Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/03/19 in all areas

  1. Dupa 5 luni de la achizitie si aprox 2800km a venit timpul si pentru prima distractie , fix acum o saptamana am gasit masina lovita in parcare la ParkLake ... era dimineata , la nivelul -2 unde parchez de obicei erau peste 500 de locuri libere , masina parcata in capatul parcarii langa stalp cel putin 30 de locuri libere langa mine. Urme de transfer de material ( vopsea , cauciuc ) pe janta dreapta spate si lovitura fatala in aripa dreapta spate. Spre "norocul" meu lacul nu a fost distrus , am reusit sa curat manual tot transferul de culoare ( janta nu a patit absolut nimic ) dar aripa parea ca nu mai scapa. O senzatie excelenta cand gasesti masina lovita in parcare , nu am putut sa mananc nimic toata ziua de nervi / suparare , imediat a doua zi am fost la Mihai Apostol de la Turbocon ( PDR ) pentru evaluare si programare ... azi am avut programarea si rezultatele se pot vedea in poze ... nota 20 pentru serviciul prestat. Folia de protectie de pe aripa are cod dedicat si deja este comandata de Dl. Ing. Neo_andersson ( 310 ron OE )
    5 points
  2. Au venit si pragurile de M3 style de la vopsit, sunt ceva mai agresive ca si cele M Pack.
    3 points
  3. incredibil cum intr-o parcare goala iti poate lovi masina . Nu sunt camere acolo? Super faina lucrarea si pretul de asemenea, merita cu varf si indesat 500ron o astfel de reparatie, pe langa ca masina ramane in starea ei originala, castigi si mult timp si mult mai putina bataie de cap si stres fata de o revopsire
    2 points
  4. Man, imi pare rau pentru incident, bine ca ai putut sa o rezolvi! Vezi ca incepi sa ai "magnet la prosti"!
    2 points
  5. Salutare, De ceva timp am facut pasul catre un F36 (430D – 114.000Km) de care sunt mai mult decat incantat. Exterior: Culoare Mineral Grey cu elemente Glossy Black Interior: Scaune Sport, Dakota Red, plafon negru Editions And Packages P337A M Sports Package S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package S481A Sports Seat S4DLA Accent Strips Black Highgloss S4MRA Interior Strips Aluminum Hexagon Initial am zis ca-l voi lasa exact cum l-am luat, dar nu am rezistat prea mult. Primul pas a fost reconditionatul jantelor (erau putin atinse si nu-mi placea ideea). Am ales sa le schimb culoarea in Gun Metal. M-am gandit si la Glossy Black, dar negrul imi da impresia ca “micsoreaza” si il gasesc potrivit pentru jante cu dimensiuni de la 19” in sus. Odata cu reconditionatul jantelor am schimbat si anvelopele cu unele noi, Michelin PS4: 255/40/R18 - Spate ; 225/45/R18 – Fata Al doilea pas a fost alegerea unor elemente care sa continue linia Shadow Line. M-am gandit daca sa merg pe Carbon sau Glossy Black, alegerea fiind cea din urma, mai ales ca aveam deja grilele Glossy Black, ramele la fel precum si ornamentele de la prizele de aer de pe aripile fata. Mai mult, si interiorul are trim-uri Glossy Black. Au urmat: - Prelungire bara fata Glossy Black - Prelungire praguri M Performmance Glossy Black - Schimbat difusser spate Glossy Black - Schimbat ornamente evacuare cu unele Glossy Black - Schimbat capacele de la oglinzi cu varianta Glossy Black - Eleron portbagaj Glossy Black Din punct de vedere tehnic si intretinere: - Am schimbat bratele fata, o bucsa fiind putin fisurata - Mers la Recall EGR, verificat si constatat ca nu este necesara schimbarea piesei (ocazie cu care am schimbat si suportii de la numar cu cei M) - Schimbat ulei si toate filtrele - Schimbat lichid de frana, placute fata (erau destul de uzate), placute spate (acestea erau