Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/14/20 in Posts

  1. https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/auto-kaufen-verkaufen/autokosten/elektroauto-kostenvergleich/ https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/elektromobilitaet/stromverbrauch-elektroautos-adac-test/ intr-o baterie de i3 st 35kg grafit 12kg nichel 12kg cobalt si mangan 2kg plus altele, per km iesi la aceiasi centi, ramane premiile tichetele si subventiile masive, dar la revanzare cu cat o vinzi oare? si ca sa vorbim de ecologie se spune ca trebuie sa conduci minim 8 ani ca sa remodelezi raportul de co2 in favoarea masinilor electrice, in 8 ani sigur bateria trebuie schimbata si cred ca o sa fie o distractie de cateva mii de euro in europa nu exista asemenea metale rare, import china si africa automat, cum sa evolueze o industrie dependenta de alt continent? i3 45cent/km 118 i 118d 55 cent/km e intreaga lista in adac
    4 points
  2. Romanul, in general, e milog. Daca-i mai lasi 100 de euro poate sa fi avut masina si 1 milion de km, el se bucura c-a luat-o ieftin. Intre o masina cu un teanc de facturi si alta identica, fara niciun istoric dar ceva mai ieftina, majoritatea ca ar alege-o pe a 2-a. Asta e parerea mea, dupa diversele interactiuni pe care le-am avut de-a lungul timpului vanzand diverse chestii - unele in stare mai proasta dar mai ieftine, iar altele in stare buna dar f putin mai scumpe, cumparatorul mioritic negresit se repezea pe cele mai ieftine. Niciodata nu le-am vandut pe cele mai bune pana nu le-am terminat pe cele ieftine
    4 points
  3. Am mers azi la Stația ITP la care am fĂŁcut ultima inspecție, le-am prezentat problema, au verificat poza fĂŁcutĂŁ de ei si la momentul inspecției aveam 241xxx km. M-au asigurat ca mâine va fi remediata problema. Sper ca aia care considerau ca sunt aici sa-i prostesc(ca eu altceva nu am de fĂŁcut) sa se mai calmeze și sa fie oameni. Când cineva prezintĂŁ o problema se așteaptĂŁ la ceva soluții nicidecum la acuzații nefondate..
    3 points
  4. Am sa relatez o scurta intamplare. In urma cu un an, un prieten a achizitionat din Germania un F10 530 din 2015. Masina foarte bine dotata, cu doar 35000 KM si cel mai important, 2 ani garantie. Reviziile au fost facute doar la BMW pentru a nu pierde garantia, dar cum singura reprezentanta aproape de Gorj este MHS Craiova, acolo s-au efectual lucrarile. Acum o saptamana, in timp ce conducea, s-a aprins in bord martorul Check Engine. Masina a fost dusa la MHS Craiova, iar concluzia a fost ca s-a blocat racitorul de gaze, iar asta a dus la topirea galeriei de admisie. Masina are in prezent in jur de 92000 KM. MHS Craiova a refuzat repararea masinii pe garantie, motivand ca ei nu lucreaza cu garantii din Germania. Am contactat Banat Car si au spus ca reparatia poate fi efectuata pe garantie in Romania. I-au contactat pe cei de la MHS sa le explice cum se procedeaza, dar ei au refuzat constant acest lucru, spunand in final ca oricum ei nu prea au mecanici si mai bine sa ia ei (Banat Car) masina la Timisoara. Cei de la Banar Car mi-au spus ca pentru masina in cauza nu exista nicio rechemare privind recentele probleme cu racitoarele de gaze, dar masina va fi reparata pe garantia oferita de dealer-ul german. Masina este acum pe platforma in drum spre Timisoara, costurile urmand sa fie suportate cel mai probabil de posesor. Concluzia este ca MHS este reprezentanta de carton, unde prefera doar sa vanda produse noi asemeni unor buticari, fara a stii sa faca mai mult decat un schimb de ulei si placute.
    1 point
  5. Dar nu vreti voi, cei care stiti procedura sa faceti un how-to pentru membrii forum-ului?
    1 point
  6. 4520 este intretinerea si repararea autovehiculelor, si da, toate spalatoriile si atelierele lucreaza sub acest caen. Mai sunt care lucreaza si sub 9609 alte servicii.
