Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/26/20 in Posts

  1. un cocalar rupt in cur de romania, deala disperat pe viata, unu care vrea masina de 100k da sa plateasca 50 lei taxe la ea .... intelegi?
    3 points
  2. Daca-ti da bimmer mintea lui, ti-o ia corpul razna.
    2 points
  3. Hai sa pun eu o alta intrebare. Suiera tot in aceiasi zona a acceleratiei ca inainte?? Atunci trebuie fie sa o refaca din nou fie sa iti dea banii sa o faci in alta parte. Eu asa as proceda. Cum am zis mai sus. Diferenta dintre suieratul de acum si cel dinainte o numai o chestiune de timp. As vrea sa stiu ce justificare gasesc ei la asa simptom? Ti-au dat vreo garantie pe rectificare? As fi vrut sa aud minim 100k km sau doi ani si km fara limita. Astea sunt variantele clasice de asigurari.
    1 point
  4. Daca ajuta la ceva - la E90 LCI am avut pierdere pe la supapa stutului de incarcare .
    1 point
  5. Am gasit zilele trecuta masinuta, 2019 luna a 8-a cu tot ce am vrut eu pe ea , bonus are si bordul digital, selenite grey culoarea. Mai am de asteptat vreo saptamana jumate acum pana e livrata in tara..greu va trece timpul
    1 point
  6. Cu alte cuvinte vorbim de parveniti adica ghertoi care au dat de bani.
    1 point
  7. )))))))) Imi place de tine ca ai simtul umorului nu ca altii...frustrari multe.
    1 point
  8. Nu-ti mai consider postarea ....sarcastica. Admitem ca a fost o neintelegere din partea mea avand ieri o zi mai ...diferita. Intre timp, uite: https://www.oilspecifications.org/articles/acea-good-bye-a1-b1-welcome-c5.php
    1 point
  9. Un gest frumos din partea dealtfel pe care il gasesc insa inutil. Eu consider ca i-am explicat initiatoruluu foarte clar si simplu ce are de facut. Sau poate eu am gresit (iar) gasind o nota usor sarcastica in comentariul tau ? Posibil. Cred ca de vina a fost termenul tau ..."uleiul ars care ajunge..." si care ma forteaza sa pun o intrebare de bun-simt: - cum ii explici asta unui utilizator auto care afirma chiar cu sinceritate ca el cat ulei pune in motor, atata scoate dupa 8-10 mii km ? Sa nu-mi spui ca nu crezi in existenta unor astfel de motoare, chiar si eu ma puteam lauda cu asta la masina anterioara ! Cum vorbim in acest caz despre "uleiul ars" care ia calea ratacirii spre catalizator sau DPF si totusi omul are nivelul pe joja constant dupa 10 mii km ?
    1 point
  10. Eu cred ca am concluzionat ce ai spus tu. Mai bine sau nu, ramane ca ALTII sa constate. Ca tu esti specialist in uleiuri ca si in alte alea, nu am stiu.. dar eu chiar nu te-am.contrazis. Orice teorie oricat de stufoasa ar fi poate fi esentializata in cateva idei simple, pe intelesul tuturor. Asta e MOTIVUL PRINCIPAL pentru care se pune uleiul C3 la diesel. Parerea mea.
    1 point
  11. Fuyao are al meu F20 din fabrica. In functie de perioada/model si ce negociaza toti marii producatori schimba furnizorul de parbrize Iar faimoasa sigla a marcii este ca sa arate ca este un echipament OEM care are un grad mai ridicat de verificare a calitatii produsului si un pret mai mare, de multe ori nejustificat.
    1 point
  12. Habar n am, dar il stiu pe ala care ii stergea minusurile )))))) Mi a crescut consumul mixt de la 5% la 5.2%, probabil ca merg cu trapa deschisa, ca tot nu am credibilitate, ca n are cum dom‘ne. Probabil isi imagina ca e consumul dimineata la prima ora pe Stefan cel mare.
