Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/26/20 in Posts

  1. bimmer90f30, Masina are clar o problema, cele peste 10 randuri ale tale sunt irelevante. @Darius Crezi ca o revizie de filtre si ulei rezolva problema? Daca DPF-ul e infundat, schimbarea lui presupune vreo 2000 EUR (pe original), ori cateva mii de ron aftermarket. Cati km are masina? Cu siguranta DPF-ul e la finalul vietii.
    3 points
  2. ii pui cu boticul pe labe imediat cu o reclamatie ANPC https://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx o completezi online in fiecare zi pana in ora 16 fct . Descrii situatia atasezi fact , dovada curier si mentionezi ce pretentii ai . trimite inapoi , rezolva situatia si faci reclamatia anpc in care soliciti returnarea costurilor de transport . Abuzuri de genul asta trebuie reclamate , de asta abuzeaza , nu ezita , nu e mare lucru si iti ia cateva minute sa faci o reclamatie online . In general ei stiu ca lumea nu isi cunoaste drepturile , eu am rezolvat multe situatii cu ANPC.
    3 points
  3. Eu am reusit sa folosesc garantia Premium Selection (EuroPLUS era parca) la MHS. Vreo 6 luni de zile am tot discutat cu ei ca nu vroiau sa se implice, pana la urma au facut-o (aveam de schimbat 2 brate), dar am platit in avans eu piesele si pe urma am primit banii de la EuroPLUS. Dupa tot circul asta, am constatat ca le-am schimbat degeaba, problema nici nu era de la ele. Deci .. da, merita sa-ti bati capul daca iti cade cutia sau motorul, altfel nu merita. In niciun caz nu e ca garantia de producator, ci mai degraba o asigurare pt defectiuni.
    2 points
  4. Foarte adevarat. Chiar daca mergeti cu o defectiune clara si evidenta(chiar si mecanica), masina va fi pusa pe tester iar propietarul va suporta costurile testerului. Gen 250€ tester reprezentanta Stuttgart.Masina se repara cu siguranta, doar face obiectul garantiei.Insa proprietarul va suporta chestii marunte, gen suruburi, cleme, nimicuri.La pret de reprezentanta evident, deci inca vreo cateva sute. Cam asa sade treaba cu garantia. Premium selection e buna doar in caz de reparatii costisitoare, atat !
    2 points
  5. Corect, ai dreptate. Am găsit problema, filtru de particule, de asta mi-a si apărut în bord martorul, nu e problema ca maine e programata pentru toate schimburile de filtre, multumesc. Nu, nu duce pana in 4-5 mii nici în mers, masina trage de la 2mii pana la 3.5 apoi se plafoneaza usor usor, adică parcă nu mai vrea turbina sa tragă si ajunge la 4.000 fără turbina
    2 points
  6. eu am luat laufen rft si sunt ok, ptr o masina de 1000€ ce anvelope sa iau? chilotii nu intra in discutie , eu nu port tanga ca sa fie acelasi feeling cu si fara, si prefer urmele de frana mai lungi pe sosea decat pe turul pantalonilor, sa fim seriosi pana sa ajungi la frana maxima trebuie sa fortezi franele prima data daca voi preferati premium sh de 5 ani din care sar bucati de sarma....
