Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/17/19 in all areas
-
ah, nu stiam ca sta in State. gata, totul e clar. Daca ma bag ca musca proasta ))4 points
-
Dupa lungi negocieri, cautari, gandit si razgandit in privinta optiunilor, aseara am dat comanda de un G05 xDrive 40i. Am trecut si pe la Audi unde am testat un Q8 care nu m-a dat cu nimic pe spate, nu simteam in niciun fel vreo senzatie de drum, am zis ok, hai cu BMW-ul X5. Din pacate am aceeasi problema ca si atunci cand am comandat X6-le, am zis daca imi iau motor de 50i dupa o sa plang ca de ce nu am luat X5M, macar acum X5M-ul nu e inca lansat pe piata. Mai jos se poate vedea ce am comandat, inca sunt in dilema daca sa pun si M Sport Brakes si eventual si Luggage Compartment Package. 2020 X5 xDrive 40i M Sport Package Mineral White Metallic 22" M Double-spoke bi-color wheels, style 742M with performance non run-flat tires Black Vernasca Leather Aluminum Tetragon trim Executive Package Luxury Seating Package 2-axle air suspension Front and Rear Heated Seats Glass Controls Heated Front Seats Armrests & Steering Wheel Harman Kardon surround sound system Space-saver spare3 points
-
eu zic sa iei franele M , arata mai bine , sigur e ceva imbunatatit pe la franare , e ditamai hardughia , te ajuta orice cand tre sa o opresti . Plus ca daca vrei upgrade dupa costa prea mult si nu mai merita , acum e momentul sa o dotezi cu tot ce se poate. Nu poti sa spui ca nu e practic daca afuma jantele cand vb de franare . Adica in nici un caz nu-mi pare un principiu dupa care sa te ghidezi ca sa nu le comanzi . O vad o decizie strict de buget si atat3 points
-
3 points
-
2 points
-
Hello, Long time no see. Deoarece nu mai am timp sa ma bucur de masina (8000 km in aprox 1.5 ani) mi-ar placea sa se bucure un alt pasionat de ea. In masina s-a investit o groaza de timp, bani si rabdare, atat de mine cat si de ceilalti doi proprietari anteriori(pasionati si ei). Masina este un BMW E46 320Cd iesit pe poarta fabricii BMW in Noiembrie 2003, prima inmatriculare in Ianuarie 2004. Masina nu necesita investitii dpdv mecanic(detin facturi cu tot ce s-a investit in ea). Motorul functioneaza impecabil, este softat (foarte multe componente schimbate - kit distributie lant, turbo no, tacheti noi, galerie admisie(ulterior scoase clapetele si puse dopuri), ) Motorul are cam 40-45k km de cand au fost inlocuite componentele de mai sus. Pompa de apa schimbata acum 5k km. Frane(discuri, placute, conducte - OE) schimbate acum 2k km. Schimburi(ulei si toate filtrele) facute acum 2k km. + multe altele(tot ce tine de partea de directie, bucsi, suporti motor etc) dovedibile toate cu facturi. Toate piesele montate sunt OE si noi, sau cea mai buna varianta aftermarket daca nu exista optiunea de original. Euro 4, fara DPF de fabrica. KM: 324 000, Exterior M-Packet complet Interior complet M Packet Alcantara Scaune sport reglabile electric Plafon negru M Navigatie dedicata Eonon - Android cu camera marsarier Bluetooth-rama relocare OEM Pachet lumini individuale (inclusiv la picioare) Sonorizare Hertz (subwoofer+statie) Oglinzi electrice incalzite si rabatabile electric (power folding - din buton) 4 geamuri electrice Climatronic Jante vara - 18'' BBS BMW style 94 concave culoare-gun metal, cu perla curcubeu, vopsite electrostatic Jante de iarna 18'' BMW style 72 cu anvelope Pirelli in stare buna Suspensie sport-reglabila Faruri all-black 4 lupe (faza scurta xenon + faza lunga xenon) cu Autoleveling (dar si reglare manuala) Spalatoare faruri Angel eyes Follow me home Alarma USA-style complet Comenzi volan Pilot automat Volan reglabil pe inaltime. Senzori parcare spate Toate modificarile sunt facute doar cu componente originale. Anunt Mobile.de https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?fbclid=IwAR32zmdaJKJcv8k-VXOG2f1UbXfWD8qs62g3OmNSaN9vgz3GKiifmJQfQ6o&id=287957917&utm_medium=ios&utm_source=com.farcebook.Messenger.ShareExtension Anunt OLX: https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-e46-320cd-facelift-IDcZUnD.html Contact: Tel: 0742015218 Mail: stancaradu18@gmail.com Pret: 6900 Euro. Din pacate cand incerc sa uploadez mai mult de 1 imagine, primesc eroare "www.bmwclub.ro Driver Error", dar pot trimite in privat mai multe poze si sunt si pe anuntul de pe Mobile.1 point
-
