Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/28/20 in Posts
-
De-aia nu dispar samsarii, sunt oameni carora le arati ca situatia e neagra si ei merg mai departe oricum, convinsi ca e alba. A mai fost un coleg care era interesat de un F30 de America; i-am spus vreo 5-6 sa nu o ia in calcul, a trecut la milimetru de a nu o cumpara, dar cu regret.4 points
-
Comentariul asta imi este adresat mie, ca nu inteleg...? Eu ti-am spus ca un lucru similar mi s-a intamplat, tot la un motor bi-turbo (N47, tu ai probabil M57 sau N57). Inteleg din ce scrii ca ai schimbat turbina mica, si problema nu s-a rezolvat. Perfect normal, si nici nu se va rezolva daca e ceea ce am zis, si anume ca turbina mica ti-a bagat ulei in intercooler apoi ti-a infundat DPF-ul, iar acum masina cel mult porneste si se opreste... Trebuie sa verifici tot traseul, da jos intercooler, la turbine nu mai are rost sa umbli, da jos DPF-ul si vezi in ce stare e. Eu a trebuit sa il arunc, pentru ca efectiv s-a topit, dar in cazul meu am mai parcurs 40km cu masina dupa ce a cedat turbina mica. Cu turbina defecta, masina porneste. Cu evacuarea blocata....not so much. Apropos - eu am avut 0 erori in bord cand a cedat turbina. Am vazut erorile doar dupa ce am pus diagnoza, si oricum m-au indus in eroare.. Cat despre asteptarile tale legate de forum, sa stii ca oamenii de aici ajuta pe timpul lor; nu e vreun serviciu platit, si nu e nimeni obligat sa iti raspunda, mai ales cand primesti sfaturi dar doar te plangi ca nu ai rezolvat. Spor la investigatii, si foloseste cu incredere functia de cautare. Poate postezi si cum ai rezolvat.3 points
-
Daca tot bati drumul si pierzi ore bune logic ar fi sa iti faci o programare!...nu sa ajungi pe acolo si sa iti zica bavaria ca fara programare nu se poate ca e programul prea incarcat..ca mai apoi, te incanti, cumperi masina si sa plangi pe aici ca ai luat teapa..2 points
-
2 points
-
bine ai venit in lumea celor care au ”al doilea tocator de bani dupĂŁ nevastĂŁ” ĂŽn parcare. Masina este senzație dar intretinerea nu va fi nici pe departe ca la un b6 sau fiesta (fiesta am avut și eu pentru frecat prin oraș). Daca mergi cu ea (peste 10.000 /an) și nu vrei sa fie o epavĂŁ, costurile vor fi in medie de 2000 eur/an (cauciucuri, supensii, uleiuri, garnituri, reparatii diverse ) Eu cand am avut e46 am bifat toate problemele pe care putea sĂŁ le aibĂŁ mașina aia : garnituri motor, simeringuri supape, catalizator, evacuare, brate, bielete, flanșe, vanosuri, compresor AC, macarale geamuri, piesa cu tepi, rulment spate, planetare, grup... La tine se adaugĂŁ și intretinerea mult mai atenta pe partea de GPL (bujii speciale, și alea-s 6), ulei... revizii bla bla bla.2 points
-
Un mic update cĂŁ tot am trecut de 40000km. Profit de garanție din plin așa cĂŁ am mai fĂŁcut câteva lucrĂŁri: - A fost nevoie de repoziționarea volanului. Nu mĂŁ ĂŽntrebați de ce, geometria era perfectĂŁ și toate arĂŁtau țiplĂŁ, mașina nu dĂŁdea semne cĂŁ unghiul de fugĂŁ n-ar fi ok și nici gropi n-a prea luat. Au fost sceptici inițial și se așteptau probabil sĂŁ aparĂŁ pe sub mașinĂŁ urme, dar nu. DacĂŁ puneam volanul perfect drept (testat pe un drum cât mai drept, fĂŁrĂŁ ĂŽnclinare), mașina trĂŁgea ușor spre stânga. Și lor li s-a pĂŁrut ciudat, dar au remediat situația mĂŁcar. - Am cerut schimbarea prinderilor eșapamentului. La ralanti, țeava de eșapament de pe stânga câteodatĂŁ ziceai cĂŁ are parkinson, pe dreapta era nemișcatĂŁ. Mai auzeam și un sunet metalic câteodatĂŁ. Pare bine acum, sĂŁ vedem. - A cedat complet bateria de la SOS Call Services și rĂŁmâneam mereu cu un mesaj de SOS Call Failure care nu mĂŁ mai lĂŁsa sĂŁ folosesc CB-ul deloc. Din pĂŁcate nu se poate schimba ușor, fiind nevoie de desfacerea plafonului. Super! Ăn fine, s-a remediat. Am fĂŁcut și o completare cu AdBlue. Am vĂŁzut cĂŁ acum ĂŽmi estimeazĂŁ >7000km, cât e plin. Dar estimarea e dubioasĂŁ tare. Ăn Septembrie ĂŽmi estima cĂŁ mai fac 5000km. Am fĂŁcut ĂŽntre timp și mai aveam estimare de 3000km acum. Destul de mare marja de eroare.2 points