    2 points
  7. Montajul dupa cum am scris si mai sus, nu este asa complicat iar partea de codare la fel. Cine vrea sa faca retrofitul banuiesc ca la fel o sa studieze un pic problema, pe net gasesti toate informatiile de care ai nevoie. Nu cred ca trebuie sa te nasti cu aceasta informatie. Piese sa stii ca le-am gasit destul de repede adica cateva zile si in ziua de azi multi vb engl asa ca poti sa te intelegi cu polonezul. Partea cu meritatul e subiectiva
    2 points
  8. Dintr-un vechi si foarte prost obicei, cand merg pe strada obisnuiesc sa ma uit la masinile parcate. In ultimele luni am observat ca se intalneste din ce in ce mai des un model de anvelopa usor de recunoscut dupa desenul "artistic" al profilului, catre marginea exterioara: Este Tigar UHP. Nu am nimic de rau de spus despre Tigar. Este un producator de anvelope din Serbia, parte din grupul Michelin, ale carui produse se incadreaza in segmentul "economic". Dar am observat ca aceasta anvelopa este de mare succes in Romania. Am vazut-o pe surprinzator de multe BMW-uri de productie relativ recenta - in special serie 3 F30, serie 5 F10, chiar si Z4 E89. Am observat ca este populara si printre posesorii de Audi sau Mercedes. Curiozitatea m-a impins sa caut opinii despre Tigar UHP. Este greu sa gasesti pareri obiective. Exista insa un test realizat profesional care arata fara echivoc ca, la franarea de urgenta, Tigar UHP are comportament "de duzina" pe asfalt uscat si aproape dezastruos pe carosabil umed: Test franare vara 2019, comparatie intre 53 anvelope diferite M-am obisnuit deja cu gandul ca, in vremurile actuale, a te afisa cu un BMW a devenit ceva la fel de fundamental cu a purta chiloti. Dar a ajunge sa faci economie la sange alterand major limitele de siguranta ale masinii, consider ca este stupid. Intre un set de Tigar UHP si un set de anvelope din clasa mid-range (ca sa nu ne intindem pana la premium), diferenta de pret probabil este in jurul la 100 Euro. Insist, per set. Este mai nimic, raportat la perioada tipica de viata a unui set de anvelope. Va rog, chiar daca sunteti innebuniti dupa desenul benzii de rulare si vrajiti de pret, orientati-va catre anvelope mai performante, pentru BMW-ul vostru. Daca nu vi le permiteti, atunci mai bine economisiti de la chiloti. Nu o sa vada nimeni ca va lipsesc chilotii. Dar 7m in plus, pentru a opri masina de la 80 Km/h, pot face diferenta intre viata si moarte.
    1 point
  9. In primul rand, vreau sa multumesc tuturor pentru raspunsuri! M-au facut sa-mi schimb unele preferinte si orientari, in plus m-am mai documentat despre optiuni. Ca rezultat, am luat un 35i din 2015 cu 70k km, cu garantia BMW Premium selection. Am renuntat la park assist plus pentru PDC + camera spate si la drive assist plus pentru drive assist (adica nu conduce "singura", dar are feature-urile de siguranta care ma interesau mai mult si aveam initial impresia ca fac parte doar din "plus"). In schimb, am cautat in mod deosebit suspensia adaptiva. Singurele minusuri ale masinii sunt faptul ca are xenon ne-adaptiv, n-are asistent faza lunga, n-are camera 360, n-are trapa. In momentul deciziei, aveam pe lista acest 35i si un 20d (care avea LED adaptiv si alte dotari). A fost simpatica intrebarea partenerului meu: deci vrei un tractor cu faruri frumoase? Masina vine din Germania prin reteaua BMW undeva peste 4 saptamani? Sunt ceva chestii delicate legate de transferul garantiei BPS la revanzare si nu voiam sa risc alti intermediari, si nici nu voiam sa trec prin toata tevatura cu screeninguri covid si alte dureri de cap daca ar fi fost sa ma deplasez eu pana in .de . Merci inca odata tuturor! Revin cu pareri dupa ce-o si primesc
    1 point
  10. Umm...stii ca am fost si eu tanar proaspat angajat si la fel castigam putin, aproximativ 1400 ron, si visam sa am si eu masina mea, nu neaparat bmw. Asa ca stiu cum e, dar chiar nu i-am zis-o cu rautate. Sa nu cadem in extrema cealalta, in care orice parere valida e considerata rautate. Nu e. PS: presimt ca se strica si topicul asta...just wait for it.
    1 point
  11. multumesc de sfat. Da, si eu asa am scris in primul post ca 740Ld xDrive este mai frumos, de la culoarea caroseriei care este o culoare putin mata pana la pielea merino care este mai fina decat napa..Ma gandesc ca diferenta de Km si de varsta (5 luni) nu conteaza.
    1 point
  12. martorul DPF nu are legatura cu inregistrarea. citeste aici, tocmai ce am scris despre problema recenta la DPF ul meu, cu tot cu erori, valori, etc probabil si la tine e infundat. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/175885-filtru-de-particule-infundat/page__st__40
    1 point
  13. iti recomand sa iei legatura cu userul neo_andresson, aici pe forum Eu mi-am pus CarPlay la el, dar e din surse oficiale (nu NEoficiale), instalat antena wi-fi, tot ce trebuie. Costa ceva mai mult, dar sunt foarte multumit de lucrare.
    1 point
  14. Buna seara,am revenit sa va spun ca am rezolvat problema cu mașina,nu era de la cutie ci de la EGR adicĂŁ valva blocatĂŁ.....ma costat £300 piesa și manopera +£99 diagnoza.Vreau sa va zic ca mașina acum merge perfect....
