Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/14/20 in all areas

  1. Nu știi să interpretezi RealOem, e ok, dar ia-o logic. NU sunt din uși pentru că asta e o singură categorie! Cele din uși sunt aici, total separat. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3D31-EUR-04-2013-F30-BMW-320d&diagId=65_2363 Dacă nici așa nu poți înțelege trage frumos scaunul pe spate la un F30 cu basic și ai să te convingi.
    2 points
  2. Eu intreb, eu raspund. Mi-e greu sa cred ca nu mai e nimeni pe forum care sa fi umblat la mufa dintre usa si caroserie. O sa detaliez pentru cei care se mai lovesc de asta. Poza din postul de mai sus e facuta din interiorul masinii de la pedale privind spre usa. Degeaba am ridicat piedica albastra din interior, pentru ca de fapt mufa se desface din exterior. Intre usa si caroserie exista o conexiune care se realizeaza pe exteriorul caroseriei, ca inaltime aflata undeva intre balamelele usii. Trebuie impins burduful de protectie pentru se poate ajunge la mufa. La partea superioara a ei e un blocaj (un plastic negru) care trebuie ridicat, l-am marcat si in poza. Odata ce e ridicat, conexiunea se poate decupla, mufa din exterior ramane cu burduful dintre usa si caroserie, iar cealalta mufa poate fi impinsa in interior, in zona picioarelor, unde se poate interveni mai departe. De acolo mai departe e usor. Pe partea dreapta a masinii e mai dificil din cauza prezentei modulului FEM chiar in dreptul trecerii dintre caroserie si usa. Acolo trebuie doar scos un surub si impins modulul intr-o parte (fara a-l decupla), si se poate lucra ca in stanga. Daca stiam lucrurile astea de la inceput, ar fi durat 10 minute maxim pe fiecare parte. Sper sa fie de ajutor!
    2 points
  3. Va salut din uk. Am un F30 330d, sdrive, de aproape 2 ani, 330d pre-lci, euro6 cu pachet M Sport Plus. Retrofit Shadow Edition. Optiuni de baza: Xenoane, Harman Kardon, Frane M sport blue, Nav pro (NBT), incalzire scaune cu suport lombar, geamuri fumurii spate, lumina ambientala, scaune spate rabatabile. Extra: Faruri BMW LED Shadow Edition Stopuri LED Shadow Edition Oglinzi electrice m3 style carbon cu ceva modificari semnalizare. Scaune incalzite pe spate. Plus: Revizie la cutie (cu soft Alpina dupa), galeria de admisie curatata, EGR schimbat bmw recall, caseta de directie bmw recall, ceva codari de baza. Am scapat de runflat-uri (Asymetric 2 - f bune pt zgomot dar fara grip pe vremea asta din uk, ca sa nu mai zic de comfort) si am pus Michelin Pilot Sport 4S. Am aproape 30k km in ele si mai duc 20k. Foarte multumit dar simt nevoia unui LSD. Rulmenti fata schimbati (erau cam galagiosi dupa ce am schimbat discurile cu ceva aftermarket). In urmatoarele 2-3 sapt planuiesc un refurb la jante (coroziunea vietii), vopsea: 2 stagii de polish apoi ceramica peste Urmeaza: retrofit 6WB digital, HUD, Kafas2, NBT Evo2 cu display touch, interior M Performance alcantara (in special volanul). Mi-as dori dar nu merci: LSD (Quaife), Ohlins R&T, ARBs, Stoptech fata, un stage 1-2: Wagner Evo2, turbo hibrid (garrett) etc. Cu vremurile de prin uk am pus in calcul si varianta intoarcerii in tara. Incep sa ma documentez in legatura cu aducerea masinii in ro, inmatriculare, schimbare volan pe stanga si tot asa. A trecut cineva prin asta recent? Enjoy: POZE VIDEO1 VIDEO2
    1 point
  4. Nu,nu am pus holograma...e o tiganeala holograma....am schimbat becurile ca erau led galben cald si am pus alb rece....am gasit problema...siguranta nr 58 din panoul de sub torpedou.....chiar daca azi-noapte am incercat sa masor sigurantele si toate au sunat pe aparatul de masura,azi dimineata m-am uitat pe diagrama si am gasit 3 sigurante pt iluminat interior...norocul meu a fost ca am nimerit din prima siguranta...una de 5v,si asa am scapat de dat fetele la usi jos . Multumesc pt timpul acordat Win60
    1 point
  5. Hai sa nu exageram , la mine a mers ok si 0w40 , dar bun , nu facaturi, dupa ce am facut simeringurile si scurgerile consuma maxim 200 ml la 10.000 km .
