Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/30/19 in all areas
-
1 point
-
Repet: singurii care fac asta sunt cei gen ServiceT.E.A.M, Bimmer/Bforce sau ABP. Cred că mai sunt vreo 2-3 care au acces de scriere la baza de date BMW; tot așa specializate BMW. Oricum intrările făcute de ei sunt doar "Inspection", nr de km și un comentariu inserat manual, care nu se vede la oricine. Tot trebuie păstrată factura pentru corelare, chiar și așa.1 point
-
Eu zic ca optiunea de anulare nici sa nu fie pe masa. Ori piesa noua, ori o incercare de reconditionare. Anularea este ilegala, ca sa nu mai spun imorala. Acum depinde daca privesti situatia din aceste perspective. Spor!1 point
-
Salut, La Automatico am sa merg si eu in cateva saptamani. A mea are 148K si, la fel, a facut reviziile doar la reprezentante BMW, deci nu cred ca are uleiul din cutie schimbat. Am ezitat putin, pentru ca am auzit si povesti mai putin fericite, dupa schimbul de ulei. In prezent schimba ireprosabil si as vrea sa ramana asa . Poti sa-mi spui daca elibereaza factura si daca scriu operatiunea pe istoric? merci1 point
-
+1 urmeaza sa schimb culoarea, pe 20 va fii gata si o sa revin cu poze. Momentan BOOM, jante 21 si am scapat de runflat care iti distrug masina plus creeri pe drumurile noastre. Distantiere spate 20mm, urmeaza sa ii pun si pe fata dar astept sa bage in stock + Vreau sa dau barele longitudinale jos....toata lumea zice ca sunt nebun dar mie nu imi plac1 point
-
Au trecut mai mult de 6 luni de la ultima postare, am ajuns la 128 k km. (15k de la achizitie) Nu am facut mai nimic la ea, totul este in regula, urmeaza schimb de placute + o revizie, am cam 13 k de la ultima revizie si nu vreau sa trec de 15k km cu uleiul. 2 anvelope le-am schimbat pe garantie ca erau deformate, am mers pe Goodyear asymetric 3 in loc de Hankook. Am facut si un drum pana in Halkidiki, parca ar merge ceva mai multa putere. Pe la BG ma cam chinuiam cu depasirile. Over and out.1 point
-
Am scos masina din service, intr-un final, pe langa revizie, bujii si problema cu AC-ul, mecanicul mi-a recomandat mai multe chestii pe care a trebuit sa le fac si anume: *curatare clapeta acceleratie (era foarte murdara, masina trage mult mai liniar acum, relanti stabil, initial am crezut ca era senzorul NOX de care se plange toata lumea, dar diagnoza nu a indicat nici o eroare) *curatare canale drenare apa atat cele din fata de sub filtrele de polen cat si cele din spate din zona de pliere ale soft-topului *problema cu AC-ul ----> pierdea freon, am depistat ca radiatorul era spart in zona de jos, asa ca am inlocuit radiatorul AC, inlocuit ceva inele de etansare din cauciuc, incarcat freon, facut test de vacuum, AC-ul functioneaza din nou in parametri normali. *inlocuit role si curea accesorii *verificata pe elevator, toate lichidele, articulatiile, bucse, directie, suspensie, frane (le-am schimbat de curand discuri+placute OEM) Acum e din nou1 point
-
Logica ta bate logica mea si a inginerilor BMW. Si daca stau bine sa ma gandesc si fizica, desi am fost la uman, nu real. Uite un exemplu: 1. Lua foc masina. tu: Baaaa ce masini de rahat. Ce mecanici de rahat. Ce vina am eu? tot tu inainte, la service: Nu schimbam filtrul, sunteti nebuni? Fa ieftin din laptop. 2. Nu a luat foc masina. tu: Nu ai dreptate. Nu vezi ca nu s-a intamplat nimic? Bine...masina tot nu trage... inginerii BMW: Hai ba sa trecem peste limita punctului de topire cu carcasa la DPF, ca nu stim niciodata....1 point
-
Ce aberezi mai copile, ce misto? Singurul luat la misto esti tu..de catre mine.Sunt foarte multe exemple de gioarse vandute ca bune pe bani multi.Nu zic ca asta ar fi un exemplu, am intrebat vanzatorul de ce nu spune despre unele aspecte foarte importante la acest model de masina cum ar fi distributia, nu a precizat nimic in legatura cu ea masina avand 266.000km (un numar la care aceasta destul de probabil se va rupe in caz ca e cea originala).Mai e discutabila si situatia cu DPF ul, in ultima poza vazandu-se toba putin negricioasa tocmai de aia am intrebat vanzatorul daca pune o poza mai clara dar aparent vanzatorul ofera aceste secrete de stat doar ca vrei sa o cumperi.Acum daca eu am dreptate si masina asta nu are distributia schimbata si DPF ul pe moarte si o cumperi tu cu 4.800€ + ~300€ inmatriculatui si observi ca trebuie sa schimbi dpf + distributie (cost ~2500€) ce faci? Te dai putin cu capul de pereti si te intrebi de ce nu ai fost atent inainte de a cumpara? Repet, nu spun ca asta este un exemplu.Acum legat de maniera in care am pus eu aceste intrebari..daca nu-ti convine tot ce poti face e sa te oftici, puta ca de aia nu mai pot eu.In concluzie, nu te mai strofoca sa dai din aripi, puiule.1 point
