Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/23/20 in Posts

  1. Ca tot a venit vremea am mai lucrat ceva pe la ea: - arcuri eibach pro-kit; - flanse fata/spate amortizor; - set burdufuri fata amortizor; - saboti frana de mana; - bujii; - termocupla; - curea distributie; - lamele stergator; - filtre ulei, aer si benzina; - ulei.
    5 points
  2. La cum trepideaza n-as crede ca e doar patina. Trebuie desfacut si vazut ce e acolo, nu-l mai porni. Si mergi la alt mecanic nu asta ce a pus diagnostic fara sa desfaca motorul.
    2 points
  3. Pare a fi distributia , nu mai porni motorul , jos cutia / capacul de la distributie si verifica , posibil sa fie de la un intinzator sau o patina , din video se aude ca si cum lantul e slab si bate in carcasa distributiei sau ceva de genu
    2 points
  4. S-a cam pus praful pe aici. Daca tot stam pe acasĂŁ, am zis sa nu stau degeaba,asa ca am retapițat fetele de usi in piele Nappa si cusĂŁturi in culoarea mașinii, sa aducĂŁ putina culoare la interior. Anul trecut am ĂŽnlocuit franele fata cu cele M-Performance, iar pe spate au rĂŁmas cele stock, pana când am gĂŁsit un set nou M-Performance(etrieri,plĂŁcuțe) si discuri de pe E60 535i, Zimmerman cu diametrul de 245mm.
    2 points
  5. Nu merge. Nici nu ar fi spatiu fizic pentru un alt "digit". E destul de rudimentar eeprom-ul de la e60, e90, e70, e71 etc...cam acelasi drac.
    1 point
  6. Pentru ca ambinet light original la unele modele de BMW e chior de tot, parca nu exista . In plus , nu cred ca asta ar trebui sa fie criteriul sa cumpere o masina, dar daca omul isi doreste ambient light, se poate adauga usor si relativ ieftin . Pacat ca el nu e putin indemanatic sa-si monteze singur luminile. Radu sau Vlad, sau cum te cheama - uite cum fac eu cu pachetele din China. La Bihor se cere ca pachetul sa nu aiba o valoare mai mare de 50 USD sau 45 euro, altfel iti cer sa platesti vama. Iti cer un screenshot sau o poza cu comanda si valoarea ei, de unde o cumperi - stiu si ei ca vanzatorul nu o sa puna pretul real. Eu fac o poza a comenzii si apoi editez pretul in Photoshop (sau Paint) sa fie sub 50 USD. Nu am platit niciodata nici o taxa. Cat despre montaj , am pus pe F10 ambient light aftermarket , desi avea din fabrica , pentru ca era complet chior la 3 ani cat avea masina cand am cumparat-o. Am montat instalatia de asa maniera incat functioneaza ca cea originala , cu control si din idrive si buton, cu doua culori (asa e la F10) . A trebuit sa elimin modul de functionare chinezesc cu schimbarea culorii dintr-un switch de pe cupa manerului de deschidere a usii si sa folosesc alimentarile originale . In general nu, e asa de greu sa pui un kit aftermarket . Dai fetele de usi jos si o sa ai in kit niste conectori dedicati care se imbina cu cei ai masinii. Probabil primesti si ceva instructiuni de la vanzator . Daca nu, Google si Youtube sunt prietenii tai.
    1 point
  7. Eu nu inteleg boala asta cu un consum cat mai mic, impozit minim, dar motoare de 2000 si aproape 200 de cai putere. Am mai auzit aberatii ca M47 si N47 iau si 3% in afara si 7% in Bucuresti Daca o masina de 1,5 tone, merge cu 130-15 km/h constant si consuma 6-7-8% nu mi se pare mult deloc. Diferenta de un litru sau 2 legat de piciorul fiecaruia, e fix nimic. Toata lumea ma intreaba cat consuma masina mea si zic 17% in BUcuresti si 10-12% in afara. Toti dau pe spate ca e mult , ca e stricata, ca e praf motorul, EGR-ul, ce sa mai, e dauna totala. Raportul de consum/putere este la motorul de 2000, restul e cancan. Asta cu distributiile iar e o isterie generala. Chiar sunt curios la cat % din motoarele BMW a crapat distributia inainte de 200k km ? Nu stiu daca putem gasi undeva nr total de BMW-uri produse si motoare dauna de la distributie. Aici pe forum daca nu schimbi distributia saptamanal, cam cand speli si masina, e nasol. Eu daca as lua un BMW la mana a doua cu peste 200K km, i-as schimba distributia direct si nu as avea emotii. Chiar acum ma uit la 325D sau 330D E90 m pack ( mi-a ramas mie sufletul la masina aia) si as vrea sa iau una la 300K km, sa mai bag 2-3K in ea si s-o fac bombonica si aia e, mai tine 150K km fara probleme.
