Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/22/20 in all areas

  1. Toata e la fel, peste tot, doar iluzii!!!
    1 point
  2. la plimbare cu sora cea mica si nebuna :diablo: :girl_devil:
    1 point
  3. Salutare. Am revenit dupa ce am facut schimbul astazi la Bforce (metoda gravitationala, schimbat 6 litrii) si am urmatoarele precizari: - Uleiul existent in cutie este tot de culoare verde inchis, ca cel ZF cu care s-a facut revizia. Am stat special langa masina, fiind curios de afirmatia colegului de pe forum cum ca uleiul este rosiatic. - La ce 125.000 km in 4 ani, uleiul existent in cutie era foarte ok. A trebuit sa ma conving pe banii mei insa la urmatoarea masina nu o sa mai schimb uleiul. Din punctul meu de vedere este pierdere de timp si de bani. Mai bine schimbi preventiv distributia decat sa faci acest schimb de ulei in cutie. Repet, parere strict personala insa bazata pe ce am observat la masina mea! Cat despre cei de la Bforce am si bune si rele: Bune: - destul de profi (au efectuat operatiunile exact cum au precizat de la inceput). Nu sunt genul de mecanici cu care sa stai de vorba si de la care sa aflii lucruri insa nu pot zice ca nu au fost ok. - au efectuat o serie de verificari extra fata de schimbul uleiului (placute frana, antigel, adblue, testare articulatii, etc) Rele: - am fost pus sa semnez un acord prin care ei nu isi asuma nimic daca se intampla ceva cu cutia in urma schimbului de ulei, pentru ca am peste 100.000km fara sa fi schimbat uleiul. Evident ca am intrebat de unde vin cu aberatia asta ca trebuia sa schimb uleiul pana in 100.000km si mi-au raspuns ca informatia asta este pe site-ul bmw. Evident ca nu au putut dovedi ineptia, mai mult le-am arat ca insusi producatorul recomanda schimbul dupa cei 150.000km, acel pdf atasat ieri. Raspunsul lor a fost : daaa.... parca era ceva intre 80000 si 120000. Daca va pun sa semnati asa ceva, sa nu o faceti, nu au nici un drept! - acelasi consilier care mi-a dat acordul de mai sus la semnat mi-a spus ca motorizarea pe care o am (40d) o sa pice mai mult ca sigut in jur de 200.000km ca nu stiu ce se intampla cu pistoanele. Cea cu o turbina e ok, la fel si cea cu 3 turbine. Asta cu 2 cica e mai fortata . I-am raspuns ca ii multumesc pentru informatie - tot el a zis ca ar fi bine sa schimb distributia acum, nu la 200.000 cand o schimba toti, pentru ca au ei o gramada de masini cu motor ca al meu carora le-a sarit lantul si a stricat motorul. Si chiar daca nu se aude nimic acum in functionarea motorului, nu inseamna ca lantul nu este slabit. costul schimbului de distributie 5500 de lei Acum trageti si voi concluziile. Eu sunt de parere ca toti sunt din acelasi aluat si ca trebuie sa ne informam cat mai mult inainte sa le calcam pragul , altfel riscam sa fim pacaliti. Seara buna!
    1 point
  4. Buna. M-am interesat de un update de soft pentru masinuta mea, un bmw e90 320d din 2005, cutie manuala( versiunea initiala a softului masinii). Pretul la reprezentata ar fi de 450@Apan. Stie cineva daca modificarile ar fi vizibile sau care ar fi acestea?
