Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/18/19 in all areas
-
1 point
-
Hai recunoasteti ca nu va asteptati sa mai deschid eu un topic pe acest forum . Ca sa aduc un pic la zi povestea....am primit ban definitiv pe forum dupa ce mi-am permis sa postez poze din vopsitoria unde imi faceam trim-urile, facand un fel de reclama mascata firmei, desi scrisesem foarte clar ca nici nu cunosc persoana sau firma, fiind in Campulung. Toate bune si frumoase, negasind nicio varianta sa mai am un cont pe forum am renuntat la a mai incerca. Dupa ceva ani, m-a contactat actualul administrator care a analizat situatia si mi-a dat dreptate ca am fost victima unui abuz de putere din partea moderatorului...si mi-a reactivat contul. Intrucat stiam clar ca nu mai vreau sa mai calc pe aici, nu am facut-o. Insa, m-am tot intalnit cu oameni de pe forum si am mai discutat una alta si mi-am adus aminte de partile pozitive ale formului, si am decis sa revin totusi pe el. Referitor la E60-ul vechi la care am lucrat 1 an de zile...pot sa va confirm ca l-am terminat, l-am facut asa cum mi-am dorit...si l-am vandut. Din pacate din momentul in care l-am vandut si pana in prezent...s-a plimbat pe la multa lume, multi dintre ei samsari, neseriosi..etc. Si acum are acelasi numere, poate fi vazuta in Bucuresti, proprietarul actual sta prin zona Mihai Bravu. Stiu detaliile pentru ca fiecare dintre ei m-a sunat sau m-a contactat pentru ca si-au bagat mainile prin masina si diverse lucruri nu functionau, aveau probleme cu codari..etc. Pentru cine doreste, pot sa pun poze cu ea, sa vedeti in ce hal a putut sa iasa. Acum, ajungand in prezent, am un E61 525d din 2005, la care intr-un fel sau altul am inceput sa fac cam aceleasi lucruri. Din pacate timpul e mult mai limitat acum, abia am timp sa ajung acasa la bebe, business-ul imi mananca toata ziua. Dar, le fac incet incet si majoritatea mult mai usor, pentru ca deja am experienta trecuta. Masina actuala provine din Belgia, nu a vazut Romania si este un E61, pentru ca la momentul actual sunt un tata responsabil si e nevoie de spatiu. Ca si dotari: -motor 2.5d 163cp (a venit cu limitare din Belgia), euro 4, cutie manuala 6+1 -senzori parcare fata+spate, lumina, ploaie -pilot automat -clima automata -mask fara navi -scaunele incalzite O sa revin mai incolo si cu niste poze.1 point
-
El nu vrea SA II FIE SCRIS IN ISTORIC o operatiune! El vrea SA II FIE ACTIVAT istoricul pentru ca acum nu ii apare in idrive!1 point
-
Subscriu. Left-Lane EU, Right-Lane UK. Cel mai sigur e sĂŁ cauți codul farurilor pe realoem și vezi ce ĂŽți apare.1 point
-
1 point
-
Arata foarte bine masina. Am vazut-o de foarte multe ori prin oras(aparent avem rute comune). Din punctul meu de vedere farurile schimba mult cum arata. Farurile cu xenon mi se pare ca arata ciudat pe seria 4, cele cu led sau oss intineresc mult masina. Cat mai multi km fara probleme.1 point
-
cred ca ar merita sa intrebi si la dealerul de la care ai luat masina, sau un alt dealer din DE; macar astia au mai facut asa ceva.1 point
-
))) I se explica situatia si in continuare insista cu problema lui, pe care vrea sa o rezolve. Stii cum rezolvi problema? Fa un drum de 500km fara sa resetezi BC, apoi problema va fi rezolvata1 point
-
1 point
-
Daca oscileaza consumul ai o mare problema!! Nu mai merge cu masina asa ca o sa-ti oscileze pana se alege praful, ia-o pe platforma si du-o la reprezentanta la BMW ca doar ei te pot rezolva cu problema asta! E grav!!!1 point
-
Ar trebui incarcata complet, cel putin vrep 12 ore pe un redresor (ce scoate 4-6A), direct pe masina daca ai posibilitatea. Probabil parcurgi doar drumuri scurte si dese, si nu apuca sa se incarce, nici macar ce consuma cu demarorul.1 point
-
1 point
-
