Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/12/19 in Posts

  1. Cateva detalii in ceea ce priveste istoricul masinii: 2 proprietari perioada 2006-2009 (2006 - 2008 garantie, s-a incluit amplif HK, receiver, antena TV si alte cateva repere pe parte audio, 2008 - 2009 Premium Selection) service doar la reprezentanta BMW 71.000 km (3 schimburi de ulei). Al 3 lea proprietar 2009 -2019 a intretinut masina inafara retelei BMW cu schimburi de ulei initial la 2 ani/30.000 km si dupa anuale intre 15000 - 20.000/an (5 schimburi de ulei). Ultimul TUV in Iulie 2017 la 173.000 km. Din vara lui 2017 masina a fost nefolosita, practic vreme de vreun an jumate banuiesc ca nici macar benzina nu a primit, iar ultimul schimb de ulei in Noiembrie 2015 la 156.000 km. Dupa ce masina a ajuns in Romania am inceput sa o pun la punct dpdv tehnic, si am efectuat urmatoarele lucrari: Revizie: Schimb ulei - Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30 (inclusiv motor flush Liqui Moly pus peste uleiul vechi si lasat vreo 5 minute cu motorul pornit) Schimb filtre ulei, aer, habitaclu, benzina - Mann (dpdv al meu mi s-au parut calitativ mai slabe comparativ cu Mahle, data viitoare nu o sa mai iau Mann) Schimb lichid racire - Hepu G11, frana - ATE DOT4, diferential & servodirectie - original BMW. Frane: Schimb placute si senzori frana spate/fata - ATE. Cu toate ca erau aproape noi, inclusiv discurile, rugina se instalase agresiv si am preferat sa pun placute noi (discurile s-au curatat de rugina relativ rapid in cativa zeci de km) Inlocuit saboti frana de mana - ATE (inclusiv accesorii/arcuri), ocazie cu care am descoperit un disc frana fisurat ceea ce m-a facut sa inlocuiesc ambele discuri spate - Zimmermann. Pe una din roti nu mai erau decat piesele metalice, partea de frictiune a sabotilor efectiv se dezintegrase, binenteles ca frana de mana deabea mai tinea. Puntea fata suspensie Unele repere erau relativ ok (pivoti, bielete directie) insa altele erau uzate serios (bucse brate, bielete antiruliu), asa ca am preferat sa schimb toate reperele adiacente si am mers pe Lemforder. Brate suspensie st/dr - suspensie sport Bucse brate Bielete directie Capete de bara Bielete antiruliu Bucse bara antiruliu Puntea spate, surprinzator nu avea uzuri majore pe nici un element, toate bucsile si elementele raspunzand solid la verificare, si nu a necesitat nici o interventie. Toate componenetele schimbate erau originale din fabrica, surpriza placuta ce am avut-o odata cu masina ridicata pe elevator, sa observ ca toate amortizoarele si arcurile erau schimbate. Pe puntea fata masina are acum amortizoare Bilstein B8 Performance Plus, iar pe puntea spate Sachs gas si dupa cum arata vizual as zice ca sunt relativ noi.
    3 points
  2. si stiti ce e enervant pentru mine? Faptul ca noi in EU ne dam cu fundul de pamant ca trecem pe renewable, nu mai poluam, nu mai diesel, nu mai benzina, gata...iar aia in US ii doare in cot, vrei electrica, ia-ti Tesla, Chevy Volt, si altele o gramada, vrei V8, V12 whateever ia-ti, nu e atata tam-tam pe tema asta, lucrurile acolo decurg mult mai natural, nu ca aici unde ni se baga toate pe gat vrem nu vrem. Si in continuare EU o dau ca taie diesel iar producatorii mari premium scot masini noi diesel pe banda rulanta, mai nou le fac diesel hybrid, ca sa exploateze un loop cred in legislatie cu privire la emisiile de CO2. E un fel de uite-o nu e. Mi-as lua oricand electrica dar la pretul corect, chiar m-as bucura sa ajut putin la reducerea poluarii, dar nu sa si platesc extra pentru asta, ca nu ma dau banii afara din casa. Si daca ma dadeau oricum imi luam poate o Tesla S de fite si un Lamborghini pentru senzatii. Deci oricum nu ajutam mai cu nimic.