-
Sunt reguli care trebuiesc respectate pe forum, colegul a vrut sa te ajute. Este suficient un singur topic. De ce intrebi daca ti a sarit lantul din fata?Nu isi mai facea treaba intinzatorul? Piesa asta ai schimbat o si mergea? 3 is the inlet camshaft sensor1 point
-
Salut, la mine sunt niscaiva ridicaturi ca varful de sageata in loc de linia aceea ca la xenon. Voi face o poza mai tarziu si vedem daca e la fel si la tine. Spor.1 point
-
Multumesc pentru "incurajari"! La passat, in ambitia de a-l face perfect ca in pruncie, doar anul trecut am bagat 2000 euro in el! Fiesta, la fel ca si Focus (masini de la job) este indestructibila, 0 probleme. Multumesc de sfaturi, mai astept si altele, sambata si duminica sunt mecanic. Sper sa gasesc sursa erorilor (amestec sarac) si a fluctuatilor de relanti (azi dupa amiaza mi s-a oprit de 3 ori in trafic bara la bara, dupa ce s-a incalzit a fost mai ok).1 point
-
Da, da , busonul! Vezi daca se desface greu, schimba l!!! Are doua oringuri, cel de jos se umfla de obicei. Am schimbat din cauza asta 2 radiatoare, cel original si un Valeo. Te uiti pe dedesubt si vezi daca are burta , pe deasupra nu se vede, trebuie sa dai electroventilatorul jos. Ah, vasul de expansiune!A zis cineva de el?Vezi ca si ala crapa .1 point
-
1 point
-
ai luni de zile cu aceasta problema, cumperi turbo SH si te intrebi de ce nu merge? mi-e greu sa cred ca nu exista un service sau un mecanic bun, care sa rezolve probleme astea. trebuie doar sa ai banii dispnibili si o recomandare buna. altfel, cred ca doar lungesti boala si topicul fara sens. la masinile astea, diagnoza e sfanta. daca stai 2 luni fara sa faci diagnoza si te intrebi ce are, nimeni nu iti va rezolva problemele online. p.s check engine are sute de semnificatii1 point
-
Nu as pune jante pe 19 la ce hal de drumuri avem prin tara nici sa-mi dai bani. Eu cred ca tu ai un benzinar din 2000 si mai iesi cu el doar sambata pana la mall ca altfel nu imi explic cum poti sa aberezi in halu asta.1 point
-
Sambata am ajuns sa imi iau masina, ieri am revenit acasa dupa un drum de vreo 200 de mile (320 km) asa ca am si ceva impresii legate de cum se comporta masina. Puterea motorului- Nu stiu ce o ajuta atat de mult, noul motor are 335 PS comparativ cu 300 PS cat avea cel vechi (pe care il aveam pe X6-le 35i), dar se simte o sesizabila diferenta. Rapoartele cutiei au fost regandite, masina trage mult mai usor, merg cu 70 de mile la ora la aceeasi senzatie pe care o aveam la vreo 55 cu vechea masina. La dus am condus cu maxim 120 mph (193 km/h, de... e greu cu sotia langa tine sa mergi ca nebunul ca te trezesti ca iti rupe manerul usii de la cat se tine si trage de el), la intoarcere am ajuns pana la vreo 110-115 dar masina asta are zvac in ea de nu se poate. Nu mai urla parca nici atat de tare ca vechea masina, pare ca ii place mai mult viteza. In felul asta nici nu mai primesc privirile dinspre scaunul din dreapta care spun las-o mai incet ca rup manerul usii aici, deci e un lucru bun. Observam acest lucru si in dimineata asta spre