Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/20/20 in Posts

  1. Da, e clar mai avantajos sĂŁ iei una rulatĂŁ bine, cu aia n-ai treabĂŁ
    3 points
  2. motorenwerke - eu cred ca iti faci inutil prea multe ganduri si griji. In fond, dupa inlocuirea softului nu te obliga nimeni sa calci pedala animalic ca sa testezi limitele masinii. Exista totusi 2 necunoscute in problema asta: - "daca vei continua sa conduci ca si inainte" ...ori asta e un paradox. Nu iti faci o resoftare ca "sa conduci ca si inainte", sa fim seriosi. Puterea te imbata si iti ia mintile, mereu vei vrea tot mai mult. Aia cu "am facut resoftare ca sa am un plus de putere pt depasirile limita dar eu merg linistit in general" ...e o poveste dragalasa. Daca nu ma crezi, te intreb - ai probleme in depasiri cu puterea actuala ? Daca da, cum naiba realizeaza depasiri sute/mii de masini de 75cp ? - simti masina ? Adica asa in general ai habar ce ii ceri masinii in diferite momente ? Pt ca daca in secunda 2 de la prima cheie dimineata (pe ulei rece si segmenti nedilatati) te vei scula in picioare sa apesi pedala ...sa nu te miri ca in 2 luni le faci toate praf. Ideea este sa intelegi ca prin resoftare ai acces la niste rezerve de putere de care insa nu poti abuza oricand si oricum. Si aici conteaza mult cum simti masina. Daca vei continua "sa conduci ca inainte" iti spun din start ca iti va scadea consumul cu un 0,5/% macar ...dar nu te vei putea abtine. Daca insa te vei sprijinii pe pedala - fi convins ca putere nu scoti din vise, trebuie sa suplimentezi cu energie de undeva. Cum calci, asa va suge. De fapt sunt 2 categorii de "resoftati": - unii care dupa resoftare "trag" tare pe motor vreo 2 luni dupa care se linistesc - si altii care dupa vreo 2 luni constata plictisiti ca "parca masina nu mai trage" si vor vrea mai multa putere. Pe concret, inainte de resoftare trebuie sa vezi daca ai ce resofta. Daca ai un ambreiaj ce sta sa cada, o turbina in covalescenta, o admisie imbacsita ...nu te astepta la minuni ! Nu de alta dar apoi vei intra pe forum si vei urla ca resoftarea ti-a distrus masina. Asa ca nu mai sta pe ganduri - mergi si schimba softul si "enjoy" ! Tot ce ai de facut ulterior este sa simti masina - adica cand si cum sa-i "dai". Sunt la al 2-lea diesel resoftat si acum sunt in situatia in care la 195 cp mi se pare ca stau pe loc ...dar am fost extaziat cand in urma cu ani am trecut de la 75cp la 90 ! Enjoy !
    1 point
  3. Politia niciodata nu iti verifica opacitatea! Intai iti ia talonul , amenda , si dupa te poti judeca pentru dreptate! Nu esti nici primul, nici ultimul...
    1 point
  4. Cu tot respectul, dar cred ca exagerezi.Spui ca bati M5 sau 335i-ul, dar nu spui si de acel detaliu foarte important si anume slick-urile.Pune aceleași anvelope si da-te cu 335i de 500cp sau M5...vei ramane doar cu propriul nor de fum.
    1 point
  5. Zici ca suntem in 2008, crezi ca esti printre primele n47 cu soft? intelegi macar ce presupune un stage 1? daca o alergi ca un cretin eventual cu uleiurile reci, apar uzuri premature. Daca mergi ca inainte, nu se intampla absolut nimic.
    0 points
  6. Asta nu e o regula, si la X1 al meu sunt la fel de putini km si e mai veche . Cel de la care am luat-o inainte o folosea la fel destul de rar 90 so ceva de mii de km in 7 ani sau pe acolo,dezavantajul cu astea care au km putini e ca in genereal au totul original si cand ajunge la tine incep sa mai pice
    -1 points
  7. Daca o cumperi fix cand incep sa pice chestii sau e cazul sa fie schimbate datorita varstei poate fi uneori mai nasol decat una cu km mai multi care a avut parte de grija corespunzatoare . Nu cred ca sunt multi care schimba tot si imediat dupa, vand
    -1 points
  8. Am avut multe masini, nci un 2.0d nu l-am resoftat. Mai ales N47 si derivatele. Trebuie sa intelegi ce se intampla la resoftare. Creste presiune de supraalimentare si cant de motorina,ca si principiu., nimic altceva. Nu pune nimeni nimic in plus sub capota.
    -1 points
  9. Mircea- sper ca nu ai facut facultatea de navigatie . Altfel ar trebui sa stii ca resoftarea presupune in primul rand modificarea dinamica a unghiului de avans la injectie , apoi presiunea de supra-alimentare, iar cantitatea de motorina nu creste neaparat ci depinde de regimul de sarcina. O harta e ceva mai complex de ce spui tu acolo. Ca N47 poate sa nu tina din cauza dimensionarii la limita a unor comnponente , e o alta treaba . Altfel, nu se aplica la toate motoarele 2.0D - cel putin M47 duce foarte bine resoftarea.
    -1 points
  10. Salut! Bmw-ul in cauza este f30 320d 184 hp/380Nm 2014 zf8hp cu 70k km Eram foarte setat zilele trecute sa resoftez masina, manat de schimbarea pe care am simtit-o in f30 320d softat al unui prieten. Masina are o putere decenta, insa pe toti ne prinde la un moment dat ispita unei puteri mai mari. Voiam sa fac aceasta operatiune la TCM tuning Bucuresti, pentru ca par cei mai profi de pe piata.Masina ajunge la 220hp/440Nm (foarte aproape de 325d pe hartie). Insa am tot facut un research pe tema asta pe forum uri de afara si am inteles ca puterea din fabrica a n47-lui 2.0d este foarte aproape de limita acestui motor( mai ales in echiparea cu zf8hp).Asa ca m-am mai desumflat. Intrebarea mea pentru voi este: Ce sfat imi dati? Daca voi face acest pas, ce alte precautii trebuie sa imi mai iau, in afara de un interval mai mic intre revizii pentru ca masina sa ramana in parametri. Cum se va descurca transmisia cu o putere de 36 hp in plus si 60 Nm. Ce alte dezavantaje o sa mai am daca fac acest pas?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.