Oameni seriosi nu gluma pe la noi...de 4 luni sta volanul la imbracat in carbon si asa a ajuns pana acum... :hmm: In fine,intre timp am reusit sa montez NOS-ul si stingatorul si cam asa a iesit: Suntem in derulare in acelasi timp si cu alt proiect la care asteptam ansamblarea motorului,ceva mai nou,un f32 435xd care speram sa iasa cel mai rapid F32 435xd la momentul actual,pentru a merge cu amandoua la resoftare si testarea NOS-ului.Inca nu stiu daca sa ma apuc de un thread pentru prezentarea noului proiect. Revenind la E46 am mai facut niste calcule pe baza pozelor postate pe aici,nici pe departe amanuntit cu toate manoperele,si investitia in modificari s-a ridicat la 57k fara valoarea masinii la achizitie,ultimii 2 ani au fost cruciali :bye: ,asta ca o informatie personala care sa ramana scrisa aici.Derulam paginile si nu imi venea sa cred cat de in urma era ultimul calcul facut in jurul sumei de 23k . Anul acesta am fost foarte ocupat cu alt proiect care nu a vizat nimic din ce inseamna masini si am cam ramas in urma la capitolul putere dar anul ce vine se anunta un an mai lejer si cu mai mult timp pentru a trece la ultimul stage cred eu si finalizarea proiectului Built NOT Bought. Mai aruncati un ochi in viitor pe aici pentru a vedea cea mai necesara,potrivita si avansata modificare din punct de vedere tehnologic al acestei masini.1 point
-
Zilele trecute am patit o faza destul de dubioasa.. mi-a iesit amortizorul stanga spate din prinderea de jos, de la roata. Initial am crezut ca s-a rupt surubul, dar la o verificare mai amanuntita se poate vedea ca inelul prin care intra surubul s-a smuls de pe bucsa din cauciuc. Si cel de pe dreapta era iesit destul de mult si probabil era o chestiune de timp pana sa iasa. Am cumparat ambele amortizoare (Bilstein B4 mtech) si spre surpinderea mea cele noi aveau in pachet o saiba care se pune intre amortizor si surub, tocmai ca sa nu mai iasa. Cele vechi nu o aveau in pachet. Asta ma face sa cred ca au mai fost astfel de cazuri. In fine, au tinut vreo 90mii km..1 point
-
Nu ai ce verifica, stii ceva, dar stii gresit cred. Eu iti spun fix ce am comandat si tu o tii una si buna ca nu se poate.1 point
-
Sa o stapanesti sanastos mai. Dar ma tot intreb cand te intorci si tu la M...1 point
-
Nu stiu cine e seaman, cred ca ma confunzi. Nu stiu ce nu intelegi, dar fix asa am comandat masina. Cat despre ce balon are pe jante de 22, am vazut una live, arata super bine. Din pacate doar la rotile pe 22 puteam scapa de pneurile runflat de care nu vreau sa mai aud. Altfel, probabil ca as fi mers cu rotile de 21.1 point
-
Hai ca daca tot am lamurit-o p-asta, intrebarea mea e legata de franele M, sa le iau ori ba? Adevarul e ca singura masina pe stoc pe care am vazut-o cu rotile astea si fix culoarea alb mineral avea franele de M si dadeau al naibii de bine. Tre sa mai caut pe stoc si sa vad live si una cu frane normale si rotile pe 22 sa vad cum vin. Cert e ca daca franele de M or sa imi faca jantele mizerabile ca la M4 dupa prima ploaie, nu vreau sa aud de ele. La M4 jantele erau senzatie pana la prima ploaie cand se faceau varza de la toata funinginea de la frane ce ajungea pe ele. Fix de-asta ma tot gandesc daca sa pun franele de M ori ba. Estetic dau mult mai bine, daca practic insa imi vor da de furca, mai bine stau cuminte.0 points
-
Multumesc, deja ma omoara asteptarea. Am avut o tentativa de a lua un X6M acum cat inca mai erau noi pe stocuri dar am fost prea agresiv in negocieri avand in vedere ca noul X6M bate la usa si nu mi-a iesit din pacate. Cred ca urmatoarea dupa asta va fi un X5M asta daca, cine stie ce idee ma mai loveste iar. Pai puteai intra pe profilul meu, imi gaseai la vechile topicuri masina actuala si anterioara si atunci te prindeai. Eu te-am lasat in pace oricum, ba chiar iti dadeam si indicii. Cum iti poate veni un X5 nou comandat in Romania in 6-8 saptamani avand in vedere ca se face in Carolina de Sud?0 points
-
Este fix cum am postat. Am exact optiunile pe care le-am enumerat mai sus, aseara la 8.40 pm dealer-ul a dat comanda pentru masina. Sper sa o am in 6-8 saptamani si sa nu trebuiasca sa stau sa astept mult mai mult. Intre timp, ma tot gandesc la franele de M daca sa le iau sau nu si totodata si la pachetul pentru portbagaj. Am uitat de acum 3 ani cum e sa dai reimporospatare de nebun de n ori pe zi sa vad daca mi s-a schimbat statusul comenzii. Din pacate insa nu am gasit nimic pe stoc cu pachetele si optiunile pe care le vroiam. Stiu ca e frumoasa masina, altfel nu as mai fi comandat-o.0 points
-
