Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/04/20 in Posts
-
masina e facuta din bucati! tu doar incerci sa te convingi singur ca nu e adevarat! in afara de faptele dovedite de seria se sasiu vs. poze si realitatea (masina propriuzisa), toate sunt speculatii/inventii, fara nicio baza (ca nu e facuta nicio conversie, ca Da, s-a facut un "update" serios dar se pare ca a fost facut cu indemanare si simt de raspundere. Omul de fapt e axat pe electrica/electronica BMW, retrofit, conversii, diagnoza, codari si respira doar BMW. samd...) realitatea este alta, desi tu nu vrei sa o recunosti: ai luat o mare teapa, vanzatorul te-a mintit in ultimul hal, masina e facuta din bucati. semnele sunt si au fost peste tot din momentul 0 dar tu nu ai avut capacitatea sa le vezi/descoperi (desi erau chiar sub ochii tai: eticheta stalp (cea cu valori presiune roti, codul culorii, etc) la mine e lipita pe stalpul dreapta; am vrut sa inlatur mocheta din zona "odihna picior ambreiaj sofer" dar e lipita cu ceva adeziv puternic si n-am insistat. samd...) si acum nu ai bunavointa sa le accepti! tu degeaba scrii acum pagini de povesti pe forum!nu le citeste nimeni (prea lungi si obositoare) si nu schimba cu nimic realitatea! noi doar putem spera ca masina asta nu se va transforma intr-o alta teapa pentru o alta personala iar urmatorul si ultimul ei proprietar va fi un centru de dezmembrari !3 points
-
Se pare ca problema dezlipirii barierei de vapori din portiera nu m-a ocolit nici pe mine. Aseara la spalatorie am observat problema. Luni sunt programat la APAN pentru remediere, dar in weekend s-a anuntat ploaie. Pana atunci am aplicat niste slavic science, am pus o punga care sa impiedice apa sa se reverse in interior.2 points
-
WOW...cat hate si ce inseamna sa judeci prosteste, am avut 2 seria 3 cabrio timp de vreo 6 ani am condus numai cabrio in perioada aia, nu aveam alta masina si era ideea ca pe calduri de genul asta nu ma puteam bucura de faptul ca am decapotabila, dar poate unii sunt mai rezistenti am gresit eu se pare. Eu nu ma simteam comfortabil la 40 de grade cu capul in soare. Atat2 points
-
Problema electrica, numai o diagnoza te ghideaza cam pe unde sa cauti, cu siguranta au ramas stocate erori, de aici incepe cautarea, contacte, senzori, cablaje.1 point
-
1 point
-
Istoric service: https://smallpdf.com/shared#st=2161a3de-0935-40fe-8b02-8743e3f3ac67&fn=VH14516-istoric.service.pdf&ct=1593874288211&tl=share-document&rf=link1 point
-
Ha, te plictisesti bimmer ? Cam liniste pe forum Ok, daca insisti tu, mutati-l unde doriti n-am eu nici o treaba cu asta. ...sa incerc sa-ti raspund pe scurt :) Dupa ITP normal ca am inceput cautarile despre istoricul masinii si in 5 min imi era aproape limpede situatia dar nu eram maxim convins pt ca pe "www.bimmer" mi se prezenta grafic o masina cu volan stanga (desi in descriere era R) si, dupa cum am mai spus, unele site-uri faceau confuzie intre "volan dreapta" si "conducere pe dreapta". Adevarul este ca nu am tremurat foarte tare dupa istoric, nu zic ca nu e important dar cate masini nu vedem ca in ciuda unui istoric beton, ele abia mai stau pe picioare. Initial eu am vrut "benzina" insa ce m-a facut sa renunt au fost anunturile vanzare - aproape in toate apareau probleme de garnituri motor - ori ca au fost inlocuite, ori ca necesita inlocuirea lor - si asta m-a dus cu gandul la 2 lucruri: - fie motoarele astea lucreaza la temp ceva mai mari decat restul si/sau au racirea deficitara din constructie - fie au nimerit la viata lor la un moment