Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/20/20 in Posts

  1. Pentru ca ambinet light original la unele modele de BMW e chior de tot, parca nu exista . In plus , nu cred ca asta ar trebui sa fie criteriul sa cumpere o masina, dar daca omul isi doreste ambient light, se poate adauga usor si relativ ieftin . Pacat ca el nu e putin indemanatic sa-si monteze singur luminile. Radu sau Vlad, sau cum te cheama - uite cum fac eu cu pachetele din China. La Bihor se cere ca pachetul sa nu aiba o valoare mai mare de 50 USD sau 45 euro, altfel iti cer sa platesti vama. Iti cer un screenshot sau o poza cu comanda si valoarea ei, de unde o cumperi - stiu si ei ca vanzatorul nu o sa puna pretul real. Eu fac o poza a comenzii si apoi editez pretul in Photoshop (sau Paint) sa fie sub 50 USD. Nu am platit niciodata nici o taxa. Cat despre montaj , am pus pe F10 ambient light aftermarket , desi avea din fabrica , pentru ca era complet chior la 3 ani cat avea masina cand am cumparat-o. Am montat instalatia de asa maniera incat functioneaza ca cea originala , cu control si din idrive si buton, cu doua culori (asa e la F10) . A trebuit sa elimin modul de functionare chinezesc cu schimbarea culorii dintr-un switch de pe cupa manerului de deschidere a usii si sa folosesc alimentarile originale . In general nu, e asa de greu sa pui un kit aftermarket . Dai fetele de usi jos si o sa ai in kit niste conectori dedicati care se imbina cu cei ai masinii. Probabil primesti si ceva instructiuni de la vanzator . Daca nu, Google si Youtube sunt prietenii tai.
    2 points
  2. Tinand cont ca nu ai resursele de cercetare necesare sa iti raspunzi la niste intrebari ,nu iti ramane de facut decat sa respecti ce recomanda producatorul . Informatiile gasite pe internet ,nu iti garanteaza ca e sau nu bine pentru motor sa faci anumite schimbari ,pentru ca nu sunt date oficiale . Stiu ca uneori e frustrant dar nu ai ce face ,e riscul prea mare . De mecanici care isi dau ei cu parerea ca e bun sau nu un anumit ulei,nici nu vreau sa discut . Nu au nici cunostintele nici pregatirea necesara ca sa dea sfaturi d'astea . Exista ulei full syntetic si pentru tine . Shell Helix Ultra 5W-40 Pure Plus Fully Synthetic
    2 points
  3. Anul fabricatiei - 2007 Tara de origine: Romania Km - 170000 Capacitate cilindrica - 1995 cm3 VIN - WBAUD11020JZ30337 Norma de poluare - Euro 4 Pret - 6900 euro Link anunt OLX Masina este din Romania, cumparata de la Bavaria de primul proprietar, am si copie dupa factura de achizitie din 2007. Detin masina din iulie 2019, fostul proprietar a detinut-o din octombrie 2018 cand a cumparat-o de la primul proprietar. Am intrebat si pe forum inainte sa o cumpar, aveti aici discutia de acolo: Intr-adevar masina a fost folosita preponderent in oras, ca si in cazul meu, iar km au fost confirmati de fiecare verificare pe care am putut sa o fac. Eu am facut 6-7km in 8 luni. Intr-adevar atunci avea probleme cu injectoarele si mai si tragea "aer fals", problema pe care am rezolvat-o abia acum dupa ce am facut un test "cu fum" si am observat ca nu se facea vacuum la capacul motor in zona epuratorului. Am inlocuit capacul cu unul refurbished din Danemarca de la schmiedmann.com impreuna cu cele 3 garnituri si acum nu mai fluctueaza relanti aproape deloc, raspunsul acceleratiei e mai ok, consumul nu a sarit de 13.4 tinand cont ca merg doar la ore de varf pe distante destul de scurte pana la birou si inapoi. P.S.: Comunicarea cu fostul proprietar a fost intr-adevar greoaie, noroc ca am obtinut contactul tatalui lui (proprietarul real) si dansul a fost mult mai ok, pustiul care conducea masina parca vindea un telefon de 500 de lei, problema lui era ca "a consumat benzina" cu mine ca sa merg de 3 ori cu masina pe care el o primise cadou etc. Complicat cu el intr-adevar. Gasiti aici o galerie cu peste 100 de imagini https://photos.app.goo.gl/PbYHUyyk5JAYTu5e8 Am inclus in galerie si cateva capturi de ecran din raportul detaliat si de la intrarile de la RAR, din carnetul de service si de la facturi, cat si poze detaliate mai ales la exterior pentru a se vedea starea vopselei Motivul vanzarii: upgrade la F20 sau F30. Las mai jos tot istoricul masinii de cand este la mine, reparatii facute pana acum, imbunatatiri