Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/27/20 in Posts

  1. ii pui cu boticul pe labe imediat cu o reclamatie ANPC https://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx o completezi online in fiecare zi pana in ora 16 fct . Descrii situatia atasezi fact , dovada curier si mentionezi ce pretentii ai . trimite inapoi , rezolva situatia si faci reclamatia anpc in care soliciti returnarea costurilor de transport . Abuzuri de genul asta trebuie reclamate , de asta abuzeaza , nu ezita , nu e mare lucru si iti ia cateva minute sa faci o reclamatie online . In general ei stiu ca lumea nu isi cunoaste drepturile , eu am rezolvat multe situatii cu ANPC.
    4 points
  2. Saptamana care vine merg sa o iau. 77.800 euro /oct.2019/19k km. Mi-au trimis si pozele.. Este din flota BMW. Astazi au primit-o de la BMW-forwarding.
    2 points
  3. cel mai probabil a fost scapat de curieri dar asta nu e problema ta , cum ajunge produsul la tine e raspunderea comerciantului , retruneaza kitul , ia banii pe el si prin anpc obtii si returnarea transportului . Game over
    2 points
  4. ce frumos e cand te suna asa cu o alta voce si te roaga frumos si civilizat pe un ton mieros sa le trimiti un email in care consideri situatia incheiata pt a avea un raspuns catre ANPC . Nici un client n-ar trebui calcat in picioare si expus unor abuzuri doar pt ca un comerciant nu doreste sa ii respecte drepturile .
    2 points
  5. E simplu! La bmw a fost doar sa citeasca cheia, nu a reparat masina acolo. Daunele ce le vezi lq rar sunt luate de la o societate de asigurari. Unde si cum a reparat masina, doar proprietarul stie
    2 points
  6. Gata, cu afirmatia asta, ti-ai pus tot forumul in cap )) Ideea e toti am fost in situatia ta la un moment dat. Acum 13 ani, prima mea masina a fost un 318i. Un benzinar are infinit mai putine probleme, si e mult mai ieftin de intretinut (chiar daca consuma mai mult). In 4 ani cat am avut-o, nu stiu daca am bagat in ea mai mult de 200 eur pe an. Crede-ma ca si de aveai 2000 eur pe luna, schimbarea DPF-ului te ustura. @toffefe Cand esti tanar si stai poate cu parintii, banii pe care ii faci lunar nu sunt pt supravietuire. Sunt pt diferite distractii, mofturi.
    2 points
  7. La bugetul de care dispui probabil ca vei gasi doar modele F20 pre-facelift, avand rulaje care trec de 150.000 Km si motorizari din partea inferioara a gamei. Motoarele pe benzina N13 (114i, 116i, 118i, 120i) au fost fabricate in colaborare cu Peugeot; nici nu sunt renumite pentru fiabilitate si nici nu fost produse mult timp (doar 2012-2016). Cu exceptia situatiei in care ai noroc sa gasesti un super deal pentru F20, sfatul meu este sa reanalizezi daca este intr-adevar fundamental ca masina pe care o cumperi sa fie un BMW. Cu un buget de 8.000 Euro poti cumpara un autoturism de o marca non-premium dar cu dotari potrivite pentru o masina de oras, mult mai nou (ex: post-2016) si cu rulaj mult mai redus (ex: sub. 40.000 Km). Ar putea fi o alegere mai chibzuita, spre deosebire de un F20 uzat. Vezi si: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/186809-ghidul-cumparatorului-novice-de-bmw/
    2 points
  8. Mie mi-e suficienta intensitatea celor originale din fabrica. Si in prezent tin undeva la 60-70%. Ma deranjeaza daca sunt prea puternice, imi atrag atentia prea des, mai ales ca seara/noaptea trebuie sa fi si mai atent, ne scade acuitatea vizuala.
    1 point
  9. Si cele cu buton de schimbare a culorii se pot face sa mearga din idrive . Anulezi butonul si legi cele trei fire ale led-urilor la fel ca cele originale . Eu le-am montat initial cu buton, iar apoi mi-a venit in minte ca se pot face sa functioneze ca cele originale . Mi-a mai luat cel mult doua ore sa scot toate fetele de usi si sa refac legaturile.