    3 points
  3. https://allegro.pl/u...qm-uni-1-3-0312asta e vanzatorul; am platit cu cardul; atentie la costul transportului, a trebuit sa platesc o diferenta separat, pt ca initial nu avea la optiuni transport international (a fost vreo 160 de zloti, dar cutia e destul de mare si are vreo 20kg - sunt mari amortizoarele au 80-100cm si vreo 10kg cu tot cu arcuri si flanse); vanzatorul raspunde destul de greu pe site, si nu stie prea bine engleza, a trebuit sa il sun ca sa miscam lucrurile (nu a expediat coletul pana nu am platit diferenta de transport) preturile pe allegro sunt mai mici cu 30-40% decat pe olx.ro, schimbatorul sport a fost ~500 lei, iar la noi nu am gasit sub 900 lei in stare foarte buna. codul amortizoarelor mele este 6852929 si 6852930 (pt F11 xdrive 525d, 528i, 530d, 535d, 535i) pt F10 codul difera 6796857 si 6796858 (de la 525xd in sus, mai putin 550d) http://www.realoem.c...6857&series=F10
    2 points
  4. Eu personal sunt pt a se implementa un set de reguli prin care sa se micsoreze poluarea produsa de autovehicule insa cred ca o sa mai dureze ceva vreme pana cand un set de masuri coerente vor produce efecte pe termen lung. Ce mai cred este ca atata timp cat va mai fi petrol pe planeta asta si in egala masura si pasionati de motoare cu combustie interna cu siguranta si masinile respective vor fi in circulatie intr-un fel sau altul. La inceputul anilor 2000 se vehicula ca vom ma avea petrol pt aprox 30 ani, imediat dupa inceperea celui de al 2 lea razboi din Golf barilul a sarit la peste 100 USD, la inceputul anilor 1970 avuseloc prima criza energetica. Intre timp sau descoperit rezerve de petrol pt alti zeci de ani. In 2015 Dieselgate readuce la suprafata o alta problena si anume a poluarii ce fusese ingnorata ani la rand atat de fabricanti cat si autoritati (cel putin unii sau unele dintre ele). Din 2008 Tesla incepe o revolutie in industria automotive, si nu neaparat doar tehnologica, conceptul de electric car era vechi de peste 100 de ani, si se naste trendul de electric mobility ce cu siguranta va scrie capitole frumoase in industria auto. Am incercat prin cateva exemple disparate sa arat ca exista mai multe dimesiuni alte problemei si pe langa factorul poluare, mai exista cel economic, geo-politic, militar, tehnologic si nu in ultimul rand consumatorul, si fara indoila ca fiecare dimensiune influenteaza intr-o masura mai mica sau mai mare viitorul. Revenind la ale noastre eu personal cred ca si peste 20 de ani vor fi in exploateare masini cu motoare termice, asa ca nu imi fac griji ca nu o sa mai pot folosi masina insa ma bucur de fiecare zi cu soare
    2 points
  5. Am cont aici de cativa ani buni, insa nu mi-am prezentat nicio masina...de lene...si pentru ca nu obisnuiam sa tin masinile mult timp Insa masina pe care o am acum imi place chiar mult si am de gand sa o tin cativa ani, asadar am decis sa va prezint: Un oarecare F10 dintr-o mare deja imensa de BMW-uri de pe sosele...nimic special...inca. Vorbim despre un 520D LCI pentru ca nu am gasit niciun 530/535 (unul pentru mine) in fereastra de timp in care am ramas fara masina. Dar e ok si asta...de fapt nu e ok si va spun si de ce. Am mai avut un F10 prin 2015 parca, motor de 3.0, era potenta, dar pur si simplu nu isi gasea locul la mine. Dupa am luat un F31 320D cu gandul sa il aranjez ca nu erau multe Touring aranjate...am realizat dupa cateva luni ca "mi-e mica". Asta era ok-ish ca putere ca era mai usoara si dinamica Asadar in mare: 520D F10 LCI deja celebrul N47, 184cp, Euro6 Imperialblau la exterior cu Zimtbraun la interior (e prima masina care nu e Gri, Alba sau Neagra) S316A - AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM - e lent, dar l-am codat sa se si inchida din cheie S3ACA - TRAILER COUPLING - inutil S403A - GLASS ROOF ELECTRICAL - #valoare S456A - COMFORT SEAT WITH MEMORY - daca erau astea pe Seria 3, nu aveam nevoie de Seria 5 S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S4URA - AMBIENT INTERIOR LIGHTING - oarbe S5A1A - LED FOG LIGHTS - inutile S5ALA - ACTIVE PROTECTION - sper sa nu fie nevoie S5ATA - DRIVING ASSISTANT PLUS - the real MVP S610A - HEADUP DISPLAY S688A - HARMANKARDON SURROUND SOUND SYSTEM - mai bun la LCI vs nonLCI S6AKA - CONNECTED DRIVE SERVICES - folosit doar cand trimit adresa de pe telefon S6AMA - REALTIME TRAFFIC INFORMATION - ma bate asta S6APA - REMOTE SERVICES S6NRA - APPS - asta ma bate si mai tare S6NSA - CONVENIENCE PHONE EXPANDED SMARTPHONE S6WBA - MULTIFUNCTIONAL INSTRUMENT DISPLAY - deja in 2019 e "meh..." P7XPA - NAVIGATION PACKAGE CONNECTED DRIVE - mai rapid NBT asta vs NBT din F31 S8TFA - ACTIVE PEDESTRIAN PROTECTION S4ATA - INTERIOR TRIM FINISHERS BLACK HIGHGLOSS - curate 3 minute maxim Ce as fi vrut sa mai aiba: Pachetul Dynamic Drive Faruri Adaptive Camera reverse (posibil un retrofit) Masina o am de vreo 5 luni si pana acum a primit de la mine: - update doar pe partea de Drivetrain - distributie completa - curatat admisie + schimbat clapete admisie + curatat EGR - un senzor de temperatura - placute + discuri fata/spate + lichid de frana - revizie cutie la tot uleiul, cu pompa flush + ceva carcasa/mufa care am inteles ca se degradeaza in timp si pierde presiune - curatare DPF cu o solutie bagata direct in filtru dupa care regenerare fortata Ce mai urmeaza tehnic: - recall EGR; e necesar la mine, dar nu prea e pe stock si lista e lunga - update complet - un colier la racordul flexibil; am atins la o denivelare si uneori zdrangane...sper sa se rezolve - cateva suruburi de prindere a scuturilor - Remap Stage 1; voiam sa fie masina 100% OK tehnic inainte de Remap - retrofit Traffic Jam Assist - retrofit volan incalzit - retrofit 2TB - retrofit NBT evo Ce a primit optic: - arcuri Eibach Prokit - jante pe 19 gen M5; sunt o marca gen Alutec/Mak...arata bine si nu mai aveam rabdare - folii pe geamuri la un nivel acceptabil (nu mai retin %) Ce urmeaza optic: - Pachet M Sport - Grile negre + Shadow line - Distantiere 10-15mm - Pachet accesorii M Performance - Evacuare dubla + tipsuri Akrapovic - Carcase oglinzi M5 - Plafon interior M Sport...aici e dificil - Volan M Sport - jante Z Performance pe 20" (anul viitor). Intai voiam sa vad cum e cu 19 si Eibach, de asta am pus jante mai ieftine, sa le probez minim cateva luni - alte praguri, probabil M sau iluminate - covorase interioare M Performance - pedale M Performance - reconditionat faruri + folie PPF - un detailing sanatos Pun si poze imediat, inca ma bate forumul la pus poze... Liberi la #hate daca simtiti nevoia, pe mine nu ma afecteaza
    1 point
  6. Am fost azi la ANAF și am luat rezoluția ca nu datorez TVA pt achiziția intracomunitara ... asa ca de “bucurie” am zis sa scot mașina la Mall
    1 point
  7. Nu a fost nevoie de nicio initializare; nici eroare nu s-a inregistrat, doar 1 de la ABS (se desface mufa la montaj). Da, de pe allegro.pl le-am luat. Nu sunt sigur de rulaj, asa scria in anunt; nu prea ai cum sa verifici, nu exista serie de caroseri; vanzatorul vindea amortizoare EDC sh pt mai multe tipuri de BMW ; am cerut multe poze, si amortizoarele aratau ca noi, cu foarte putina uzura exterioara, si etichetele intacte. Am avut si eu indoieli pana le-am montat; m-am gandit ca in cel mai rau caz au 80-100k avand 2 ani, adica tot mai duc km pe care o sa ii parcurg eu cu masina in urmatorii 2 ani (cel tarziu in 2021 intentionez sa trec la un model G). Din fericire e foarte probabil sa aiba putini kilometri, diferenta pe care o percep e similara cu cea pe care am avut-o la schimbul de amortizoare de la E91 pe fata (am pus amortizoare noi la 210k km). Acum pe modul Sport masina e chiar rigida, se simte aproape ca un F10 cu suspensie M. Cele mai ieftine seturi de pe allegro sunt in jur de 300 euro, dar sunt 2011-2012; am cautat dupa ultimele 7 cifre din codul original. Ai si varianta reconditionarii, tot cam 500 euro costa (era pe un alt topic discutie) - dureaza cam 2 sapt (trimis-reconditionat-returnat) si iti dau garantie 2 ani. Daca vei pastra masina pentru minim inca 100k km, probabil ca cea mai ok optiune este sa iei noi. Am schimbat si burduful de la planetara stanga fata, era spart si curgea vaselina; din fericire articulatia planetarei era intacta, am demontat-o complet, curatat si pus vaselina noua OE; a fost destul de migalos sa o ansamblam la loc, e ca un puzzle sa potrivesti bilele
    1 point
  8. Nu am cifre, dar nu cred ca noxele vin in principal de la autoturisme. Bucurestiul este tranzitat zilnic de zeci de camioane si dube, iar majoritatea masinilor de interventie si utilajelor sunt vechi de cand lumea. In plus avem destule autoturisme care au depasit gradul normal de uzura si trec ITP-ul cu spaga sau merg fara. Praful pe care il respiram este si de la santierele prost gestionate, de unde basculantele ies pline de noroi. Anul trecut au spart trotuarele pentru proiectul de fibra optica. Am avut 2 saptamani o groapa in fata casei, acum se fac niste lucrari de modernizare (borduri, panselute and stuff)...strada a devenit iar un dezastru. Aerisitul casei a devenit o gluma...Asta nu se intampla nici in State nici in Europa de vest. E un hype, atat cu electricele cat si cu hibridele. Am urmarit cateva anunturi cu Toyota CHR. Modelele 2017-2018 sunt la pret de masini noi, iar oamenii nu scad si nu negociaza. Daca mai citesc multi articolele despre orasele germane care au interzis dieselurile (mai vechi de 10 ani in realitate) cozile la Kona si Leaf vor fi ca la Apple. Asta-I piata, prostia si domnia sunt in simbioza.
