Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/07/19 in Posts

  1. Chestiile astea, comportamentul din trafic in general e doar o imagine macro a societatii. In ziua de azi e foarte usor sa iti iei o masina, fara multi bani. Nu prea conteaza marca, aici e vorba de comportament, ca e bmw, merc, logan, la 150km/h tot ghiulea e in caz de ceva. La munca, se construieste o cladire noua, si ii vad zilnic pe cei care muncesc acolo, adusi de prin dambovita, gorj. Oamenii aia nu au nici o umbra de civilizatie in ei, latra la orice femeie de prin campus cand merg la masa, iar seara cand pleaca, ii vedeam la semafor, ei iesiti cate doi pe geamul dubei latrau la o fata intr-o masina de langa ei, aratau fix ca acei caini care ies pe geam. Mai mult decat un animal nu am cum sa consider un om ca ala. Ei, acum imaginati-va ca ala poate sa isi ia un e60 lejer, cu volan pe plafon dar e e60, e bemveu. La ce comportament sa te astepti de la o asfel de creatura? Din pacate comportamentul de genul asta nu o sa dispara, ba din contra, o sa se tot intensifice. Traim in cam 50% in real si 50% in digital, iar in cea din urma sunt mult mai multi ochi pe care trebuie sa ii impresioneze, iar ca sa impresioneze trebuie ceva destul de iesit din tiparul normal. Am vazut nu de mult un canal/grup/ce o fi, pe instagram sau twitter, nu mai tin minte exact, unde membri acelui grup se intrec in postarea de filmulete unde fac diverse ilegalitati cu masinile, care mai de care mai grave (gen Getaway in Stockholm daca mai tineti minte) urmariri cu politie, drag-uri pe autostrazi cu trafic, mers pe contrasens, etc. Apoi, la noi in tara, sunt multi cu mentalitatea "valuare, dusmani, boss" iar astia fara sa fie storsi de bani prin amenzi/masini confiscate nu o sa se cuminteasca niciodata. In momentul de fata pt ei e ceva normal sa depaseasca aiurea, sa mearga cu 3-400 la ora in oras, daca! sunt prinsi platesc fara griji ca "dai un ban, dar stai in fata" asta daca si platesc, sa nu mai zic daca sunt prinsi, pt ca la noi politia e practic inexistenta, isi fac veacul din gainarii...
    3 points
  2. Salutare, (Rog pe cineva sa editeze titlul, cu F36 in loc de F26. Tastatura mea e cam dusa si am apasat din greseala pe 2. Eu nu mai pot edita) Am zis sa fac si un topic dedicat cu masina pe care am cumparat-o la sfarsitul lui iunie. Sunt pe forum de de prin ianuarie - februarie, de cand am decis sa intru in randul detinatorilor de BMW. De atunci am tot citit si analizat nivele de echipare, chestii legate de motor samd, si pot sa zic ca mi-au fost de mare folos. De asemenea, am fost surprins de ajutorul pe care multi de pe acest forum mi l-au dat din momentul in care am inceput sa caut masini. In mod special as dori sa le multumesc lui @six in line, @MikeOnline!, @Syncro, @cavaliere, @wolfenstein99, @bomb3009, @Myx, @NRC si tuturor celor care mi-au dat sfaturi in legatura cu achizitia. In final, m-am hotarat la un F36 din 2016, 420d - 190hp, model M Sport (pachet M interior - exterior). Masina avea 147.000km, rulata exclusiv in Germania, iar dupa numeroase verificari de istoric si o verificare la service, am decis ca ar fi o varianta foarte buna la pretul respectiv, avand in vedere dotarile. Enumar mai jos dotarile principale P337A M Sports package S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package P7LFA Modell M Sport S2VFA Adaptive M suspension S2NHA M Sport brakes S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S609A Navigation system Professional S610A Headup display S6AMA RealTime Traffic Information S6WAA Instrument cluster expanded equipment S508A Park Distance Control PDC S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S205A Automatic transmission S21CA BMW LA wheel M Double Spoke Bicolor S2VBA Tire pressure display S8THA Road sign detection Si cateva poze: https://imagizer.imageshack.com/img921/3598/ltl0bn.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/7352/hgWgdu.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/8673/eaBwRZ.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/9964/kfRLba.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/90/5MCTTI.jpg https://imagizer.imageshack.com/img921/1350/8CcbQx.