Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/28/19 in all areas

  1. Daca ai semnaliza schimbarea benzii , nu te-ar mai deranja vibratiile alea...Dar cum nesemnalizarea este sport national la romani , nici nu ma mira ca sunt deranjante vibratiile. Cred ca inginerii de la BMW nu sunt chiar prosti...
    4 points
  2. Asa, de sfârșit de an am hotarat sa-i aduc un plus de putere si am achiziționat un set de turbine MMP 1K.Montajul il voi face personal, doar dupĂŁ ce voi avea in stock injectoare noi (index 12) un intercooler mai mare, bobine upgradate, un kit de ambreiaj care sa faca fata celor 600cp, acesta fiind target-ul ptr ĂŽnceput. Momentan , am mai achiziționat o nouĂŁ pompa de inalte(HPFP), outlet-uri, filtre aer MMP, kit nou de instalare a turbinelor(garnituri,O-rings, bolturi, piulite). Au trecut aproape 3 saptamani de cand am montat etrierii de M4( revopsiti electrostatic) cu discuri M-performance de 370mm+ plĂŁcute noi. Nu am facut vreun test comparativ cu cele stock, dar per total se simte o ĂŽmbunĂŁtĂŁțire, adica frâna "mușcĂŁ " mult mai bine...Urmeaza sa upgradez si spatele, iar atunci diferenta va fi mult mai evidentĂŁ.
    2 points
  3. Gaby vrei sa vezi daca masina pe care o vinzi are km reali? )
    1 point
  4. Mai este motorizarea 2000 diesel cu 2 turbine, care eu zic ca merita cel putin atentie
    1 point
  5. Salut, Aceeasi problema am intalnit-o si eu la e39 520d, convertizorul de presiune egr a cazut si fluctua deschiderea si inchiderea egr-ului pana in 2000 de ture, l-am schimbat si totul a revenit la normal. Poti testa asta scotand furtunasul de vacuum de la egr si astupandu-l cu un surub potrivit, faci o tura de incercare si vezi daca simptomele.persista sau au disparut. Spor.
    1 point
  6. 1 point
  7. Intrebase cineva cat e consumul. Dupa 2000 de km: Si inca cateva poze, printre care si interiorul:
    1 point
  8. cred ca reclamatatia ar trebui facuta pentru neconformitatea anvelopelor - ar trebui masurate exact dimensiunile cu un subler, pt 255/40/R18 ar trebui sa fie 255 mm latime, 102 mm latime, 457.2 mm diametru interior, 661.2 mm inaltime totala; pt 225/45/R18 ar trebui sa fie 225mm, latime, 101.25 mm, 457.2mm diametru interior, 659.7 mm inaltime total (diferenta de 1.5mm vs cele de 255) cu masuratorile exacte, scris la michelin si la ANPC.
    1 point
  9. Cei cu laboratoare de analizat uleiul uzat, de ex. pilitura si altele spun ca maxim 15.000 km tine uleiul, 30.000 este mult prea mult.. Acum fiecare face ce vrea.
    1 point
  10. Nu era vorba de un impediment financiar, pana la 460 000 km, masina mea nu a vazut alt service decat reprezentanta. Pur si simplu nu am auzit pe nimeni la Bmw sa imi recomande sa fac schimburile mai repede (ar fi fost in interesul lor) si vad ca sunt multi aici care recomanda sa se faca schimburi de uleiuri, distributii sau alte interventii de parca e dusul zilnic necesar. Nu stiu altii cat de mult conduc dar am avut perioade cand faceam 6000 km pe luna . In cazul meu faceam 6 schimburi pe an daca schimbam la 10.000 km uleiul, era timp pierdut si bani aruncati aiurea. Nu vreau sa influentez pe nimeni, sunt vechi pe forumul asta, nu postez tot timpul dar citesc tot. Am vrut sa va arat ca mai exista si exceptii. Si daca va uitati la straini, nu cred ca schimba cineva uleiul mai repede de perioada din BC. Si noi le cumparam masinile apoi... (deja poluam topicul omului) PS: avea M47. La F25-ul actual, sa vedem cat tine B47-le, nu am multi km (58 000 km) dar din fericire nu mai fac naveta. Asa ca o sa fac schimburile anual pe la fiecare 20.000 km estimez eu.
    1 point
  11. Daca masina lui a mers 460 de mii fara probleme cu schimburi facute la 30 de mii, intrebarea corecta este ce beneficiu i-ar fi adus sa faca schimburile la 10 mii?
