Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/30/20 in Posts

  1. Un M3 E46 deja ti-l iei pentru altceva, e un young classic. Preturile au luat-o razna de ceva timp pentru un model in stare stock, manual...nu te mai apropii sub 25.000 euro. Probabil in 10 ani se vor vinde exemplarele ramase in viata si in stare buna cu peste 35-40k euro. E genul de masina pe care daca o cumperi intr-o stare buna si o intretii corespunzator, te poti bucura de ea cativa ani si apoi o vinzi cel mai probabil cu profit. Desi la performante pe strada un 335i e net superior, cred ca 90% din oamenii de pe forumul asta ar alege M3-ul E46 daca ar fi la acelasi pret cu un 335i
    2 points
  2. Salutare colegi, A venit momentul sa ma despart de masina actuala si decat sa o returnez firmei de leasing, care o va vinde unui dealer in Germania, ma gandesc poate e cineva de aici interesat de o masina buna, ingrijita si cu istoric curat. Este vorba de un G30-520d negru, achizitionat in martie 2017, care in moment are aproximativ 95.000km. Configuratia este urmatoarea: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - 2 seturi complete de jante cu anvelope vara si iarna - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Masina a rulat preponderent in Germania si vestul Europei, cu cateva drumuri facute in Romania (in concediu). Starea tehnica este absolut impecabila, iar estetic prezinta urme normale de utilizare, cu fine zgarieturi ale lacului de la spalat. Nu are zgarieturi adanci, care nu ar putea iesi la un polish de suprafata. Masina nu a suferit niciun accident, nu e revopsit sau schimbat niciun element de caroserie. Doar parbrizul este momentan ciobit de o piatra luata pe autostrada, insa va fi inlocuit cu unul original la reprezentanta BMW imediat ce se ridica restrictiile. Pana in prezent au fost efectuate 3 revizii conform planului de service (doar la reprezentanta BMW) si urmeaza a 4-a revizie (tot imediat ce se va putea circula) ce va include frane fata spate (probabil de data asta schimba atat discurile cat si placutele), lichid frana, ulei si filtre, inspectia mare (nu stiu exact tot ce cuprinde). Garantia masinii este de 5 ani fara limita de km, conform pachetului achizitionat si inregistrat in reteaua BMW, asadar noul proprietar va sta fara griji inca cel putin 2 ani. Povestea ei poate fi urmarita si in topicul dedicat masinii: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178661-g30-520d/ Momentan este in Bucuresti si poate fi vazuta si testata oricand. Pretul este de 32.000 EURO (TVA inclus). Eventual cred ca se poate vinde si fara TVA unei firme, insa va trebui sa ma interesez la compania de leasing exact. Pentru orice intrebari, pot fi contactat aici pe forum sau la numarul 0731.499.426 Multumesc!
    1 point
  3. E o gluma schimbul uleiului dupa parerea mea. ZF detaliaza complet procedura si am vazut video cu cineva care a facut asta cu masina ridicata pe cric. Kit-ul este pana in 1000 ron pe original, restul e manopera ( cand se inlocuieste fara spalare ).
    1 point
  4. Wisthful thinking cum s-ar zice: PĂŁi e mai bine cĂŁ sunt compatibile jantele și cu VAG și MB acum; scade prețul mai mult la cele de BMW. Win!
    1 point
  5. Iti dai seama toti saracii cu Mercedes Benz, habar nu au ca jantele de pe masinile lor se potrivesc pe VWAG-uri si viceversa. Si eu tot din cauza asta am renuntat sa iau G30, e inadmisibil sa aiba aceleasi specificatii ale prinderii jantei precum un Volkswagen. /SARCASM PS: Motoarele M sunt turbo de 2 generatii deja...alta blasfemie, sa aleaga eficienta si cuplul categoric superioare unui N/A in loc de...cum era aia “raspunsul instant la acceleratie”. “Raspuns instant” cu care ramai in brate intr-un M aspirat cand te prinde un diesel biturbo, Doamne-fereste. LE: Intr-o nota serioasa, inteleg ca banii dicteaza directia companiei si profitul contureaza modelele noi, dar eu sunt descumpanit de mai tot ce face BMW in ultimul timp. Cu mici exceptii, s-au indepartat de “ADN-ul” si identitatea lor si nu reusesc inca sa disting cum au fost traduse aceste elemente in limbajul actual de design.