    1 point
  10. 1 point
  11. Problema este modul de abordare. Vor sa l schimbe, cu plata transportului la cumpĂŁrĂŁtor deși este vina lor, chiar atât de tare de cap ești de nu ĂŽnțelegi sau le tii partea??
    1 point
  12. Sa mai comandati de la bavauto si autodoc ) Numai de probleme asemanatoare cu ale colegului am auzit. Si pentru ce? Pentru 2lei in minus...mai vin piesele si tocmai de la mama dracu. Pe furtunile astea, la ce foamete e, nu-si mai permite nimeni sa vanda la mega pret...preturile sunt asemanatoare cam la toate magazinele mari de piese auto. Multe piese originale le-am gasit mai ieftin inclusiv la bmw cobalcescu, de unde obisnuiesc sa cer mereu oferta cand e vorba de ceva original.
    1 point
  13. NU spune nimeni ca e de vina colegul nostru, efectiv situatia a fost de kkt. Oamenii s-au oferit sa schimbe piesa in X zile... colegul avea programare in service si nu a vrut sa astepte. Returul la cerere pentru tot setul/pachetul de revizie se face pe barba cumparatorului, doar ca la fel trebuie sa astepti dupa aprobare si bani. Pe bune acum... wtf incercati sa fiti neutri fara sa o dam in sentimente. Am avut si eu o situati de genul cu ei, nu mi-au venit niste garnituri la timp, am facut programarea la service la limita, mi-am asumat si am facut retur, am platiti transport, am ambalat foarte bine sa fiu sigur ca imi iau banii si am asteptat cuminte notificarea de retur bani.
    1 point
  14. Tu ce ai face dupa ce ai baga 5 mii in motorul asta? ai merge sa iti iei si sh nu?
    1 point
  15. Te-au facut baietii ..pachet...si masina la fel.
    1 point
  16. Fiu-meu a intrat , la fel, cu masina prin apa acum cativa ani - E90 318D . I-a murit motorul in mijlocul apei . I-am spus sa o traga din apa si sa o lase asa pana a doua zi, sa pot sa ma duc eu la el la Oradea sa vad ce are masina. Am gasit masina inundata la interior, filtrul de apa ud, evacuarea plina de apa - fara semne ca apa a intrat in motor. Am demontat filtrul si tubulaturile de pe admisie sa ma asigur, apoi am pornit fara probleme dupa ce a invartit odata sa scuipe apa de pe evacuare . Cred ca e importanta pozitionarea filtrului de aer - la E90 e in fata, nu lasa aerul sa treaca cand se uda si motorul se opreste rapid. La F10 filtrul e sus . Important si unde este racordul pentru gazele de carter care face posibila intrarea apei rapid in motor, chiar daca nu trece de filtrul de aer.
    1 point
  17. Aha. Multumesc mult de lamuriri @SKW.
    1 point
  18. E vorba de furtunul de la filtrul de aer.. pe acolo trage, furtunul ala care trage aer si duce spre traversa de sub far fata dreapta (E60), cam in dreptul nĂŁrilor partea inferioarĂŁ este Așezat, deci nu prea jos. Montela s a ĂŽntâmplat asa pentru ca nu a Mai avut aer motorul si s a oprit ĂŽnainte sa tragĂŁ apa in motor, daca trage apa in motor obligatoriu se va intampla la fel ca si la colegul cu F10.
    1 point
  19. Cole ca tn sunt peste tot,nu vreau sa intru in polemica cu persoanele care din tântar fac armasar,nu stiu ce nu intelegi ca in textul care lam scris 2 litere le-am scris gresit din cauza ca faceam si altceva in momentul ala,sa ma scuzi tu ca nu am scris cu litere mari ca altfel intelegeai..as dori o parere de la cineva care chiar are o idee in legatura cu problema mea daca se poate...multumesc
    1 point
  20. bimmer90f30, Masina are clar o problema, cele peste 10 randuri ale tale sunt irelevante. @Darius Crezi ca o revizie de filtre si ulei rezolva problema? Daca DPF-ul e infundat, schimbarea lui presupune vreo 2000 EUR (pe original), ori cateva mii de ron aftermarket. Cati km are masina? Cu siguranta DPF-ul e la finalul vietii.