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/3217/I60hbf.jpg Masina are in prezent 150.000km, am facut revizia de ulei si am schimbat bratele superioare fata si un surub de la caseta de directie (facea un usor zgomot cu motorul oprit, cand trageai de volan violent - ulterior am inteles ca e o problema comuna la F3x, dar asta e, pentru linistea mea, bine ca l-am rezolvat). Ca impresie, am observat niste plusuri si minusuri la achizitie, pana acum. Minusuri: - lipsa optiunii oglinzilor rabatabile electric (nu stiam asta la momentul achizitiei) - Lipsa farurilor adaptive (ma gandesc la un retrofit) - Lipsa optiunii high beam assist: am mers cu una care are optiunea si am ramas surprins cat de misto e (la fel, ma gandesc la retrofit) - E destul de joasa, si mai ales din cauza pachetului M, poti atinge usor cu bara din fata daca nu esti atent Plusuri: - Jantele (sunt cele standard M, double spoke, pe 19inch), mi se pare ca se potrivesc cu masina, iar unele pe 17 sau 18 ar schimba in rau lookul masinii - Suspensia adaptiva M chiar face diferenta. Se simte ok masina pe comfort, chiar si prin hartoapele din Bucuresti, iar in modul sport, simti ca se lipeste de drum si devine mult mai rigida. - Directia mi se pare extrem de precisa si cursa foarte scurta - Scaunele din alcantara, mi se par foarte confortabile, frumoase, si par ca rezista foarte bine in timp Ca planuri de viitor, as avea urmatoarele: - Vopsirea grilei in negru (plasti dip), asta planuiesc s-o fac weekendul viitor - Schimb ulei cutie + diferential - Retrofit faruri LCI adaptive (asta costa f mult si o sa vad daca merita) - Retrofit stopuri LCI Zi faina tuturor!
    2 points
  3. Chiar daca nu iti vine sa crezi, exista oameni care ies cu masina din tara...
    2 points
  4. Corect. Inca nu am gasit mecanicul dedicat care sa faca treaba care o fac eu. Mecanicul care face pretul numai pentru ca schimba piese la BMW, nu va fi mecanicul meu. Probabil de asta imi iau si multe minusuri de la hate-ri; probabil sunt mecanici.. Desigur sunt la al doilea rand de discuri si placute de frane (x3).. Schimbat aparatoarea si suportul tamburilor franei de mana.. Antifonat cum am putut mai bine in spatele bratelor inlocuite pe spate... Sunt pe al treilea set de bujii schimbate.. Schimbat (aiurea) valve de presiune pe rampa si pe pompa de inalte, schimbat pompa de inalte (tot aiurea..) asa ca astea nu s-ar pune la cost.. Peste 100k km de camd am masina, condusa aproape zilnic. Nu m-am atins de periile demarorului, doar l-am verificat ca mai are viata in el, si curatat... cand a schimbat volantul..
    2 points
  5. Salutare! Sper ca informatiile astea vor ajuta pe cei care mai mult ca sigur s-au gasit in situatia de a nu reusi sa deschida portbagajul decat din cheie. Problema este modul in care este gandit ansamblul care actioneaza microcomutatorul broastei de la haion- adica prost! Punctul slab al mecanismului este faptul ca partea din plastic din care e profilat manerul imbatraneste destul de repede si se fisureaza, astfel incat nu mai functioneaza ca o parghie pentru actionarea manerului. Intamplator sau nu, e dintr-un material plastic pe baza de polietilena care nu se poate lipi cu nimic, deci solutia e sa cumperi altul la un pret echivalent cu greutatea in aur a ansamblului. Solutia pe care am aplicat-o a fost sa "sudez" plasticul inapoi folosind un letcon si sa-l armez cu bucati de metal in zona in care flexeaza. Pentru asta cel mai potrivit mi s-a parut sa folosesc bucati de sarma pentru un capsator de birou. Nu o sa spun mai multe, doar ca solutia functioneaza si nu cred ca o sa mai am probleme foarte curand. In rest cred ca imaginile spun totul de la sine iar daca sunt nelamuriri nu ezitati sa intrebati. Spor la SUCCES!
    1 point
  6. Sincer cred ca sunt cei mai ok ca magazin online la momentul actual. Atat ca preturi cat si colaborare. Comand de multi ani de la ei si nu am avut niciodata nici o problema.
    1 point
  7. Domnilor moderatori, de ce exista un astfel de topic? In RO viteza maxima legala este 130 km/h!!! Nu 250 si nici 300 km/h!!!
