Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/29/19 in all areas
-
Gata, am rezolvat cu masina. Explic aici ce s-a intamplat: toata noaptea am mers tare, cu varfuri de 200. La intrarea pe autostrada spre sofia (90km pana la sofia) a cedat turbina mica. Am auzit un vuiet care crestea in intensitate pe masura ce acceleram (am scris mai sus), dar care la un moment dat a disparut. Acel moment in care sunetul a disparut, a insemnat probabil blocarea turbinei (am gasit axul rupt). Aici a inceput problema: Am continuat sa ââŹĹtragââŹÂ de masina, in ideea ca ajung in sofia sperand ca am doar un furtun spart. Uleiul a ajuns in dpf si l-a colmatat ââŹĹbeyound any repairââŹÂ. Masina a mers pana motorul se sufoca cu gazeele care nu mai aveau penunde iesi. Am avut ulei in intercooler, insa nu am pierdut suficient ulei cat sa scad sub nivel (am masurat cu joja) ceea ce m-a indus in eroare. Am scapat ieftin, cu urmatoarele: 🤣🤣 - reconditionare turbina mica - ax rupt - inlocuire dpf (dpf-ul vechi a fost irecuperabil) Pentru ca tot m-am apucat de ea, am schimbat toate oringurile, saibele, garniturile peste tot unde s-a umblat, capac tacheti, furtun filtru epurator, curatat admisia, insa nu am gasit garnitura cu clapetele absolut nicaieri, si a trebuit montata cea veche. Lectie de luat acasa: - daca aveti 525d (2.0 bi-turbo), in afara de distributie, reconditionati turbina mica PREVENTIV. Turbina mare cedeaza rar chiar si in cazuri extreme (si eu am insistat) - chiar daca vi se pare scump, inlocuiti capacul de tacheti. El contine filtrul epurator, care la acest motor e embosat in capacul de tacheti. E foarte important - cand crapa turbina mica, opriti masina, si chemati platforma. - verificati galeria de admisie la fiecare 50k. Spre 180k, clapetele de plastic capata joc si se pot rupe. Ar fi pacat sa fie aspirate, cand acea garnitura costa 200ron. - mergeti mereu la un service in care aveti incredere, si efectuati operatiunile din manualul de exploatare al masinii, inainte sa apara problemele Cred ca cea mai mare provocare a noastra, a celor care detin masini sh iesite din garantie, este lipsa unei mentenante corecte. O masina sh vine cu un pret mai mic, insa costurile de intretinere sunt la nivelul ââŹĹclaseiââŹÂ pe care o cumparam. In concluzie, desi masina in cauza a fost o masina excelenta pana acum, care a generat 0 probleme in 50k km de cand e la mine, o problema pe care am ignorat-o si pe care o puteam rezolva preventiv cu niste costuri decente, aproape ca mi-am stricat vacanta, si am platit in final un ââŹĹimpozit pe prostieââŹÂ de care puteam achizitiona o vacanta. Sa nu faceti ca mine. ðŸËĹ Sper sa fie cuiva de folos.3 points
-
Garantia la o piesa este de cel mult 2 ani de zile, nu ai mai pomenit piese care sa se strice? sau crezi ca alea originale sunt facute sa mearga 100 de ani fara reparatii, ca la romani? S-a rupt un arc, mare rahat, cred ca e primul de care aud la un F10. E bine totusi ca stii istoricul exact al masinii si cum a fost exploatata de 1 sau mai multi proprietari, ca sa poti emite o parere despre motivul pt care s-a rupt Diferenta intre o piesa OE si una AM este ca odata pusa, cu aia OE masina se comporta exact cum trebuie, nu o sa fie "putin mai rigida pe spate", ca daca e mai rigida pe spate si mai moale pe fata s-ar putea ca prin niste curbe sa nu se mai comporte cum stiai si sa ajungi in sant. Exista piese AM mai bune, dar nu-s alea la 180lei bucata In fine, personal nu mi se pare un capat de tara 500 Lei pt un arc original de F10, dar nah, la noi masinile sunt intretinute din bugetul pt pufuleti.2 points
-
2 points
-
Am achizitionat masina recent fiind impresionat de stare si de km Eram in cautarea unui bmw cabrio avand cateva inainte Masina este la stare de showroom avand un singur proprietar Are pachetul de 5 ani service inclus si are toate reviziile la Bavaria Motorul nu e tocmai pe gustul meu dar in oras se descurca bine Nu am mai vazut nici un seria 2 pe forum si nu prea am pareri despre A1 point
-
La fel am patit si eu. Am schimbat cablul + de alinentare de la baterie pana la blocul de siguranta din torpedou. Si blocul de sigurante. 1400 ron in reprezentanta. Dupa asta nam mai avut pb cu ramas fara curent.1 point
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-2009-euro-5-recent-adus-in-tara-facelift-navi-IDcOy4l.html#3501e2ec74;promoted 448070km in 27.09.2018 Un alt Bmw cu 200k km pe care o sa il cumpere unul si apoi o sa se planga de lant, turbo, articulatie etc.1 point
-
