Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/03/20 in all areas
-
Pai normal ca s-au miscat bine. Tu realizezi cat de mult a scazut numarul de dosare de dauna? Mai ales cele de pe RCA. Vor inregistra un profit imens datorita restrictiilor de circulatie. De aici si aerisirea agendelor. Agenti care probabil se straduiesc sa dea bine in activitatea lor. Deci uite inca un bine !2 points
-
Ok deci pe ea zice material PEVA. Impermeabil - ĂŽntr-adevĂŁr pare ca o pelerinĂŁ de ploaie, sau mai degrabĂŁ cam cum sunt perdelele de duș. Nu sunt extrem de convins cĂŁ e ok, dar cĂŁutând dupĂŁ PEVA tot vĂŁd o grĂŁmadĂŁ de astfel de prelate fĂŁcute care vezi doamne sunt numai bune. Poate o ĂŽncerc ĂŽntâi pe mașina nevestei )))1 point
-
Buna tuturor! Va rog sa-mi dati un sfat. Am un BMW E46 320D din 2003 (SCUZE PT TASTAREA GRESITA DIN TOPIC), reparat si intretinut la timp - masina arata foarte bine exterior, interior si motor. Intr-o dimineata de luni, acum 2 saptamani, am gasit bateria descarcata (bateria a fost cumparata anul trecut in septembrie). Am pornit masina cu ajutorul altei masini, prin cabluri. Dupa circa 3-4 minute de functionare, am pornit ventilatia de dezghet a parbrizului (erau -7,5 Grade Celsius in termometrul de bord). Dupa un minut, motorul a inceput sa mearga trepidat si in 5 secunde s-a oprit. De atunci, la prima pornire merge 20 de secunde, scoate fum alb albastru mai mult decat de obicei. La urmatoarele porniri merge 5 secunde si se opreste. Am verificat alimentarea cu motorina din rezervor (pompa cu plutitorul)... e totul Ok! Am schimbat filtrul de motorina de sub scaunul soferului si am verificat pompa aflata inaintea acestuia care arunca jet la 2 metri sub masina. Am curatat EGR-ul "plin" de calamina , am spalat galeria de admisie in care am gasit urme de ulei, am verificat bujiile incandescente. Am curatat debitmetru care era curat, fara urme vizibile de mizerie. Am rugat un prieten al baiatului meu care a pus un tester profi pe ea. A sters cateva erori minore (martor airbeg stanga la care umblasem cu 2 saptamani in urma, cand am schimbat macaraua electrica de la sofer). S-a conectat la calculatorul masinii care tine de ambianta si utilitati de confort. El spune, nu e sigur, ca nu se poate conecta la ECU - unitatea centrala de calcul a motorului. Am cumparat si eu un tester cu programe pentru BMW, ISTA-D 4.01.21 si Rheingold... pe care le-am instalat in laptop (nu sunt sigur pe ele pentru ca mi se pare ca nu functioneaza prea bine SAU chiar nu se pot conecta la ECU). Am incercat sa verific si eu situatia... se conecteaza la masina, dar unele "chestii" - nefiind expert in automobilistica nu le cunsc; observ doar ca nu mi le arata, sau nu le poate testa. Dupa atatea incercari ma simt... demoralizat... "iubitorii" vor intelege ca locul I e al masinii, dupa aceea urmeaza celelalte in oricare ordine... copii, nevasta, amanta, parinti, hobiuri... Va rog sa ma sfatuiti, daca puteti si stiti ce as mai putea face sa o vad pornita fara sa se mai opreasca... Va multumesc, anticipat!1 point
-
In functie de material, se zgarie si daca e curata, prin simpla frecare. Daca o mai bate si putin vantul si se misca pe lac...aia e. La mine se vedeau zgarieturile, pe muchiile aripilor, muchea portbagajului, stalpi... Mai sanatos un jet la cateva zile decat prelata.1 point
