Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/10/19 in all areas
-
Hai recunoasteti ca nu va asteptati sa mai deschid eu un topic pe acest forum . Ca sa aduc un pic la zi povestea....am primit ban definitiv pe forum dupa ce mi-am permis sa postez poze din vopsitoria unde imi faceam trim-urile, facand un fel de reclama mascata firmei, desi scrisesem foarte clar ca nici nu cunosc persoana sau firma, fiind in Campulung. Toate bune si frumoase, negasind nicio varianta sa mai am un cont pe forum am renuntat la a mai incerca. Dupa ceva ani, m-a contactat actualul administrator care a analizat situatia si mi-a dat dreptate ca am fost victima unui abuz de putere din partea moderatorului...si mi-a reactivat contul. Intrucat stiam clar ca nu mai vreau sa mai calc pe aici, nu am facut-o. Insa, m-am tot intalnit cu oameni de pe forum si am mai discutat una alta si mi-am adus aminte de partile pozitive ale formului, si am decis sa revin totusi pe el. Referitor la E60-ul vechi la care am lucrat 1 an de zile...pot sa va confirm ca l-am terminat, l-am facut asa cum mi-am dorit...si l-am vandut. Din pacate din momentul in care l-am vandut si pana in prezent...s-a plimbat pe la multa lume, multi dintre ei samsari, neseriosi..etc. Si acum are acelasi numere, poate fi vazuta in Bucuresti, proprietarul actual sta prin zona Mihai Bravu. Stiu detaliile pentru ca fiecare dintre ei m-a sunat sau m-a contactat pentru ca si-au bagat mainile prin masina si diverse lucruri nu functionau, aveau probleme cu codari..etc. Pentru cine doreste, pot sa pun poze cu ea, sa vedeti in ce hal a putut sa iasa. Acum, ajungand in prezent, am un E61 525d din 2005, la care intr-un fel sau altul am inceput sa fac cam aceleasi lucruri. Din pacate timpul e mult mai limitat acum, abia am timp sa ajung acasa la bebe, business-ul imi mananca toata ziua. Dar, le fac incet incet si majoritatea mult mai usor, pentru ca deja am experienta trecuta. Masina actuala provine din Belgia, nu a vazut Romania si este un E61, pentru ca la momentul actual sunt un tata responsabil si e nevoie de spatiu. Ca si dotari: -motor 2.5d 163cp (a venit cu limitare din Belgia), euro 4, cutie manuala 6+1 -senzori parcare fata+spate, lumina, ploaie -pilot automat -clima automata -mask fara navi -scaunele incalzite O sa revin mai incolo si cu niste poze.5 points
-
Evident tot motorul si anexele au fost curatate cu spray de frana, ca sa pot vedea clar daca mai curge ulei pe undeva. Am schimbat urmatoarele: Ulei motor Motul 5w30 Filtru ulei Mann Filtru aer Mann Filtru carbon Mann Filtru combustibil Mann Placute frana spate Ate Senzor placute ATE Garnitura baie ulei Elring Surub+garnitura ulei OE Capac cutie filtru ulei OE Bielete directie Lemforder Termostat 1 OE Termostat 2 OE Pompa apa Hepu Bujie Beru Releu bujii Beru Curea mare Contitech Curea mica Contitech Intinzator Ina Rola ghidaj Ina Rola intinzatoare Ina Rola alternator Ina Antigel Hepu Lichid Frana ATE Lichid servo Garnitura capac tacheti ElRing Stergatoare fata Bosch Stergator spate Bosch Filtru epurator Vaico Garnitura turbo OE Garnitura evacuare OE3 points
-
3 points
-
Daca ma intrebi pe mine, e foarte greu sa recomanzi pe cineva. Cei care l-au facut sunt un cuplu - sot, sotie, dar, la cat de maniac sunt eu si tipicar, nu mi-a placut, asa ca am mai luat-o si eu la o tura de curatare dupa pentru ca au omis toate locurile in care nu se vede. Este un singur garaj in Bucuresti unde pot obtine nivelul meu de calitate, dar e foarte ocupat si nu vroiam sa mai astept. Iti pot spune in privat despre cine vorbesc ca sa nu imi iau iar ban ca fac reclama cuiva. Câteva poze2 points
-