    1 point
  21. Personal, am avut experienta foarte proasta cu cei de la bavauto. 1. Am comandat doar pentru ca pretul de pe site era sub cel oferit de dealer la un kit de frane unde era specificat exact modelul masinii mele si codul motorului. Dupa cateva ore am primit un telefon in care mi se spunea ca produsul a fost pus gresit pe site si ca trebuie sa modifice pretul care e cu aprox 450 lei mai mare pentru motorizarea mea, alternatva fiind sa anuleze intreaga comanda deja platita in avans. Am ales sa platesc diferenta. 2. Comanda a fost pusa luni dimineata, peste exact 1 sapt am primit coletul prin curier, constatand ca unul din dscurile de frana era ciobit serios in mai multe locuri. Fusese ambalat execrabil, discul se sprijinea direct pe fundul cutiei de carton de 3-4 mm grosime, fix in locul unde cartonul era simplu, nici macar dublu cum este de obicei. Am facut poze si am solicitat proces verbal de la curier care a mentionat "ambalaj deteriorat si ambalaj necorespunzator", spunand ca vina apartine exclusiv expeditorului, cum de fapt era evident. Desi de obicei curierii sunt de vina pt manipulare, in acest caz chiar nu am avut obiectii. Cei de la bavauto mi-au oferit varianta trimiterii piesei inapoi, urmand ca numai dupa ce aceasta ajunge la ei, sa imi trimita un nou disc, insemnand sa astept inca 3-4 zile, daca nu mai mult. Am intrebat daca pot returna ambele discuri, mi s-a spus ca nu, doar discul deteriorat sau kitul intreg. Dupa ce am spus ca am programare la service si ca trebuie sa plec in concediu, motiv pentru care as prefera sa returnez ambele discuri si sa iau altele de la dealer, ei mi-au zis "nu e vina noastra ca aveti programare la service". Deci eu era vinovat, desi nu le reprosasem nimic in acel punct. Mi s-a propus varianta sa returnez discul deteriorat, urmand sa primesc unul nou in loc. Insa daca voiam sa primesc banii inapoi mi-au spus ca fie returnez kitul intreg, fir discul deteriorat (de parca imi faceau un mega-favor), ambele variante pe cheltuiala mea. La un colet de 30kg (pe persoana fizica, fara contract la compania de curierat) costul transportului nu e chiar neglijabil. Am intrebat si ce se intampla daca decid sa pastrez piesa deterioarata pentru a nu mai astepta dupa una noua, dat fiind ca am nevoie de masina si mecanicul mi-a zis ca se poate monta dupa pilirea suprafetelor deteriorate, desi nu era nici pe departe ideal, produsul fiind cumparat de nou (kit frane fata - 2337 lei). Raspunsul a fost ca primesc 5% din valoarea discului deteriorate, desi daca una din piese patea ceva la transportul retur eu suportam 50%, deci de 10 ori mai mult, pe langa costul transportului platit de 2 ori. Si au mai si insistat ca eu sunt 100% raspunzator de retur si sa il ambalez bine, desi ei si-au batut joc.
    1 point
  22. cateva cladiri 3d mapate (colorate) in plus, in rest nu prea...oamenii ar fi updatat cu cei 180 km de autostrada promisi candva dar nu e receptionata lucrarea(inca)
    1 point
  23. Nu strica un flush la motor atata timp cat nu are "probleme" Ca si ulei de motor eu as recomanda Liqui Moly 5w-30
    1 point
  24. Nicio problema, au fost niste draguti. Lasand glumea la o parte, am descris cu destule amanunte, zic eu, experienta mea. Fiecare intelege ce vrea.
    0 points
  25. Tratament de ! Vina total a celui care trimite.. chiar daca abuzează de colete si pun inclusiv motoare pe niste colete cat palma in care pot sa fie telefoane. Si mie mi-au distrus vreo 4-5 colete pana acum, la modul ca efectiv nu am putut sa înțeleg ce au putut sa pună peste. Mi am asumat, asta e, a fost vina mea, nu m am certat cu cel la care am trimis. I am zis sa păstreze sau sa arunce ceea ce sa stricat si i am trimis din nou altceva cumparatorului plătind eu transportul a doua oara. Niste rahati ăștia de la Bavauto, imi ajunge sa aud un caz de asta ca sa mi dau seama de niste jeguri de oameni cu firma lor de rahat.