munca, mergeam cu 50 mph in zone unde in mod normal mergeam cu 38 mph (limita de 35 mph, ce naiba sa ii fac) asa ca de multe ori efectiv ma uitam la viteza si ziceam stai ca tre sa o las mai incet ca ma pacaleste, merg mai tare decat inainte si nu imi da aceasta senzatie. In concluzie, motorul si cutia merg al naibii de bine impreuna, sunt placut surprins. Comfortul la drum - Sunt mai mult decat multumit de suspensia pe aer, merge ca o barcuta ceea ce imi place al naibii de mult dar totodata sta destul de bine pe curbe, nu ma pot plange. Suspensia o tin in pozitia 4 din 5 (pornind de sus in jos). Fata de jantele de 20 pe care le aveam inainte, acum am jantele pe 22 dar in combinatie cu suspensia pe aer comfortul e peste ce am avut inainte. In concluzie, sunt foarte multumit de alegerea facuta si ca am scapat de petardele de pneuri RFT de care nu mai vreau sa mai aud vreodata. O sa imi si scot roata de rezerva din portbagaj ca mereu folosesc acel compartiment pentru stocare. Daca am vreo pana ma dau jos, pun aer, merg mai departe si tot asa. Daca e sa bubui de tot vreun pneu sun la asistenta, imi trimit o platforma si aia e, imi asum riscul, dar alleluia petardele alea de RFT-uri, sa nu mai aud de ele. Sistemul de interventie la schimbatul de benzi l-am dezactivat, ma enerva la culme ca mai se intampla sa nu semnalizez si ma bateam cu masina sa ma lase sa schimb banda. Ok, aici era vina mea, ca nu semnalizam, dar cand a intervenit cateodata cand o lasam special sa duca in dreapta sa vad cum reactioneaza, mi-a dat senzatia ca ma va scoate de pe drum in stanga (intre sensurile de mers era camp) asa ca mai bine nu. Plus ca nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca am de facut vreo manevra de urgenta de evitare, atunci stau si ma bat cu masina ca eu trag intr-o parte, ea nu prea vrea sa ma lase ca nu am semnalizat... asa ca mai bine stau doar cu vibratiile in volan dar fara sistem de interventie activ. Nu am advanced cruise control-ul luat, niciodata nu mi-a placut asa ceva oricum, ma refer doar la sistemul de tinut banda aici. O sa revin mai tarziu si cu, ceva poze, momentan sunt cu treaba si nu am stat sa fac poze, am doar pozele facute de sotie de cand era masina la dealer, altele nu am stat sa fac.1 point
-
1 point
-
DupĂŁ 1 lunĂŁ și ceva, am cedat. Nu am putut sĂŁ mai suport gĂŁlĂŁgia fĂŁcutĂŁ de Dunlop Wintersport 4D RFT și am fost la vulcanizare. Roțile de iarnĂŁ nu au mai fost pe mașina asta, eu le-am luat separat de pe un alt G30 care a rulat ĂŽn RO (mare prostie) Bine, eu voiam doar jantele dar veneau la pachet - nu suport ideea de a merge cu cauciucuri SH. Totuși am zis cĂŁ de data asta pare ok, cĂŁ au rulajul foarte mic (aveau doar un sezon de folosire). ProastĂŁ idee. Deși aveau carne, erau foarte neuniform uzate ca suprafațĂŁ. DacĂŁ dĂŁdeai cu mâna așa ușor pe ele, pĂŁrea cĂŁ dai peste o rĂŁzĂŁtoare așa. Nu erau fine. M-am tot uitat pe la alte anvelope de iarnĂŁ pe la alte mașini și niciuna nu avea problema asta. La vulcanizare mi-au zis cĂŁ se fac așa dacĂŁ mașina pe care au fost ori avea probleme pe la suspensie ori s-a tras pur și simplu ĂŽngrozitor de tare de ele, mai ales pe cĂŁldurĂŁ. Mi-am luat Michelin Alpin 5 ZP (RFT) - vĂŁd cĂŁ mai nou face și Michelin cu steluța BMW și MOE-ul Mercedes. Am cĂŁutat special așa. S-a fĂŁcut liniște din nou. Complet diferit. Acum regret cĂŁ mi-am cĂŁlcat pe inimĂŁ și nu mi-am cumpĂŁrat de la bun ĂŽnceput anvelope noi, sĂŁ le fi ignorat complet pe astea. SĂŁ-mi fie ĂŽnvĂŁțĂŁturĂŁ de minte.1 point
-