-
Cu toatĂŁ agitația și stresul din perioada asta, am reușit sĂŁ rezolv parbrizul. A fost schimbat pe Casco ieri iar astĂŁzi mi-a fost adusĂŁ mașina. Totul s-a desfĂŁșurat Online sau Telefonic - de la declararea daunei, la constatare și service. Omiasig s-a mișcat foarte bine ĂŽn cazul ĂŁsta. TrasparențĂŁ constantĂŁ prin SMS-uri cu update cu ce se ĂŽntâmplĂŁ cu dosarul,etc. Mașina a fost luatĂŁ cu platforma și adusĂŁ cu platforma. A primit și un pachet de curĂŁțare/igienizare, just to be safe. Foarte frumos din partea Bavaria.1 point
-
Urmatoarele piese/accesorii BMW/MINI de vanzare: Link cu poze: https://photos.google.com/share/AF1QipOo9crJ8CCUqsynNBRx3D9oFvgTT_0sgf0r6hfIdcV54E13sVzSy94fGVXcaow5_Q?key=aGdVZHVxX1JGY3F1cS1sUTJwWE9ZcVQ0WlZWemtR Pentru alte poze trimiteti PM. Contact: 0721482853. - set 4 jante tabla 15" originale BMW, nelovite, stare foarte buna, Germania, 80 RON (gumele sunt gratis) - scut motor e46 (plastic) sh original BMW Germania 50 RON - fulie motor M43TU sh stare perfecta orig. BMW, 100 RON - mecanism echilibrare motor e46 316i/318i M43TU (vine in baia de ulei), 100 RON - kit distributie BMW E46, E60, E81, E83, E84, E85, E90, E91 si E92 (motorizari N42, N46 si N46N) - 250RON - mansete fr. mana BMW e46 negru/gri, ca si noi, orig. BMW la 30 RON/buc. - radio orig. BMW e46 reverse, ca nou, 40 RON - rama standard radio/clima e46, 20 RON - torpedou e46 pe negru, 30 RON - sertar 4 casete nou si orig. BMW (se monteaza in consola), 20 RON - trim pt 2 geamuri el. e46 pe anthrazit/argintiu, 30 RON - calculator + senzori airbag e46 316i 1999, 60 RON - set mansete originale noi directie e46, 50 RON - bielete int/ext directie e46, sh si originale, stare buna, 15 RON/buc - cutie de viteze completa e46 316i/318i cu motorizare M43TU, 200 RON - diferential E46 316i benzina, raport 3.23, carcasa mica, garantie, Germania, 100 EUR - etrieri fata e46 sh orig. BMW 25 RON/buc - placute frana noi e30, vezi poza in link, 30 RON - al 3-lea stop de frana e46 sedan, 20 RON - 4 stopuri (2 mari, 2 mici) E46 sedan fara facelift in alb/rosu, cele mari au socluri, originale, impecabile, 120 RON - stopuri si semnale de E46 sedan cu/fara facelift, originale (rosu/portocaliu) toate 6, impecabile, 80/50 RON - compresor clima sh original BMW 64526905643 320d facelift 150CP, 150 RON - compresor clima sh original BMW X5 3.0L benzina si diesel, 150 RON - klimatrockner / drying container E46 sh BMW 64 53 8 377 330, 20 RON - furtune clima 316i/318i/320d, 10 RON/buc - DME + EWS E46 M43, BMW 1 430 940, 200 RON - Grundmodul E46 (inchiderea centralizata si altele) varianta High/Low (4/2 geamuri electrice), 120 RON - unitate ASC orig. BMW(toate E46 fara facelift) sh Germania, ca noua, 150 RON - debitmetru M43(316i si 318i fara facelift) BMW 13 62 1 433 565, nou, original BMW, garantie 2 ani, 300 RON - debitmetru M43 GERO Germania, 1 an garantie, 50 RON - racord cauciuc sh flexibil debitmetru e46 M43TU, 20 RON - debitmetru diesel EU4 orig. BMW 7 788 744 (M47N, M57N) sh, netestat - 30 RON - toba mijlocie + spate E46, Motor M43, 316i 318i/ci, noi, toba finala e originala BMW, 100 EUR - pt toate E46: chit trecere clima manuala ---> climatronic (3 motorase + cablu), 50 RON - modul climatronic E46, impecabil, cu sau fara AUC, 50 RON - radiator caldura interior