Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/31/19 in Posts
-
rahat in ploaie...si de ce a prezentat-o? sa scrie doar cei pro? cei contra sa se abtina, doar e democratie!2 points
-
Tocmai ce m-am intors dintr-un road trip prin Europa. Dupa mai bine de 2500 de km nu am mare lucru sa reprosez masinii. Poate imi e putin dor de scaunele confort din f10 si de clima mai rafinata, cu mentiunea ca pe f10 aveam clima pe 4 zone. Motorul este o placere, daca nu folosesti cruise controlul cu greu stai pe autostrada sub 150 kmh. Am scos un consum mai mult decat decent in conditiile in care am fost 2 persoane in masina si bagaje full. In general mergeam in jur de 140-150 kmh la ora cu varfuri pe la 200 pe autostrada si pe drumurile nationale cu 10-20 kmh peste limita. Inainte sa plec i-am schimbat cele doua brate fata, mare diferenta nu am simtit probabil si pentru ca drumurile au fost mai mult decat decente. Probabil trebuie sa echilibrez rotile pentru ca volanul vibreaza putin intre 80-100 kmh. Urmeaza sa ii fac revizia si sa schimb uleiul in cutia de viteze, cel mai probabil pun filtru si ulei zf. Masina are cutia de viteze 8hp70z si din ce am vazut pe realoem codul pentru baia de ulei ar fi acelasi ca si la 8hp45. Cu toate acestea am vazut ca pe net se vand pachete diferite de revizie pentru 8hp45 si 8hp70, cel pentru 70 fiind cu aproximativ 300-400 ron mai scump. Cei care ati schimbat uleiul la transmisia de pe motoare de 3l stiti sa fie ceva diferenta?1 point
-
http://www.trami.ro/ , sunt sigur ca o sa rezolvi problema mult mai ieftin la ei ! Eu am fost la ei acum 3-4 ani si am fost multumit ( cu alta problema )1 point
-
Nu se potriveste cel de e36 pe e46 chiar daca ar fi suport..solutia ar fi sa il poti vinde si sa iei de e46.dar vezi ca nu se potrivesc nici astea de pe toate motorizarile la tine.trebuie sa iei tot de pe un 318i fl sau nfl ce ai tu. Mi se pare ca tre sa aiba un N pe el.1 point
-
A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris aici, asa ca am zis sa aduc un update. Masina a ajuns la 19200 KM. Clima a fost o mare bataie de cap la masina asta. Dupa cateva reprogramari, aer-ul functioneaza decent, dar asta nu a rezolvat confortul termic. Nu exista sticla confort termic, cum era la F10, asa ca singura solutie ramane infolierea geamurilor. Am ales o folie transparenta, de bun simt. Lucrurile s-au imbunatatit semnificativ, dar nu cred ca se compara cu un geam de fabrica bine facut. Am schimbat capacul de la boxa centrala, pocnea incredibil de tare datorita schimbarilor de temperatura. Din pacate cel nou, este negru complet, nu gri ca cel de la bowers, dar macar nu mai am impresia ca mi se sparge parbrizul de fiecare data cand plec cu masina. Trapa are un zgomot atunci cand parasolarul este deschis. Un zgomot suplimentar se aude in stalpul de la sofer, provine de la scurgerea trapei care se freaca de stalp. Am gasit pe newTIS actiuni tehnice pentru aceste probleme, sunt recunoscute de BMW. Am fost la reprezentanta, dar din pacate nu mi-au rezolvat problemele. Aparent, angajatii au fugit in Germania la indreptat masini de grindina (25.000 numai la BMW am inteles), iar acum cauta sa angajeze montatori. Mi-au recomandat sa nu imi fortez norocul sa imi desfaca plafonul cu oamenii de ii au acum, deoarece am sanse sa faca zgomote pe la toate colturile. A ramas sa imi fac o programare la Arad, daca ei mai au oameni.1 point
-
e corecta prima afirmatie , totusi cu cazan ai dat in bara , mai ales pe forum unde urmarim sa oferim masinilor intretinerea corecta . Ce e prin targ ,ce vand altii , e cancan deja1 point
-
sau cand ne bate cardanul "man".. ) eu nu inteleg de unde ai aparut si tu...ca ciuperca dupa ploaie1 point
-
Lumea nu mai este activa pt ca mai toti cei activi au imbatranit , au famili , au alte prioritati, iar masina a cam trecut pe locul 2, 3 sau mai jos , iar pustimea din ziua de azi nu mai este extaziata dupa o masina buna si forumuri. In ziua de azi sa fi fan bmw nu mai este ce era acum 10 , mai toate marcile au evoluat , acum totul tine fix de buget si de preferinte , insa sa vrei sa iesi in evidenta pe strada ca sa "intoarca" lumea capul dupa o masina tiganita cu o asa culoare .. sa stii ca nu o fac din admiratie, ci din pura mirare ce ascunde o simpla intrebare : "de ce !? " p.s. tu sa te bucuri de masina ,lasa-ne pe noi restul ,suntem doar carcotasi si da masina ta, bani tai , faci cum crezi tu ca e mai bine pt tine , si da ai dreptate in schimb , eu ar fi trebuit sa ma abtin.1 point
