Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/03/20 in Posts

  1. Daca te gandesti practic, BMW vinde orice piesa, indiferent de varsta masinii, la suprapret, cand o cumperi de la ei. Practic sa tii un E90 te costa cam la fel ca si cum ai tine un F30 sau un G20, mai mult sau mai putin. La cele noi mai adaugi electronica suplimentara, dar intelegi ideeea. Acum, daca nu ai o problema sa bagi bani in ea cam cat valoreaza ea sau mai mult, asta tine numai de tine. Tu o poti lua cu 5000 euro sa zicem, dar la fel de bine o sa poti baga 5000 euro in ea in doi ani. Chiar nu e greu sa faci asta. Ce spun - cu cat o iei mai noua (implicit mai scumpa), cu atat o sa fie mai ieftina pe termen lung. Nu prea exista scurtaturi - ieftin si bun. Daca iti place modelul, ai doua optiuni. Ori iei una mai scumpa si intretinuta, ori una mai ieftina, dar in care vor intra bani. Cati vor fi, nu stie nimeni sa iti spuna, dar macar ii vei plati ca un fel de rata. E alegerea ta.
    2 points
  2. Ai dat niste exemple unele din ele complet irelevante... un far cu xenon e putin spre deloc probabil ca cineva sa-l ia nou, cat despre restul consumabilelor care tin de siguratnta masini legate de directie si franare e logic ca nu te indrepti spre second, dar un releu , un modul de comfort, o macara de geam etc nu ucizi pe nimeni daca le achizitionezi de unde doresti. Legat de mentenanta uzuala placute, filtre, zemuri,articulatii....E46 e o masina mai mult decat rezonabila de intretinut.
    2 points
  3. In România oriunde mergi cu un bmw, ĂŽntâi ți se spune cât de urgent trebuie schimbatĂŁ distribuția mașinii iar abia apoi se poate discuta mai departe. Cea mai de succes afacere a service-urilor
    2 points
  4. Pune oem mai bine si scapi de griji.
    1 point
  5. 40 mil nu e un capat de tara, daca ai un garaj si timp in weekend o tii pe picioare, nu e greu de reparat si e foarte fiabila, numai ca la vechimea ei o sa ai nonstop ceva de reparat, si cu sh.uri din dezmembrari mai mult te rupi decat te cosi, cand pui un rulment nou la roata poate sa te tina inca 300k si daca pui unul sh 1000 km
    1 point
  6. pt jam assist se schimba volanul pt ca mai are un fir in volan, practic cel care iti detecteaza prezenta mainii pe volan , urmareste cum fct exact pe net , pe mine nu ma incanta ..practic trebuie sa atingi volanul destul de des altfel se deconecteaza sistemul , nu0mi pare chiar o optiune top notch , acc da , practiv esti mult mai relaxat chiar si in trafic aglomerat , eu folosesc mereu optiunea si in oras , desi multi spun ca e inutila ..
    1 point
  7. Multumesc pentru sfaturi. Am lane assist si active steering. Jam assist suna bine. Am volanul sport, cel in 3 spite, sigur trebuie schimbat?
    1 point
  8. Subscriu la ce zice colegul Vali. Este o masina cu o tinuta de drum impecabila, eu regret ca am dezmembrat-o dar a fost cea mai buna decizie dpdv financiar. Am investit undeva la 5000-7000E in 7 ani si 200k km in acea masina, nu regret nici un cent. Dar am ajuns la punctul in care rugina si electronica incepeau sa imi dea batai de cap (tine cont ca 90% din reparatii le faceam singur :frane, suspensie, directie, ambreiaj, volanta, si etc, avand tester era usor sa o repar) frecvent, la 2-3 luni se strica ceva,piese de 100-200 ron, dar care imi ocupau timp. Am renuntat pur si simplu deoarece mereu era ceva de facut la ea, dar niciodata nu am fost dezamagit cand plecam la drum. Am preferat sa iau o masina mult mai noua, de 10 ori mai scumpa, mai slaba calitativ (la BMW doar sigla a ramas fel) dar la care in 20k km am avut doar o interventie mai serioasa cu frane si o perna, in rest doar carburant. Daca dispui de 1-2 zile lunar sa o ingrijesti si sa o carpesti pe ici pe colo, merita, dar sa stii ca poate fi sac fara fund (un e46 are pret la piese aproape cat un f30, diferenta este mica)!
    1 point
  9. Cum spuneam aici, unul din motivele pentru care am luat X5-ul a fost tractarea Hondei de curse. Cand merg la un circuit mai indepartat, precum Transilvania Motor Ring (Tg. Mures) sau Hungaroring (Budapesta), merg mult pe autostrada cu viteza constanta, impreuna cu cel putin un camarad de curse care, la randul lui, tracteaza o alta masina. Mi-ar fi foarte confortabil sa setez ACC-ul sa il urmareasca (fiind atent sa nu adorm la volan ).
    1 point
  10. Daca e din cutie mai bine alta, nu o repari ca de fabrica, inainte de decizie verifica reglajele si jocurile din timonerie sa nu ai aici probleme.
    0 points
  11. Naiba știe din film. Nu aud nimic special și oricum e irelevant. Mergi și la o reprezentanțĂŁ sĂŁ ceri o pĂŁrere cu testele lor, dar nici alea nu sunt 100%. Vrei nu vrei dacĂŁ faci distribuția trebuie sĂŁ nu uiți cĂŁ mai adaugi și costul uleiului la ce dau ei pe la nasul tĂŁu ca sumĂŁ ... e jenant sĂŁ-l recuperezi.
    -1 points
  12. De acord cu “six in line”....care este procentul distribuțiilor rupte vs cele care sunt ĂŽncĂŁ din fabrica pe masini?! Acum suntem in 2020, sunt sigur ca peste 2-3 ani discuția actuala se va muta pe motoarele B47. Ai bmw? Și i-ai schimbat distribuția? Asta e ĂŽntrebarea vieții!
    -1 points
  13. Si unde folosesti ACC-ul?
    -1 points
  14. De unde stii sa faci astfel de afirmatii?? Chiar pe bune, piesele sunt slabe calitativ si stii foarte bine! Daca traiesti in bula ta euforie si crezi ca BMW face masini exceptionale ce nu se strica, nu esti realist. O suspensi se schimba la 100 km km, crezi ca schimba cnv integral asa ceva? Sa nu vorbim de martori carpiti prin bord sa dea bine la vanzare si etc! Eu am avut parte de o masina ok, dar am ingrijito si am mers mult cu ea! BMW = piese scumpe! Nu toate, dar majoritatea da! Nu este nici golf , fabia sau focus!
    -1 points
  15. si eu am f36 2016 iunie si am motor b47 - fara adblue
    -1 points
  16. Si mai bine: Pune arcuri si amortizoare facute de aceiasi companie. Doar Sachs, doar Bilstein... Asta daca vrei sa mergi "la sigur". Companiile astea cand proiecteaza amortizoare le gandesc si pentru arcuri (le gandesc ca set..) pentru ca foarte probabil un producator de automobile NU ia amortizoarele de la X iar arcurile de la Y. Foarte probabil, din nou pe masina ai Bilstein sau Sachs, dar mai degraba Sachs.. Daca vrei sa mergi "la ghici", combina si pune ce gasesti mai ieftin..
    -1 points
  17. Inca ceva: In clipul de mai jos este ceea ce se numeste "resetarea daptarilor"? Se recomanda sa fac aceasta operatiune?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.