Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/19/19 in Posts

  1. E cel cu numarul 5 ! Costa 200 lei si se schimba in 2 minute , aveti acces la el de sus . @ Alina B , e o operatiune care se poate face acasa in 2 minute, nu recomand sa schimbi acest senzor la service , o sa te coste triplu, probabil . Nu schimba EGR pana nu schimbi acest senzor , acceleratia proasta poate sa fie de la sonda lambda care o sa isi revina ca prin minune dupa schimbarea senzorului de presiune.
    2 points
  2. Super tare!!! Iti mega multumesc!!! :popcorn: :goodjob: :goodjob: :goodjob:
    1 point
  3. https://streamable.com/uadnb
    1 point
  4. Bucata de metal din materialul din placutei (insertia placutei), mai dura decat discul, zgaraie discul pentru ca a ajuns la ea. Se va toci in timp o data cu subtierea placutei. De aceea a aparut aceea linie. Ma indoiesc sa fie cauza vibratiei la franare acel canal/sant facut. Faptul ca acum ai vazut linia acee cand ai zis sa inspectezi discuri datorita vibratiei este doar o coincidenta Acelasi tip de sant l-am avut si eu pe una din partile din spate fara vibratie la franare
    1 point
  5. cel din diferential e un banal 75w90 cred, nimic deosebit, Motul face ceva foarte bun pentru diferentiale, nu trebuie sa pui original.
    1 point
  6. Scriu aici ce a patit tatal meu cu al sau X3 F25, aflat in garantie. Motor B47. Cand am aflat de pe forum despre recall am contactat AB, si programat pentru inspectie EGR+racitor. S-a facut constatarea la Automobile Bavaria Baneasa, s-a constat ca nu trebuie schimbat nimic (seria de sasiu se incadra in lotul celor afectate de recall). Nu am primit nici o constatare scrisa dar nici nu am cerut. Dupa un drum mai lung acum 2 saptamini, s-a aprins martorul ca lichidul de racire este sub nivel minim. Am verificat si intradevar era sub nivelul minim. Avand in vedere cazul mentionat in postul initial am decis sa nu completez lichidul dar sa programez masina pentru inca o inspectie de data asta la AB Otopeni, unde au decis si au inlocuit racitorul de gaze pe loc (in aceasi zi). Masina are in jur de 80 000 km. Mentionez ca nu au confrimat ca racitorul de gaze si nivelul scazut al lichidului de racire ar avea vreo legatura dar au spus ca oricum este in recall asa ca il schimba, fine by me.
    1 point
  7. Salut! Eu iti pot recomanda pe cineva la care am fost si au fost si prieteni de-ai mei, omul se ocupa numai cu asa ceva este foarte profi, serios are si preturi bune. 0723239010 http://www.frigoservice.ro/
    1 point
  8. Sa nu tii hartia in masina daca ai dubii ca procesul s-a facut corect.
    1 point
  9. Salut! Ai nevoie de freon R134a si intra 700g +\- 10g.
    1 point
  10. Da trebuie scos , il recupereaza aparatul pentru incarcat AC , cauta un meserias bun care a mai schimbat si stie cum si ce sa faca ... majoritatea doar incarca cu freon si ulei instalatia AC , sunt putini care si repara sau schimba anumite componente ale sistemului AC
    1 point
  11. Guess What? Luni dimineata le duc masina celor de la Filaret pentru schimbarea piesei si teste ulterioare. Va Îndemn pe toti, deci, sa le scrieti celor de la BMW Romania si sa luati atitudine vizavi de ticãlosia lor, a celor de la BMW in general. Nemtii cunosc problema insa o ignora atâta timp cât nu se lasã cu procese, asa cum credeam. Mailul meu a trecut si pe la domnul Wolfgang Shulz. Succes tuturor! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. Deci peste 300 k lejer , ne mai miram.de ce trosnesc distributiile cand luam masini cu service ca la carte ...