    1 point
  8. Aici ai cautat? http://www.bmwclub.ro/forums/forum/71-vanzari-auto-bmw/
    1 point
  9. or fi pe principiul cĂŁ dacĂŁ bagĂŁ mult, consumĂŁ mult, daca baga "decât" de treijdĂŁlei, consumĂŁ puțin
    1 point
  10. Am si eu pe langa mine numai smecherasi d-astia cu A6 4.4 benzina, seria 7 740 si baga motorina de 20-30 lei cat sa mearga de acasa pana la colt. )
    1 point
  11. Punctul 7, cu sapca sau gluga in masina, e maxim )) plus scaunul dat in spate abia sa ajungi la volan si sa se vada doar crestetul capului de afara . Am vazut pe unul azi , era inaintea mea la 'peco' , a bagat de 30 de lei si i-a dat talpa cu scart . Super !
    1 point
  12. Eu vad ca multi se mint singuri, sau vor sa ii mai abureasca si pe altii cu talentele lor ascunse de a gasi/realiza afaceri extraordinare, super achizitii, masini mai fiabile ca unele noi, cand de fapt sunt gata de casat.Masini ce au costat noi la vremea lor 35-45000 euro si au ajuns la 5000 inseamna ca sunt uzate moral/fizic, si vor necesita in mod constant bani, asta dupa un prim val de cheltuieli in primele luni. Si cum ii sugeram initiatorului, pasionat de o marca/model nu inseamna sa petreci timp lunar cautand piese/mecaici ieftini de incredere si sa mai repari cate ceva la masina, sunt in viata lucruri mai bune si constructive de facut cu timpul si banii.
    1 point
  13. A deraiat discutia desigur. Parca vad ca daca unul face 5 k pe luna e semn de putere financiara. Cine munceste luni-vineri cu orar relativ fix nu prea vad unde sa faca mai mult de 1000 pe luna. Unii fac chiar mai putin, e de exemplu am 5 km pana la cabinet, adica 10 pe zi dus-intors. Asta inseamna 200 pe luna. Mai pun inca 20 pe zi doar de dragul socotelii, inseamna 600 pe luna. Daca sunt mai multe masini in familie, e clar ca nici astia nu ii faci. De multe ori mai merg si cu metroul tocmai pentru ca am statia la 100 metri de casa si job-ul la 100 metri de gura de metrou de la Victoriei si e mai comod decat sa stau cu grija masinilor. Probabil ca mine mai sunt foarte multi, probabil mai sunt si multi care merg cu masina doar in weekend. Asadar un rulaj de 10-15 mii pe an este absolut normal. Ba unii fac si 6 7 mii pe an, mai ales daca merg doar la serviciu si la piata. Sotia mea a mers in 10 ani cu un Audi tt circa 65 de mii de km. Deci da, se poate, pentru ca nu suntem in GErmania sa facem naveta 200 de km pe zi si poate nu toti suntem soferi de taxi sau ardem gazul de placere pe dn-urile perfecte ale patriei.
    1 point
  14. Toata lumea spune vai ca nu o sa gasesti e90 la 5.000, vai ca daca gasesti e un cazan, nu stiu ce si nu stiu cum.Anul trecut in decembrie am cumparat un E91 Nfl cu 3.600e adus de un samsar si ce sa vezi..masina e tipla, turbo reconditionat, dpf nou oem, injectoare ceas.Am facut 15.000km cu ea si am schimbat releu si bujii + un set de amortizoare spate (erau cele originale si unul din ele era putin scurs asa ca le am schimbat la 320.000km).Deci se poate, daca cauti gasesti.In cazul meu a fost a doua masina pe care am mers sa o vad inainte de cumparare.Intr-adevar, si eu sunt de acord sa cauti o alta marca mai ieftina si sa iti iei ceva mai nou cu km mai putini la banii astia decat E90, sansele sunt mici sa gasesti unul cum am gasit eu dar na, daca chiar esti chitit pe E90 cauta-l si il vei gasi.In cazul meu era si cel mai ieftin de pe piata in momentul ala (ma refer in Timisoara).