    1 point
  12. Stiu ca aici pe forum e foarte populara ideea cu schimburile intermediare. Eu consider ca depinde si de modul de exploatare al masinii. (nu e totuna sa faci 30 000 km in „forja maxima” sau intr-un mod calm de condus). Personal toate reviziile la vechiul X3 le-am facut dupa BC (aprox 30 000 km) si l-am vandut la 460 000 km fara interventii la motor, cu turbina originala, exceptand curatare galerie de admisie de cateva ori. La 60 000 km pe an stai mai mult in service la revizie cu masina. Nu spun ca e o regula aplicabila tuturor. Considerati-o o paranteza, o exceptie impartasita cu voi. PS. Foarte draguta masina, sa o folosesti sanatos
    1 point
  13. Ce este si mai interesant este faptul ca mașina nu mĂŁsoarĂŁ efectiv calitatea uleiului, pentru ca dacĂŁ ar fi fĂŁcut asa, nu ar fi cerut schimbul de ulei la 24.000. Este imposibil ca de la 11.800 km si pana la 24.000 uleiul schimbat intermediar, in afara BSI, sa-si fi pierdut proprietatile. Probabil mașina ia in calcul numĂŁrul de porniri si timpul. Unde obișnuiești sa faci reviziile?
    1 point
  14. Da, ciudata trecerea de la 35i Sport Line la 18d M Package.
    1 point
  15. Felicitari pentru masina! Sa ai grija de ea si poate cand ajung la 50-100k km ti-o cumpar )
    -1 points
  16. in locul tau nu mi-as bate capul cu "Lane Departure Warning" asta vrei probabil si este o optiune prost gandita, daca era ca la mercedes cu mentinerea benzi era folositor... pe mine unul in loc sa ma ajute ma deranjeaza cu vibratile la depasiea benzi, cine da bani pe ea ori o face fara sa stie ce este ori sa fie masina cat mai dotata...
    -1 points
  17. -1 points
  18. Eu unul te vad nehotarat.Benzina clar vrei! Tu iti stii nevoile si pretentiile, fie ele si decente. De ce nu optezi pt o masina cu garantie pt ca te incadrezi in banii aia. Eu personal nu as da mai mult de 5-7.000 pe o masina fara garantie. Una e teapa de cateva mii,alta de 15.000.
    -1 points
  19. Eu ti am spus parerea mea. Cand am luat dieselul, mai bine zis pana am ajuns la diesel, am vrut benzina 2.5 6 cilindri e 90 218 cai.Nici acum nu mi explic aceasta trecere! 320i ul de ex are si ala probleme cu distributia, dar are doar 184. Daca zici ca nu i problema de buget, atunci ia ti ce ti place. Cu siguranta colegii posesori de multi cai nu te vor indemna sa iei ceva submotorizat. Fiecare raspunde prin prisma lui de nevoi si experienta. Iar ca si parere, ca sfaturi nu e bine sa dai, eu personal as lua ceva cu km mai putini(desi e un risc si aici). Vrei cai si dotari „minime“, marca banu‘. Uita te, dar banuiesc ca stii, cat e diferenta intre un 320i de 184 100k km si cat e un 328i cu 180-200km Nu prea e mare! Oare de ce ?
    -1 points
  20. Cum sa mergi frate sub 2000 ture cu a 4 a , distrugi volanta, turbina, nu ai cuplu unde e smecheria? Turbina intra de la 1800 de ture, de aici ti se pare ca merge bine la 2000.
    -1 points
  21. MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje
    -1 points
  22. da ... se strica 100% garantat ... cat de repede nu se stie ... gumele trebuie sa fie identice si ca marca si ca UZURA
    -1 points
  23. Salut,am nevoie de ajutorul vostru- am incercat sa instalez versiunea hartilor Motion 2020-1,zilele trecute, mi-a dat eroare,am introdus din nou un usb cu o varianta anterioara, a pĂŁrut a fi ok, iar azi când am plecat la drum lung, a ĂŽnceput sĂŁ se restarteze sistemul si imi spune ca nu se poate face up-date. Menționez ca nu am la mine laptop, doar un usb cu varianta Motion 2019-2; VĂŁ rog frumos ma poate ajuta cineva? Sunt pe drum spre Germania si ajung in Sibiu dupĂŁ ora 11.00. Telefon 0722549414
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.