    1 point
  13. Concluzia ultimelor posturi ar fi ca > Porsche e sub Reno la siguranta pasagerilor > Daca era stratul de asfalt mai gros (nu se fura), nu murea un biet cetatean posesor de Panamera alba pe autostrada > Se poate afla dupa VIN “a cui” proprietar este autoturismul (adica masina detine pe cineva/ceva - poti afla dupa seria de caroserie) > In 2020, viteza mare nu inseamna 200, totusi. 2020, cand un Polo ajunge la 200 lejer, nechinuit. Acest post este un pamflet si trebuie tratat ca atare. E luni, cu totii am inceput mai greu. LE: “Ontopic”, as incepe cu verificarea informatiei; in lead se anunta moartea unui om si ranirea altor 2, iar din textul stirii, care cuprinde comunicatul Politiei Rutiere, aflam ca ar fi 3 persoane ranite carora li se acorda ingrijiri la fata locului. Trecand peste acest aspect, sunt multe feluri in care putea muri soferul; pare ca a intrat cu laterala dreapta in parapetii care aveau toate sansele sa intre in masina...pana la sofer. Sau, pur si simplu, soferul avea covid si a apucat sa moara inaintea accidentului, asta fiind cauza evenimentului rutier. E luni . PS: Scuze, am jignit Reno, era vorba de Clio; Clio e mai sigur ca Porsche. /s
    1 point
  14. Aseara am facut si eu cerere online pentru verificare campanie tehnica la Oradea . Cam fara speranta , pentru ca am mai facut odata anul trecut parca si mi-au zis ca nu exista recall pt masina mea - 525D , 2014 . Spre surpriza mea , am fost sunat azi de cei de la Grup Vest si programat pentru verificare racitor EGR pentru marti . Au zis ca il schimba in functie de doua conditii - daca curge sau daca are un anumit numar de serie .
    1 point
  15. Ne pregatesti inca DIY? Astia cu uleiurile lor or sa termine literele de la alfabet iar pe noi de bani!
    0 points
  16. Sincer, nu am crezut ca insisti ata deult. Ok. Incerc un alt raspuns simplu. Poate nu indraznesti sa il consideri si pe asta sarcastic! Nu consuma utilajul cu ulei C3? Foarte bine! Asta inseamna ca uleiul NU AJUNGE in filtru. Nimic mai bine. Uleiul acesta a fost facut pentru a NU RAMANE in filtru (pe langa alte chestii/aditivari..). E atat de greu de inteles? Nu ramane in filtru la motarele care il consuma. Acum te-as intreba, si chiar nu trebuie sa raspunzi! Toate motoarele sunt la fel de bune ca al tau care nu consuma?? Evident ca nu, ba dimpotriva! Sau tu chiar stii ca sofer dinainte cat si daca o sa consune uleiul din motor in 30k km??? Sa zicem ca poti estima ceva. Dar deja o dam in fabule. Producatorii de uleiuri s-au gandit la un ulei ca acesta. Sa apreciem si sa il folosim! Nu te teme mai revin cu un raspuns din documentatie, sa retii ca de acolo reiesr NU DE LA MINE. Imi poti explica si mie de ce ai ales sa te iei de ideea mea care am spus de la inceput ca vine in sprijinul a ceea ce ai spus?
    0 points
  17. @P.I.M.P. mie asa imi pare, dat putin pe fwd, oricum naspa situatia... dar... cum altfel sa-ti "permiti" Cayenne daca nu furand pana si parcari de 20 de lei... La cum arata Passatul albastru, care de fapt e golf 4 as zice ca nici rahat de analize n-a ramas din sofer si ocupanti... dar uite ca au avut zile.
    0 points
  18. Probabil iti consuma ulei, e dus motorul
    -1 points
  19. Nu vreau sa continui mult pe tema degriparii, dar poti sa fii sigur ca pistoanele (poate ca era si cazul sa spui in ce sens, unde mai exact) se gripeaza pentru ca pistonul are aceea garnitura de cauciuc (uzata sau crapata sau chiar distrusa)care protejeaza acel ansamblu de mizerie, apa, praf de placuta, cate si mai cate..; de aceea se gripeaza! Se mai gripeaza pistonul si din cauza ca scapa lichid si rugineste cilindru de metal.. Suruburi de aerisire zici? Eu nu am patit niciodata sa nu le pot slabi intregi! Daca te uiti cu atentie pe acele suruburi.. exista doar o portiune mica 2-3-4 mm in partea de sus, pe surubul de aerisire care rugineste, pentru ca acolo apuca rugina sa se depuna, dar nu rugineste tot surubul! Iara daca folosesti cheia potrivita, speciala nu vei strica niciodata acel cap al aerisitorului. Acela nu este un surub normal si mi se pare normal sa fie desfacut cu cheia dedicata. Consider ca am dat un raspuns complet si logic.