    1 point
  8. Ai deschis cutia pandorei.
    1 point
  9. Putem concluziona ca o masina de peste 12-14 ani, poate fi intretinuta corespunzatorsi, mai ieftin numai daca o intretii personal!? Sunt de parere ca manopera joaca un rol mare in costul intretinerii unui BMW. Personal, nu am facut calcul pe hartie, de cand am masina, de peste 7 ani, cred ca am bagat bani in piese cam de 5-6mii de euro. Nici un mecanic nu s-a atins de masina cu vreo scula in aceasta perioada! Am am schimbat termostate (x2) pompa apa (preventiv), turbina (preventiv), brate spate suspensie (4 pe fiecare parte) si arcuri cu amortizoare Bilstein B4, arcuri si amortizoare pe fata, schimbat diferential ( sin greseala ), rulment suport cardan, bucse mari de pe cadrul diferentialului, bucse de pe fuzeta, rulmenti spate, bucse suport bara antirului spate, volant si kit ambreiaj (o data; curand ii vine timpul schimbului..). Schimbat role si curea accesorii. Reconditionat alternator.. Toate de mai sus facute de mine. Nu cred ca am trecut de 5-6 mii de euro. A si multe multe injuraturi. Desigur in suma de mai sus intra si caprele (x4) si cricul hidraulic. In calcul nu intra, reglajul geometriei si cauciucuri... Sunt pe cale sa schimb al treilea set (vara). Lichide schimbate la timp cum am zis mai sus.
    1 point
  10. Din pacate pentru astfel de cazuri, amenzile sunt prea mici si sanctiunile prea usoare. Pai daca il prindea radarul pe neghiob, avea 90 de zile permisul suspendat, adica 30 daca beneficia de reducere si dadea reexaminare, plus o amenda de vreo 8-900 de RON in 15 zile, mult prea putin pentru +130 peste limita legala. Daca existau amenzi mari de mii de lei si mai ales suspendare de permis de 1 an nu prea mai riscau tembelii astia sa faca pe pilotii prin localitati. Eu cu viteza aia nu merg nici pe autostrada.
    1 point
  11. In weekendul ce a trecut am schimbat si franele. Discul dreapta-fata s-a ovalizat (din senin, fara semne, fara abuz) si din pacate, desi cautam de ceva vreme etrieri fata de F30, nu am gasit in timp util. Nu pot,insa, sa ma plang, atat discurile cat si placutele au fost schimbate acum ~100.000km,deci si-au facut treaba . Da, 100.000 km cu un singur set de placute, daca ma puteti crede Am ales ATE Power Disc + ATE Ceramic (+ senzori si lichid frana ATE 200):
    1 point
  12. Acum 2 ani am refacut un motor 5 in linie de vw lt 35 cu aceeasi problema pe care o ai tu , am cautat un vibrochen cu tot cu , cuzineti si biele sh in conditie buna ( se vede pe partea unde lucreaza cuzinetul daca e ok sau nu ca si uzura ) ... am pus pistoanele mele , garnitura de _chiulasa_ , pompa de ulei noua , ganituri simeringuri si a iestit foarte bine la final ! , de atunci masina a facut circa 30 - 35 mii km si motorul inca suna excelent
    1 point
  13. Frustrare clar , prostie , invidie . PS am programat schimbul ulei cutie , la Automatico . La 108 k ar fi schimbul ca la carte aproape
    1 point
  14. Seful de serivce nu cred ca are senzori de miscare in fund, sa stie exact daca este caseta stricata. Trebuie verificata caseta pe elevator/rampa... Daca te uiti in gura lui vei ajunge sa schimbi masina, asta fiindca nu e in garantie altfel era viceversa.
    1 point
  15. Cand se va reglementa si la noi situatia emisiilor la masini si se vor impune restrictii in marile orase, tot noi (care am transformat masinile in niste cazane pe roti) o sa avem gura mare... Fac pariu cu oricine ca luam 10 masini aleatoriu din Bucuresti, Cluj, Timi, nu conteaza si 9 din ele NU trec ITPul din Austria sau Elvetia! Si nu ma refer numai la noxe de la DPF off si alte magarii romanesti, ci si la stopuri/faruri fisurate, becuri arse, rugina, faruri care bat in varful pomului, frana de mana 30%, probleme la directie, s.a.m.d. Daca ti-ai cumparat o masina si nu-ti permiti sa o intretii la un nivel minim de baza, nu cum scrie la carte, atunci renunta la ea si ia-ti una de nivelul tau!
