Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/05/20 in Posts

  1. Multumesc tuturor pentru ajutor si pentru intarzierea raspunsului. Am fost plecat din tara, dar intre timp am rezolvat problema. Totul a decurs normal, am schimbat turbina si am avut cateva coduri de eroare pe dpf care sa dovedit a fi infundat. Am cumparat altul si totul a revenit la normal. Codurile de eroare au fost sterse fara a mai reveni. Au fost curatate galeria de admisie, intercoolerul, egr ( cu toate ca era curat). Intrun final totul in parametrii normali, exact ca si inainte de a se rupe axul la turbina mica. Axul sa rupt datorita dpf-ului, cu toate ca nu am inregistrat in exploatare masinii probleme la dpf, dar asta a fost cauza si de aici problemele de mai tarziu. In prezent nu mai sunt probleme porneste super, trage, motorul merge perfect presiunile pe dpf ok (dpf second hand, ca si turbinele). Au fost schimbate amandoua turbine pentru ca asa leam cumparat, pereche si asa leam si montat. Va doresc drumuri bune si fara erori.
    2 points
  2. Da, cica se citeste dupa 10min de la oprirea motorului. A doua chestie cu prima garnitura, bla bla, e vrajita rau. Bagi joja pana la capat, o scoti si verifici nivelul. Din cate imi amintesc, mentioneaza si in carte cum se citeste nivelul uleiului. Trebuie sa se regaseasca intre gradatiile de Min si Max. Nu e bine nici sub Min nici peste Max.
    2 points
  3. Salutare, Din pacate a venit si momentul vanzarii e39-lui, decizie pe care sper sa n-o regret mai tarziu. Tot istoricul masinii se poate gasi pe forum aici. Dar o sa incerc sa fac si un rezumat la tot ce am facut la ea. inmatriculare: 09/2001 km actuali: 310.000 (in crestere) ITP valabil: da contact: PM aici pe forum Pret: 3900 € neg., pe olx e la 4400. Va rog sa nu comentati pe langa, prefer sa ramana un topic de vanzare. Daca sunt intrebari, dati-mi PM. BMW e39 520d touring, 136cp, stare aproape perfecta. Km reali, ofer seria pt verificare LA REPREZENTANTA (a avut intrari la reprezentanta si mai recent, cat si istoricul RAR). Nu ma ocup de vanzari auto, tot ce am scris se poate verifica, absolut tot functioneaza pe masina. In mașina s-au bĂŁgat mii de euro, reparații și ĂŽmbunĂŁtĂŁțiri. Dețin facturi/dovezi de plata. (intre timp am pus si emblema fata ) Dotari: - full electric *geamuri, trapa, oglinzi - dublu climatronic - lumini de zi (LED) programabile din meniu - folie autorizata 20% - trapa in doua pozitii - angel eyes si stopuri LED spate - sistem antiderapaj ASC - computer bord (consum instant, mediu, range etc.) - 6 airbag - cotiera fata/spate - inchidere centralizata/telecomanda pe cheie - deschidere portbagaj din telecomanda - xenon original cu spalatoare si sistemul intensiv cu reglare verticala automata - senzori parcare fata/spate PDC sistem original cu afisaj pe display - cornering lights, confort blinking, oglinzile se lasĂŁ ĂŽn jos ĂŽn marșarier - informații in navi ale vehiculului: service (ulei, placute etc), verificare mesaje, lampi arse - senzor de ploaie - volan sport piele reconditionat + comenzi, reglabil pe ĂŽnĂŁlțime-adâncime - nuca schimbator piele reconditionata - pilot automat - sistem follow me home - oglinda interioara antiorbire electrocrom - exterioare rabatabile electrice si ĂŽncĂŁlzite - portbagaj cu soft close - functie confort pe cheie (geamuri, trapa) - pachet lumini (parasolare, usi, picioare) + ambientale - perdelute spate - grile ventilatie / clima locurile din spate - webasto/incalzire auxiliara/independenta complet reconditionat iarna trecuta (se programeaza pt pornire dimineata) sau se pornește de pe cheia originala cu comanda directa - navigatie Erisin cu Android si adaptor comenzi volan - stick ibus+aplicatie dedicata modelelor E, cu functii extinse care preia toate