Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/09/20 in all areas

  1. @mkdan, Chiar nu. Pur si simplu am ramas socat ca cineva a dat minus la o chestie banala si in niciun caz subiectiva. La o axioma, practic. Adica nu am exprimat o opinie asupra a ceva, ci am spus clar ca nu momentul fabricatiei decide sau nu adblue, dand exemple care demonstreaza afirmatia si anume de doua masini cu b47 fabricate in februarie 2017, una cu adblue si una fara. Mkdan, evident ca un minus aici pe forum este ultimul lucru care m-ar afecta in viata, insa asa cum spui si tu, cum dracu sa apesi tasta aia doar ca sa te afli in treaba?! @bimmer, am exwmplicificat eu 3 masini cu b47. Doua fara adblue si una cu. Paradoxal, doua motorizari sunt cu 190cp si doar una are adblue. Cealalta fara adblue are 150cp
    2 points
  2. Da jos injectoarele de pe masina si du-te cu ele la bosch car service sa ti le verifice, fumul alb inseamna combustie incompleta
    2 points
  3. ai racordul infundat, la cativa ani se umfla cauciucul si se obtureaza canalul
    1 point
  4. Iti pompeaza lichid pe instalatie, pana iti scoate tot lichidul vechi + aerul care il ai prin instalatie. Si totul se face pe la capacul de la vasul de lichid.
    1 point
  5. Va referiti la membrana de cauciuc dintre portbagaj si luneta ?
    1 point
  6. Salutare! Sunt curios care este procedura de scoatere a aerului din pompa. Poate cineva sa explice? BineĂŽnțeles dacĂŁ are plĂŁcerea sa o facĂŁ. Mulțumesc!
    1 point
  7. Intai de toate verifica burduful de trecere a firelor din capota la portbagaj, e posibil sa fie intrerupte.
    1 point
  8. Observ ca de la intrebarea mea s-au creat si dispute. Am zis sa fac topic nou, cred ca merita.. Acum, am sunat si eu la dealer interesat si mi-au zis ca intr-adevar nu exista modele anume care ar avea toate acestea Ad-Blue standard si ca nici nu conteaza motorizarea. Dar au zis ca din 2018 toate B47 ar avea Ad-Blue. Ramane de vazut cat de informati sunt. Sa nu ne certam pe fleacuri chiar daca pe mine personal ma intereseaza in viitor un B47 cu Ad-Blue.. (fara distributie cu probleme ). Nu prea imi permit una, dar asta e alta poveste.
    1 point
  9. Nu ai aerisit cum trebuie instalatia si ti-a ramas aer in pompa. Pune-o pe platforma si du-o la un mecanic care stie ce face! SA NU MERGI CU MASINA CA POATE FACI VREUN ACCIDENT!
    1 point
  10. 1 point
  11. Uite ca a mea e produsa in februarie 2017 si are adblue Un coleg cu x3, tot 190cp produs in mai 2015, tot euro 6 era fara adblue. O colega cu seria 1 de 150cp produs tot in februarie 2017 este fara adblue. Exista alte motive pt care anumite masini au adblue iar altele nu, si nu cred motivele respective sunt enuntate aici.
    1 point
  12. nu cred ca cei ce isi iau F10 sau oricum masini de cca 20k Eur salariul asta, aici cred ca vrobim de clasa de corporatisti in general sau cei ce au salarii de peste 3000-3500Ron in sus pe membru de familie. Hai sa fim putin si realisti, cati ar da 10% din valoarea masinii pe un filtru DPF, nici nemtii nu dau, pentru ca nu e viabil financiar, nu are treaba faptul ca poti sau nu sa dai, chiar daca poti, de ce i-ai da? Oamenii nu fac lucruri din convingere ci din constrangere de cele mai multe ori, deci legea ar trebui sa fie mult mai rigida in domeniul asta ca sa si vedem o schimbare a convingerilor oamenilor. Daca intr-adevar mediul ar fi obiectivul si nu profitul, atunci ar trebui impus ca la un numar de x km sa le caseze si gata, sa nu mai poata fi repuse in circulatie, crezi ca ei nu stiu ca majoritatii masinilor sh li se vor anula DPF? evident ca se stie asta, dar nu-i intereseaza, ideea e sa si le vanda. Educatia financiar bineinteles ca ne lipseste, nu o poti face peste noapte si nici nu s-a vrut asta, cum altcumva sa mearga economia daca nu se consuma ca si cum maine se termina . De ce ne pandea riscul deflatiei, ca in V nu se mai consuma de nesiguranta viitorului, lasa ca au contrabalansat balticii cu credite pe 30 de ani la case supraevaluate si tot asa o tinem vad, tot tineretul e indatorat pe viata deja intr-un sistem plin de labilitate ca al nostru
    1 point
