Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/24/20 in all areas
-
am trecut la rotile de vara acum vreo 2 sapt , masina se apropie de 5000km in aprox o luna se face un an de la running-in service ( schimb ulei , filtru ulei , ulei diferential ) ... ma gandeam sa fac ii fac o revizie completa ( ulei + filtre ) chiar daca in bord nu apare si trebuie sa suport eu costurile8 points
-
inseamna ca pretul real al uneia buna si cu dotari nu e in limitele cautate de tine2 points
-
@AAC, bun asa Sa-l stapanesti sanatos si sa te poarte multi km fara incidente.2 points
-
Desigur,se vede un pic cum sa micsorat garda la sol,dar avand in vedere ca au fost moca si sunt noi le folosesc asa cum sunt1 point
-
Nu e ciudat deloc,e masina de Belgia,are power reduction pt.taxe mai mici,puterea lui stock de fabrica e 143 cai.1 point
-
Salut, Se poate parere pret vs dotarile pe care le are si o verificare VIN, pentru: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x1-ID7Gz8CS.html#gallery-grid VIN: WBAHT710805E71253 PS: pare ciudat ca are motor 2.0 si doar 136cp. Multumesc!1 point
-
Aseara am facut cateva franari mai bruște, sa vad daca e vreo diferenta si pot spune 100% ca acest setup isi face treaba mult mai bine fata de cel stock. Daca aveti in plan upgrade-ul la aceste frane, va spun ca investiția se merita pe deplin. De asemenea, am instalat ultimul update MHD V.9, stage 2+ 98 Octans, masina parca sta tot timpul ĂŽncordatĂŁ, accelereazĂŁ mai rapid ĂŽn comparatie cu V7.1 aceasta fiind considerata cea mai buna versiune de pana acum, dar se pare ca V.9 e un pic mai sportivĂŁ. Vad ca au bagat opțiuni noi ĂŽn aplicație, cum ar fi : - launch control ptr transmisie manualĂŁ - new burble options - max cooling mode - new interface1 point
-
Vai ce frumos e, cred ca nu am am vĂŁzut si nici nu m am uitat sa vad cum arta noul seria 3, in niciun caz nu mai recomand F30, e super frumos in pozele de mai sus.1 point
-
chiar si asa , eu spun ca nimic nu e intamplator si masina potrivita a ajuns in posesia ta , sa o stapanesti sanatos , arata f bine1 point
-
Valoarea mea e masina pana in maxim 30 mii . Asta e adevarul . Stilul și persoana mea nu e de masina peste 30 k .1 point
-
1 point
-
1 point
-
In România oriunde mergi cu un bmw, ĂŽntâi ți se spune cât de urgent trebuie schimbatĂŁ distribuția mașinii iar abia apoi se poate discuta mai departe. Cea mai de succes afacere a service-urilor1 point
-
1 point
-
Asta am luat pana la urma . Am renuntat la bmw din cauza ca m-am intins prea mult . Noul model e prea scump pt mine iar cel vechi e prea vechi . Am ales un vw passat nou highline 1,5 benzina . https://www.dex.be/fr/node/103134 Finalul povesti . Sorry to bother . Peste 5 ani o sa imi iau BMW nou . pana atunci strang jumate din bani cash ca sa dau avans . Nu pot arunca atatia bani pe ceva la mana a doua . Nu ma simt in siguranta .0 points
-
1.8d cu power reduction....in afara de incalzire in scaune si PDC nu are nimic. o pocnitoare pe bani multi si km pe masura. decat sa dai 14k pe asa ceva mai bine iti iei un e84 X1 cu dotari si km putini sau altceva. mai e si urata dar gusturile nu se discuta! sa dai 14 mii pe o masina ce nu are nici macar faruri xenon inseamna ca ori nu ai multa minte ori nu ai ce face cu banii0 points
-
Cavaliere, banuiesc ca ai avut ambele motoare. Spune-mi si mie cu, cat consuma mai putin un N47 fata de un M47? Eu am condus o saptamana un F30 ED 2014, nou-nout, 184 cp-biturbo sau twin-turbo, whatever; nimic impresionant ca si consum la N47. Condus exact cum conduc M47; doar pe Eco-Pro faci economie! Doar in modul sport simti puterea si cum sw aseaja la drum un E90 cu mai multi cai-putere. Asta e parerea mea. ..Cati din cei care au F30 aici ar scoate Eco-Pro? Foarte multi. Asa ca daca vrei sa simti un BMW inca sub c*r ar trebui sa fie un E90, dar fara primele modele cu N47 unde evident sunt sanse de rupere distributie mult mai mare. Dar, aici am uitat, topicul nu este despre cum E90 fata de F30, nu?-1 points
-
-1 points
-
