Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/17/19 in Posts
-
MYX 7 640 X D 107 000 km un teaser momentan, revin cu detalii , ma bucur ca am revenit la o culoare inchisa care e absolut dementiala , carbon schwarz , in soare bate in albastru .6 points
-
sa fiu sincer griul de pe f10 nu prea ma atragea , eu m-am obisnuit de ani cu culori inchise si nu ma deranjeaza intretinerea lor , cosmetizarea si timpul necesar. Am vazut mereu o placere personala mai presus de niste aspecte practice iar culoarea asta chiar prinde f bine masina , grilele fata crom ma cam deranjeaza acum dar cred ca o prind mai bine decat unele negre . F10 va intra la vanzare curand , voi testa masina wk asta la un drum lung si voi reveni cu impresii si comparatii , sper sa nu simt lipsa dynamic drive si adaptive drive , un minus pt trapa dar pot trce peste si avertizarea laterala cu care ma obisnuisem , poate se face retrofit , inca nu stiu , f curios de farurile led care pe 6 lci au si adaptive beam fata de nfl , astept sa le testez . Multumesc pt urari , revin cu detalii si poze , un teaser la interior unde chiar e binevenita o schimbare, eram satul de tapiserie neagra si anosta cumva , pielea de o calitate superioara fata de F10 , per total se vede diferenta la materiale ,cea de pe bord si cotiera nappa , textura f fina si placuta la atingere , urmeaza sa decid daca pastrez jantele 20 care au anvelope f bune sau trec pe cele de 19 de la F10 care sunt de seria 6 , daca nu ma afecteaza la comfort cele pe 20 poate le pastrez.5 points
-
Pai si ce pareri ar putea sa dea lumea? "Ia-o, boss, ca e buna"? Facem o estimare cu regula de 3 simpla - daca in 3 ani a facut 80,000 km, in 11 ani a facut probabil > 300,000. Are zero dotari, cel care a cumparat-o acum doua luni o vinde, probabil de buna ce e. You do the math.2 points
-
Am rezolvat problema cu limp mode-ul, am schimbat senzorul ( a durat cam 30 minute ). Doamne ajuta, nu mai sunt probleme. Acum in sfarsit ma pot bucura de ea, speram sa nu mai apara vreo problema, N54 ĂŁsta e un mister..2 points
-
Daca vrei sa faci treaba ca la carte cu xenonul, nu e tocmai usor daca masina nu a venit de fabrica cu xenon. Ai nevoie si de senzorii de pe brate si spalatoarele pentru faruri. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk1 point
-
Nu fac nimic la instalatia electrica , sa nu exageram. Am avut tot felul de chinezarii cu Windows CE si Android , pe diverse modele incepand de la e39 . Niciuna nu a stricat nimic. . Poate doar daca te apuci sa hack-uiesti semnalele CAN, sa strice ceva . Lumea pune chinezarii pt ca BMW nu ofera ce pot chinezariile , in plus restrictioneaza functiile si de multe ori opreste si serviciile originale care au fost activate la cumparare - vezi internet ,net sharing , wifi . Ce sa mai vorbim de posibilitatile multimedia care pana la NBT erau de tot rasul. Serviciile Connected Drive , in majoritatea lor, sunt o gluma proasta pt care mai trebuie sa si platesti , de multe ori nu merg . Trafic de net restrictionat prin servere BMW si TCU-ATM , aplicatii putine si proaste , support zero pt Android . Am mai spus-o - BMW e Apple al industriei auto - iti dau doar ce vor ei si totul trebuie sa fie controlat de ei - nu support atitudinea asta .1 point
-