functiile computerului de bord + pornire incalzire independenta etc - modul suplimentar modlight2 care adaugĂŁ multe funcții: lumini de follow me home (altele decat cele OE), lumini welcome, pornire webasto de pe cheie, confort blinking și cornering si altele - microfon extern tras pt convorbiri Bluetooth - duze si yala sofer incalzite - Bluetooth, microSD, USB, DVD, CD, memorie 16 GB - waze instalat direct pe navigație, Google maps, harta mașinii iGO full Europa 3D - afisaj display usi/geamuri deschise, portbagaj/trapa - dubla deschidere portbagaj (luneta separat) - suport de pahare - chrome line - bancheta rabatabila 60/40 - inele ceasuri de bord aluminiu - trimuri aluminiu - semnalizĂŁri becuri led - jante 16 de vara, originale style 50, avelope noi pe spate - jante 15 de iarna, originale style 31, anvelope bune - distributie pe lant. De cand e la mine masina a avut foarte multe investitii pe partea tehnica/optica: - vascocuplaj Hella-Behr (iulie 2020) - injector fir - amortizoare fata + flanse + protectii - toate Sachs (iulie 2020) - baterie noua Varta Silver Dynamic AGM 95 Ah - ambreiaj Luk nou (2019) - schimbat airbag sofer nou, prin recall la reprezentanta - schimb discuri + placute spate + lichid frana (ATE) - termostat principal Behr - termostat EGR Mahle - pompa apa originala BMW - electrovalva turbo (pierburg) - toate rolele (Inna) - antigel HEPU - saboti frana de mana ATE - carenaje fata - senzor temperatura ext original - footrest M original - bieletele antiruliu Lemforder fata+spate - furtunele vacuum Samco siliconic 3mm - presuri cauciuc Petex - detailing interior/exterior plus mici retusuri la vopsea - curea accesorii noua Contitech - 3 chei +1 cheie service - prezoane antifurt - furtunase combustibil retur noi - harta completa Romania/Europa, ultimele harti la zi - reconditionare electromotor - schimbat amortizoare spate (Bilstein) - arcuri spate (Lesjofors) - garnitura capac motor - bucsi punte spate, toate 4 care sustin puntea (Meyle) - polish faruri +stopuri + folie - pompa motorina rezervor - revizia facuta la 301k km cu toate filtrele si ulei original bmw - electroventilator nou Niessen (2019) - radiatorul de clima Niessen, filtru uscator si cureaua compresor (2019) - radiatorul de apa Behr (2019) - ITP Aug 2020 - plus altele. Detin acte/facturi pentru diferite piese, actele cumpararii din Germania, TUV-uri cu km originali si asa mai departe. Consumul mediu e undeva la 6-7%. Masina arata si functioneaza f bine din toate punctele de vedere. Nu are defecte ascunse, a fost ingrijiita minutios + revizii efectuate la timp. Nu are zgarieturi sau lovituri pe caroserie. Din punctul meu de vedere nu necesita investitii in viitorul apropiat. Motivul vanzarii e ca vreau sa trec la ceva mai nou, copiii au crescut, nu mai e nevoie de touring, cu carucioare etc.
    1 point
  4. multumesc mult pentru sfaturi @Mircea si @WIN60, care au dus la rezolvare super rapida si sper ca si altii sa fie ajutati in acelasi fel. faptul ca am dezbatut putin detalii tehnice.. e normal.. nimeni nu s'a nascut destept..
    1 point
  5. Eu ĂŽl verific de obicei dupĂŁ o zi când a stat mașina in parcare. Trebuie introdusĂŁ joja la maxim, nu pana la garnitura sau vreun semn.
    1 point
  6. Se poate pune, am pus eu pe E60-ul meu
    1 point
  7. Fii atent aici, la secunda 27 ala e rulment uzat pe ultima bila! Mergi la un meserias care reconditioneaza alternatoare sa iti schimbe rulmentii si vei fi ok. Asta curand. Inainte sa se apuce de dat jos rulmenti sa ito spuna daca merita, adica daca periile colectoare mai tin. Comapartiv poti vedea in clipul de mai jos cum/cat se uzeaza.. Pentru cunostinte generale asa se procedeaza. Asta e meseriasul pe care eu l-am copiat: Artist baiatul! Nu are nici o treaba fulia!
