Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/28/20 in Posts

  1. Eu nu cred ca ai inteles Daca mergi cu masina pe la tine prin curte, ii poti pune si proiectoare de tractor, pe nimeni nu intereseaza. Cand iesi pe drumurile publice, regulile sunt altele si nu sunt facute de mine sau altcineva de pe forum, sunt autoritati care reglementeaza asta. Eu unul m-am saturat sa intalnesc constant in trafic tot felul de babuini cu lumini prost reglate, improvizatii, instalatii aftermarket etc etc Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  2. Tot farurile astea le am si eu, dar nu vad sensul ca acele compartimente din mijloc si a caror functie este de cornering(colturi) sa se aprinda la faza lunga... Ma gandesc ca vrei sa ai o iluminare si mai buna atunci cand activezi faza lunga. Daca da, te anunt ca nu vei avea o bataie mai mare a highbeamului, ci doar in lateral, in colturi vei avea mai multa lumina. Aceasta lumina din laterale oricum nu te va ajuta atunci cand mergi in extra-urban cu faza lunga pornita si asta pt ca pe tine te intereseaza in principal sa ai o bataie cat mai mare, lunga. La viteze mari, privirea se ingusteaza f mult, asta e motivul pentru care n-o sa prea bagi in seama ce se intampla in stanga si-n dreapta ta. La viteze reduse, cand iei un viraj la 90gr, la parcari, aici se schimba situatia, doar ca aici se activeaza automat aceste lampi de cornering. Daca nu aveau acea lentila cu optica, optica care-ti "bend-uie" lumina de la sub-ansamblul bec-reflector catre lateralul masinii, atunci da, avea logica ce vrei, altfel nu. Stiu ca cele care nu au functie de cornering, au doar o lupa acolo, dar fara nici un fel de bec. Este o functie blank. Sper ca am reusit sa-ti raspund la intrebare. Sunt aspecte de legislatie si de siguranta a traficului si da, lampile sunt echipamente de siguranta, contrar parerii multora care nu cunosc acest lucru si prin urmare fac fel si fel de modificari dupa ureche.
    4 points
  3. Daaa, cum sa nuuu... Altii e prosti. Stiu 'argumentul". Sau nu citesti tu atent. E premisa ta, nu a mea. Alte argumente in afara de (1) apel la ignoranta si (2) apel frica, ai ? Dincolo de faptul ca divaghezi (ca sa ai la ce raspunde), deoarece eu nu am pomenit de vreo curatare perfecta, oricarui motor, chiar i-ar prinde bine o curatare perfecta. Enormitatea "beneficiului" pastrarii jegului in motor pe post de etansant sau protectie antiuzura (mai nou), vine (probabil) de pe vremea pionieratului in materie de flush engine, cand, intr-adevar, unor motoare vechi, li s-au distrus si bruma de garnituri si sigilii pe care le mai aveau, prin chimia flushului. Evident ca, intr-un astfel de caz, au inceput sa curga peste tot. Aia este o vreme apusa, inca perpetuata nejustificat de mitologia pseudomecanica. Sa te bucuri ca motorul nu curge, dar se infunda gradual datorita depunerilor (deci merge mai prost), e un soi de masochism nedemn de un individ cu minime cunostinte de mecanica si simt logic. Aceiasi indivizi care te avertizeaza ca depunerile dislocate iti vor infunda nu stiu ce pasaje de ulei minuscule, nu au nici o problema cu (1) faptul ca acelea ar putea fi deja infundate, gratie acelorasi depuneri acolo si nedislocate si (2) cu contaminarea noului ulei, respectiv scaderea mai rapida a propritatilor de lubrifiere. O fractura logica, bineinteles, dar inca aparata fervent de unii.
    2 points
  4. Mai putina mizerie. Asta ramane. Tolerante anulate cu...gunoi ? Asta e mitologie pseudomecanica. Cui ii spui tu ca namolul ala sta bine-mersi intre piese si asigura o buna frictiune ? Acolo trebuie sa intre ulei. Daca exista tolerante mari, ori faci motorul, ori folosesti solutii de modificare a vascozitatii, ori...orice, dar nu tii namolul acolo sub iluzia ca el protejeaza. Normal, pt ca sint dedicate motoarelor noi sau mature. Cel batrane necesita un tratament special. Nu doar ca inteleg eu, dar chiar asta e menirea acestor solutii de igienizare. Ai documentatie la dispozitie pe net. Daca si cu parca... Eu vorbesc din experienta, tu din...anxietate fata de necunoscut si parerologie.
