Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/13/20 in all areas
-
8 points
-
Intrebase cineva cat e consumul. Dupa 2000 de km: Si inca cateva poze, printre care si interiorul:2 points
-
Am înțeles acum. Am interpretat poate eu greșit - am avut senzația că vrei să zici că e de evitat complet după cum citisem inițial postarea ta, N20 odată și acum B48. Oricum, B48 are de făcut testul timpului până una alta, deși sunt de prin 2014 deja pe mașini. Motorizarea asta sincer e exact cum zicea și Kragod "sweet spot", din punctul meu de vedere. Pe șasiul de G20, e chiar ce trebuie pentru un regular car. Că nu vorbim de M3 aici, evident. Sper să nu-i fie pătată imaginea ca fiind problematic.2 points
-
Salut, Am un E90, 2008 prima inmatriculare, cu bloototh, navigatie Business. Problema este ca in cotiera am doar mufa Aux si vreau sa o schimb cu una cu Aux + USB (pe care o am deja). - am atasat si o poza Nu imi dau seama deloc daca mai am nevoie si de altceva sau trebuie doar conectata si codat sistemul astfel incat sa recunoasca mufa. Asadar intrebarile sunt urmatoarele: 1. Mai am nevoie de alte piese pentru acest retrofit in afara de Mufa + cabluri? 2. Unde gasesc o schema pentru cablarea noii mufe? (Aceasta mai are si USB-ul in plus si a venit cu cablurile in pachet) 3. Codarea se poate face mai simplu, de exemplu cu Carly, sau recomandati sa merg la cineva care stie mai bine? Scuze daca unele intrebari sunt prostesti dar chiar asa am nevoie sa imi explicati, ca la prosti. Am cautat o gramada dar nu am gasit un topic in care sa explice foarte bine problema aceasta.1 point
-
Schimba uleiul, nu mai baga nici bmw, nici motul, nici 5w40. Trebuia sa ramai la 30. Desi s-ar putea ajunge tot la desfacerea motorului. Ce motor e, 2.0 d?1 point
-
Eu tot sunt de pĂŁrere cĂŁ trebuia sĂŁ facĂŁ parte de la bun ĂŽnceput din pachetul Shadow Line. DacĂŁ tot pui toate elementele negre la ce naiba vii cu partea aia argintie complet diferitĂŁ? Dar e o gĂŁselnițĂŁ de marketing.1 point
-
Mai face și BMW un ban în plus deh. Le vinde pe aceleași, din același material doar că piano black în loc de cromat și le zice M Performance1 point
-
1 point
-
1 point
-
Unii sunt susceptibili de comercializare produse contrafacute...AUTODOC Angajat Autodoc s-a alăturat conversației 2:05 PM Angajat Autodoc buna zi 2:05 PM Client intrebare pentru produs cod 15BF6C si 15BF68 comercializat de dvs care este termentul de garantie indicat pe ambalaj sau data de inbuteliere? 2:07 PM Client mai precis, acestea sunt inbuteliaste in prima sau a doua jumatate a anului 2019? 2:08 PM Client Mai sunteti pe fir? 2:12 PM Angajat Autodoc va rog sa specificati producatorul Dl ... 2:13 PM Client este vorba de CASTROL Ulei de motor 15BF6C si 15BF68 5L si respectiv 1L CASTROL M, EDGE Ulei de motor 5W-30 2:15 PM Angajat Autodoc doriti sa verificam compatibilitatea ? 2:19 PM Client nu este nevoie sa verificati compatibilitatea pentru acest produs este singulul garantat de producator special pentru tipul de motor N47 2:21 PM Client va sunt totusi recunascator daca mi-ati raspunde la intrebare Ce comercializati dvs in acest moment, sunt inbuteliate in prima sau a doua jumatate a anului 2019? este simplu 2:26 PM Angajat Autodoc imediat va ofer raspuns 2:26 PM Client va uitati pe ambalaj si imi comunicati data imbutelierii 2:27 PM Client Si pentru ca doresc sa achizitionez acest produs as vrea sa va mai adresez Inca o intrebare. 2:31 PM Angajat Autodoc cu parere de rau nu putem verifica data exacta a imbutelierii uleiului 2:36 PM Client Conform legislatiei europene in vigoare, pentru acest produs puteti sa furnizați informațiile și documentele justificative legate de calitatea produsului si fisa tehnica?. Sau echivalentul? 