    1 point
  6. @Scrupix Diferă la comportament RFT versus Non-RFT. Eu am avut GY Effgrip pe F30 inițial dar erau pe 16, RFT. Erau ok, nu mi s-a părut nimic greșit și n-am avut surprize neplăcute dar nici nu m-am dat prea tare la ele. Silențioase. @paul_e88 Cu zgomotul la Cinturato P7 confirm - au devenit zgomotoase la uzură. Așa am acum pe G30. La vară le schimb. E ultima vară cu ele.
    1 point
  7. Cine doreste Premium 2020-2 EAST si WEST EU_East_PREMIUM_USB_2020-2.rar EU_West_PREMIUM_USB_2020-2.rar
    1 point
  8. Europa, si implicit firmele mari, europene conduse de niste retrograzi batrani plini de bani, traiesc intr-o bula a autosuficientei; ca averile lor se vor diminua semnificativ, nu ma intereseaza si sigur vor ramane cu suficiente resurse, insa efectele asupra economiei si oamenilor ce muncesc vor fi incomensurabile in urmatorii 15-20 de ani. Oricum, inca in Europa mai este bunastare pentru 15-20 de ani,alimentata inca de fluxul de cash din zonele asiatice dornice de imobiliare si lux european insa imi e frica ce va fi dupa aceasta perioada, cand productia industriala si inovatia made in europe vor fi la pamant, iar Asia, SUA si chiar Africa vor deveni noii lideri ai dezvoltarii industriale.Azi maine o sa platesti si pentru climatizare,acces la computer de bord...insa vine o generatie tanara gata sa ccepte in gura mare orice rahat pentru brandul multdorit.
    1 point
  9. Pe langa service, nu stiu sa fie importata oficial si sunt aproape sigur ca nu poti aplica bonusul de 10k€ de la stat din motivul asta.
    1 point
  10. Vezi cum vorbesti ca indirect m ai facut cretin...asta cu impozitul e bagata de cativa ani, eu stiu ca esti obligat sa il platesti tu la vanzarea masinii..dar cumva daca o gandesti putin, cand platesi 2900 ron impozitul si o vinzi in luna februarie sa zicem cel care o cumpara merge 10 luni cu impozitul platit de tine..oricum cand il platesti si o vinzi cu el platit se reflecta in pretul masinii,cumva e tot aia. P.s Eu la randul meu cand am cumparat masina in febriarie acum 4 ani i-am platit omului diferenta de impozit pentru 10 luni..si nu ca am fost fraier cum considera unii , asa mi sa parut corect.
    -1 points
  11. Vezi ca F30 nu are subwo ofere sub scaune ca F10. A facut cineva retrofit la sistem audio F30 sau cine recomanda un atelier in mintile lui sa umble la audio F30???
    -2 points
  12. NU, nu are. Ce arati tu acolo este pentru HI FI. F30 basic NU are subwoofere deloc, spre deosebire de F10.
    -2 points
  13. Oameni buni, la sistemul de baza NU EXISTA SUBWOOFERE! @ SKW: Exact asta vreau - un sistem audio complet. Nu am buget limitat, vreau doar sa gasesc un service in Buc care sa monteze statie, subwoofere si tweetere. Astept feedback daca a mai facut cineva. Asa ceva caut
    -2 points
  14. Primele 2 sunt cele din usi, chiar daca scrie bass. Asa ceva caut
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.