Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/27/20 in Posts
-
Singurul mod in care vĂŁd chestia asta cu adevĂŁrat posibila e dacĂŁ esti prieten cu Isus și ĂŽl rogi sa transforme 99% din oglinda ta in oglinda de M3...3 points
-
3 points
-
3 points
-
Am dat reply ul fiindca ii comentezi unuia care are bani si masina mai scumpa ca a ta cu tot cu oglinzile M3.Daca stau sa ma gandesc numai retrofiturile cred ca l au costat mii asa ca sorry, dar trebuia )3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
Mi se pare aiurea sa facem chat din nou la topic-ul meu, e o chestie de gusturi, personal mie mi-au placut mai mult oglinzile style M3 decat cele originale, personal nu se merita trecerea la oglinzi OEM M3 pentru ca si ale mele sunt intr-o stare impecabila si sunt dotate. Am schimbat doar capacul, nu ca as fi singurul... sunt foarte multi la care le vin BMW M2-ul cu oglinzile normale si ei le schimba capacele cu cele de M2 Competition, deci la fel fac si ei.. schimba doar capacul, nu intreaga oglinda. Clar, e o diferenta pentru ca ale mele sunt stock modificate in stil-ul de M3, dar totusi, mie imi plac asa cum sunt. Pe langa asta, sunt sigur ca asa cu aliexpress-ul de pe masina mea, cand trag o linie la sfarsit de zi, mie trebuie sa-mi placa, nu tie @alex_wly. Singurul retrofit care l-am facut sunt stopurile LCI OEM, urmeaza capota de M3 E93 care o voi cumpara noua (OEM) si poate pe viitor cine stie..2 points
-
Este imposibil ca sa nu gasesti eroare stocata! Schimba mecanicul, testerul... 100% iti apare cu Ista. Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Salutare, Cu toate ca sunt membru pe forum din 2015 si urmaresc cam tot ce se misca pe aici - tocmai acum am decis ( nu intrebati de ce ) sa imi deschid topic pentru masina. Pe scurt prin Iunie 2017 am luat masina de pe website`ul renumit de licitatii - am fost cam sceptic in privinta asta dar un prieten m-a asigurat ca asa o sa imi cumpar o masina buna si asa sa intamplat. Am vrut sa imi cumpar o masina sa imi fie pe plac - cu ceva dotari si cu promisiunea sa nu ma ating de ea (masina anterioara a primit multe retrofit`uri si evident am bagati multi bani in ea care bineinteles mi-am luat adio de la ei) Kilometrii 58.500K cand a ajuns la mine si acum are un pic peste 100K Schimburi de ulei, filtre si placute pana acum. Si un recall la modulul EGR in urma unor probleme - in rest nimic. Masina bineinteles ca a venit echipata cu jante Styling 237 si cauciucuri de iarna. Singurul pitic pe care l-am avut au fost jantele - pe contul de connnected drive apare cu modelul cu care a venit din fabrica Styling 454 asa ca la o ocazie buna am cumparat un set second hand care il tin pentru vara impreuna cu MICHELIN PRIMACY 3 245/45 R18 100Y XL Ca toata lumea las lista de dotari mai jos. Poze nu prea i-am facut - am sa le pun pe cele de la licitatie si poate gasesc ceva prin telefon. Standard Equipment 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 2W1 18"lt/aly Wheels Multispoke 454 18"lm Raeder Vielspeiche 454 6857668 223 Dynamic Damper Control Dynamische Daempfer Control 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 323 Soft Close Automatic System For Doors Soft-close-automatik Fuer Tueren 4CE Fine-wood Trim Fineline Anthracite Edelholzausf.fineline Anthrazit 4UR Ambient Light Ambientes Licht 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 453 Active Seat Ventilation, Front Aktive Sitzbelueftung Vorn 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar 465 Through-load System Durchladesystem 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 496 Seat Heating For Rear Seats Sitzheizung Fuer Fondsitze 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5AL Active Protection Active Protection 5AS Driving Assistant Driving Assistant 5A1 Led-fog Lights Led-nebelscheinwerfer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services Concierge Services 6AP Remote Services Remote Services 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 688 Harman/kardon Surround Sound System Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 Area-code 2 7A2 Innovation Package Ii Innovationspaket Ii 7DT Service Incl. 3/200 Service Incl. 3/200 7RS Comfort Package Comfort Paket 7S2 Luxury Line Luxury Line 7XP Navigation Package Connecteddrive Navigationspaket Connecteddrive 761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz1 point
