Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/09/20 in Posts
-
Daca vei cauta pe forum vei gasi de cel putin de un an de zile, un topic in care se SPECIFICA foarte clar de testul cu osciloscopul prezent la reprezentante. Care si unde e contributia ta? Deci vrei sa aduci intradevar contributii cum sustii, explica ne doua lucruri : 1.ce inseamna in grafic cand creste pe ordonata exponential ? 2. semnificatia perioadei de baleiaj neregulata la intervale regulate de timp. Sunt sigur ca ai cunostinte solide de fizica, altfel nu postai, nu i asa? Sau iarasi pui linkuri pe care nu le intelegi ?3 points
-
Mie uleiul mi s-a "consumat" de fiecare data intre 22k si 23k. Atunci am facut schimburile. PS Imi place de prostul care ma urmareste si imi tot da minusuri. Dar si mie imi place sa ii remintesc ca a fost fatat prost direct. Desi, nu cred ca e acelasi mereu. Posibil sa fie doi, la intrecere.3 points
-
2 points
-
In italia au fost vândute cu pachete -eleta(base) -attiva (sport) -futura(confort )1 point
-
sau platim 2500$ abonamentul anual pentru bmwtis.com1 point
-
Salutare !! BMW e36 118i din 1992 cu 110.000 km reali ! Pe scurt este masina familiei din 2007 , este folosita de toata familia cand nu este acasa 118d Intretinere primeste din cand in cand Optiuni nu prea are , pot sa precizez totusi ca are spalator far , incalzire in scaune, inca functionale ! Cateva poze1 point
-
Nu am xenon , are lupe pe scurta si spalatoare far , asa a venit din fabrica , are 2 vase de spalat parbrizu cu 3 pompite , are un vas de 1 litru pentru lichid concentrat cu o pompita , si 1 pentru lichid diluat cu 2 pompite , deci 2 pompite pentru parbriz si 1 pentru faruri Cand apesi pe maneta stergatoarelor prima data trage din vasul mic ( lichid concentrat ) si pe urma limpezeste din cel mare , pe la x5 am mai vazut sistemul asta de spalat parbrizul1 point
-
Ptiu ptiu! Astea motoare! Gata, am vazut si delcoul. Motor aerisit, admisie nonplastic, regulator ralanti la vedere, difuzor maaaree, filtru aer la fel, frumos, imi place. Ai xenoane vad bine? Sa l porti cu placere!1 point
-
Am un E-class 2012 in familie si, nu exagerez, cand iei o curba mai brusc, scartaie plasticele.1 point
-
1 point
-
Am facut drive test cu un model Luxury. Si acum retin ca avea trimul acela, ceva gen imitatie texturata de "lemn". Cand am apasat pe el scartzaia ca dracu si suna a gol, mai ales pe usi. Dupa ce am facut drive test cu F30 si m-am urcat inapoi la mine in E90 mi s-a parut mai ok a mea in interior, drept pt care am si abandonat de a o mai schimba cu F30. Nu stiu ce-i mizeria aia de ai postat in link, nu am vazut in viata mea asa ceva, dar te asigur ca plasticul de care spui si acum, dupa 10 ani, este ca in prima zi - nu scartaie, nu se simte ieftin, nu este uzat si este complet tzapan. O fi altfel la cele pre-facelift, nu stiu, la mine nici nu arata asa. Cu siguranta nu e E90 perfect, spre exemplu pielea mi s-a parut foarte proasta si s-a uzat inca de pe cand era masina aproape noua, manerul de la usa pasagerului s-a zgariat foarte rau (nu-mi explic de la ce, parca s-a inmuiat plasticul, cumva), iar trim-ul de cauciuc de deasupra parbrizului s-a crapat de la soare (trebuie sa dau jos parbrizul ca sa-l schimb) ... dar apreciez o masina in care ma urc si nu scartzaie nimic, chit ca are 10 ani.1 point
-
Hai sĂŁ fim serioși, e90 e mult mai sĂŁnĂŁtos la interior fațĂŁ de f30..nici nu se comparĂŁ. F30 are mânerele la uși ca la Logan, dintr un plastic ordinar, pe care dacĂŁ ĂŽl strângi puțin tot pâraie.1 point
-