si defecte actuale. Detin si un raport de 14 pagini de pe un website specializat, il pot oferi la cerere Cutie automata 6+1 + mod sport + mod manual Volan M multifunctional, imbracat in piele (prezinta zgarieturi in partea stanga, de la prima proprietara care purta mereu inele) Scaune sport din textil si piele pe lateral cu reglaj lombar electric din buton (scaunul soferului prezinta uzura la pielea de pe lateral) Scaune fata incalzite Plafon integral negru (inclusiv stalpi usi, parasolar, polita portbagaj) Ornamente praguri M (unele prezinta uzura, poze in galerie) Clima automata dual zone Faruri bi-xenon automat + spalator faruri + angel eyes Faruri de ceata 4 geamuri electrice Oglinzi electrice, incalzite si rabatabile electric Interfata iDrive CCC cu display retractabil (info multimedia, intervale service, info generale, setari) Multimedia cu CD MP3, intrare aux. si magazie de CD-uri Sistem sunet Hifi Pro cu 10 difuzoare: 4 x difuzoare medii in portiere, 4 x tweeter stalpi fata si polita spate, 2 x subwoofer sub scaunele din fata Pilot automat Stergatoare automate Senzori de lumina Senzori de parcare spate cu afisare pe display Jante 17" M-Sport Style 207 (dimensiuni diferite fata/spate) + anvelope vara DOT august 2019 - 205/50R17 Debica PrestoUHP2 XL 93 W | 225/45R17 94Y PRESTO UHP 2 XL FP DEBICA Jante 16" + anvelope iarna DOT octombrie 2019 - Hankook Winter ICept RS2 W452 205/55R16 91T Reparatii: Inlocuire distributie (lant, role, curele, fise, bujii) in iulie 2019 Inlocuire injectoare cu unele noi Index 11 in iulie 2019 Reconditionare grup/diferential in iulie 2019 la GTC Auto Reconditionare cardan in octombrie 2019 la GSC Auto Revizie (ulei, filtre) in octombrie 2019 Inlocuire capac motor si garnituri in februarie 2020 Inlocuire geam oglinzi in februarie 2020 Inlocuire pompa apa spalator luneta in februarie 2020 Imbunatatiri Montare suport pahar OEM Folie fumurie 5% omologata Detailing interior profesionist in octombrie 2019 Defecte vizuale Zgarieturi si vopsea sarita. Masina are elemente revopsite de fostii proprietari si se vede in unele locuri, pe mine nu m-a preocupat asta, nu am facut nimic la exterior Farurile sunt usor matuite Scaunul soferului prezinta crapaturi pe pielea din lateral stanga Volanul prezinta zgarieturi Gurile de ventilatie au fost curatate cu o solutie care a atacat putin plasticul si se vede albicios, asa am cumparat masina Defecte mecanice sau electrice Defect pe tester la incalzirea in oglinzi desi le-am inlocuit si ele functioneaza Defect pe tester AUC sensor, am inteles ca ar fi un senzor de habitaclu ce verifica calitatea aerului Electrovalva a inceput “sa ticaie”, am inteles ca ar trebui schimbata, insa ca nu e urgent NoX Sensor mai da defect pe tester uneori, il sterg si dispare pentru 1, 2, 3 luni, presupun ca se curata intre timp cand ies din oras si merg constant cu viteza Scuturile de plastic de sub masina au fisuri in unele locuri si unele prinderi s-au rupt Gasiti aici o galerie cu peste 100 de imagini https://photos.app.goo.gl/PbYHUyyk5JAYTu5e8 Am inclus in galerie si cateva capturi de ecran din raportul detaliat si de la intrarile de la RAR, din carnetul de service si de la facturi, cat si poze detaliate mai ales la exterior pentru a se vedea starea vopselei
    1 point
  4. A venit si momentul detailingului exterior, ce a cuprins: polish+ceara+folie faruri. Ma declar multumit Restul pozelor: http://shorturl.at/otyOW
    1 point
  5. Am un e90 320i de 125Kw, motor N43. Bun, confuzia mea e ca nu stiu diferenta intre aceste 2 specificatii. Din ce m-am documentat pe internet, intelesesem ca LL-01 se foloseste pentru motoarele pe benzina si ca LL-04 se foloseste pentru motoarele pe motorina, avand niste aditivi in plus, ajutand astfel filtrul de particule. Intrebarea mea, care tot incerc sa-i gasesc raspunul si nu reusesc. LL-04 cica nu se poate folosi pentru motoarele pe benzina INAFARA Europei datorita cantitati mari de sulfur in benzina pe care o are USA, deci sa inteleg ca eu pot folosi LL-04 linistit in masina mea fara probleme? sau trebuie sa raman la LL-01? Daca puteti sa ma ajutati sa inteleg pana la urma dilema asta, ca se gasesc si mai greu uleiurile cu specificatia LL-01 decat cealalta specificatie, si daca pot folosi si LL-04.