    1 point
  9. Ești cumva taximetrist?
    1 point
  10. conspiratie sau nu dar scandalul emisiilor a aparut intr-o perioada in care Tesla se indrepta spre faliment, asta asa sa mai punem niste paie pe foc
    1 point
  11. bravo , ai luat o masina foarte misto si una pe care s-o tii pentru nepoti, merita din plin. Excelenta alegerea de-a nu continua cu 318i, e cam patetica motorizarea aia pe cabrio care e mai greu decat Coupe, am avut si eu Cabrio 318i si e lenta, mult zgomot pentru nimic plus ca motoarele sunt deja pline de probleme la varsta asta. 325-ul e cel mai bun compromis la noi in tara, desi banuiesc ca daca dadeai de un 3.0i nu cred ca ai fi zis pas, dar ai luat decizia cea mai buna tinand cont de toti factorii, ma bucur sa mai vad astfel de masini. De asemenea bine ca nu ai ales varianta de 2.0d, aia mi se mai oribila decat 318i Cabrio, sa auzi tractorul ala cu masina decapotata si ceva fum dupa el e absolut crunt.
    1 point
  12. Mersi, arata decent nu expozitie sau mai stiu eu ce, ma face sa zâmbesc de fiecare daca când merg cu el si asta conteaza.
    1 point
  13. Daca vrei calitate BMW nu este raspunsul. Daca vrei ceva sa ia ochii sa pari mai inalt si mai destept pt vecina de la 4 ... atunci da BMW. Eu cu Golf V nu am stiut de service decat de 2 ori. Nu am auzit de EGR sau admisie, detailing ..etc. De cand cu BMW am invatat multe si m-am apucat chiar sa lucrez la masina. Nu mai spun de cheltuit.
    1 point
  14. Da, s-a vandut astazi. Mi-ar fi placut sa ajunga pe mainile unui membru de aici, masina era impecabila din orice punct de vedere. Se poate inchide, multumesc de gazduire.
    1 point
  15. Dupa ce am condus si manuale si automate, pentru placerea de a conduce in momentul de fata as alege manuala. De doi ani si un pic am automata, dar parca tot dupa una manuala tanjesc. Nu ma pot impaca 100% cu comportamentul unei automate si coroborat cu stilul meu de condus. Sunt destul de putine situatiile, chiar si in oras cand ma impac cu o automata. Strict pt oras si daca nu ai pasiune pt condus, folosesti masina doar ca sa te duca din A in B, atunci automata all the way. Strict in cazul meu e cam nepotrivire de caracter. Din cauza asta, urmatoarea masina va fi cel mai probabil un G20 cu cutie manuala. Sper sa fie si 330i cu cutie manuala, desi am inteles ca pe 330i ar fi doar automata.
    1 point
  16. Ideea postarii mele era ca experienta mea si a altora sa foloseasca unor posibili viitori clienti! Legat de patron, este zilnic acolo, atat el cat si sotia lui, deci cred ca, confunzi persoana si oricum nu are importanta!
    1 point
  17. Pe patron il doare undeva de ceva vreme sta cu familia cate 2-3 sapt prin Sibiu si mai da prin Buc doar sa ridice banii incasati de la toti naivii...
