Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/21/19 in Posts

  1. Dupa ce ca esti in culpa si ii indemni si pe altii sa faca o ilegalitate, mai esti si agresiv in mod inutil. Ca sa recapitulam: 1. Scoaterea DPF-ului este ilegala. E o modificare tehnica neomologata a masinii, deci nu mai ai dreptul sa umbli cu ea pe strada si ti se anuleaza si asigurarea. Intr-o lume cu oameni cu bun simt, discutia s-ar opri aici. 2. Incepand cu norma Euro 5 exista o limita maxima a cantitatii de particule emise pe km. Limita aia nu poate fi atinsa decat cu un DPF. Ai scos DPF-ul la o masina Euro 5 sau mai noua - ghici ce, nu mai e Euro 5/6. 3. DPF-urile au fost puse pentru ca particulele emise de diesel-uri sunt cauzatoare de tot felul de probleme respiratorii - de la crize de astm la cancer. Deci sa scoti DPF-ul de la o masina care are e si imoral, pe langa ilegal. 4. Nu exista diesel fara DPF sa nu scoata fum. De-aia un esapament de masina cu DPF e curat si unul de masina fara DPF e negru. Orice ar incerca sa te minta cei care scot filtre sau sa te minti tu singur, pur si simplu nu exista. Ca nu vezi tu fumul in oglinda, aia e normal, cu exceptia cazului cand ai un cazan cu probleme serioase la motor. Dar el exista. In plus, faptul ca ai doua masini pe care nu poti sa le intretii conform cu manualul nu te face mai bun sau mai destept decat cineva cu un E90. Asa ca mai usor cu atitudinea superioara, ca nu e bazata pe nimic.
    3 points
  2. E electric “schimbĂŁtorul”. N-ai nicio problemĂŁ sau limitare.
    2 points
  3. +1! :frantics: Dau it-siti navala in mecanica? D-aia sunt masinile cum sunt acu :D
    2 points
  4. Fixed. Uneori ma si mir cum de-i mai tine pamantul pe cate unii
    2 points
  5. L-am gĂŁsit pânĂŁ la urmĂŁ. Era cĂŁzut sub scaunul șoferului, pe dupĂŁ fire. Abia se vedea. Nu au oamenii nicio vinĂŁ, poate doar cĂŁ n-au fost atenți și au dat peste el. Deci pot sĂŁ mĂŁ declar mulțumit de lucrare.
    2 points
  6. Inca putin si il schimbam la prima revizie, aia de 3000km dupa ce s-a rodat motoru ) La N47 este mai mult un decantor decat un filtru in sine. Se schimba daca ai probleme cu mancatul uleiului. De ex sa iti arunce pe la racordul flexibil spre turbina. Atentie, pe la racordul flexibil trebuie sa fie ceva ulei, pentru ca pe acolo trec vapori de ulei! Dar nu trebuie sa fie balta ...
    1 point
  7. Eu sper doar ca nu le-ai "cipuit" pe ambele.... Si mai stiu si ca asa recomanda Dragos, unde cel mai probabil ai fost, mai ales daca masina are in jur de 200k. Ai facut bypass si la EGR, ca inteleg ca si ala tot degeaba e pus pe-acolo?
    1 point
  8. Garanția ĂŽncepe din momentul vânzĂŁrii, indiferent de vârsta mașinii - la SH doar e altĂŁ poveste. Dealerul nu va vinde mașina cu mai puțin de 6 luni pânĂŁ la urmĂŁtoarea servisare oricum.
    1 point
  9. Nu mi-a plăcut metoda de lucru, pentru că era cu multe improvizații. "Pompa" cu care au băgat uleiul era un fel de râșniță așa care e legată la o baterie de 12V de o tot plimbă pe acolo. Improvizația nu îmi place. Mă așteptasem să aibă o pompă ca lumea, ceva. Dar asta e doar că sunt eu pretențios poate. După ce am resetat adaptările inițial chiar m-am speriat puțin, schimba ca un cur treptele - aici povestea. Dar și-a revenit destul de repede și a devenit ceas din nou. Mașina a mers OK încă 2 ani de atunci și noul proprietar se bucură de ea în continuare fără griji, deci lucrarea a fost totuși bună - doar că mi se pare puțin la noroc așa cu improvizațiile alea. Dacă totuși faci la ei, cere și cotație cu baie BMW. N-are Vaico nici pe naiba, cred că le face tot pt BMW chiar, dar dacă aș reface acum operația aș pune BMW.