(Bine zis Exilong999999) M-am tot abtinut. Zic eu primul. Cred ca E90 ar fi utimul si cel mai reusit model din clasa medie. De ce? Pentru ca ramane probabil ultimul model care chiar daca are inca directia hidraulica a lui E46, cred ca este peste E46 la capitolul "simt masina legata de mine". Am mers cu un F30 bi-turbo de 184 cai. Nu am ramas wow sincer, nici la consum, nici ca au scos nu-s ce 3 (trei) moduri de a simti masina, din care doar modul sport (cel mai neeconomic!) alt punct negativ pt mine cel putin, este modul care reprezinta BMW, in sensul ca simti ca tu esti un tot cu masina (bine-nteles directia electrica intarindu-se pentru a simti ca, conduci un BMW si nu O BARCA!.. Cine ma convinge ca exista un alt model facut mai bine imi scot palaria in fata lui; desigur sa nu mentioneze, ca putere mai mare, bla bla, sau motoare in 6.. astea conving nimic de zis, dar nu il fac mai reusit pt ca are mai multi cai.. sau mai multe brizbriz-uri nu neaparat cu sens de prost gust.. (oricum, muzica pusa de bmw la nivel de "pentru toata lumea ..ce se da cu marca bmw..", au lasat de dorit: numai High-endul a fost si ramane cat de cat apreciat, asa ca.. si calitatea audio lasa de dorit IN GENERAL. Daca nu poti sa asculti PLACUT orice tip de muzica in difuzoarele unui bmw atunci ti-ai batut joc.. putin). Si mai apreciez ca E90 ar fi cel mai bun si pentru simplu motiv ca este singurul model, pana cand a aparut el despre care s-a spus raspicat in review-uri ca poti conduce 1000km fara sa faci pauza si chiar fara sa simti nevoia sa faci pauza!! Ce vrei mai mult cand iti trebuie doar sa conduci??? [O masina cat de cat simpla, facuta PENTRU SOFER! ..Nu vreau sa ma gandesc cat de sofisticate (si scumpe in intretinere..) au devenit/le-au facut dupa 2005..] Aia cu minusurile, care ma "iubesc" sa continue sa ma contrazica in mintea lor; nu mai zic mai mult..1 point
-
era ora 7,30 - 8.00 dimineata eram cu niste prieteni ( 3 la numar ) in targul vitan si cautam o masina ok la pret si la an de la propietar nu de la samsari ( nu era marca bmw tinta mea , cautam un golf ceva ) masina era exact in spate unde sunt tot felul de acarete pe jos , si era destul de ascunsa ca sa zic asa , in momentul in care am vazut masina am stiut ca trebuie sa o cumpar , pur si simplu era impecabila eram eram in stare sa o cumpar si fara motor , pretul afisat era de 5500 euro din prima se vede o masina care are linie si acum 7 ani arata si mai bine , interiorul era ca nou ..motorul avea ceara aia galbena pe el ... in fine , am sunat la nr de telefon de pe afis , a raspuns propietarul si a zis ca ajunge in 1 ora . pana a venit propietarul au inceput sa vina si alti potentiali clienti !! , imediat am pus o bluza in dreptul afisului pe parbriz ,( afisul era pe bord in dreptul volanului ) si am stat rezemati de masina ca si cum ar fi a mea ( sau a noastra ) cine intreba ceva de masina primea un raspuns sec de la noi " nu este de vanzare " ) a venit propietarul in cele din urma , imediat am sarit in masina pe locul din dreapta fata sa nu se urce alt potential client ! deja erau clienti la masina ( 2-3 grupuri )!! pana la urma propietarul a venit in masina la volan , am negociat pretul , a vrut un avans ca sa scoata masina din targ ( 100 euro ) am facut cheta si am platit avansul pe langa masina cativa samsari comentau ca au pierdut masina ) in final am facut actele cu mosulica si eu am ramas cu un e36 care inca este in toate mintile lui din toate punctele de vedere cam asa au decurs lucrurile la cumparare1 point
-
Cum a trecut ceva vreme de cand nu am adus o cat de mica contributie acestui forum (..in sfarsit cautarile mele au fost fructificate de aparitia acestui clip in sugestiile primite prin youtube) supun atentiei celor interesati cea maibuna modalitate de a verifica starea distributiei la masina. In clipul de mai jos este descris in detaliu cum se poate verifica distributia la masina cu doar un osciloscop. Lucru extrem de util, eliminand necesitatea de a asculta lantul. Vreodata. Daca aveti intrebari sau vreti sa va aventurati si mai mult in intelegerea masinii personale va voi sta la dispozitie in masura in care stiu si inteleg eu insumi ce se intampla. Eu insumi sunt in procesul de achizitie al unui osciloscop similar; ..lucru care nu il vad altcumva decat util in diagnoza corecta a motorului. Fara doar si poate toate multumirile trebuie acordate baiatului care a avut placerea sa explice ce se intampla in motor, in clipul sau! Linkul mai jos: Succes in diagnoza!0 points
-
Am dat eu plus acum. Nici eu nu ĂŽnțeleg “-“ la postĂŁrile care nu au nimic controversat in ele.0 points
-