-
stiu ca nu e bmw dar poate va loviti de ea si sa stiti despre ce e vorba mai ales ca e din Braila masina. https://www.autovit.ro/anunt/renault-clio-iii-ID7GyjCB.html e facuta efectiv din 2 masini, toata partea stanga lovita si inlocuita de la o masina rosie (visinie ceva de genul) - deja chitul care este peste sudura la aripa stanga spate a crapat ))))) in poze arata impecabila masina, am fost sa o vedem pentru cineva. am batut efectiv drumul degeaba si mai mult de radea in nas... pe langa ca pana ieri avea in anunt 135.000 km si are defapt in bord 155.000 km (a modificat dar tot a omis 5000 km) - anvelopele sunt dot 08...in descriere inca are 130.000 km si aeroterma nu merge pe pozitia nr. 4 mai are 2 masini la vanzare poate va loviti si de ele...sa aveti grija https://www.autovit.ro/anunt/ford-focus-ID7GxOtH.html https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-v-ID7GxWAF.html1 point
-
1. CIC-ul de F10 nu are faceplate (butoanele pentru volum, eject, touch 1-8, etc.) si nici nu ai cum sa le pui la F10 faceplate-ul fiind legat de IHKA. 2. Comunicatia si firmware-ul CIC-urilor de Fxx este total diferita de cel de Exx, de exemplu CIC-ul de F10 primeste wake-up si driver profiles pe MOST de la ZGW, in E60 pe kcan1 de la CAS, CIC-ul de F10 nici macar nu porneste in Exx. 3. faptul ca in E60 cu CIC nu se poate pune camera impreuna cu senzorii are 2 cauze, prima si cea mai importanta este faptul ca modulul PDC de E60 nu trimite CAN-id pentru PDC macro cu bitii de camera si CIC-ul nu stie ca trebuie sa comute MACRO-ul cu PDC + camera. Asta se rezolva cu un emulator dar din ce stiu eu cele chinezesti nu au functia asta, cel putin noi am schimbat multe chinezarii exact pentru problema asta. A doua problema este legate de gateway-ul de la CIC-ul de E60 care nu include acel CAN-id pentru PDC+CAM MACRO, BMW a omis sa il puna tocmai pentru faptul ca modulul PDC nu il transmite si pentru ca E60 nu a avut niciodata camera TRSVC. Exista o solutie pentru ce vrei tu sa faci dar foarte complicata: - trebuie sa pui un modul de PDC de X1 pe masina ta - sa instalaezi un kit TRSVC de seria E (E84, E70/E71) - sa faci flash la gateway-ul de la CIC cu firmware de E7x sau E9x - sa faci niste codari custom in CIC ca sa mearga corect cu gateway non-E60 (ca sa intelegi mai bine gateway-ul de E9x sau E7x asteapta comunicatie in masina cu JBBF ceea ce tu nu ai in E6x)1 point
-
Implicit, cam oricine isi cumpara un diesel, merge la consum. Cat l-ai abuza, consuma putin fata de corespondentul pe bezina. Asa ca sa nu ne mintim cu economia...1 point
-
lol , pacat de masina .. parca ne-am intors in ani 2000 si in era NFS ) cred ca merg niste grile false pe capota , eventual si pe plafon daca tot i-ai facut si farurile cu folie neagra, ah si un eleron mai inaltat pe hayon ar fi bomba. in alta ordine de idei : O masina absolut superba ,cu o culoare absolut oribila rezultata in urma colantarii ... mai bine o luai alba ..desi masina aia pe negru arata cel mai bine.. deh, prost neamtu' ca nu a stiut sa-si aleaga culoarea.. )1 point
-
haha , de parca dorian popa e vreo somitate in tuning sau orice altceva ... ii stiu pe baieti , la ei am montat eibach la E60 .1 point
-
1 point
-
Incearca Automatico de la Preciziei (Bucuresti). Eu am fost cu schimb de ulei in cutie la un ZF8HP, dar am vazut ca se baga la reparatii destul de detaliate la tot ce inseamna cutie automata. Incearca macar o diagnosticare la ei si vezi din discutie daca iti dau incredere. Spor!1 point
-
Sunt destul de comune cazurile de foc la motor in ultima vreme nu doar la bmw. Chiar ma gandeam sa instalez un extictor din acela care se sparge la caldura pentru actiune imediata. Poate a venit vremea sa discutam si despre extinctoare de foc.1 point