2:36 PM Angajat Autodoc fisa produsului o puteti obtine direct de la producator 2:37 PM Client La cerere cel care comercializeaza are obligatia sa prezinte macar o copie a acestora In cazul in care comercializam de la producator direct ... o ceream acestuia 2:39 PM Client daca doriti va pot indica articolul de lege in care gasiti detaliat aceste obligatii pe care le aveti in calitatea dvs de comerciant este numai o chestiune de transparenta si o dovada ca dvs nu aveti nimic de ascuns in ceea ce priveste comercializarea acestui produs 2:44 PM Angajat Autodoc exact, aceasta comfirmare o puteti lua directe de la producator 2:45 PM Client cred ca nu m-ati inteles sau comercializati un produs contrafacut in cazul in care refuzati si sa comunicati data de inbuteliere si sa oferiti datele pe care vi le-am solicitat puneti pe piata spre comercializare acest produs? in acest caz va rog sa -mio oferiti informatiile solicitate 2:48 PM Angajat Autodoc cu parere de rau , nu am primit datele de inbuteliere de la producator 2:49 PM Client data inbutelierii este inscrisa pe ambalaj 2:49 PM Angajat Autodoc la fel va informam ca comfirmarea produsului o puteti solicita direct de la producator dar nu ne aflam in depozit 2:49 PM Client intrebati un coleg 2:50 PM Angajat Autodoc toate piesele se livreaza din Depozit Berlin Germania cu parere nu este posibil aceasta 2:50 PM Client s-au inventat telefoanele dati mi mie un nr de contact si intreb eu 2:50 PM Angajat Autodoc +40 31 630 26 46 acesta este numarul nostru de telefon suntem disponibili pînă la ora 24:00. vă mai pot ajuta cu ceva la moment? 2:51 PM Client un nr din Depozit Berlin Germania? 2:51 PM Angajat Autodoc nu parere de rau nu este posibil aceasta 2:51 PM Client cred ca ma luati in deradere 2:52 PM Angajat Autodoc nu nui producem acest ulei ci este direct producatorul 2:52 PM Angajat Autodoc ...1 point
-
Multumesc de urare! Mi-am configurat motorul asta nu pentru taxe, ci poentru ca nu am mai vrut diesel, si nu imi permiteam motor de 6 cilindri benzina. De altfel, era cam overkill pentru nevoile mele. Deci a fost "sweet spot" pentru mine motorul de 4 cilindri. SI ca sa iti raspund punctual, nu mi-e teama, pentru ca masina are garantie din bara in bara timp de 4 ani, si am de gand sa o vand cu garantia inca valida ( probabil putin dupa 3 ani o scot la vanzare).1 point
-
Bine, nu mai vorbesc prostii. N20 e praf. B48 o să fie tot praf, drobul de sare maică! Cu citat din unul articolele postate. "May fail, but usually after 50/60000 miles" - după cum vezi este cum spuneam și eu: "Chiar și dacă prin absurd am zice că ajunge să o țină și 150-200000km și 6-7 ani, tot nu are cum să dea de probleme grave" - poate exagerat la nr de km, corect. Cuvinte ca "may", "usually" implică un grad de probabilitate, nu o garanție. Alt citat din același articol: "As discussed throughout this article the BMW N20 is an overall reliable engine that does not have many common issues." - Overall reliable engine = Praf, Problematic?! Gata, nu mai vorbesc prostii.1 point
-
@deeJayOg Nu cred ca asa a vrut sa sune intrebarea colegului. Ci mai degraba, ca motoarele N20 sunt problematice, lucru dezbatut pe larg si pe forumurile din afara. Iar afirmatia ta, ca un benzinar ar fi problematic pentru ca nu e intretinut si e calarit, e grabita si nefondata. Nu sunt multe benzinare cu km dati peste cap, de fapt eu nu stiu niciunul. Sunt rare, si nu sunt nici pe departe alegerea romanilor ca motoare SH. Probleme la N20: https://bmwtuning.co/bmw-n20-common-problems/1 point
-
Nu este în niciun caz aceeași situație. Omul are mașina luată de la 0km. Chiar și dacă prin absurd am zice că ajunge să o țină și 150-200000km și 6-7 ani, tot nu are cum să dea de probleme grave, fiind singurul proprietar și știind concret ce are/face mașina. B48 oricum e un pas înainte. În plus eu nu m-aș hazarda să zic nici că N20 e problematic, atâta timp cât nu e muncit, întreținut corespunzător și necălărit real dar în bord la jumătate. Și mai e o chestie. Banii pe impozit îi poți redirecționa mai bine într-un Casco sănătos. Nu e ca și când cu 2.0 258CP nu poți face depășiri în siguranță și dintr-o dată e nevoie de minim 6 linie.1 point
-
Frumoasa masina! s-o folosesti sanatos! Curiozitate: banuiesc ca ai luat motor de 2.0 4cyl pentru taxe, insa nu ti-e teama ca si B48B20(ce ai tu pe masina) o sa aiba aceiasi soarta ca si N20B20(motorul de 2.0 benzina 4cyl de 248 cp) care a devenit destul de problematic cu timpul?1 point
-
Multumesc! Am vrut neaparat culoarea asta, mi se pare deosebita fata de negru de exemplu. Albul este interesant si el, putin perlat, in soare se vede misto, dar albastru m-a fermecat si am ramas la el. In ceea ce priveste xdrive, nu am tinut neaparat, ma gandeam initial la RWD cu diferential M, care ajungea la acelasi pret. Cu siguranta era mai fun in configuratia aia, dar cum nu sunt nici pilot sa scot maxim din genul ala de "spec", am decis xdrive. Sincer, la revanzare cred ca ma va ajuta mai mult, romanii in general sunt speriati de RWD, cred ca se transforma BMW-urile in sanii iarna.... Din cateva teste personale masina parca este RWD biased in continuare, nu se simte rau.1 point