Tu poti sa folosesti 245/45/18 fara probleme . Eu am intrebat care ar fi dimensiunea corecta, in conformitatea cu cartea sau indicatia de pe stalp . 245/45/19 nu bate cu 245/45/18 si o sa ai diferente de viteza afisata in bord . Uita de cele de pe spate- alea sunt puse sa se potriveasca cu fata la circumferinta . In general lumea e de parere ca uleiul nu rezista bine la 30k km, cum da fabricantul intervalul de schimb si ca acesta o face pentru a induce o uzura programata care se va manifesta dupa perioada de garantie , cand fabricantul nu are de pierdut ci doar de castigat prin reparatii, vanzari de piese , vanzari de masini noi etc. Lumea e de parere si ca o schimbare mai deasa a uleiului e benefica pentru o folosinta mai indelungata- si nu poate nimeni sa contrazica asta . Afara, in general masina nu este cumparata sau luata in leasing pentru o folosire asa de lunga . Deci daca intentionezi sa tii masina doar vreo 2-3 ani, cred ca poti sa schimbi uleiul la 30k km .0 points
-
Atentie la curatarea radiatoarele, lamelele de aluminiu sunt destul de sensibile; sa nu dea cu jetul cu mare presiune de la distanta prea mica. De preferat sa mergi la unii care au mai facut asa ceva.0 points
-
Moderatorii :cigar: chiar au dreptate ca trebuie curatat um topic atat de lung de comentarii prea ironice/acide. :worthy: :hunter: Inclusiv comentariu meu.-1 points
-
Eu știu ce ĂŽnseamnĂŁ Nexen, ĂŽnsĂŁ nu meritĂŁ osteneala cu cine are pĂŁreri preconcepute E potrivit pentru Logan, și pentru Porsche Macan, dar cinciaru se dezintegreazĂŁ cu Nexen.-1 points
-
Vand Bare transversale Thule - bmw e91 facelift, folosite o singura data Se potrivesc doar pe e91 cu bari longitudinale de facelift. pret - 350 lei-1 points
-
Cel cu stea in frunte -LOL - daca e vorba de Mercedes , da, am avut un 190 caruia ii aparuse o crapatura in plansa de bord, sus . In scaunele din imitatie de piele verde, la fel . La BMW , din seria 3 am avut doar E30 si E36 . Oricum mi s-a parut ca E90 e sub ele , sau e din cauza ca am cumparat un E90 (LCI) dupa ce am avut cateva seria 5 - doua e39 si un E60. Masina o am si acum, dar o conduce fiu-meu . Mi se pare cam horor cand ma urc in ea - plastice tare urate si dure , manerele de la usi terminate/schimbate deja , stratul ala soft de pe plastice umflat/cojit, stofa de pe scaune de doi bani - se murdareste privind-o . Cand imi aduc aminte ca pe E30 aveam scaune Recaro de plush (luate de pe un Hartge) ...-2 points
-
Suntem varza, sincer.. Aia de la bmw .. Ramane sa ne raportam la ce avem pe DVDuri vechi... cautam fire cu ohmetru.. pana apare alt site.. Sau fa rost de ISTA+..-2 points
-
-2 points
-
Daca inveti sa folosesti un osciloscop o sa vezi ca folosindu-l CU asa numitele TRADUCTOARE. Chiar tipul intr-un alt clip al lui explica cum poti sa iti faci singur dintr-un difuzor de ceas, cum erau si mai sunt inca, acelea cu melodii.. Practic acela este un traductor piezo care simte orice vibratie, sau chiar presiune - daca este bagat intr-un vas ermetic cu un furtun atasat.. poti masura presiuni pe admisie, evacuare si compara acestea cu aprinderea.. pentru ca acel "difuzor" pe care il poti numi si microfon (pentru obiecte) daca vrei.. Sunt multe locuri unde poti folosi un osciloscop daca ii intelegi rolul! Adica e un analizor de evenimente la nivel electric. Daca ii pui un clamp-metru (alt traductor, mai scump) poti masura precis curentul prin acel cablu in raport cu alt eveniment .. electric sau nu. Hei, ho, trebuie doar sa vrei sa intelegi..-2 points
-
Prima fraza nu prea are inteles. Se poate corecta si aia? Am tot incercat sa ii dau sens dar n-a iesit ce trebuia.. In ceva de genul: "Daca inveti sa folosesti un osciloscop o sa vezi ca folosindu-l CU asa numitele TRADUCTOARE chiar o sa aiba valoare."-2 points
-
Cred ca e mai ieftin sa mai incerci cateva vulcanizari care sa stie bine de tot sa echilibreze roti, sa se uite la jante (strambe, ovalizate..) Si ar fi bine sa te uiti unde pun plumbii pe janta, daca unii ii pun in alt loc decat altii sau mai multa/putina greutate pe acelasi loc ar fi bine sa iti pui si intrebari . Cat de buni sunt la echilibrat. Mai spuneau unii pe aici sa nu ii lasi sub nici o forma sa stranga prezoanele decat cu cheie dinamometrica. Pot stramba janta cica.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00