    2 points
  5. La acest model de servo, este chiar recomandat sa schimbi la interval rezervorul de servo cu totul, nu e scump si vine si cu filtru nou. Plus faptul ca s-ar imbunatati probabil putin directia la un schimb de ulei.
    2 points
  6. Ei, glumeam. Man, relax, mai glumim si noi. Eu iti spun ca e foarte bine. Flushuirea o fac sute de mii de posesori de masini, peste tot in lume. Doar pt unii dintre noi pare ceva exotic, de aici si temerile nejustificate, plus "confirmarea" acestora prin mitologie si folclor. Man, tine motorul curat prin eliminarea jegului la schimb. Baga un flush, daca vrei sa fii si mai ok, baga un ulei de clatire, mergi cu el 50 km, da-l afara si pune uleiul nou.
    1 point
  7. Spune-mi de ce ai vrea sa le activezi pana la urma?!?! Ti-am explicat ca n-o sa ai nici un beneficiu la final. Poate e altceva si nu-mi dau eu seama, poate-s chestii de aspect?!?! Echipamentele de siguranta sunt atat pt siguranta ta, dar si a celorlalti participanti la trafic. Asta nu intelege multa lume. Spre exemplu: lampile fata, low beam, high beam, cornering, F-FOG sunt mai mult pt sofer, sa-l ajute sa vada drumul pe timp de noapte, iar toate celelalte functii sunt de semnalizare, adica sa-ti semnalizezi intentia ta catre ceilalti pariticipanti la trafic. Ca schimbi directia de mers, ca dai inapoi, ca te afli pe drum(prezenta). Crede-ma ca lucrez in proiectare de lampi in domeniul automotive de 10 ani, am facut proiectare si inca fac desi mai putin acum a sistemelor optice pt tot felul de lampi de pe vehicule si nici nu-ti imaginezi ce inseamna legislatie in domeniul lampilor cel putin. Nu exista nici o zona gri, totul este f bine definit: nivelul intensitatii luminoase pt functiile de semnalizare(STOP, TAIL, Reverse, R-FOG, etc), culoarea luminii emise de fiecare functie in parte, nivelul iluminarii pt functiile de fata, distantele de montare dintre fiecare functie de lumina in raport cu alte functii, distanta fata de sol, plus n informatii. Aveti noroc de faptul ca traim intr-o tara bananiera unde politia nu-si face treaba asa cum trebuie sau ca la inspectiile periodice nu se opresc taloanele pana cand nu se remediaza tot felul de improvizatii la sistemul de lumini.
    1 point
  8. Stimate coleg, ceea ce numesti la mine "incapatanare" este, de fapt, contraargumentatia la argumentele tale. Asta pt nehotarati. Si ar folosi la ce ? Rost ar avea o comparatie, dar e foarte greu de facut, date fiind conditiile necesare relevantei. Plus de asta, cine stie cat flush ai bagat in el si nu recunosti.
    1 point
  9. Foarte frumoasa masina, sa te duca multi km fara probleme.
    1 point
  10. In ceea ce privește pierderea de ulei la capacul de la servo direcție, cel mai probabil ca e compromisa garnitura și poți sa folosești niște banda de teflon pt etanșare, sau sa cumperi alt recipient (garnitura ca și reper separat eu nu am gĂŁsit) Check engine foarte probabil e de la misfire pe unul sau mai mulți cilindri sau dupĂŁ cum spuneau și colegii anterior benzina ce și-a pierdut din proprietĂŁți. Un scan cu INPA o sa aducĂŁ claritate ĂŽnsĂŁ atâta timp cât motorul merge bine erori misfire e posibil sa mai apĂŁra din când in când.