    1 point
  15. La o masina second, mai ales de o varsta apreciabila (peste 10 ani) in general minim 10-20% reprezinta valoarea investitiilor in primele luni dupa achizitie: revizii, anvelope, ambreiaj,injectoare etc...deci bugetul tau real este de 4000 E; cu 4000E ori iti cumperi un E46 intretinut cala carte, de un pasionat, cu facturi, etc, ori te orientezi spre alta marca.Iar cu 4000e probabil ca iti cumperi o marca autohtona, intr-o stare decenta. Nu de alta, dar nu vrei sa iti cumperi un cazan ce fumega si pierde ulei peste tot(majoritatea sunt niste chestii odioase tunate la colt de bloc/dpf off), nici nu vrei sa repari lunar , sa iti pierzi timpul si economiile prin service-uri.Cu banii ce ii cheltui aiurea in reparat cazane poti face o groaza de chestii, poti sa economisesti, poti merge la filme, poti face vacante/excursii, poti sa faci un city break in tari straine, sa vezi un muzeu, spectacol, meciuri, iesi cu cineva la un restaurant.
    1 point
  16. @ MikeOnline!, nu-i frumos sa zici ca mai mult te distrezi aici decat mai stiu eu unde.. Tu insuti vii cu idei unice de genul cat mai mult polueaza una fata de alta.. fara sa iti dai seama ce inseamna "de doua trei ori mai mult".. Sa zic eu, singurul care merita sa rada este cel care a deschis topicul iar noi astilaltii mai batrani forumisti o dam in poluare de parca nu putem dormi la noapte si maine se scufunda pamantul din cauza poluarii.. (Cati dintre voi/noi stiti/stim ca e daunatoare sanatatii masina pe benzina? Faptul ca nu vezi fumul nu inseamma ca tu nu ispiri noxe daunatoare sanatatii.) Si da, batalia pentru incalzirea globala e data de/pentru eliminarea NOx-ului care nu e atat de daunator sanatatii cat mediului! In topic, e bine de considerat ca daca vrei o masina ca sa platesti mai putine taxe statului trebuie sa fie mai noua. In rest, TOATE MASINILE SUG BANI (exceptand Saab 900, evident )! Cum a pus bine in fraze BMWlido, sa ai BMW nu e ieftin; fie mai nou fie mai vechi. Ia-ti ce iti permiti si stii ca poti intretine, evident..
    1 point
  17. Auzi, tu ai probleme grave daca ai impresia ca la o masina cu peste 200k km cum sunt majoritatea N47 din ziua de azi trebuie schimbate bucsile (din cauza drumurilor de 2 bani), injectoarele ( din cauza motorinei de proasta calitate, volantul (piesa care se schimba la toate masinile si reprezinta un consumabil), bujii (care se ard la orice masina cit ca e BMW, logan sau “ferrari” ) inseamna ca tu nu ai detinut in viata ta o masina si nu stii ce costuri de intretinere necesita aceasta. Ce ai enumerat tu mai sus sunt niste cheltuieli pt orice masia si indiferent de motorizare. Eu nu am vazut N47 sa manance ulei. Ce nu intelege romanul din pacate este ca masina costa si nu ma refer la pretul de achzitie, vrei sa-ti sui curu in BMW atunci platesti si o intreti cum trebuie. Nu iti permiti atunci nu iti cumperi si treci frumusel la Logan. BMW produce masini din ce in ce mai sofisticate, in special cele diesel si cu cat este o masina mai sofisticata cu atat cresc sansele sa pice ceva, e logic dar iti asumi riscul, nu vii plangand ca a trebuie reconditionata turbina in conditile in care schimbi vitezele pana in 1700rpm si ii faci reviziile la 30k km. Putini apreciaza cu adevarat aceste masini si motorizari si le exploateaza cum trebuie, marea majoritate isi suie curu in bemveu apasa pe start, da cu ea in gropi, alimenteaza pe la nu stiu ce benzinarie din lanul cu rapita, o tureaza si fac liniute cu un amarat de 2 litri diesel si dupa vine cu muci la nas ca vezi domne a picat bucsa, vezi domne a picat injectorul, vezi domne imi mananca ulei. Asta este crudul adevar, BMW nu e o masina pentru oricine, si nu orice laudator merita cu adevarat sa detina un BMW.