    1 point
  7. Ciudat cum pot unii sa vina cu niște afirmații fĂŁrĂŁ sa dea mĂŁcar o cĂŁutare pe google. DacĂŁ tot nu știi, mĂŁcar cauți ĂŽnainte sa spui prostii. Evident ca e membra UE chiar din 73. Și circulatia persoanelor are legĂŁturĂŁ și cu circulația vehiculelor cand ți se ĂŽngrĂŁdesc drepturi. Iar regulile lor nu par conforme cu dreptul uniunii. Dar e problema lor. Cert e ca și ei au obligații de reducere emisii. Sunt curios una euro 6 noua sau nu, are aceeași taxa de ĂŽnmatriculare de 150 la suta din valoare? Mi e greu sa cred ca nu e diferențiatĂŁ. Referitor la mașina, pare scumpa pt restul tarilor UE dar dacĂŁ ĂŽți merita prețul fata de piațĂŁ de acolo...
    1 point
  8. Si daca nu rezolvi problema, nu se mai face nici regenerare dpf.
    1 point
  9. Daca zgomotul de la cuplare nu e din flansa cardan e din blocul de supape al cutiei.
    1 point
  10. Pai mie la RAR mi-au spus ca masina e furata. Desi am cumparat-o din reprezentata BMW Munhen. Am pierdut o zi asteptand politia de frontiera sa verifice masina. Motivul ? caracterele de pe vin-ul masinii stantat pe caroserie nu corespundeau cu baza lor de date si au considerat ca cineva le-a modificat FRAUDULOS . Cat am astepat politia am scris mail catre BMW Bavaria si am cerut lamuriri, au venit inaintea politiei cu explicatii, cu stampila, mai lipsea dosar cu sina . Cu ce m-am ales ? cu vopseaua de pe stanta vin stearsa cu diluant de catrei cei de la RAR, care la final au zis ca ma priveste reparatia. habar n-am daca esti sau nu de buna-credinta, insa sunt multi incompenteti in sistem. Ingroitor de multi !!!!
    1 point
  11. Te duci la diversi dubiosi sa ti faca o cheie clona pe masina si te bucuri ca ai dat mai putin decat costa cheia noua originala la BMW. Peste ceva timp poate te trezesti ca ai ramas fara masina. Daca ai nevoie de o a doua cheie, mergi la BMW si comanda ti o cheie noua (sau la groza dan)!
    1 point
  12. cel mai bun istoric pt revanzare este bmwclub.ro :vampire: toate masinile mele asa s-au vandut in urma istoricului si jurnalului bord de aici , km revizii , investitii etc . Asta e unul din motivele pt care merita un topic in sectiunea Masina mea . :superblue: Poate sa scrie la RAR orice , ce e scris aici nu sterge nimeni
    1 point
  13. Eu as incepe cu curatatul clapetei. Am ramas cu ideea ca inca de la inceputul topicului te deranja tremuratul la ralanti. Ma gandesc ca asta ar fi una din posibilele cauze.
    1 point
  14. Cred ca am ĂŽnțeles eu greșit mai degrabĂŁ, e clar acum.
    1 point
  15. Toata lumea care s-a dat cu Tesla a avut aceeasi aceeasi senzatie, de racheta. Pastrand proportiile, la fel spun multi despre i3 ca are super acceleratie..pe 0-50 e la fel de rapida probabil ca un 330i, iar pana la 100 ajunge ca un 320i, mai departe nu stiu...nici daca vireaza la fel de bine.
    1 point
  16. Poftim, acelasi site pe care l-ai dat tu pt F30 https://www.honestjohn.co.uk/realmpg/bmw/3-series-2019 Sa iti mai caut cate ceva ?
    1 point
  17. Zic ca faci inca o confuzie, este pentru F30. Uite aici un consum, daca cautai mai bine: https://www.caranddriver.com/news/a28915017/2019-bmw-330i-fuel-economy-test/
    1 point
  18. Mie cu un plin de EVO1000 in primele 2-3 saptamani imi arata 1000KM range. Dar cu timpul la plin a inceput sa scada, depinde de cum am condus ultima data. Mi-a aratat si 550KM range. Uite, am fost acum 2 saptamani la Sighisoara, plecat din sectorul 1, si m-am intors in acelasi loc din sectorul 1 cu 10 km range. Ce e drept, cand am plecat din Sighisoara inapoi imi arata range cu vreo 100 de km in plus pana la destinatie, dar prin serpentine am dat-o in sport plus ca nu am rezistat, si apoi am cam mers cu emotii pe A3 ca nu mai ajung. Iar acum, am zis, la plin imi arata 850 km, dar nu cred ca face la drum normal (nu autostrada). SI ca sa inchei, iti impartasesc parerea despre plug-in hybrid. E modul producatorilor de a scadea sub pragul de CO2 impus de WLTP, in rest are ceva dezavantaje. Insa senzatia pe care mi-a dat-o Tesla S P100D nu mi-a dat-o nici un M condus pana acum, ca sa ramanem on topic cu electricele. PS: Pozele sunt de la fabrica Tesla din Olanda.