-
Având tot motor de 2.0d pe seria 5, mereu când am trecut de la roțile de iarna 17 cu 225 la 18 sau 19 cu 245/275 am simțit mașina leșinatĂŁ... ĂŽntr-adevĂŁr mai stabilĂŁ, ĂŽnsĂŁ greoaie.1 point
-
eu numai* inteleg nimic......scrie clar 18 dar suntem noi prosti si nu stim sa citim 20 !? cea mai buna decizie !1 point
-
se vede cum este iesit in stanga exact in momentul in care apare in filmare si dupa trage dreapta tare ca se sperie de masina din fata1 point
-
Citisem printre rânduri, fãrã sã vãd tot ce trebuia...scuzatz!!1 point
-
Stiu ca acest post este din 2014 dar poate se mai uita si azi cineva(asa cum o fac si eu) si ma gandeam sa scriu asta. Am eu BMW 320D face-lift fabricație 11.2008 si este euro5. Din cate stiu eu, cele face-lift cu distribuția in spate, sunt toate euro5. O zi buna.1 point
-
Nu se poate sa gasesti asa ceva; fisa tehnica.. Filtru de particule e acolo sa previna poluarea, sa o amane daca vrei.. sau si mai bine, sa o diminueze. Deci el acumuleaza noxele motorului. Noxe care sunt mai mari din cauza arderilor incomplete si alte fenomene ce tin si de intretinerea motorului ca si stilul de conducere dar si locatie (urban versus extra-urban)! Dupa cum vezi sunt multe variabile care duc la umplerea filtrului mai frecventa sau mai rara.. Acum, filtru insasi are, sau urmeaza un un ciclu-sistem de monitorizare a acestuia. Acesta este bine-nteles controlat de ECU masinii. Senzorii si elementele sistemului trebuie sa fie in buna stare de functionare altfel filtru nu mai poate fi "vazut" de ECU decat prin alti senzori de presiune din motor.. care practic dau semnalul in bord de filtru.. probabil colmatat. Totul pana la alarmarea in bord se intamla AUTOMAT, fara control de vreun fel din partea soferului. Asadar, nu ai la indemana vreun buton, de care intrebi, de reset, batere, scuturare filtru, etc. etc. pentru ca nu e firesc si nu ar mai cumpara nimeni diesel daca ar avea asa ceva. (De la "asadar" e o gluma..) Daca nu ma crezi citeste aici; merita. Are 200 % dreptate: https://piataauto.md/Stiri/2017/02/La-discutie-inginerii-cum-exploatezi-corect-motoarele-DIESEL-eviti-problemele-filtre-particule-DPF/?version=mobile1 point
-
Cum adica sa resetezi martorul din bord? Masina are o problema "hardware" care trebuie rezolvata in service. Aici pe forum doar ne dam cu parerea. Eu ti-am pus niste intrebari mai sus, care mai restrangeau aria problemei tale, dar daca le ignori, treaba ta.1 point
-
cel mai util sfat ti l-am dat deja. o sa te ajute nu doar pe bmwclub cat si in viata! daca vinzi ceva pe forum si minti legat de ceea ce vinzi am tot dreptul sa ti atrag atentia atat tie cat si celorlalti ca minti: masina pe care o vinzi nu are senzori de presiune in roti, nu are xenon de fabrica (asa cum ai lasat sa se inteleaga) si nici stopuri full LED! daca tu crezi ca pe forum lumea e proasta si inghite vrajeli din astea ieftine, te inseli! oricum esti constient ca nimeni de pe forum nu o sa ti cumpere masina, nu inteleg de ce ai mai pus anuntul si aici......ca sa ne pierzi noua timpul inutil pentru a-ti demonta minciunile ! puteai sa ramai cu el acolo pe olx si autovit si alte site uri de genu ca acolo sigur ai sanse sa prostesti pe cineva! cand nu esti informat, mai intai te informezi si apoi deschizi gura/pui mana pe tastatura! faptul ca nu esti informat nu te scuza cand minti in afirmatii si dupa ce esti corectat intr-un mod civilizat tot tu iti pui cenusa in cap!1 point