ok dar scartaiau teribil cand se incalzeau, pe finalul franarii). Discurile sunt toate ok. - Am achizitionat tot felul de solutii de curatat interiorul, caci de el ma ocup doar eu (pentru plastice, tratament piele, geamuri, chedere etc.) As mai avea in plan: - Schimbarea unitatii NBT cu NBT EVO si Display mare - Schimbare bord cu cel digital 6W (aici sunt in cumpana, caci imi place si varianta “Old School” si nu stiu daca merita asa mult inlocuirea cu cel digital) - Schimbare stopuri cu varianta LCI sau, in prima faza, ma gandesc sa le inchid putin la culoare cu o folie de protective putin mai inchisa - Scos emblema 430D - Revizie cutie de viteze Acum spun ca asta ar fi tot dar.... :frantics: :frantics: :frantics:
    1 point
  6. BMW seria 5 E39 530D Manual Am 2002 luna 6 Motor 3.0D KM reali 426mii modelul Exclusive Comenzi pe volan functionale, piele, incalzire scaune, etc. Dotarile se vad in poze. Motor, cutie fara probleme, consum bun. Defectiuni: AC pierde freon - freonul sta in instalatie cam 1 saptamana. PDC - 2 senzori parcare fata nefunctionali 1 bec de Xenon d2s doar ce s,a ars. Parbrizul prezinta o fisura - in urma lovirii oglinzii interioare. discuri frana fata ovalizate - bate in volan la franare usoara, se simte. Estetica nu este foarte ok, prezinta lacul sarit pe capota si la aripa stanga fata rugina. Deci seria 5 necesita investitie. = Pret 11.000 LEI BMW Seria 7 E65 730D Automat An 2003 luna 6 motor 3.0D km 280 mii dar au fost dati inapoi 100 mii Comenzi pe volan functionale, piele, etc. Dotarile se vad in poze. Motor, cutie functioneaza bine schimba bine. Fara probleme, consumul este ok. Defectiuni: Compresor AC blocat - necesita schimbat dar masina functioneaza ok, nu afecteaza decat ca nu merge AC. PDC - 3 senzori parcare nefunctionali Estetica este 8 din 10 Pret 20.000 LEI Sunt proprietar la ambele masini si ofer certificat fiscal. Sau Schimb ambele masini DOAR cu ceva mai nou an minim 2006 (e65FL, E60 FL, E53 FL, etc) ofer si o diferenta
    1 point
  7. In cautarea unei solutii de protectie a tapiteriei din piele, pe termen mai lung, am aflat de aceasta varianta. A folosit-o cineva sa vina aici cu o parere? Mersi! https://www.pro-detailing.ro/gyeon-q2-leather-coat-400-ml-protectie-piele-p-1794.html Intre timp am gasit un alt model de eleron ce nu era disponibil pentru F36 in perioada in care am cauta si, cu ajutorul colegului de forum Claudiu F, o sa-l probez sa vad cum se prezinta si daca este ok, il voi da la vopsit si inlocuit pe cel actual. Dupa un drum de 1.400 km pot sa spun ca este o placere sa conduc aceasta masinuta. Prin oras nu se simte mai nimic din farmecul ei. :frantics:
    1 point
  8. Acum am vazut si eu topicul. Foarte frumoasa masina Ace! Sa o stapanesti sanatos si sper sa nu mai ai ghinion de prosti, ma mir ca a iesit atat de bine dat fiind ca lovitura a fost si pe conturul semiaripii, oricum foarte bun omul la cum a scos aripa, ai ales varianta perfecta.
    1 point
  9. Masina e bomboana, bine ca ai scapat de belea.
    1 point
  10. ce rau imi pare...ce oameni nenorociti bine ca s-a rezolvat fara revopsite...nasol intradevar sa iti iei masina noua sa o vopesesti la cateva luni...nici macar din cauza ta.
    1 point
  11. Felicitari pt achizitie si pt locul de parcare ,,original", succes in continuare si sa fii ferit de alte evenimente neplacute.
    1 point
  12. mare pacat de asemenea incidente; nu m-as mira sa o fi atins intentionat...
    1 point
  13. Ghinion...vad deseori masina ta la -2, zona galbena in Park Lake...e printre cele mai libere zone in cursul saptamanii.
