Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/24/20 in all areas

  1. Salutare, Daca te referi doar la branduri, cuzineții au fost Kolbenschmidt pt arbore și biele. Iar segmenții au fost Mahle, varianta cu update la segmentul de ungere.
    1 point
  2. si pe google drive cine nu are mega https://drive.google.com/file/d/116lFAzXIwVSol15zbQ9gc_urA_xVHu5Q/view?usp=sharing
    1 point
  3. Din pacate profesionistii sunt din ce in ce mai rari, iar cioflingarii in nr cat mai mare, eu m-am lovit de ei si la Merc si la Toyota - la Merc, eram interesat de un A (cu 20k km), pt sotie, avea plafonul putin afectat de grindina, am intrebat de reducere fata de pretul cerut, mi s-a raspuns arogant "dar e masina folosita, doar nu vreti sa fie in stare perfecta", apoi am aflat ca era masina lui de serviciu, probabil o lua el cu un discount generos daca nu se vindea - la Toyota, am cerut initial o oferta de pret, mi s-a spus de un discount de 5%, dupa cateva luni am mers la test drive, acelasi dealer, alta persoana de vanzari. M-a intrebat de vreo 4-5 ori daca chiar sunt interesat de achizitie, chiar eram. Cand am ajuns la discutia despre pret, mi-a oferit pretul de lista, ii spun ca un coleg mi-a oferit 5% discount cu cateva luni in urma, replica a fost 'mergeti si luati de la colegu'. In cele din urma al luat masina de la Brasov, unde am avut o experienta cat se poate de placuta, diferenta clara intre un profesionist si un cioflingar.
    1 point
  4. Pai e simpla treaba cu reprezentanti de vanzari sau cu dealerii: ei au un target de vanzari asumat de catre angajator si un alt ''target" al lor si anume ca isi iau fel si fel de comisoane de la firme de leasing si cumva constrang clientul sa cumpere un bun indicat de ei si cu finantarea indicata de ei. Un caz concret cu un client de-al meu( lucrez la o firma de leasing ) care s-a dus la reprezentanta BMW din Craiova cu dosar deja aprobat si a fost informat de catre reprezentantul de vanzari de acolo ca daca renunta la finantarea mea si ia de unde ii indica el, o sa ii ofere 6 luni garantie extra si nu stiu ce schimburi de consumabile, de parca de la el venea oferta asta, asa fara numar, fara numar!!! ))) V Va dati seama ce jungla este prin aceste reprezentante si cati clienti agata?
    1 point
  5. Faza tare am trait la dealerul Volvo din oras. Ma duc la ei, salut si intreb despre S90 si daca au ceva pe stoc. Raspuns: am avea una pe stoc, este 42k dar n-are rost noua ca vinde un 'doctor' masina lui, impecabila, cu 35k E si are doar vreo 60mii km. Imi venea sa-i f*t una.Masina aia era 10/2016, deci 4 ANI! Astia chiar au impresia ca ne-am nascut ieri sau nu stiu, poate la ei intra doar oameni ce castiga bani la pacanele si nu cunosc valoarea banului!? Si tot asa a ramas ca imi trimite specificatii si poze cu masinile si...pauza, la Anu' si La Multi Ani! Bine ca mi-am amintit de faza si redactez repede un mail la volvo ro
    1 point
  6. Eu niciodata n-am inteles raportarea dintre platitul impozitului auto la cilindree >2.0 litri si ce primesti de la stat. De ce multi argumenteaza ca nu merita pentru ca statul nu face drumuri de banii aia nu stiu. Platesti alte x impozite si y taxe, dar la impozitul auto erau de fapt asteptarile si aici se tragea linia? De banii aia primesti dreptul sa mergi cu masina respectiva pe strada. Atat. Nu o sa faca nimeni autostrazi din banii aia sau cel putin nu ar trebui sa fie asteptarile astea peste noapte. E vorba de a-ti permite sa arunci banii aia pe impozit, pentru ca intr-adevar, e un moft sau o placere pentru care platesti. Daca se arunca statul sa asfalteze si sa faca autostrazi, am dubii ca se inghesuiau masinile de 3.0-4.0 litri pe strazi. LE: nu o lua personal, doar ca am auzit des argumentul asta si nu il inteleg.
    1 point
  7. Am promis ca revin cu finalitatea. Masina este reparata inca de la inceputul saptamanii, nu a fost chiar asa grav pana la urma , nici macar radiatoarele nu au fost afectate, a curs antigel pe la un furtun. S-au schimbat bara+armatura, 1 far(halo) si 1 proiector, capota, 1 aripa, pretensionari centuri si plastice aferente. S-a lucrat curat, am vazut masina inainte de a se monta bara si farul. Factura a fost 37.000lei, aparent au umflat-o pana la limita maxima, dupa era declarata dauna totala. Ne mai miram de ce costa mult RCA!?