    1 point
  13. https://www.olx.ro/o...TPWTEFSPiFA1myA https://www.autovit....0-ID7GvivH.html +40734746575 +40 734746575 0734746575 gavros0606x@gmail.com Auto Stock Str.Targului,Nr 3 - 110040 Pitesti, Judet Arges (Romania) P748206 WBA3D91090P748206 320d --> 316d 2015 --> 2014 188k --> peste 220k
    1 point
  14. dar stii ca eu l-am luat cu 450lei nu?
    1 point
  15. Nu! Eu s de parere ca daca n ai idee despre ce e vb mai bine taci...si aici ma refer si n general nu doar in cazul asta. Si daca mai citesti inca o data primul meu post scrie clar ca astept o recomandare de service bun, ceea ce niciunul dintre voi nu a facut asta. Da vad ca va place sa lasati comentarii aiurea.stai linistit ca am si eu ceva minte incat sa stiu ca nu se repara masina pe forum. Da va credeti voi mari destepti si incepeti sa jigniti. F inteligenti...
    1 point
  16. Da si tu mai multe explicatii, ca sa putem trage o concluzie. Cand s-a rupt cureaua, ai auzit zgomote suspecte, ai verificat si tu cureaua sa vezi, este rupta, agatata, frecata si arsa. daca este frecata si arsa, clar vre-o rola gripata, sau rulmenti gripati la compresor, etc. Daca este doar rupta, trebuie verificat cu atentie cum calca cureaua, te tot traseul ei.
    1 point
  17. Poti sa dovedesti asta si cu altceva? Vreun articol serios ceva? Eu nu sunt de acord. Singurul si cel mai important rol e acela de a proteja motorul la temperaturi joase, de inghet. Apoi acela de a preveni depunerile de piatra (din apa..) pe anumite canale (inclusiv atac asupra cauciucului..) si (cred, parere personala) acela de a unge/preveni/prelungi viata pompei. Astea sunt invatamintele mele in urma masinilor avute in posesie.. A folosesc cam 65-75% apa distilata si restul antigel albastru la -40 de 7 ani, la al treilea schimb. Temperatura statea permanent la 87-90 la regim. Pompa de apa schimbata, doar preventiv, la (parca) 340k km. Zero probleme.
    -1 points
  18. Dupa simptomul pozei cu discul uzat tare pe zona exterioara parea a fi datorata contaminarii cu ulei.
    -1 points
  19. Vandut! Se poate inchide! Nelutu, poti respira usurat: ai trait sa o vezi vanduta! Multumesc tuturor pentru pareri, critici, rabdare! Stima! Va salut! Bafta tuturor!
    -1 points
  20. pietricica intre placuta si disc
    -1 points
  21. Linii pe cale sa dispara. Erau mai pronuntate. Lamurit?
    -1 points
  22. Probabil o sa il irit un pic pe BOASKA dar un ambreiaj, daca a fost montat corect trebuie sa tina probabil pe viata masinii (hai ca exagerez un pic.. ) dar cu siguranta 150-200-300k km. De ce zic asta!? Pentru ca un volant dubla-masa previne mult din uzura pe cand arcurile mult mai scurte de pe ambreiajul clasic mai putin. Experienta mea. Masina luata cu 250k km. Schimbat kit si volant (pentru ca trepida destul de des si ambreiaj cu rulment uzat, necesita schimb; schimb facut pe la 270-280k km. Nici o problema cu patinaj. Cand l-am demontat, ambreiajul avea inca acele canale pe el, il am inca in garaj pentru comparatie.. Cand o fi sa schimb din nou volantul care a inceput recent sa vibreze din nou dupa 160k km. dar nu chiar la fel ca inainte. Asadar, consider ca turele in care schimbam vitezele conteaza daca ar fi sa cautam o cauza; alta nu vad. S-ar putea sa nu fiu crezut de Boaska, dar spun si asta pentru ca stiu ca el este de alta opinie decat mine in schimbul vitezelor. Dar poate gaseste el motivul real si il impartaseste aici.
    -2 points
  23. Eu unul le-aș da jos. Nu e normal ca vara sa ai ĂŽnchise acele aerisiri. Mai aveau puțin și lipeau carton de la cutia de banane. E cumva DACIA?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.