In primul rand, cand am cumparat masina, avea urmatoarele probleme: -haion, stop pe frana, chei, semnal radio nu functionau - am desfacut si refacut tot cablajul de pe zona de la haion - taiat firele, cositorit, pus papuci + manson de cauciuc mai rezistent -pe fata tremura directia la peste 100km/h - am schimbat bieletele de directie pe fata cu Lemforder, dar, tot mai are un pic de joc si din caseta -jantele ovale, a trebuit roluire fata+spate + unghiuri -cauciucurile pe fata deformate de la mers cu jantele ovale -cauciucurile spate tocite pe interior - unghiuri proaste -la motor curgea ulei peste tot - capac motor superior, turbo, baie de ulei, semering palier, capac filtru ulei, racitor ulei, filtru epurator...fara numar -la pornire si oprire avea un zgomot metalic - intinzator praf, rola ghidaj praf -din 6 bujii 2 erau bune -clapetele de la admisie incepusera sa se dezmemebreze - plasticul de pe ele il desfaceai sufland aer in el foarte usor -becuri arse pe spate, contacte oxidate -etrierii foarte ruginiti, dar funtionali, lipsa placute spate -interiorul destul de jegos - fiind culoare deschisa era mult praf strans in ani de zile, si avea o usoara tenta de gri in loc de bej -cateva furtune de vacuum crapate, nimic grav -ciobituri pe capota (clasice pentru o masina de 14 ani) -volanta originala pe masina cu un usor tremur la oprirea si pornirea motorului si cu o reala schimbare de sunet cand apasam ambreajul -aerul conditionat imbicsit de miros de bacterii depuse pe instalatie -galeria de evacuare fisurata, venea tot mirosul in masina si mirosea a tractor cand stateai langa ea Evident, cum am luat-o m-am apucat sa rezolv toate problemele. Stiu ca pentru multi aceste probleme sunt din ciclul mai merge fara probleme, sau asa sunt toate bmw-urile, dar nu prea am fost de acord moral si le-am rezolvat. Revin in urmatorul post cu poze si detalii. Poze din timpul reparațiilor tehnice. Sa mai puneti cate un post ca nu am cum sa mai urc poze, ma limiteaza forumul.2 points
-
http://i64.tinypic.com/2ey9wdt.jpg Jurnal de bord - 2 ani de la achiziție. Am ajuns la 132000km. Cam 15000 pe an am făcut în mare parte văd. Între timp am mai avut și surprize mai neplăcute, dar nimic grav. Amprenta timpului probabil e prima care se observă. Mașina va face în Iunie 6 ani. Cred că e ceva fix pentru că mereu în jurul a 5-6 ani parcă încep să apară dubioșenii. - Programat de pe 15 Ianuarie, după 2 verificări și reverificări la Bavaria Băneasa, încă îmi aștept răcitorul de gaze și EGR-ul pe recall. - Am făcut revizia în Martie, de data asta Ulei, Filtre + Lichid de frănă. Dacă tot am fost pus pe revizie, am decis să înlocuiesc din nou plăcuțele față (erau ATE) cu OEM BMW. Deși mai mergeau încă 15000km conform iDrive, nu regret nicio clipă. Câteodată la viteze foarte mari, când frânam, tot simțeam mici vibrații în volan. Schimbasem deja discurile pe garanție pentru ovalizare (de la ATE Power Disc la ATE normal) după nici 1000km, dar văd că nici plăcuțele nu erau prea bine oricum. Cum mulți colegi au mai zis, ATE la BMW ca aftermarket e cam NU. Văd că tot dau chix. Am avut până acum numai experiențe pozitive cu ATE, dar pentru BMW cel puțin nu mai fac asta. - Am avut o mică problemă cu o uleiul pe la termoflot. Nu pierdea ulei dar trasnpira așa ușor. Când am făcut distribuția mi-a zis de pe atunci mecanicul să mă pregătesc. Pentru că îmi stătea pe creier, am schimbat garniturile în cele din urmă, deși repet, nu aveam pierderi nici de ulei nici de antigel. Dacă tot am făcut asta și ca să se umble acolo a fost nevoie să se dea jos admisia, am făcut și o curățare completă a galeriei de admisie. Clapetele se prezintă bine. Depunerile nu erau prea mari, nu știu dacă s-a justificat neapărat curățarea, mai ales având în vedere numărul de KM. - O altă mică problemă, deși schimbasem discurile și plăcuțele și față și spate cu ATE, auzeam un mare scârțâit enervant la plecarea de pe loc câteodată. Mai ales când era umezeală. Deși am crezut inițial că