-
update-ul de soft iti va permite sa codezi optiunea de PDC vertical dar pentru camera impreuna cu PDC-ul vertical trebuie sa faci ce ti-am zis mai sus. faptul ca poti coda PDC-ul vertical nu iti ofera si optiunea de camera simultan, sunt doua lucruri total diferite iar camera cu PDC simultan nu merge pe CIC-ul de E60 nu din cauza ca nu poate fi codat vertical asa cum am spus mai sus.0 points
-
Peste 150k km nu mai garanteaza nimeni nimic Peste 200k e deja cazan,va asumati riscurile,mai ales "ofertele rare " de pe la noi cu patru butoane0 points
-
se poate, noi avem emulator pentru asta doar ca atunci cand activezi camera (marsarier sau butonul de PDC) imaginea este full screen peste grafica de PDC deci nu mai vezi grafica senzorilor acestia raman doar acustici. Ai optiunea sa apesi BACK pe controller si atunci anulezi imaginea si vei vedea senzorii dar camera se va reactiva urmatoarea data cand apesi PDC sau bagi in marsarier.0 points
-
Ok. Considera-ma nelamurit. (Nu da exemple daca nu le stapanesti.. Faptul ca tu pui sau nu un robinet intr-un sistem e irelevant daca nu poti discuta efectul deschiderii/inchiderii robinetului..) Cine face presiunea lichidului in sistem? Sau nu exista presiune in circuit dupa parerea ta? Pentru linistea ta, m-am lamurit in privinta valorii reale; am verificat chiar acum.-1 points
-
Sincer, iti multumesc pentru explicatie. (Pentru ceva motive necunoscute te-ai intors la subiectul clasat referitor la presiune... nu era cazul) Eu altceva am intrebat. ...Atunci, de ce la E90 exista o rola a pompei (nu-i asa?) pe care sta o curea care e invartita o data cu fulia arborelui? Ce se intampla acolo? E pusa cureaua aia asa aiurea..? (Ma indoiesc ca cele electrice fac altcumva/altceva decat cele cu rola.. Doar ca sunt ELECTRICE)-1 points
-
Perfect. Multumesc pentru explicatie. Crezi ca pompa poate prinde aer atunci cand se incearca golirea de lichid vechi si alimentarea cu fluid nou si rotim din fulia pompei in sens invers circularii tur-retur!? Sa zic asa rotire manuala din neatentie a fuliei pe alimentare tur-retur. Am schimbat de curand fluidul la o directie hidraulica si ma intrebam ..ca e bine sa intreb si pe altii.. De circumstanta-1 points
-
De accord aici cu calitatea plasticelor la interior. Si mie mi se pare a fi inferioara asteptarilor. Audi are plastice ce tin mult mai bine in timp si, cel mai important, nu prea cauzeaza greieri. Am avut 6 BMW-uri in familie pana in prezent si toate masinile au dezvoltat greierasi dupa 2-3 ani, in timp ce la cele 3 Audi si 2 VW, nimic. BMW foloseste plastice mai dure, care din cauza dilatarii si contractarii termice, cu timpul, incep sa scoata sunete. Insa din punct de vedere mecanic, eu (masini personale si de la birou) vin de pe 1 Audi si 2 VW-uri in ultimii 4 ani...pot spune ca BMW este peste la fiabilitate, cel putin din experienta mea. Da, se strica mai mult decat mi-as fi dorit, dar nu se compara cu gradul de defectiuni la produsele VAG. Pana la urma cam asta spun toate studiile de satisfactie a consumatorului pe piata auto. Chiar recent am fost la un schimb de ulei in cutie si cei de acolo mi-au spus ca rar au de a face cu BMW-uri cu probleme serioase, in timp ce, pe departe, Audi si VW (cu DSG) sunt cele mai des intalnite, urmate de Merc. Stiu prea bine cum stateam cu stres cand conduceam DSG prin Bucuresti. Costurile de intretinere la BMW nu mi se par exagerate pentru o masina din clasa asta, sunt in linie cu ce vezi la grupul VAG cand tragi linia de final. In fond, daca iti permiti costurile, masina merita. Cand vine vorba de BMW vs Audi vs Merc, toate au plusuri si minusuri, depinde ce plusuri iti surad tie mai mult. Personal, am renuntat de mult sa mai cred ca vreuna din marcile astea au un avantaj claaaar asupra celorlalte. Daca ar fi fost asa, piata reactiona in timp. Sunt in aceeasi clasa si in fond ofera aceeasi calitate per total. Nu poti spune ca BMW este inferior Audi (sau vice-versa) legandu-te doar de aspectul 'pastice interioare'. Pachetul trebuie analizat in totalitate.-1 points
-