    1 point
  8. Salut, nu e vorba de secretosi, daca ai putina minte gasesti tot ce e necesar pe internet, dar daca esti Gica contra, cum este cazul tau, esti impotriva planetei, moment in care eu nu mai am ce sa discut cu tine. Atitudinea ta este de neinteles, te iei la tranta cu ursul avand in mana un pistol cu apa. Mai sunt persoane care au ceva de spus impotriva NCS expert, care nu stiu ca atunci cand toate softurile pretentioase dau gres acesta te scoate din necazuri, singura conditie este sa stapanesti modul linie comanda, gen linux,msdos. Nu sunt nascut invatat, dar sunt genul autodidact, ai mai avut un dinte impotriva mea cu desfacutul bujiilor cu cheia dinamometrica, deasemenea vorbeai in necunostinta de cauza. Cred ca in general vrei sa faci bine, dar nu te lasa depasit de val, e posibil sa faci rau si sa deranjezi oamenii degeaba. Multa sanatate si spor in ceea ce faci.
    1 point
  9. Tocmai d-asta oamenii care stiu nu mai dau pe aici, nu mai au loc de frustrati si atotstiutori. Mult succes in continuare... Daca vrei sa calculam costul sculelor mele te astept cu un pariu de 200euro pe masa . Eu intru aici pentru relaxare cand am timp, nu pentru clienti.
    1 point
  10. ai luni de zile cu aceasta problema, cumperi turbo SH si te intrebi de ce nu merge? mi-e greu sa cred ca nu exista un service sau un mecanic bun, care sa rezolve probleme astea. trebuie doar sa ai banii dispnibili si o recomandare buna. altfel, cred ca doar lungesti boala si topicul fara sens. la masinile astea, diagnoza e sfanta. daca stai 2 luni fara sa faci diagnoza si te intrebi ce are, nimeni nu iti va rezolva problemele online. p.s check engine are sute de semnificatii
    1 point
  11. Eu am Xenon cu High Beam Assist. Am ĂŽnceput sĂŁ mai merg și eu noaptea cu ocazia asta, cĂŁ evitam cât puteam ĂŽnainte. Ămi imaginez cĂŁ cu LED e ca și când ai pune Farul Constanța pe capotĂŁ :hyper:
    1 point
  12. Andrei, pentru ca ai fost atat de rau cu noi, uite iti promit ca data viitoare cand mai vii cu o problema pe forum imi pun toata energia mentala la lucru si caut cel.putin.o solutie problemei tale, bine? Cu o singura conditie: cand mai ai de a face cu un raspuns al meu, discuti raspunsul nu persoana/persoanele, bine? In rest, MA INDOIESC CA ALTE FORUMURI ALE ACELASI MARCI IS MAI BUNE. Daca nu am nimerit, poti sa imi spui in privat. PS. Tu mai sus in raspunsul meu ai aflat un lucru nou. Iar daca foloseaaai functia SEARCH a forumului sigur gaseai ca atunci cand nici o bujie nu mai functioneaza, atunci E ARS CONTROL-erul, nu (e)releul! Dar tu ai avut energia sa scrii topicul tau. Intelegi de ce topicul tau a divagat? Pentru ca raspunsul e in forum. Bafta.
    0 points
  13. Salut, Porneste si sub 0 grade, depinde si de compresie, schimba bujiile si releul, nu mai sta pana distrugi bateria, demarorul si altele. Sau treci pe Logan, e mai ieftin la intretinere.
    -1 points
  14. Un pret corect pentru o masina intretinuta impecabil, cu origine cunoscuta, prim proprietar si rulata afara(f important). Plus inca in garantie producator. Din pacate lumea cauta pret de chilipir si full options. Cred ca te legi degeaba la cap, fara sa te doara. Am fost intr-o situatie similara acum mai bine de-un an. Vroiam sa schimb al meu 420d 59k km. Am preferat sa-l dau la buy back 3-4k sub pretul pietei. Decat sa ma complic sa-l vand unui privat, cu discutiile interminabile la pret, istoric, timp pierdut cu intalniri, testari, formalitati. Apoi alte discutii/tiganeli in caz ca apareau probleme.
    -1 points
  15. Mercedes are un defect...nu e BMW. Am avut w203, w204, am cu ce vompara e46, e90 etc, sunt masini bune dar nu sunt bmw.
    -1 points
  16. C-ul l-a vandut, Glc e la tac-su..Oricum calitatea e mai calitate la bmw.
    -1 points
  17. Masinile astea sunt ca si femeile de produs care devin femei de casa, iar alesul (cumparatorul) este un norocos ca a pus mana pe asa bucata, nestiind cati au rupt-o inainte, si cate i-au facut fiecare.