e46, 20 RON - aeroterma e46 (fan-ul), 80 RON - canale/guri aer interior e46, 10 RON/buc. - radiator apa/clima e46, 80 RON/buc. - intinzator curea original BMW 7 512 758 clima, motor M52/M54, sh Germania, 40 RON - intinzator curea alternator/pompa apa motor M43 316i 318i sh Germania BMW 1 432 104, 40 RON - motorase geamuri electrice fata, 20 RON bucata - system audio HiFi standard E46 facelift HAES cu toate cele 6 boxe, perfecta stare, Germania, 80 RON - inel glisant volan E46 (cel pe care vin manetele de semnalizare si stergator), 30 RON - maneta stergator parbriz sedan/touring, 25 RON - maneta cu BC pentru E34 si E38, 25 RON - maneta semnalizare pentru E46, nu are BC, gratis - senzor ABS fata (mufa gri cu 3 pini) pt. toate E46 fara facelift, nou si original, 120 RON - senzor ABS spate nou orig. pt. toate BMW E46 fara facelift, 120 RON - senzor ABS fata pt. toate E46 cu facelift, sh si original, 50 RON - senzor ABS spate sh orig. BMW E46 facelift, 50 RON - rulment spate nou si original BMW 33 41 1 130 617 , 120 RON - arcuri fata E46, 70 RON perechea - pompa frana completa pt. toate E46 fara facelift, 70 RON - pompa servodirectie 316i/318i fara facelift, 80 RON - fuzeta completa fata st. E46, 50 RON - suport punte spate E46 ca nou, fara rugina 100 EUR - lager mijloc cardan, nou si original, pt. toate E46, 150 RON - 2X cablu frana de mana E46, 40 RON - brat aluminiu spate st/dr E46, 25 RON/buc - brat tabla spate jos E46, 25 RON - sonda lambda noua, original BMW 7 537 984, 250 RON - sonda lambda noua, original BMW 11781739845, 250 RON - sonda lambda sh, rulaj < 10000Km, original BMW 1 247 406, 50 RON - rampa injectoare e46 M43TU, 50 RON - clapeta admisie e46 M43TU, 50 RON - galerie admisie e46 M43TU, 50 RON - ax came 318i M43 apropape nou (are sub 1000 Km, Germania), original BMW 1 436 853, 80 RON - tacheti hidraulici, BMW 1 433 672, 20 RON/buc. - volanta noua originala BMW motor M43 316i/318i fara facelift, 120 EUR - alternator E46, sh si original, 90A, 100 RON - bobina aprindere motor M43 316i/318i fara facelift, 50 RON - disc ambreiaj original motor N40,N42,N46 (316i/318i facelift 09/2003 ->) impecabil, 50 RON - cablu motor M43 (316i/318i fara facelift) 80 RON - garnitura motor M43 metal, BMW 1 743 191, 20 RON - senzor arbore cotit pt. toate E46 fara facelift, nou/sh original BMW, 100/50 RON - senzor bataie e46, sh orig. BMW, 20 RON - pompa apa originala noua/sh Germania pt. M43 (316i/318i 1998-2001) 100/25 RON - termostat 316i/318i M43 orig. BMW cu garnitura noua, 70 RON - suporturi plastic pt radiator E46, gratis - valva BMW 1 705 497 originala BMW noua/sh (breather valve) 100/50 RON - mecanism inchidere portbagaj E46 nou orig. BMW, 80 RON - balamale portbagaj noi si originale, BMW 41 62 7 001 560 si 559, 80 RON setul. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Deasemenea sunt de vanzare urmatoarele componente NOI si ORIGINALE de BMW/MINI: - BMW 6 913 711, Eject-Box pentru telefon mobil X5 E53 3.0i si 4.4i varianta SUA - antifurt roata BMW, vezi model in poza - BMW 8 360 661, stropitor far stanga pentru toate E39 - BMW 1 247 952, intinzator lant distributie E46 316i/318i cu motor M43TU - BMW 7 132 865 / BMW 7 141 721, compartimentul din partea soferului la 3er E9x - fisa bujie motor M43TU, cilindrul 1, vezi poza - BMW 7 202 868 / BMW 7 134 