    1 point
  16. Eu sunt foarte calm. MĂŁ bucur cĂŁ ai ĂŽnțeles ce am vrut sa spun. Weekend plĂŁcut!
    1 point
  17. Ai nimerit pe topicul care trebuie. Iti recomand sa-l citesti incepand cu prima pagina,asa vei afla raspunsul.
    1 point
  18. Am avut e39 si e60 in 6 Acum am f36 in 6 si e30 in 4 Fratele meu a avut multe e36 si e39 si in 4 si in 6 Am prieteni cu e46 in 4, e39 in 6, e60 in 4, f10 in 4, f30 in 4 si alpina d10 in 6; Avantaje multe ptr. 6cilindri si prea putine dezavantane; mult superior, joaca in alta liga fata de 4cilindri.
    1 point
  19. Dupa logica asta un 3.0 re-resoftat trebuie sa bata la fund un w16 Bugati. Ambele motoare de 2.0 si 3.0 ating aproape aceasi viteza (240-250km/h), nu in acelasi timp dar o ating , diferenta este ca un 3.0 sau mai mare poate sa si mearga cu viteza aia fara problem sute de km , cand un 2.0 simti ca nu este prea ok sa il ti la 180-200 km/h prea mult timp, ca dupa incepe sa faca urat la _chiulasa_, turbina sau distributie. Din acelasi motiv gasesti in America motoarelea alea enorme , ca ei au o tara foarte mare si cand merg la bunica in vizita nu este ca si cum mergi din Bucuresti la Bacau sau Constanta , aia au de mers 2000-3000km si dupa trebuie sa se si intoarca. Motoarele 2.0 din ziua de azi sunt capabile de asa ceva , dar acu 15-20 de ani nu erau asa performante. Un motor de 2.0 trebuie sa pedaleze mai mult sa se tina dupa un 3.0 , asta inseamna mai multa pedala, mai mult combustibil , temperatura mai mare si rezulta o uzura mai mare ca un 3.0 in aceleasi cinditi. Nici nu are rost comparatia , el castiga doar in oras ca se tureaza mai repede si consuma mai putin , dar daca esti genu care merge in excursi cu 3-4 in masina , bagaje si face 30-40.000 km pe an , iesi mai bine cu un 6 cilindri (3000cm3) ca nu il soliciti asa de tare.
    1 point
  20. De ce ai vrea sa faci asta? In Romania nu poti sa mergi cu viteza aia.
    -1 points
  21. ???? legal , nu....dar....ILEGAL ....cat poate "cazanul"
    -1 points
  22. Brandex - https://www.farcebook.com/zebramotorsportbmw/ Zeky - https://www.farcebook.com/ZEKY2018/ Oricand cu incredere la cei doi !
    -1 points
  23. Sunt motoare cu 6 cilindri 2500cc facute de BMW dupa anii 2000? De altfel, e de cautat cel putin 2500cc pe un seria 5; nimic rau in asta.
    -1 points
  24. Nu credeam ca exista astfel de probleme
    -1 points
  25. Vând E90 325i, 2008 Mașină a fost adusa din Germania personal. Proprietar, înmatriculata Mașină impecabilă Tehnic-Estetic , nu necesită nici o inestiție > REVIZIE TOTALĂ EFECTUATĂ RECENT !!! > ACCEPT ORICE TEST AUTO LA ORICE SERVICE AUTORIZAT INCLUSIV REPREZENTANȚA BMW > KM ABSOLUT REALI SE POT VERIFICA LA REPREZENTANȚĂ , MAI JOS VĂ ATAȘEZ SERIA ȘASIU •WBAVE31090A235799 •Motorizare : 2998 Benzina / 218 CP •Norma Poluare : EURO 5 •Cutie Viteze : Automată in 6 Trepte •An Fabricație : 03.2008 carte / talon •Km Parcurși : 165.000 Reali !! •• Dotări •• •Faruri Bi-Xenon •Dublu Clima-Tronic •Incalzire Scaune •Scaune Recaro •Volan Reglabil •Pilot Automat •Comenzi Volan •Pachet Chrom •Senzori Parcare •Senzori Lumini •Senzori Ploaie •Senzori Pneuri •Radio CD Profesional cu subwoofere sub scaune / MP3 / AUX •Asistență Coborâre Pantă •Cotieră Față-Spate •Suport Pahare •Geamuri Electrice Față-Spate •ABS / DTC / SRS Airbag •Conputer Bord •Proiectoare Ceață •Jante Aliaj R”17 Cu anvelope noi dot 2019 Vară ! Jante tabla R"16 Cu anvelope dot 2017 iarna! •2 CHEI !!! •Impozit Platit Pe tot Anul 2019 !!! •Certificat Fiscal La Zi !!! Mai multe detalii la telefon. 0726 188 167 Poze in anunț https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-325-ID7GysbN.html
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.