    1 point
  11. cauta pe google si vb cu cei de la recotech, stiu ca ofera 6 luni garantie. nu stiu calitatea , doar dau un sfat
    1 point
  12. Arata-mi un F30 335D cu tractiune spate te rog frumos. https://www.bmwblog.com/2020/10/05/2021-bmw-m340d-test-drive/ - "The diesel engine is equipped with the BMW TwinPower Turbo technology and is capable of reaching a maximum torque of 700 Nm, fully available between 1,750 and 2,250 rpm" https://www.topgear.com/car-reviews/bmw/3-series-touring/m340d-mht-xdrive-5dr-step-auto/first-drive - "And yet, here it is. The M340d. The twin-stage turbocharged engine has been breathed on," https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(G20) - M-as gandi putin mai bine inainte sa ii spun cuiva ca e pe langa. In primul rand, F30 340i nu este BIturbo. Are o singura turbina de tip twin-scroll. Spui ca vei avea probleme la service-uri. Ai detinut vreun F3x si ai avut probleme, sau pe ce iti bazezi presupunerea asta? Eu nu am avut nici o problema la service nici cu F30 335xd, nici cu F30 340xi. La G-uri este posibil sa fie mai multe benzinare, dar nu acum. Cate G20-uri 320i/330i/M340i vezi pe strada? Care e diferenta de pret la momentul actual intre G20 si F30? Una e sa dai 30k euro pe o masina, alta e sa dai 55k euro. Mi se pare ciudat ca ai atitudinea asta zeflemista, si imi spui mie ca vorbesc fantezii, cand eu doar mi-am spus parerea din punctul de vedere al unui posesor de F30, pentru a avea o discutie constructiva.
    1 point
  13. Poze https://postimg.cc/gallery/R9JnMW1 Nu am reusit sa-i dau de cap sa postez direct prin functiile forumului asa ca am uploadad la acel link. Rog in moderator daca poate face un artificiu si sa faca sa apara direct.
    1 point
  14. Respect pentru ceea ce ai facut si pentru faptul ca ai impartasit cu noi toate etapele.
    1 point
  15. Aveti atasat un document oficial BMW cu DIY pentru montarea instalatie de PDC originala. Pentru cei care nu se descurca cu explicatiile din acel PDF detaliez aici ce legatura aveti de facut : Instalatia PDC OEM este formata din 3 chestii principale : Unitatea de control PDC, Gongul si senzorii. Conexiunile unitatii PDC sunt urmatoarele : Are 2 mufe : MUFA 12 pini ALBA, de la margine : - Pinii 12,11,3 duc pe pinii 1,2, respectiv 3 ai senzorului spate-stanga - Pinii 5,9,1 duc pe pinii 1,2, respectiv 3 ai senzorului spate-centru-stanga - Pinii 4,8,7 duc pe pinii 1,2, respectiv 3 ai senzorului spate-centru-dreapta - Pinii 6,10,2 duc pe pinii 1,2, respectiv 3 ai senzorului spate-dreapta MUFA 12 pini NEAGRA, de la mijloc : - pinul 6 – firul este de 0.5, culoare OEM maro/negru, si duce la masa - pinul 1 – firul este de 0.5, culoare OEM verde/alb, si duce la siguranta F24 (5A) in blocul de sigurante - pinul 4 – firul este de 0.35, culoare OEM alb/rosu/galben, si duce la K-BUS (te legi la un fir de aceeasi culoare din blocul acela cu grilaj de deasupra sigurantelor) - pinul 12 – firul este de 0.5, culoare OEM albastru/galben, si duce la reverse light switch (te legi la un fir de aceeasi culoare din blocul acela cu grilaj de deasupra sigurantelor) - pinul 8 – firul este de 0.35, culoare OEM albastru/verde, si duce la Gong pe pinul 1 (mufa dinspre mijloc, NU aia de 3 pini de la marginea cercului) care se afla sub torpedoul mic de manusi de sub blocul de lumini Conexiunile Gongului : Are 2 mufe : MUFA 1 pin NEAGRA, dinspre mijloc - pinul vine de la unitatea PDC (vezi descrierea de mai sus) MUFA 3 pini ALBA, de la marginea cercului : - pinul 1 – firul este de 0.5, culoare OEM maro, si duce la masa - pinul 2 - (DOAR LA masinile dupa 2003) firul este de 0.35, culoare OEM negru/rosu, si duce la ceasurile de bord, la mufa de 18 pini ALBA, pe pinul 14 - pinul 3 – firul este de 0.5, culoare OEM rosu/galben, si duce la “Connector Signal, switch off consumer load” (te legi la un fir de aceeasi culoare din blocul acela cu grilaj de deasupra sigurantelor – atentie ca sunt 2 tipuri de fire acolo : pentru reverse si pentru cosumer load off – respecta culorile de legatura)
    1 point
  16. eu am bagat shell 0w40 ultima data si peste un Liquimoly Ceratec, pe baza de ceramica, cum am plecat de pe loc s-a simtit diferenta, motorul este elastic si merge ca uns
    1 point
  17. asta e pe principiul, daca tot am proiectoare de ceata, de ce sa nu le folosesc si vara cand sunt 25+ de grade afara si vizibilitate foarte buna?? ma inteb, retoric, daca cei care vor sa faca astfel de improvizatii, sau merg cu proiectoarele aprinse, nu au fost niciodata deranjati de luminile prost reglate, de anglia, sau de xenoane puse in faruri cu oglinda, ale altor participnati la trafic? de ce ai vrea sa fii unul dintre cei care deranjeaza, si de ce sa nu o spunem, poate pune in pericol, alti participanti la trafic cu luminile proaste?