-
1 point
-
1. La X1 Nfl daca ai xenon de fabricĂŁ se aprind, daca nu ai nu se aprind. 2.Se folosește de senzorii Abs pentru a detecta diferența de rotație ĂŽntre roți .1 point
-
din ce zici tu acolo e ceva legat de cutie. cati km are masina? uleiul din cutie l-ai schimbat ? zici ca ai verificat cutia....mai exact ce ? cum ?1 point
-
Ok, nu intelegeam daca e masina de companie de ce te intereseaza costurile de intretinere, RCA sau consum etc. Motivul fiind sa nu sari in ochi fata de ceilalti colegi (cu toate ca nu inteleg nici asta, banuiesc ca ai niste limitari ori de buget, orice puterea motorului ori de emisii CO2, pe care fiecare in firma aia o are). Adica pana la urma firma cand ti-a dat eligibilitatea de masina de companie si-a asumat si ce anume poti comanda, deci "limitele bunului simt" ti le-au setat ei, prin politica lor.1 point
-
Eu cred ca nu are nimic masina, e doar faptul ca i se termina rodajul si incepe sa functioneze in parametri:), ca asa e la bmw, cu cat acumuleaza rulaj si ani, devin mai bune Pai daca X5 vine cu garantie si toate cele, e alegerea normala (desi cateodata e mai bine sa schimbi marca)-mai ales ca dinamic o sa fie un downgrade de la seria 5 la suv, iar in ceea ce priveste viata la interior, nu cred ca schimbarile vor fi dramatice, exceptand pozitia inalta.1 point
-
De curand am inceput un mic-business ca sĂŁ ii zic așa.. Am inceput sa fac hidrotransfer / hydrodip pe elemente interioare/exterioare. Cu succes am facut transferul la splitterele de la bara spate impreuna cu capacele de la oglinzi, ce parere aveti? Timp de o luna de zile m-am invatat pe elemente micute gen dopuri, plastice samd.1 point
-
Diagnoza cu ISTA! Poate sa fie si de la trenul de rulare, un senzor, jante cu marimi necorespunzatoare, etc.1 point
-
Salut, Eu zic ca alegerea depinde de necesitatile fiecaruia (de spatiu, de putere, de imagine, de buget ). Imaginea cea mai puternica o are X5-ul. Puterea cea mai mare o are Touareg-ul din enumerarea ta. Spatiul cel mai mare cred ca il ofera tot X5-ul. Pretul cel mai mic cred ca il are MB in configuratia asta. Strict legat de poll-ul tau (uitandu-ma pe configurator) as alege X5-ul, insa nu cu motorul de 2000 cmc, ci cu motorul de 3000 cmc - e o diferenta de aprox. 3000 euro fata de 25d. Iar la caroseria aia cred ca se potriveste mai bine un motor mare. Personal nu as alege niciunul din automobile. As alege un X3 cu motor de 3000 foarte bine dotat.1 point
-
1 la mana, masina este complet cheala pt un G30, fapt ce se reflecta in pret, ce-i drept. 2 la mana, cuiva la 24 de ani i s-ar potrivi ceva mai mic, mai tineresc, parerea mea. Eu zic sa nu te arunci si mai orienteaza-te. 3 la mana, as vedea masina asta cu ceva mai potent decat acel 20d.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am avut acest motor la masina (BMW 318i 2003 145.000 KM) ce am vandut-o acum cateva saptamani. In afara consumului ridicat in oras, nu am avut ce sa ii reprosez in cei 4 ani cat am avut masina. Masina am avut-o de la aproximativ 100.000 de KM iar schimburile de ulei le faceam la 10.000 KM. Nu am completat niciodata intre schimburi cu ulei pentru ca nu a fost nevoie. Depinde foarte mult de cum ai grija de masina si de cum o folosesti.1 point
-
Aproape de linia continua.. As zice, lipsa de experienta cuplata cu teribilism le-a transformat in victime!0 points
-
0 points
-
Sfatul era doar unul: sa inveti gramatica limbii romane si da , era off topic! Celelalte afirmatii erau corectii on topic deoarece informatiile puse de tine erau incorecte!0 points
-
0 points
-