    1 point
  6. Nu știu dacă e tristă neapărat. Practic toată arhitectura CLAR a trecut la asta. Unu din marile avantaje pare să fie greutatea; știm clar că noile generații G au avantajul ăsta față de F-uri. E mult maj ușor tot ansamblul. Asta ca parte interesantă , poate. Miroase a marketing. Realitatea pare să fie o aliniere a BMW cu ceilalți producători germani. Costuri mai mici probabil pe termen lung.
    1 point
  7. Incearca si la Automatico, au recenzii bune. Cred ca avem ceva colegi ce au facut schimbul acolo daca nu ma insel.
    1 point
  8. Update: Mașina a ajuns la 68000 km. Cu ocazia asta i-am fĂŁcut revizia anualĂŁ , schimbat bielete antirului fata OE și stergatoare noi tot OE. Niște poze din din Hallstatt de anu trecut:
    1 point
  9. Am reusit sa vopsesc etrierii, a iesit destul de bine (multumiri lui Bogdan). Vopsea folosita: Foliatec (vopsea aplicata cu pensula, kitul contine inclusiv pensula si spray pt curatat suprafata); cost ~140 lei, cumparat din Romania acum 3 sapt, livrat in 2 zile. https://www.foliatec...per-lacquer-set Am comandat si stickerele M, sper sa ajunga in cursul lunii mai (sub 10 euro). Ma incearca tentatia sa pun etrieri M performance si pe spate, in primul rand din motive estetice (340i vine in standard cu etrieri M performance pe fata, dar nevopsiti, cu discuri de 340mm; etrieri normali cu discuri de 330mm pe spate; per total franeaza foarte bine)
    1 point
  10. Corect, planul de revizii oficial spune 30.000km sau 1 an, in functie de care apare primul...dar computerul de bord poate micsora acest interval in functie de parametrii pe care ii monitorizeaza. La mine in general mi-a aparut request-ul de revizie undeva la 25-27.000 km. Acum trebuie sa fac a 4-a revizie (asa numita "groĂe Inspektion") ce cuprinde destul de multe chestii si un check general al masinii. Bineinteles ca se va inlocui pe garantie absolut orice e gasit in neregula, dar probabil nu va fi nimic...masina merge excelent. Deasemenea trebuie sa fac asap inspectia tehnica (TĂV), deci o testare suplimentara ce va confirma ca totul este in regula. Va fi facuta tot la reprezentanta BMW. Ca bonus, este posibil sa primesc un set de anvelope de vara noi, insa depinde de cat de repede pot ajunge in Germania sa schimb rotile. Nicio promisiune aici. In pretul asta sunt incluse si orice taxe de export si asigurari necesare in Germania, pentru a putea fi inmatriculata in Romania. Deasemenea masina va fi livrata noului proprietar in Romania, deci se evita drumuri si bani cheltuiti cu adusul unei masini din Germania.
    1 point
  11. Valabil, schimb si cu E30 / E46, doar cu SWAP la 3.0 / 4.4 v8 ...
    1 point
  12. Cu toatĂŁ agitația și stresul din perioada asta, am reușit sĂŁ rezolv parbrizul. A fost schimbat pe Casco ieri iar astĂŁzi mi-a fost adusĂŁ mașina. Totul s-a desfĂŁșurat Online sau Telefonic - de la declararea daunei, la constatare și service. Omiasig s-a mișcat foarte bine ĂŽn cazul ĂŁsta. TrasparențĂŁ constantĂŁ prin SMS-uri cu update cu ce se ĂŽntâmplĂŁ cu dosarul,etc. Mașina a fost luatĂŁ cu platforma și adusĂŁ cu platforma. A primit și un pachet de curĂŁțare/igienizare, just to be safe. Foarte frumos din partea Bavaria.
    1 point
  13. Membri simpatizanti Ăn aceastĂŁ categorie pot fi incluse persoane din afara Ministerului Afacerilor Interne care doresc sĂŁ devinĂŁ membrii ai asociației sau doresc doar sĂŁ susținĂŁ financiar asociația. Pentru cunoscatorii cu minus