    0 points
  18. Tipic romanesc: mai taie din reguli si legi da le dracu. Asta bineinteles cand avem noi chef sa facem ceva care nu se incadreaza la capitolul legalitate. In rest suntem moralisti ca nimeni de pe planeta asta. Dar asta doar ca sa compensam ce am zis mai inainte referitor la reguli.
    0 points
  19. nu e adevarat,uleiul nu se pune in functie de cati km are masina !!! doar in reclamele mincinoase..
    -1 points
  20. nici un producator de uleiuri nu recomanda alti aditivi .Uleiurile bune distribuite au suficienti aditivi in compozitie.
    -1 points
  21. [quote name='cavaliere' ps: al meu are 1635 kg in brief, 520 automat fara xdrive. Adica peste 1700kg. Urc-o pe cantar. Nu exista g30 sub 1.7 tone. Poate doar 520i cu cutie manuala, presupunand ca ar exista asa ceva.
    -1 points
  22. Mi-am instalat si eu acum bmw connected. Ce vrea sa zica mesajul din poza precum ca e o problema cu Remote Services?
    -1 points
  23. Pai mesajul subliniat cu rosu din subsolul pozei precum ca e o problema cu remote services imi apare dupa ce apas "activate now" Nu imi activeaza nici acel remote 3dview
    -1 points
  24. Presupuneri si aberatii nefundamentate mai sus.. Dar, hai sa pun o intrebare, doua.. pertinente si de bun simt: Daca esti atat de incantat de flush-ul aplicat motoarelor vechi, poti sa imi/ne spui ce ramane in urma unui flash, sau poate doua (ca-i mai bine..)? Te intreb, asa.., ce crezi ca ramane in urma inlaturarii anumitor depuneri.. adica de acolo din imbinari (din tolerantele anulate (si inlocuite in timp de depuneriile pe care flashul le scoate!) ...in cuzineti.., ..in axe cu came, ..in etansarea segmentilor cu pistonul, scade sau creste ceva?) mecanice? Detergentii din ulei AU O TINTA MULT MAI PUTIN AGRESIVA decat un spalator dedicat! De aceea este foarte, foarte recomandabil sa nu faci experimente cu tot felul de uleiuri! Trebuie sa alegi un ulei din cea mai sigura sursa gasita si sa pui acelasi ulei, cel mai apropiat se cel pus de fabricant! Dar, cine stie mai bine decat noi romanii ce le trebuie motoarelor din dotare!? Ce am subliniat spune tot despre cum intelegi tu ca se intampla in motor toata treaba... Iar daca ai spalat motoare de 3 ori.. ori solutia nu a fost suficient de puternica (cate produse nu sunt pe piata care spun ca fac si nu fac nimic prea mult.. cel putin pe piata romaneasca..) Apoi, te putem si crede ca la urmatorul schimb de ulei, acesta probabil era un pic mai curat dar asta ar putea fi lejer din cauza ca motorul a avut parte doar de o clatire, pentru ca se stie ca nu se poate scoate tot uleiul din motor la un schimb ordinar(!) si ca atare nici inlaturarea a nu stiu ce depuneri.. / asta ca sa o luam si pe partea INEFICIENTII..