    1 point
  19. E60 range afișat in bord 1368 km dupĂŁ ce mersesem deja 100 km. ( 70 l rezervor) ) Am fost la mare 600 km si rezervorul era cu 2 liniuțe mici ĂŽnainte de jumĂŁtate. ( mers normal, nu la consum sau ceva de genul). Când fac full ul in oras, Imi aratĂŁ 850-900 de fiecare data pe consumul de oras.
    1 point
  20. S ar putea sa ai surprize placute dupa curatarea clapetei de acceleratie. Poate mai scapi de tremurat la ralanti. Daca tot umbli acolo ia vezi si furtunurile sa nu traga aer fals mai mult ca sigur, fa o inspectie temeinica. Tamburii daca umbli la ei sau sa reglezi franele vezi ca o sa gasesti f multa rugina acolo.Schimbarea lor poate fi dificila, tabla daca e f ruginita nu mai poti schimba tamburii cu pricina.Oricum piesele sunt f accesibile ca pret. Eu am reglat franele singur la fostul e46, nu m am chinuit mult, vreo 2 ore.Asta dupa ce schimbasem tamburi, arcurile de prindere, melcul de reglaj, etc. Curata clapeta si mai vorbim.Si ICV ul, banuiesc ca are, trebuie sa aiba bypass.
    1 point
  21. Piese din dezmembrari, mai putin franele, cel putin Ate la discuri si Textar la placute, pe spate sigur ai tamburii praf si tb schimbati si aia
    1 point
  22. E destul ieftin switch-ul poti incerca aftermarket: https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-cabrio-e46-2000-2007-325-ci-141-kw/franare-auto-comutator-frana?name_filter=Comutator%20lumini%20frana
    1 point
  23. ac in loc de clima senzorul de nivel ulei ai bulit lsz.ul cu xenoane ceva switchul la pedala de frana un releu in gm si probabil in usa o incuietoare defecta cauta pe net sau mai bn cauta un electrician care a mai umblat prin bmw.uri...
    1 point
  24. In primul rand felicitari ca ai scanat erorile Eu as corela cele 2 erori ce te trimit catre intrerupatorul de la pedala de frana. Ce inteleg este ca DME primeste 2 semnale ce sunt contradictorii, pe de o parte esti cu piciorul pe gas si accelerezi si in acelasi timp franezi, nu ca ar fi imposibil insa putin probabil sa faci asta in mod deliberat Deci as sugera sa te concentrezi pe intrerupatorul de la pedala de frana eventual sa il scimbi. Ultima eroare de la DSC Pressure sensor nu are treaba cu functionarea motorului, doar iti aprinde becurile galbene (DSC si/sau frana de mana) decupleaza DSC-ul insa ABS este inca functional.
    1 point
  25. Eu cred ca e un consum ok, eu doar daca merg la vale reusesc sa scad sub 8l/100km Pe ultimii aprox 6000 km (mers normal, +10 km/h peste limita de viteza) am consum mediu 9l/100km cu viteza medie 50 km/h, 90% din km fiind facuti DN-uri/A-uri iar 10% localitati Bucuresti/Ilfov. In general am observat ca motorul acesta pe o caroserie de 1650 kg consuma undeva intre 8,5 l/100km pe DN, 9-10l/100km autostrada (mers pe cruise la 140km/h-160km/h) iar in Bucuresti 14-18l/100km.