Nu, nu te spioneaza guvernul chinezesc, e vorba de semnale electrice, de comunicatie CAN. Un minim de cunostinte de electronica auto te-ar face sa intelegi ce probleme pot apare de la improvizatii. Intreaba orice service cu experienta. Orice producator auto testeaza ani de zile integrarea componentelor si platesc din greu acest lucru. De aceea o unitate originala costa enorm fata de una de pe Aliexpress.1 point
-
Ai dreptate ... daca ne spioneaza guvernul Chinez? Multa lume nu este interesata de "upgrade major la tot ce tine de infotaimentul masinii" pentru ca ... nu folosesc! Cum este si in cazul de fata. Vrea posibilitatea de a rula carplay si atat! Iar 1000+ Euro pentru carplay ... nu se justifica!1 point
-
1 point
-
nici cel mai mic plan ,dar imi doream modelul. Asa ca nu am mai ezitat avand in vedere starea , dotarile si km .1 point
-
1 point
-
De evitat sau de stiut in caz ca o intalniti in cautari: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GyeJz.html1 point
-
Salut! Pai poti sa iti comanzi unul de pe olx sau poti sa incerci sa il scoti pe al tau si sa il faci bucati. Cureti bine toate contactele si posibil sa isi revina! Ai scapat ceva suc pe el?1 point
-
Jurnal de bord, 196.xxx km. Am schimbat: - amortizoare fata-spate + protectii + flanse: - bucsile de la bratul 11 din poza de mai jos. Una dintre ele avea joc, dar le-am schimbat pe toate 4. A fost un chin, erau aproape sudate in fuzeta / punte. - bielete antiruliu fata-spate si kit reparatie brate fata. Mentionez ca am ales Meyle HD, caci nu se observa din poza. - bari stabilizatoare Eibach (Eibach Anti-Roll Bar Kit 28mm Front 15mm Rear E40-20-013-01-11). Le-am cumparat in urma cu mult timp, insa nu am apucat sa il montez pana acum, tinand cont ca e destul de dificila instalarea barii spate.1 point
-
exact piata second contine o gramada de ,,oferte ,,drept pt. care potentialul cumparator poate sa aleaga din cele 1000 de anunturi si sa negocieze un sfert/sau o jumatate din pretul initial cerut de catre vanzator -pt ca asa intelegem noi o negociere si ulterior ne trezim ca oferta nu a mai fost chiar oferta - ps:am ajuns la concluzia ca cumparatorii de noi sunt interesati de 2 aspecte sa poata sa negocieze cat mai mult si masina sa fie cea mai cea- nu ii intereseaza:vanzatorul ,intretinerea anterioara ,km ,etc. Sper sa nu te superi nu am nimic personal cu tine doar ca nu m-am putut abtine si sa iti explic si de ce -acum ceva timp aveam si eu ceva la vanzare si majoritatea ofertelor erau de genul: - un sfet ,chiar minus jumatate din pret cu mentiunea ca daca vreau vine acum cu banii1 point
-
Poze cu mașina murdarĂŁ, poze cu ea curatĂŁ.. Scaunul meu aratĂŁ impecabil la 120k km și aproape 7 ani. ĂŁsta ĂŽmi pare ciudat tare cum aratĂŁ pielea..1 point
-
1 point
-
Salut omu ,ce se mai intampla cu masina,vreo schimbare ceva ;) dacĂŁ ne ascultai de la ĂŽnceput nu mai pierdeai atat timp Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
1. Cu motorul rece verifici nivelul antigelului. Daca e sub, completezi pana la nivel. Daca e peste, scoti excesul cu o seringa si furtunas... sau improvizezi ceva asemanator.2. Aduci motorul la temperatura.3. Setezi temperatura de la clima la maxim si ventilatia la minim.4.Desfaci aerisitorul de pe vasul de expansiune.5. Vezi ce se intampla - daca iese aer, ai o problema. Daca iese lichid, e de bine. Tureaza un pic motorul si asteapta sa bage aer cald in interior. Daca pe la aerisitor iese lichid, dar nu iti baga aer cald in interior, ai aer in instalatie si trebuie sa continui sa faci ciclul (motor usor turat pentru recirculare).6. Daca iese lichid si baga aer cald in interior, inchizi aerisitorul si poti considera aerisirea o reusita. In alta ordine de idei, cat de bine crezi ca e instalat GPL-ul ala ? Ar trebui sa verifici sa nu fi dat vreo gaura in plus pe undeva ....1 point