  13. @six in line, cavaliere - nu stiu de ce va dati aia corecti si aruncati cu pietre, nu traim intr-o lume ideala si societatea romaneasca e inca departe de-a fi la un anumit nivel de intelegere a unor lucruri care nu sunt palpabile, nu ca societatea din V ar trebui sa fie telul nostru, infrastructura da, societatea insa nu o vad ca fiind un etalon spre care sa tanjim, de bine de rau, aici nu ne ascudem dupa chestii politically correct, multe fiind doar ipocrizii in V dupa care isi ascund de fapt rasismul, ura, lipsa de omenie, goana de dupa bani si mai multi, etc... Hai sa nu mai aruncam atata cu pietre in ai nostri, ca arunca destul altii Corect, asa e, societatea din Vest este de invidiat dpdv al infrastructurii si al promptitudinii serviciilor, insa la capitolul umanitate stau foarte prost. Am trait 10 ani in Belgia si stiu despre ce vorbesc. Ce nu prea intelegem noi, romanii, e ca lucrurile scumpe si frumoase au si costuri de intretinere pe masura. Probabil are de-a face cu faptul ca parintii nostri toti au avut Dacia 1310 si noi am apucat sa conducem si altceva.Acum sa fim corecti, neamtul nu arunca masina cu filtru infundat in Est, noi mergem dupa ele sa le luam din considerente financiare. Neamtul dupa 3-4 ani si 178K km, isi permite una noua. Ma rog, e o discutie interminabila. Ar trebui doar sa ne gandim ca la o masina cu valoarea de peste 40K noua, o piesa sau un senzor de 500 de euro nu e un cost asa mare raportat la pretul de achizitie. Cand ai salariu 3,5K euro in mana, altfel dai banu' decat atunci cand castigi 500 euro toata luna... Consider ca noua romanilor ne lipseste si educatia financiara si deseori ne aruncam la costuri mari chiar daca nu ni le permitem pe termen lung.
    1 point
  14. poti sta linistit ca si in DE se anuleaza DPF la fel ca si in RO, nici acolo la TUV nu cauta sa vada daca il mai ai sau nu, doar in UK vroiau sa implementeze asa ceva la verificari, daca citesti forumurile vei vedea ca nu o facem noi aici doar ca nu ne permitem BMW sau mai stiu eu ce alta masina, evident sunt si din astia, destui poate ca peste tot, dar sunt si foarte multi care o fac din considerente tehnice pentru ca evident e o restrictie. Oricum polueaza ele mai mult decat stim noi inca de cand sunt noi, vezi scandalul Dieselgate, noua ni s-a vandut doar o imagine si ne-am amagit ca ce bine facem noi planetei si ce masini ecologice conducem, doar au DPF si CO2 scazut. Lasa ca ne da Tesla masini green, rup planeta in doua scormonind dupa metale rare pentru baterii si ce bucurosi sunt oamenii car le conduc in bula lor verde, ca doar salveaza planeta de emisii dar uita cum se fac bateriile alea
    1 point
  15. Trebuia sa urmezi o procedura specifica de aerisit/completat lichid de frana. Cauta un mecanic ca acum foarte probabil a intrat aer in pompa iar scoaterea lui implica mult mai mult decat ce ai incercat tu. Problema explicata pe scurt este ca, neavand lichid de frana, rezervorul lui s-a golit iar acestaa iesit si din pompa acolo intrand aer (in pompa). Acum ORICE ADAUGARE de lichid face ca aerul care a intrat in pompa de frana ca si in alte locuri din sistem, sa nu iasa (adica sa ramana blocat permanent acolo pana mergi la specialist, pardon chemi specialistul) decat cu ajutorul unui specialist care stie cum se scoate. Inca o data, prezenta aerului care este diferit in consistenta, care e in sistem, face franarea masinii FOARTE INEFICIENTA, ADICA PROASTA cu pericol mare de ACCIDENT! De aceea aerul trebuie OBLIGATORIU scos de acolo! Aerul acolo in sistem se comportra ca o perna care NU TRANSMITE ACEIASI FORTA de apasare a pedalei catre sabotii de frana, AJUTAT SI DE POMPA desigur! Mare grija! Nu incerca sa mergi sub ni o forma cu masina! E foarte riscant sa incerci sa mergi cu masina asa!! Franele sunt primele si cele mai importante lucruri care trebuie sa functioneze corect la o masina!
    -1 points
  16. Cum a zis pyu, cu adaugirea ca se desfac si se strang in ordine tevile de pe pompa.. pentru rapiditate si siguranta. Aerul are prostul obicei sa ramana captiv in partea intern elevata a instalatiei..
    -1 points
  17. Te-ai uitat atent la fasungul becului!? Daca are oxizi pe el sau lamela ce face contact are oxizi poate da contact imperfect si de aici eroarea. Frm-ul e sensibil la aceste contacte imperfecte. Becul l-ai verificat doar vizual? Poate sa fie totusi ars.
    -1 points
  18. Exista topic (loc de dat cu, capu', daca vrei..) dedicat plus/minus, pentru ca nu o sa se intample: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/189784-abort-minuses/ E in regula si asa. Cine vrea isi aduce contributia asa cum se cuvine. Multumesc de opinie. (Sunt unii care isi gasesc greu opiniile aici ...si intra si pentru asta, propriile frustrari ii ataca.. sa devina "generosi", sau "satisfacuti"..)
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.