    1 point
  26. Am avut si eu o problema asemanatoare cand acum cativa ani cu un 318I pe care aveam montat GPL, la service mi-au schimbat debitmetrul, si pompa de benzina, sonda lamda, bujii.Dupa fiecare interventie imi stergeau erorile,atata timp mergeam doar pe benzina mergea bine, comutam pe gpl mergea o perioada bine apoi varza, comutam inapoi pe benzina, la fel varza, nu mergea bine de nici o culoare, intr-o zi in curte m-am apucat sa strang(obturez) cu patentul furtunele care duc la injectoarele pe gaz, am constatat ca la un injentor nu se schimba mersul motorului, la altul tremura putin, iar la doua tremura tare, concluzia, un injector mort altul lesinat bine, doua bune, am comandat imediat un set de injectoare. Cum am montat injectoarele noi, alta masina, sa mor alta nu, asta pentru ca fusesem si la cel care a montat instalatia pe masina si ma asigurat ca injectoarele sunt ok,si e de din alta parte. In concluzie am impresia ca,calculatorul masinii memora defectul de pe gpl si il tinea minte si cand mergeam pe benzina, varza totala. Am ascimbat la masina degeaba pompa, debitmetru, bujii, etc. Poate te ajuta patania mea, am inteles ca ai gpl pe masina,bafta!
    1 point
  27. Banuiesc ca pornirea motorului (mai ales la rece) o faci pe benzina, senzorii de oxigen sau sondele lambda nu impacteaza pornirea si devin operationale cand se incalzesc ~ 300 grade temperatura ce se obtine relativ rapid cu ajutorul unui heater integrat in senzor. Cat timp e motorul rece oricum amestecul e mai bogat pt a facilita incalzirea rapida si operarea la temperatura nominala si asta inseamna din nou ca se "ignora" de catre ECU citirea senzorilor de oxigen si ajungerea la raportul ideal aer/benzina de 14,7:1. Am inteles din posturile anterioare ca ai schimbat si bujiile plus bobinele (defecte). Presupunand deci ca pe parte de aprindere (bujii, bobine) totul ok ar insemana ca si alimentarea cu benzina sa fie in parametri, deci de verificat pompa benzina, filtru benzina si injectoarele. Ce as sugera in primul rand (daca deja nu ai facut-o) e sa schimbi filtru de benzina ce are integrat si un regulator de presiune urmat de verficarea pompei de benzina. Injectoarele de obicei nu pica asa de usor fiind destul fiabile insa o curatare cu ultrasunete poate imbunatati comportamentul atat la rece cat si la cald in sarcina. Acum dupa schimbarea sondelor lambda (btw ce model ai ales?) mai ai erori noi generate respectiv stocate in ECU? O alta sugestie ar fi sa incerci sa izolezi sursa problemei mai intai folosind motorul exclusiv pe benzina. Din posturile tale observ ca tu ne relatezi simptome in functionare atat pe benzina cat si pe gaz. Personal as zice ca nu faci decat sa iti complici situatia Nu zic neaparat sa renunti la instalatia de gaz ce o ai deja pe masina insa ar trebui sa separi la nivel de investigare a defectelor gazul de benzina.
    1 point
  28. Eu aveam debimetrul defect insa check engine ul nu se aprinsese, pe interfata nu aparea cum ca ar fi defect insa in reprezentanta pe diagnoza lor a reieșit cĂŁ nu mai funcționa, recomand vdo siemens, nu merge pe aftermarket intrucat a mers un amic pe delphi si masina mergea f urat. Simptomele se manifestau prin pierderi usoare de putere. Pompa de benzina, si pe aceasta am avut o defectĂŁ, cand era aproape sa intre pe rezerva, pornea greu si motorul funcționa sacadat, am mers tot pe vdo siemens, recomand si inlocuirea piulitei metalice si a garniturii. Ati inlocuit toate sondele, pe ce brand ati mers? Spor in continuare...
    1 point
  29. uite aici , poate te ajuta sa te inspiri legat de ce probleme tipice te poti ocupa la acest motor.
    1 point
  30. originala AGM e de 80. la mine apare ca optiune in lista VIN. a tinut 9 ani, probabil mai ducea dar ma enerva ca incepuse sa taie muzica atunci cand era masina oprita. e primul semm de avertizare, incepe sa taie din consumatori sa pastreze curent in baterie pentru pornire. am luat tot agm varta de 80 la aprox. 600 lei (cam atat e si acum), deocamdata are 4 ani. daca tine 5-6 ani ma declar multumit.
    1 point
  31. Pai ce, este vreo reprezentanta bmw care stie sa faca mai mult de atat ? Daca vorbim de o distributie se incurca in lanturi.