dat pe mana unor copii bolnavi + intretinere zero. Am schimbat linia pe diesel unde normal, alte riscuri, alte bube. Stiti vb aia - "cand s-a oprit dieselul sub tine, ai belit ***a !" Raman la ideea mea - trebuie sa ai o oarecare doza de inconstienta sa te apuci sa cumperi un BMW SH (si inca trecut de 10 ani) pt ca sa fim seriosi, nu folosesti un BMW sa mergi cu el "la consum" si nici cu 42 la ora pana la biserica, duminica. Da, ca mai sunt mici abateri de la asta, nu zic, dar in general sunt masini calarite si forjalite maxim iar intretinerea masinii ...nah, care cum poate. (nu generalizez, stiu posesori de BMW care respira BMW dar nu despre ei e vb aici) Oscilam intre Peugeot 508, Insignia si e90 ...unde THP-ul francez m-a dezamagit si-mi ramanea varianta (buna dealtfel) HDI ...Insignia de 1.8 mi se parea o prostie submotorizata, la dieselul bi-turbo chiar nu aveam chef sa-i mangai oringul pompa ulei si sa-i dezmierd cuzinetii palier ...iar BMW presupunea sa nimeresti o chinuiala in care sa tot lopatezi bani cu nemiluita pt ca pe "fostu'/fostii" nu i-a interesat de nimic de sub capota nestiind decat talpa groasa. Ha, ha - am acceptat provocarea si am mers pe BMW insa imi placea mai mult e46 decat e90. Am si vazut vreo doua dar din pacate erau departe de asteptarile mele minime. Stiti ..."ce vrei boss, nu-i masina noua". M-am orientat spre e90 dar ciudat - din majoritatea anunturilor puteai deduce ca vanzatorii sunt niste masochisti altfel nu-mi puteam explica de ce in general aveau masina in proprietate de 1-2 ani, publicau si o lista lunga cu cate au inlocuit (si uneori totalul listei se apropia binisor de valoarea masinii) ca apoi sa o vanda ca "impecabila" pt ca ce sa vezi ? - brusc femeia vanzatorului s-a pus pe facut copii si evident, omul avea nevoie declarat de "ceva mai mare" ...si de regula declara ca tot BMW ! Toti din posesori de "treiar" se vroiau in "cinciar" ! Intre timp aveam un amic in DE (samsar toata ziua) caruia i-am trasat sarcina sa se ocupe de un e90 si saracu' deja innebunea cu mine ! - ma lua brusc cu telefon si poze "uite tata, e asa si asa, are aia, nu are aia ...ai 20 min la dispozitie sa-mi spui ce fac altfel "zboara" de sub nasul nostru. Nu mi-au placut nici unele (bine, nici eu nu i-am dat buget prea mare sa nu i se suie la cap) asa ca am renuntat si m-am intors spre piata SH din Ro - aici e viata tati, e cu amuzament si "care pe care" , nu te plictisesti ! (apropo, un amic si-a adus recent un Insignia. Bibelou, frumoasa, mare, diesel, 1 milion de cai ... vine si-mi spune - e superba, trage de rupe (la 1,7 tone ?) numai ca (ce-mi place cand vine vorba de masini si apare si sintagma "numai cĂŁ") ...numai ca smuceste rau la plecatul de pe loc, zici ca tocmai cobor scarile cu masina ! Demontam, transpiram, injuram - volanta masa dubla "haftuita" electric ! (puncte sudura). Adica ce atata elasticitate, preluare graduala șocuri, arculete, lamele si cauciuce - ..."Vasileeee, hai baga' aici la domnu' Hans un electrod d-ala sa nu mai miste dracovenia asta ! " Masina luata de la neamț din curte. Kit ambreiaj nou, montam, dupa 2 zile masina incepe un dialog prietenos cu proprietarul - low pressure oil. S-a dus in service, oring pompa ulei, pompa noua, cuzineti noi, rectificat arbore. Si mirajul s-a destramat precum o "fata Morgana") Despre masina Nu stiu ce sa zic cu țeapa mea. Pe undeva e si țeapa ...pe undeva nu, depinde din ce unghi privesti problema si in ce context. In discutia de acum cateva zile cu fostul proprietar, la un moment dat cuvintele