    1 point
  6. In primul rand nu ma cheama Filip Andrei. In al doilea rand cum se face ca nu te-ai legat de baietii care au pomenit de Shell si Liqui Molly si cand am pomenit eu de Ravenol BAM "ma leg de asta ca Ravenol e naspa, asa cred eu, pentru ca am vechime pe forum". Ai o problema cu Ravenol ? Foarte bine! Nu il folosi! Eu nu am vorbit cu tine. Am bagat capul in poza pentru ca am vazut ca omul care a postat intrebarea are motor ca al meu - N43 -. Nu stiam ca pe aici vechimea pe forum iti ofera dreptul sa te legi de oameni pentru ca nu folosesc produse pe care le folosesti tu sau pe care le consideri tu bune. Doar i-am zis ce brand de ulei folosesc in caz ca vrea sa il incerce sa stie ca este OK pentru motorul lui si ca este in siguranta. Dumnezeule ce oameni...
    1 point
  7. Niciuna, dar pare ca merge mai bine cu asta )... nu are ce alta explicație, daca nu cumva a fĂŁcut vreo analiza de laborator dupĂŁ15.000 km cu fiecare ulei in parte. Aia e chestia cu uleiurile... nu ai de unde sa știi daca e mai bun sau nu, unii spun ca alte uleiuri fac ca motorul sa se audĂŁ mai frumos, sa fie mai silențios, se poate, ĂŽnsĂŁ nu ĂŽnseamnĂŁ ca daca e mai zgomotos sa defecteazĂŁ mai repede. Eu o sa pun original.. am ĂŽncercat o data la un schimb liqui moly, se auzea la fel, se simțea la fel, am zis ca nu are rost si am trecut inapoi pe original.
    1 point
  8. Cred ca nu ai inteles - e chioara de tot - adica nu se vede nimic , nici daca pui mana sub ea. Asta face parte din marile realizari ale BMW - adica leduri moarte in 2-3 ani. Si nu a vorbit nimeni de culorile curcubeului, ci de doua culori exact asa cum le-a definit BMW -classic(orange) si modern (alb-bleu) exact ca si bordul 6WA, dar se pare ca iti place sa te bagi in seama .
    1 point
  9. Corect mkdan Generatia de x3 2010-2017 pe 17 inch are 225/60r17. Desi 205/65r17 are acelasi diametru, asta ne e dimensiune omologata. Evident, la fel si cu 215/65
    1 point
  10. Se duc rulmenții aia din Cardan, eu l am schimbat la N47 E60. Aveam si ceva fisurat lângĂŁ cruce cumva in interior.
    1 point
  11. Asa am cumpĂŁrat mașina, cu ambele subansamble cu probleme, huruia și tremura foarte rĂŁu. La cĂŁutĂŁrile mele am gĂŁsit foarte multe rezultate, inclusiv pe forum, de unde am și luat recomandĂŁrile, iar service-urile la care am fost știau ce au de fĂŁcut, aveau toate piesele pe stoc. Am ĂŽnțeles ca bucsile care țin diferențialul se uzeazĂŁ ĂŽn timp și capĂŁtĂŁ joc, iar la accelerari bruște șocurile se transmit și ĂŽn cardan, posibil ca asta sa fi fost cazul la mine, nu știu cum a mers fostul proprietar.
    1 point
  12. Nu se poate pune Ad-Blue pe masina ta. Sau nu se merita.. atatia bani..
    1 point
  13. si asta doar pentru ca nu ai luat tu o masina intretinuta? piesele pe care le-ai enumerat nu sunt exagerat de scumpe, iar daca schimbarea lor te-a marcat asa rau.. poate era cazul sa ramai la o masina pe care o poti intretine?? Nu stiu.. zic si eu.. mai ales daca tu in acel e46ai bagat si mai putini bani decat ce ai zis mai sus.. oare ala in ce stare era..