    -2 points
  25. Sincer, cred ca habar nu ai ce inseamna un motor uzat! Nu faci nici o referinta serioasa la ce poate avea un motor uzat. Si plecand de la premiza asta sa presupui sau sa recomanzi sau nu vreo spalare interna.. Tot ce ii lipseste unui motor uzat e o curatare interna perfecta, apoi sita pentru ulei devine si poti sa dai sa i se cante de vesnica pomenire.. iar din cand in cand sa bagi niste rugaciuni, sa se adune DIN NOU mizeria adunata de ani de zile in locurile curate acum! ..Dar, ce stim noi acum? Ca avem un ulei nou, care nu se mai murdareste veci! Da, putem pune niste 50w100 si rezolvam problema.. O sa fie o mmica problema iarna, dar stii ce(?), nu mai mergem iarna cu masina.. [Doar pentru tine, un exemplu (din ce mai invat si eu de la altii), O VRAJEALA DE PRODUS de curatat valve.. vs. CALITATEA UNUI SERVICE! ]
    -2 points
  26. ma opresc din a argumenta cu batranul asta incapatanat.. Eu mi-am spus punctul de vedere. Nu o intorc pe toate fetele, poetic, cum de fapt el o face.. A, eu o sa fac ceva cu motorul meu de 440k km la momentul actual.. Cand o sa ii vina vremea, sa se "duca", o sa il desfac si masor ce pot masura cat mai precis, fac poze din interiorul sau si arat aici! O fac pentru mine in primul rand, iar daca el o sa mai pe aici o sa aprecieze cum arata un motor uzat fara flash-ul caruia ii bate toba aici! Dar cred ca mai aveti de asteptat.. o duce bine la varsta lui! Sunt perfect curate componentele metalice la interior, ..atat cat se poate vedea pe gura completarii cu ulei. In general, "benzina" sufera de depuneri la interior din cauza uleiului neschimbat la timp. Sunt clipuri pe YT.. cu asa ceva. E si un seria 7 desfacut pentru distributie daca cautati mai mult..
    -2 points
  27. Zi zau. Daca as fi bagat flash, te-as mai fi contrazis...??? Sau crezi ca-mi "arde" de o contrazicere cu mine insumi. Poate ti-e ti se intampla, mi-e nu; si nu public. Imi pare rau nu ti-ai gasit persoana care sa te contrazica aiurea. (Normal ca nu recomanda sau nu zic nimic cei care ar trebui aa zica, daca e bine sau nu sa flash-uim motorul, ca doar au nevoie de clienti; ca doar lumea asta de ce e condusa daca nu de interese financiare..!) Dar si tacerea aduce un beneficiu, pentru mine, acum. Am incheiat subiectul cu tine deocamdata.
    -2 points
  28. Salut. Detin si eu un BMW Seria 5 F10 si as avea nevoie de o informatie legata de farurile bi-xenon adaptive+cornering. ( cred ca acestea sunt din cautarile mele pe forum, vedeti pozele mai jos) O sa trec direct la subiect sa nu o lungesc in explicatii, deci caut o metoda sa fac becurile de cornering cele din interior sa se aprinda o data cu faza lunga in loc de cornering sau sa ramana ambele in functie de posibilitate. Nu stiu daca se poate face prin codare in asa fel incat atunci cand se aprinde faza lunga sa se aprinda si ele in acelasi timp. Astept raspunsurile voastre iar daca este ceva neclar va rog sa ma intrebati. Va multumesc, zi frumoasa !
    -3 points
  29. Am inteles punctul tau de vedere legat de echipamentele de siguranta insa nu vad cu ce as oferii nesiguranta in trafic. Este decizia mea, aceasta modificare asa cum multe alte persoane isi modifica masina intr-un anumit mod fiind in siguranta sau nu. Respect sfaturile tale dar totusi imi doresc sa aflu cat mai multe despre acest lucru, daca este posibil si cum se poate face iar dupa voi lua o decizie daca merita sau nu sa o aplic. Multumesc !
    -10 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.