s-au ascutit moment in care omul ma intreaba - ok de fapt ce imi reprosezi ? Nu merge masina ? Ai intampinat vreo problema ? Esti nemultumit de ceva ? Intr-adevar, ce sa zic la asta, adevarul e ca masina e in mintile ei. Ok, o masina SH incepe "sa se spuna" cam dupa 6 luni de exploatare si minim 5000 km (eu am 5 luni si 4000) dar chiar si asa, nu pot decat sa ma declar multumit. Da, s-a facut un "update" serios dar se pare ca a fost facut cu indemanare si simt de raspundere. Omul de fapt e axat pe electrica/electronica BMW, retrofit, conversii, diagnoza, codari si respira doar BMW. Totusi este si o teapa pt ca s-a omis intentionat (in scopul vanzarii) o parte din istoric si interventii. Desigur, si eu am vina mea. Preferam sa iau decizia cumpararii in deplina cunostinta de cauza si azi, acum, e destul de greu sa spun daca mai cumparam masina asta. Poate daca mai vedeam 3-4 cazaturi veritabile "L" si poate dupa o verificare mai atenta a retrofiturilor - posibil ca da. Sau renuntam definitiv la ideea BMW. Kilometraj @bimmer - este pe pagina anterioara un raport RAR scos de colegul @stormzor. A fost primul care l-am scos si eu "dupa" ...si tot "dupa" am inceput sa fluier incetisor un cantecel dandu-mi basca pe ceafa. Kilometrii par sa corespunda, inspectia ITP ce apare acolo in Aprilie 2020 e facuta de mine. Acuma, cati km o avea in realitate, cine stie. Adevarul ca nici nu-mi pasa prea mult de km, m-am impacat si cu retrofiturile si conversia, poate doar as vrea sa stiu cumva ca totul a fost strans/fixat cum trebuie. Inca deocamdata nu ma pot plange de nimic dar nici nu m-oi apuca sa desfac masina pt verificari. Apropo, cat am stat cu capul sub bord pt resuscitarea ventilatorului, am aruncat o privire pe acolo dar toate firele, cablurile, izolierele, clemele, plasticele, suruburile le-am gasit fixate frumos, la locul lor, stranse ferm. Cand mi-am inlocuit filtrul aer motor desfacand toate plasticele alea, am tras de pompa servofrana in toate felurile, am verificat traseul conductelor dar n-ai fi zis ca nu asa a venit masina din fabrica. Fluide Ce fluide sa mai schimb @bimmer ? De uleiul din cutie am scris, despre uleiul motor sunt la al 2-lea schimb ...uleiul hidraulic de servodirectie nu-l pot schimba pt ca nu-l am (ma tot chinuiam sa pricep ce mama naibi a fost in spatiu acela de langa motor ramanand un suport si gauri goale pana brusc mi-am dat seama ca nu vad rezervor ulei servodirectie) Uleiul motor (urmeaza sa ma arunc in folclor gros ...dar ma risc) Omul mi-a spus ca el a folosit doar Twin Power 5W30 asa ca in primele zile vazand ca nu gasesc rapid o fisa tehnica a sortimentului, am mers pe mana lui si am pus acelasi ulei si eu. Frateeee, cand am scos joja (inainte de schimb) mai sa pic pe jos ! Am verificat-o si la achizitia masinii dar a fost pe fuga si nu m-a interesat prea tare. Ar fi culmea sa ai o masina in vanzare si sa o expui cu joja goala sau lipsuri grave. ...nivelul era bun dar joja era plina de depuneri cu mici "firisoare" de ceva ...si pt o clipa mintea mi-a zburat cu 10 ani in urma pe cand am folosit ultima oara Castrol. Clar zic, motor ultra jegos, depuneri, ulei prost si probabil inlocuit la aducerea aminte. Si nu imput asta fostului proprietar, in fond el daca a apucat sa faca unul, maxim doua schimburi. Uleiul nou era deja luat asa ca fara nici o incantare l-am pus in motor. Oricum degeaba, dupa 20 (doua zeci) km era praf ! Ai fi zis ca are 25 mii ! Aveam deja experienta asta, in 2012 am cumparat un diesel care idem, plin de namol si ala si care