    1 point
  15. Nu. Ibs doar ĂŽți gestioneazĂŁ curentul in funcție de cat de buna mai este bateria, deci nu are nici o treaba ), dar e bine daca trage mai tare
    1 point
  16. 475 k , lant din fabrica ! Nu am de gand sa il schimb .
    1 point
  17. Incearca stick USB 2.0
    1 point
  18. Am facut eu retrofitul cap coada si functioneaza perfect. Piesele le-am luat de pe allegro.pl ( kit complet - pompa dsc, icm, radar acc ) la 550 euro - mai trebuie panoul cu butoane driver assistance si comenzile pt volan. In montaj nu e nimic complicat si codarea la fel. Singura chestie este sa gasesti piese apropiate de ilevel ul masinii tale, asta ca sa eviti update la module si alte artificii. La pompa dsc se face decat schimb nimic altceva, la icm la fel iar la radarul acc trebuiesc trase 4 fire din care 2 sunt alimentarea care o ai in fata in bara si doua sunt scan care se duc la icm. Cam atat.
    1 point
  19. Pentru 2500 € comision iti caut, si iti livrez eu masina din Germania .
    1 point
  20. Am comandat niste piese pt timonerie pe 14.06. Au ajuns pe 26.06. O saiba mi-au zis ca nu o au, si le-am raspuns ca pot sa ma lipsesc de ea. Mers cu masina la service unde in timpul montajului se constata lipsa unei piese. Dau mail la ei, verifica si imi spun ca da, nu au trimis piesa si e incurcatura aluia de a facut coletul. Ramane sa mi-o trimita ulterior. (E vorba de o bucsa pt timonerie). Azi, pe 25.07 vine un plic ce continea saiba amintita in primul rand. Nici urma de bucsa care chiar imi e necesara. Cu alte cuvinte, dupa 41 zile calendaristice si 29 lucratoare piesa platita de mine in momentul comenzii nu a sosit. Cine suporta timpul pierdut pentru schimbare acelei piese si costul manoperei efectuate a 2a oara? In niciun caz amatorii de la BavAuto, Firma de apartament facuta de 1 pusti care nici macar nu are nr de tel la contact. Are doar adresa de mail.
    1 point
  21. Deci, sa revenim strict la topic. Ce imi recomandați ? Ănlocuirea dpf-ului cu unul after market intre pretul 1.000-1,500 lei sau dpf off?
    0 points
  22. Iarna cu anvelope de vara nu e niciun risc, ca nu poti nici sa pleci din parcare pe zapada Dar daca totusi reusesti, atunci da, consider ca este mult mai periculos asa decat invers.
    0 points
  23. Sincer, eu am o problema cu textul. Refuz sa ma straduiesc sa inteleg ceva, daca cineva scrie asa. Zic pas. (..Daca tu nu faci un efort sa scrii cu spatii, cu litere mari, eu de ce sa fac efort sa iti explic logica mea cat mai explicit? De altfel, bun venit pe forum! Apreciez scrierea corecta, normala; altfel cauta un mecanic priceput..)
    0 points
  24. Salut, recent am achizitionat un 420d xDrive GC. Mașina are 67.500km și după 30km/h incepe sa se auda un zgomot de parca as avea o galma intr-un cauciuc, dupa 50km/h se aude mai incet. Zgomotul se aude si pe franare. Precizez ca nici un cauciuc nu are galma. Sunt RF 225/45/18 fata si 255/40/18 spate. Masina a fost luată de la reprezentanta BMW.
    -1 points
  25. Cred ca realizezi ca e ceva FOARTE complicat si scump - piese apropiate ca ilevel , pret (nu toata lumea se descurca in poloneza) , montaj, codare (zona interzisa pt majoritatea) . "Cam atat " o fi pentru tine care probabil ai studiat problema si ai cautat piese cateva luni . Concluzia trasa mai devreme ramane - nu merita !
    -1 points
  26. Ca sa facem haz de necaz, mie mi-e ciuda ca cehii VAND in Romania iar nooi stam cu mainile in san, pardon cu banii plecati din tara! Cine nu stie ca nu conteaza ce bolid pilotezi ci marimea si aderenta celor patru "plicuri" de sub roti!