Naiba sa le ia, m-am uitat pe cele vechi, originale, si nu scria nimic in afara de codul piesei. Ce-i drept si astia la BMW au inceput sa intinda coarda, au cerut 327 Lei pt un set de lamele (WTF?); gasisem online tot originale cu 200 Lei, dar am zis ca iau cu 100 bosch. Si uite asa 100Lei dati de pomana + 200Lei altele originale ... mai bine le luam de la bmw direct Acuma nah, se poate trai si cu astea aftermarket dar daca vrei ca masina sa fie ca din fabrica nu sunt ce trebuie, se vede diferenta.1 point
-
No offence, dar cand v-ati luat masina va asteptati ca piesele sa coste ca la Logan? Daca vrei ca masina sa se arate si sa se comporte ca atunci cand a iesit din fabrica pui piesele originale, altfel ... 'merge si asa'. Majoritatea pieselor aftermarket sunt diferite (mai mult sau mai putin) de cele OE. Chiar astazi m-am zgarcit la un set de stergatoare, am zis ca OE sunt prea scumpe, asa ca am luat Bosch ca "sunt tot aia". Acum imi stau mult mai ridicate ca cele originale si, pe langa faptul ca se vad ca un rahat, mai si vajaie la viteza, asa ca cine isi comanda originale acum? Doar zic, scumpul mai mult pagubeste.1 point
-
1 point
-
montat si f multumit de rezultat , partea buna este ca bordul nu a avut nevoie de nici o modificare , taieturi , doar am scos adaptorul pt Hk si era spatiul necesar pt montaj , f usor , auditia in zona centrala s-a schimbat total , exact ce ma interesa . Intre timp am verificat si masina are informare pt verificare racitor EGR , o duc joi la mhs .1 point
-
Intre timp am reusit sa ii lipesc eleronul si sa ii schimb grilele cu unele negre duble. I-am aplicat si un strat de sonax spray+seal si am observat ca pe o aripa s-a dus putin din lac. Joi urmeaza sa ii fac un tratament la piele si voi reveni cu poze si impresii ulterior. Ieri m-am intalnit in trafic cu un g63 amg 2019, incredibil cum sta pe drum cutia.1 point
-
1 point
-
Da , deci n-am stare nici cu masina asta . Tot inainte . Nbt evo G11 2018 . 4Gram , id6, montez si revin cu impresii , m-am decis sa tin fostele jante de pe f10 pt iarna si cred ca vor arata f bine , astept sa le vad montate am senzatia ca vor sta mai bine ca cele 20 fiind putin concave. Am schimbat 2 din ele cele de pe fata am gasit pe ebay setupul corect et32 pe fata , asa ca va fi cum trebuie 9j cu ET 32 fata si ET 25 spate1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Apropo de motorizare / putere.. asa am zis si eu in primele cateva luni dupa ce am trecut la ceva mai slab.. apoi mi-a parut rau si pana la urma am revenit la vechile obiceiuri.1 point
-
Salut, sa stapanesti sanatos masina, este foarte frumoasa. De curiozitate cat ti-a luat Bavaria in plus sa iti aduca masina si sa ti-o livreze, fata de pretul de pe bmw.de ? Ultima data mi-au cerut „cel putin 2500 + tva” - la mine s-a lasat cu un city break la Munchen si am ridicat-o personal.1 point
-
tu ce masina ai? nu e ca si cum 95% dintre masinile care circula pe strada ar avea EDC, peste 250cp si directie si pe puntea spate, iar a lui deejay ar fi printre ultimile ramase fara asa ceva. criticile astea sunt ca si cum omul si-a luat masina fara AC. garantez ca 99.9% din parcul auto din tara asta, este mai lent, mai putin confortabil si sta mai prost pe curbe decat masina lui deejay. si mie cand mi-a fost livrata masina, desi cred ca erau maxim 5 bucati de g30 la momentul respectiv livrate in Romania, am primit direct critici ca nu are nu stiu ce dotari. evident, ca se poate mult mai bine mereu, dar si daca apare unul cu ultima generatie de porsche 911 acum pe forum, livrat saptamana asta, tot va fi cineva sa spuna ca 450cp sunt prea putini, si ca 911 nu poate fi decat modelele gt3-rs sau turbo si ca trebuia sa astepte pana se lanseaza si astea si apoi sa isi comande1 point
-
unde ai schimbat simeringurile de la supape ? (ai asistal la schimbul lor) cat despre ulei , ramai probabil de 5w30-1 points
-
din moment ce ai simeringurile schimbate, ( personal as) pune tot 5W30 (dupa schimburl de simeringuri am renuntat la castrol edge fst titanium 5w30 si am trecut pe Liqui moly top tec 4200 longlife III, de care sunt multumit)-1 points
-
Daca erau asa bune arcurile OE, nu mai ajungea omul in situatia asta, sa i se rupa un arc la o masina veche de 5-7 an (cu care sunt destul de sigur ca nu a carat saci de ciment si caramizi zilnic). Care ar fi justificarea de a lua un arc OE de 500 lei in loc de un aftermarket de ~180 lei? Am inteles situatia cu stergatoarele, dar nu se aplica la orice piesa. Exista si cazuri (rare) in care piesele aftermarket sunt mai bune decat cele originale.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00