Exact. Ar fi o improvizatie care salveaza motorul. Deloc lipsita de importanta. Problema e ca s-ar putea sa nu-ti dai seama ca e pe duca sau sa fii nevoit sa faci un drum asumandu-ti un risc urias. Daca ai acea improvizatie, altfel pleci la drum. Nu e acelasi lucru, deoarece efectele nu sint aceleasi. Nu are legatura cu alimentarea cu motorina. E vorba de "plecat pe ulei". Degeaba tai motorina. Trebuie sa tai aerul sau uleiul. Daca auzi. Si daca nu auzi sau esti fortat de niste imprejurari sa mai mergi putin cu ea asa ? De ce sa nu dispui de o solutie ieftina si salvatoare ? E plin netul de masini automate distruse in acest mod - X5, 320D etc. La manuale bagi a 6-a cu frana tinuta si dai drumul la ambreiaj => salvezi motorul. La automate, daca nu tai aerul sau uleiul, pa pa motor. Unde exista asa ceva la E46 diesel automata ? Dupa stiinta mea nu exista la niciun BMW. La benzinar. Pt ca-i tai curentul la bujii => nu mai ai aprindere. In cazul cutiilor automate. Daca ai cutie automata, problema te vizeaza si pe tine. Ma gandeam la o astfel de improvizatie, pusa pe furtunul ala gros din dreapta, cand ridici capota. Cel dintre EGR si intercooler, parca. Daca s-ar gasi o firma care sa faca asa pt automate, bani grei ar face. Ceva similar in cazul celor de la Redo, de la care eu am cumparat si pus pe masina, clapete de inox.