E clar ca unele probleme pot fi datorate modului in care a fost intretinuta si condusa. Dar strict legat de plastice, nu vad cum nu ti-ar pocni. Pur si simplu au design-ul prost. Plastic + aluminiu + nit = pocnitura.-1 points
-
Ma faci sa rad Dar uite totusi suntem in 2019 si dintr-o masina cu o culoarea des intalnita de kkt si clasica...dupa parerea mea si a tuturor in afara de 2-3 de pe forum... am reusit sa fac o culoare super frumoasa si am dat un alt aspect unei masini clasice de batran. PS: Eu acum incep sa inteleg dc forumul numai este deloc activ, nici intalniri , nimic....pentru ca au ramas doar carcotasi aici...restu au inteles si au lasat deoparte forumul Ca ma tot intrebam ce se intampla...cat de activ era ultima data cand am mai fost pe aici.....Cand va aud awolo ai distrus masina , bataie de joc...)))))) sunteti funny... dar ma abtin ca asa este mai bine Intr-un final o sa ramaneti 2-3 carcotasi aici si atat-1 points
-
Ce e rau in asta? Nu a fost niciodata bmwclub un forum gen 4tuning. S-au apreciat modificarile cu gust intotdeauna!-1 points
-
Cu carly codezi sau ncs codezi pt vertical si daca pui camera ii obligatorie codarea pe vertical ! Emulator si camera din china 50$ maxim ai rezolvat totul-1 points
-
Neo are dreptate...pe E60 nu se poate monta camera de mers inapoi cu emulator. Si pe aliexpress e mentionat ca pe E60 nu merg emulatoarele.-1 points
-
exact, singura metoda sa activezi un macro cu intrare video la CIC-ul de E60 cu o comanda pe CAN, intrarea de TV doar din menu.-1 points
-
da, asa e, eu nu am vazut pana acum un emulator chinezesc care sa faca RVC pe macro de NV la E60 sau sa faca conversie de protocol PDC-RPDC si RFK-TRSVC pentru E70/E71 cand faci upgrade de la CCC la CIC ca sa iti mearga PDC-ul si camera pre-LCI. In emulatoarele noastre, avem astea implementate de prin 2010.-1 points
-
Capetele de bara parca se schimba pe set, cred ca de aia iti trage intr-o parte. Unul e nou si celalalt e uzat.-1 points
-
Mergi inapoi la meserias si spune-i ca sta volanul stramb,nu are treaba ca ai schimbat doar pe o parte.-1 points
-
Am patit si eu la o Kia. A pus volanul drept dar rotile erau usor deviate. Cand a scos-o din atelier masina o lua stramb si mesterul a zis ca a fost lovita. Ma speriasem. Am fost la un alt atelier si au facut cum trebuie geometria apoi m-am intors si am cerut banii inapoi de la primul. Morala: mergi la un atelier care stie ce face.-1 points
-
flash la cic de Exx doar pe MOST, pe kcan dureaza zile (vreo 4-5) si sansele sa crape sunt 99.9999999%-1 points
-
Mergi linistit . Daca vrei sa scapi de eroare din bord fara sa schimbi senzorii ,taie-i,leaga firele intre ele si reseteaza din bord .-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Procentul la mașinile la care se rupe distribuția e de asemenea unul mic. La ce te intereseazĂŁ ce și cum se ĂŽntâmplĂŁ atât timp cât procentul e unul mic?! DacĂŁ nu ești mulțumit de rĂŁspuns, mai citește o datĂŁ ce am scris ĂŽnainte de asta cĂŁci ai și acolo rĂŁspunsul.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Foarte posibil blocul de comanda/releu. Sunt topice unde s-a discutat; s-a mai intamplat.-1 points
-
-1 points
-
Da,tu si încă 2 Restul sunt la stadiul asta :http://www.bmwclub.r...82#entry2496782 Sa fim serioși, nu ne mai uitam la Mihaela,avem o vârsta totuși..-1 points
-
eu am avut aceasi problema....a fost nevoie de update sa pot coda/adauga camera de mers inapoi, sa codez PDC vertical, sa pot face update cu stick si nu dvd. odata cu update-ul la zi, mai sunt mici diferente, dar nesemnificative.-2 points
-
Bai da ce de comentarii total deplasate pe acest topic. Scopul este altul aici,voi nu intelegeti ca pe om nu il doare capul de gusturile voastre despre cum a colantat el masina ?! E super tare asa cum e ea,daca lui asa ii place,nu tre sa umpleti pagini cu acest subiect.-3 points
-
Ar trebui sa-ti dau tie explicatii? Stii vorba aia cu cainele care moare de drum lung ? :yahoo:-3 points
-
Imi permiti sa iti dau un raspuns foarte bun? FAPTUL CA O DISTRIBUTIE PE LANT NU ARE VOIE SA CEDEZE, CU ATAT MAI PUTIN SUB 200K km!-3 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00