    1 point
  14. Nu trebuie sa fi in sistem ca sa ai asa ceva. Membru ipa poate deveni oricine.
    1 point
  15. Am ocazia sa le conduc pe amandoua. 335i manual stock: - trage din ture joase, cuplul se simte ca o explozie(400nm de la 1300rpm) - sunetul evacuarii este unul infundat, difera in functie de cum te joci cu acceleratia - cutia de viteze este foarte precisa, timonerie normala, dar cursa scurta - suspensia confortabila, poate usor grea de fata, dar in functie de ce gume ai pe masina este fun to drive - simti ca esti intr-o masina rapida si ca poate mai mult de atat - un daily drive sleeper veritabil - pozitia la volan dupa upgrade la interior de M3 e92 textil/piele este buna - sistem de frane foarte bun - posibilitate upgrade-uri fara multe modificari/adaptari M3 e46 SMG stock: - treapta 1 este degeaba - sunetul este unul ascutit, poate gen motocicleta - folosita zi de zi, este o masina incomoda, zgomotoasa, mult prea rigida, zilele astea urmeaza trecerea la Bilstein B12 - sasiu inchegat, asta daca nu ai probleme pe puntea spate - pana la 3000 rpm ajungi fara sa realizezi, poate doar in momentul cand vezi acul la 4000 rpm - motorul trage frumos, liniar, nimic de reprosat - pozitia la volan este... nu este..., urmeaza alt interior, cel tip Clubsport, vedem dupa daca mai apuc :_))) - pe frane se simte nevoia unei imbunatatiri - posibiliati upgrade-uri limitate Nu m-am gandit niciodata serios la o comparatie intre ele, cele de mai sus mi-au venit pe moment si oarecum structura postului furata de la colegul mmmeg, dar raportat la experienta mea. Daca vreti alte detalii sau comparatie costuri de intretinere intrebati.
    1 point
  16. Bine ai venit! Sa o stapanesti sanatos, cati mai multi km fara incidente/probleme. Mentenanta preventiva: schimb fluide (cutie, cutie transfer, diferentiale fata/spate, verificare EGR (poate a fost schimbat pe recall) E de preferat sa gasesti un mecanic sau service de incredere, reprezentantele sunt de evitat (servicii proaste, operatiuni facute de mantuiala, preturi nesimtite). Nu te stresa cu istoricul; daca treci o data la doi ani pe la reprezentanta si iti citesc cheia, se consemneaza in istoric; mai nou se inregistreaza km si la ITP, asa ca vei avea rulajul cat de cat verificabil.. Pune si niste poze si dotarile, F31 e o masina reusita (trebuie sa o laud, am si eu )
    1 point
  17. Salutare! Stiu ca este vechi topicul insa poate ajuta. Daca introduceti codul pentru planetara 31607593043 veti gasi piesa si pe ebay deutschland, ambele planetare complete la 260 Euro total. Eu le-am inlocuit recent si pana acum nu prezinta probleme, par a fi bine facute, producatorul este NTY (Ningbo Tianyu Bearing co.,Ltd.), producator de rulmenti. In comparatie cu pretul de aprox 3500 lei pe bucata al piesei originale, consider ca merita incercat.
    1 point
  18. cred ca daca te chinuiai, dadeai bordul peste cap....
    1 point
  19. Asa este, motorul asta face toti banii. Pentru el + cutia manuala am si luat masina de fapt, aceeasi masina dar cu un 2.0 Diesel de exemplu nu m-ar fi coafat deloc. E pacat daca tot iti iei o masina "premium" sau care a fost candva premium sa nu iei si un motor premium. Dar ma rog, asta e strict parerea mea. Imi place ca motorul e foarte cuminte si liniar, am condus masini 2.0 Turbo la care puterea "exploda" brusc pe la 2500RPM, dar dup-aia nu se mai intampla mare lucru pana la linia rosie. Asta trage liniar de la 1500 pana la 6000 incontinuu. Ce am mai observat e ca nu te "imbie" deloc la viteza daca nu esti sigur ca aia vrei. E cea mai puternica masina pe care am condus-o dar totodata una din cele mai usor si sigur de condus. Nu stiu daca era necesar xDrive sau nu, dar nu imi pare rau ca il am. Antifonarea e cam slabuta si din cauza RFT-urilor e cam galagie la viteze mari. In rest eu nu am de gand sa ii fac nici o modificare exterioara, vreau sa o tin stock si sa nu iasa in evidenta. I-as pune o sigla 318i pe spate. Dar ma uit cu interes la ce ii vei mai face tu! Etrierele au iesit frumos.
    0 points
  20. Verifica pe banc daca rotile din fata sunt afectate in.urma incidentului. Vizual nu poti sa stii ce se misca/forteaza acolo. Mergi la un centru de aliniament roti, recomandabil cu experienta in BMW si spune-le ce s-a intamplat. Asta e cel mai bine sa faci in cel mai scurt timp. Daca ai adaugat ulei proaspat asta nu va repara eventualele lucruri strambate la directie. Inca o data, vizual nu rezolvi nimic. Ceva s-a intamplat in urma incidentului..
