Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/25/19 in all areas
-
Buna seara in primul rând! Pt cei ce citiți pe aici, RĂŁzvan pare un magician care reda o frumusețe de mult timp apusa. Chiar asa și e in mare parte.. dar pĂŁcat ca timpul nu poate reda tinerețea unei masini!!! Eu sunt unul dintre cei care am avut parte de mult prealaudata B68 KOW. Nu sunt samsar , am cumpĂŁrat masina pt mine cu gândul ca e o masina cinstita , mai ales citind topicul și ĂŽnflĂŁcĂŁrarea inițiatorului .. Dar cum orice poveste frumoasa are și poze superbe, e de ajuns sa nu ți mai pui intrebari de ce nu are barem proprietar masina.. In fine , masina avea o groaza de probleme chiar și când a plecat de la RĂŁzvan, și aici vorbim de probleme de genul rezolvate cu câteva mii de euro.. Inclusiv SKW ( stiti cine e) ĂŽși punea mâinile in cap când auzea de masina... va spun sincer ca mi a mancat zilele și nopțile masina asta , nu mai spun de câte ori m a lĂŁsat in drum masina, trebuind adusĂŁ cu platforma.. Și acum nu alea câteva mii erau problema, dar permanent apĂŁreau erori de la modificĂŁrile fĂŁcute , modificĂŁri care nu au fost duse pana la capat cu codarile aferente.. Ca o concluzie, de masina aia au fost numai pozele și o poveste bine spusa, ca in rest o sa ajungĂŁ și asta de acum tot un cadavru pe mâna altor fraieri..3 points
-
Salut colegii Va prezint ursarul meu proiectul Motor 2.0 24 v ( urmeaza 2.8 sau 3.0 I ) Rollcage are Frana mana hidraulica cu repartitor Suspensie sport Grup mare blocabil discuri spate an 1990 Mai am mult de lucru la el dar usor usor scoatem un Ursar sanatos Astept pareri si sfaturi pentru motor interior jante etc …….1 point
-
Hai recunoasteti ca nu va asteptati sa mai deschid eu un topic pe acest forum . Ca sa aduc un pic la zi povestea....am primit ban definitiv pe forum dupa ce mi-am permis sa postez poze din vopsitoria unde imi faceam trim-urile, facand un fel de reclama mascata firmei, desi scrisesem foarte clar ca nici nu cunosc persoana sau firma, fiind in Campulung. Toate bune si frumoase, negasind nicio varianta sa mai am un cont pe forum am renuntat la a mai incerca. Dupa ceva ani, m-a contactat actualul administrator care a analizat situatia si mi-a dat dreptate ca am fost victima unui abuz de putere din partea moderatorului...si mi-a reactivat contul. Intrucat stiam clar ca nu mai vreau sa mai calc pe aici, nu am facut-o. Insa, m-am tot intalnit cu oameni de pe forum si am mai discutat una alta si mi-am adus aminte de partile pozitive ale formului, si am decis sa revin totusi pe el. Referitor la E60-ul vechi la care am lucrat 1 an de zile...pot sa va confirm ca l-am terminat, l-am facut asa cum mi-am dorit...si l-am vandut. Din pacate din momentul in care l-am vandut si pana in prezent...s-a plimbat pe la multa lume, multi dintre ei samsari, neseriosi..etc. Si acum are acelasi numere, poate fi vazuta in Bucuresti, proprietarul actual sta prin zona Mihai Bravu. Stiu detaliile pentru ca fiecare dintre ei m-a sunat sau m-a contactat pentru ca si-au bagat mainile prin masina si diverse lucruri nu functionau, aveau probleme cu codari..etc. Pentru cine doreste, pot sa pun poze cu ea, sa vedeti in ce hal a putut sa iasa. Acum, ajungand in prezent, am un E61 525d din 2005, la care intr-un fel sau altul am inceput sa fac cam aceleasi lucruri. Din pacate timpul e mult mai limitat acum, abia am timp sa ajung acasa la bebe, business-ul imi mananca toata ziua. Dar, le fac incet incet si majoritatea mult mai usor, pentru ca deja am experienta trecuta. Masina actuala provine din Belgia, nu a vazut Romania si este un E61, pentru ca la momentul actual sunt un tata responsabil si e nevoie de spatiu. Ca si dotari: -motor 2.5d 163cp (a venit cu limitare din Belgia), euro 4, cutie manuala 6+1 -senzori parcare fata+spate, lumina, ploaie -pilot automat -clima automata -mask fara navi -scaunele incalzite O sa revin mai incolo si cu niste poze.1 point
-
O sa ma duc si pana la Ionut....La Ionut este bine ca imi cumpar eu piesele iar el imi ia doar manopera.1 point