1000 euro in visele tale ! un exemplar bun si corect ingrijit incepe de pe la 4000 euro in germania. asa ca, succes la cautari !-1 points
-
eu am faruri led stsndard cu becurile alea la semnalizator si efectiv nu imi trebuie nimic in plus. ce am invatat de-a lungul timpului este ca nu imi trebuie absolut din ce poate oferi o masina. ma intereseaza doar sa mearga bine, sa fie fiabila, sa franeze bine si, cel mai important, sa arate bine si, suplimentar sa aiba un badge pe ea. nu ascult muzica cand conduc, nu folosesc navigatia absolut niciodata, nu folosesc wireless charging, nu imi trebuie ca masina sa faca absololut nimic altceva decat sa mearga. saptamana trecuta am descoperit ca navigatia este 3D si ca voice command-ul poate primi instructiuni nu numai ca sa caute un nume in agenda. am fost total entuziasmat cand i-am spus "ad-blue" si m-a dus in meniul cu autonomia de ad-blue. la inceput consideram ca 190cp nu sunt suficienti pt birjarit. ulterior am constatat ca 190cp de fapt nu iti permiti sa te aventurezi in depasirile de om prost.-1 points
-
Ptr ei nu s-a inventat cheia dinamometrica si diapazonul cu care se intinde cureaua de distributie Personal am vazut un client care i-a fost crapat blocul motor la dacia logan 1,4mpi ca a strans un asazis muschiulos la mana chiulasa. Ce trebuie dinamometrica unghiulara?? Stie el S-a dus mecanicu si i-a cumparat bloc motor clientului pe banii lui si i-a transferat internele de pe vechiul bloc, manopera gratis :goodjob: Mai intra lichide prin gaurile prezoanelor la chiulasa si bagi aer si sufli bine....cred ca daca strangi prezoanele si prinde lichid pe acolo dai de belele,altfel nu vad cum sa spargi blocul motor strangand la mana.-1 points
-
Crezi ca l-ai combinat bine? Nu de alta dar un motor crapat de apa e rusinos... si mare pacat!-1 points
-
ai comandat masina sau urmeaza si doar te gandesti la optiuni? ce ai tu pe lista, sunt combinatii posibile doar daca esti prieten cu presedintele bmw. Altfel, in lumea reala, nu. M sport brakes sunt incluse in M sport package. nu este posibil sa nu le ai, asa cum sugerezi tu. Ori nu ti-ai luat m sport package, asa cum si scris, ori... rotile de X5, incepand cu 20 de inch, nu pot fi decat run flat. asta stiu sigur la M sport package. tu scrii ca ti-ai luat non run flat. deci, cum e? frumos x5-ul si motorul pe masura-1 points
-
seaman, intelege ca la absolut orice bmw din seria Gxx, daca pui M sport package, acest pachet contine franele M. de asemenea, poti avea non run flat pe roti de 22 doar daca dealerul pune anvelopele, schimbandu-le pe cele originale. BMW livreaza orice masina(nu doar X5) cu jante mari doar au anvelope run flat. totusi, rotile cu jante de 22 sunt exagerat de mari. practic tu ai talonul anvelopei ca la un sedan si nu prea are sens un SUV echipat asfel. plus ca, dpdv vizual, exista un contrast intre jantele f mari si discurile de frana care vor fi mici. La nicio masina nu da bine astfel. cred ca ar trebui sa fii pregatit sa astepti masina pt o perioada mult mai mare. de exemplu, a mea a fost iesit din productie pe 14 februarie si a ajuns la dealer pe 10 martie, dupa 3 sapt si 2 zile. initial, un cazul seriei 5, se trece printr-un hub logistic de la Viena. Practic, logistica unei livrari este mult mai complicata...nu sta o platforma la poarta fabricii sa ia masina si sa o aduca in Romania. Hai sa iti spun si cum e in cazul tau: fabricatia fiind in SUA, va trebui transportata cu trenul pana la un port de la coasta de est. Ca sa incarci un tren full, actele necesare, procesul fizic de incarcare, rescanari ale produselor, se pierd zile intregi. Masina merge apoi cu trenul sute de km pana la unul din cele doua porturi mari din zona. Ulterior se incarca o nava full cu masini care vine in Europa. Iarasi rescanari, confirmari de software. se pierd minim 3 saptamani pana pleaca vaporul. Minim o sapt apoi pe mare. Deci o luna pierduta pana masina ta ajunge in Europa. Apoi alt hub logistic, alti timpi pierduti si in sfarsit ajunge in Romania. deci 7 saptamani doar transportul. In principiu, dealerii au masinile precomandate si in functie de clientii pe care ii gasesc intre timp, schimba specificatiile in comanda. Cu siguranta, nu poti schimba specificatiile precomenzii cu o zi sau o saptamana inainte de a se incepe productia...probabil cu cel putin o luna inainte de fabricatie accesul la configuratia masinii iti este blocat. deci, rabdare minim 3 luni-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00