    1 point
  14. lucrarea a fost 500 ron si a durat aproape 8 ore ( am stat langa el ) ... sa lucrezi pe aripile spate la coupe este cel mai complicat pentru ca elementul este dublu si nu ai acces din interior , practic tot procesul de indreptare a fost facut doar din exterior cu "ventuze" ( care se prind de masina cu un adeziv special ) + ciocanele / creioane de batut la vopsitorie ... se poliza pana la tabla , se sudau direct pe aripa mai multe puncte de tragere ... se tragea pana cand considera tinichigiul ca este suficient dupa care chit / fuller / vopsea / lac ... avand in vedere zona afectata iti spun sincer ca nu mai nimerea nici mos craciun vopseaua sa nu se vada diferenta vs usa fata si bara spate ... la o reparatie de genul asta procedura corecta este revopsirea completa a lateralului afectat dar la o masina de 5 luni si nici 3000km parca nu iti vine sa te duci direct la vopsitor daca exista si alte solutii
    1 point
  15. Vand BMW 320D trapa 210hp NFL gri mat pachet M fabrica VIN : WBAWD11060PV86405 An fabricatie 2007 - martie Euro 4 Cutie automata 6 trepte ZF Itp si asigurare valabila Culoare Gri Mat Este cumparata din Romania de noua de la Bavaria Baneasa Masina merge impecabil si accept orice test la Bavaria nu la service-uri de cartier. Masina este a mea din septembrie 2015 si am achizitionat-o la 140k km. am si topicul meu aici : http://www.bmwclub.r..._1#entry2498946 Detin lista cu toate modificarile, reviziile, locul si pretul unde am facut toate modificarile de cand am masina. Ofer fiscal pe loc. Am toate actele la masina Revizie facuta din 10k in 10k kmMotorina folosita doar + ( am alimentat numai de la OMV si Rompetrol) Design: Folie luneta+geamuri spate 90% Faruri polisate si aplicata folie transparenta in 2019 Colantata in iulie 2018 - nu a fost lovita sau zgariata am poze inainte cat si in timpul procesului. Am vrut doar sa ii schimb culoarea cat si aspectul masinii. Traseu Evacuare de la jumatate ArVision cu evacuare dubla si tipsuri Akrapovic 2018 Plafon Negru M M packet interior + M packet Exterior Eleron BMW M Performance portbagaj Eleron Luneta e92 - ABS Stopuri e92 FaceLift 2014 Jante 18 ,8j fata 225.40.18 si 8.5j spatele 255.35.18 reconditionate electrostatic Anvelope noi cumparate in Februarie 2019 - Michelin Pilot Sport 4 94Y XL Modificat lumina ceasuri alba Nuca retapitata cu piele perforata Dotari: Trapa electrica Navigatie BMW Professional cu USB, AUX si BT pentru apeluri Scaune M-sport Piele Alcantara+textil fara rupturi, pernitele laterale se strang electric Faruri Bi-Xenon adaptive (vireaza in functie de directia de mers) +Spalatoare Pilot automat Computer Bord+viteza digital Scaune incalzite fata Senzori lumina Senzori Ploaie Senzori parcare fata spate cu afisaj pe navigatie-PDC Proiectoare, faruri cornering, angel eyes, Follow Me Home, Brake Energy Regeneration Start/stop Pachet Black line Pachet Lumini interioare LED Oglinzi electrice, incalzite si heliomate Oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire Geamuri electrice DTC, ABS,servo 12 airbag-uri Volan M cu padele Volan reglabil pe inaltime si adancime Bancheta rabatabila +Sac sky Inchidere centralizata +modul confort, se inchide trapa si se ridica geamurile din telecomanda Alte moficari : Soft motor facut la Bproremaps Stage1 2018 DPF este pe masina si nu are probleme Distributie schimbata la Bavaria(detin factura) 2016 Revizie cutie 2017 (ulei+baie de ulei ZF) Discuri si placuta de 335xd perforate 2018 Tampoane motor 2018 Fulie vibrochen 2019 Amortizoare Spate noi originale suporti, flanse - 2018 Daca am uitat ceva ma puteti intreba la telefon. Nu sunt samsar, nu ma ocup cu asa ceva, este masina mea personala.As prefera sa o ia cineva de pe forum. Nu are nevoie de nici o investitie, merge perfect, daca mereu a avut vreo problema am pus diagnoza si am schimbat piesele respective.Cum am mentionat mai sus am lista cu tot ce s-a schimbat. Schimb doar cu un Seria 4 Grand Coupe cu trapa, HK, pachet M interior exterior Pot sa mai scad din pret in felul urmator -pun stopurile de nfl originale in aceiasi stare ca cele led adica f buna si scad 200euro Rulaj: 217.000 km. Pret fix: 10.000 EURO Telefon: 0741 888 845 (preferabil whatsapp) Va multumesc!