    -1 points
  27. La bugetul de care dispui probabil ca vei gasi doar modele F20 pre-facelift, avand rulaje care trec de 150.000 Km si motorizari din partea inferioara a gamei. Motoarele pe benzina N13 (114i, 116i, 118i, 120i) au fost fabricate in colaborare cu Peugeot; nici nu sunt renumite pentru fiabilitate si nici nu fost produse mult timp (doar 2012-2016). Cu exceptia situatiei in care ai noroc sa gasesti un super deal pentru F20, sfatul meu este sa reanalizezi daca este intr-adevar fundamental ca masina pe care o cumperi sa fie un BMW. Cu un buget de 8.000 Euro poti cumpara un autoturism de o marca non-premium dar cu dotari potrivite pentru o masina de oras, mult mai nou (ex: post-2016) si cu rulaj mult mai redus (ex: sub. 40.000 Km). Ar putea fi o alegere mai chibzuita, spre deosebire de un F20 uzat. Vezi si: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/186809-ghidul-cumparatorului-novice-de-bmw/
    -1 points
  28. Pai de ce sa "treaca" de 4k ?
    -1 points
  29. PĂŁrerea mea e sa nu le mai turati pe loc,la maxim. Ca n are rost. Probabil prietenu o are mai lunga.
    -1 points
  30. e sefeu tare, in rntr scrie doar de dimensiuni conforme indice de uzura si de viteza, sa nu aiba deformari si cand intri pe stand cu anvelope de iarna sigur scot mai bine ca unele opinca de vara, si cum ziceam mai mult conteaza placutele si discurile pe franare, cand astea doua st top restul se face din electronica intra esp-ul mai violent si franezi , viteza max este 130 pe autostrada nu 230
    -1 points
  31. Acum pe la revizii se schimba si filtrul de particule?
    -1 points
  32. bmw softdiesel , fara turbina si dpf este ceva gen fiat bravo si din cand in cand mai descifram din pomul de craciun din bord cate o heroglifa, pretul primeaza si eu trebuie sa ma simt prost ca merg cu gume noi runflat made in china...
    -1 points
  33. Cole ca tn sunt peste tot,nu vreau sa intru in polemica cu persoanele care din tântar fac armasar,nu stiu ce nu intelegi ca in textul care lam scris 2 litere le-am scris gresit din cauza ca faceam si altceva in momentul ala,sa ma scuzi tu ca nu am scris cu litere mari ca altfel intelegeai..as dori o parere de la cineva care chiar are o idee in legatura cu problema mea daca se poate...multumesc
    -1 points
  34. Ce problema are motorul ...'' pe diesel''?
    -1 points
  35. Cred ca face referire la racitorul de gaze si recall-urile aferente. Manifestarea initiala este pierderea de lichid de racire.
    -1 points
  36. Darius, tu de ce ti-ai luat masina aceea? Sa iti pui intrebari? Sa vezi daca e mai buna decat a prietenului tau? Sa iti bati la cap mecanicul cu chestii ca, cea de mai sus? Sa stii ca si mecanicii sunt si ei oameni si probabil au nevoie de bani.. (din orice).. Miroase tare a minte necoapta, si pentru asta imi asum ce spun. Si stii ce poate fi mai trist? Sa nu fii implicat in vreun accident. Lasa masina in pace. Condu frumos, elegant.. casca ochii la tot ce se intampla in jur; intelege; pune-ti intrebari, cauta raspunsuri... reale nu din ce stiu altii.. (fiecare stie partial; numai cartea, documentul.. iti explica tot) De ce nu il intrebi pe tatal tau? (Stiu o sa ma injuri ca stiu..) Dar mai bine stapaneste-te sa iti pui intrebari anormale. Invata, daca vrei, depre motoare.. mai surubareste una alta, si te asigur ca o sa il lasi pe prietenul tau in urma cu, ceea ce stii sa faci si ca ai ales sa intelegi tu insati, inainte sa faci comparatii inutile. Nu te compara nici aici pe forum cu, careva.. Compara ce stii tu azi mai bine decat ieri. Atat.
    -2 points
  37. Am fost pusa (chiar saptamana asta) in pozitia de a lua o decizie despre cum achizitionez o masina de pe https://bps.bmw.com/ (da, s-a schimbat URL-ul). Am discutat cu reprezentanta BMW din Sibiu. Pretul pe care mi l-au oferit este cu 2700 EUR (inclusiv TVA) peste pretul afisat de dealerul German. Exact cum au spus si altii inainte, formula de calcul este de aprox 5% + 1000EUR aplicat la pretul fara TVA oferit de dealer, la care se adauga TVA-ul romanesc. Conversia din RON in EUR se face la cursul BNR + 1.5% din ziua semnarii contractului. Avand in vedere situatia la nivel global la momentul de fata (covid), am decis cu ochii inchisi ca decizia corecta e sa inchei contract cu BMW pentru acest import.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.