era de la protecțiile discurilor, se pare că nu. Am fost la un service și am făcut o curățare sănătoasă a frânelor pe spate. Problema a dispărut. Era de la saboții frânei de mână. (ori a fost prost reglat pe dreapta spate când au făcut schimbul de discuri ori pur și simplu a adunat mizerie) Cert este că s-a rezolvat. - Broasca ușa dreapta, dădea deja niște semne de oboseală de ceva timp. De cele mai multe ori se încuia puțin mai târziu ca celelalte, iar dacă era foarte frig țâmburușul ăla abia urca/cobora. Am decis să schimb broasca după ce într-o zi am văzut că avea și momente când nu se încuia ușa. - Câteodată la ralanti auzeam o mică zornăială pe sub mașină. Am decis să schimb racordul flexibil și am scăpat cu ocazia asta de zgomot. - Ieri, chiaun de oboseală am luat o bordură cu bara din față. Nimic grav, ușor zgâriată pe dedesubt, dar nu e cazul să apelez la Casco pentru asta. N-are bara un an de când am vopsit-o - Și da, am decis să vopsesc bara față pe propria cheltuială la TopLac astă vară, pentru că de când o luasem avea foarte multe urme de pietricele, vopsea sărită. Era în planul meu. În rest, am mi s-a pus pata pe retrofit NBT EVO + Apple Carplay, dar aștept întâi să rezolv cu EGR-ul. Mă mai gândesc exact dacă merită efortul, mai ales că e posibil ca la anul să mărit mașina. De văzut în timp. Știu că pentru unii poate părea că sunt multe probleme, dar vă garantez că nu e așa și nu simt așa. Sunt trecut prin mai multe mărci auto iar felul meu e să fiu FOARTE fixist în ceea ce privește mașina personală. Toate trebuie să fie țiplă. Majoritatea "problemelor" sunt exagerate de mine; mașina mergea bine-mersi cu situațiile descrise mai sus, dar nu puteam eu să rezist. Personal nu mi se pare că BMW îmi cere mai mulți bani ca AUDI de exemplu, ca să fac comparația cu Premium direct.2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Sper ca nu se supara nimeni pr link, de aici se pot cumpara, azi am dat comanda si eu dupa ce am vazut postarile de mai sus. Cei de acolo m-au si sunat sa imi explice cum trebuie montate. https://www.print3dservice.ro/shop/index.php?id_product=232&controller=product&search_query=f10&results=11 point
-
Uite aici în detaliu: . Văd că mi-a dispărut poza veche de pe site-ul unde le hostam. Încerc la noapte să fac o poză nouă, dar se vede exact ca în film când e întuneric. Nu știu cum de n-am făcut până acum mișcarea. Mi se pare că arată superb la câți bani am investit în asta1 point
-
"Dispozitivul " ala e doar un cablu USB . Doar soft-ul ar putea sa faca ceva gen streaming , dar in cazul BMW , ma indoiesc ca face mai mult decat sa foloseasca telefonul ca un stick usb sau functie de iPod(pt ios). Iti spune in descriere ca e compatibil cu ceva unitati multimedia , probabil care functioneaza cu Android si care ar putea comunica cu softul din telefon. Nu te astepta de la softul si unitatea multimendia BMW , sa faca ceva cu accesorii 3rd party. BMW sunt un fel Apple al domeniului auto - soft cu optiuni limitate si blocate la ce vor ei doar.1 point
-
DUpa ce am terminat cu reparatiile, m-am apucat de alte modificari: -am schimbat volanul stock cu unul de facelift, apoi m-am razgandit si am luat unul de M, retapitat proaspat cu piele nappa si perforata si cu cusaturile clasice de M -intrucat masina a venit din fabrica cu M-ask 1, am cumparat un M-ask 2 impreuna cu clima de facelift si cu controller de idrive de lci, insa nu le-am montat inca -pe parte de navi am luat un navi cu Android, l-am montat, totul merge perfect -am montat camera pe marsarier, a fost o aventura cu tras cablurile, pentru ca nu m-am gandit sa o trag atunci cand am reparat cablajul....asa ca am muncit de doua ori -am curatat tot interiorul cu abur, a iesit totul ca nou -am colantat trimurile de la geamuri (erau cromate), le-am facut negru lucios -am schimbat narile cromate cu unele duble si negru lucios -am inlocuit nuca de la schimbator cu cea mica de M si fusta de la schimbator -am pus gume noi fata + spate -am montat folie cu protectie UV mare, transparenta 70% Urmeaza: -pachet M -interior tot bej confort, cu racire si incalzire si memorii -schimbare volanta+kit ambreaj -montare camera frontala pe carcasa de la senzorul de lumina si ploaie -vopsite ornamentele interioare in piano black -montat lupe pe faruri (nu stiu daca voi gasi o solutie) -stopuri LCI pe led -soft 215cp -revopsit capota + polish total cu wet sanding inainte -arcuri fata Eibach + lasata de perne pe spate - ma gandesc si a o solutie de airride +altele Pai in principiu am timp seara dupa ora 20 daca nu ploua sau in weekend in functie de activitati. Mai nou stau la curte si mi-am cumparat diverse cu care pot sa-mi fac damblaua acasa - cric, picioare, rampe, etc Multam, e singura modalitate prin care imi pot satisface pasiunea Pai problemele le-am rezolvat toate zic eu, de acum incep imbunatatirile. De data asta fata de masina trecuta mi-am facut calcule mai amanuntite si nu voi trece de 9000 de eur (cost masina inclus). Oricum fata de anii trecuti au scazut mai mult si preturile la piesele din dezmembrari.1 point
-
Exact asta trebuie sa si verifici - sa nu fie infundate scurgerile sau sa nu fie furtunasele rupte sau iesite din prinderile de scurgere.1 point
-
cred ca da Multimedia S606A Navigation System Business S676A HiFi Speaker System S698A AreaCode 2 For DVD S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6VBA Control For Infotainment S6NHA Handsfree With USB Interface1 point
-
Mda, tot ĂŽncerc sĂŁ vĂŁd dacĂŁ mai e ZF8HP și se pare cĂŁ mi-am luat țeapĂŁ, așa e, nu mai e ZF. Urât, urât tare. Deci da, ia vechea generație atunci ))) @cavaliere, nu e vorba de comparația directĂŁ sau calitativĂŁ cu F30. FĂŁceam referire la nivelul de tehnologie/gamĂŁ/similaritĂŁți - elemente comune.1 point
-
1 point
-
Ceea ce pot sa-ti spun eu, fiind un posesor al unui E84 si testand si un F48 (n-am avut buget pt F). Bineinteles parerile sunt subiective.... Pro E84: - imi plac mai mult liniile exterioare ale E84 - modelul xLine (cel pe care il detin) pare o idee mai ... furios in comparatie cu F - poate e doar o parere, nu am studiat in amanunt dar mi se pare mai incapator E pe locurile din spate in comparatie cu F Cons E84: - la viteze ce depasesc 150km/h, abia daca te mai auzi cu pasagerul din dreapta, din pct meu de vedere, o insonorizare de parca e o masina din clasa low budget (roti R18, poate si acesta e un factor pt zgomotul pronuntat dar mentionez ca nu e doar zgomot de rulare, exista la fel de pronuntat si zgomotul la rezistenta aerului in rulare, asa cum il denumim noi, vajaiala...) - ceasurile de bord, ei bine, sunt in urma rau. Depinde cat de mult iti plac cele clasice sau daca esti genul care preferi digitalul, chiar ti se vor parea "de pe timpul lui mamaie" - volanul, la fel, tot vechi, fara prea multe comenzi la indemana, in comparatie cu noul volan de la F Despre F48: - mult mai modern din toate privintele - are modulele de confort,sport si sport+, ce pot fi activate - farurile cu aspect mai agresiv, moderne si cu functii suplimentare disponibile (in functie de dotarile pe care le are masina) - insonorizare mult mai buna in comparatie cu E (tot cu R18 testat) - felul in care "se aseaza" pe denivelari, la rulare, nu atat de brutal ca la E - volanul, ei bine, cred ca ar trebui sa testezi ambele modele. Seria E are o directie mult mai rigida, acea asa numita tehnologie "hidroservotronic". Ce-i drept, este foarte precis doar ca "opune" o rezistenta destul de mare in comparatie cu seria F, la rotire. Cel putin la rotirea pe loc, chiar simti ca tragi de volan. Aditional, din nou subiectiv,cauta neaparat scaune