    1 point
  10. ai grija ca de multe ori poate sa arate gresit sau ceasurile sa fi fost schimbate da-mi o serie de sasiu si vedem ce zice si istoricu bmw desi este destul de veche masina poate nu are atat de multe intrari dar macar ne facem o idee
    1 point
  11. Electromotorul sau panglica de masa intre motor si caroserie P.S: Daca se pune contactul nu este problema de cheie P.S2: Daca si electromotorul cu panglica de masa sunt ok atunci este vorba de comanda electromotorului din CAS. Se cloneaza CAS-ul si ai scapat de probleme (da-mi un PM daca nu-i dai de cap)
    1 point
  12. Eu am cumpĂŁrat una din anul 2012 din Olanda 320d 163cp la 160000km acum aproape 3 ani. Ăn prezent mașina o am la vânzare pe site-uri de specialitate, cât și pe forum, cu aproximativ 225000km și ĂŽn tot acest timp i-am schimbat doar consumabilele (la 10000km), atât, fĂŁrĂŁ sĂŁ exagerez. Cred cĂŁ a fost cea mai fiabilĂŁ mașinĂŁ din toate pe care le-am avut. Cutia schimbĂŁ la fel de bine, consumul tot la fel de mic a rĂŁmas, iar mașina mi se pare cĂŁ merge la fel ca atunci când am luat-o (locuind la aprox. 25km de oraș și fĂŁcând preponderent drumuri externe, nefiind folositĂŁ ĂŽn mediul urban, probabil tot ce ține de filtru de particule a avut de câștigat). Ăți recomand 100% un F30, ĂŽn detrimentul lui E90 de exemplu. DacĂŁ vei avea puținĂŁ atenție cu ea, cu alegerea pe care o vei face și cu ĂŽntreținerea ei se va dovedi o mașinĂŁ excelentĂŁ. Chiar dacĂŁ nu ai aceeași ținutĂŁ de drum și același feedback de la direcție, totuși, e mult mai ușor de condus și cel puțin la fel de fâșneațĂŁ, cu atât mai mult dacĂŁ optezi pentru automatĂŁ, unde cutia cu 8+1 rapoarte e cu mult peste cea ĂŽn 6+1 rapoarte de pe E90. Eu o vând deoarece am decis sĂŁ trec și prin altĂŁ tabĂŁrĂŁ (MB CLS), ĂŽnsĂŁ, pot spune cĂŁ ĂŽncĂŁ duc lipsa cutiei de pe F30, cea de pe MB fiind mult mult prea lentĂŁ.
    1 point
  13. Problema rezolvatĂŁ la schimbul de ulei pentru cutie. Recomandare: folosiți ulei ATF original. Eu am incercat cu Ravenol și când l-am scos din cutie avea consistenta de ceai.
    1 point
  14. Unde pot merge PTR reglarea casetei de direcție ? X3 F25 2014
    1 point
  15. Ba si la diesel e problema cu simeringurile. Nu stiu sigur la N47, dar la M47 problema cu consumul de ulei vine in principal tot de aici. Sau cel putin e o pista pe care trebuie s-o verifici. N47-le pe de alta parte nu prea consuma ulei, sunt putine cazuri raportate.
    1 point
  16. Vezi aici exact: http://www.alloywheelsdirect.net/bmw_alloy_wheels/3_series_f30_alloys ET va diferi în funcție de modelul jantei dar la 17" e cu 37 de obicei și 47 pe spate în cazul jantelor de dimensiuni diferite față/spate
    1 point
  17. Confirm ce a scris mai sus @alex_bmw, mi-am facut o cheie si am facut reglajul singur dupa marcarea pozitiei initiale cu un marker. A disparut zgomotul si masina se simte mult mai sigura si solida pe partea de directie!
    1 point
  18. Salutare, In urma unei recomandari de la cineva dupa forum am apelat la un baiat care mi-a reglat surubul care se vede pe caseta de directie. Eu aveam mici zgomote la gropi mai mari si zgomotul la miscarea volanului pe loc cu motorul oprit. Deasemenea am avut si mici "zdranganituri" parca tot din zona casetei cand stateam pe loc cu motorul rece si frig afara. Au disparut complet toate cele de mai sus la o simpla reglare cu cheia speciala. Sincer nu ma asteptam, deja eram hotarat sa recondionez caseta cu totul, dar am zis ca merita sa incerc si asta inainte de a ma arunca la dat mai multi bani pe caseta. Mi se pare incredibil ca service-uri destul de cunoscute, chiar si unele specializate pe casete servo au refuzat sa umble acolo desi era pe raspunderea mea. Nici nu aveau cheia respectiva unele... Baiatul mi-a cerut 100 ron pt reglaj doar ca sa isi scoata banii pe cheia respectiva, el avand aceeasi masina si aceeasi problema rezolvata. Asa ca daca aveti cu ce, nu conteaza chei improvizate sau speciale, umblati cu incredere acolo dar cu atentie si cu marcarea pozitiei initiale. Restul e can can BMW F25 2.0D XDrive Bafta.
    1 point
  19. Nu se intampla des sa fiu de accord cu "cavaliere", dar acum ar fi momentul sa sustin acelasi lucru si sa completez spunand ca aceiasi majoritate care au diesel pe acest forum "duc" motorul in Putere ... si prea putini inteleg Cuplu unui motor TURBO. Pacat. Cu alte cuvinte conduc bietul diesel (aproape) ca benzinarul aspirat. Dar, e aiurea sa nu spui cand aud/auzi in ce ture tin motorul.. (Sa vezi ce o sa ploua cu minusuri.)