in maxim 30 km imi innegrea uleiul de ziceai ca e pamant. In primul an i-am facut vreo 4 schimburi ulei iar ulterior m-am fixat cu schimbul la 5-6 mii km. Desigur, toti imi spuneau ca sunt idiot, ca arunc cu banii pe fereastra, ca dieselul "asa face toate ca e porcos" ...dar dupa vreo 2-3 ani, ce sa vezi ? A inceput sa-mi mazgaleasca uleiul nou la 100 km ...la 500 km ...la 1000 km ...incat la urma am ajuns la performanta sa vad ca uleiul capata o culoare usor cafenie dupa vreo 3000 km si axele cu came (din cat puteam vedea prin buson) din culoare galbuie/maro pe zonele fara tangenta, acum erau curate total ! (sunt total impotriva solutiilor de tip "flush engine" pt ca asa-s eu, cĂŁpos) Revenind la Twin Power, dupa schimb ulei nu am putut decat sa remarc - ....ba, voi astia de la Castrol tot prosti ati ramas ! N-ati miscat un deget in performanta, mergeti inainte doar dintr-un ecou ce inca mai are rasunet prin Europa de Est si pe baza unor contracte pe care ati reusit sa puneti mana, ...si sunteti mai tare preocupati sa "va bateti" cu "baietii rai de la cealalta scara" adica Exxon (Mobil) - alta panarama de ulei. Prima concluzie cu Twin Power 5W30 cel nou inlocuit ? Pai niciuna. Motorul se auzea prost si inainte de schimb si la fel de prost si dupa schimb. Ok, mici imbunatatiri de sound dar mult sub asteptari de la un ulei proaspat. ....iar turbina la fel de aiurea imi fluiera dimineata in primii 2km cum la fel fluiera si dupa. Ok, ca sa nu imi rupa nevasta capu' pt al 3-lea schimb ulei, am zis ca las Twin-u' macar 2-3 mii km. In fond tot una era acum ...insa cu ochii pe kilometraj, la prima ocazie scapat "de sub control" am venit acasa ranjind cu alt ulei. Mda, sunt convins ca vreti sa stiti ce am cumparat ... Pai ce sa fi cumparat decat o mizerie hidrocracata de LM, un jeg de A3/B4 dar si C3 (desi nu am DPF). M-am uitat ce-i drept si la Valvoline, gama Syn, Ravenol, Fuchs Titan si inca cateva dar mi-a placut mai mult eticheta frumoasa de la LM ....aaaaa, o sa spuneti Motul, bĂŁ ai uitat Motul ! Nu am uitat dar tocmai m-am despartit de Motul 5W30 dupa un mariaj de 6 ani in Fordul sotiei. I-a ghiciti ce ulei are acum Fordul ? ......ati ghicit ! Primele impresii cu "pamantul" de LM 5W30 Pai liniste. Frate, s-a facut liniste. Sound mai moale adica. Apoi o idee am resimtit masina mai libera, mai elastica. Bine-inteles, e acel placebo grav care ne zapaceste creierii la fiecare dintre noi cand inlocuim uleiul. Oricum la 8000 il scot afara. Ei, si cireasa de pe tortuleț - fluieratul turbinei dimineata (pe rece) s-a redus simtitor. Adica turbina nu mai mieuna ca o pisica-n calduri 1-2 km dimineata de intorcea lumea capu' din statia de autobus ci acum mai mult scoate cateva oftat-uri de motan proaspat "golit" si cazut in nostalgie. Stati, nu fugiti sa cumparati LM pt ca tortuletul meu are 2 cirese. Dupa schimb, intr-una din zile am zis sa nu ma plafonez ...stiti cum e, nu ? Trebuie sa emiti pretentii, sa te respecti, sa vrei tot mai mult ...asa ca m-am improptit in usița rezervor, buson afara si "ia fatĂŁ de aici niste ulei 2T sa te vada tata cum iti creste pulsul ! Ori vei zbura, ori vei crapa ! " Nu s-a intamplat nimic in ziua aia dar ce-i drept am rulat putin si oricum stiam ca efectele dopajului apar dupa minim 30 km. Saracul diesel anterior, 6 ani i-am dat steroizi 2T dar acolo era alta situatie. ...a doua zi rulam plictisit prin oras cand am remarcat ca motorul a capatat un sound mai fin, schimbatorul nu imi mai tremura si pornirea devenise ceva mai promta. Nah, nu diferente