    1 point
  16. Era si inainte . E MOST ring .
    1 point
  17. N-am putut sa ma abtin, si am dus setup-ul la nivelul urmator - am inlocuit boxele aftermarket cu unele de Individual/B&O luate de pe ebay (in total 5 boxe ~40e fiecare, 5 tweetere ~40e fiecare, 2 subwoofere ~200e bucata); a trebuit sa am rabdare si sa negociez, preturile uzuale sunt mai mari. A durat mai mult de 2 luni pana cand am gasit toate boxele, dar a meritat efortul - acum suna cu adevarat bine, sunetul are mai multe detalii si profunzime, kick-ul de la bas se simte mai bine, soundstage-ul general e mult mai bun. Instalarea am facut-o eu - e mai simplu decat credeam sa umbli la fetele de usi; e adevarat, am stricat vreo 2-3 cleme, dar de acum am prins miscarea, si imi pot face singur instalarile pe viitor. Dificultati - trebuie atentie la alegerea tipului de boxa si la mufele de conectare ale tweeterelor; boxele de Individual se gasesc pe E-uri si sunt foarte asemanatoare cu cele de pe B&O (acelasi tip de material, culoare galbena a membranei aproape identica); boxele de Individual au 2 mufe, una cu 2 una cu 3 pini (in care se conecteaza tweeterul cu filtru sau cablul catre crossover); boxele de b&o si harman kardon au 2 mufe cu 2 pini, identice; exista doar pe X5 individual tweeeter cu filtru direct pe cablu, pentru usile spate; crossover-ul se gaseste mai greu pe ebay, am preferat sa iau tweetere cu filtru inclus pe cablu. Principala diferenta intre sistemul de Individual si cel de B&O e data de modalitatea de cablare a tweeterelor - la Individual sunt legate in serie cu boxa de medii, la B&O tweeterul e legat direct in amplifcator, pe canal separat, cu semnal strict pe frecventele potrivite; asta inseamna ca pentru a monta tweeter de B&O pe sistem ne-B&O aveti nevoie de filtru sau crossover. Una peste alta, clar a meritat inlocuirea boxelor, nu cred ca exista boxe aftermarket dedicate BMW mai bune decat cele de B&O/Individual. Probabil ca nu o sa ma pot opri aici - ce as putea sa fac mai departe: - instalare boxe in usile spate (pe hifi nu sunt, dar e destul de simplu de instalat - trebuie grile, cablaj boxa, decupat putin capitonajul usii unde vine grila, gaura pt boxa exista deja); am o mica dilema la canalele dn dsp, am 8, 7 sunt deja ocupate, ar trebui sa renunt la boxa din bord - amplificare separata tweetere usi fata - destul de simplu (doar tras cablu la amp); doar ca nu imi ajung canalele din dsp (are 8 in total); poate la un proiect viitor; avantajul ar fi ca filtrarea frecventelor se face direct din dsp, si mai mult ca sigur ca sunetul ar fi si mai bine definit. Din pacate exista o limitare importanta la BMW - pentru ca foloseste in usi boxe de 4", si acestea au un raspuns in frecventa >100hz, iar subs folosite acopera 40-100hz, exista o zona de frecventa (100-120hz) mai slab acoperita; am incercat diverse setari ale crossoverelor din DSP, dar nu am reusit sa obtin un semnal complet in zona 100-120hz; la ureche nu imi dau seama de asta, dar pe masurarea cu microfon se vede. Probabil ca un setup perfect intr-un BMW ar fi urmatorul, dar nu cred ca se justifica costul (peste 4000 euro); poate pentru o masina cu adevarat deosebita, un M ceva - instalare 2 woofere de 6,5" in spatiul de depozitare de jos din usa - amplificare separata pentru cele 3 boxe din fiecare usa fata (practic fiecare boxa primeste exact range-ul optim - woofere 80-500hz, midrange (boxa existenta de 4") 500hz-3khz, tweeter peste 3khz - in total ar fi necesar 12 canale (3+3 usi fata, 2 usi spate, 2 subwoofere, 2 rear shelf); intr-un asemenea setup, boxa din bord nu si-ar mai avea rostul - cost pentru un asemenea sistem - probabil peste 4.000 euro (1000e dsp cu 12 canale, 3x500e amp cu 4 canale, 1200e boxele, 300e manopera)
    1 point
  18. Ei, asta-i buna! Chiar asa!? Asa am auzit si eu. De la altii "priceputi". .. ce zici!? Te inseli. Doar trebuie sa tragi de volan stanga/ dreapta depinde pe ce parte vrei sa schimbi becul, o moneda din buzunar (sau o surubelnita mai lata) sa dai protectia pentru noroi, rotesti 90 de grade si gata pui mana pe clema fasungului :sorcerer:
    1 point
  19. Nu este ok sa se scurga peste fire. In timp se distruge izolatia si devine casanta. Apoi apar problemele
    0 points
  20. Ies ma in lume dar nu ma panichez pt o ciobitura , lasa tu grija pt masina altuia si prejudecatile tale . Hai sa stam cu ea doar in Buc pana la paine si mall. Cand plecam undeva luam trenul si trimitem masina cu platforma ...jenant , asa sinin buc poti lua mare piatra sau groapa sa rupi ceva . Drobul de sare gen...