-
1 point
-
Toate cotetele cu 2.0 dizel in ziua de azi sunt M Performance si Twin Power Turbo1 point
-
Aceeasi poveste eternă. Lifetime = ciclul de viață al mașinii. A se citi cât e în garanție/primii ani de viață. Pentru orice F10/F30 non-LCi mai ales, 2014-2015 pentru LCI, Lifetime deja a expirat. Lumea înțelege greșit Lifetime ăsta iar BMW nu are procedură de service regulat pentru așa ceva. Normal că nu recomandă. E pe viață, dar nu gen până duci mașina la casat , ci până o vinde primul proprietar de cele mai multe ori sau ajunge să fie depășită moral. Economie de consum, deh.1 point
-
Daca tot suntem la lectia de gramatica pe forum BMW: Daca v-ati intrebat vreodata care este forma corecta, " iati", "ia-ti" sau "i-ati" acum e timpul sa va lamuriti. "Iati" nu exista. "Ia-ti" apare atunci cand "ia" are sensul de "a lua". Ia-ti bagajul si du-te. I-ati" apare atunci cand "ati" este marca perfectului compus sau a conditionalului prezent. Ati fost la mare? I-ati spus ca trebuie sa mearga acasa?1 point
-
Pe siteul ZF am gasit datele, nu mi le-a spus nimeni din burta. Cauta si citeste.1 point
-
Va multumesc !! Negru nu imi place ca se vede tot pe ea....acum o spal peste 2-3 ore deja e la loc. Plus ca este o culoare foarte intalnita si ma dispera maxim. Culoarea o sa fie una deosebita( zic eu )... pe 20 cand vin din vacanta ma opresc direct sa ridic masina cu noua culoare....vacanta mea o sa fie cu gandul la masina in totalitate ) @Vlad_E30_E46 Super marfa, eu doar in week vin in pit in rest stau la buc.Dar ne vedem cu siguranta cand iti ajunge masina ca sunt curios cum se comporta si la mai multi km Schimbul am sa il fac numai la 10 mii km.Masinile le-am facut doar la Stefan dar bine de stiut ca mai avem pe cineva ok in Pitesti. Hai totusi sa va arat culoarea Movul este culoarea mea de suflet...In prima faza vroiam lucios dar m am sucit pe matt PS : daca ma puteti ajuta ce culoare sa fac etrieri ar fii super...eu m am gandit la albastrul M performance.0 points
-
Fara suparare, cred ca tu nu ai ce face si te joci cu ceilalti membrii ai forumului, si mai mult ca sigur ca nici nu e masina ta, dar ai acces la un parc de dezmembrari, cumva te ocupi si de vanzari de masini sh? Pe 19 iunie (topic 19) ti-am scris: Din ce spui ar trebui sa inlocuiesti furtunul de la valva pcv,si sa verifici bine sa nu mai ai si altele crapate.In general dimineata presiunea combustibilului spre injectoare e mica, si masina ar trebui sa aibe un sistem care sa porneasca pompa de combustibil ( la a 2-a treapta a cheii)pana sa pornesti tu demarorul. Verifica sa vezi daca iti porneste pompa, ( se aude cum bazie sub bancheta din spate). Nu e distributia. Sa ne spui rezultatul. Pe 20 iunie mi-ai raspuns : (topic 20): Am schimbat furtun ele de la pcv, doar ca am spart unul recent pt ca am schimbat baia de ulei, dar fĂŁcea la fel pana sa ĂŽl sparg. SâmbĂŁta ĂŽl schimb pe acela și ma uit și la restul. Sa nu fie din senzorul de la arbore buba? Ămi da valoarea aia mare cu! Și ma gandeam ca și el e posibil sa fie bușit... Pompa se aude mergând, am ĂŽncercat sa ii pun contactul de 2,3,4 ori și tot asa face. I am șters și dimineața ĂŽnainte de pornire adaptĂŁrile din INPA și la fel pornește.. Nu știu ce sa zic.. DacĂŁ as știi ca nu e din senzorul ala nu l as mai schimba și l as da retur.. Asa dacĂŁ ĂŽl montez... Dupa 9 zile o iei de la capat si intrebi din nou daca pompa ar trebui sa faca presiune? Tu chiar iti bati joc de membrii forumului? Iti place sa stai calare numai pe laptop?0 points
-
Sunt pe net teste de placute OE vs OEM. Cele OEM iau foc, cele OE nu. Am vazut un test facut chiar de BMW. Daca ziceti ca Textar fac OE, sper ca e ok, nu cred ca s-au apucat baietii sa scrie BMW pe piese care nu sunt OE. Oricum placutele pana acum se comporta excelent, nu sesizez nicio modificare la franare fata de inainte si nu scartaie sau ceva.-1 points
-
Salut mi.am cumpĂŁrat un BMW 645ci din 2004 și ma intereseazĂŁ dacĂŁ e tentant sa plec cu el din Anglia pana ĂŽn România și cam cât ar consuma ĂŽn 2500km. Mulțumesc anticipat!-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00