    1 point
  8. Mașina a intrat in service, se repara. Nu are nimic structural afectat și nici airbag, s au activat pretensionarile de la centuri. O puteau scoate dauna dacĂŁ se dorea ĂŽnsĂŁ cum mi au spus cei din service, in cazul meu nu se merita, clar se licita mult pe 'epava'.
    1 point
  9. Aaaand it's done Acum am un E46 coupe 2.5, 6 trepte manual!!! yay Azi s-au terminat cele doua saptamani de concediu in care am terminat rebuild-ul la motorul "nou" si facut transplant pe masina. Totul a mers destul de bine, doar ca au fost doua mici "probleme". Prima, initial aproape am inchis motorul nou, cu timing-ul facut la distributie, dar intre timp l-am dat jos pe al meu si am vazut ca e mult mai curat in chiulasa, mult mai putin ulei ars. Asa ca am decis sa folosesc axele, tachetii si vanosul de la motorul meu, cu desfacut, tot iar, refacut timig si toate cele. Mi-am facut singur cale de blocat axe si scula de setat vanosul, daca e pun pozele mai tarziu cu dimensiunile. Apoi urmatoarea problema a fost la cardan unde nu am stiut ca astea de 6 trepte au flansa mai mare in PCD, drept urmare a trebuit sa caut un cardan de 2.0 diesel pe care sa il scurtez. Lungimea necesara pentru setup-ul acesta este 1469 mm - cardanul de 2.5 SMG 6 trepte, pn - 26117523925 - asta ca sa nu fie nevoie de schimb diferential in daca mergeam pe varianta cardan de 330. De aici totul a fost ok, multe masuratori sa fac tija de la schimbator, chin cu joja ca nu voia sa accepte oring care sa tina uleiul in baie, pana la urma i-am dat silicon vitctor rentz si s-a potolit. Am facut update la ECU cu PN/ul de 2.5 cu WinKFP, a mers fara probleme, motorul a pornit din prima si deja am vreo 200km cu el. Cutia e perfecta pt ce am nevoie, pot merge linistit la viteza de autostrada fara sa ma deranjeze zgomotul, iar consumul e si el tinut in frau. per total destul de multumit de rezultat, si nitel surprins ca mi-a iesit, avand in vedere ca eu am facut totul in curte cu scule de baza. Sa vedem acum cat o sa tina. Daca vrea cineva detalii, poate sa scrie si postez aici. Mai pun niste poze si un filmulet cu a doua cheie.(din pacate nu am putut sa fac poze la tot procesul)
    1 point
  10. 35 ani,iar anul acesta implinesc 10 ani de de cand sunt posesor de marca BMW(parca mi-as face cadou inca un E36) Iar cand mai conduc cate o tractiune fata ma dau jos din masina politicos si fug catre vechitura mea Modelele in semnatura.
    1 point
  11. Debitmetru schimbat, l-ai adaptat?
    -1 points
  12. Te-ai bucura si mai mult pentru.mine daca iti spun ca din calculul de mai sus au lipsit fix 204km!? 204km fiind pana la o granita.. de care am uitat.. Adica facusem de fapt 704km cu 46 de litri. (Nu de altceva decat corectitudinea fata de ce stiu sigur despre masina mea (...) ma plictisisem de ceva vreme sa tot fac calculul, la cati litri de motorina a baut masina asta.. 750-815km era norma care trebuia sa o faca cu 50 de litri! Stiam ca ceva nu "iese" cand am scris mai sus..) Asadar, pentru cati mai apuca sa citeasca, pana intra moderatorii pe panarama asta de subiect - consum masina - sa stearga ce e de sters, fiecare dupa cum isi stie masina. Si aici se termina-incepe totul.
    -1 points
  13. motorul tau nu are valvetronic; la varsta lui, ar putea ca debitmetrul sa necesite schimbare, asta legat de oscilatiile la pornire/motor rece.
    -1 points
  14. Lol,ce poate fi in stare buna la 400k..? Poate aia 10 litri de motorina din rezervor.
    -1 points
  15. Mai documenteaza-te in ceea ce priveste modul de functionare am unui hot film mass air filter, precum si modul in care se efectueaza amestecul optim aer/combustibil; dar in general, masinile se repara la un service, nu neaparat pe forum.
    -1 points
  16. Am comandat si eu un set de clapete de la Redo. Astept sa le primesc. Dupa montaj, vin cu raport.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.