    0 points
  21. E 530e în pozele din leak, cu pachet M.
    0 points
  22. Tipsurile sunt doar În poza aia câte 4. Pare M550D. Depinde de motorizare. Dar În mod normal sunt identice vãd.
    0 points
  23. Eu cel puțin n-am avut stres - par să meargă toate corect (dar eu nu am panoul digital de climă, ci pe cel clasic cu butoane fizice și doar dual zone - poate de aici diferențe) - Știu că pățise colegul Crysis21 (sper să nu confund) ceva dar credeam că e caz mai izolat; iar el parcă remediase cu update ilevel.
    0 points
  24. La LCI îmi plac mai mult liniile din bara față. Cum se continuă cu farul și apoi cu linia capotei. Pare mai agresivă așa. La ce probleme cu ventilația te referi?
    0 points
  25. Da, asta pare sã fie. Pânã În 400hp.
    0 points
  26. Sunt curios dacĂŁ o sĂŁ pot face retrofit la diffuser-ul din spate. Ămi place mai mult parcĂŁ Cât despre alte retrofituri, posibil sĂŁ meargĂŁ faruri/stopuri dar e atât de scump cĂŁ sigur nu meritĂŁ efortul.
    0 points
  27. Între timp, leak cu LCI: Dacă vizual nu pot să zic că mă așteptam la cine știe ce, da se apropie din față mai mult de noua linie 7 (fără grila hidoasă - mie unul nu-mi place deloc) și din spate de linia lui G20 .... pot să zic că super interesant este viitorul 545e. Benzină 6 cilindri + Electric. Ideal
    0 points
  28. Nu lucrează și sâmbătă în perioada asta. Oricum te-ai duce degeaba cred fizic. Poți suna la call center și de acolo îți confirmă ei + programare dacă e cazul. Site-ul mai dă și greș câteodată se pare.
    0 points
  29. La modelele cu id6 nici nu cred cĂŁ va mai merge. Bine, e doar o speculație. Dar dacĂŁ n-au investit pânĂŁ acum, de acum ĂŽncolo cu atât mai puțin cred.
    0 points
  30. - atât s-a putut. Chiar mĂŁ gândeam care o mai fi statusul pentru Store-ul ĂŁla tot anunțat de vreo 3 ani ĂŽncoace. Presupun cĂŁ-mi voi extinde AppleCarplay din nou tot pe store-ul din Germania.
    0 points
  31. Nu mai știu dacĂŁ cu cont de Germania merge. MeritĂŁ ĂŽncercat totuși.
    0 points
  32. Probabil nu era așa mult sub minim cât sĂŁ o ia senzorul pe alerte.
    0 points
  33. dap. in afara de microfon, am cam toate piesele
    -1 points
  34. vlf, dimensiunile cand sunt noi, le stiu. ce nu stiu este cati mm sunt acceptati ca uzura maxima. probabil 2-3-4 mm uzura
    -1 points
  35. depinde si de masina. la mine au 24 grosine pe fata si 20 pe spate. tu daca ai motorul mai puternic sau frane M, sunt mai groase...posibil si ala cu grosime de 18mm sa nu fi plecat de la 24 sau 27
    -1 points
  36. ce mi se pare mie ciudat ar fi faptul ca pt discurile neperforate si pt masinile non M, spune ca uzura acceptata este de maxim 2.4mm pt restul, uzura maxima acceptata e de 1.6. ma mine, nu sunt nici perforate, doar ventilate ca la orice harb si masina nici M nu este. cand ma uit in tabelul din poza, le gasesc pe cele pe care le am pe fata, adica 330x24mm iar cand le precizeaza grosimea minima acceptata in urma uzurii, scrie ca trebuie sa fie 22.4, desi ar fi trebuit 21.6, conform textului din parteaa superioara a pozei. e o contradictie...
