifica nimic in service. Daca o s`o duci la reprezentanta iti pierzi banii aiurea, ca dupa sigur n`o mai cumperi. El n-are nimic de pierdut din toata treaba asta.-1 points
-
M550'ul este iar la vanzare de azi https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-550-ID7GiSej.html A mai facut 7000km ( Romania - Austria / Romania - Ungaria / Romania - Grecia ) , a circulat foarte rar in oras ( cumnatul are un Golf de la servici cu care merge zilnic ) , a stat doar in parcare subterana , a fost spalata si intretinuta estetic la mine in garaj. Istoricul meu de service ( feb 2016 - aug 2017 ) : - 2 anvelope noi 245/35/20 Michelin Pilot Super Sport DOT 4415 - placute de frana fata / spate - ATE - senzor de parcare - OE - set stergatoare - Bosch - cruce cardanica inferioara ( swivel joint - 32306859833 ) - OE - 3L ulei pentru diferentiale ( 1.5L in fiecare - Hypoid Axle Oil G1 ) - OE - bucsi bara stabilizatoare Dynamic Drive - OE - 2 kituri simeringuri diferential spate - OE - rola fixa - OE - garnitura termoflot - OE - lichid de servo CHF11S - FEBI - antigel - OE - geometrie punte spate Istoric service ( aug 2017 - iulie 2018 ) : - 2 anvelope noi 275/30/20 Michelin Pilot Super Sport - turbina mica OE cu piesa veche retur ( oct 2017 - a cedat controlul electronic , turbina dpdv mecanic fiind perfecta ) - curatare EGR si admisie Masina a avut parte de 3 revizii complete ( ulei OE BMW , filtru ulei , filtru motorina , filtre polen , filtru aer ) in februarie 2016 - februarie 2017 - octombrie 2017.-1 points
-
Daca vrei o masina buna, fara batai de cap: 320d m47 cutie manuala, fara dpf, cu kilometrii reali sub 300k si bine intretinuta. Iti raman astfel bani de retrofituri, drumetii, dotari etc. Daca circuli mult:)-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Poze si cu uleiul ,mai devreme iar o luase razna Tapatalk,mergea decât pe varianta desktop . Etrieri pe spate au fost si ei trimisi azi la bãiatul care a vopsit pe cei de pe fatã . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00