    1 point
  18. Subscriu! In cele ce urmeaza voi povesti experientele mele legate de Bimmer Service si mai nou de B Squad Service...acum 4 ani cand am achizitionat un e60 520d am luat primul contact cu ei pentru revizie, desi consilierul mi-a comunicat telefonic ca pot veni cu consumabilele mele, la momentul reviziei mi s-a transmis ca nu se mai poate pe motiv ca au avut ceva probleme cu piesele aduse de clienti. A doua experienta a fost un banal schimb de lichid de frana fara incidente si cu o constatare de inlocuire discuri de frana, pe care le voi schimba anul acesta. A 3 a experienta a fost sau trebuia sa fie si ultima, dar din pacate naivitatea de a cauta corectitudinea/normalitatea unui serviciu platit a dat gres...ventilatorul radiatorului pornea pe viteza a 3 a direct, zici ca era avion...s-a pus masina pe tester, s-a schimbat un senzor indicat de tester, gata domne problema e rezolvata! Plec,dupa 5 minute de mers aceeasi problema. Revin, discut cu mecanicul,il cheama pe Robert(patronul), cu o atitudine sfidatoare da-i senzorul jos si da-i banii inapoi, zic stai putin ca eu nu reclam faptul ca mi-ai schimbat un senzor degeaba,dar am citit pe club ca e posibil sa fie unul dintre termostate blocate. Raspunsul lui a fost:stai domne ca noi nu reparam masini aici cu "verdicte" de pe club,de parca nu asa si-a facut clientela, cu recomandarile de pe club! Anul acesta am avut parte de ultima experienta, in 2 etape,am schimbat lichidul de frana si s-a constatat ca e nevoie de distributie noua. Am facut distributia joia trecuta,am preluat masina, pe drum mi se parea ca merge bine, dupa 40 minute ajung acasa, surpriza! S-a ars electromotorul pentru ca nu au legat firele cum trebuie(profesionisti 100%). A doua zi sun la ei, stiti ca avem platforma la reparat in service, va fi gata pe seara, venim luni sa o ridicam,le spun ca as fi preferat astazi ca am blocat masina sotiei si avem nevoie de masina ei in weekend. Dupa discutie le trimit filmarile cu motorul mergand in gol desi a fost oprit din buton si zgomotul asurzitor al electromotorului,fum alb, ce sa mai...efecte speciale, nu gluma! Surpriza,dupa o ora ma suna, pleaca platforma sa ridice masina(s-a reparat ca prin minune), vin baietii o ridica, zic banuiesc ca ne auzim luni...da da, desigur! Luni, se face 11.00 nu primesc niciun semn,sun...nu stia nimeni nimic...zic,nu sunt absurd, banuiesc ca este in lucru,dar spuneti-mi ceva sa stiu cum ma organizez, da da... Va sunam si asa a ramas pana la 16.40 cand am fost anuntat ca e gata masina. Luasem imprumut o alta masina si nu aveam cum sa ma duc dupa ea. Astazi am fost sa ridic masina,desi am vorbit cu vreo 4 persoane, desi Robert(patronul) era acolo si stia ce masina ridic, sa-si ceara cineva scuze pentru incompetenta, doamne fereste! Dar suporti de numere de masina cu B Squad au fost instalati fara sa fiu intrebat, daca e pentru reclama...asa gest, mai rar!!! Ma urc in masina si vad cuiul de tractare in buzunarul usii, de ce sa se deranjeze cineva sa-l puna la locul lui in suportul de pe capota portbagajului.Ajung acasa, inca o surpriza,lipsea capacelul de pe bara, cel care acopera suportul cuiului de tractare. Sun, nu ca, colegul vi l-a dat, explic frumos ca am insistat de 2 ori cand au venit sa ridice masina sa nu uite la mine capacul de la motor si capacelul cuiului de tractare,de ce am insistat nu stiu, poate pentru ca era normal sa puna cuiul la loc in suport, capacelul pe bara,dar normalitatea este inseamna altceva pentru ei. In concluzie s-au rebranduit dar naravul nu si l-au schimbat! Din pacate clientii nu se invata minte, vezi cazul meu! A...si am omis ceva, eu sunt pe langa, nu ma pricep deloc, dar atunci cu senzorul si cu reparea masinilor cu "verdicte" de pe club, iar surpriza...chiar era termostatul blocat!!!
    1 point
  19. Arata super, vad pe Logan deseori https://www.norauto.ro/capace-roti/6453-set-capace-roti-diamant-15-inch.html
    1 point
  20. Eu folosesc bmwvinreport.com si vine in cateva ore. Raportul este destul de detaliat. Contine tot de la intrari in service, citiri de cheie, dotari, etc. In timpul zilei iti vine in max 3-4 ore, daca trimti seara vine a doua zi, la fel si in weekend (cand iti vine luni).