-
_chiulasa_ daca are o fisura mica, atunci iti ajunge compresia ( o parte f mica) in apa, astfel iti creste presiunea apei in circuit, sau poate garnitura de _chiulasa_ e fisurata( intre cilindri.1 point
-
Aerisirea circuitului e destul de complicata iar dacĂŁ ne e fĂŁcutĂŁ corect ĂŽți fierbe lichidul . Am pĂŁțit la fel,am desfĂŁcut chiulasa ĂŽnsĂŁ nu avea nimic. Am ajuns la concluzia cĂŁ mecanicul ce a aerisit sistemul ĂŽnainte nu a știut face corect aerisirea.1 point
-
1 point
-
haha , nu te lasa , am vazut packetul asta pe un E60 , e din matrix cu las firbinti gen1 point
-
pai cand ti se spunea ca e din alt film, nu acceptai...acum ajungi sa dai dreptate...in curand vei ajunge la o masina cum trebuie bafta cu revenirea la pachetul M original1 point
-
Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, dar mie nu imi plac, sunt mult prea mari imi aduc aminte fara sa vreau de https://vignette.wikia.nocookie.net/startrek/images/0/04/Spock_2267.jpg/revision/latest?cb=201508092039051 point
-
Salutare. As avea nevoie de putin ajutor in identificarea aparatorilor de noroi de pe puntea fata, mai exact stanga fata, cele din fata rotii. Cred ca este un ansamblu de doua aparatori din plastic cu cauciuc. Cred ca am fortat intr-o bordura si s-a rupt destul de mult, posibil ca daca mai agat si a doua oara sa-mi ramana acolo aparatoarea. Ideea este ca am tot incercat s-o caut pe realoem, dar fara succes. Am nevoie de cod a.i. sa stiu ce comand. Ceva sugestii?!?! Multam.0 points
-
Faina masina. Sa o stapanesti sanatos si cu placere. Culoarea este foarte faina dar se vede orice pe ea. Te obisnuiesti sa o speli la 2 zile.0 points
-
Dublu climatronic blabla , are toba ala era detaliul major ,pachetul de tigari aruncat pe acolo. Eu as sta departe de ea0 points
-
Am instalat astazi noile extensii de padele. Arata chiar foarte bine, acea pata de culoare albastra iese in evidenta maxim si se potriveste cu emblema si culoarea etrierilor-1 points
-
Vedem la sfarsit cum va iesi Intre timp, mi-a ajuns si butonul start-stop albastru. Acum atat padelele cat si buton fac ,,combo"-ul perfect-1 points
-
Foarte proasta recomandarea ta! Ii recomanzi un ulei C3 cand la motorul lui este musai doar A3/B4 cu LL-01. Uleiurile C3 sunt pentru diesel-uri cu dpf. Si sunt minerale.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Parerea mea este ca la un F10 mai ales, chiar e nevoie de o suspensie mai tare, altfel e barca . Chiar si cu EDC pe Sport tot nu-i ce trebuie, tot nu se simte suficient de tare, dar nu vreau sa ma gandesc cum sunt majoritatea fara EDC. Pe langa acest EDC ar fi ok sa aibe si Dynamic Drive, cu bara stabilizatoare activa. Am inteles ca asta-i combinatia perfecta la un F10 a.i. sa stea bine in curbe.-1 points
-
-1 points
-
Salut. Intampin si eu o problema cu ISTA D + cablu ENET. Versiunea de ISTA D este 4.06. Nu se conecteaza la masina indiferent cum setez IP-ul. Am urmat toti pasii din tutorialul de instalare dar nu vrea sa se conecteze la masina nimic. Nici ISTA nici INPA. Ce as putea sa mai fac?-1 points
-
Intre timp am rezolvat si eu. La fel am șters Windows si am luat-o de la zero. Am pus versiunea 4.15. Sunt diferente mari intre 4.15 si 4.18? In sensul daca merita sa trec la ultima versiune?-1 points
-