Necropost. E aproape gata si asta al meu. Au mai aparut cate unele de remediat pe parcurs, dar momentan nimic care sa afecteze buna functionare in siguranta. M-a lasat aeroterma, dupa ce deja aveam compresorul de A\C nefunctional. Compresor nu prea gasesc nou, iar aeroterma trebuie demontata sa vad care e codul pe care trebuie sa il comand. Nu am reusit sa fac nici pilotul sa mearga. Vreau sa ii fac inca un reglaj al supapelor, mi se par cam galagioase. Trapa nu prea o pot deschide din cauza ca este capitonajul prea gros si freaca ca dracu. Se pare ca materialul din fabrica era mult mai subtire, chiar daca la ochi arata la fel. Tot din cauza capitonajului nu reusesc sa fixez bine panoul de check control. Cateva poze dupa ce l-am spalat. Link Si interior.1 point
-
In primul rand, cand am cumparat masina, avea urmatoarele probleme: -haion, stop pe frana, chei, semnal radio nu functionau - am desfacut si refacut tot cablajul de pe zona de la haion - taiat firele, cositorit, pus papuci + manson de cauciuc mai rezistent -pe fata tremura directia la peste 100km/h - am schimbat bieletele de directie pe fata cu Lemforder, dar, tot mai are un pic de joc si din caseta -jantele ovale, a trebuit roluire fata+spate + unghiuri -cauciucurile pe fata deformate de la mers cu jantele ovale -cauciucurile spate tocite pe interior - unghiuri proaste -la motor curgea ulei peste tot - capac motor superior, turbo, baie de ulei, semering palier, capac filtru ulei, racitor ulei, filtru epurator...fara numar -la pornire si oprire avea un zgomot metalic - intinzator praf, rola ghidaj praf -din 6 bujii 2 erau bune -clapetele de la admisie incepusera sa se dezmemebreze - plasticul de pe ele il desfaceai sufland aer in el foarte usor -becuri arse pe spate, contacte oxidate -etrierii foarte ruginiti, dar funtionali, lipsa placute spate -interiorul destul de jegos - fiind culoare deschisa era mult praf strans in ani de zile, si avea o usoara tenta de gri in loc de bej -cateva furtune de vacuum crapate, nimic grav -ciobituri pe capota (clasice pentru o masina de 14 ani) -volanta originala pe masina cu un usor tremur la oprirea si pornirea motorului si cu o reala schimbare de sunet cand apasam ambreajul -aerul conditionat imbicsit de miros de bacterii depuse pe instalatie -galeria de evacuare fisurata, venea tot mirosul in masina si mirosea a tractor cand stateai langa ea Evident, cum am luat-o m-am apucat sa rezolv toate problemele. Stiu ca pentru multi aceste probleme sunt din ciclul mai merge fara probleme, sau asa sunt toate bmw-urile, dar nu prea am fost de acord moral si le-am rezolvat. Revin in urmatorul post cu poze si detalii. Poze din timpul reparațiilor tehnice. Sa mai puneti cate un post ca nu am cum sa mai urc poze, ma limiteaza forumul.1 point
-
Vezi sa nu fie far de Anglia, sa fie pentru volan pe stanga, Tre sa scrie pe el LL1 point
-
S-a renuntat la omologarea foliilor pe fata din motive de siguranta. In caz de accident geamul nu poate fi spart/ se sparge foarte greu. Poti pune folie antiefractie care are 99% transparenta, ca tot ramai fara talon. Mai informeaza-te si lasa abtipildurile ca ramai cu buza umflata crezand ca ai dreptate.-1 points
-
Cam putine gauri pentru suruburi pe volantul acela.. Fata de gaurile de pe marginea placii.. Parca langa pinul de pe volant (din ce imi amintesc la seria 3..) trebuie sa fie cate doua gauri pe fiecare parte a unui pin.. ca pe placa de presiune. (dar se poate sa gresesc..) N-ai uitat de suruburile de volant sau pasta anti-desfacere daca ai de gand sa folosesti suruburile vechi.. ?-1 points
-
Bimmer mai sus a spus ca se poate reseta, nu am incercat inca dar voi incerca.Multumit?-1 points
-
-1 points
-
Ia vezi poate ti se umple si tie rezervorul daca mai cauti multa atentie...sau poate facem o cheta sa ti-l umplem daca vrei, bine puiule? :*-1 points
-
Cum ai dedus tu ca am insistat cu problema mea? Am revenit cu aceiasi intrebare? Mai sus ti-am explicat tie ce ma deranjeaza de fapt si @bimmer a venit cu o solutie.Insisti sa comentezi aiurea si off-topic, asa tare te plictisesti?-3 points
-
E oribil interiorul,probabil dealeru e o cioara cu burta din zona aia rezidențiala,pantelimon cu colentina Ah,si farurile au aspect de acvariu Daca n ai bani de o mașina buna ia ți un sandero si aia e..-4 points
-
-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00