cu ajustare electrica, indiferent de ce vei alege. In cazul E84, ajustarea pe inaltime a scaunului, se face doar daca nu stai pe el, neavand macara care sa-l ridice ci doar un resort care practic, in momentul in care il actionezi, ridica scaunul la maxim, ca apoi cand te asezi pe el si-l actionezi din nou, scaunul se va lasa sub greutatea corporala pana la nivelul la care vrei. Daca n-ai miscarile fine si apuca sa se lase mai jos decat ai nevoie...trebuie sa "sari" iar din scaun si sa reincepi ajustarea cu pasii detaliati mai dvrm. De asemenea, recomand scaunele sport, nu cele standard...1 point
-
1 point
-
1 point
-
da, si si, dar nimic interesant pentru mine. pentru toti colegii ingrijorati si plini de constatari inteligente: nu traiesc din asta, domnilor! e doar o masina personala, pusa la vanzare, ajustata cu piata mereu, fara probleme, dreapta....cu pretul aferent. Sincer astea cred ca-s motivele pentru care nu s-a vandut pana acum: e dreapta si la calitate si km, iar pulimea vrea trompete, automat si pretul e pe masura, desi acum e cel mai bun pret din tara... va rog mult: serviti-va caviarul si sampania linistiti pe coasta de azur si nu va stresati de traiul si vanzarile mele, sau lipsa lor va pup bafta1 point
-
Da ... ca incendiul la motor e ca revizia, in fiecare an! Sunt sigur ca atunci cand iti ia masina foc mai intai pui timpul pe pauza si te gandesti cateva minute daca e ok sa afectezi componente electronice sau daca e mai bine sa o lasi sa arda toata ... El probabil se referea daca are vre-o cale juridica de a isi recupera prjudiciul creeat in urma unei defectiuni ce si producatorul a recunoscut ca exista!1 point
-
E o problema foarte des intalnita. Daca ai garantie, o sa se inlocuiasca mecanismul de ajustare electrica al volanului. Am patit-o eu cand masina avea 17 000 de km. Banuiesc ca se ajusteaza automat volanul si scaunul de fiecare data cand urci/cobori de la volan. Se pare ca de aici ar porni problema.1 point
-
Bun revenit! "E61 - dric cu diploma" ce modificari intentionezi sa faci masinii? Si, de ce dric cu diploma!?0 points
-
Salut. Am avut si eu fix aceeasi problema. La mine cauza a fost ca s-a dezlipit vapour barrierâŹÂ (nu ii stiu denumirea in romana) ce se afla sub fata de usa. (Am atasat si o poza ca sa vezi la ce vapour barrier ma refer) Ca sa fii sigur ca acolo este problema iti recomand mai intai sa torni putina apa pe geam si sa verifici daca se prelinge pe sub fata de usa. Daca da, solutia este sa o lipesti la loc cu silicon sanitar. As recomanda sa pui putin silicon si in jurul gaurelelor unde vin clipsurile de la fata de usa ca sa nu se prelinga apa nici pe acolo. Dupa aceasta operatiune nu am mai avut nici o problema. Bafta!-1 points
-
Salut tuturor , intentionez de ceva timp sa imi achizitionez un bmw , iar din ce am vazut pe anumite site’uri majoritatea masinilor provin din germania , unele inscrise altele nu , as vrea sa stiu un site bun pentru a verifica o masina care sa-mi spuna km sau daca a avut accidente si alte detalii despre istoricul masinii in germania , pentru ca masina nu este inscrisa ro. Nu cred ca exista asemenea site’uri gratuite asa ca nu ma deranjeaza sa platesc , numai sa stiu ca masina este cat de cat aproape de adevar,iar km nu sunt dati inapoi sau a fost dauna. Acum 2 saptamani am fost sa vad un x5 provenienta germania dar inscris Ro de 8 luni , un x5 care avea in bord 217.000 km iar cand am verificat pe rarom masina in 2018 cand a intrat in tara avea 315.000 km. De aceea vreau un site ca sa pot verifica si istoricul celor din germania inca neinmatriculate , un istoric de la inceput si pana in prezent daca se poate. Multumesc !-1 points
-
Eu unul doar sper sa apuc sa fiu in viata cand se va vinde , e tot ce imi doresc-1 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00