    1 point
  21. De oriunde..nu se simte nici o diferenta sincer la nimica,doar la pret...
    1 point
  22. :goodjob: bravo frate! felicitari pt masina si pt sistemul audio montat
    1 point
  23. Pe ce se bazeaza schimbarea filtrului ulei de 2 ori in 15 mii? A facut mecanicul asta statistici ceva sau cum? Ajungem sa facem reviziile ca la Dacie la 5 mii? )
    1 point
  24. FYI: nici unul din service-urile mentionate de voi nu are vreo "licenta" BMW si nu sunt autorizate in nici un fel de BMW AG sau BMW Romania. Sunt inregistrate pe AOS (Aftersales Online System) care este un serviciu contra cost oferit de BMW pentru oricine vrea sa plateasca. AOS ofera informatii de service online (proceduri de reparatie, diagnoza, etc.) si un access limitat la istoricul de service. In acel modul de interogare istoric se pot adauga intrari de service dar in istoric apar cu mentiunea AOS, la o masina in garantie, o intrare de service AOS in unele cazuri (cele mai multe) anuleaza garantia. Puteti consulta condiitile de garantie BMW si acolo scrie clar ca reviziile regulate precum si orice fel de interventie in perioada de garantie trebuie facute doar in reteaua BMW. Pe AOS se poate inregistra oricine chiar si o persoana fizica si inregistrarea e gratuita aici: https://aos.bmwgroup.com/start Accesul la informatii si BMW Car Data este contra cost, lista de preturi este aici : https://aos.bmwgroup.com/downloads/d567a821d27f34c072cc9383aed13b33/5a4bb781/pricelist/AOS_pricelist_EN.pdf Se poate cumpara access pentru 1 ora, 1 zi, 1 saptamana, 1 luna sau 1 an, pe un an tariful este de 3,575 euro + TVA (19% TVA-ul din Germania). Inregistrarile pe AOS sunt gestionate de BMW Group AG din Germania si nu au nici o legatura cu BMW Romania. Service-urile oficiale BMW nu au nici o legatura cu AOS, folosesc un alt portal online care se numeste SGATE si care contine mult mai multe informatii si proceduri online. https://sgate.bmwgroup.com/eu/
    1 point
  25. Am schimbat garnitura , nu e de acolo, dupa ce intra turbina tot se aude. Oare sa fie din cauza ca filtru de particule e anulat? Nu am umblat eu la el , asa am adus.o din germania acum doi ani, cu acelasi fasait ca acum... toata tubulatura e intacta , ce nu am verificat e evacuarea , din spate de la turbo pana la final . Oare pe acolo poate sa se audã fâsâit ? Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
    0 points
  26. Daca ar fi sa tragem cateva concluzii: - achizitia unui I3 nu este interesanta dpdv pret, considerat ridicat; interiorul, design-ul sunt discutabile, deci pierde si aici punctaj serios - in general, achizitia unui automobil electric nu este privita ca o alternativa la autoturismele clasice, devien interesant doar daca pretul de achizitie/costul ar fi net avantajoare vs motoare clasice -masinile electrice sunt considerate in general scumpe, iar producatorii lor sunt sunt suspectati de practici comerciale oneroase, prin politica de preturi -trend-ul electrificarii autoturismelor este privit ca o posibila conspiratie oculta -poluarea , in Romania, nu este privita ca o problema si/sau prioritate, de aceea orice ameliorare in aceasta directie nu este luata in calcul (suntem printre campioni la capitolul asta in UE)
    0 points
  27. Nu trebuie sa fiu taximetrist ca sa inteleg ce li se intampla anumitor profesii, nu? Azi li se intampla taximetristilor, maine camionagiilor, poimaine electricienilor, birocratilor... Sa vezi atunci cand cu adevarat lumea e condusa doar de bani.
    0 points
  28. Spun de la inceput ca nu incerc sa le iau apararea deloc si n-am nimic de castigat de la acesti bimmer...b force...si cum se vor mai numi.Nu e neaparat vina lor ca au rupt bujiile...asta tine si de masina..noroc. Sunt cazuri si cazuri... Cred ca nici lor nu le-a convenit ca sa se munceasca in plus. Daca or fi fost cele originale si schimbate dupa 7-8 ani...e posibil sa ai surprize. Eu din experienta mea cu ei pe cand se numeau bimmer service n-am ce reprosa. Am facut distributia la ei acum 1 an si 4 luni. Totul a decurs ok, m-au salvat de la dezastru cum zic unii pe aici. Masina are de atunci 20.000km aprox si merge foarte silentios si foarte bine. Ulterior am facut si urmatoarea revizie la ei la 212.000km , la prox 12,000 km (1 an) de la distributie pentru a nu pierde garantia. Legat de invatatul pe distributii nu e f greu, daca faci cateva apoi intra in reflex. La masina mea au lucrat 2 pustani care pareau destul de siguri pe ei. Cand iei un astfel de motor si stii ca are problema de fabricatie cu distributia nu mai ai ce comenta cand dai 3300 lei sa o schimbi. Daca nu te duci la reprezentanta si dai dublu ...si atitudinea va fi garantat de proasta calitate la ce clienti au reprezentantele...flote firme si alte cele. Ma deranjeaza decat faptul ca bimmer lucreaza doar cu OEM si sunt preturi mai mari fata de magazinele de piese auto aftermarket. Daca ar fi lucrat si cu piese pe alti producatori ( de calitate agreate de ei) as fi facut absolut toate lucrarile la ei gen placute discuri brate si alte maruntaie. Patronul vine pe acolo, il cunosc din vedere de f mult timp de cand erau un garaj . I-am mai recomandat pt distributii la vreo 4 prieteni care au facut la ei si nu am auzit pe nici unul sa se planga. Nu va mai mirati de mecanici. Nu prea mai gasesti in ziua de azi oameni muncitori. Iei tineri ii inveti meserie si iti pleaca la un salariu mai mare! Legat de distributii multi mecanici pleaca din reprezentante si isi fac acasa garaj si fac ce au invatat . Si de unde sa mai ai profesionalism in reprezentante pe 3000 de lei pe luna muncitor, bani pe care mecanicul si-i face acasa intr-o saptamana. Si iar cauti angajati si asa mai departe. Asa e romanul...asta e viata in romania si nu numai !