    1 point
  14. Lasati omul in pace, ii este greu sa recunoasca ca a gresit :console:
    1 point
  15. Asta e mai nebun si decat Vadim. El nu crede nici ce e scris pe bmw.com ! Iei ceva pastile care iti afecteaza judecata ?
    1 point
  16. Cand tu pornesti masina, e cu dtc dezactivat. In rest, ai scris numai aberatii !
    1 point
  17. fiecare masina are problemele ei.tu ce probleme sa ai la o masina cu care faci 10.000 km pe an si un consum de 8.6%.inseeamna ca mergi cu ea destul de frumos si nu sari de 3000 rot/min.vrei sa ai probleme????!??!?! eu am facut cu o dacie pe injectie 135.000 km din 2002 pana in 2006 si pot spune ca motorul a primit cox la greu.o menajam pe drum prost,dar nu mi-a picat o piesa la ea. Si eu te felicit ca nu ai un 320d ca tragea mai bine decat a ta. :twoup: bafta.cred ca topicul era binevenit la rubrica "masina mea".sa vedem si noi bijuteria ta
    1 point
  18. Filip Daniel, sa trecem mai departe. Despre uleiuri am vorbit deja prea mult. Ca idee, aici cand se deschide un subiect, oricine poate sa spuna orice crede de cuviinta pe acel subiect. Daca ai intrebari personale, discutii si pareri personale exista contact privat, tot prin forum. Dealtfel, bun venit pe forum.
    0 points
  19. Poate este doar o mare coincidenta dar sa ai primul post pe un forum cu reclama la Ravenol...Deja mi se ridica parul in cap cand aud de uleiul asta promovat masiv peste tot.
    0 points
  20. Am un 320i 2008 N43 de 170 CP si personal folosesc Ravenol VMP USVO 5W30 LL-04 si nu am intampinat nici o problema cu uleiul asta. L-am folosit de 3 ori pana acuma si l-am schimbat de fiecare data intre 10.000 KM - 15.000 KM. In manualul vehiculului se mentioneaza clar Longlife - 01 sau Longlife - 04. Si in manualul masini mele scrie la fel doar ca in germana.
    0 points
  21. 15 mii de km este extrem de mult pt uleiuri si filtre ! U&leiul filtru si antigelul inseamna viata motorului. MAXIM 10 MII ! La 7-8 mii ar fi si mai bine...
    -1 points
  22. Adica dupa cum spuneti voi masina cand o pornesc este cu DSC dezactivat?Visati in continuare....Pole imi pare rau ca tre sa iti spun ca esti praf tu....mai documenteaza-te.
    -1 points
  23. De ex la seria 7 ultimul model iti spune mura in gura ce faci cand apesi scurt pe DSC si anume se dezactiveaza DTC (antislip) si cand mai apesi odata lung si anume dezactivezi DTC (programul de stabilitate) inclusiv cand o pui pe sport + te avertizeaza ca nu mai ai DTC si DSC activ si se aprinde si becul.Sau seria 7 e diferita de restul bmw-urilor? Sau altceva,daca eu apas scurt tasta DSC (dezactivand) DTC-ul de ce pot face burnout?
    -1 points
  24. -1 points
  25. -1 points
  26. Eu cred ce zice masina pe display atunci cand actionez butonul...restu e cancan.
    -1 points
  27. Mai conteaza?Fiecare crede ce vrea.
    -1 points
  28. -1 points
  29. Se poatre dezactiva functia START/STOP ? Nu de alta dar rad oamenii de tine cand opresti la trecerea de pietoni, ca ti s-a oprit motorul.... PS: sunt curios daca v-a raspunde cineva.
    -1 points
  30. Ai mare grija cum suna motorul.sunt foarte proaste la distributie si pierde ulei peste tot.nu prea se baga mecanicii din romania sa repare un motor valvotronic dar in rest este ok.si foarte mare atentie daca scoate fum alb si consuma ulei.se strica semeringul de la supape la toate.
    -1 points
  31. Foarte smechera prezentarea..mai sterge din poze ca nu incap toate aici
    -1 points
  32. Nu poti incarca poze ? Sau inca nu s gata ?
    -1 points
  33. LL04 nu e mai scump decat LL01? De ce vrei sa pui LL04 cand LL01 este recomandat la benzina? Cum probabil masina ta nu va ajunge in SUA, dilema ar trebui sa se incheie, nu?