informatiile tale sunt gresite si probabil ca asa le-ai luat si tu de la altii sau .....nu stiu: - doar seria E care s-a vandut in US avea senzori de presiune in roti. masina ta nu are senzori de presiune in roti! ceea ce iti arata in navigatie se bazeaza pe senzorii de ABS care masoara rotatiile (si implicit viteza). - stopuri full LED inseamna ca ai doar LED uri (frana, semnal, pozitie, ceata, reverse) - ce ai spus tu nu are sens... PS: pune mana si invata cand se foloseste "numai" vs. "nu mai" si cand se foloseste "sau" vs. "s-au" ! asta ia-o ca pe un sfat bun!0 points
-
0 points
-
0 points
-
Din ce stiu dupa ce schimbi uleiul din cutie, primii 100-150 km se simte mai dur schimbul vitezelor pana cutia isi reface adaptarile...nu stiu daca e cazul si la tine, nu baga mana-n foc-1 points
-
-1 points
-
Arata bine masina...ma incearca un gand... Noi cei cu E39,ne vine greu sa trecem la altceva,totusi garajul e mare...ma mai gandesc! Spor si bafta!-1 points
-
Asta-i tare :"Gri sobolan,cea mai frumoasa culoare".De unde pana mea scot asemenea perle...bombardieri.-1 points
-
"X1 cu faruri XENON are stopuri HIGH, adica pozitiile sunt pe LED (acele tuburi iluminate cu LED-uri care se prelungesc si pe portbagaj)" Pai si pana la urma daca eu am acele tuburi care se prelungesc si pe portbagaj fara faruri xenon de fabrica inseamna ca? Nu prea inteleg de unde atata atentie din partea ta si atatea "sfaturi"? Esti interesat sa cumperi sau doar iti dai cu parerea? Nu ti se pare ca esti putin cam off topic? Intra te rog pe olx sau pe toate anunturile de aici de pe forum si atragele atentia tuturor care au trecut senzori presiune roti si explica-le tu smecheria cu senzoru de abs care masoara el ce masoara.... Am vurt doar ca viitorul proprietar sa stie ca masina ii arata ca are o roata dezumflata si atat...Ca are senzori in roata ca are senzori pe baza de porumb asta numai stiu... Si cu stopurile inca nu m-ai lamurit ....la mine se aprinde si partea de pe portbagaj desi masina nu are xenon de fabrica....Fara sa ii aduc eu vre-o modificare stopului.... Nu cred ca te-am deranjat vreodata cu "sfaturi" sau poate te-am deranjat cand am pus xenon aftermarket si tu imi facusei oferta de pret la modul frm sau nu stiu cum ii spune!-1 points
-
Am sups senzori presiune roti (masina iti arata ca e o roata lasata, ca e in roti ca e dupa roti ca e in volan) chiar nu stiu cat conteaza pentru cine o sa cumpere masina....(unde e minciuna)??? Stopuri full led...(am zis si sutin ce am spus ca eu personal credeam ca diferenta o face stopul care se aprinde total si cel partial) te-am ascultat si mi-ai spus ca doar cele cu xenon de fabrica se aprinde si cel de pe portbagaj...Ce crezi la mine se aprinde si fara xenon si partea aceea....Ca are doar pozitia pe led si restul sunt cu becuri habar nu aveam....In fine am recunoscut ca nu stiu exeact diferenta intre full led si partial led la stopuri! In legatura cu xenon nu am sustinut niciodata ca sunt Originale, din contra am zis ca este pus in farurile originale! Asta denota ca am lasat sa se intelega ca sunt originale? Am si alt topic in care am mentionat ca am pus xenon aftermarket si acolo ai avut ceva de zis....Ca nu ai spalatoare ca de autolevel ce sa mai spunem...Doar dinastea de Dumnezeul bmw-urilor.....Nu te pune nimeni sa iti pierzi timpul dute in alta sectiune! Te-ai gasit tu sa "Demontezi" minciuni....Te rog frumos treci peste topicul asta ca nu ma intereseaza "sfaturile" tale!-1 points
-
-1 points
-
M-am ĂŽncĂŁpĂŁțânat azi sĂŁ revin la roțile de varĂŁ. Merg cu a soției dacĂŁ mai vine urgia, deși mi-e greu sĂŁ cred. Acum ori sufĂŁr de un placebo masiv, ori chiar conteazĂŁ dimensiunile. Revenind de la 225 55 17 la 245 45 18 fațĂŁ și 275 40 18 pe spate, mașina a devenit mai sĂŁlbaticĂŁ parcĂŁ. Am senzația cĂŁ se pune puterea mult mai bine pe asfalt și mi-e greu sĂŁ cred cĂŁ e o diferențĂŁ atât de sesizabilĂŁ. PĂŁreri?-1 points
-