    0 points
  29. Adica vrei sa cred ca aici s-au emis idei grandioase, cand inca suntem matrasiti la buzunare pe modele mai ieftine de EV fata de cele conventionale. Eu asta am inteles. Modelele de top electrice comparate, par a fi mai ieftine, dar in capatul celalalt lucrurile se inverseaza. Intreb pentru ca sunt "nou" si nu ma pricep.. ..Nu stiu in ce publicatie renumita am gasit ca pentru productia/"extractia" unei baterii se polueaza mai mult decat pentru constructia unui vehicol conventional... sau ceva de gen. Chiar aici: https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-10-16/the-dirt-on-clean-electric-cars
    0 points
  30. se intalnesc la semafor un logan si un ferrari, in paralel, cel din logan da geamul jos si ii face semn si celui din ferrari sa faca la fel, cand in sfarsit pot comunica, cel din logan il intreaba : " ia zi frate esti multumit de ea ca am vazut ca nu prea isi cumpara lumea"
    -1 points
  31. Gata schimbul... Dat jos scutul de plastic, dat jos filtrul cu capacul de plastic...uleiul din 2014 dupa 100k km era cam negru...nu ars, dar nici prea bun. Pe magnetii din capac erau depuneri foarte fine de pilitura, cam cat sa faci o picatura metalica din ce adunai. A fost deci schimbat fix cand trebuia... Dupa ce a curs gravitational tot (am ales metoda clasica), s-a montat noul capac de la Zf, s-a pornit pompa cu furtunul si s-a incarcat prima data...dupa 4 bidoane de 1l am urcat in masina si am bagat marsarier si Demaraj cu frana apasata, au mai intrat 2.5. Jumatatea de litru ramas l-a pompat in sistem fortand curgerea uleiului vechi. Durata: 2h Masina trebuie sa fie rece, lasata de dimineata, nu ai voie sa bagi ulei la mai mult de 30 grade. Cost total ulei, filtru Zf si manopera 1900 lei. Uleiul original ZF8. Schimbarea vitezei acum se face extrem de silentios, in plus am sesizat ca e mult mai fluenta ca inainte. Concluzia: in utilizare normala uleiul in CV trebuie schimbat la aprox 100-110k km...masina a fost folosita intotdeauna fara a forja motorul sau a face depasiri fortate, deci cei cu regim de exploatare mai sportiv ar trebui sa faca schimbul la 90k km. Un sfat primit de la mecaniul ce e specializat pe Bmw: schimba filtrul de ulei la motor de 2 ori in 15k km, si ai motorul in stare perfecta.
    -1 points
  32. La cineva care stie f bine marca, dar nu ii dau numele ca mai pot fi altii pe aici care sa il toarne la locul de munca. Cat despre filtru...a spus ca e bine sa investesti o data la 6 luni 25 lei in un filtru de ulei, decat sa stai 15 mii cu acelasi filtru si sa te intrebi de ce crapa motorul... Cum eram cocotat in masina sa schimb vitezele, cu moorul pornit, la 2 m inaltime, mi-a scapat restul ideii, recunosc
    -1 points
  33. Azi am vorbit cu un amic ce imi povestea ca cineva cu BMW din Iasi a intrebat la reprezentanta daca e necesar sa schimbe uleiul la CV 8AT...are 135.000km...ce credeti ca i s-a spus? ca sa stea linistit ca pe la 180.000km se schimba ))) Fratica, eu la 100.000km am scos uleiul si era negru, nu avea inca depuneri pe magneti decat o pelicula f subtire de ulei cu continut de pilitura...cat sa aduni maxim o lacrima de ulei cu pilitura in total...dar m-au luat fiorii sa vad ce culoare are...pai tu la 135.000 daca esti si talpar poti strange bani, te vad la anunturi de achizitii ZF8 sec.hand acusica.. Pentru 1900 lei unii se calicesc si apoi se mira pe forumuri ca le crapa cutia...normal ca reprezentanta nu iti spune sa faci schimb la 90k...o reparatie la ei e mai benefica decat un amarat de schimb de ulei...