    -1 points
  37. e racitorul de gaze. asa a facut si la mine. baga linistit apa distilata...lichidul in instalatie e pe la minus 35 de grade...cu jumatate de litru de apa, ajungi pe la minus 32 de grade. ca sa iti inghete tie instalatia si sa iti si crape, trebuie ca temperatura sa coboare spre minus 40. eu am cautat pe la vreo 4 benzinarii diferite si nu am gasit g11 albastru si ca atare am bagat apa distilata iti platesc eu motorul
    -1 points
  38. si pt ca tot veni vorba, acum 1 minut m-am dus la masina sa verific nivelul lichidului de racire dupa schimbarea racitorului pe recall, lichid pe care eu l-am completat sa fie la maxim. surpriza, este sub minim. am avut pana acum asa: ford, opel, Renault, Hyundai, Skoda, Volvo, Audi, Vw si cu nicio masina nu am avut stresul pe care il am cu bmw. acum trebuie sa umblu si cu un stingator de incendiu voluminous in portbagaj, pt ca ma pot astepta la orice. la mine nu va mai fi niciodata bmw decat la pret mai mic decat al unei masini din clasa inferioara a concurentei. Cu alte cuvinte, seria 5 la pret mai mic decat audi A4 sau C klasse, X5 la pret mai mic decat Q5 sau GLC...efectiv sunt scarbit. Masina nu m-a lasat niciodata in drum, insa faptul ca trebuie sa o pazesc ca pe o fata mare, ca o caut in cur la fel ca pe o muiere si sa stau cu stresul ca nu pot pleca de acasa ca ma poate lasa in drum, este deja prea mult. La vara am un tur de 4000km si ajung pana la granita germaniei cu Belgia...efectiv nu pot pleca linistit.
    -1 points
  39. E oarecum normal deocamdată să mai completezi. A curs mult când l-au schimbat și apoi când au făcut completarea nu intrase prin toată instalația. Eu cred că se va stabiliza. La F30 am mai făcut ușoare completări după schimb și apoi n-a mai fost deloc cazul.
    -1 points
  40. ok, sper sa ma fi suparat eu fara sens. o sa completez luni si o sa urmaresc. practic, luni ar fi a doua completare a mea personala dupa ce au schimbat racitorul. cu siguranta au completat si ei la momentul respectiv si in total se fac 3 completari. @cristimate, doar inainte sa schimb racitorul mi-a dat mesaj in bord pt ca nu monitorizasem deloc anterior si ajunsesem sa mai am maxim 200ml in bazin. am turnat atunci peste jumatate de litru ulterior schimbarii racitorului, ajunsese lichidul sub minimul indicat pe butoias insa cu siguranta nu pana la nivelul la care senzorul sa se alerteze ca prima data.
    -1 points
  41. Sincer, nu as fi dat banii pe asa ceva niciodata, decat daca ai miliarde și banii nu conteazĂŁ... daca este cineva care ar avea nevoie de acel trim și sa fie si in acea culoare, și sa nici nu l deranjeze zgarieturile, ar fi un noroc chior.. in fine nu vreau sa dezamĂŁgesc, dar si eu am schimbat anumite chestii uneori la masinile pe care le am deținut, doar din cauza esteticului, trimuri, guri de ventilație, etc.. extraordinar de scumpe.. doar pe original.. și le am aruncat pe cele inlocuite ĂŽntr-un final.. rezolvarea mai normala ar fi fost sa le colantez, sau sa mi resetez piticu de pe creier nu asta da valoarea unei masini dupa parearea mea.. de acum sa nu o iei ca pe un afront, numai ca astea sunt adesea considerate mofturi greu de vândut bafta
    -1 points
  42. Putin probabil sa reusesti acum sa vinzi un trim zgariat. Mai trebuie sa treaca vreo 2 ani, pana se vor gasi masini sh la 200k km si vor incepe sa isi cumpere si lautarii din Oltenita cat si pietarii care fac ceva bani din intermediere. Il vinzi sigur apoi
    -1 points
  43. https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/campanii-tehnice.html Dar cel mai bine suni la orice reprezentanțĂŁ.
    -1 points
  44. Eu nu inteleg de ce in 2020 se mai vorbeste de anvelope de vara. Anvelopele allseason sunt viitorul, iar tehnologia a evoluat foarte mult in ultima vreme. Eu am de 4 ani Michelin CrossClimate.
    -1 points
  45. Bara fata aduce a seria 3, mai ales cu nervurile alea oblice. Faryrile seamana cu seria 7. Spatele pare tot asa o simbioza intre seriile 3 si 7. Imi place, mai ales ca nu au pus grila aia vomata.
    -1 points
  46. Pai X7 are 9.5 pt rotile fata care sint de 275. Pe spate la 305 si 315 are 11
    -1 points
  47. A mai aparut ceva varianta noua crackuita ? Ce am eu e din decembrie cred si da numai erori. Multumesc frumos !
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.