    -1 points
  20. rulmentul a fost cu tot cu flansa cu tot? parca 70e e un pic cam mult, cred ca eu am schimbat cu un skf la 35e... in rest bine ca ai rezolvat
    -1 points
  21. Presupun ca ai schimbat rulmentii in pereche... La reprezentanta evident ca sunt cele mai putine surprize. Si mai ales poti sa fii sigur ca rulmentul a fost instalat/"protejat", ei avand prese potrivite, totul fiind executat cu efort ...minim! ..Probleme cu rugina si depunerile sunt specifice doar noua celor fara prese dedicate. (Nu stiu daca cineva a sugerat aici dar si incalzirea prealabila a fuzetei (pentru a se dilata) cu arzator cu propan poate avea un efect pozitiv in extragerea rulmentilor.. cu "presele" obisnuite.)
    -1 points
  22. Ce presa ptr depresat planetare ar fi mai buna?
    -1 points
  23. Bai si cu bemeveurile astea, ba st masini bune ma, numai ca daca le dai kilometrii de 5 ori inapoi la 180000 se strica.... si problema si mai mare este ca nu mai gasesti un mecanic competent, numai necalificati peste tot...
    -1 points
  24. meseriasii hai nu stie nimeni cam ce presa ar fi buna ptr depresat planetara spate? am luat presa de rulmenti, sper sa fie ok ce am comandat...
    -1 points
  25. Vrei sa scoti capatul planetarei din fuzeta?? La mine a iesit cu lovituri de ciocan intr-un dorn un pic mai subtire, sa nu infloreasca filetul.. (dar nu am scos piulita de pe surub pana nu am avut certitudinea ca iese la mana din fuzeta..) am dat in capul planetarei pana iesit. Am dat in dorn, niciodata direct cu, ciocanul in planetara. Am scos si sprijinit in aer cat de cat drept capatul celalalt al planetarei (dinspre cutie) cu o sarma de cadrul-sport al diferentialului. Sunt super ocupat acum, ca as mai fi zis.. dar asa am procedat in linii mari. A, am pus un penetrant ca sa ajute cat de cat sa intre pe canelurile planetarei.. A si rugaciuni la cer sa iasa!
    -1 points
  26. https://www.sculebgs.ro/scule-mecanica-auto/prese-pentru-tambur-si-butuc-de-roata/bgs-7682-presa-universala-pentru-tamburi-de-frana-butuc-de-roata-7682.html?gclid=EAIaIQobChMI9PmN2-Wc6gIVzBoYCh2-MgWmEAQYASABEgK6-_D_BwE eu as paria pe una de asta , problema e ca tb sa o vad efectiv cat de strasnica este ptr ca sa mai am doua acasa... una cu gheare si una yato ptr extras rulmenti... dar au suruburile slabute pentru o planetara ruginita de e46
    -1 points
  27. Multumim Alex ca ai revenit cu rezolvarea. Oricum daca aveai problema cu imaginea dublata ei erau cel mai in masura sa o rezolve.. Adica puteai ridica problema fara discutie. Care a dat cu minus la postarile din topicul asta sa bage niste flotari in cinstea ideilor puse in topic, ..ca am avut dreptate.
    -1 points
  28. https://www.opieoils.co.uk/t-acea-car-engine-oils-specification-explained.aspx "ACEA C3 Same as C2 except for HTHS > 3.5 and without Fuel Economy performance. Stable, stay-in-grade oil intended for use as catalyst compatible oil in vehicles with DPF and TWC in high performance car and light van diesel and petrol engines, with a minimum HTHS viscosity of 3.5mPa.s. These oils will increase the DPF and TWC life" Ne-am lamurit!? Mai e si C4. Dar sa ne oprim aici ca ne-am contrazis degeaba.
    -1 points
  29. As spune ca e firesc. De ce ai lua brusc piciorul de pe acceleratie? In regimul ala de lucru nu vad asa ceva ca fiind un lucru util. Sau poate tu te astepti sa nu se intample absolut nimic in accelerare la maxim? Daca motorul nu are protectie cu atat mai mult.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.