Salut. Pana la urma ce se poate face cu ISTA cand vine vorba aerisit de frane? Am schimbat acum 2 luni lichidul de frana si as vrea sa intreb daca poti aerisi pompa de ABS doar fara sa mai desfaci nimic la etrieri? Pedala inca nu se simte asa ferma.-1 points
-
Adica te-ar tenta sa o iei cu 300k ?deja la o masina cu km astia cate piese ar trebui schimbate? Vad ca anuntul nu mai e valabil.-1 points
-
La o masina corecta nu lasa nimeni 2000 euro, am luat anul asta 2 masini din Olanda, abia mi-a lasat 200 euro la masina de 12K, si 150 la una de 5k. ambele de la acelasi parc. nu stiu de ce nu e clar ca o masina dreapta cu dotari nu poate fi mai ieftina la noi, decat daca e ceva in neregula.-1 points
-
Salut. Schimbarea de lichid a fost facut la un service OK cred. Atat cat poate fi pe la noi prin Constanta. Am stat acolo si pareau ca stiu ce fac dar nu ma pricep prea tare si intreb si eu pe forum pentru ca pedala inca se simte mai moale decat atunci cand am cumparat masina. Am vazut ca scria pe un alt forum ca schimbul de lichid + aerisirea facuta fara ISTA tot ramane pedala "spongy" si doar cu testerul se obtine un rezultat bun. Dar nu stiu exact detaliile operatiunii si speram sa aflu aici. Cam asa suna citatul : "The pressure bleeder is to force the fluid through the system and ista (computer) is used to cycle the dsc pump as you are bleeding the brakes to get rid of any trapped air/sludge/ old oil that would otherwise be stuck in the pump if you didn't cycle it. "-1 points
-
-1 points
-
Nu este ok sa se scurga peste fire. In timp se distruge izolatia si devine casanta. Apoi apar problemele-1 points
-
Ce rost are sa comparam alte marci? Niste proiectanti idioti de la bmw, s-au gandit ei "bine", ce ar fi sa mutam si lantul daca tot il facem mai subtire (sa nu cumva sa il facem mai lat ca trebuie sa lungim masina, stii..) si mai prost; ca de uns e oricum uns degeaba - se va rupe ca, cureaua (nu de la pantaloni)!.. stii ce zic..? Deci, asta e cel mai enervant; l-au bagat si la mama *****lui! Macar daca il lasau in fata motorului; frumos, acoperit de un capac.., fie si el metalic; .plateam in plus pentru a fi accesibil!! Si daca mai scriau si mare in cartea masinii ca lantul trebuie schimbat o data cu uleiul era perfect! Cati dintre voi care aveti N47 admirati ce "work of art", pardon silentios au facut N47 comparativ cu M47, ca asa zic ei, de aia au mutat lantul, sa balanseze motorul. Ce b****cks am luat!-1 points
-
Visam eu frumos, ca o sa iau seriile, pardon motoarele la rand, E90 - M47, F30/31 - N47, G30 - B47... De aia si pseudonimul ales, ..dar nu se poate tata, trebuie sarit peste anumite versiuni de motoare! :msn-cry: mai ales cand ai familie, copii...-1 points
-
Nu am inteles ce ai vrut sa spui ,nu am nimic impotriva manelelor ,cu atât mai putin cu cine le asculta ,dar nu este genul meu de musica preferat In topic : aproape uitasem cã le-am cumparat ,au ajuns azi finalele pentru toba ,Încã nu stiu dacã le pun ,sunt fãcute foarte bine ,vedem Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
Salut. Va rog o parere despre masina asta:https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-120-ID7Gy0xg.html E clar ca KM nu sunt reali, am si verificat,in 2011 avea 80.000. Masina arata si merge vine dar ciudat este ca vanzatorul o are de doua luni si a cumparat-o din tara. Eu vazusem masina si la fostul proprietar inainte sa o cupere.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00