    0 points
  26. Mai omule, nu te mai amagi ca blegu’. Cauta motor sh bun, n auzi ?
    0 points
  27. Eu am luat de la ei un set de 4 discuri originale pentru M3, pe langa ca au fost la 60% din preturile practicate local, au fost foarte bine ambalate in cutie groasa si trase in folie neagra.
    0 points
  28. a descris omul f clar , l-au pus sa plateasca returul produsului in conditiile in care ambalarea a fost jalnica pt un produs de gen . Un scurt rezumat .
    0 points
  29. Topicul a fost deschis prost inca de la inceput. Ti-au spus multi ca alegerile se fac in functie de nevoi, dar a trebuit sa te convingi pe pielea ta. Masina ca sa isi poata face regenerarile atunci cand "vrea", trebuie sa indeplineasca foarte multe conditii....adica sa fie in stare tehnica foarte buna. O bujie arsa, un termostat defect, nu le vezi cand pornesti masina, cum vezi un bec ars. Numai o diagnoza te ajuta. O regenerare fortata, la fel...nu o poti face iesind pe autostrada si asteptand sa plece regenerarea....si aici ai nevoie de diagnoza. In fine, vorbe multe, fapte putine.... Ai plecat prost de la bun inceput si ai continuat in acelasi ritm. Asa nu vei pune masina la punct niciodata.
    0 points
  30. Darius, tu de ce ti-ai luat masina aceea? Sa iti pui intrebari? Sa vezi daca e mai buna decat a prietenului tau? Sa iti bati la cap mecanicul cu chestii ca, cea de mai sus? Sa stii ca si mecanicii sunt si ei oameni si probabil au nevoie de bani.. (din orice).. Miroase tare a minte necoapta, si pentru asta imi asum ce spun. Si stii ce poate fi mai trist? Sa nu fii implicat in vreun accident. Lasa masina in pace. Condu frumos, elegant.. casca ochii la tot ce se intampla in jur; intelege; pune-ti intrebari, cauta raspunsuri... reale nu din ce stiu altii.. (fiecare stie partial; numai cartea, documentul.. iti explica tot) De ce nu il intrebi pe tatal tau? (Stiu o sa ma injuri ca stiu..) Dar mai bine stapaneste-te sa iti pui intrebari anormale. Invata, daca vrei, depre motoare.. mai surubareste una alta, si te asigur ca o sa il lasi pe prietenul tau in urma cu, ceea ce stii sa faci si ca ai ales sa intelegi tu insati, inainte sa faci comparatii inutile. Nu te compara nici aici pe forum cu, careva.. Compara ce stii tu azi mai bine decat ieri. Atat.
    0 points
  31. Ai dat bani ca la curve ? Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    -1 points
  32. martorul DPF nu are legatura cu inregistrarea. citeste aici, tocmai ce am scris despre problema recenta la DPF ul meu, cu tot cu erori, valori, etc probabil si la tine e infundat. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/175885-filtru-de-particule-infundat/page__st__40
    -1 points
  33. renou,Opel,ford,vw si alte ghene asemĂŁnĂŁtoare. A,și șkoda
    -1 points
  34. Sincer, eu am o problema cu textul. Refuz sa ma straduiesc sa inteleg ceva, daca cineva scrie asa. Zic pas. (..Daca tu nu faci un efort sa scrii cu spatii, cu litere mari, eu de ce sa fac efort sa iti explic logica mea cat mai explicit? De altfel, bun venit pe forum! Apreciez scrierea corecta, normala; altfel cauta un mecanic priceput..)
    -1 points
  35. "Detin un E90 2005 163 CP" "pana la urma lucrez in Romania pe un salar de 20 milioane," vinde-l, la 2000 ron nu e nicio rusine sa conduci Logan. Nu ti-o zic cu rautate, dar 2000 ron e mult prea putin, imagineaza-ti ca ai de schimbat discuri+placute pe fata si o revizie, cu cele mai ieftine piese a plecat jumate de salariu. Mai platesti niste facturi si apoi 30 de zile ce faci? foamea?