BMW seria 3 F30 328i Sport Line cu M Paket benzina 1997 cmc TwinPower Turbo 180kW / 245 CP Euro 5 an fabricatie 2012, Km 170000. Fara accident. VIN: WBA3A51040J577546. Este intretinuta foarte bine interior exterior si totul merge ok. Mai jos este descrierea detaliata si poze in limita a ce se poate posta. Pentru mai multe detalii va rog sunati sau lasati mesaj la tel: 0723701236 Mircea. Pot trimite pe whatsapp poze sau alte detalii. Dotari: -faruri xenon adaptiv cu camera pentru asistenta pe faza lunga -bara fata M-paket originala -pachet lumini ambientale exterior -jante 18" style 397 cu anvelope de vara Debica Ultra High Performance dot 2019 rulate 3000km -folii LLumar ceramic -retrofit stopuri F30 LCI full LED originale cumparate noi in 2018 -senzori parcare fata + spate -clima automata cu reglaj pe doua zone + grile ventilatie in spate -scaune fata sport cu incalzire -bancheta spate rabatabila sectionata in 3 -cutie viteze manuala cu 6+1 trepte -mod Eco Pro, Confort, Sport si Sport+ -lumini interioare led -lumini interioare ambientale led pe 2 culori: Sport-Alb si Clasic-Portocaliu -Start-Stop -Navigatie cu harti updatate din 2018 -Radio-CD cu mufa USB si Aux in cotiera. Sistem original cu Boxele pentru medii și ĂŽnalte in uși iar subwoofer-ul este sub scaunul șoferului. -Senzor ploaie si lumina 2 chei tip telecomanda. Povestea masinii este urmatoarea: A fost adusa din Germania in 2016 la 140000kM, de catre mine personal. Nu ma ocup cu vanzari de masini dar sunt pasionat de BMW. Acesta este al 2-lea meu BMW. La cumparare am verificat atat starea tehnica cat si caroseria. Aceasta are vopseaua originala neagra fara elemente revopsite, testata personal cu aparat de mĂŁsurare a grosimii stratului de vopsea. Vopseaua originala neagra are in jur de 100 microni pe toate elementele de caroserie. Dupa cumparare am inlocuit preventiv urmatoarele si am facut urmatoarele upgrade-uri: -distributie: lant, patine+intinzator la 142000km in 2016(unii sustin ca la motoarele pe benzina nu este necesara inlocuirea dar lantul vechi era intins deja in momentul schimbarii) -am montat bara fata M-paket originala si grile duble tip M in 2016 -Ulei cutie viteze+ulei grup+placute frana spate+curea accesorii la 150000km la sfarsitul lui 2016 inceputul lui 2017 -in vara 2017 masina a fost facuta alba cu modificare in talon și cartea de identitate. Este un gust personal de a avea-o alba si la momentul cumpararii nu am gasit dotariile pe care le are doar pe culoarea neagra. Prin trecerea la alb am realizat din coloristica si asemanarea barei spate cu una de M Paket. Culoarea alba este realizatĂŁ cu Plastidip+lac, deci se poate spĂŁla/ĂŽntreține normal. Este fĂŁcutĂŁ de aproape 3 ani. Se prezintĂŁ destul de bine dupĂŁ cum se poate vedea și in poze. Plastidip-ul pe lângĂŁ schimbarea culorii este o protecție in plus pentru caroserie. Se poate oricând reveni la culoarea originala dacĂŁ se prefera negru. Pot sa o aduc la culoarea neagra in termen de cateva zile. -Bujii+Lichid de frana+stergatoare parbriz la 160000km in 2018. Toate au fost puse originale. -tot in 2018 am facut un retrofit cu stopuri F30 LCI full LED originale cumparate noi. Masina a fost folosita mai mult pentru concedii, sta la garaj si in ultima vreme am folosit-o din ce in ce mai putin deoarece mai detin una. Am facut in medie sub 10000km pe an. Schimb uleiul la maxim 10000km pentru protejarea motorului. Placute fata necesita momentan inlocuire dar probabil ca le voi inlocui pana la momentul vanzarii. Sunt atasat de masina deoarece ofera performante ridicate(putere, cuplu mare) la un consum decent si impozit mic dar trebuie sa fac o schimbare la ceva mai mare deoarece familia s-a marit . O poza cu masina in culoarea originala din 2016: Pret: 16300E.-1 points
-
-2 points
-
nu costa mult aliexpress-ul....retrofit-urile adevarate costa...dar nu stau sa-i explic unuia care cauta doar sa intepe, ca nu ma "haleste"!-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00