592, telescop hidraulic la portbagajul de 7er(E65 si E66) - BMW 1 436 760 + 1 437 343, garnituri capac _chiulasa_(cilindrii 1-4 sau 5-8 5er, 7er, 8er, X5 - scrumiera completa spate E46 - senzor nivel antigel E46 - BMW 1 715 504, sensor presiune/temperatura ulei, 4 bucati - BMW 7 808 032, convertor de presiune 1er, 3er, 5er, X3, X5 - BMW 6 926 435, modul scaun BMW 1er, 3er, X5, X6 - BMW 7 137 193, ornamente boxe mici, 3 bucati - MINI 3 422 659, actuator recirculare aer - MINI 3 422 658, actuator distributie aer - lumina de interior E46 fara facelift - BMW 7 697 695, modul DWA - BMW 8 366 381, modul WiWa(stergatoare + spalator parbriz) E34, E36 si Z3 - BMW 8 368 196, modul inchidere portbagaj E39(-> 09/97) - BMW 8 352 206, motoras pozitie faruri st./dr. 3er, 5er, 7er, Z4 cu sistem ZKW - BMW 7 501 564/565, valve regulatoare E31 si E38 in 12 cilindrii(750i si 850i) - BMW 6 938 563, motoras pozitie faruri st./dr. 1er, 3er, 5er - BMW 8 365 927, cablu de legatura E65 si E66 + adaptor antena FAKRA - BMW 7 793 166 + 7 794 495, garnituri motor M47N - BMW 6 924 112, modul alarma Z3 - BMW 7 162 738, reflectoare laterale albe Z4, 2 bucati - BMW 6 915 039, reflector rosu spate stanga E60 si E61 - 4 cuzineti BMW 7 532 955, 2 cuzineti BMW 7 522 982 - BMW 7 115 229, inchizator capota 1er, 3er, X3 - piesa ZF 7039 442 113 / 7039 301 108a - BMW 7 793 800 - 4 site cauciucate - insemn BMW 1er.1 point
-
Nu contrazic pe nimeni, dar eu sunt ala patitu', cu rulment schimbat si cu aceleasi probleme ramase in continuare. Problema mea este un brrr-brrr, primii 5 cm cand apasati pedala de ambreiaj sau o ridicati. Asa am cumparat masina. In rest ambreiajul functioneaza ok. La fel, mi s-a spus ca este rulmentul de presiune, am inlocuit rulmentul:brrr, brrr in continuare. Cica are joc rulmentul un furca : care-i problema,luam un rulment complet, pe original. Jos cutia,sus cutia, jos cutia. Montam rulment cu furca pe origine. Brrr, brrr in continuare. Pana la urma mi-a parut sau nu mi-a parut rau, s-a inlocuit ulei in cutie, mi-am bagat si eu nasul pe acolo, dar concluzia este ca buba nu-i de la rulment intotdeauna. Problema poate fi si in volanta. Exista in volanta o saiba cu niste umeri dintr-un fel de plastic ce are rolul de a compensa uzura discurilor de frictiune in timp. Se uzeaza ferodourile (pe romaneste), s-a reconditionat ambreiajul, se umbla la saiba. Se pune una mai grosa. Asta la atelierul care reconditioneaza ambreiaje. Altminteri marginile placii vor lovi in volanta la debreiere cand avem o distanta prea mica din cauza discurilor de frictiune mai subtiri. Poate nu-i termenul corect, acolo avem "vibratii" , "oscilatii" pana avem piesele (placa - disc - volanta) cuplate total si astfel apar zgomote. Probabil un ambreiaj nou, pe origine si montat intr-un service Bmw ar evita problemele aste. Dar cine are curajul si sustinerea financiara sa faca asa ceva la o masina de 13 - 14 - 15 ani ? Eu sunt siderat de calitatea proasta a pieselor din Ro, aduse de afara. Ca nu bat campii si am facut la masina ce-am zis aveti link : https://imgur.com/a/ZpuRLSn-1 points
-
Asta am spus si eu - cand vine vorba de "ecosistemul" lor , nici un argument logic de performanta, optiuni , common sense, nu poate schimba mentalitatea isheeps .-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00