mari dar pe mine ma faceau fericit. Alea ca "trage mai bine" si "mi-o scazut consumu' " eu nu le-am sesizat si nici nu m-au interesat. A devenit regula - tras in peco cu rezervorul gol, pus 200 ml ulei 2T, facut full - si "liber dreapta". @bimmer - nu mai vreau sa inlocuiesc decat fluidul intitulat antigel. La frane nu ma bag deocamdata pt ca sunt prea meseriase si uneori imi iese prost cand vreau un lucru "din bine" sa mearga "si mai bine". Era vorba ca pe azi voi efectua aceasta operatiune delicata dar din pacate m-a lovit o lene crunta + niste nori ciudat colorati stau la panda. Ok, am garaj dar e ocupat asa ca se amana faza. Ca sa fac cateva valuri si sa-mi sariti in cap, va spun direct - mi-am cumparat 4 litri antigel concentrat ROZ (a se citi r-o-z) si G12 (ge' doișpe' cum ar veni). Ba, esti prost ? BMW zice ca ... Lasa sa zica BMW ce vrea, cat a fost masina la ei au pus ce au vrut, acum e la mine si pun ce vreau eu. In plus am vazut multe din ce zice BMW inclusiv ce a zis pe eticheta c.v. - dar am eu asa o afinitate spre rozu' ala bombon. Pacat ca rezervorul vasului e negru si nu se va vedea rozu' ala cum dĂŁ mișto sub capota dar important este ca-l stiu eu ! @bimmer .. eu m-am plictisit de cat am scris si cred ca ti-am raspuns per general cam la toate...1 point
-
am pus ulei , totul a iesit bine , nu mai curge deloc ulei este uscat complet pe langa mufa si pe mufa. Am mers cu masina 1 luna de zile si totul este ok, am vrut sa fiu sigur ca totul este ok, de asta am revenit mai tarziu cu un comentariu, va multumesc frumos de sfaturi . Inca ceva , cine isi schimba uleiul la cutie sa schimbe si acea piesa care este vreo 60 de lei , ca sa nu pateasca ca mine !1 point
-
Eu sunt la a patra masina luata in jur de 1 an max 2 ani vechime si rulaj intre 5 si 15.000 km si mi s-a parut de fiecare data cea mai buna optiune. Practic, am luat de fiecare data o masina pe care mi-o permiteam si noua, intr-o stare ireprosabila, cu garantie, dar cu 25-30% mai jos ca pret. Altii cumpara masini cu rulaj 200.000 km...sunt sigur ca au si ei o motivatie.1 point
-
roman autentic aici ^^ 125k km unii oameni ii fac in 5-6 ani sau chiar mai bine. Gen, peste 6 ani masina omului va avea 150k, iar aia de care zici tu va avea 300k. In prima varianta (probabil) nu vei baga mare lucru in reparatii, pe cand in a 2-a s-ar putea sa inceapa sa-ti pice mai multe (dar probabil genul de om care apreciaza o astfel de masina nu va baga mai nimic in reparatii, va da km inapoi la 150k si o va vinde altui 'pasionat') Nu toti isi iau masinile ca sa piarda cat mai putin la ele, sau sa le vanda in profit. unii se mai gandesc si la siguranta, la lipsa durerilor de cap, gen sa te poti trezi dimineata si sa pleci cu ea la un drum de 5000km fara sa stai cu grija ca te lasa in drum. @raduron - sa o stapanesti sanatos si fara incidente!1 point
-
@SKW, ce grijuliu ai devenit tu si cum speri tu ca masina asta sa nu ajunga sa "țepuiasca" un alt proprietar. Fi linistit, nu e cazul. Bine-inteles, pt tine e facuta din bucati, iti dau dreptate, acum esti multumit ? Eu zic sa iti notezi seria sasiu sa nu ajunga cumva la cineva drag tie ! Faptul ca tie ti se pare obositor un text de 4 minute asta nu inseamna ca pt toti e la fel. Sti ce e trist @SKW ? Ca nu intelegi mai nimic din spatele acestor randuri. Sper ca nu te-am obosit prea tare cu aceste randuri ...si nu mai insista cu citate, stiu ce am scris pana acum. Si oricum, nu am inteles interventia ta, eu vorbeam cu @bimmer. Nu te baga aiurea in seama mai ales cand subiectul te depaseste.0 points