-
Cea mai buna varianta e sa pui o navigatie aftermarket..sa fie cu android indiferent ce firma e si o sa fi mai mult decat multumit..si montajul e plug and play,foarte simplu.1 point
-
Eu nu te-as sfatui sa pui arcuri normale pe amortizoare sport. Arcurile sport sunt mai scurte decat cele normale si iti dai seama ca nu vor functiona corect. Daca vrei sa fie mai inalta masina schimba si amortizoarele si arcurile. @Cristian.O, eu nu am vazut diferenta de inaltime intre cele M sport si Eibach prokit. 1.5 cm poate e intre suspensia standard si cea M sport.1 point
-
1 point
-
La mine F10-le din 2010 apare. Mai vechi nu am incercat.1 point
-
Functioneaza dar cu modele mai noi (spre ex seria 3 ce ma interesa pe mine e de la 2012 in sus).1 point
-
1 point
-
Ieri a ajuns si short shifter-ul dupa o lunga perioada de asteptare si discutii cu vamesii,sper ca acesta sa rezolve problema treptei a 2-a. O sa incerc ca il mai scurtez daca va parea prea lung si voi incerca sa dau filet interior la nuca scurta BMW M daca se va putea. Este achizitionat de RTD Motorsport(Liban) impreuna cu DSSR-ul pentru M3 care sper sa nu trebuiasca modificat.1 point
-
"Suportul" la M47 se desface cu cheia de 36 iar cheia speciala de filtre (carcasa etalica) se poate desface si strange cu o cureaua (veche) de piele de la pantaloni. Asta daca ala dinainte nu a strans ca nebunu' filtru (cu cheia..)!1 point
-
..Unde sa vina baiatul care il cauti? O locatie, un oras unde sa vina? )Foarte probabil e vorba de driverele becurilor. Trebuiesc inlocuite si ele din cand in cand..)1 point
-
1 point
-
Cam putine gauri pentru suruburi pe volantul acela.. Fata de gaurile de pe marginea placii.. Parca langa pinul de pe volant (din ce imi amintesc la seria 3..) trebuie sa fie cate doua gauri pe fiecare parte a unui pin.. ca pe placa de presiune. (dar se poate sa gresesc..) N-ai uitat de suruburile de volant sau pasta anti-desfacere daca ai de gand sa folosesti suruburile vechi.. ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Se fac retorofituri dupa manual si acasa. Sa fim seriosi, la seria Exx, cel putin, sunt atat de simple retrofiturile incat sa fii prost sa faci mantuiala.0 points
-
O ho, ce diferenta !!! 2 bar in loc de 3,7 bar Trebuie sa te pregatesti de un alt motor-1 points
-
Nici 1% din masinile din RO nu au asa ceva. Fi serios! Treaba de mantuiala ca la noi...cine cumpara masina si da un update la soft fara sa stie de retrofituri isi blesteama zilele apoi (si pe fostul proprietar totodata). Vin baietii cu ncs si carly luat de pe cartechnology si te rezolva, ieftinache.-1 points
-
Am pus pe f30 discuri zimmermann și placute ate, in ciuda recomandĂŁrilor de a pune doar originale bmw. Dupa 1000 km pot spune ca sunt foarte ok, nu au scârțâit deloc, franarea este mai ok parca fata de cele originale, adica la franare ușoarĂŁ masina se oprește lin... nu știu, sper sa nu fie placebo ConteazĂŁ probabil si cum sunt montate, cat de bine se curata flansele pe care se monteazĂŁ discurile, pinii pe care culiseazĂŁ etrierii, ungerea lor cu vaselina speciala... etc Cert este ca eu nu am avut pana acum nici o problema cu franele dupa ce am fĂŁcut schimbul, ba chiar franarea este mai buna, fara zgomote sau vibrații-1 points
-
Cred cĂŁ ți se pare frânarea mai ok ca originale pentru cĂŁ pe cele originale le aveai deja uzate Sunt 0 șanse ca produsele aftermarket sĂŁ fie mai bune ca OE sau chiar și OEM. Egale ca performanțe, poate, dar nu mereu.-1 points
-
Stai linistit, ca asa sunt toate la care se fac retrofituri. Degeaba se caca pe ei unii pe aici ca iese la fel ca din fabrica. O masina la care adaugi tu tot felul de "optiuni" e doar o carpeala, NICIODATA nu va fi masina aia ca una care ar fi avut acele "feature" din fabrica. Cate masini am vazut de exemplu cu volan cu padele, insa cand am incercat sa le folosesc... "dadeam in gol" ), bineinteles ca in poze e "CUL". Spor la carpeala.-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00