Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/05/20 in all areas
-
Eu am fĂŁcut la completelechip cu Dragoș la București la sediul bosch in București unde are si stand dyno si mi am adus inca 2 prieteni cu F10 520d si X5 F15 M550D. DupĂŁ cum am zis softurile propriu zise ale E60 si F10 sunt perfecte, cel puțin asa se simte, ĂŽnsĂŁ efectiv munca, starea omului, rĂŁspunsurile ĂŽntrebĂŁrilor, totul nu mi a placut, adicĂŁ un singur dyno ĂŽnainte si decât unul dupĂŁ, nimic sa vezi daca se poate mai bine sau sa ĂŽncerci ceva sau sa verifici mĂŁcar pe diagnoza daca mașina are vreo problema, daca ĂŽndeplinește toate cerintele, test dupĂŁ soft, verificare in mers.. etc. Nu vreau sa intru in detalii pe forum, am mai explicat mai detaliat la topicul cu completechip vs powerchip tuning. Ideea este ca toți care au fost la Ginel si din tot ce am auzit omul e profi, are rabdare, explica, inceaca, face si 7 dyno uri daca i se pare ceva neinregula , ĂŽncearcĂŁ sa scoatĂŁ si mai mult daca poate... etc etc. Daca vrei sa te duci la powerchip clar cu Ginel trebuie sa faci.. in București s ar putea sa vina el personal, ĂŽnsĂŁ daca nu, la BuzĂŁu cu tine. A fĂŁcut recent un prieten soft la TCM la București la TT Rs+ 2013 parca. Se declara mulțumit, puterea nu a fost mare (30 cp ceva de genul) dar au fĂŁcut mai multe probe, inclusiv a ĂŽncercat sa vada cu popcorn, ĂŽnsĂŁ nu i a placut si l au modificat. Acest prieten este același care are si F15 de mai sus unde am fost la Dragoș, a spus clar ca a fost o diferenta de la cer la pĂŁmânt ĂŽnclinând spre TCM, bine la el au fost si ceva probleme din cauza lui Dragoș am bĂŁtut un drum pana la București degeaba. (700 km dus ĂŽntors) La F10 si F15 procedura de resoftare prin ECU a fost prin gaurirea Ecu lui cu un fel de burghiu, adicĂŁ aceeași metoda veche, doar la E60 am fĂŁcut prin obd. Nu ne a dat harta stock, nici nu ne a intrebat daca o vrem sau nu, nu ne a scos fisa dyno ca nu mergea aparatul, am fĂŁcut noi poze la monitor.2 points
-
Daca erau si putin concave jantele acelea...aratau super. Ciudat din partea BMW niste jante atat de drepte ).2 points
-
sa ne mai luam gandul de la ce e in jur , spalata , ceruita si gata de bagat inapoi in parcare2 points
-
2 points
-
Salutare dupa mult timp, BMWClub, Daca tot am facut un upgrade recent, m-am gandit sa va povestesc si voua. Daca pana nu demult nu imi imaginam ca as conduce un SUV, dupa ce am avut X3-ul E83 mi-am schimbat radical aceasta parere. Mai ales ca in "familie" a aparut de vreo 4 ani o masina de curse, un SUV mai greu, cu o cutie automata si un motor mai serios a devenit chiar o necesitate. Asadar, permiteti-mi sa va prezint noul meu prieten de zi cu zi, monstruletul X5 40d. Sunt extrem de multumit de el, in special de cuplul motorului, de cutia de viteze 8HP care nu cred ca mai are nevoie de laude, de suspesia M pe aer care pastreaza masina orizontal indiferent de incarcare sau de cat remorchez si, nu in ultimul rand, de felul in care arata. Mie imi plac masinile "boxy", iar F15-le este asa ceva. Daca era Space Gray ar fi fost ideala, dar nici neagra nu e rea. Acestea fiind zise, sa va arat si cateva poze: Iar aici, in habitatul sau natural1 point
-
Z4M nu a masina mea, e a unui coleg de forum care a ales sa nu o prezinte , eu am alte aspiratii la 2 locuri si plimbare fara top , alta marca dar cel mai probabil raman si cu un bmw cu 4 locuri , seria 6 fara trapa m-a facut sa ezit putin( 1 min ) dar am apreciat alte avantaje la ea si am uitat rapid de lipsa asta1 point
-
Dimpotriva, “desigilarea” ECU e mult mai intruziva decat modificarea hartilor prin mufa OBD. Remaparea fara dyno e cam frectie la picior de lemn, de fapt dyno e unul dintre elementele care fac diferenta intre un tuner serios si unul “de bordura”, in general. “Seriozitatea”, profesionalismul unui tuner sunt date de cat de bine “croieste” softul pe masina, dpmdv. Iar asta se poate face doar prin testare - pe strada sau pe dyno. “Usor reversibil” nu cred ca mai sunt nici powerbox-urile; nu stiu la motorul tau cum e, dar pe B58 am auzit de cazuri cand dealer-ul a gasit loguri care indicau faptul ca a fost montat powerbox.1 point
-
Cauta alt vopsitor - 700 lei e cam mult . Vopseaua face cam 100 lei , daca stii de unde sa o iei - max 150 lei . Manopera vreo 2-250, daca gasesti persoana potrivita . Eventual dai tu bara jos si o montezi . Eu am cumparat 500 ml de vopsea(cu lac, intaritor, diluat) pt bara spate si o aripa fata - pret 200 lei . Am platit vopsitorul 400 lei din care 50 lei au fost ciubuc - el a demontat bara.1 point