-
Aaaaa, preventiv, sa nu uit. Nu vreau sa deschid polemici legate de ideile mele si zemurile ce le folosesc eu. Fiecare motor are istoricul si toanele lui si este exploatat in regimul ce il impune utilizatorul. In plus fiecare percepem diferit si interpretam diferit semnalele ce ni le da masina ca reactie la anumite consumabile asa ca nu va luati dupa mine. Nu sariti pe bietul motor din dotare sa-i rasturnati "feng-shui-u" pt ca a zis unu' pe forum ca Twinu' e de rahat si musai antigel de nu stiu care. Am omis intentionat sa dau numele sortimentului de Liqui Moly pt ca nu am chef de flame. Nu am cautat dar presupun ca exista pe forum o sectiune dedicata. In plus ...stiu, ciudat, dar eu inca nu sunt convins ca aceasta masina a suferit o conversie. Posibil ca undeva s-a intamplat ceva, o greseala, un refuz, nu stiu ...sau totusi vb unui prieten - "boss, eu te inteleg perfect, esti inca in faza de negare si ti greu sa accepti ca fix tu ti-ai furat-o" :)0 points
-
Baieti, s-a clarificat situatia si am insistat sa o clarific si pt linistea mea dar si pt faptul ca deja pe topic au inceput sa apara chestii de "suduri la kil", "rupta-n doua" , "furturi" si alte minuni. Pe concret, ar fi momentul ala cand te insori de tanar, mireasa iti lasa generos "o pata" pe cearceaf cat un capac de canal ce iti distruge pivotul ...si ulterior afli ca toti soferii de autobaza din oras o saluta dar tu iti spui plin de incredere "las', ce a fost a fost..." Vi-am spus, n-oi fi eu fix specialist in BMW dar am vazut cateva masini la viata mea si greseala mea a fost ca m-am bazat doar pe asta si n-am pus si accent pe verificarile istoric. De fapt dupa ce platesti 50-70 lei ca sa verifici fiecare cazatura "impecabila, merita vazut" si cand ajungi langa masina si incepe proprietarul cu "numa' cĂŁ" ...iti cam trece obsesia cu istoricul si lasi garda jos. In fond ce vrei sa cumperi - un istoric sau masina reala din fața ta ? Am vorbit azi cu fostul proprietar, i-am expus problema si off-ul meu, omul m-a ascultat linistit dupa care in 20 min de conversatie mi-a dat toate lamuririle. Ce-i care ati parcurs topicul pana acum ati putut constata ca nici o clipa nu i-am adus vreo vina masinii - nu am ce sa-i reprosez, se comporta exemplar, sunt foarte multumit. Si nu sunt vreun Dorel la care "las ca merge si asa" ci dimpotriva, sunt tipul ala chitibusar si obsedat caruia ii fura somnul si cel mai mic sunet anormal la masina. (daca in 4 mii km sunt la al 2-lea schimb ulei pt ca la primul mi s-a parut mie ceva .... e clar.) Pt ca mi s-au cerut am pus gramada niste poze facute azi pe fuga. Da, masina a suferit un "update" de care sunt absolut multumit. Si pt ca aseara hoinaream pe forum am ajuns si la capitolul "voleti admisie" asa ca urmatoarea mea grija este sa apuc sa dau cat mai repede jos galeria admisie sa vad daca inca ii mai am sau a fost "dopuita". Din punctul meu de vedere topicul se poate inchide, orice alt comentariu fiind de prisos. Apreciez fiecare raspuns al vostru care pt mine a fost un punct de plecare in actiunea asta de a-mi extrage acel "surubel" din creier asa ca va multumesc inca o data. PS - sufar ca nu am USB pt redare media dar deocamdata "ard" CD-uri. Nici nu stiu daca "Profesional" sau "Bussines" - telefonul mi l-a "vazut" in vreo 2 minute, bluetooth successfully. - senzori spate cu afisaj si sound. FațĂŁ n-am. - incalzirea scaune e "lux". Pe tr.3 te prajeste la hemoroizi. - navigatia e functionala + CD -ul aferent. Ma omoara ca imi tot cere la inceput CD-ul