    -1 points
  34. In romania ,90% din functiile masinii sunt inutile.Drumuri fara marcaje,nesemnalizate,semne puse la misto,semafoare prin pomi.
    -1 points
  35. asta o sa fie ultima varianta la care recurg. insa, ma deranja faptu' ca ar arata unul nou si altul matuit. d'aia am cumparat amandoua sticlele...si nu au fost deloc ieftine! exista o varianta de CCFL sau SMD , daca am inteles bine! d'aia am recurs la parerea voastra.
    -1 points
  36. Eu nu stiu de ce te chinui atat si nu cauti o masina cu dotarea asta si gata.
    -1 points
  37. Salutare Colegi. Un vecin, a avut " bunavointa" sa-mi loveasca masina (BMW E90 2006 )in parcare! daune: Farul stang ( Sticla Sparta si Angel Eyesul rupt). La prima vedere, nu parea sa fie rupt angel eyesul , insa dupa ce am gasit sticle si le-am demontat am vazut. Intrebarea mea? Ce imi recomandati sa montez in loc de acel angel eyes OEM ? Are cineva de vanzare asa ceva ? nu prea as vrea sa ii pun ceva aftermarket, din punctul meu de vedere, lumina galbena are ceva aparte. Insa, este extrem de greu de gasit ceva. Accept orice sfat / idee!
    -1 points
  38. Salut! Am si eu un seria 3 e90 din 2005 cel cu dpf. M-ar bate gândul sã ii un tips frumos si as vrea sa stiu ce diametru are exact intrarea În toba. Am primit mai multe rãspunsuri 6.0,6.2,5.5... O sa va las o poza mai jos sa va arat de unde o sa tai exact sa pot pune tipsul. Tipsul are intrarea În toba de 6.2 cm si as vrea a stiu cat are intrarea cea de pe masina. https://imgur.com/a/nuQDwkz
    -1 points
  39. Filip Andrei, revenind la afirmatia (IDEE) principala din primul tau post pe acest forum, Ce Probleme ai avut din cauza ALTOR uleiuri mai recunoscute si in general recomandate!? Edit: Da, sunt oameni care chiar fac RECLAMA anumitor uleiuri, postand aprecieri desigur pozitive, de la primul post, la adresa unui anume produs, marci, etc. Si carevpoate se inregistreaza pe un forum DOAR pentru asta. Nu e un lucru rau, dar daca acela primeste bani sau alte beneficii, pentru reclama, nu este corect sa fie facuta asa. Si e cam aiurea... iar unii mai experimentati cum a facut akon ar trebui sa atraga atentia.. daca i se pare OPORTUN. Sa mai continui explicatia?
    -2 points
  40. Proprietar, persoana fizica, masina personala, fiscal pe loc Motor aspirat 3500cm3 benzina V8 270cp Culoare M Power Estoril Blau II M pachet de fabrica interior/exterior Evacuarea teava goala, catalizator anulat, finala Eisenman Amortizoare sport Monroe Flex Masina dezvolta 270cp, motorul trage pe masura Motorul/cutia sunt in stare perfecta, au fost intretinute exemplar Masina NU consuma ulei! Nu are absolut niciun fel de scurgeri Pe masina s-au schimbat urmatoarele piese, toate fiind noi: Cutia este recondiționatĂŁ, funcționeazĂŁ impecabil Revizie plus ulei cutie viteze Radiator nou HELLA Bujii 8 bucati OEM Placute frana fata/spate Saboti/cablu frana de mana Discuri fata/spate Toate filtrele plus ulei Brate fata Bucsi sferice Furtune frana spate Pompa benzina curatata Lichid frana Cauciucuri noi fata/spate Ca dotari: Culoare M Power Estoril Blau II M pachet de fabrica interior/exterior Interior piele de seria 7 Cutie automatĂŁ Inchidere centralizata Computer bord Jante aliaj pe 18" cu cauciucuri noi Senzori parcare, senzori ploaie Xenon de fabrica cu spalatoare Volan de piele M cu comenzi Incalzire in scaune Dublu climatronic Oglinzi electrice incalzite Pentru mai multe detalii ma puteti contacta. 0745 055 268 https://www.olx.ro/oferta/bmw-m5-seria-5-e39-m-pachet-535i-v8-270cp-automat-IDdkPA5.html
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.