    -1 points
  18. Aia cu prima garnitura m-a blocat! Care garnitura??? Eu bag joja pana nu mai are unde sa se duca si de acolo apreciez. Te-ai prins ca atunci cand e la Min in bord e la Min si pe joja!? ..Unde crezi ca gresesc (nu gresesc, doar intreb ) 5 min asteptat e regula buna daca ai joja. A schimba mecanicul de urgenta. Acum ca motorul are prea mult ulei e presiune mare pe simeringuri! Simering uzat/slabit? Bani pentru mecanic.
    -1 points
  19. Andrei CojocarS, doar ce a bajbait-o pana a schimbat releul, care era defect inca de cand i-a dat cu 4 bujii, acum e expert in fise. Horatiu, schimba releu, care pentru toata lumea sa inteleaga, NU E RELEU. NU ARE NIMIC A FACE CU RELEU, ci e un bloc de CONTROL al bujiilor si el stie, sau RAPORTEAZA mai sus in Rang, daca vreo bujie NU MAI ESTE IN PARAMETRI! Cand o da ca toate sunt defecte atunci el e cel defect. Sunt topice aici ca asta care toate au aceiasi concluzie!
    -1 points
  20. Si pentru toti hate-rii: Chiar il iubesc pe tipul asta. SA CURGA MINUSURILE "dragilor"!
    -1 points
  21. 1. Nu cred ca are importanta uleiul, BMW sau AM, nu sunt temp mari in cutie. Cred ca n-are rost sa platesti dublu. BMW nu este producator de uleiuri. 2. Orice amortizor nou isi face treaba. 3. ATE, eu zic ca trebuie sa renunti la distantiere....
    -1 points
  22. 1. Folosesc uleiul marcii, dar as pune si altul acum. 2. Sunt pentru Stabilus. 3. Pe spate as pune Textar si pe fata am Ferodo. Texar lasa dublu praf pe jante.
    -1 points
  23. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/74233-releu-bujii-e60/page__st__120 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/179710-efecte-produse-releu-bujii-ars/page__p__2433614__hl__releu+bujii+ars__fromsearch__1#entry2433614 Asta in urma functiei search. Si mai sunt destule de aflat, informat.. Eu nu vad sa se certe nimeni. Sunt unii care au frustari, dar o masina nu merge cu frustrari, chiar daca are frustrati in ea.
    -1 points
  24. Salut, am mai multe intrebari asa ca le iau pe rand. 1.Ce ulei folositi pentru schimbul in cutia manuala de pe E90 NFL? Ma gandeam evident la ulei BMW dar am observat ca e dublu ca pret fata de alte branduri (115 lei litrul). 2.Am de gand sa schimb amortizoarele capota si portbagaj iar un amic mi-a recomandat Stabilus ca ar fii cele mai bune amortizoare la ora actuala..pareri? Eu initial voiam sa pun Febi. 3.Dupa ce am pus pe fata flanse de 20mm si spate de 40mm am inceput sa am probleme la franare iar dupa cateva luni au inceput bataile destul de grave in volan la franari de pe la 80km/h in sus si prin urmare vreau sa schimb discurile si placutele pe fata si ma gandeam la TRW fiindca pe spate nu am avut probleme gen de scartait cu placutele de la TRW.Asadar, pareri despre discurile si placutele de la Trw? Ce alta marca imi recomandati?
    -1 points
  25. Te rog sa-ti pastrezi parerile pentru tine. Ma asteptam la sfaturi. Turbina sh pe care am cumparat-o este in perfecta stare de functtionare cu tot cu actuatorul ei, luata din Anglia de un finul meu de pe o masina cu 55000 de mile accidentata cu dauna totala. Referitor la turbina noua nu-mi da mana sa dau intre 7500 si 9000 lei pe ea mai mult ca toate sunt reconditionate. Cat despre cea sh iti pot spune ca am fost cu ea la centru specializat unde a fost facut test, fara a le spune ca este sh, Cat despre faptul ca au trecut doua luni, citeste de la inceput si ai sa constati ca eram plecat cu serviciul in afara. Una peste alta ma astept de la acest forum la oameni care isi dau interesul pentru a ajuta membrii cu experientele intalnite, remedieri ale problemelor intampinate si nu de ce?.....mergi la servis....lungesti boala s.a.m.d.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.