    -1 points
  20. Se poate la orice masina cu caseta hidraulica electrica
    -1 points
  21. Va salut. Are cineva numĂŁrul de telefon al initiatorului topicului, poate a rezolvat problema pana acum(i-am dat mesaj privat acum o luna dar nu a mai intrat pe forum) Am la fel ca el un F30 318d cu un consum de 1l ulei la 2000km si nu știe nimeni ce are. Turbina am reconditionat-o, nu era de la ea. Va mulțumesc
    -1 points
  22. La diesel am inteles ca nu au fost probleme cu simeringurile la supape, doar la benzina. Masina are 156000 km, nu scapa compresie, nu variaza turatia, porneste perfect, trage fara probleme
    -1 points
  23. In concluzie, e cineva care a rezolvat problema consumului de ulei la N47 F30? Este vreun mecanic aici pe forum care stie despre ce e vorba si poate remedia problema?(Ma deplasez oriunde in tara)
    -1 points
  24. Salut, nu am rezolvat deoarece am fost in concediu si nu am avut când. SãptãmÎna viitoare o sa merg sa schimb simeringurile la supape. Lasa-mi un nr de telefon in privat
    -1 points
  25. Am schimbat de 3 zile simeringurile la supape, dar consuma in continuare ulei...Am scos joja cu motorul pornit, nu arunca ulei, nu iasa fum.
    -1 points
  26. Esti atat de prost informat, incat nici nu stiu ce sa iti explic. 1.In carcasa dpf ului vei gasi 2 *faguri*(poate asa pricepi) unul e dpf, altul e catalizatorul. In momentul in care faci dpf off, se scoate doar dpf-ul, catalizatorul ramane. Nu ma apuc sa iti explic, pentru ca cel mai probabil nu esti capabil sa faci diferenta intre catalizator si dpf, ce roluri are fiecare. 2. Uita-te pe o pagina de fb al oricarui tuner ce se respecta, care are si dyno, un stand care masoara puterea masinii, inainte si dupa resoftare, si o sa vezi ce inseamna *cip cirip tuning*. Deja cred ca esti extenuat din punct de vedere cognitiv, prea multe informatii pe care sigur nu esti capabil sa le asimilezi, dar din datoria de a-ti da totusi o explicatie si din dorinta de a te scoate din *noaptea mintii* in care te afli, o sa continui. 3.Daca te duci la coltul blocului, masina nu o sa traga mai bine(imposibilitatea masurarii masinii, efectuarea de log-uri pentru verificare starii de *sanatate* a masinii si deci nu stii de unde pleci si care sunt rezultatele dupa resoftare) iar dpf off nu va fi facut cum trebuie(99% din cazuri) si astfel vei avea fum pentru ca masina va initia regenerari aiurea, vei avea fum in spate si implicit o *cazatura* de masina. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  27. Ok, gata, am inteles: NU se poate, NU merge, NU functioneaza, NU are rost, NU sunt IT-ist, NU sunt mecanic, NU stiu sa conduc BMW...multumiti? Nici asta... Si nici asta... https://engineswapdepot.com/?p=40267 Puteti inchide topicul, nu are rost.
    -1 points
  28. BA!!! Voi sunteti OPEL addicted sau Skoda addicted aici??? Am gresit forumu` ? Uite ce fac altii... Si li se rupe-n paispe de ITP si legislatii, EI FAC PASIUNE! Pasiunea reala pt Bayerische Motoren Werke! Iar eu personal n-am nevoie de BMW ca sa agat o gagica ieftina pe care sa o m****c pe faleza ca am o gioarsa de BMW si "dau bine CA cocalalar!!!" AZI!!! AZI mi-a luat umilinta de la un 1.8t Golf 4 la o nunta la care am fost din obligatie, mirele avea Golf 4 vopsit cu pensula!!! prelungirea de la intercooler ca sa nu sara`n ochi la ITP si lacu` sarit pe plafoniera!!! Fratilor, nu-mi mai dati mesaje in privat sa renunt la proiect si sa-mi iau un F gata facut...ma f*** in el de masina cu norme Euro, eu vreau Bayerische Motoren Werke pentru ceea ce este cu adevarat! DA!!! Eu am sa pun un 4.4i clasic pe E46, asta e visul meu si o sa-l urmez. Ca imi place BMW la adevarata lui valoare. P.S. Acum puteti sa-mi dati ban...a doua oara
    -2 points
  29. Atat ai reusit sa spui...ti-am spus ca nu esti capabil sa asimilezi informatiile. Din poza ta de avatar vad ca ai un e90 NFL, care e maxim 4000 euro si tu imi spui sa imi iau Logan ? Masina ta e mai ieftina decat impozitul, asigurarea si motorina pe un an la cele 2 masini ale mele, un 530xd si x5. Hai ca deja ma intind cu tine si nu cred ca meriti efortul. Asta e ultimul meu post la acest topic. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.