harti in timp ce ruleaza muzica. M-a obosesc cu un click, n-am ce face. - dingalitul centurilor scos de mine, martorul ramane. - suspensie sport de M3 - trebuie sa ma gandesc de 2 ori unde vreau sa intru. In rest, compromisul perfect intre "sport" si "confort". - pana acum, la un moment dat, 210km si nu am insistat pt ca inca nu cunosc masina suficient - nici o bataie, tremurat sau vibratie. Nici nu sti cum urca si ai ajuns la valoarea asta. - lag zero pe acceleratie - parca masina iti intuieste urmatoarea miscare. - directia e ce vis - ultra-usoara pe loc, se "intareste" in functie de viteza, - jantele aliaj au cazut la negociere. Urmeaza. Am doar capace originale pe care le-am inlocuit "de moft". ...si ma opresc aici pt ca nu vreau sa o dau in "mirobolante" https://youtu.be/42HvXLUNJuI (nu stiu, dar mie clipul YT ba imi redĂŁ pozele in format minuscul ...ba in format decent. "E de la ei" in orice caz. Pe forum mi aproape imposibil sa le postez de pe tel din cauza limitarii marimii)0 points
-
@ stormzor -sa vad. Voi incerca si daca macar pt curiozitatea mea. In rest vad ca deja o dam in folclor abundent, cu masini "la kilĂŁ", rupte, adunate gramada si facute bibelou din șpaclu. Chiar nu e cazul.0 points
-
Ei, lasati baieti ca au mai vazut si altii masini ...iar aia cu sudurile si greutatea e veche. Sunt cateva poze cu masina prin zona si sunt suficiente, nu doresc sa transform acest topic in ceva "delicios". Ce-i drept, si eu sunt satul de subiectul Covid Am primit raspunsurile cautate, am incercat sa atrag atentia si altora ce au in plan achizitia unui SH sa nu fie grabiti si superficiali (cum am fost eu) in a verifica istoricul unei masini, va multumesc inca o data pt raspunsuri ....si cred ca topicul se poate inchide.0 points
-
S-a inteles tot de mai sus. Dar ce am citat e mai greu de inteles. Daca o punea la vanzare si viitorul propietar verifica dupa VIN, nu reiesea masina a avut volan pe stanga?? Iar confuzia lui 13ncu nu mai era doar confuzie, ar fi chiar lovitura de "maciuca" (dupa atata timp, habar nu a avut cu adevarat ce masina a avut in posesie..!!) pentru el ..cand vanzatorul ii pune sub nas o comparatie (sa zicem) cu un VIN de Germania/Europa.. ___________________________ Pe de alta parte, 13ncu, vad ca nu ti s-a spus inca, sigurul lucru de care/la care m-as uita cat as putea de bine ar fi, cum a fost schimbata instalatia electrica! Adica ce improvizari s-au facut pentru ca trebuie vazut ce alte "conexiuni" in plus au fost facute pentru bordul pe partea stanga.. Nu de alta dar daca vei avea ceva probleme electrice in viitor macar stii pe unde s-au facut anumite intreruperi de fire, daca sunt... si le reverifici starea.. Dar probabil nu sunt. Probabil s-a lucrat ca dupa carte! Parerea mea e ca mai bine e ca stii acum decat atunci cand o sa ai probleme (electrice)...-1 points
-
Nu ai luat in calcul un alt aspect. Poate ca el face asta de placere, sau a dus-o undeva unde se face conversia pe banda rulanta..-1 points
-
Nu stii cum s a lucrat, doar presupui ! Cu cat povestesti mai mult cu atat ma faci mai curios sa vad cum arata... Poti pune cateva poze interior/exterior? Se pare ca masina despre care vorbesti nu are nicio treaba cu seria de sasiu pe care ai dat o-1 points
-
Nu cauta ma nimeni mașini de 15 ani Aia a fost ruptĂŁ,au luat o pe 500 și au lipit o aici.-1 points
-