-
Echipata de vara , intre timp am schimbat controlerul cu ceramic arata ceva mai frumos si pt ca mi-am bagat putin ghearele in volan am decis sa il reimbrac , am gasit pe cineva in Buc si f multumit de lucrare , cine are nevoie sa imi dea pm .1 point
-
era pe un forum un tip caruia i-au furat stergatoarele de la cayenne. a oprit cu alt cayenne langa masina omului, s-a dat jos, le-a demontat si le-a luat. pusese omul filmare camerei de supraveghere. de regula indienii coboara atat de jos in comportament...nu a mai trait hitler un an sa ne scape de ei1 point
-
Au folosit paletele din plastic, s-au educat si ei. ) Cat de trist sa ai Seria 6 si sa nu ai 140 RON pentru un ochi de pisica..1 point
-
109 400 km schimb ulei cutie Automatico , au intrat 5 L ulei ZF prin metoda gravitationala , uleiul nu arata rau , nu era f negru , usor inchis la culoare cred ca normal deci tind sa cred ca pana la aprox 120k km ar fi ok poate si ceva mai mult. Pilitura normala pe magneti . Totul ok ca si data trecuta . I-am schimbat si becurile pt marsarier , vede ceva mai bine acum in intuneric , cumva parca la f10 camera spate vedea mai bine in intuneric , posibil proiectia luminii sa fie altfel la F06 . In fine .1 point
-
De obicei nu dau replica la toata postarea.. Multi din romanii care vor sa plece si sa se stabileasca in alta tara ar trebui sa citeasca/ insuseasca postarea ta.1 point
-
Adevarul este ca majoritatea romanilor ce ii invidiaza pe cei plecati ca dupa 2 ani isi cumpara case si masini, de fapt nu vad esentialul, si anume faptul ca respectivii se indatoreaza pentru a-si cumpara bunurile respective, si intra intr-un sistem, functional din anumite puncte de vedere, previzibil, insa ce te obliga sa mentii ritmul, si in care majoritatea castigurilor se duc pe taxe si impozite.Cand lumea in Romania aude anumite discutii despre salarii, venituri, chiar in europa, niciodata nu o sa faca corelatia cu impozitele, taxele si costul vietii din tarile respective. Este emblematic cliseul romanilor ce sustin ca in vest isi umplu un cos de cumparaturi cu 100 euro, si ce bine traiesc ei......dar nici unul nu spune ca isi cumpara produsele gen "marca nr.1", cele mai ieftine ,si de fapt bunastarea aparenta pe care o percep cumparand mult si prost, clienti vesnici de masini cu nume si dotari dar second hand cu xxxxxx km la bord. Si chiar daca toata lumea o da pe adapatre, integrare si flexibilitate, in teorie este frumos, insa fiecare popor are un bagaj cultural, o identitate, si nu este intotdeauna usor(fara a acuza pe nimeni) sa faci lucrurile sa mearga-de unde apar si anumite frustrari sau nemultumiri. Si chiar daca pare cuidat, din anumite puncte de vedere (exclus medical si infrastructura), Romania este o tara oarecum sigura, deoarece nu se confrunta inca cu terorism, trafic de droguri si criminalitate organizata, ca in alte tari, care din motive turistice, tin lucrurile putin "sub pres". Avantajul, totusi, de a trai in alte tari, si a cotiza, este totusi, ca la pensie, in teorie, ai un capital (o pensie, un fond de economisire, o casa ce poate fi vanduta-asta daca totusi ai facut ceva economii) care te poate ajuta sa iti traiesti batranetea confortabil, o perioada, intr-un loc mai placut, gen Spania, Portugalia, sau pentru unii Grecia,Albania, Romania,etc. Fiecare tara are avantaje si dezavantaje, nu exista locul perfect, depinde de fiecare ceea ce cauta, care ii sunt prioritatile, si ceea ce1 point
-
Felicitari pt ambele. Pt asa "piese" e nevoie de sustinere financiara mare. Ambele arata super. Cred ca pe 6 o sa pui la maxim ce se poate pune, mai putin trapa, dar na... vrei "aer in plete" scoti pe cealalta si sa rezolvat. Spor in toate, sanatate si inca odata felicitari !0 points
-
Eu personal ti-as recomanda sa cumperi alta bara de la dezmembrari pe culoare. Sunt destul de ieftine barile pe spate si probabil ca o vei gasi intr-o nuanta mai apropiata de cea a masinii tale.Am facut acelasi lucru cand o femeie a intrat in mine de pe contrasens (situatia tragica a traficului din bucuresti) si am ales sa iau de la dezmembrari aripa si usa stanga fata. Rezultatul pentru mine a fost o economie de 500 lei si piese in stare la fel de buna precum cele pe care le aveam inaintea accidentului. Trimis de pe al meu YAL-L21 folosind Tapatalk0 points
-
Se schimba pielea , buretele , n-ai cum sa montezi peste , ma gandesc sa iau inca un volan sa il fac alcantara sa testez si condus asa .-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00