    -1 points
  34. cei de la bmw iti spun asta pentru ca in principiu masinile astea sunt facute sa mearga maximum 150 de mii de km, apoi omu isi ia urmatorul model, da masina actuala la buy back, iar ei o vand altui client (fara garantie pentru ca e prea veche, etc) si uite asa toata lumea e fericita. Fireste ca sunt multe care ajung si la 200 de mii fara probleme fara sa fi schimbat uleiul la cutie. Eu am ajuns la 160 de mii, si am facut reconditionare de bloc de valve si schimb de ulei din cauza ca mergea prost cutia. Si am platit mult. Dar nu pot zice ca daca schimbam uleiul la 100 de mii nu as fi ajuns aici, preventiv la 100 de mii de km, nu costa asa mult sa dau 1900 de lei.
    -1 points
  35. Nu, si nu am retinut decat partea cu cel de ulei...eram in doi si am stat o parte de timp cocotat pe elevator sa pot schimba vitezele si el incarca uleiul cu pompa. Cu prima ocazie intreb...oricum, la ce praf este la noi, nu cred ca luat in considerare nici un producator ca vom merge cu ele prin mini Sahara...Penultimul filtru schimbat in Dreieich era curat dupa 15.000...ultimul schimbat in Ro la 10.000 avea 4 linguri cu varf de praf in el...Mi-e groaza de ce este in plamanii nostri...
    -1 points
  36. Rompetrol si foarte rar OMV. Cu cea de la OMV scade consumul cu cca 0,5l/100km.
    -1 points
  37. Da bai baiatule, trebuie sa fie radiata, instrainata catre export,de la primarie ca e scazuta, tb sa predai numerele, tb sa ai cmr de la transportator daca a venit pe platflrma, samd, situatii si situatii depinde de tara, daca e luata de la privat sau firma, licitatii sau dezmembrari.... Stai la tara ok, da sa nu stii nimic si sa crezi ca ai rezolvat totul legal printr-o firma de inmatriculari care poate impinge in stanga si dreapta nu mi se pare ok. Ma rog ce mai conteaza in cacatu asta de tara o rabla in plus sau in minus, cand toti suntem niste habarnisti cu diploma, atata timp cat are cine sa ne rezolve problemele nu are rost sa ne punem mintea la contributie Ai postat pe un forum public si ti s-au dat niste informatii gratis, si fiecare are dreptul la opinia lui, nu a ras nimeni ca tine cand s-a vazut cu sacii in caruta
    -1 points
  38. Nu e vorba de a parea altceva decat esti, comfortul intr-o masina de clasa superioara (BMW, AUDI...)este altceva decat intr-o masina de clasa mijlocie. Siguranta la fel. E clar ca aceste lucruri vin cu un cost de intretinere mai mare. In plus, Seria 5 imi place. Daca nu ar conta aceste lucruri, toata lumea ar cumpara...Logan, ca tot traim in Romania. Daca vorbim de fiabilitate, e clar ca o masina mai simpla, cu mai putine electronice va fi intotdeauna mai fiabila decat una plina de senzori. Nici eu nu prea am umblat la service cu GOLF-ul, pot sa zic ca e o masina fiabila, dar a venit momentul in care vreau ceva mai mult, nu doar sa ma duca din punctul A in punctul B.
    -1 points
  39. daca ai aceleasi arcuri, noi, iar masina iti sta mai inalta pe o parte... inseamna ca nu a fost asezat arcul corect pe partea aia.. fie in flansa, fie jos
    -1 points
  40. Pentru ca ai arcurile noi.. tu compari cu cele vechi, uzate. Si la 3'arul meu s'a inaltat masina cu 1cm dupa ce am pus bucsi si amortisoare noi.. fara arcuri
    -1 points
  41. nu.. pentru a avea suspensie reglabila ai nevoie de coilovers.. e cu totul alta mancare de peste EDIT: Mie mi se pare ca iti sta normal masina..este e90, nu? Poate le aveai pe cele vechi coapte..
    -1 points
  42. din moment ce s'au rupt erau terminate.. dupa mine masina iti sta ok.. cam distanta aia o am si eu la a mea cu jante pe 17
    -1 points
  43. E o conspiratie si masina asta electrica, ne abureaza astia ca pe fraieri, noroc ca unii sunt mai isteti si se prind de siretlicurile reptilienilor cw vor sa ne secatuiasca de viata.
    -1 points
  44. I-ai facut aliniamentul? Aproape sigur rotile nu mai stau drepte pe drum. Asa afli de la specialist daca arcul e pus bine. Aliniamentul se face pe toate rotile nu doar pe doua.
    -1 points
  45. Chiar nu vreau sa fiu "Gica-contra" dar nici nu imi convine sa fiu dus de nas.. Din intamplare afirmatia de mai sus a produs intrebarea simpla de mai jos.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.