SKW te poate ajuta mult, e "vechi" in breasla BMW. In ceea ce priveste masina, puneai la un moment dat o intrebare, daca a meritat pt vanzator. Cu siguranta a merita conversia, masinile vechi in UK se cumpara aproape pe nimic. Nu stiu cum ai putea verifica daca e ceva in neregula, insa daca, conversia a fost facuta ca la carte, atunci nu ai de ce sa-ti faci griji. Daca a fost facuta doar pentru a fi vanduta, atunci da, iti poate ridica niste semne de intrebare.-1 points
-
Noroc ca nu te forteaza nimeni, iar colegul poate alege ce vrea fibra lui. Curat noroc, nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca te forta cineva sa mergi decapotat cu doar un aparat Daikin deasupra capului; or, doamne-fereste, cu vreun Gree.-1 points
-
-1 points
-
Mie nu mi se pare ca se aude. Mergi totusi in service si cere o parere live.-1 points
-
Eu sugerez ca topicul acesta sa se redenumeasca, sau sa ii fie adaugata sintagma, "masina mea". Cu atat mai mult cu cat nu mai putem da sfaturi (tu ai decis asta mai sus pentru ca te-ai lamurit, cum e si firesc-normal) in general despre cum e cand iei tzaca luand o masina "de Anglia" din intamplare/ghinion/etc. ... Ce zici, vorbim cu Adminii? Nu ai spus nicaieri, cati km ar avea masina in bord!? Daca zici ca vrei ca masina sa fie perfecta si pana acm ai schimbat uleiul de doua ori in 4k km, ce alte "lichide" ai schimbat de cand ai masina?-1 points
-
Tine-o turata la 1500, atunci se aude cel mai bine starea ei-1 points
-
13NCU, nu ma plistisesc, Doamne Fereste (..de-as putea sa ma plictisesc..) dar nici nu imi doresc sa fiu tratat diferit, decat in masura in care intelegi ce spun si raspunzi la subiectul discutat cu mine. Asa ca, e bine sa te astepti sa primesti si de la altii raspuns/un raspuns/o reactie, .. e firesc. Eu nu desconsider pe nimeni pana cand persoana este discutata.. ceea ce NU E NORMAL. Oricum, bine ar fi sa faci o poza la tot ansamblu de sub capota.. daca nu te-ai prins inca daca masina are directie asistata electric sau sub capota este o pompa hidraulica cu rezervor. Te asigur ca daca te incumeti sa schimbi lichidul pompei o sa ai surprize mizerabile daca studiezi peretii rezervorului.. Asta ar fi primul lichid. Apoi poate urma: cutie de viteza, diferential, inlocuire lichid frana (din tot circuitul), antigel (ai spus ca vrei deja..), freon (din 2 in 2 ani ar fi ideal - trebuie sa mergi la robot pentru asa ceva..) A zis ceva userul Mike On Line care si pe mine m-a dus la idei.. stie el ce spune probabil; in fine.. Sunt multi care te pot ajuta. Dar si unii chiar te pot ura; pentru ca asa sunt ei; nu inteleg toate aspectele.. Numai tu stii ce vrei sa scoti/spui pe forumul acesta.. (Sincer, pe mine m-a pus putin pe ganduri faptul ca zici ca uleiul era, sau ca motorul e jegos la interior.. depunerile galbui spre rosu, daca sunt, in motor, atat cat vezi pe la gura de umplere, nu sunt un semn ca uleiul a fost schimbat la timp.. dar asta e doar parerea mea. Al meu e curat, (chiulasei practic i se vad bine porii unde materialul nu trebuia prelucrat..) depunerile acelea galbui de pe interior o data spalate de uleiul schimbat mai des (de data asta de tine), datorita detergentei puternice din ulei, ..pot lasa jocuri in urma "spalarii" interiorului motorului.. dar inca o data sa NU intram in dezbateri din cauza asta. Ignora ce am spus. Eu zic asta pentru altii daca se intampla sa citeasca ce ai scris tu si eu... atat.-1 points
-
Colegule, intelegem supararea si frustrarile aparute in urma ultimelor dezvaluiri, dar te rugam sa iti tii emotiile in frau si sa cantaresti cu mai mare atentie cuvintele pe care le arunci, mai ales ca in mod evident nu stii cu cine conversezi.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00