    1 point
  5. Se pare ca ar trebui impercheate cu ATE Power Disc pentru o franare eficienta/productiva http://www.ate-brakes.com/products/ "ATE brake pads far exceed the requirements of the legal ECER90 directive. Ground-breaking products, such as the low-dust ATE Ceramic brake pads, underline our power of innovation. And sport brakes like the ATE PowerDisc guarantee maximum braking power at high speed and in critical situations." [Nu cred ca regula generala de imperechere a discurilor cu placute in functie de viteza specifica s-a schimbat.. Iar daca vrei sa fii MAI prietenos cu mediu, accelerarea excesiva si franarea in ultimul moment prin franare frecventa dauneaza (mediul si eficienta deplasarii..) mai mult decat placutele fara praf.. (pe jante)]
    -1 points
  6. Care-i rostul postului tau? Sa inteleg ca daca ai o oferta exclusiv pentru tine, un pahar de apa gratuit si unul la 6.5euro, tu il iei pe ala la 6.5euro. Sunt oameni care au vazut sute de posibile anunturi, realizezi cate sute de euro ar da pe verificari la 6.5euro? Mai bine ii donezi decat sa le platesti unor shnapani care au acces la o baza de date si iti dau contracost o informatie care pana la urma ar fi trebuit sa fie publica.
    -1 points
  7. Ulei 5W30 BMW si stai fara nicio grija. Lichid de frana DOT 4 low viscosity.
    -1 points
  8. -1 points
  9. Ai facut readaptarea senzorului? Valoarea masurata variaza (sau va varia) intotdeauna dupa valoarea turatiei pentru ca asta e si functia lui principala. O poza face cat multe cuvinte: Engine Speed rpm 826 Air Mass kg/h 51 Engine Speed rpm 1525 Air Mass kg/h 112 Engine Speed rpm 2651 Air Mass kg/h 190 In Ista nu stiu unde se vede cum/cand variaza. Poate pune careva un screenshot.
    -1 points
  10. Anul fabricatiei - 2007 Tara de origine: Romania Km - 170000 Capacitate cilindrica - 1995 cm3 VIN - WBAUD11020JZ30337 Norma de poluare - Euro 4 Pret - 6900 euro Link anunt OLX Masina este din Romania, cumparata de la Bavaria de primul proprietar, am si copie dupa factura de achizitie din 2007. Detin masina din iulie 2019, fostul proprietar a detinut-o din octombrie 2018 cand a cumparat-o de la primul proprietar. Am intrebat si pe forum inainte sa o cumpar, aveti aici discutia de acolo: Intr-adevar masina a fost folosita preponderent in oras, ca si in cazul meu, iar km au fost confirmati de fiecare verificare pe care am putut sa o fac. Eu am facut 6-7km in 8 luni. Intr-adevar atunci avea probleme cu injectoarele si mai si tragea "aer fals", problema pe care am rezolvat-o abia acum dupa ce am facut un test "cu fum" si am observat ca nu se facea vacuum la capacul motor in zona epuratorului. Am inlocuit capacul cu unul refurbished din Danemarca de la schmiedmann.com impreuna cu cele 3 garnituri si acum nu mai fluctueaza relanti aproape deloc, raspunsul acceleratiei e mai ok, consumul nu a sarit de 13.4 tinand cont ca merg doar la ore de varf pe distante destul de scurte pana la birou si inapoi. P.S.: Comunicarea cu fostul proprietar a fost intr-adevar greoaie, noroc ca am obtinut contactul tatalui lui (proprietarul real) si dansul a fost mult mai ok, pustiul care conducea masina parca vindea un telefon de 500 de lei, problema lui era ca "a consumat benzina" cu mine ca sa merg de 3 ori cu masina pe care el o primise cadou etc. Complicat cu el intr-adevar. Gasiti aici o galerie cu peste 100 de imagini https://photos.app.goo.gl/PbYHUyyk5JAYTu5e8 Am inclus in galerie si cateva capturi de ecran din raportul detaliat si de la intrarile de la RAR, din carnetul de service si de la facturi, cat si poze detaliate mai ales la exterior pentru a se vedea starea vopselei Motivul vanzarii: upgrade la F20 sau F30. Las mai