@131350 km: Astazi i-am facut o vizita lui Bogdan (bmgarage.ro) pentru o revizie completa.(Filtre mahle si ulei LM 4200) Am cam 16k de la ultima revizie. (80% merg in afara orasului). Bogdan a lucrat impecabil ca de obicei, pot spune ca e singurul mecanic care m-a facut sa revin de fiecare data. PS: Am trecut la rotile de iarna, pe 16, parca fuge mai tare. Sent from my Mi 9T using Tapatalk1 point
-
Pai Petrom Extra este identica cu cea normala de la OMV, doar ca este mai scumpa. "SpecificaĂžie de livrare SF – 39 MotorinĂŁ Extra / OMV Diesel 1. Domeniu de aplicare 1.1 Prezentul standard stabileÂşte cerințele Âşi metodele de ĂŽncercare pentru motorina auto utilizatĂŁ la vehiculele cu motoare diesel proiectate sĂŁ funcĂžioneze cu motorinĂŁ auto care conĂžine pânĂŁ la 7 % (V/V) esteri metilici ai acizilor graÂşi. Pe piaĂža internĂŁ carburantul se va livra sub denumirile comerciale: ”Motorina Extra”, “OMV Diesel“." Mai multe detalii gasiti aici https://www.petrom.ro/services/downloads/00/petrom.ro/1522139097083/specificatie-de-livrare-motorina-extra-sf-391 point
-
Nu e vorba de a parea altceva decat esti, comfortul intr-o masina de clasa superioara (BMW, AUDI...)este altceva decat intr-o masina de clasa mijlocie. Siguranta la fel. E clar ca aceste lucruri vin cu un cost de intretinere mai mare. In plus, Seria 5 imi place. Daca nu ar conta aceste lucruri, toata lumea ar cumpara...Logan, ca tot traim in Romania. Daca vorbim de fiabilitate, e clar ca o masina mai simpla, cu mai putine electronice va fi intotdeauna mai fiabila decat una plina de senzori. Nici eu nu prea am umblat la service cu GOLF-ul, pot sa zic ca e o masina fiabila, dar a venit momentul in care vreau ceva mai mult, nu doar sa ma duca din punctul A in punctul B.1 point
-
Cam asa mananca si a mea, depinde cat trag de ea (tot M57N2 am pe ea). N-am avut masina la care sa nu completez cu ulei intre schimburi. Verifica daca nu ai cumva pete de ulei in scutul de la motor, garniturile de la intercooler se mai duc nabii si trebuie schimbate.1 point
-
Inainte sa cumperi sistem HI-FI original de BMW, roaga pe cineva de pe forum are are acest sistem sa-ti arate cum suna. Pe mine personal m-a dezamagit HIFI-ul de la BMW pe seriile F. Baraie si vibreaza cand dai tare. Cel mai bun e Harman Kardon, dar e si f scump. Pe link-ul asta ai unul second complet: http://www.ebay.de/itm/TOP-HIFI-PROFESSIONAL-SOUND-SYSTEM-HARMAN-KARDON-BMW-F30-F31-F34-MINI-F56-F54-/262952531975?hash=item3d39313807:g:kqoAAOSw6DtYWAQO Dupa ce vei testa un Harman, crede-ma ca nu-ti vei dori altceva. La 500 de euro nu stiu ce calitate vei gasi, sa nu ai asteptari prea mari. vezi si la JBL ce au, JBL a preluat Harman si calitatea lor e destul de decenta. Nu ma prea pricep la solutii after market pt sisteme audio..... decat sa iei de la Beloud cu 2800 de lei = 622 euro, mai strangi bani o luna sau 2 si pui Harman direct si ai incheiat balciul. Spor si anunta-ne pentru ce ai optat!1 point
-
@sax1987: Nu este relevant daca se pot sau nu gasi poze cu jante de E60 puse pe E39. Cei care au asemenea modele de jante, ori au replici, ori au ajustat jantele la strung (largit diametrul interior al jantei pentru a incape pe butucul mai mare de E39). Este exact aceeasi situatie cu jantele de pe E46 pe E39. Nu sfatui omul daca nu esti in cunostinta de cauza. Poate cumpara jante necorespunzatoare din cauza unui sfat gresit si se poate ajunge ca in cazul topic-urilor: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=74631 sau http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=37799 Ce intelegi prin "etalonul" unei jante? Pentru cine intereseaza dimensiunile jantelor in functie de model: 1 - E81/82/87/88 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 35-45 3 - E36 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 30-40 3 - E36 M3 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 30-40 3 - E46 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 30-45 3 - E46 M3 = PCD 5x120 diametru interior janta 72.5mm. ET 20-25 3 - E90/91/92/93 = PCD 5x120, Diametru interior janta 72.5mm. ET 30-45 3 - E90/92/93 M3 = PCD 5x120, Diametru interior janta 72.5mm. ET 34-37 5 - E34 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 13-20 5 - E34 M5 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. 5 - E39 = PCD 5x120, diametru interior janta 74.0mm. ET 15-25 5 - E39 M5 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5.0mm. ET 15-25 5 - E60/61 = PCD 5x120 diametru interior janta 72.5mm. ET 15-32 5 - E60 M5 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 12-32 5 - E61 M5 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 12-32 6 - E63/64 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 14-20 6 - E63/64 M6 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 12-20 7 - E32 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 19-26 7 - E38 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 13-25 7 - E65/66/67/68 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 15-25 8 - E31 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. X3 E83 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 40-45 X5 E53 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 40-45 X5 E70 = PCD 5x120, diametru interior janta 74.0mm. ET 37-53 X6 E71 = PCD 5x120, diametru interior janta FATA 74.0mm, diametru interior janta SPATE 72.5mm. Z3 E36 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 30-40 Z3 M Coupe/M Roadster = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. Z4 E85 = PCD 5x120, diametru interior janta 72.5mm. ET 45-521 point
-
Buna tuturor, Primul meu post pe acest forum, pe care-l citesc de vreo 2 luni. Posesor, inca, de VW B6 si Fiesta, ambele diesel, am decis sa revin la vechea pasiune, benzina+gpl. La sfatul unui coleg de munca din Germania, am cautat un E46, benzina, in 6 cilindri (asa a zis, sa fie neaparat in 6). Zis si facut, m-am apucat de cautat. Intai Germania, dupa, Ro. In final, am gasit ceva sa-mi placa (mai aveam putin si renuntam): 2,5 l, 4x4, full, exclusiv Ro, 2003. Si, cel mai important, ingrijita. Nu are trapa, dar nu le poti avea pe toate. In schimb, are gpl si 4x4 (Este dedicata fiului meu, deci e mai bine cu tractiune integrala decat spate. Eu, probabil, mai mult cu reparatiile). Curand voi pune si poze. Masina este ok insa are cateva probleme pe care intentionez sa le rezolv (probabil singur, in mare parte): 1. Pe gpl dar si pe benzina (cei drept la un nivel muult mai mic), celebrele fluctuatii de relanti cand opresc la semafor. Am citit multe pe aici. La asta se adauga erorile P0171 si P0174 pe gpl, dar si un usor mers sacadat pe gpl, intre 2000 si 3000 ture. Din ce am citit, suspectez furtune de vacuum fisurate (probabil va fi greu de depistat) dar si o posibila problema de reglaj pe gpl. In acest sfarsit de saptamana voi desface cate ceva (filtru aer de ex.) si voi incepe cautarile (vorbisem cu un mecanic, insa nu cred ca este genul de reparatie pe placul lor, asa ca ...). Asa cum am spus masina merge dar nu este suficient pentru mine, trebuie sa mearga perfect. 