    -1 points
  21. Nu cred ca merita,mai facuse un coleg motorul la un x5,dupa jumate de ora de mers motorul a crapat,cateva mii de lei cheltuiti ,sant putini cei care se pricep sa faca o reparatie de genu la un motor de bmw,maai bine cauti un motor secand cu garantie si aia e.
    -1 points
  22. Salutare la toata lumea am și eu o problemĂŁ la bmw.ul meu 320d 136 cp am apa la maxim si nu porneste ce poate fi
    -1 points
  23. Model: BMW 320d E90 163cp/ Motor M47 Fabricatie: 12/2005 Culoare: Argintiu Nr. km: ~240.000 VIN: VC35229 Pret (nu este negociabil): 5500 euro PM sau 0726697884 pt informatii suplimentare (preferabil PM). Istoric si alte informatii utile -al doilea proprietar (unic proprietar in Ro). -inmatriculata in Romania -Cumparata de mine din Germania in 11/2010 -~137.000 km la cumparare -a fost utilizata in Romania pana in 12/2013. -utlizata in afara tarii din 2014, in general la drumuri lungi. -filtru de particule a fost curatat si arata in bord ca mai merge 150 mii km. -2 chei si o telecomanda noua (cele 2 originale s-au stricat). -Majoritatea reviziilor (in general anual sau la interval sub 15 mii km) si problemelor tehnice rezolvate la colegul de forum cu service in Ciolpani, numai cu piese noi OEM/OE -Reparatii relativ costisitoare: volanta + ambreiaj (la aprox. 180-190 mii km), amortizoare + arcuri fata/spate (aprox 230 mii km), becurile xenon inlocuite (2015). -Masina se poate vedea/testa la sfarsitul lui Noiembrie/inceputul lui Decembrie in Bucuresti sau inainte in Strasbourg. Dotari din fabrica -xenon -navigatie professional -bancheta rabatabila + skisack -jante aliaj 16 inch BMW model 282 (LCI) + cauciucuri iarna Goodyear Ultragrip 9 -pachet lumini -PDC (senzori parcare fata/spate) -geamuri electrice spate/fata -oglinzi electrice (inclusiv pliabile electric) si incalzite -climatronic (2 zone) -proiectoare ceata -cotiera retractabila -bluetooth (numai pt handsfree), aux-in, voice control Dotari suplimentare adaugate ulterior cumpararii -incalzire auxiliara DEFA -volan M + maciulie schimbator M -pilot automat -covorase cauciuc -alarma Viper OEM Probleme curente -furtun supra plin rezervor gaurit (asa era cand am cumparat-o). Daca se face plinul curge motorina pe langa aripa. Eu am alimentat in general max 60 litri (rezervorul are 63) si nu am mai avut nicio problema de 9 ani. -plasa scaun airbag pasager posibil rupta (da eroare din cand in cand ) -bec stanga angel eyes ars (e cu led) -bara fata harsaita de o bordura in partea dreapta -senzor condens parbriz stricat cand s-a inclocuit parbrizul (apare eroare la diagnoza). -diverse zgarieturi si smalt sarit de la pietrele de pe drum Alte accesorii suplimentare (neincluse in pretul masinii) -roof bars originale BMW -Jante aliaj 17 inch BMW model 159 + cauciucuri vara runflat vechi -Aeroterma suplimentara DEFA pt sistemul de incalzire auxiliar -Protectie cauciuc portbagaj pt E90 -Dashcam 1080p Mi -Volan sport original + maciulie schimbator originala -Roata de rezerva mica + cric Pret pt toate daca se cumpara cu masina: 400 euro/ fara masina: 550 euro
    -1 points
  24. Up 9500. Deja regret puternic ca i-am tinut istoricul super detaliat si am ingrjit-o prea bine, mai bine trageam de ea cat puteam dupa care ii dadeam km inapoi cu 80mii si o vindeam "tzipla, boss".
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.