    1 point
  18. 1) Masina sa o iei direct din Germania , de la vanzator neamt (e foarte important asta , fara "Ali", "Boris" ...etc) 2)Decat sa iei o masina la 200k si mai scumpa, mai bine o iei la 300-350k si mai ieftina .Deja pana la km astia , au fost rezolvare toate posibilele probleme. Mai pregatesti 1000 eur pentru investit in ea si iesi mai bine . 3)Daca masina nu a luat foc la neamt in 350k , nu o sa ia nici la tine , stai linistit . 4)Tuv-ul sa fie cat mai recent . Cu 5000 eur , chiar o sa iti iei un 3-ar decent din Germania , 2007-2008 si o sa vezi diferenta intre o masina vanduta in Romania si una vanduta in Germania . Bafta!
    1 point
  19. Nu merge. Am comandat un set de placute si un senzor, si cu asta am liniste! Placutele pe fata sunt aproape noi, neuzate.
    1 point
  20. S-a facut lumina! In primul rand si eu sunt de acord cu afirmatia ca pretul unui produs ar trebui sa reflecte si calitatea lui finala (binenteles ca acest pret final este dat de un complex de factori care fac ca acesta sa se cuantifice intr-o anumita suma - calitate, marketing, investitii etc.). Exemplul dat anterior - Vezi Renault Clyo 1.5 DCI cu motoare care functioneaza ... ceva km sa zicem si o alta masina, sa zicem cu pretentii usor mai mari, cu pret ... consistent mai mare si la care se duc destul de repede piese "forte" (( Da se pare ca in ziua de azi trebuie sa fim o societate de consum. Dar, chestiunea care eu vreau in acest moment s-o subliniez este o chestiune de atitudine si principiu. In urma verificarii tehnice facute de BMW reprezentanta din Mures, mi s-a comunicat ca atat EGR-ul este dus, cat si turbina mica, mai exact partea electronica (turbina care s-a schimbat la 59.000km, iar acum am 107.000km). Mi s-a mai comunicat ca ambele trebuiesc schimbate obligatoriu. Pret: 6.000lei. In mintea mea a fost ceva de genul: ok, daca e musai, nu am ce face si trebuie sa le schimb pe amandoua. In urma discutiei cu un coleg din Timisoara, mi se confirma ca la E60 daca EGR-ul este infundat, da si defect la actuator. M-am dus la reprezentanta, am intrebat daca este adevarata aceasta afirmatie. Raspunsul a venit promt: "FALS". Nu are nici o legatura una cu alta sunt defecte de sine statatoare si piesele trebuiesc inlocuite. M-am incapatanat, mi-am cumparat un EGR, m-am dus la un service de f buna calitate, l-am schimbat si ce sa vezi??!!!! Dupa inlocuire valoare turbinei mici trebuia sa fie standard 1033mBar si valoarea reala era 1020mBar; adica totul s-a rezolvat. Chestiunea de principiu de care eu ma leg este ca un service autorizat BMW, trebuie sa aiba standarde de calitate, iar beneficiarul final sa fie corect informat, iar acesta in functie de "n" factori, ia decizia finala. PS: ma bucur de masina
    1 point
  21. Inchipuie-ti ca stiu macar atata lucru, am avut cateva zeci de masini de-a lungul vremii. Ma refeream la loganul 1.5 dci, care are acelasi motor de pe clio in diferite variante. Sunt o groaza de Loganuri diesel taxi in Bucuresti. In plus, chiar si cele pe benzina au majoritatea peste 300 mii, ba in plus toate avand gpl. Deci eu zic ca sunt etalon de fiabilitate
    -1 points
  22. Absolut. Inspira respect. Asta din 2020 e dull, in engleza descris cel mai bine. Banal, pe romaneste. Sa il faca macar (discret) luminos daca tot il pun pe masina electrica. Sau consuma bateria inutil!?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.