jos tot istoricul masinii de cand este la mine, reparatii facute pana acum, imbunatatiri si defecte actuale. Detin si un raport de 14 pagini de pe un website specializat, il pot oferi la cerere Cutie automata 6+1 + mod sport + mod manual Volan M multifunctional, imbracat in piele (prezinta zgarieturi in partea stanga, de la prima proprietara care purta mereu inele) Scaune sport din textil si piele pe lateral cu reglaj lombar electric din buton (scaunul soferului prezinta uzura la pielea de pe lateral) Scaune fata incalzite Plafon integral negru (inclusiv stalpi usi, parasolar, polita portbagaj) Ornamente praguri M (unele prezinta uzura, poze in galerie) Clima automata dual zone Faruri bi-xenon automat + spalator faruri + angel eyes Faruri de ceata 4 geamuri electrice Oglinzi electrice, incalzite si rabatabile electric Interfata iDrive CCC cu display retractabil (info multimedia, intervale service, info generale, setari) Multimedia cu CD MP3, intrare aux. si magazie de CD-uri Sistem sunet Hifi Pro cu 10 difuzoare: 4 x difuzoare medii in portiere, 4 x tweeter stalpi fata si polita spate, 2 x subwoofer sub scaunele din fata Pilot automat Stergatoare automate Senzori de lumina Senzori de parcare spate cu afisare pe display Jante 17" M-Sport Style 207 (dimensiuni diferite fata/spate) + anvelope vara DOT august 2019 - 205/50R17 Debica PrestoUHP2 XL 93 W | 225/45R17 94Y PRESTO UHP 2 XL FP DEBICA Jante 16" + anvelope iarna DOT octombrie 2019 - Hankook Winter ICept RS2 W452 205/55R16 91T Reparatii: Inlocuire distributie (lant, role, curele, fise, bujii) in iulie 2019 Inlocuire injectoare cu unele noi Index 11 in iulie 2019 Reconditionare grup/diferential in iulie 2019 la GTC Auto Reconditionare cardan in octombrie 2019 la GSC Auto Revizie (ulei, filtre) in octombrie 2019 Inlocuire capac motor si garnituri in februarie 2020 Inlocuire geam oglinzi in februarie 2020 Inlocuire pompa apa spalator luneta in februarie 2020 Imbunatatiri Montare suport pahar OEM Folie fumurie 5% omologata Detailing interior profesionist in octombrie 2019 Defecte vizuale Zgarieturi si vopsea sarita. Masina are elemente revopsite de fostii proprietari si se vede in unele locuri, pe mine nu m-a preocupat asta, nu am facut nimic la exterior Farurile sunt usor matuite Scaunul soferului prezinta crapaturi pe pielea din lateral stanga Volanul prezinta zgarieturi Gurile de ventilatie au fost curatate cu o solutie care a atacat putin plasticul si se vede albicios, asa am cumparat masina Defecte mecanice sau electrice Defect pe tester la incalzirea in oglinzi desi le-am inlocuit si ele functioneaza Defect pe tester AUC sensor, am inteles ca ar fi un senzor de habitaclu ce verifica calitatea aerului Electrovalva a inceput “sa ticaie”, am inteles ca ar trebui schimbata, insa ca nu e urgent NoX Sensor mai da defect pe tester uneori, il sterg si dispare pentru 1, 2, 3 luni, presupun ca se curata intre timp cand ies din oras si merg constant cu viteza Scuturile de plastic de sub masina au fisuri in unele locuri si unele prinderi s-au rupt Gasiti aici o galerie cu peste 100 de imagini https://photos.app.goo.gl/PbYHUyyk5JAYTu5e8 Am inclus in galerie si cateva capturi de ecran din raportul detaliat si de la intrarile de la RAR, din carnetul de service si de la facturi, cat si poze detaliate mai ales la exterior pentru a se vedea starea vopselei
    -1 points
  11. Excelenta prima postare pe forum! Confirma presupunerea mea. Dealtfel Bun Venit pe forum! Asa am inceput si eu; cu temeri. Apoi am inceput sa adun scule ce le consider necesare. Si am ajuns sa desfac multe, multe de pe masina. Sa mai scrii exeperientele tale.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.