    -1 points
  36. Nu nici o polemica. Aratti decenta si respect fata de tine si altii cand scrii cat mai corect. (De ce ar interesa ca faceai ceva in acelasi timp? Poate toti facem si altceva in acelasi timp. .. se pare ca tu faci si altceva mai dificil, scriind; oricum asta e doar o paranteza si asa trebuie tratata) Mult noroc in ceea ce intreprinzi!
    -1 points
  37. DA-I REFRESH CA O IA.
    -1 points
  38. Ce regenerare sa faca filtrului daca fitru nu e de regenerat? sau aproape plin.. Voi cei mai vechi aici nu, v-ati dat seama ca Darius a vrut sa isi ia avion cand a dat banii pe un E90 de 163cai si filtru. Darius, imi pare rau dar ca sa iti faci o minima idee de starea filtrului trebuia sa pui un tester si sa vezi, sa iti spuna cineva ce valori sunt masurate (diferenta de presiune..) in filtru... Daca zici ca ai avut E46, nu ti-a zis niciunu dintre amici cu E90 ca dieselul are filtru?? Darius, ai intrebat prietenul? Poate el are DPF OFF de aia se duce in 5000. Sau prietenul tau e un norocos cu primele E90 fara DPF..? Sau nu mai conteaza acum..
    -1 points
  39. Suntem pe langa? Nu stiu care.. https://arenait.ro/greu-usor-este-returnezi-produs-14-zile/ https://anpc.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449(r1)%20din%202003.html http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf Nu e problema clientului ca s-a razgandit. Fie ca ridica bunul fie ca il returneaza, nu conteaza. Nu toata lumea care comanda ceva si returneaza altfel sistemul ar fi facut si pentru situatiile alea, asa multe ..
    -1 points
  40. Eu zic ca oprirea motorului e esentiala in momentul intrarii in apa. E un fel de combinatie a faptului, cat de etans e filtru de apa ca sa permita apa sa treaca (eventual pe langa el..) pentru ca, nu stiu daca a-ti experimentat acoperind cu mana tubul prin cate trece aerul spre motor - foarte usor moare, trepideaza motorul la ralanti- (desi e destul de evident) motorul trage aer muult mai mult in turatie mare decat in turatie mica.. desigur daca te bagi in apa adanca pana la botul masinii si apa intra in filtru tu accelerand sa treci foarte probabil filtru nu mai face fata si trece si aerul absorbit ca si apa in volum mare prin el si precum un val imens in care te bagi la fel se inunda si motorul ..iar apa ajunge prin admisie si blocheaza biele sparge si rupe ce rupe, si stramba prin motor.. (datorita celorlalte pistoane.. ) Daca intri cu viteza mica, acelasi volum de apa te va impiedica sa inaintezi iar apa va trece mai greu de filtru, motorul nevand nici energia suficienta sa ia valul in plin se va opri... si pentru ca un filtru ud nu va lasa sa treca aer prea mult, si o data in plus se va opri.. Deci depinde cu, ce viteza "ataca" apa filtru. Parerea mea. Daca soferul are inspiratia ca mai apoi sa NU pornesca motorul cu apa in el (gandind ca apa s-ar putea sa fi ajuns in el) atunci e salvat.. Mai scria undeva pe net ca daca vrei sa treci prin apa mare trebuie sa treci cu valul nu impotriva valului. Probabil asta e pentru profesionisti in asa ceva. Hydrolock se numeste procesul care blocheaza si distruge un motor.
    -3 points
  41. Nu tin partea nimanui...dar nimeni din Europa nu foloseste sistem ramburs....doar in Romania mai exista asa ceva....si mai e ceva ....tu ai importa piese la comanda si le-ai trimite in sistem ramburs? daca nu le ridica clientul ce faci? In plus la nici un magazin de piese nu iti comanda absolut nimic fara a incasa macar un avans. Vorbiti ca sa va aflati in treaba....am avut experiente ok cu magazinul in cauza si m-ati facut curios sa aflu ce s-a intamplat...imi dau seama ca vorbiti total pe langa...
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.