    1 point
  32. Am vazut deseori masina ta in park lake, la -2 galben. Nu e nici pe departe 99% cum spui tu, dar fie.
    0 points
  33. Nu face asa ceva acero, si cel mai probabil il va trimite la dyc garage, care cam dau rasol in ultima perioada.
    0 points
  34. Tine-o tot asa, imi place. ..asta cu permisiunea in oras daca ai euro 6 desigur. De consumul asta real raportat de soferi, ce zici? https://www.honestjohn.co.uk/realmpg/bmw/3-series-2012/330i WIN60 tu ai diesel, Consumul raportat mai sus e la benzina! La toata lumea afiseaza consumul stabilit din fabrica cand facem plinul. Ca doar nu o sti masina ce sofer va conduce masina..
    -1 points
  35. Sunt multe siteuri ca ala pus de tine. Vreau un site unde un sofer poate sa puna consumul pe care el insasi l-a obtinut. Si unde eventual (oficial) constructorul zice si el ce a obtinut el in laboratorul lui.
    -1 points
  36. Nuu, zic sa ne linistim; am fript prea mult topicul cu subiectul alegerii tale. Sa revenim in topic, e mai sanatos.
    -1 points
  37. DacĂŁ știai cĂŁ e dimensiune greșitĂŁ nu vĂŁd sensul pt care ne ĂŽntrebi dacĂŁ ai fĂŁcut o prostieca sĂŁ fiu ontopic, mai pune pe lista lungĂŁ a problemelor ĂŽncĂŁ una pe care trebuie sĂŁ o rezolvi.
    -1 points
  38. Nu-i adevarat. Aia de la ITP au avut ceva personal cu el si iau trecut intentionat (evident ca el sa nu poata sa vanda masina - nevoie mare) astfel au facut poza la alta masina numai asa ca el sa aiba mai putini km, de ciuda.. (...zic sa nu o mai vinzi, sa o pastrezi ca ai dat km inapoi evident fara sa stii si mai apoi i-ai incercat pe cei de la ITP.. crezand ca "merge si asa")
    -1 points
  39. Stii, pana la urma am intrat aici pe forum sa demostrez cat de IGNORANT SUNT cand accept greselile facute de ITP la verificarea periodica!! Si daca am ocazia, sa denigrez la greu o instititie! ...pentru ca eu la randul meu sunt tot un ignorant! Dar aici pe forum am gura mare de tot. Intrebarea logica urmatoare ar fi, spre ce ne indreptam cu asa atitudine? Spre estul-mijlociu evident! Alexandru, sa zicem ca ai dreptate. Ce zici in privinta a ceea ce am scris mai sus?
    -1 points
  40. Si totusi, Model 3 Performance cu toate optiunile e 64k la care adaugi costul transportului .
    -1 points
  41. este membra UE si face parte si din spatiul Schengen spre deosebire de RO dor nu a trecut la euro, dar acolo mai sunt si Cehia, Elventia, Ungaria, Polonia... etc
    -1 points
  42. deci pentru o activitate de genul cosmetica auto ai nevoie de cod caen 4520 intretinere si dezmembrare masini? mi se pare extrem de deplasat
    -1 points
  43. Pai asta spuneam si eu, ca pentru cosmetica auto trebuie sa te inregistrezi cu 4520 .... nu ma refer la service auto sau aplicare folii.... si daca vrei sa indrepti niste indoituri cu ciocanul inertial trebuie sa ai tinichigerie autorizata? Astia st nebuni la cap
    -1 points
  44. 318i - 2004 - 26.000 km la 16.200 Euro.... (bani tai , distractia ta) nu se merita! masina nu are nimic, dotari zero (pilot automat, geamuri electrice, clima....si un E36 are asa ceva) sa o cumperi pt urmatorii 15-20 de ani (...banii tai, daca nu ai ceva cu 16000 de euro...) chiar daca are 26.000 km....are o varsata!!! spor la distractie.
    -2 points
  45. am spus daca! dar a fost o eroare a lor, si cum sa fii altfel decat circumspect cand ultima poza de vanzare pe care o ai este din 2019 cu 200k km in bord... suna din start a teapa, unu ca o ai din 2019 la vanzare si doi ca nu ai km reali pe site la rar...puteai sa te duci la staie de prima data fara alte intrebari
    -2 points
  46. As zice sa nu-ti bati capul o perioada, pana se mai ard cateva bujii sau fire in releu . Masina o sa-ti porneasca fara probleme si cu 5 bujii functionale . Probabil ca ai firul pentru bujia 6 intrerupt in releu. Nu am auzit de incompatibilitate intre releu si bujii, daca sunt din gama acceptata.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.