@ MikeOnline!, nu-i frumos sa zici ca mai mult te distrezi aici decat mai stiu eu unde.. Tu insuti vii cu idei unice de genul cat mai mult polueaza una fata de alta.. fara sa iti dai seama ce inseamna "de doua trei ori mai mult".. Sa zic eu, singurul care merita sa rada este cel care a deschis topicul iar noi astilaltii mai batrani forumisti o dam in poluare de parca nu putem dormi la noapte si maine se scufunda pamantul din cauza poluarii.. (Cati dintre voi/noi stiti/stim ca e daunatoare sanatatii masina pe benzina? Faptul ca nu vezi fumul nu inseamma ca tu nu ispiri noxe daunatoare sanatatii.) Si da, batalia pentru incalzirea globala e data de/pentru eliminarea NOx-ului care nu e atat de daunator sanatatii cat mediului! In topic, e bine de considerat ca daca vrei o masina ca sa platesti mai putine taxe statului trebuie sa fie mai noua. In rest, TOATE MASINILE SUG BANI (exceptand Saab 900, evident )! Cum a pus bine in fraze BMWlido, sa ai BMW nu e ieftin; fie mai nou fie mai vechi. Ia-ti ce iti permiti si stii ca poti intretine, evident..-1 points
-
Boaska, omul nu s-a laudat. A zis ca intretinerea unui BMW costa si ca nu e pentru oricine. Aici e problema, noi romanii, cei cu mai putini bani intrati in cont prin salariu.. ne e greu sa intelegem ca totusi BMW inca e masina de lux chiar daca o reparam des. Chiar daca nu le-a iesot distributia la unele modele (pentru ca au vrezut ca inventivitatea - mutand lantul si alte alea contrabalansuri de prin motor si distributie ieftina, din materiale din cat mai putin cost..), totusi le intra bani in cont, adica contul lor! Si nu conteaza ca sute sute de mii pe strazi.. tot ei sunt care se bucura. Daca noi societatea consumatoare suntem orbi sau orbiti crezand ca daca avem o masina mai de fite nu o sa ne coste, ne mintim si e pacat. Foarte bine ca tii la E46 care e matrasit (vazandu-o pe altii..) pentru ca nu mai conteaza.. pana se duce de tot tot BMW iso freaca palmele. Alegeti intelept.-1 points
-
Daca tu nu gasesti linkul, lasa ca l-am gasit eu: https://en.m.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#Emission_standards_for_passenger_cars Ce diferente observi?-1 points
-
MikeOnline, mi-am facut BOAK?SKA onoarea de a comenta din linkul pus sus. Ideea principala/interesanta e mai la dreapta in tabel unde sub NOx: euro 3 este permis 0.5; la euro 4 este permis 0.25; la euro 5 este 0.18 iar euro 6 este 0.08; impresionant. End of rant.-1 points
-
Sa vreau sa schimb un M47 pe un N47 e ca si cum ar trebui ca PERMANENT sa trebuiasca sa am 3000RON in torpedoul masinii chiar daca am facut distributia! Adevarat ca, cei care au N47 "vad" ce nu vad altii, ca din 2006 in 2014 bmw a facut numai motoare fenomenale , care ocazional necesita o reparatie cat se poate esentiala, aproape capitala! :naughty: Nu as da nici 2000 pe o masina cu probleme la distributie(!), nu merita riscul, parerea mea. Nu este vorba de un detaliu de gen, program de revizie, e vorba de o potentiala problema care face motorul complet nefunctional aproape fara simptom. Nu este asta suficient de grav?-1 points
-
..cine nu stie ca intretinerea unui seria 5 e mai scumpa decat a unui seria 3? Sau, asta nu conteaza? Masina in 5k sa fie.. :vava: Cel putin asta se cunoaste foarte foarte bine in partile vestului UE.. (Acelasi lucru e valabil intre 5 si 7..)-1 points
-
(Nu am crezut ca trebuie sa mai explicc o data.. Pe de alta parte eu zic sa ne referim doar la BMW nu si la alte marci de masini) Ok. De bagat de seama ca piesele de schimb ca si manopera (ca traim in Romania..) este mai mare la un model dintr-o gama superioara. Iar eu cred ca si de asta trebuie tinut cont, nu doar de cat de populare unele modele sunt fata de altele. Sau poate asa e mai bine inteles: "fitzele costa" si dupa ce o cumperi; la unele mai mult ca la altele.-1 points
-
-1 points
-
Nimic surprinzator daca sa zicem nu a fost luat cu, certificat de garantie, sa zicem, sau l-a gasit mai ieftin. Banii pe alternator i-a primit inapoi? Ce a fost reconditionat la alternatorul vechi? Perii colectoare, rulmenti si "rolele" rotorului, sau doar periile.-1 points
-
E noua , motor mic pe benzina . taxe mici . are piele si alcantara , are automatic cruise control , incalzire in scaune , keyless entry , apple carplay . Dar cel mai mult conteaza ca e noua si istoricul ei incepe cu mine . Faptul ca e noua si ca nu am treaba cu ea o buna perioada de vreme ma face sa ma simt in siguranta . Maxim 15 000 de km anual fac cu ea . Am vazut ce inseamna sa vrei bmw . Trebuie luat neaparat nou . Dupa asta o sa imi iau bmw dar numai si numai nou .-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00