2. La schimbarea vitezelor, un usor zgomot infundat dinspre bancheta spate (nu metalic si doar daca nu debraiez cum trebuie). Aici am citit putin, aprofundez dupa ce rezolv pct. 1. 3. Trepidatii la franare, suspectez discurile fata, doar ca sunt noi, posibil sa fie altceva. Atat, deocamdata. Daca puteti sa-mi dati niste sfaturi, astept cu interes, este destul de mare forumul, voi avea nevoie de ceva timp sa-l studiez. P.S. Masina s-a incadrat in categoria ultimelor masini adevarate, designul imi place la nebunie dar, foarte important, si baiatului meu (altfel un bmw mai tanar ar fi costat triplu, un aspect deloc de neglijat).0 points
-
Daca vrei calitate BMW nu este raspunsul. Daca vrei ceva sa ia ochii sa pari mai inalt si mai destept pt vecina de la 4 ... atunci da BMW. Eu cu Golf V nu am stiut de service decat de 2 ori. Nu am auzit de EGR sau admisie, detailing ..etc. De cand cu BMW am invatat multe si m-am apucat chiar sa lucrez la masina. Nu mai spun de cheltuit.-1 points
-
Acum am vĂŁzut. Da, rĂŁcitorul a fost schimbat. Am 133000 acum. Aveam 128000 când am fost la constatare Ăn principiu nu ar trebui sĂŁ ĂŽți faci griji dacĂŁ ai fost. Toate operațiunile ar trebui sĂŁ fie notate ĂŽn istoric. Automat la tine ar trebui sĂŁ aparĂŁ cĂŁ au verificat și sĂŁ scoatĂŁ de la istoricul asociat VIN-ului cĂŁ mașina mai are acea campanie tehnicĂŁ deschisĂŁ.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Voi astia care aveti tigai de 3-400k de km normal ca consuma eu pers. am ajuns la 177k si nu consuma macar o picatura. Asa ca nu mai vorbiti aiurea.-1 points
-
s o stapaneasca cu placere, sa l duca safe la destinatie si toate urarile de bine. eu spun ca daca mi as cumpara un seria 5, mi as cumpara 525. o seara buna va doresc-2 points
-
Hai ca m-am distrat citind postul asta. Eu nu ii inteleg pe astia care viseaza la BMW, dar pun roti de 16 pe ea ). Fratilor, de ce nu va luati Logan? Nu concep la un BMW Sedan/Coupe jante mai mici de 18. Arata ca dracu, n-are nicio estetica. Mai bine merg cu tramvaiul. Am jante pe 19 pentru vara si 18 pentru iarna, nu imi clantane nimic in gura si nici monezile prin buzunare. Si nici probleme cu articulatia nu am. Dar, na, ma gandesc ca unii de pe-aici nu prea tin cont de gropi si merg si cu 90kmh peste liniile de tramvai.-2 points
-
Te rog sa-ti pastrezi parerile pentru tine. Ma asteptam la sfaturi. Turbina sh pe care am cumparat-o este in perfecta stare de functtionare cu tot cu actuatorul ei, luata din Anglia de un finul meu de pe o masina cu 55000 de mile accidentata cu dauna totala. Referitor la turbina noua nu-mi da mana sa dau intre 7500 si 9000 lei pe ea mai mult ca toate sunt reconditionate. Cat despre cea sh iti pot spune ca am fost cu ea la centru specializat unde a fost facut test, fara a le spune ca este sh, Cat despre faptul ca au trecut doua luni, citeste de la inceput si ai sa constati ca eram plecat cu serviciul in afara. Una peste alta ma astept de la acest forum la oameni care isi dau interesul pentru a ajuta membrii cu experientele intalnite, remedieri ale problemelor intampinate si nu de ce?.....mergi la servis....lungesti boala s.a.m.d.-2 points
-
http://blog.cardiagtool.co.uk/how-to-fix-bmw-2b63-p0366-fault-codes-read-by-creator-c110/ Daca poti intra acolo in poze cu senzori am schimbat senzorul numarul 3 Cer scuze ca nu pot sa dau mai multe informatii nu prea ma pricep la bmw Sa intaleg ca tu ai o grava problema cu mine sau nu ai cu cine sa te bagi in seama de dimineata? Am venit sa cer ajutor nu sa mi spui ca dece aia si cealalt okay? o zii buna-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00