-
Toti la iau de la aceiasi distribuitori...intercar, autotal, autonet, augsburg, materom, unix etc...lasati basmele ca ala vinde mai scump pentru ca are piese originale, iar celalalt vinde ieftin pentru ca are fake-uri. Toti au aceeasi marfa, pretul difera in functie de lacomia fiecaruia si de contractul negociat si cantitatea pe care s-au angajat sa o cumpere la randul lor pentru un pret mai bun.1 point
-
Ieri 26.08 a facut fix 9 ani de cand a fost fabricata si totodata 267.000 km. Urmeaza sa schimb bateria originala, cu stanta de fabricare 08.2009 ... dupa 9 ani incepe sa cedeze. O sa achizitionez o Varta AGM de 80 A. P.S. poza a fost facuta ieri.1 point
-
2xsub + front = 650 eur amp match = 470 eur harness = 90 eur total 1210 eur, plus boxe pe spate ar fi vreo 1400. Harman Kardon-ul are 16 difuzoare in total, iar HiFi are doar 9. Prea multa bataie de cap ca sa bagi restul de 7 difuzoare, si ca sa nu le ai pe restul... In plus, multa lume face upgrade de la HK la Eton/Bavsound/Match/etc. Asa, pur si simplu deconectez difuzoarele si amplificatorul si le pun pe cele noi, dupa ce umblu un pic la harness sa se potriveasca la amp.1 point
-
Vezi ca F30 nu are subwo ofere sub scaune ca F10. A facut cineva retrofit la sistem audio F30 sau cine recomanda un atelier in mintile lui sa umble la audio F30???-1 points
-
Cunosc potențialele probleme, dar prea se generalizează. Sunt potențiale probleme, lucruri care se pot întâmpla dar nu e garantat că se întâmplă. E aiurea să generalizezi că N20-urile au probleme doar pentru că pot exista pe ici pe colo diverse situații. Dacă te raportezi statistic la nr de mașini cu N20 vândute vs probleme cu distribuția să zicem ai să vezi că procentul este foarte mic. E ok să zicem că N20 e pilaf când 5-6% sunt raportate cu probleme? Cam cum e și cu distribuția lui N47. În plus mașina e nouă, cu garanție. Chiar stăm să ne uităm la drobul de sare?-1 points
-
Dar te rog, nu mai vorbi prostii. S-a facut redesign la lantul de distributie la N20: http://www.rightfootdown.com/automotive-news/bmw-redesigns-n20-timing-chain-components-n26-too/ Recall-uri pt diverse probleme, sunt minim 2-3, nu stiu unde sa le caut acum pe toate. Asta e primul pe care l-am gasit: http://www.brrperformance.com/blog/?p=2509 Daca nu stii, nu mai vorbi doar sa facem posturi aiurea. Si da, se poate generaliza, daca bmw a generalizat problema.-1 points
-
Nimeni in afara de tine nu a zis ca N20 e praf. Cuvantul folosit a fost problematic. Problematic inseamna ca "may fail", inseamna ca ai vizite neasteptate in service. Prin simpla inlocuire a componentelor lantului de catre BMW, PN 11317584084 cu PN 11318648732, dovedeste ca si ei au constatat ca e problematic (la 80000 km, wow, asta inseamna o viata de om, puteau nici sa n-o faca). Sunt destule probleme pe care unii le-ar considera grave, altii nu, depinde cum o ia fiecare (daca vrei detalii, apuca-te de citit forumurile din afara). Si nu inteleg de ce continui sa ii strici topicul omului, incepand cu postul #34, prin care incerci tu sa dovedesti ca de fapt N20 nu are nicio problema, nefiind macar motorul de pe masina de fata.-1 points
-
Pe langa service, nu stiu sa fie importata oficial si sunt aproape sigur ca nu poti aplica bonusul de 10k€ de la stat din motivul asta.-1 points
-
Vezi cum vorbesti ca indirect m ai facut cretin...asta cu impozitul e bagata de cativa ani, eu stiu ca esti obligat sa il platesti tu la vanzarea masinii..dar cumva daca o gandesti putin, cand platesi 2900 ron impozitul si o vinzi in luna februarie sa zicem cel care o cumpara merge 10 luni cu impozitul platit de tine..oricum cand il platesti si o vinzi cu el platit se reflecta in pretul masinii,cumva e tot aia. P.s Eu la randul meu cand am cumparat masina in febriarie acum 4 ani i-am platit omului diferenta de impozit pentru 10 luni..si nu ca am fost fraier cum considera unii , asa mi sa parut corect.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00